Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Ω !!! ΗΓΕΤΗ !!!! - Της ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ

 Αποτέλεσμα εικόνας για Ω !!! ΗΓΕΤΗ ΤΣΙΠΡΑ !

Ω!!!Ηγέτη της προόδου, απαράβατων αρχών!
Εμπνευστή της προσδοκίας και των νέων ιδεών!!
Ω!!! Ηγέτη των μεγάλων και δικαίων μπλά μπλά μπλά!!
Τρίζει πλέον η καρέκλα που σου δώσαμε αλλά,

δεν το βλέπεις η αρνείσαι να το νιώσεις,να το δεις!
Ψύλλους στ' άχυρα γυρεύεις να μαζέψεις και να βρεις!
Που έθαψες τους κεραυνούς,που κάποτε το στόμα,
πετούσε και ξεσήκωσε τον κόσμο από το στρώμα;

Που κοίμησες τα όνειρα της χώρας,του λαού σου;
Βγήκες και πάλι μίλησες υπέρ, του άθλιου εχθρού σου!!
Εκείνου που σε λοιδωρεί,σε βρίζει σε μειώνει,
εκείνου που το μέλλον σου αδιάφορα σκοτώνει!!

Τι θλίψη!!!Τι κατάντια αδύναμέ μου ηγέτη!
Να θεωρείς το μούτρο σου μεγάλο ευεργέτη!!
Σου κάνανε λοβοτομή,σου σβήσανε απ'την μνήμη,
όλα αυτά που πίστευες;Τι σου'χει απομείνει;

Για τίνος τα συμφέροντα ηγέτη μου πασχίζεις;
Την τύχη μου αφέντη μου, θα πάψεις να ορίζεις!!
Σύντομα!!Είμαι σίγουρη,γιατι δεν είμαι μόνη!
Αλλον θα βρούμε,άξιο να πιάσει το τιμόνι!!

Ακόμα όλοι ψάχνουμε,μα είμαστε στο δρόμο,
για κείνον που η σκέψη του, πέρα απο κάθε νόμο,
αλλότριων κατακτητών,θα ναι προσηλωμένη!
Και τότε η χώρα θ'ακουστεί ξανά στην οικουμένη!
Triada Zervou

Δεν υπάρχουν σχόλια: