Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ..

Η Ορθοδοξία στα χρόνια του κορωνοϊού | Αυγή
Μερικές φίλες μου, θρήσκες αλλά όχι θρησκόληπτες – παραπονιούνται: γιατί τα βάζεις συνέχεια με την Ορθοδοξία? Δεν είναι οξύμωρο σχήμα ένα άθεος να τα βάζει με μια θρησκεία?
Δε νοιάζεσαι που ουσιαστικά τα βάζεις με μας, τις φίλες σου?
Πώς δε νοιάζομαι. Περίπου όσο εσείς νοιαζόσαστε για μένα που ξέρατε ότι 16 χρονών ήμουν άθεος και όμως δε το θεωρούσατε παράξενο να αναγκάζομαι να μαθαίνω για κάθε Εβραίο προφήτη και ο θεολόγος να βαθμολογεί τον άθεο.
Τώρα εγώ ως άθεος οφείλω να επιστρέψω στην Ορθοδοξία τις χιλιάδες ώρες που μου έκλεψε χωρίς να με ρωτήσει,
-- την εβραϊκή μυθολογία που μου δίδαξε ως ιστορία (τουλάχιστο εμείς μιλάμε για τους Αργοναύτες ή τον Ηρακλή ως μυθολογία),
-- τους υποχρεωτικούς εκκλησιασμούς,
-- το νηπιοβαπτισμό που τους τρεις πρώτους αιώνες εθεωρείτο έγκλημα γιατί πήγαινε ενάντια στο «Όστις βούλεται οπίσω μου ελθείν» αλλά το πανίσχυρο παγκάρι παραπονέθηκε και κέρδισε ασφαλώς (Ο Μ. Βασίλειος μπόρεσε να βαπτιστεί 28 χρονών),
-- την καταστροφή των λαμπρότερων έργων της αρχαίας Πατρίδας μου, αυτών με τα οποία οι «Εθνικοί» μας έκαναν γνωστούς σε όλο τον κόσμο και όχι οι Τρεις Φωστήρες, παντελώς άγνωστοι στην ανθρωπότητα.
-- Κι αν δεν τα βάζω με το Ισλάμ είναι γιατί προσωπικά τίποτα δε μου έκανε και αν είναι χειρότερο από την Ορθοδοξία ας το βρίσουν οι Άραβες.
Πρέπει να ξεπληρώσω το λογαριασμό απέναντι στη θρησκεία.
Ήγγικεν γαρ η ώρα «να ανοίξουμε το στόμα μας και να αναγαλλιάσει το πέλαγος".
Ήρθε ο καιρός να πάρουν τα όνειρα εκδίκηση".
Και τώρα δε θα αφήσουμε ούτε μια στιγμή να χαθεί.


Chris Mangoutas

Δεν υπάρχουν σχόλια: