Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019
Πως αντιμετωπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα; - Της Αγγελικής Γερμαλίδου
Αχ αγαπημένα τέκνα της πολιτικής ορθότητας,αγαπημένη σχολή της Φρανκφούρτης.Ω μάγιστροι της πολυπολιτισμικότητας.
Τι όμορφα,πόσο αριστοτεχνικά υφαίνεται το πολύχρωμο εργόχειρο σας.!!!
Μα τελευταία άρχισα να αισθάνομαι κάπως άβολα με την λευκή επιδερμίδα μου και τους ανοιχτόχρωμους οφθαλμούς.
Η εμφάνιση μου δεν είναι πολιτικά ορθή.
Επίσης άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι φυσιολογικό ,που δεν είμαι λεσβιούλα.
Μήπως να το ξανασκεφτόμουν;
Από μια χαρά συλλογιστικες προκείμενες διακρίνεται η θεωρία τους από κοινωνικοπολιτική δικαιοσύνη και θεσπισμένη εφαρμογή θετικών δράσεων ,που η ιδεολογική τους ρομφαία είναι η υπεράσπιση ηθικών αξιών.
Φυσικά και κάνω πλάκα.
Η δική μου η σκέψη από μικρό παιδί εμπνέεται και καθοδηγείται από τις ηθικές επιταγές και ηθικούς κώδικες των σοφοτάτων προγόνων μου.
Τι να κάνουμε ;ναι, ναι δεν είμαι φυσιολογική.
Αραγε επιτρεπόταν στην αρχαία Ελλάδα ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων και υιοθέτηση τέκνου ;
Θα ήθελα όμως πρώτα να επισημάνω, ότι έχω φίλους με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.
Όσοι με ζουν, γνωρίζουν ,πόσο πολύ αγαπώ τον Αλί (Ελληνας μουσουλμάνος,καθηγητής αρχαιολογίας,τουρκολογος κτλ) κι ας "σκοτώνομαι" όλη την ώρα μαζί του.
Έχω και κολλητό φίλο Εβραίο,ο οποίος είναι πιο Έλληνας από κάποιους Ελληναράδες.
Δυστυχώς διαμένει πλέον στην Ελβετία αλλά μιλάμε σίγουρα δυο φορές την εβδομάδα στο τηλέφωνο
Αυτό που με ενοχλεί στην ιδεολογική πλατφόρμα της σχολής της Φρανκφούρτης είναι η μονόπλευρη υπεράσπιση συγκεκριμένων ομάδων.!!
Πως αντιμετωπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα;
Βέβαια η πολιτική ορθότητα έβαλε το χεράκι της και εδώ και οι θιασώτες της πολλάκις προσπάθησαν να αμαυρώσουν και να διαστρεβλώσουν την αλήθεια!!!
Στα αρχαία κείμενα λοιπόν υπάρχουν πολύ συχνά οι λέξεις εραστής,ερωμένος,παιδεραστία και παιδεραστείν. Το «παιδεραστείν ορθώς» του Πλάτωνα σήμαινε «το να διδάσκεις σωστά» και όχι «να ασελγείς σεξουαλικά πάνω στους νέους».Οι πρόγονοι μας ήταν πάντοτε ξεκάθαροι και διαυγείς στην ερμηνεία των λέξεων!!
Ο όρος παιδεραστία περιέχει τις δύο έννοιες παις (=παιδί) και έράν (καθοδηγώ, διαπαιδαγωγώ). Ενώ ο όρος «παις» σημαίνει γενικά το αρσενικό παιδί
Η σχέση αυτή, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή «ερώμενης» συμπεριφοράς, στην οποία κύρια στοχοθεσία ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε , όμως να διδάσκει πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς τα μαθήματα δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά από ιδιώτη, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής-δασκάλας, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος,συνετός και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ρωμη και ομορφιά, ηθική ανεπιληψία ,αρχές,αξίες και μόρφωση.
Ως προς τον παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία.
Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή εάν υπήρχε, αποτελούσε όνειδος για τον παιδαγωγικό αυτό έρωτα.
Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι: «Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου"
Η σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ τους, κατέληγε σε μια παντοτινή και καθαρή φιλία, όταν ο έφηβος μεγάλωνε.Αναφέρω τον περίφημο Ιερό Λόχο των Θηβών, όπου στρατολογούνταν αποκλειστικά τέτοια ζευγάρια.
Οι Νόμοι του Σόλωνα , είναι αρκετά σαφείς για την ομοφυλοφιλία:
Αν κάποιος Αθηναίος πολίτης σύναπτε ερωτική σχέση με άλλον:
Δεν του επιτρεπόταν γίνει μέλος των 9 αρχόντων, να είναι συνήγορος του λαού. να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας, κληρωτή ή χειροτονητή, να σταλεί ως κήρυκας πολέμου, να εκθέσει τη γνώμη του, να εισέλθει στους δημόσιους ναούς,
να στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες.
Όποιος λοιπόν ενώ έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος άλλου, ενεργήσει αντίθετα τις διατάξεις του νόμου,τιμωρουνταν με θάνατο.
Ο Αισχύνης στο Κατά Τιμάρχου αναφέρει:
"Οι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν δύση ο ήλιος. Να μην επιτρέπεται εις τους έχοντας ηλικία ανωτέρα της παιδικής να εισέρχονται εις τα σχολεία, όταν υπάρχουν εντός αυτών παιδιά, εκτός εάν πρόκειται περί υιού, αδελφού ἡ γαμβρού του διδασκάλου. Εάν δε κάποιος παρά την απαγόρευση ταύτη εισέρχεται εις το σχολείο, να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν εις κανένα ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά κατά τις εορτές του Ερμού, με καμμία δικαιολογία. Εάν δε επιτρέπει τούτο εις αυτούς και δεν τους εκδιώκει εκ της παλαίστρας, ο επί κεφαλής της παλαίστρας θα είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων. Οι δε χορηγοί οι οριζόμενοι υπό του λαού, πρέπει να έχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν έτος της ηλικίας των."
Απλά και ξεκάθαρα.
Πραγματικά ανακύπτουν πολλά ερωτήματα σχετικά με την επιτηδευμένη αμαύρωση των προγόνων μας στο συγκεκριμένο θέμα!!!
Επρόκειτο για μια χειραγωγημένη προσπάθεια σπίλωσης των ηθών,προκειμένου να προωθήσουν τις νοσηρές ιδεοληψίες του.
Α, και κάτι τελευταίο.
Τι σημαίνει η λέξις πού στης;;;
Οι κάποιοι ομοφυλόφιλοι που υπήρχαν έκαμαν πιάτσα σε συγκεκριμένα σημεία.Όταν λοιπόν κάποιος τους αναζητούσε ρωτούσε -Που ιστη από το (ιστημι).Που στέκεται δλδ που κάνει πιάτσα....
Τι όμορφα,πόσο αριστοτεχνικά υφαίνεται το πολύχρωμο εργόχειρο σας.!!!
Μα τελευταία άρχισα να αισθάνομαι κάπως άβολα με την λευκή επιδερμίδα μου και τους ανοιχτόχρωμους οφθαλμούς.
Η εμφάνιση μου δεν είναι πολιτικά ορθή.
Επίσης άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι φυσιολογικό ,που δεν είμαι λεσβιούλα.
Μήπως να το ξανασκεφτόμουν;
Από μια χαρά συλλογιστικες προκείμενες διακρίνεται η θεωρία τους από κοινωνικοπολιτική δικαιοσύνη και θεσπισμένη εφαρμογή θετικών δράσεων ,που η ιδεολογική τους ρομφαία είναι η υπεράσπιση ηθικών αξιών.
Φυσικά και κάνω πλάκα.
Η δική μου η σκέψη από μικρό παιδί εμπνέεται και καθοδηγείται από τις ηθικές επιταγές και ηθικούς κώδικες των σοφοτάτων προγόνων μου.
Τι να κάνουμε ;ναι, ναι δεν είμαι φυσιολογική.
Αραγε επιτρεπόταν στην αρχαία Ελλάδα ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων και υιοθέτηση τέκνου ;
Θα ήθελα όμως πρώτα να επισημάνω, ότι έχω φίλους με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.
Όσοι με ζουν, γνωρίζουν ,πόσο πολύ αγαπώ τον Αλί (Ελληνας μουσουλμάνος,καθηγητής αρχαιολογίας,τουρκολογος κτλ) κι ας "σκοτώνομαι" όλη την ώρα μαζί του.
Έχω και κολλητό φίλο Εβραίο,ο οποίος είναι πιο Έλληνας από κάποιους Ελληναράδες.
Δυστυχώς διαμένει πλέον στην Ελβετία αλλά μιλάμε σίγουρα δυο φορές την εβδομάδα στο τηλέφωνο
Αυτό που με ενοχλεί στην ιδεολογική πλατφόρμα της σχολής της Φρανκφούρτης είναι η μονόπλευρη υπεράσπιση συγκεκριμένων ομάδων.!!
Πως αντιμετωπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα;
Βέβαια η πολιτική ορθότητα έβαλε το χεράκι της και εδώ και οι θιασώτες της πολλάκις προσπάθησαν να αμαυρώσουν και να διαστρεβλώσουν την αλήθεια!!!
Στα αρχαία κείμενα λοιπόν υπάρχουν πολύ συχνά οι λέξεις εραστής,ερωμένος,παιδεραστία και παιδεραστείν. Το «παιδεραστείν ορθώς» του Πλάτωνα σήμαινε «το να διδάσκεις σωστά» και όχι «να ασελγείς σεξουαλικά πάνω στους νέους».Οι πρόγονοι μας ήταν πάντοτε ξεκάθαροι και διαυγείς στην ερμηνεία των λέξεων!!
Ο όρος παιδεραστία περιέχει τις δύο έννοιες παις (=παιδί) και έράν (καθοδηγώ, διαπαιδαγωγώ). Ενώ ο όρος «παις» σημαίνει γενικά το αρσενικό παιδί
Η σχέση αυτή, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή «ερώμενης» συμπεριφοράς, στην οποία κύρια στοχοθεσία ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε , όμως να διδάσκει πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς τα μαθήματα δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά από ιδιώτη, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής-δασκάλας, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος,συνετός και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ρωμη και ομορφιά, ηθική ανεπιληψία ,αρχές,αξίες και μόρφωση.
Ως προς τον παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία.
Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή εάν υπήρχε, αποτελούσε όνειδος για τον παιδαγωγικό αυτό έρωτα.
Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι: «Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου"
Η σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ τους, κατέληγε σε μια παντοτινή και καθαρή φιλία, όταν ο έφηβος μεγάλωνε.Αναφέρω τον περίφημο Ιερό Λόχο των Θηβών, όπου στρατολογούνταν αποκλειστικά τέτοια ζευγάρια.
Οι Νόμοι του Σόλωνα , είναι αρκετά σαφείς για την ομοφυλοφιλία:
Αν κάποιος Αθηναίος πολίτης σύναπτε ερωτική σχέση με άλλον:
Δεν του επιτρεπόταν γίνει μέλος των 9 αρχόντων, να είναι συνήγορος του λαού. να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας, κληρωτή ή χειροτονητή, να σταλεί ως κήρυκας πολέμου, να εκθέσει τη γνώμη του, να εισέλθει στους δημόσιους ναούς,
να στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες.
Όποιος λοιπόν ενώ έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος άλλου, ενεργήσει αντίθετα τις διατάξεις του νόμου,τιμωρουνταν με θάνατο.
Ο Αισχύνης στο Κατά Τιμάρχου αναφέρει:
"Οι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν δύση ο ήλιος. Να μην επιτρέπεται εις τους έχοντας ηλικία ανωτέρα της παιδικής να εισέρχονται εις τα σχολεία, όταν υπάρχουν εντός αυτών παιδιά, εκτός εάν πρόκειται περί υιού, αδελφού ἡ γαμβρού του διδασκάλου. Εάν δε κάποιος παρά την απαγόρευση ταύτη εισέρχεται εις το σχολείο, να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν εις κανένα ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά κατά τις εορτές του Ερμού, με καμμία δικαιολογία. Εάν δε επιτρέπει τούτο εις αυτούς και δεν τους εκδιώκει εκ της παλαίστρας, ο επί κεφαλής της παλαίστρας θα είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων. Οι δε χορηγοί οι οριζόμενοι υπό του λαού, πρέπει να έχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν έτος της ηλικίας των."
Απλά και ξεκάθαρα.
Πραγματικά ανακύπτουν πολλά ερωτήματα σχετικά με την επιτηδευμένη αμαύρωση των προγόνων μας στο συγκεκριμένο θέμα!!!
Επρόκειτο για μια χειραγωγημένη προσπάθεια σπίλωσης των ηθών,προκειμένου να προωθήσουν τις νοσηρές ιδεοληψίες του.
Α, και κάτι τελευταίο.
Τι σημαίνει η λέξις πού στης;;;
Οι κάποιοι ομοφυλόφιλοι που υπήρχαν έκαμαν πιάτσα σε συγκεκριμένα σημεία.Όταν λοιπόν κάποιος τους αναζητούσε ρωτούσε -Που ιστη από το (ιστημι).Που στέκεται δλδ που κάνει πιάτσα....
Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019
Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΙΑ ΚΑΙ «ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ»!
ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ;;
ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ F-35, ΤΑ UAV, ΤΟΥΣ «ΠΑΤΡΙΟΤ» , ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ;
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΞΗΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΑΦΟΥ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ , ΠΑΤΑΕΙ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΒΕΒΥΛΩΝΕΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΑΣ, ΞΥΛΟΚΟΠΕΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ, ΒΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ , ΛΗΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟΥΦΕΚΙΆ;
ΓΙΑΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟΒΑΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΛΑΘΡΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ - ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ, ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ, ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΕΞΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ Η ΕΛΛΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΛΑΘΡΩΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΜΕΤΑ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΕΥ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;
ΕΛΑΤΕ
ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΘΡΕΜΈΝΟΥΣ
ΑΝΤΡΟΥΚΛΕΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ
.
ΠΟΙΟΝ ΕΞΑΠΑΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΟΠΩΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ
ΚΑΙ
Η Ε.Ε ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΚΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ
ΡΟΕΣ . ΗΔΗ ΚΑΤΕΛΥΣΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ, ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ, ΤΗΝ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΗΣ
ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ;
ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΓΕΜΙΣΑΝ , ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΛΗΡΗ, ΤΑ ΑΦΥΛΑΧΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΤΑΛΥΘΗΚΑΝ ΗΔΗ , ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ,
ΤΑ
ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΦΙΣΚΑ, ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΥΠΝΩΤΗΡΙΑ , ΟΙ ΓΥΡΩ ΧΩΡΟΙ ΟΥΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ
ΑΠΟΧΩΡΗΤΗΡΙΑ
, ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΕΝΑ, ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΜΕΝΑ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΑ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ
ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΙΒΑΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΣΕ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ, ΣΤΗΝ
ΕΣΣΔ 2-3 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΜΕ ΤΑ «ΑΔΕΛΦΙΑ
ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΚΙΑ -ΚΑΤΑ ΤΟΝ κ. ΠτΔ- ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ»;
ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑΡΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΒΑ ΤΖΕΝΕΡΑΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΠΡΟΣΤΑΞΕΙ ;
ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΡΙΓΥΡΩ ΤΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ; ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΓΟΓΓΥΣΤΩΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ; ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΟΧΙ. Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΙΑ ΚΑΙ «ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ»!
ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ
«ΤΣΙΠΡΑΣ» ΜΕ ΓΡΑΒΑΤΑ;
Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια
αγοράζουμε αρνιά και μας βγαίνουν
γίδια
η πατρίδα πάει στα τσακίδια
και η χώρα κατελήφθη από
ξένα κατοικίδια
του Κυριάκου ο σάκος πόσα χωράει
‘απίδια’;
Καλά τα πάει στο οικονομικό
πολιορκεί την τρομοκρατία
κολοτούμπα στο μεταναστευτικό
ο Έλληνας αισθάνεται ανησυχία
μιλιούνια τα «προσφυγάκια» φάρσα
η «ασυλία»
Αφγανοί, Πακιστανοί και όλος ο
τριτοκοσμικός ανθός
μπαίνουν χωρίς φραγμό, δίχως τελειωμό κανένα
δεν γυρίζουν πίσω στην Τουρκία
αλλάζει ο πληθυσμός , γενοκτονία
έν όψει ισλαμοκρατία
SOS !!!
Κολοτούμπα στο θρήσκευμα και στην ιθαγένεια
η Ελλάδα θυσία υπέρ του «Σόρος» σαν νέα Ιφιγένεια
οι ηγέτες μας στους ξένους
ηττοπαθείς όλο ευγένεια
οι Έλληνες χάνουν τώρα την εθνική τους ομοιογένεια
τέρμα Πατρίς , Θρησκεία και Οικογένεια;
ο Σόρος επιβάλλει την α-γένια
Αλλαγή πορείας και στη Δικαιοσύνη
ο Τσίπρας στο απυρόβλητο ένεκα
εσωτερικής γαλήνης
η Τουρκία δεν αρκείται στο μισό Αιγαίο ,
στη Θράκη και στο Αγαθονήσι
τώρα διεκδικεί τα πάντα ως και το Καρπενήσι
ο διάλογος
« πάντα χρήσιμος» κάτι έχει η Ελλάδα
να δωρίσει ουδέν όμως να κερδίσει
Η επεκτατική Τουρκία σε κατάσταση υστερίας
εξαγριώνεται με τη θωπεία σέβεται μόνο την βία
Καιρός να δημιουργηθεί διαβαλκανική συνεργασία
τα σύνορα ν’ ανοίξουν οι λάθροι να πάνε
στη Γερμανία και να κλείσουν προς Τουρκία
Οι ΗΠΑ δεν μας προστατεύουν από την Τουρκία
υπεράνω όλων τα Ελληνικά συμφέροντα
και της Ελλάδος η σωτηρία
Πάσχουμε από ηγεσία σάπια
άλλα μας λένε προ των εκλογών και μετά
κάνουν την πάπια
δειλοί σαν τον λαγό υποτακτικοί σαν
λακέδες
όλους τους άχρηστους φέρνουμε στη Βουλή
και τους «ντενεκέδες»
Καθημερινά μας έρχονται κακά μαντάτα
η Τουρκία έσκισε στους Αμερικανούς τη γάτα
με τους Ευρωπαίους ο «σουλτάνος» κάνει πλάκα
εμάς μας στέλνει τα ισλαμικά φουσάτα
και «χωρίς πιλότο» μας έπιασε στη φάκα
Ο Αλέξης πήγε …άτα
και ο Μητσοτάκης Τσίπρας μας ξεφύτρωσε
με …γραβάτα
Αμφικτύων
19/9/2019
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019
ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΘΑΜΜΕΝΑ....
ΒΒC: Ανίκανοι οι Ελληνες να εκμεταλλευτούν τα αρχαιολογικά ευρήματα του μετρό Θεσσαλονίκης
Το BBC κάνει λόγο για αρχαιολογικά ευρήματα που ξεπερνούν τα πιο τρελά όνειρα των επιστημόνων καθώς «έξι μέτρα κάτω από το σύγχρονο εμπορικό κέντρο, απλώνεται η εμπορική καρδιά της αρχαίας πόλης». Παρόλα αυτά, οι εργολάβοι πιέζουν ώστε τα ευρήματα να αποσυρθούν άμεσα για να συνεχιστούν οι εργασίες.
Οι μηχανικοί της Αττικό Μετρό δηλώνουν πως είναι αδύνατο να συνεχίσουν τις εργασίες αν δεν μεταφερθούν τα αρχαία και κάνουν λόγο για τις ήδη τεράστιες καθυστερήσεις στην αποπεράτωση του έργου. Συγκεκριμένα η διατήρηση του έργου θα σήμαινε, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, «διάλυση του κεντρικού σταθμού του μετρό και κόστος 3.5 δισεκατομμύρια ευρώ».
Το BBC κάνει λόγο για αρχαιολογικά ευρήματα που ξεπερνούν τα πιο τρελά όνειρα των επιστημόνων καθώς «έξι μέτρα κάτω από το σύγχρονο εμπορικό κέντρο, απλώνεται η εμπορική καρδιά της αρχαίας πόλης». Παρόλα αυτά, οι εργολάβοι πιέζουν ώστε τα ευρήματα να αποσυρθούν άμεσα για να συνεχιστούν οι εργασίες.
Οι μηχανικοί της Αττικό Μετρό δηλώνουν πως είναι αδύνατο να συνεχίσουν τις εργασίες αν δεν μεταφερθούν τα αρχαία και κάνουν λόγο για τις ήδη τεράστιες καθυστερήσεις στην αποπεράτωση του έργου. Συγκεκριμένα η διατήρηση του έργου θα σήμαινε, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, «διάλυση του κεντρικού σταθμού του μετρό και κόστος 3.5 δισεκατομμύρια ευρώ».
Η απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου προβλέπει τη μεταφορά
των ευρημάτων σε άλλη περιοχή, κάτι που όπως υποστηρίζουν οι αρχαιολόγοι
ισοδυναμεί με καταστροφή.
Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019
Ελληνισμός και Χριστιανισμός: Από που κι ως που «χέρι-χέρι»; – Η προπαγάνδα της Εκκλησίας και το ιστορικό ψεύδος της ελληνικής Βυζαντινής Αυτοκρατορίας
Λένε ότι «λαός που δεν γνωρίζει την ιστορία του, είναι καταδικασμένος
σε αφανισμό». Αυτό εν μέρει ακούγεται λογικό. Τι γίνεται όμως στην
περίπτωση, που την ιστορία που μαθαίνει ο λαός, είτε τη μαθαίνει μισή,
είτε δεν είναι η πραγματική, ή είναι «φτιασιδωμένη»;
Πριν λίγα χρόνια, προκλήθηκε σάλος με το βιβλίο της Μαρίας Ρεπούση και των συνεργατών της, το οποίο πρόλαβε για κάποιο χρονικό διάστημα να διδαχτεί στις ελληνικές σχολικές αίθουσες. Κατηγορήθηκε -και σωστά- για ισοπέδωση και διαστρέβλωση των ιστορικών γεγονότων. Όσο κι αν ακούγεται παράξενο, το κράτος έχει χρέος να διαμορφώνει εθνική συνείδηση (με την καλή έννοια και όχι φυσικά την ακραία του εθνικισμού) και η εθνική συνείδηση διαμορφώνεται όταν τα παιδιά μπορούν να νιώσουν υπερήφανα για κάτι. Αυτό το βιβλίο σίγουρα δεν ήταν κατάλληλο για κάτι τέτοιο (εκτός των άλλων που κατηγορήθηκε). Από την άλλη όμως, είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει ακόμα και στις μέρες μας, καθώς με την συνδρομή της Εκκλησίας και την ανοχή της ελληνικής Πολιτείας τα παιδιά ουσιαστικά καλούνται να αποκτήσουν μέσα στα σχολεία και θρησκευτική συνείδηση. Και η διαμόρφωση αυτή που ξεκινά με την γέννησή του και το απαράδεκτο φαινόμενο του νηπιοβαπτισμού συνεχίζεται με την σχολική εκπαίδευση, όπου η ιστορία που αφορά την κεφάλαιο Εκκλησία, όχι απλώς διαστρεβλώνεται, αλλά κακοποιείται βάναυσα, παρουσιάζοντας το άσπρο μαύρο, ξεπερνώντας κατά πολύ τα όρια της προπαγάνδας.
Τα Ελληνόπουλα μεγαλώνουν, διδασκόμενα μισές αλήθειες και ιστορικά ψεύδη, τα οποία ουσιαστικά υπαγορεύτηκαν στα νεότερα χρόνια του ελληνικού κράτους από το «κράτος» της Εκκλησίας, η οποία από κει που ήταν ένας ακόμα δυνάστης και τύραννος για το υπόδουλο ελληνικό έθνος, αίφνης με την απελευθέρωση και την δημιουργία του ελληνικού κράτους μετά την Επανάσταση του 1821, γυρνά έναν διακόπτη και μεταμορφώνεται σε προστάτης των ελληνικών ιδεωδών και θεματοφύλακας του ελληνικού γένους. Την περίοδο, κατά την οποία οργίαζε με την ασυδοσία της και τον σατραπισμό της, δηλαδή την περίοδο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, κατάφερε να την ταυτίσει με τον ελληνισμό. Έτσι, αυτό που μαθαίνουν εν τέλει οι Έλληνες μαθητές σήμερα, είναι ότι ο χριστιανισμός υιοθετήθηκε προθύμως απ’ τους Έλληνες και πως στην ουσία ελληνισμός και χριστιανισμός είναι δυο έννοιες συνυφασμένες. Το δε Βυζάντιο ουσιαστικά παρουσιάζεται σαν Ελληνική Αυτοκρατορία. Μέγα ιστορικό ψεύδος και απάτη!
Το Βυζάντιο δεν υπήρξε ποτέ ελληνικό ούτε φιλελληνικό. Ούτε καν ανεκτικό προς την Ελληνικότητα. Το Βυζάντιο δεν ονομάστηκε ποτέ «Ελλάς», ούτε «Νέα Ελλάς», ούτε «Νέαι Αθήναι» ούτε καν Βυζάντιο (ο συμβατικός όρος «Βυζάντιο» επινοήθηκε το 1557 απ’ τον Γερμανό ιστορικό Hieronymus Wolf). Το συνηθισμένο όνομα, αυτό που απαντάται στα επίσημα κείμενα της Αυτοκρατορίας, στους χρονικογράφους και τους ιστορικούς της εποχής είναι «το Κράτος», «Η Βασιλεία των Ρωμαίων», «Το Χριστιανικό Κράτος», «Το Ορθόδοξον Βασίλειον», «η Ρωμανία». Έτσι επευφημούσε το κράτος του ο λαός της Κωνσταντινούπολης κατά τον 10ο αιώνα, όπως γράφει ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος. Για τον ίδιο συγγραφέα–αυτοκράτορα οι Βυζαντινοί είναι «εκλεκτόν γένος», «Αγία Σιών», «Νέα Ιερουσαλήμ», «λαός ως αληθώς περιούσιος».
Το όνομα «Έλλην» αντικαταστάθηκε από το «Ρωμιός» και για αιώνες ήταν απαγορευμένο επί ποινή θανάτου και συνώνυμο του «ειδωλολάτρη». Σαν «Έλληνες» θεωρούνταν πλέον, αυτοί που δεν ασπάστηκαν τον χριστιανισμό αλλά συνέχιζαν να εξασκούν την ελληνική πολυθεϊστική θρησκεία και να διαβάζουν και να μελετούν αρχαία κείμενα φιλοσόφων. Γενικότερα, όσοι στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία εξακολουθούσαν να αρνούνται τον Χριστιανισμό και έμεναν προσκολλημένοι στις θρησκείες τους, ονομάζονταν και «Εθνικοί», ανεξαρτήτως εθνικότητας.
Περισσότερα στο : https://www.pare-dose.net/2748
Πριν λίγα χρόνια, προκλήθηκε σάλος με το βιβλίο της Μαρίας Ρεπούση και των συνεργατών της, το οποίο πρόλαβε για κάποιο χρονικό διάστημα να διδαχτεί στις ελληνικές σχολικές αίθουσες. Κατηγορήθηκε -και σωστά- για ισοπέδωση και διαστρέβλωση των ιστορικών γεγονότων. Όσο κι αν ακούγεται παράξενο, το κράτος έχει χρέος να διαμορφώνει εθνική συνείδηση (με την καλή έννοια και όχι φυσικά την ακραία του εθνικισμού) και η εθνική συνείδηση διαμορφώνεται όταν τα παιδιά μπορούν να νιώσουν υπερήφανα για κάτι. Αυτό το βιβλίο σίγουρα δεν ήταν κατάλληλο για κάτι τέτοιο (εκτός των άλλων που κατηγορήθηκε). Από την άλλη όμως, είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει ακόμα και στις μέρες μας, καθώς με την συνδρομή της Εκκλησίας και την ανοχή της ελληνικής Πολιτείας τα παιδιά ουσιαστικά καλούνται να αποκτήσουν μέσα στα σχολεία και θρησκευτική συνείδηση. Και η διαμόρφωση αυτή που ξεκινά με την γέννησή του και το απαράδεκτο φαινόμενο του νηπιοβαπτισμού συνεχίζεται με την σχολική εκπαίδευση, όπου η ιστορία που αφορά την κεφάλαιο Εκκλησία, όχι απλώς διαστρεβλώνεται, αλλά κακοποιείται βάναυσα, παρουσιάζοντας το άσπρο μαύρο, ξεπερνώντας κατά πολύ τα όρια της προπαγάνδας.
Τα Ελληνόπουλα μεγαλώνουν, διδασκόμενα μισές αλήθειες και ιστορικά ψεύδη, τα οποία ουσιαστικά υπαγορεύτηκαν στα νεότερα χρόνια του ελληνικού κράτους από το «κράτος» της Εκκλησίας, η οποία από κει που ήταν ένας ακόμα δυνάστης και τύραννος για το υπόδουλο ελληνικό έθνος, αίφνης με την απελευθέρωση και την δημιουργία του ελληνικού κράτους μετά την Επανάσταση του 1821, γυρνά έναν διακόπτη και μεταμορφώνεται σε προστάτης των ελληνικών ιδεωδών και θεματοφύλακας του ελληνικού γένους. Την περίοδο, κατά την οποία οργίαζε με την ασυδοσία της και τον σατραπισμό της, δηλαδή την περίοδο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, κατάφερε να την ταυτίσει με τον ελληνισμό. Έτσι, αυτό που μαθαίνουν εν τέλει οι Έλληνες μαθητές σήμερα, είναι ότι ο χριστιανισμός υιοθετήθηκε προθύμως απ’ τους Έλληνες και πως στην ουσία ελληνισμός και χριστιανισμός είναι δυο έννοιες συνυφασμένες. Το δε Βυζάντιο ουσιαστικά παρουσιάζεται σαν Ελληνική Αυτοκρατορία. Μέγα ιστορικό ψεύδος και απάτη!
Το Βυζάντιο δεν υπήρξε ποτέ ελληνικό ούτε φιλελληνικό. Ούτε καν ανεκτικό προς την Ελληνικότητα. Το Βυζάντιο δεν ονομάστηκε ποτέ «Ελλάς», ούτε «Νέα Ελλάς», ούτε «Νέαι Αθήναι» ούτε καν Βυζάντιο (ο συμβατικός όρος «Βυζάντιο» επινοήθηκε το 1557 απ’ τον Γερμανό ιστορικό Hieronymus Wolf). Το συνηθισμένο όνομα, αυτό που απαντάται στα επίσημα κείμενα της Αυτοκρατορίας, στους χρονικογράφους και τους ιστορικούς της εποχής είναι «το Κράτος», «Η Βασιλεία των Ρωμαίων», «Το Χριστιανικό Κράτος», «Το Ορθόδοξον Βασίλειον», «η Ρωμανία». Έτσι επευφημούσε το κράτος του ο λαός της Κωνσταντινούπολης κατά τον 10ο αιώνα, όπως γράφει ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος. Για τον ίδιο συγγραφέα–αυτοκράτορα οι Βυζαντινοί είναι «εκλεκτόν γένος», «Αγία Σιών», «Νέα Ιερουσαλήμ», «λαός ως αληθώς περιούσιος».
Το όνομα «Έλλην» αντικαταστάθηκε από το «Ρωμιός» και για αιώνες ήταν απαγορευμένο επί ποινή θανάτου και συνώνυμο του «ειδωλολάτρη». Σαν «Έλληνες» θεωρούνταν πλέον, αυτοί που δεν ασπάστηκαν τον χριστιανισμό αλλά συνέχιζαν να εξασκούν την ελληνική πολυθεϊστική θρησκεία και να διαβάζουν και να μελετούν αρχαία κείμενα φιλοσόφων. Γενικότερα, όσοι στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία εξακολουθούσαν να αρνούνται τον Χριστιανισμό και έμεναν προσκολλημένοι στις θρησκείες τους, ονομάζονταν και «Εθνικοί», ανεξαρτήτως εθνικότητας.
Περισσότερα στο : https://www.pare-dose.net/2748
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)