Ο βίαιος τρόπος με τον οποίο σήμερα επιχειρείται, να αναμιχθούν οι εθνότητες, οι θρησκείες και οι πολιτισμοί στην Ευρώπη, αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα, σε μια εποχή οικονομικής κρίσης, με την ολοένα και περισσότερο φτωχοποίηση των μαζών, απώλειας των δικαιωμάτων τους και αμφισβήτησης των κρατών, έχει σαν αποτέλεσμα μεγάλη κοινωνική αναταραχή και ανασφάλεια. Οι εθνοτικές συγκρούσεις ή οι συγκρούσεις ντόπιων και νεοφερμένων ή νεοφερμένων μεταξύ τους, είναι αναπόφευκτες και νομοτελειακές. Οι νεο-εισαχθέντες μην έχοντας να χάσουν κάτι παραπάνω, θα είναι αυτοί που θα είναι πρόθυμοι να εργάζονται σα σκλάβοι με ελαχιστότατη ανταμοιβή, παίρνοντας τις δουλειές από το ντόπιο πληθυσμό, σε μια εποχή ήδη τρομακτικής ανεργίας. Και είναι αυτό ακριβώς που θα υποδαυλίζει το μίσος ανάμεσα σε εξαθλιωμένους ανθρώπους, που μόνο θεωρητικά σ’ ένα τελείως ιδεαλιστικό επίπεδο, που συνήθως δεν το βλέπουμε στην πράξη, άνθρωποι με διαφορετική ιστορία και «ξένοι» μεταξύ τους, αλλά με κοινά προβλήματα, ενώνονται σε κοινούς αγώνες. Η απαίτηση προς τους ντόπιους να αποδεχτούν ως ισότιμα μέλη τους ένα τεράστιο αριθμό ανθρώπων, με διαφορετική κοσμοαντίληψη και παράνομο τρόπο εισαγωγής τους στη χώρα, με τα όσα ξέρουμε ως τώρα ως διεθνή νομοθεσία, την ίδια στιγμή που τους περιφρονούν και τους παίρνουν τα δικαιώματά τους, αντιβαίνει στο ένστικτο επιβίωσης ενός λαού.
Το να επιχειρεί κάποιος να «ενσωματώσει» ξένο πληθυσμό σ’ ένα έθνος, την ίδια ώρα που του αμφισβητεί την ύπαρξή του ως έθνος (νέες ιστορικές θεωρίες) κι έχει παραδώσει ήδη τα κλειδιά του κράτους του σε τρίτα έθνη, αντιβαίνει σε οποιαδήποτε λογική. Δεν τίθεται καν θέμα ενσωμάτωσης από ένα τέτοιο κράτος, ούτε «φιλοξενίας» προσφύγων όπως θέλουν ακόμη πολλοί να ονομάζουν, πρόκειται για βίαιη εισβολή άλλου πληθυσμού στη χώρα και τη μετατροπή της Ελλάδας σε πολυ-πολιτισμική κοινωνία, με όλα τα αρνητικά που προαναφέραμε, χωρίς μάλιστα να εξηγούν στους Έλληνες το στόχο αυτό, αλλά προσπαθώντας επιπλέον να τους ενοχοποιήσουν και να τους στοχοποιήσουν ως «ρατσιστές» και «φασίστες».
ΠΑΡΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΙΛΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου