Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Οι ''Μαγεμένες'' επιστρέφουν στη Θεσσαλονίκη 151 χρόνια μετά - γνωστές και ως οι «Καρυάτιδες» της Θεσσαλονίκης, επιστρέφουν έπειτα από 151 χρόνια στη «γενέθλια» πόλη, όπου δέσποζαν από το 2ο αιώνα μ.Χ.,

 
 
Οι περίφημες «Μαγεμένες», γνωστές και ως οι «Καρυάτιδες» της Θεσσαλονίκης, επιστρέφουν έπειτα από 151 χρόνια στη «γενέθλια» πόλη, όπου δέσποζαν από το 2ο αιώνα μ.Χ., έπειτα από πρωτοβουλία της ΔΕΘ-Helexpo. Τα οκτώ αγάλματα (της Μαινάδας, του Διονύσου, της Αριάδνης, της Λήδας, του Γανυμήδη, ενός εκ των Διόσκουρων, της Αύρας και της Νίκης), που κοσμούσαν τη λεγόμενη στοά των Ειδώλων, εκεί όπου σήμερα είναι η Αρχαία Αγορά, θα εκτεθούν στην επετειακή 80ή ΔΕΘ, όπως ανακοινώθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.
Θεσσαλονίκη-Παρίσι
Στη συνέχεια σε συνεργασία με το δήμο Θεσσαλονίκης προγραμματίζεται να εκτεθούν μόνιμα σε κάποιο κεντρικό σημείο της πόλης, πιθανόν εκεί όπου αρχικά ήταν τοποθετημένες. Στη Θεσσαλονίκη μετά τη σταθερή άρνηση των υπευθύνων του Μουσείου του Λούβρου να επιστρέψουν τα πρωτότυπα αγάλματα θα εκτεθούν αντίγραφα των «Μαγεμένων», μία διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Άλλωστε οι υπεύθυνοι της ΔΕΘ-Helexpo εδώ και μήνες πηγαινοέρχονται στο Παρίσι, ώστε να διευθετήσουν τις λεπτομέρειες της συνεργασίας με το Μουσείο του Λούβρου, στα εργαστήρια του οποίου (και παλαιότερα στις αποθήκες) βρίσκονται οι «Μαγεμένες». Το κόστος κατασκευής των εκμαγείων σύμφωνα με πληροφορίες κυμαίνεται στα 150.000 ευρώ, ενώ τα αγάλματα θα μπορούν να εκτεθούν και σε εξωτερικό χώρο. Για την εξέλιξη είναι ενήμεροι και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και η υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, η οποία παραβρέθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Έκθεσης.
Είκοσι χρόνια προσπαθειών
Η προσπάθεια για επιστροφή των «Μαγεμένων» στη Θεσσαλονίκη μετρά περισσότερα από 20 χρόνια. Η πρώτη είχε γίνει ενόψει της διοργάνωσης της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας το 1997 και η δεύτερη από το δήμο Θεσσαλονίκης ενόψει του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης, το 2012. Το Μουσείο είχε αρνηθεί τότε την επιστροφή των «Incantadas», όπως λέγονταν οι «Μαγεμένες» στα σεφαραδίτικα, και προκρίθηκε η κατασκευή αντιγράφων. Η τελευταία προσπάθεια έγινε μόλις πριν από λίγα χρόνια πάλι από το δήμο, ο οποίος με ιδιωτική χορηγία επιχείρησε να κατασκευάσει τα εκμαγεία. Και αυτή η προσπάθεια ναυάγησε λόγω κόστους.
Η τελευταία φορά που οι «Μαγεμένες» εκτέθηκαν στο κοινό ήταν το 2011-2012 στο πλαίσιο της έκθεσης «Η Αρχαία Μακεδονία και το βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου». Η έκθεση αποτέλεσε την αφορμή για τη συντήρηση των αγαλμάτων, που αποκάλυψε πλήρως την ομορφιά τους, αλλά και για την προβολή τους σε κεντρική θέση στο Μουσείο του Λούβρου.
Οι «Μαγεμένες» ήταν πασίγνωστες, κοσμούσαν την αγορά της πόλης από το 2ο-3ο μ.Χ. αιώνα και αποτελούσαν σημείο αναφοράς στη Θεσσαλονίκη της εποχής. Πρόκειται για τέσσερις πεσσούς, στις δύο όψεις των οποίων υπάρχουν ανάγλυφες αναπαραστάσεις. Κόρες από λευκό μάρμαρο σε φυσικό μέγεθος. Το επιστύλιο που τις στήριζε είχε ύψος τριών μέτρων, ενώ κατέληγαν σε κιονόκρανα. Εκλάπησαν το 1864 από το γάλλο Εμμανουέλ Μιλέ, ο οποίος έχοντας εξασφαλίσει άδεια των οθωμανικών αρχών τις μετέφερε υπό τις έντονες τότε τοπικές αντιδράσεις. Ό,τι απέμεινε από το μνημείο φαίνεται πως καταστράφηκε στη μεγάλη πυρκαγιά του 1917.
70% ώς τώρα η «πληρότητα» της ΔΕΘ
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo Τάσος Τζήκας είχε αποκαλύψει πως ετοιμάζεται μία μεγάλη έκπληξη για τον εορτασμό των 80 χρόνων από την ίδρυση της ΔΕΘ και μάλιστα είχε πει πως, ενώ πέρυσι με το Cern υπήρχε αναγωγή στο μέλλον, φέτος η πρωτοβουλία θα αφορά το παρελθόν και θα αγγίζει όλη τη Θεσσαλονίκη.
Μία άλλη σημαντική πρωτοβουλία, στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων που σχεδιάζει η ΔΕΘ, είναι μία μεγάλη συναυλία με αφορμή τη συμπλήρωση 90 χρόνων από τη γέννηση του Μίκη Θεοδωράκη.
Η πρώτη ωστόσο προτεραιότητα και συνάμα προβληματισμός των διοικούντων της ΔΕΘ-Helexpo είναι η προσέλκυση εκθετών, καθώς τα capital controls αλλά και το γενικότερο πολιτικό και οικονομικό κλίμα αποτελούν τροχοπέδη για τη συμμετοχή των επιχειρηματιών ως εκθετών. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ πέρυσι τέτοιες ημέρες είχε ενοικιαστεί το 90% των χώρων, φέτος το ποσοστό αυτό δεν ξεπερνά το 70%. Σε ό,τι αφορά τους επισκέπτες, στόχος είναι να φτάσουν το περσινό μέγεθος των 250.000 εισιτηρίων.
Πηγή: makthes.gr
Κείμενο: Βαγγέλης Πλάκας

http://www.thestival.gr/culture/item/185929

Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Πρώτη φορά Μνημόνια Αριστερά - Πέντε χρόνια αντι-μνημονίου τελείωσαν χτες. Και μη ξεχνάτε: Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, Αφορολόγητο 12.000, Βασικός Μισθός 751, Δημιουργία 300 χιλ. θέσεων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, Επαναφορά των συντάξεων στα επίπεδα προ μνημονίου.

Λακωνία: Σημαντικά ευρήματα σε δύο ανασκαφές Στο λόφο του Αγίου Βασιλείου και στο Ιερό του Αμυκλαίου Απόλλωνα


Ένα νέο μυκηναϊκό ανάκτορο φέρνουν στο φως στην πεδιάδα της Σπάρτης οι αρχαιολογικές έρευνες που πραγματοποιούνται από το 2009 στο λόφο του Αγίου Βασιλείου, κοντά στο χωριό Ξηροκάμπι Λακωνίας. Ανευρέθησαν επίσης πολλές πινακίδες Γραμμικής Β γραφής, της πρώτης δηλαδή καταγραφής της ελληνικής γλώσσας. Οι γραπτές αυτές μαρτυρίες συνιστούν το πολυτιμότερο εύρημα της ανασκαφής, που καθίσταται ακόμη πιο σημαντικό καθώς εντάσσεται στη σφαίρα της πρωτοϊστορίας για τον ελληνικό χώρο,
όπου τα γραπτά τεκμήρια είναι ελάχιστα.
Περισσότερα:
https://omadaethnikonlakonias.blogspot.gr/2015/08/blog-post.html?spref=bl

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Ο ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Ή ΜΜΕ ΣΕ «ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ»


Του Μενέλαου Πειστικού

Την Κυριακή, 5 Ιουλίου του 2015 ο λαός απεφάνθη. Για πρώτη φορά μετά από σαράντα χρόνια ο ελληνικός λαός είχε την ευκαιρία να αποφασίσει για το μέλλον του μέσω δημοψηφίσματος, μια αμιγώς δημοκρατική διαδικασία που σπανίζει στην ιστορία των προηγμένων δυτικών δημοκρατιών, όπως θεωρείται η Ελλάδα.

Όμως, πόσο ανόθευτη τελικά απεδείχθη αυτή η μορφή ψηφίσματος? Πώς μπορούμε να ισχυριστούμε ότι την Κυριακή της 5 Ιουλίου αποτυπώθηκε επακριβώς η βούληση του ελληνικού λαού, τη στιγμή που τις κρίσιμες ημέρες πριν την διενέργεια του δημοψηφίσματος, τα ιδιωτικά ΜΜΕ της τηλεόρασης χρησιμοποίησαν κάθε μέσο για έμμεση νόθευση του εκλογικού αποτελέσματος?

Το 10ήμερο που μεσολάβησε από την στιγμή της ανακοίνωσης του μέχρι και το εκλογικό αποτέλεσμα, αποτέλεσε περίοδο δημόσιας αιδούς για την ελληνική δημοσιογραφία και κυρίως της ιδιωτικής τηλεόρασης που χρησιμοποίησαν λεκτική βία για να μεθοδεύσουν και να εκμαιεύσουν το ΝΑΙ από τους Έλληνες πολίτες. «Τυχαίες» διακοπές συνδέσεων, φανερά μεροληπτικές στάσεις δημοσιογράφων υπέρ του ΝΑΙ, απροκάλυπτες πολιτικές θέσεις συντονιστών στις εκπομπές τους, τρομοκρατία και διόγκωση φαινομένων (όπως οι ουρές στα ΑΤΜ ή η –ούτως ή άλλως- χρονοβόρα αναμονή για τις συντάξεις), τουλάχιστον διπλάσιος αριθμός διαφημίσεων υπέρ του ΝΑΙ, προβολή πρώτης συγκέντρωσης του ΝΑΙ ενώ ελάχιστη προβολή στην εξίσου αξιοσημείωτη πρώτη συγκέντρωση υπέρ του ΟΧΙ, περιπτώσεις ακόμα «τραμπουκισμού» σε ηλικιωμένους και άλλες πολλές αντιδεοντολογικές πρακτικές διαγράφουν το σκηνικό των ιδιωτικών δίαυλων ενημέρωσης σε όλα το φάσμα των -χωρίς αμφιβολία- κρίσιμων πολιτικών ημερών και συναποτελούν πρακτικές οι οποίες υποτιμούν τη νοημοσύνη του λαού.

Κανένας δεν απαίτησε ποτέ την απόλυτη αντικειμενικότητα (καθώς η τελευταία δεν υφίσταται στον ανθρώπινο νου), ωστόσο είναι αδιανόητο τα ιδιωτικά ΜΜΕ να παραβιάζουν κάθε κανόνα δημοσιογραφικής δεοντολογίας και συναλλακτικών ηθών που απορρέουν από το Ελληνικό Σύνταγμα. Συλλήβδην, η συντριπτική πλειονότητα των δημοσιογράφων των ιδιωτικών Μέσων Ενημέρωσης όχι μόνο δεν σεβάστηκε το ήθος και τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού αλλά παραβίασε συστηματικά το Ελληνικό Σύνταγμα. Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 15 του Ελληνικού Συντάγματος μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι «Η ραδιοφωνία και η τηλεόραση υπάγονται στον άμεσο έλεγχο του Κράτους. O έλεγχος και η επιβολή των διοικητικών κυρώσεων υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης που είναι ανεξάρτητη αρχή, όπως ο νόμος ορίζει. O άμεσος έλεγχος του Κράτους, που λαμβάνει και τη μορφή του καθεστώτος της προηγούμενης άδειας, έχει ως σκοπό την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων, καθώς και προϊόντων του λόγου και της τέχνης, την εξασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων που επιβάλλει η κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και η πολιτιστική ανάπτυξη της Χώρας, καθώς και το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου και την προστασία της παιδικής ηλικίας και της νεότητας….»

Η μεροληπτική ενημέρωση, η μη διασταύρωση πηγών και ειδήσεων, ο βομβαρδισμός δηλώσεων παραγόντων των Ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων παρουσιαζόμενων ως «αξίωμα», η ασέβεια στην αξία του ανθρώπου -που αποτέλεσαν ειδικά τις τελευταίες ημέρες- την πάγια στάση των ιδιωτικών καναλιών, προφανώς και αντιτίθενται πλήρως στις αξίες και στις αρχές του Ελληνικού Συντάγματος. Είναι ελπιδοφόρο ωστόσο, αν οι αντιδεοντολογικές αυτές συμπεριφορές αποτελέσουν εφαλτήριο για έναν πλήρως αφυπνισμένο και υποψιασμένο λαό απέναντι σε δημοσιογράφους που αδιαφόρησαν παντελώς για την ιερή αποστολή των μέσων ενημέρωσης για μετάδοση της αλήθειας και την πολιτιστική ανάπτυξη της Χώρας. Οι φορείς των ιδιωτικών καναλιών μάλλον λησμόνησαν το γεγονός ότι η «αντικειμενική και επί ίσοις όροις» ενημέρωση αποτελεί δημόσιο αγαθό και υποχρέωση αυτή καθεαυτή.

Για ποιόν λόγο όμως το φαινόμενο της χειραγώγησης της κοινής γνώμης που επιχειρούν εδώ και δεκαετίες τα ιδιωτικά- και όχι μόνο- Μέσα Ενημέρωσης  ήρθε σε έξαρση τις κρίσιμες πολιτικές ημέρες του δημοψηφίσματος? Γνωρίζοντας τα συμφέροντα διαπλοκής που διέπουν τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών καναλιών, που πολλοί από αυτούς αποτελούν φορείς της διαιωνιζόμενης διαφθοράς στην Ελλάδα, δεν αποτέλεσε ιδιαίτερη έκπληξη η συγκεκαλυμμένη και άλλοτε απροκάλυπτη επίθεση ενάντια στην πρόταση της Κυβέρνησης, η οποία εξήγγειλε και ισχυρίζεται ότι θα επιχειρήσει να ελέγξει το ημινόμιμο καθεστώς αδειών των ιδιωτικών καναλιών και τις οφειλές τους στο δημόσιο, διατρανώνοντας την ανάγκη για επιβολή δικαιοσύνης στην χώρα.

Επιτακτική ανάγκη αποτελεί λοιπόν όχι μόνο ο έλεγχος των παράνομων αδειών των ιδιωτικών καναλιών και η επαναπροκύρυξη διαγωνισμού για κάλυψη συχνοτήτων (όπως οφείλει να γίνεται), αλλά η επιβολή -ανάλογων της περίστασης- κυρώσεων από την ανεξάρτητη διοικητική αρχή εν ονόματι ΕΣΡ που μέχρι στιγμής επιδεικνύει αδράνεια και αργά αντανακλαστικά απέναντι στις ανήκουστες και ασεβείς πρακτικές της ιδιωτικής τηλεόρασης ιδιαίτερα σε τέτοιες κρίσιμες περιόδους για την χώρα.

Πρόκειται λοιπόν για μια περίοδο κατά την οποία η λαϊκή ετυμηγορία και το εκλογικό αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος επιχειρήθηκε να υπονομευτούν από τα ιδιωτικά κανάλια, σε τέτοιο βαθμό που κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος, αντικατοπτρίζει απόλυτα τις προθέσεις ενός λαού. Ένας λαός που δεν του αξίζουν αυτά τα Μέσα Ενημέρωσης, τα οποία τρομοκρατούν και κινδυνολογούν συστηματικά, διαστρεβλώνουν την αλήθεια και μεταχειρίζονται με τον πιο χυδαίο τρόπο την ελληνική κοινωνία. Παρ’ όλα αυτά, η προπαγάνδα και η τρομολαγνία εικάζουμε ότι δεν απέδωσαν στο επιθυμητό για τους -δημοσιογραφικούς ιδιωτικούς φορείς- βαθμό και ο ελληνικός λαός απεδείχθη  ανθεκτικός. Το οριστικό πέρας των υφιστάμενων αντιδεοντολογικών και ανήθικων στάσεων των ιδιωτικών μέσων ενημέρωσης οφείλει να αποτελέσει αμετάθετη υποχρέωση για τους αρμόδιους φορείς, την Κυβέρνηση και τους πολίτες ούτως ώστε αρχές όπως το καθήκον αλήθειας, πλουραλισμού και ισομέρειας στην ενημέρωση να αποτελέσουν πρωταρχικό καθήκον.

Μενέλαος Πειστικός
2οετής φοιτητής του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ 


ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΝΑΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ. - Τού Θεόδωρου Σωτηρόπουλου


ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ...



Αφιερωμένο σε όλους τους συνεχιστές του ΓΑΠ, που με άοκνη προσπάθεια, συνεχίζουν το θεάρεστο έργο του.
Επιτέλους πατριώτες, το όνειρο του μεγάλου ηγέτη μας και αρχηγού μας, αυτού δηλαδή του πολιτικού γίγαντα έγινε πραγματικότητα, δηλαδή, να μας μετατρέψει μόλις σε δύο χρόνια σε Βουλγαρία, προς το παρόν τουλάχιστον, διότι, περιμένει από πίσω και το άλλο μεγαλόπνοο σχέδιο του σωτήρα μας, δηλαδή, το να μας μετατρέψει σε Αλβανία και που ξέρεις, εάν είμαστε τυχεροί και παραμείνει άλλα δύο χρόνια κοντά μας, αυτός ο πολιτικός Θεός, να μετατραπούμε και σε Νιγηρία.
Μετά λοιπόν από πολλές προσωπικές μάχες και δυσβάσταχτα βάσανα, ασπρίζοντας μάλιστα τα μαλλιά της κεφαλής του, αυτό το απίθανο και τρελό πολιτικό αγόρι, που οι μοίρες συνωμότησαν για να γεννηθεί, μόνο και μόνο για να σώσει τα καγκουρό, όπως ο ίδιος αποκαλούσε τους ιθαγενείς αυτού του τόπου, κατάφερε να γλιτώσει αυτόν τον πολύπαθο και βασανισμένο λαό από το να κατρακυλήσει στην δημοκρατία, στην παιδεία, στην σκέψη, στον πολιτισμό, στις αρχές, στην ανδρεία και σε όλα τα υπόλοιπα αναίσχυντα και οπισθοδρομικά που του άφησαν οι πρόγονοι του.
Επιτέλους αδέλφια, ξημέρωσε η μέρα που θα εκδικηθούμε την γείτονα χώρα, δηλαδή την Βουλγαρία, η οποία μας πήρε όλες τις βιοτεχνίες και όλα τα εργοστάσια, λόγο του ότι εκεί δούλευαν με διακόσια ευρώ το μήνα, τώρα, που εμείς θα δουλεύουμε με λιγότερα από διακόσια ευρώ, τώρα να τους δω τι θα κάνουν, που σε λίγο όλοι οι ευεργέτες αυτού του τόπου θα φέρουν πίσω τα εργοστάσια στην νέα λαϊκή δημοκρατία της κινεζικής Ευρώπης και θα ξαναπάρουμε πίσω τις εργασίες μας, οι οποίες μάλιστα, θα μας προσφέρουν μια πολυτελή και άνετη ζωή, διότι, από την στιγμή που θα δουλεύουμε από το πρωί έως το βράδυ, δεν θα έχουμε χρόνο για άσκοπες σπατάλες, του τύπου γαριδάκια, ηλιόσπορους και σινεμά.
Επιτέλους συναγωνιστές και επαναστάτες, οι αγώνες μας έπιασαν τόπο, δεν θα χρειάζεται πλέον να πηγαίνουμε στην Βουλγαρία για να ψωνίζουμε φθηνά πράγματα, τώρα, θα έρχονται οι βούλγαροι σε εμάς να ψωνίζουν τα δικά μας, ακόμα ποιο φθηνά, διότι, εμείς ως μάγκες θα τα παράγουμε με το μισό μεροκάματο, κάτι σαν τους ινδούς και τους κινέζους για παράδειγμα και άμα ενστερνιστούμε και τον ινδουισμό σαν θρησκεία, θα είμαστε ακόμα καλύτερα, διότι, δεν θα χρειάζεται να τρώμε τις αγελάδες, άρα, δεν θα ξοδεύουμε άσκοπα χρήματα για κρέας, άρα, αποταμίευση, άρα, σε πενήντα χρόνια θα μπορούμε να αγοράσουμε ποδήλατο με δώδεκα ταχύτητες, χωρίς δάνειο.
Επιτέλους πατριώτες, ήρθε η ώρα που μετά από δύο χρόνια σκληρής πολιτικής εργασίας και υπομονής θα ξαναδούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους μας και πάλι τα αγέρωχα και σκληροτράχηλα LADA και τα ευέλικτα και πολύ αξιόπιστα ZASTAVA, που τόσο μας έλειψε η πολυτέλεια και η αρχοντιά τους, όσον αφορά αυτούς που δεν θα μπορέσουν να αγοράσουν αυτά τα πανάκριβα οχήματα και θα αναγκαστούν να κυκλοφορούν με τις PORSCHE, τα AUDI, τις BMW και τις MERCEDES, καλά να πάθουν.
Επιτέλους, η ψήφος του σοφού λαού δεν πήγε χαμένη, διότι, τώρα θα μπορέσουμε να κοιτάξουμε κατάματα τα αγαπημένα μας γειτονικά αδέλφια, τους τούρκους, τους βουλγάρους και τους αλβανούς και να τους πούμε, ναι ρε, τώρα είμαστε ίσοι και όμοιοι, τώρα και εμείς θα μπορούμε επιτέλους να εργαζόμαστε με διακόσια ευρώ το μήνα και εμείς επιτέλους θα μπορέσουμε να ξανακάνουμε την χώρα μας όπως είναι οι δικές σας, πολιτισμένες, δημοκρατικές και πλούσιες, βέβαια με σκληρή εργασία και υπομονή, δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά.
Επιτέλους λυτρωθήκαμε, διότι, επί δεκαετίες τώρα όλος ο λαός συζητούσε μεταξύ του, αλλά και μονολογούσε, τι ωραία ήταν στα παλαιά χρόνια, τι ωραία περνούσαμε, πόσο μας λείπουν εκείνες οι μέρες, ε να τώρα αδέλφια που βρέθηκε αυτός ο άγιος άνθρωπος, άκουσε τον σφυγμό μας, αφουγκράστηκε τον πόθο μας και την ανάγκη μας στο να γυρίσουμε πίσω και ναι, τα κατάφερε, πάντα βέβαια με την δική μας συμπαράσταση και μετά βέβαια από την πολύχρονη και κοπιαστική δική του προσωπική προσπάθεια, μας γύρισε πίσω, πολύ πίσω και έκανε το όνειρο μας πραγματικότητα.
Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω για το καλό που έφερε στον τόπο και στον λαό αυτό το πατριωτικό σύμβολο, διότι τα δάκρυα της χαράς μου γέμισαν τα μάτια, δεν ξέρω τι άλλο να πω, που από στιγμή σε στιγμή και από μέρα σε μέρα, θα ξαναγίνουμε όπως ήμασταν το 1957, δηλαδή, τότε που υπήρχαν μόνο οι πλούσιοι και οι φτωχοί και υπήρχε ηρεμία και τάξη, διότι οι φτωχοί δεν είχαν χρόνο να διαταράξουν ούτε την ηρεμία, αλλά ούτε και την οποιαδήποτε τάξη.
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ είδη παρήγγειλα μια βοϊδάμαξα από την Αλβανία, όχι αυτήν με τις ξύλινες ρόδες, αλλά αυτήν με το ζαντολάστιχο, διότι, στο τέλος του μήνα έχουμε να πάμε και σε έναν γάμο, μην πάμε με τα πόδια, δεν είναι σωστό.
   
Θεόδωρος Σωτηρόπουλος

Δημοσιεύθηκε το 2012. )

Simone Le Baron: ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

  

Αυτόχθονες
ονομάζονται οι πλέον μειονοτικοί πληθυσμοί μίας χώρας, στην περίπτωση
που κατοικούσαν το έδαφος πριν την έλευση αυτής της χώρας μετέπειτα
κυρίαρχου πληθυσμού, όταν κάποιος άλλος πολιτισμός έφθασε εκεί και
κυριάρχησε. Οι ενεργοί αυτόχθονες αντιστέκονται διατηρώντας τις
παραδόσεις του πολιτισμού των προγόνων τους με σκοπό να τον πάρουν πίσω.
Στην Ευρώπη υπάρχουν 26 αυτόχθονες φυλές, ανάμεσα τους: οι Κέλτες και
οι Έλληνες.
Οι
Κέλτες έχουν ελληνική καταγωγή, ως Κέλτισσα θεωρώ χρέος μου, μέσω του
νεοφιλελληνισμού τον οποίον ίδρυσα από τη Γαλλία τον Απρίλιο 2011, να
βοηθήσω τους Έλληνες αυτόχθονες να απαλλαχθούν από το βυζαντινορωμαϊκό
ζυγό που τους κρατάει αιχμάλωτους 23 αιώνες.
Σιμόν Λε Μπαρόν               Simone Le Baron: ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.