Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

IOLKOS - CD ARGO'S EXPEDITION -TH.D. KOUTSOVANGELIS / IΩΛΚΟΣ- CD ΑΡΓΟΥΣ ...

3 Ιουλίου 1908: H ανακάλυψη του δίσκου της Φαιστού


O Ιταλός αρχαιολόγος Λουίτζι Περνιέρ ανακαλύπτει τον «Δίσκο της Φαιστού» στο υπόγειο του δωματίου XL-101 του Μινωικού παλατιού της Φαιστού, κοντά στην Αγία Τριάδα, στη νότια Κρήτη.

Ο δίσκος της Φαιστού ανακαλύφθηκε στο υπόγειο του δωματίου XL-101 του Μινωικού παλατιού της Φαιστού, κοντά στην Αγία Τριάδα, στη νότια Κρήτη. Ο Ιταλός αρχαιολόγος Λουΐτζι Περνιέ ανάκτησε αυτό τον εντυπωσιακά άθικτο δίσκο, περίπου 15 εκατ. στη διάμετρο και ομοιόμορφα μόλις πάνω από 1 εκατ. στο πάχος, στις 3 Ιουλίου 1908.

Το Ιδάλιον ήταν αρχαία πόλη, βασίλειο της Κύπρου. Σύμφωνα με ιστορικούς, κτίστηκε από τον βασιλιά Χαλκάνωρ ο οποίος μετά από χρησμό έκτισε την πόλη του εκεί που θα έβλεπε τον ήλιο. Ταξιδεύοντας όλη την νύκτα προς ανατολάς, κατά τις ώρες του πρωινού, ένας στρατιώτης ανεφώνησε: “Ιδού άλιον”, τουτεστίν “είδα τον ήλιον”. Και από αυτό, πήρε το όνομα “Ιδάλιον”.

Αυτά σε συνδυασμό με την αποκρυπτογράφηση της Γραμμικής Β από τον “ερασιτέχνη” Μ. Βεντρίς (αρχιτέκτονας στο επάγγελμα) την 1/6/52 που έδωσε ένα ηχηρό ράπισμα σε όλους τους “επιστήμονες” που ήταν απόλυτα σίγουροι πως η Γραμμική Β δεν είναι ελληνική γλώσσα (αφού σύμφωνα με τη θεωρία περί ινδοευρωπαίων οι Έλληνες δεν υπήρχαν (!) τότε) απέδειξαν την αρχαιότητα της ελληνικής γλώσσας. Ο Δίσκος της Φαιστού που χρονολογείται στην αρχή των Νεοανακτορικών χρόνων (17ος π.Χ. αιώνας), φέρει σημεία της “ιερογλυφικής γραφής” και στις δύο όψεις, που αποτυπώθηκαν με σφραγίδες, όταν ο πηλός ήταν νωπός. Πρόκειται λοιπόν για την παλαιότατη ένδειξη τυπογραφίας στον κόσμο, αναπαραγωγής γραπτών κειμένων με καλούπια σημείων. Και οι δύο επιγραφές έχουν αποτυπωθεί σε σπειροειδή διάταξη, από την περιφέρεια προς το κέντρο. Συνολικά τα σημεία στις δυο όψεις του δίσκου είναι 242. Αυτά διαρρυθμίζονται σε 61 ομάδες (λέξεις), πού η κάθε μία χωρίζεται από την άλλη με κάθετες εγχάρακτες γραμμές. Ο αριθμός των σημείων σε κάθε λέξη ποικίλλει από δύο έως επτά. Οι λέξεις στην Α πλευρά του δίσκου είναι 30 ενώ στην Β πλευρά του είναι 31. Τα διαφορετικά σύμβολα είναι 45 (και σύμφωνα με τον συγγραφέα Α. Βασιλάκη δεν απεικονίζεται πάντα το ίδιο γράμμα τού συμβατικού ελληνικού κρητικού αλφάβητου, σε κάθε ένα από αυτά). Επίσης, να αναφέρουμε ότι υπάρχουν δεκαπέντε σύμβολα και στις δύο πλευρές του, πού έχουν μία υπογεγραμμένη, άλλοτε πλάγια και άλλοτε κάθετη προς το σύμβολο. Τα σύμβολα αυτά απαντούν μόνο στην αρχή λέξεων και η υπογεγραμμένη προστέθηκε με μία γραφίδα.

* η γραφή -όπως προαναφέραμε- έχει αποτυπωθεί στον πηλό με κινητά στοιχεία (όπως στα σημερινά τυπογραφεία, γεγονός που δείχνει τυποποίηση και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλα παρόμοια αντικείμενα). Ιδια γραφή έχει βρεθεί σε έναν πέλεκυ που βρέθηκε στο μινωικό ιερό σπήλαιο του Αρκαλοχωρίου, καθώς και σε έναν πυραμοειδή λίθο που βρέθηκε στην περιοχή των Μαλίων.


ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ

Αναρίθμητες προσπάθειες έχουν γίνει για την αποκρυπτογράφηση του δίσκου της Φαιστού, χρησιμοποιώντας τελείως διαφορετικές μεθόδους και καταλήγοντας σε εντελώς διαφορετικά συμπεράσματα για το σκοπό, το περιεχόμενο του, και τους δημιουργούς του.

Σύμφωνα με την αποκρυπτογράφησή της, το περιεχόμενο του κειμένου είναι θρησκευτικό.
Από την 3η π.Χ. χιλιετία ως τα μέσα της 2ας περίπου με κέντρο την Κρήτη άνθισε ένας Αιγαίος πολιτισμός αυτόφωτος και πρωτότυπος, που όμοιό του σε επίπεδο δεν είχε γνωρίσει μέχρι τότε η ανθρωπότητα!

** Ποίοι ακριβώς ήσαν, όμως, οι δημιουργοί του Μινωικού πολιτισμού;

** Ποία είναι δηλαδή η φυλετική ταυτότητα και η καταγωγή τους, και ποία γλώσσα εν τέλει κρύβεται πίσω από τα μυστηριώδη Κρητικά ιερογλυφικά, την άγνωστη Γραμμική γραφή Α και την κυπρομινωική;

Κάποιοι μελετητές του δίσκου παρατηρώντας τα σύμβολα κατέληξαν σε συμπεράσματα ότι περιγράφονται οι άθλοι του Ηρακλή αλλά παράλληλα συμβολίζεται και εξέλιξη της φύσεως του ανθρώπου.

Μελετώντας τον δίσκο και συγκρίνοντας με μυθολογικά και άλλα γνωστά στοιχεία της ίδιας εποχής προκύπτουν και αναφορές με το άστρο του Κυνός γνωστό και ως Σείριο.

Ο μελετητής του Μινωικού πολιτισμού Λεόν Πομεράνς πιστεύει ότι ο δίσκος δεν είναι γραμμένος σε καμιά γλώσσα αλλά είναι ένα σύστημα αλληγορικών συμβόλων, προερχόμενα ίσως και από τα ζωδιακά, και έτσι χρειαζόμαστε ερμηνεία και όχι μετάφραση. Με αυτή την άποψη τείνουν να συμφωνήσουν και αρκετοί άλλοι.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον βιβλίο σχετικά με το θέμα είναι ‘Η Αποκρυπτογράφηση του δίσκου της Φαιστού’ του Θεόδωρου Αξιώτη. Περιέχει πάρα πολλά στοιχεία που περιγράφουν τον πολιτισμό πίσω απ’ τον δίσκο, βασιζόμενος και αυτός όχι στην μετάφραση αλλά στον αποσυμβολισμό του δίσκου. Παρατηρεί μεγάλη πιθανότητα να περιγράφονται οι άθλοι του Ηρακλή.


ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΖΟΠΑ …!!!

Ο καθηγητής αρχαιολόγος Ρ. Εβάνς μας δίνει πολύ αξιόλογες πληροφορίες σχετικά με κάποιους μυστηριώδεις δίσκους της φυλής Τζόπα.

Οι Τζόπα είναι μια φυλή με κοντόσωμους και παράξενους ανθρώπους, που κατοικούν Β. Δ του Θιβέτ, και έχουν πρωτεύουσα την Ντουιινάχ.

Οι δίσκοι των τζόπα μοιάζουν με τον δίσκο της Φαιστού της Κρήτης, ο οποίος θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί κοσμικό πιάτο όπως και αυτοί των Τζόπα.

Ο Ρ. Εβάνς είχε ένα δίσκο, κομμάτι από μια συλλογή δώδεκα δίσκων που ανήκουν στην φυλή Τζόπα. Έχει πάχος πέντε εκατοστά και διάμετρο είκοσι ένα. Παρά το μικρό μέγεθος ήταν τόσο βαρύς που μόλις μετά βίας μπορούσε να σηκώσει ένας άνθρωπος.

Η επιφάνεια του ήταν λεία και τόσο σκληρή που δεν μπορούσε να την τρυπήσει διαμαντένιο τρυπάνι, το δε υλικό κατασκευής ήταν τελείως άγνωστο για τον άνθρωπο.

Προσπάθησαν να μετρήσουν το βάρος του δίσκου αλλά με έκπληξη είδαν ότι το βάρος μεταβαλλόταν κάθε μίση ώρα και κάθε μέτρηση έδινε τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα, τα δε μαγνητόμετρα έδειχναν ότι από το εσωτερικό του δίσκου έβγαιναν περίεργες αντηχήσεις.

Τα γράμματα πάνω στον δίσκο είναι Ελληνικά. Οι 11 δίσκοι των Τζόπα ήρθαν από τον Σείριο, και λέγονται τραγουδιστές λόγω των αντηχήσεων. Είναι όλοι της αυτής σύνθεσης και κατασκευής και φυλάγονται από ιερείς των Τζόπα.

Το παράξενο είναι ότι οι Τζόπα ξέρουν ότι οι δίσκοι προέχοντα από τον Σείριο. Στο κέντρο των δίσκων υπάρχει το άστρο του Σείριου.

Οι κάτοικοι του πέμπτου δορυφόρου του Σείριου και στην προκειμένη περίπτωση οι πρόγονοι των Τζόπα, όπως αφηγούνται οι ίδιοι που υποψιάζονται το μυστικό, μοιάζουν με τους ανθρώπους της γης και έφθασαν στην γη 25.000 χρόνια πριν.

Το παλάτι που μένει ο αρχηγός της φυλής των Τζόπα, είναι μεταλλικό και έχει 1000 μέτρα μήκος και εκατό μέτρα ύψος. Φαίνεται ότι είναι έργο προηγμένης τεχνολογίας άγνωστης στους Τζόπα και δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία ότι είναι ένα διαστημόπλοιο που έχει φθαρεί από τον χρόνο

https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2019/07/3-1908-h.html

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ; ΜΕΡΟΣ 2ο -ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ... 3-7-19

Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Η Εβραϊκή καταγωγή πρωθυπουργών της Ελλάδας


Η Εβραϊκή καταγωγή πρωθυπουργών της Ελλάδας (για να μην αναρωτιέστε γιατί φτάσαμε εδώ):
Ανδρέας Παπανδρέου: Γιος της Εβραίας Σοφίας Μινέϊκο η οποία ήταν κόρη του Ζίγκμουντ Μινέϊκο ο οποίος διέμενε στην Πολωνία. Ο Ζίγκμουντ έζησε για ένα διάστημα στη Γαλλία και τη Βουλγαρία, όπου και παντρεύτηκε μια Εβραία της Βουλγαρίας. Μαζί απόκτησαν μια κόρη, την Σοφία Μινέϊκο την μετέπειτα σύζυγο του Γεώργιου Παπανδρέου.
Γεώργιος (Τζέφρυ) Παπανδρέου: Γιος του Ανδρέα Παπανδρέου με εβραϊκή καταγωγή από τη Σοφία Μινέϊκο, και της επίσης Εβραίας Μάργκαρετ Τσαντ (Margaret Chant) κατοίκου Αμερικής με παππού τον Ντάγκλας Τσαντ (Douglas Chant) σημαντικού στελέχους των Ιεχωβάδων στις ΗΠΑ.
Αντώνης Σαμαράς: Εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα, η οποία ήταν κόρη του Εβραίου επιχειρηματία Εμμανουήλ Μπενάκη που καταγόταν από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου (ιδρυτής του Μουσείου Μπενάκη). Η οικογένεια Μπενάκη μετακόμισε προσωρινά στην Αθήνα το 1882. Η Πηνελόπη Δέλτα γεννήθηκε το 1874 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου κι ήταν το τρίτο παιδί.
Αλέξης (Άξελ) Τσίπρας: Απόγονος της εβραϊκής οικογένειας Άμποτ η οποία διέμενε στο χωριό Μπαμπέσκι του Κιρκλαρέλι (στην Ανατολική Θράκη, σημερινή Ευρωπαϊκή Τουρκία, στην επαρχία της Ανδριανούπολης) πριν μετακομίσει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο νομό Άρτας. Οι τουρκικές εφημερίδες Χουριέτ (Hürriyet) και Σαμπάχ (Sabah) μάλιστα έχουν δημοσιεύσει άρθρα για την οικογένεια του Τσίπρα και τη διαμονή τους στο Κιρκλαρέλι.
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: Δισεγγονός του Εβραίου Μωυσή Νικολάου Μητσοτάκη που διέμενε στη Μονεμβασιά Λακωνίας. Ο αδελφός του Μωυσέως, Κωνσταντίνος μετέβη στα Χανιά όπου υπήρξε σημαντικός παράγοντας της εκεί εβραϊκής Συναγωγής.
Ελευθέριος Βενιζέλος: Γιος του Εβραίου εκ Θεσσαλονίκης Μπένυ Σελόν ο οποίος παντρεύτηκε μία Εβραία από την Κέρκυρα. Άλλαξε το όνομά του σε Κυριάκος Μπενιζέλος, όνομα που διατήρησε και στην Κρήτη, όπου εγκαταστάθηκε τελικά.
Κώστας Σημίτης (Ααρών Αβούρι): Το όνομα «Σημίτης» αυτό καθεαυτό σημαίνει: «Εβραίος» (εξ ου και αντισημιτισμός, κλπ). Η μεγαλύτερη κόρη του Φιόνα (Φανή – Ιωάννα) που ζει μόνιμα στο Λονδίνο, είναι παντρεμένη με Εβραίο και μάλιστα, ο γάμος έγινε σε Εβραϊκή Συναγωγή. Ο Κώστας Σημίτης είναι στενός φίλος με τον επίσης Εβραίο Χρήστο Ροζάκη-Ροζενστάιν τον οποίο κατά το παρελθόν είχε χρίσει ως υπουργό του.
*Δεν ξεχνάμε τον Κ.Καραμανλή όπου είχε τουρκική καταγωγή και γιαυτό ήταν πρόθυμος πάντα να πουλήσει την Ελλάδα.
Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έχει τουρκική καταγωγή από το χωριό Καραμανλί (Karamanli) της Δυτικής Τουρκίας. Μάλιστα κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψής του στην Τουρκία, είχε συναντηθεί με αντιπροσωπεία από το χωριό αυτό.
Επίσης ο Κάρολος Παπούλιας έχει αλβανική καταγωγή (όπως έχουν αναφέρει μάλιστα μέσα ενημέρωσης της Αλβανίας). Το όνομα του αλβανού παππού του ήταν Σουλεϊμάν Παπούλια (Sulejman Papulja).
Ανδρέας Β

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑ   
Ηλιας Καλλιωρας  
Mitsos Kostas Liortzas.
  Θα δοκιμάσουμε άλλα κόμματα μικρά και με την ψήφο μας θα γίνουν μεγάλα, πάντως η παγκοσμιοποίηση αργεί ακόμα.

Οι ρίζες των ζυμαρικών χάνονται στους αιώνες, δεδομένου ότι Αρχαίοι Έλληνες και Ρωμαίοι ετοίμαζαν πιάτα που έμοιαζαν πολύ με τα σημερινά μακαρόνια


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ

πηγη:http://enneaetifotos.blogspot.com/

Η Ελληνική Μυθολογία αναφέρει ότι ο Ήφαιστος δημιούργησε ένα εργαλείο που έφτιαχνε ¨κορδόνια από ζύμη¨.
Η ιστορία των ζυμαρικών, ξεκινά πριν πολλά, πολλά χρόνια.
Έχουν βρεθεί υπολείμματα τέτοιων τροφών (από κεχρί) που χρονολογούνται 4.000 χρόνια πριν. Είναι βέβαιο πως οι Αρχαίοι Έλληνες (και κατόπιν οι Ρωμαίοι), είχαν δικούς τους τύπους ζυμαρικών, τους οποίους δημιουργούσαν από διάφορα δημητριακά της εποχής τους. Αν υπάρχει μια λέξη που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα ζυμαρικά στην Ελλάδα είναι η ονομασία μακαρόνια. Όπως προκύπτει από μελέτη στοιχείων η ονομασία αυτή προέρχεται από την Ελληνική λέξη μακάρια.
Τα μακάρια ήταν τρόφιμα που παρασκευάζονταν από σιτάρι και συμβόλιζαν την αναγέννηση. Πράγματι είναι γνωστό ότι οι Αρχαίοι Έλληνες ετοίμαζαν αποξηραμένα παρασκευάσματα από αλεύρι που άφηναν μαζί με λάδι και κρασί στους τάφους των νεκρών (των μακάρων).
Ο ευρύτατα διαδεδομένος θρύλος ότι τα μακαρόνια έφερε στην Ιταλία ο Μάρκο Πόλο με την επιστροφή του από την Άπω Ανατολή τον 13ο αιώνα απορρίπτεται πλέον από τους μελετητές.
Μέχρι πρόσφατα όλοι έλεγαν πως τα μακαρόνια τα έφερε ο Μάρκο Πόλο από την Κίνα. Ο μύθος αυτός δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Διατυπώθηκε τον 19ο αιώνα από το περιοδικό «Macaroni Journal», που εκδιδόταν από μακαρονοποιούς της εποχής, και είχε στόχο να προσδώσει κύρος και να προωθήσει τις πωλήσεις μακαρονιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Βέβαια, οι Κινέζοι φτιάχνουν noodles (ρυζομακάρονα) εδώ και 4.000 χρόνια, τα οποία όμως είναι πολύ διαφορετικά, γιατί πολύ απλά δεν είναι φτιαγμένα από σιμιγδάλι.
Όμως το 1154, δηλαδή περίπου 100 χρόνια πριν από τον Μάρκο Πόλο, ένας Άραβας συγγραφέας, αναφερόμενος στη Σικελία, λέει πως υπήρχαν εκεί πολλά και πολύ μεγάλα εργοστάσια που έφτιαχναν «ιτρίγια», την οποία εξήγαν σε τεράστιες ποσότητες σε όλο τον κόσμο.
Τώρα τι ήταν αυτή η ιτρίγια; Αυτό μας το εξηγεί ένας άλλος Αραβας (λεξικογράφος) από τη Συρία, ο οποίος τον 9ο αιώνα αναφέρεται στην ιτρίγια και λέει πως είναι κλωστές φτιαγμένες από σιμιγδάλι, που τις ξεραίνουν κρεμασμένες σε ξύλινες βελόνες πριν τις μαγειρέψουν.
Ο Γαληνός, χίλια χρόνια νωρίτερα, αναφέρει ένα φαγητό, το ίτριον, που ήταν ζύμη με νερό και αλεύρι, την οποία έβραζαν.
Η πρώτη αναφορά στην ύπαρξη των ζυμαρικών χρονολογείται γύρω στο -1000, στην Αρχαία Ελλάδα, όπου η λέξη “λάγανον” περιέγραφε μία φαρδιά πλακωτή ζύμη από νερό και αλεύρι, την οποία έκοβαν σε λωρίδες.
Η ζύμη αυτή μεταφέρθηκε και στην Ιταλία από τους πρώτους Έλληνες έποικους γύρω στον -8ο αιώνα, και μετονομάστηκε σε “laganum” στα λατινικά, τα σημερινά Λαζάνια.
ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ Είναι εύκολο να συνδυάσουμε την ετυμολογία του χριστουγεννιάτικου παραδοσιακού γλυκίσματος, του μελομακάρονου, από τις λέξεις μέλι και μακαρόνι.
Μη ψάξετε, όμως, να βρείτε ομοιότητα σχήματος ανάμεσα στα μακαρόνια και τα μελομακάρονα. Ψάχνοντας προσεκτικά σε Ελληνικά και ξένα λεξικά θα βρείτε ότι η λέξη “μακαρόνι” παράγεται από τη μεσ. Ελληνική λέξη “μακαρωνία” νεκρώσιμο δείπνο με βάση τα ζυμαρικά).
Η μακαρωνία με τη σειρά της έρχεται από την Αρχαία Ελληνική λέξη “μακαρία”, που δεν ήταν άλλο από την ψυχόπιτα, δηλαδή, ένα κομμάτι άρτου, στο σχήμα του μελομακάρονου, το οποίο το προσέφεραν μετά την κηδεία. Στους νεότερους χρόνους ένα γλύκισμα που έμοιαζε με τη μακαρία βουτήχτηκε στο μέλι και γι αυτό ονομάστηκε μελομακάρονο.
Οι ρίζες των ζυμαρικών χάνονται στους αιώνες, δεδομένου ότι Αρχαίοι Έλληνες και Ρωμαίοι ετοίμαζαν πιάτα που έμοιαζαν πολύ με τα σημερινά μακαρόνια, όμως τα ονόματα είναι καθαρά Ελληνικά. Και σαν κατακλείδα αναφέρω πως η Ελληνική Μυθολογία λέει ότι ο Ηφαιστος δημιούργησε ένα εργαλείο που έφτιαχνε «κορδόνια από ζύμη».
Ευρυδικη Κελασιδου

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δικαίωσε τον Σαλβίνι για την απαγόρευση εισόδου στην Ιταλία πλοίων ΜΚΟ μετανάστες


Ο Ματέο Σαλβίνι λύνει το πρόβλημα του συστηματικού εποικισμού της Ευρώπης από μη ενσωματώσιμους Μουσουλμάνους εισβολείς με ένα απλό τρόπο. Χτυπά το κεφάλι του φιδιού, τους διακινητές ή καλύτερα τους “δουλέμπορους” που προσποιούνται τους “ανθρωπιστές” αλλά στην πραγματικότητα εμπορεύονται την όλη υπόθεση εισπράττοντας δις από το εμπόριο της ελπίδας που σερβίρουν.Και όλα αυτά υπό τη σκέπη της παγκόσμιας Νέας Τάξης και “ανθρωπιστών” τύπου George Soros που χρηματοδοτούν τους διακινητές.

Αναρωτιόμαστε πόσο ανθρωπιστές και προοδευτικοί μπορεί να είναι όσοι δεν κατανοούν κάτι πολύ απλό. Η μαζική εισβολή Μουσουλμάνων εποίκων θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην πληθυσμιακή υπεροχή τους, με αποτέλεσμα η Ευρώπη να μεταβληθεί σε Ευράμπια, δηλ. σε Μουσουλμανική επικράτεια, με ότι αυτό συνεπάγεται. Την εφαρμογή του νόμου της Σαρίας, την μαντήλα, την μπούργκα την υποβάθμιση της γυναίκας σε υπάνθρωπο και γενικότερα, την επιβολή ενός ακραίου θρησκευτικού φανατισμού που είναι ασύμβατος με τα Ευρωπαϊκά ιδεώδη, τις παραδόσεις του διαφωτισμού και πολύ περισσότερο, με τις αρχές της δημοκρατίας και του σοσιαλισμού.

Ο Σαλβίνι, με νομοθετικές ρυθμίσεις που υπερψηφίστηκαν από το Ιταλικό Κοινοβούλιο και κυβερνητικών διαταγμάτων απαγορεύει τον κατάπλου πλοίων ή πλεούμενων στα λιμάνια της Ιταλίας και  επιβάλλει βαρύτατες έως εξοντωτικές ποινές για τους διακινητές, οι οποίες πριλαμβάνουν φυλάκιση των διακινητών, βαρύτατα πρόστιμα και κατασχέσεις πλοίων και πλεουμένων που μεταφέρουν μετανάστες.
Περισσότερα στο:
https://amfipolinews.blogspot.com/2019/06/blog-post_791.html 

Υποτιμούν τη νοημοσύνη σας και τους χειροκροτείτε.

Γράφει η Dora Kountoura
Λοιπόν επειδή τα μυαλά πολλών συμπατριωτών μας έχουν μείνει στον καιρό του παππού μου και ο κόσμος γύρω μας αλλάζει καθώς και η πολιτική, καλό θα ήταν να επανεξετάσουμε τις νέες συνθήκες.
Στην εποχή του νεοφιλελευθερισμού όλοι οι υποστηρικτές του, ευαγγελίζονται μια ανάπτυξη μέσω της ιδιωτικοποίησης.
Κι αυτό γιατί λόγω της κρίσης, ο καπιταλισμός μεταπηδά από τη λογική της κερδοφορίας σε εκείνη της προσοδοφορίας.
Αντί δλδ για μεγάλες ιδιωτικές επενδύσεις που έχουν πια μεγάλο ρίσκο και αποδίδουν όλο και λιγότερο, το κεφάλαιο στοχεύει στην αρπαγή των δημόσιων αγαθών, γιατί δεν υπάρχει ρίσκο αφού πρόκειται για απολύτως απαραίτητα αγαθά όπως το νερό, το ηλεκτρικό ρεύμα, το ασφαλιστικό, η υγεία, η παιδεία κλπ που έχουν εξασφαλισμένη ζήτηση και κέρδη καθώς και την εγγύηση του δημοσίου.
Στην Ελλάδα της κρίσης αυτό που συνηθίζουν πια να αποκαλούν ως ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ οι πολιτικοί μας, είναι η εξαγορά δημόσιων εταιριών και η εμπορευματοποίηση δημόσιων αγαθών όπως πχ λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμοι, γη και τώρα συντάξεις και υγεία.
Η εξαγορά τους μάλιστα, συνήθως χρηματοδοτείται από δανεικά κεφάλαια, μέσω των ανακεφαλαιοποιημένων από το δημόσιο τραπεζών. Ύστερα, οι ιδιώτες εκμεταλλεύονται τα μονοπώλια (τα μονοπώλια είναι κακά μόνο όταν είναι δημόσια) και αυξάνουν τις τιμές.
Τελικά τη νύφη την πληρώνουν οι καταναλωτές.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Αττική Οδός που αποφάσισε να διπλασιάσει τα διόδια.
Με τις υποδομές να έχουν ξεπουληθεί όλες ή να δρομολογείται το ξεπούλημά τους, αυτά που έμειναν είναι η ασφάλιση, η υγεία και η παιδεία.
Η ιδιωτικοποίηση της επικουρικής ασφάλισης που σχεδιάζει η ΝΔ χαρίζει στο κεφάλαιο περίπου 75 δισ. ευρώ σε βάθος 20ετίας.
Οι εισφορές των εργαζομένων θα παραδοθούν στις ασφαλιστικές εταιρίες με ένα μέρος τους να παρακρατείται ως κέρδος τους και το υπόλοιπο να τζογάρεται στα χρηματιστήρια, τροφοδοτώντας κάθε λογής φούσκες.
Με δεδομένη μάλιστα την αστάθεια των αγορών και τις συνεχείς κρίσεις του καπιταλισμού – θυμηθείτε τι συνέβη όταν τα αποθεματικά των ταμείων επενδύθηκαν στο ελληνικό χρηματιστήριο - είναι πολύ πιθανό αυτά τα χρήματα να εξανεμισθούν ή και να χαθούν, όπως συνέβη πολλές φορές μετά από χρεοκοπίες ασφαλιστικών εταιριών (Ασπίς Πρόνοια, AIG, κλπ).
Ούτε επενδύσεις λοιπόν θα φέρει η ιδιωτικοποίηση, ούτε νέες δουλειές, ούτε αύξηση των συντάξεων, ούτε ανάπτυξη, ούτε πρόοδο.
 Πρόκειται για καραμπινάτη μεταφορά πόρων από το δημόσιο και τους πολίτες, στο κεφάλαιο.
Σας ληστεύουν και τους ψηφίζετε. Σας εκμεταλλεύονται και χασκογελάτε.
Υποτιμούν τη νοημοσύνη σας και τους χειροκροτείτε.
Σας δουλεύουν ψιλό γαζί και τους πιστεύετε.
Μα θέλει τόσο μυαλό για να καταλάβετε τι γίνετε στον κόσμο σήμερα;
Πότε σκοπεύετε να ξυπνήσετε και να αλλάξετε τον ρου των γεγονότων προς όφελός σας.
Το καζάνι σιγοβράζει και ο βάτραχος που πέφτει σε λήθαργο όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του νερού, είστε εσείς.
Dora Kountoura