Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

TO ΣΠΗΛΑΙΟΝ ΝΥΜΦΟΛΗΠΤΟΥ - ΒΑΡΗΣ

       

Το σπήλαιο του Νυμφολήπτου βρίσκεται στη νοτιοανατολική πλευρά του Υμηττού, στη Βάρη, και είναι γνωστό από τον Παυσανία, με ανάγλυφα και λαξεύματα στα τοιχώματά του. Πολλές επιγραφές υποδηλώνουν λατρεία των Νυμφών αλλά και του Πανός και της Ρέας.

[Ο Αρχέδημος με το σφυρί και τη σμίλη] Η χρήση του ιερού διήρκεσε περίπου μεταξύ 600-150 π.Χ., αλλά επανήλθε τον 4ο αι. μ.Χ., όπως φαίνεται από νομίσματα της εποχής του Μ. Κωνσταντίνου, ενώ στους βυζαντινούς χρόνους μετατράπηκε σε εκκλησία. Το σπήλαιο του Νυμφολήπτου τεκμηριώνει την αδιάλειπτη συνέχεια της χρήσης των σπηλαίων και την προσαρμογή τους στις μεταβαλλόμενες ιδεολογικές συνθήκες και λατρείες.

Η είσοδος στο σπήλαιο γίνεται από άνοιγμα στο έδαφος και βαραθρώδη κάθοδο. Στην κύρια αίθουσα του σπηλαίου, όπου εντοπίζεται και ο λατρευτικός χώρος, υπάρχουν λαξευμένα σκαλοπάτια και ανάγλυφες παραστάσεις στα τοιχώματα, καθώς και λαξεύματα για την τοποθέτηση αναγλύφων.

[Η επιγραφή του σπηλαίου] Ο Αρχέδημος, που ήταν λιθοξόος κατοικούσε στο σπήλαιο, διακόσμησε τον χώρο με λαξεύματα και ανάγλυφα, διαμόρφωσε άλσος στην είσοδό του και τελούσε ιεροπραξίες προς τιμή κυρίως των Νυμφών. Σύμφωνα με επιγραφή του σπηλαίου, ο "Αρχέδημος ο Θηραίος, ο νυμφόλυπτος, φραδαίσι νυμφών τάντρον εξηργάξατο", δηλαδή μετέτρεψε τη σπηλιά σε ιερό Νυμφών, ενεργώντας υπό την επήρειά τους.


Το κυριότερο ανάγλυφο του σπηλαίου απεικονίζει τον ίδιο με σφυρί και σμίλη, τα εργαλεία της τέχνης του, αλλά με παράξενη στάση του σώματος, με τον κορμό και τα πόδια στραμμένα προς το εσωτερικό της σπηλιάς, ενώ το κεφάλι του κοιτάει προς την έξοδο. Δίπλα στο ανάγλυφο του Αρχεδήμου υπάρχει ναόσχημο λάξευμα με αέτωμα στο πάνω μέρος και την επιγραφή ΠΑΝΟΣ, που υποδηλώνει ότι προφανώς προοριζόταν για την υποδοχή αναθημάτων σχετικών με τον Πάνα.

[Το σπηλαιόμορφο ανάγλυφο με τις τρεις Νύμφες τον Πάνα και την προσωποποίηση του Αχελώου] Κατά τις ανασκαφές του σπηλαίου το 1902 από την Αμερικανική Σχολή Κλασσικών Σπουδών ήρθαν στο φως εκατοντάδες λυχνάρια, αφιερώματα και ανάγλυφα που χρονολογούνται από τις αρχές του 5ου έως τον 2ο αι. π.Χ. και στον 4ο αι. μ.Χ. Πολλά από τα ανάγλυφα είναι σπηλαιόμορφα, αναπαριστούν δηλαδή την εικόνα ενός σπηλαίου. Ένα ανάγλυφο απεικονίζει τις τρεις Νύμφες στο εσωτερικό, και στο πλαίσιο του αναπαριστώμενου βράχου, σε μικρότερες μορφές, τον τραγοπόδαρο Πάνα (δεξιά) και προσωποποίηση του ποταμού Αχελώου (αριστερά).

[Το σπηλαιόμορφο ανάγλυφο με τις τρεις Νύμφες τον Πάνα και τον Ερμή] Ο Παν κατέχει κύρια θέση στη λατρεία του σπηλαίου, όπως φαίνεται από τις ανάγλυφες αναπαραστάσεις του στον σταλαγμίτη της εισόδου και σε διάφορα σημεία, από τις επιγραφές που τον αναφέρουν, αλλά και από τη συχνή απεικόνισή του στα κινητά ανάγλυφα. Σε ένα σπηλαιόμορφο ανάγλυφο που απεικονίζει τρεις Νύμφες και τον Ερμή στο εσωτερικό του, ο Παν παίζει σύριγγα στο επάνω μέρος του σχηματικά αποδοσμένου βράχου.

Κατερινα ΒλαχουΚατερινα Βλαχου

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΘΡΗΣΚΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.

ΆΘΡΗΣΚΟΣ ! ! !

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !  ΑΔΈΣΜΕΥΤΟΣ !  ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΣΚΕΨΗ !

Δέν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να είναι κανείς Άθρησκος ! !
Έχεις όλων τον κόσμο στα πόδια σου.
 Βλέπεις τους ανθρώπους ωσάν μυρμήγκια να ακολουθούν τις κάθε θρησκείες και να αποβλακώνονται από τις διδαχές των.
Όταν είσαι Άθρησκος δέν φοβάσαι κανέναν Θεό, διότι ''Θεός είναι αγάπη και ότι αγαπάμε δεν νοείται να το φοβόμασται''.
Έχεις καθαρό μυαλό , φιλοσοφείς τα πάντα γύρο σου και είσαι ικανός ΕΣΥ να δόσεις την απάντηση που σύμφωνα με την φύση, αν την ψάξεις καλά, θα δεις πως την δίνει η ίδια η φύση... !
Η γνώση, είναι το όπλο σου που μ`αυτό θα αντιμετωπίσεις τον κάθε ''υποκριτή'' που θέλει να σε προσηλυτίσει στην οποιαδήποτε θρησκεία του. Και η γνώση αποκτάται έχοντας μόνο ένα καθαρό μυαλό, το οποίο απέχει από κάθε είδους δοξασίες.
Ελευθερώσου λοιπόν από τις σκοπιμότητες... των κάθε Ιερατείων για να βρεις ΕΣΥ ο ίδιος τον θεό σου. Δέν χρειάζεσαι μεσάζοντες, η καθαρή σου γνώση αρκεί ! !
''Άν θέλεις να προσευχηθείς, κλείσου στο δωμάτιό σου και εκεί ζήτησε ότι θέλεις από τον επουράνιο πατέρα σου και αυτός θα σε ακούσει και θα σου το δώσει''.
Είναι πολλοί που μπερδεύουν το Άθρησκος με το Άθεος, δέν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο.
Ο Άθρησκος δέν είναι Άθεος που δέν πιστεύει σε κανέναν Θεό.
Ο Άθρησκος έχει τον δικό του Θεό που προέρχεται από τον ίδιο του τον εαυτό και δεν δέχεται κανέναν άλλον θεό που τον δημιούργησε κάποιο Ιερατείο...
Οι αρχαίοι μας φιλόσοφοι ήταν Άθρησκοι, απεχθανόταν τα Ιερατεία και γιαυτό πολλοί από αυτούς κυνηγήθηκαν και εκδιώχθηκαν ή ακόμη και θανατώθηκαν.

Αποτέλεσμα εικόνας για πυρ αειζωον 
Αυτό το '' Πυρ Αείζωον '' του Ηρακλείτου δέν ήταν τίποτ`άλλο από τον Θεό της Δημιουργίας, που για τον ίδιο ήταν η Φύση, ήταν το φλεγόμενο σύμπαν όπως το βλέπουν σήμερα τα τεράστια αστρονομικά τηλεσκόπια.
                                                                                                                                                                 Ο Ηράκλειτος ίσως να μην είχε τηλεσκόπιο αλά το έβλεπε με την δύναμη του καθαρού του μυαλού που ήταν μακρυά από κάθε θρησκεία και Ιερατεία.

Αποτέλεσμα εικόνας για Άθρησκος είναι γνώση, είναι φιλοσοφία
 Το Φως της γνώσης και το σκοτάδι της αγνωσίας

Άθρησκος λοιπόν, είναι γνώση, είναι φιλοσοφία, είναι επιστήμη, είναι ελεύθερη τέχνη, είναι δημιουργία, είναι ποίηση, είναι ΠΟΛΛΆ ! !
 Αυτά όλα τα πολέμησε με μανία τον 4ο αιώνα, όταν επεκράτησε ο Εβραιοχριστιανισμός και αφού κατέστρεψε και έκαψε και γκρέμισε τα πάντα άφησε την ανθρωπότητα για 1.400 χρόνια στο σκοτάδι ! !
Από τότε άρχισαν και οι θρησκευτικοί πόλεμοι που συνεχίζονται μέχρι σήμερα..... ! !
ΆΘΡΗΣΚΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ  Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ο Σ ! ! !

https://twitter.com/PAZAITIS

Νικόλαος Παζαίτης


npazaitis@hotmail.com

 

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Ονειρομαντείο Ταινάρου και ναός Ποσειδώνα Ασφάλειου (Μάνη)

  ΟΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ : ΤΑΙΝΑΡΟ
 
Ονειρομαντείο Ταινάρου και ναός Ποσειδώνα Ασφάλειου (Μάνη)

Το Ακρωτήριο Ταίναρο ή Κάβος Ματαπάς είναι το νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας, της βαλκανικής χερσονήσου, αλλά και της ηπειρωτικής Ευρώπης μετά τη Άκρα Ταρίφα (ή Πούντα Ταρίφα) της Ανδαλουσίας (Ισπανία). Πρόκειται για το ακρωτήριο της μεσαίας νότιας χερσονήσου της Πελοποννήσου μεταξύ του Λακωνικού και του Μεσσηνιακού κόλπου. Το όνομά του οφείλεται στον επώνυμο ήρωα και οικιστή Ταίναρον, γιο του Δία που έκτισε την ομώνυμη πόλη Ταίναρο επί του ισθμού της Ακρωταινάριας χερσονήσου. Το ακρωτήριο Ταίναρο στην αρχαιότητα λεγόταν και “Ποσείδιον”, ενώ από την εποχή της Φραγκοκρατίας αναφέρεται και ως “Κάβο Ματαπάς”, (αγνώστου ετυμολογίας), όπου και συνεχίζει με το ίδιο όνομα να φέρεται σε πολλούς ξένους ναυτικούς χάρτες.

<Ταίναρος> = πόλις, ἀπὸ Ταινάρου τοῦ Γεραίστου μὲν ἀδελφοῦ, Διὸς δὲ παιδός. ὃς πλέων σὺν Καλάβρῳ τῷ ἀδελφῷ καὶ τόπον τῆς Πελοποννήσου καταλαβών τινα Ποσειδῶνος ἱερὸν ἱδρύσατο, ὃ
καλεῖται <Ταίναρον> ἔστι καὶ Ταίναρος ὁ Ἰκαρίου υἱός “ἀφ᾽ οὗ καλεῖται ἡ πόλις καὶ ἡ ἄκρα καὶ ὁ λιμήν”. λέγεται δὲ ἀρσενικῶς καὶ θηλυκῶς. λέγεται καὶ Ταινάριος καὶ Ταιναρία καὶ Ταινάριον. εἰσὶ δὲ καὶ Ταινάριοι θῆβαι, ὡς Χάραξ ἐν Ἑλληνικῶν δευτέρῳ. λέγεται καὶ ται ναρίζειν, ὡς Ἕρμιππος Θεοῖς “καὶ σέ τι χρὴ παραταιναρίζειν.” Ὦρος δέ φησιν ἐν τῇ ὀρθογραφίᾳ “<Ταίναρον> πεδίον τῆς Λακωνικῆς, καὶ Ταιναρῖται οἱ ἐν αὐτῷ”. (Βλ. Στέφανου γραμματικού «Εθνικά»)

Επίσης….

<Ταίναρον> = ἀκρωτήριον τῆς Λακωνικῆς ἀπὸ Ταινάρου τοῦ Ποσειδῶνος. (Βλ. Σχόλιο στον Απολλώνιο Ρόδιο [Αργοναυτικά]).

<οὑπὶ Ταινάρῳ θεός> = ὁ αὐτῶν τῶν Λακεδαιμονίων. Ταίναρον γάρ ἐστι τῆς Λακωνικῆς ἀκρωτήριον, ἐν ᾧ στόμιον ἦν κατάγον εἰς Ἅιδου. ἐνταῦθα δὲ ἦν καὶ Ποσειδῶνος ἱερὸν Ἀσφαλείου. τοῦτο δὲ εἶπεν, ἐπειδὴ τοὺς Εἵλωτας ἱκέτας καθεσθέντας ἐν τῷ ἱερῷ τοῦ Ποσειδῶνος τοῦ Ταιναρίου οὐδὲν δείσαν τες ἀνεῖλον Λακεδαιμόνιοι, καὶ διὰ τοῦτο ἐδόκουν ἐναγεῖς εἶναι. (Βλ. Σχόλια στον Αριστοφάνη )

<ἢ ἐπὶ Ταίναρον> = τὸ Ταίναρον ἀκρωτήριόν ἐστι τῆς Λακωνικῆς ἔχον δύο τινὰ χάσματα, ἃ Ἅιδου πύλαι καλοῦνται καὶ στόματα. (Βλ. Σχόλια στον Αριστοφάνη). 

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

362) ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΑ ΜΜΕ

                                                                                        Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Google          Τα μέλη της διεθνούς κοινότητας να έρθει εδώ για να επισκεφθείτε , " " Τρώνε σάντουιτς κλάμα , αλλά δεν έρχονται για να βοηθήσει ( ... ) . "Το παρακάτω δεν είναι βιώσιμο . Ευαίσθητες ψυχές , ετοιμαστείτε ! Τι νομίζετε ότι είναι μόνο ένα πολύ μικρό σε σύγκριση με αυτό που αντιμετωπίζουν όσοι πάσχουν τη φρίκη . Η ανθρωπότητα δεν μπορούμε να κοιτάξουμε μακριά . Είμαστε υπεύθυνοι .Αυτό είναι το αποτρόπαιο πραγματικότητα της « ανθρωπιστικής επέμβασης» ! Εκείνοι που δεν μας λένε πολλά περισσότερα για αυτούς που υπάρχουν όλα τα εξαρτώμενα επιχειρήματα . Ένα μυαλό που οδηγεί στην ίδια μοίρα του θανάτου και την ταλαιπωρία εκατομμυρίων ανθρώπων . Laissez - faire και στρατιωτική ανθρωπιστική παρέμβαση , δύο πτυχές της παγκόσμιας γενοκτονίας ! Τι να κάνουμε !Γιατί η σιωπή των μέσων ενημέρωσης για τη γενοκτονία ! Πες μου ;Ειρήνη στη Γη υπεραξία για τον άνθρωπο . , Μιλά σε μας σήμερα , όπως τον πόλεμο ενάντια στον πόλεμο , ενάντια σε όλες τις πολέμους που πολλαπλασιάζονται παντού στον πλανήτη . Αυτό είναι το λεγόμενο δόγμα Ομπάμα .ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ !

 
Λ. Δ. Κονγκό δεν βιασμού πρωτεύουσα του κόσμου .Άρθρο FREMONSAΣτη μεγάλη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό ( ΛΔΚ) δεν παραβιάζονται Kongolaises γυναίκες . Αυτή είναι μια πολύ σοβαρή παραπληροφόρηση που συνηγορεί για το αντίθετο και να επιβεβαιώσει ότι η ΛΔΚ έχει γίνει η παγκόσμια πρωτεύουσα του βιασμού . Για να πούμε δυνατά και καθαρά ότι σε όλη την ανατολικό τμήμα της Λαϊκής Δημοκρατίας του Kongolaises παραβιάζονται , είναι ένα έξυπνο ψέμα και ταυτόχρονα κυνική : Η πραγματικότητα δεν είναι πάντα η αλήθεια . Επιβεβαιώνοντας αυτήν την πραγματικότητα λόγω του ότι δεν είναι η αλήθεια , ότι η οποία βρίσκεται μεταμφιεσμένος στα εργαστήρια των εχθρών Kongolese οι απλοί μεταμορφώνεται σε Kongolese βιαστές . Και κατ 'επέκταση , η Kongolaise τραγωδία γίνεται ένα πρόβλημα Kongolo - Kongolese . Paul Kagame και Museveni και άλλοι λεύκανση .Μακριά από το αγαπητέ αναγνώστη !Τι συμβαίνει στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό είναι πολύ πιο φρικιαστικό , πιο άγρια ​​και πιο τραγική από την απλή Kongolaises βιασμού . Απλά επειδή αυτοί που διαπράττουν αυτές τις αποτρόπαιες πράξεις στις Kongolaises δεν προκειμένου να ικανοποιήσει τη σεξουαλική επιθυμία τους . Επίσης, δεν έχουν περισσότερες σεξουαλικές αποκλίσεις , όπως biastophilie το Agoraphilia ή agrexophilie . Γνωρίζουμε επίσης ότι δεν την κάλυψη των ασθενών , όπως pictophiles , παιδεραστές , σαδιστές , τους scopophiles και άλλοι , πορνογραφικές παραγωγές που θα τροφοδοτήσει το υπόγειο δίκτυο στην Ευρώπη , την Ασία και την Αμερική .Τι συμβαίνει στη ΛΔΚ θα πρέπει να έχει ένα άλλο προσόν , όπως ο βιασμός .Θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ένα πράγμα : σύμφωνα με την περίφημη Δρ Denis Mukwege , η οποία δεν είναι πλέον , σχεδόν σε όλους τους ασθενείς του ( μέχρι να γράφουμε αυτές τις γραμμές ) είναι θύματα της Ρουάντα σε όπλο . Rwandophones από ένοπλες είναι :

    
Πολιτοφυλακή " Τούτσι " γνωστή ως " Banyamulenge " και " Banyabwisha "
    
Πολιτοφυλακή " Χούτου " εκμετάλλευση ορυκτών και άλλων φυσικών πόρων και το υπόγειο της ΛΔΚ ,
    
Της ένοπλης αντιπολίτευσης στο καθεστώς του Κιγκάλι αποτελείται κυρίως από Χούτου εγκατασταθεί στα δάση και τα βουνά της ανατολικής Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό ,
    
Η ένοπλη αντίσταση στο καθεστώς σε Μπουζουμπούρα αποτελείται κυρίως από Χούτου εγκαταστάθηκαν στα δάση και τα βουνά της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό ,
    
Ο τακτικός στρατός της Δημοκρατίας της Ρουάντα και μερικές φορές στο Μπουρούντι . Ουγκάντα ​​είναι συμμετέχουν περισσότερα χρόνια ,
    
Λάθος Μάι-Μάι , τα οποία εξετάζονται από τις πραγματικότητες του καθεστώτος των Χούτου στο Κιγκάλι ,
    
Στοιχεία των Ενόπλων Δυνάμεων της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό από τη διαπλοκή , τις ολοκληρώσεις , μείγματα , διείσδυσης και εισαγωγές Rwandophones παλιά Banyamulenge RCD και CNDP και το M23 , καθώς και. Δεν συμφωνείτε να αποσταλεί σε άλλες στρατιωτικές περιοχές . Μόλις παραλάβει την παραγγελία για να πάει έξω από το Βόρειο και Νότιο Κίβου , δημιουργούν μια εξέγερση .Είπαμε ότι στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό , Kongolaises δεν βιάζονται , διότι η αλήθεια είναι 1000 φορές πιο τερατώδες .
 
Rwandophones άνδρες των ενόπλων εισέβαλε σε ένα χωριό (συχνά ένα ορυκτού κοιτάσματος βρίσκεται στο χωριό ή στη γύρω περιοχή ) . Πάντα σε δημόσια και πάντα με την παρουσία των συγγενών ( παππούδες , γονείς , σύζυγοι , αδέλφια , θείους , θείες , γείτονες , ανίψια , κλπ. .... ) οι Kongolaises κακοποιηθεί σεξουαλικά από πολλούς άνδρες . Για να έχουν τελειώσει όλα βρώμικη δουλειά τους ( δεν εκσπερματώνουν όλα , γιατί δεν είναι ο στόχος ) , ακρωτηριάζουν Kongolaises καταστρέφοντας τα γεννητικά όργανά τους με ένα μαχαίρι , ένα σπαθί , ένα κλαδί δέντρου ή άλλο αιχμηρό αντικείμενο . Υπάρχουν κάποιοι που θα πάρει ακόμα έναν πυροβολισμό στο Kongolaises κόλπο .Σε ορισμένες περιπτώσεις , τα δεινά των Kongolaises δεν σταματά . Στη συνέχεια, κρεμούν στον αέρα Kongolaises δένοντας τους καρπούς για ώρες . Όταν κυκλοφόρησε , ποτέ δεν θα χρησιμοποιούν τα χέρια τους γιατί το αίμα δεν κυκλοφορεί για αρκετές ώρες .Σε άλλες περιπτώσεις , πριν από τον ακρωτηριασμό Kongolaises αυτά τα ρολόγια απαιτούν ένα μέλος ή μέλη της τα αρσενικά της οικογένειας που έχουν σεξουαλικές σχέσεις με εκείνους που έχουν καταχραστεί πολλές . Η παραμικρή σημάδια διαφωνίας ή την υπεράσπιση των Kongolaise το Kongolese είναι ψυχρά πυροβόλησε χωρίς προειδοποίηση και πάντα με την παρουσία της οικογένειάς του . Στη συνέχεια, το σώμα αυτής της Kongolese κόβεται με μαχαίρια , προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους άλλους να τρέχουν .Αυτές οι ένοπλοι υπόκεινται στους ίδιους Kongolaises που συναντούν στους δρόμους μεταξύ των χωριών και στους δρόμους που οδηγούν στα χωράφια . Περιμένουν υπομονετικά στη ζούγκλα και βλέπουν μια ομάδα αγροτών , μια ομάδα παιδιών που φοιτούν ή να επιστρέψουν στο σχολείο , προκύπτουν στο δρόμο . Και παρακάτω είναι μια βαρβαρότητα Kongolaises ότι ακόμη και τα άγρια ​​ζώα δεν είναι σε θέση να κάνει .Όταν το παρατσούκλι " εξέγερση " RCD - Goma διαχειρίζεται μεγάλο μέρος της ανατολικής Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό , εκατοντάδες Kongolaises σε πολλά χωριά στο Βόρειο Κίβου , στο Νότιο Κίβου , το Ituni , μέρος της Άνω Uele μέρος του τμήματος Tshopo της Sankuru της Τανγκανίκα και Maniema θάφτηκαν ζωντανοί σε μαζικούς τάφους .Οι άνδρες που αντιστέκονται ή να προσπαθήσει να υπερασπιστεί γυναίκες υποφέρουν την τύχη του κρέας από το χασάπη . Δηλαδή , αφού έχουν ελεγχθεί τα πόδια σφαίρες , που ολοκληρώνεται με ένα χτύπημα με σφυρί στο κεφάλι , στη συνέχεια, κομμένα σε μικρά κομμάτια με ένα μαχαίρι . Όπως συνήθειες , τα ανθρώπινα τέρατα απαιτούν συγγενείς για να παρακολουθήσουν τη σκηνή . Τα κοιτάσματα ορυκτών δεν είναι ποτέ μακριά .
 
Από το 2009 , η Προσφύγων Νόμο του έργου s , μια βρετανική ΜΚΟ που εδρεύει στην Ουγκάντα ​​έχει ειδικευτεί στην παροχή βοήθειας άνδρες βίασαν στο ανατολικό Κονγκό από το 100 % παραβιάζονται οι άνδρες χρειάζονται ειδική φροντίδα για την υγεία και την κατάλληλη . Σύμφωνα με την ΜΚΟ , λίγο πάνω από το 25 % των ανδρών Kongolese εγκατασταθεί σε καταυλισμούς προσφύγων στην Ουγκάντα ​​έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής κακοποίησης , ως μέρος των Rwandophones όπλων .
 
Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες Kongolaises που τα σωθικά τους σχισμένο , βεβήλωσαν και ζουν μια τραύμα που δεν έχει όνομα , επειδή γνωρίζουν ότι οι δράστες τους εξακολουθούν να περιφέρονται . Ανά πάσα στιγμή , σε κάθε διασταύρωση να μπορούν να διασχίζουν τα ανθρώπινα ρολόγια που είναι σε θέση να ξεκινήσει βρώμικα ομάδες εργασίας τους .Εδώ είναι τι λέει Esnler Eve το 2010 , αφού πέρασε μια διαμονή στην πλευρά της ΛΔΚ των Kongolaises έχει Panzi Νοσοκομείο :( ... ) Δεν θα είχε ποτέ συμβεί με τον Δρ Mukwege να εγκαταλείψει τους ανθρώπους του, όταν το χρειάζεται περισσότερο . Κατάλαβε για πρώτη φορά σχετικά με την επιδημία του βιασμού το 1996 .

 
«Είδα γυναίκες που είχαν βιαστεί ένα απίστευτα βάρβαρο τρόπο » , δεν θυμάται . " Πρώτον, οι γυναίκες βιάστηκαν μπροστά στα παιδιά τους , τους συζύγους τους και τους γείτονές τους . Στη συνέχεια, οι βιασμοί διαπράχθηκαν από πολλά άτομα ταυτόχρονα . Και δεν είναι μόνο οι γυναίκες βιάστηκαν , αλλά κόλπους τους ακρωτηριάζονται με όπλα και μαχαίρια . Οι περιπτώσεις αυτές δείχνουν ότι το σεξ χρησιμοποιείται ως ένα φθηνό όπλο . "Όταν ο βιασμός έχει δεσμευτεί για την οικογένειά σας », συνεχίζει , « καταστρέφει όλους . Έχω δει άνδρες υποφέρουν επειδή είχαν δει τις συζύγους τους να βιάζονται, δεν έχουν καμία ψυχική σταθερότητα . Η κατάσταση των παιδιών είναι ακόμα χειρότερη . Τις περισσότερες φορές , όταν μια γυναίκα είναι πολύ βία, δεν είναι πλέον σε θέση να φέρουν παιδιά. Είναι σαφές ότι αυτές οι βιασμοί διαπράττονται για να ικανοποιήσει κάθε σεξουαλική επιθυμία, αλλά να καταστρέψει ψυχές . Η οικογένεια και το σύνολο της κοινότητας καταστρέφεται . "( ... ) Όταν αρχίζει η συνομιλία , Nadine φαίνεται εντελώς αποκομμένες από το περιβάλλον του - απουσιάζει . « Είμαι 29 ετών , " που ξεκινά . «Κατάγομαι από το χωριό της Nindja . Συνήθως , η περιοχή δεν ήταν ασφαλές . Περάσαμε πολλές νύχτες κρύβονται στο δάσος . Οι στρατιώτες μας που βρέθηκαν εκεί . Σκότωσαν τον αρχηγό του χωριού μας και τα παιδιά του . Ήμασταν 50 γυναίκες . Ήμουν με τα τρία παιδιά μου και μεγαλύτερος αδελφός μου , που τον διέταξε να έχει σεξουαλική επαφή μαζί μου . Αρνήθηκε , έτσι σκοτώθηκαν από τον αποκεφαλισμό. "Το σώμα του χρήστη Nadine τρέμουν . Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτά τα λόγια προέρχονται από μια γυναίκα που είναι ακόμα ζωντανός , αναπνοή . Είπε ένας από τους στρατιώτες την ανάγκασαν να πιει τα ούρα του και να τρώνε τα περιττώματα του , οι στρατιώτες σκότωσαν 10 από τους φίλους του και στη συνέχεια δολοφόνησε τα παιδιά της : δύο αγόρια της, ηλικίας 4 και 2 ετών και την κόρη του '1 έτος . " Έριξαν το σώμα του μωρού μου στο πάτωμα σαν ένα κοινό σκουπίδια », λέει η Nadine . " Ο ένας μετά τον άλλο , με βίασαν . Κόλπο μου και τον πρωκτό μου ήταν διχασμένη. " Nadine προσκολλάται στο χέρι μου σαν να πνιγόταν σε ένα τσουνάμι των αναμνήσεων . Ακόμη και αν έχει καταστραφεί , είναι σαφές ότι χρειάζεται να πω αυτή την ιστορία , μου χρειάζεται για να ακούσουμε τι έχει να πει . Εκείνη κλείνει τα μάτια της και είπε κάτι που δύσκολα μπορώ να ακούσω . " Ένας από τους στρατιώτες άνοιξαν μια έγκυο γυναίκα », λέει . " Ήταν μια τελειόμηνα μωρό και τον σκότωσαν . Τα μαγειρεμένα και ήμασταν αναγκασμένοι να το φάει . "( ... ) Ο Δρ Mukwege , δήλωσε : « Δεν έχω δει ποτέ τέτοια καταστροφή . Είχε απλώς περισσότερο παχέος εντέρου ή της ουροδόχου κύστης , ή του κόλπου , ή του ορθού . Είχε χάσει το μυαλό της . Ήμουν σίγουρος ότι δεν ανακάμψει . I ξαναχτίστηκε την ουροδόχο κύστη . Μερικές φορές δεν γνωρίζουν καν από πού θα πάμε . Δεν υπάρχει πυξίδα. Έκανα έξι φορές , τότε έκανα μεταφορά στην Αιθιοπία θα θεραπεύσει το πρόβλημα της ακράτειας , πράγμα το οποίο έπραξαν . "( ... ) Ρώτησα τον γιατρό για το Κονγκό ηγέτης Ζοζέφ Καμπιλά , ο οποίος , για πρώτη φορά σε 46 χρόνια, το Νοέμβριο του 2006 έγινε ο πρώτος δημοκρατικά εκλεγμένος πρόεδρος του Κονγκό και έχει υποσχεθεί να είναι " ο αρχιτέκτονας της την ειρήνη . " Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί;Ο Δρ Mukwege αναστενάζει . " Καμπίλα », είπε , « δεν έκανα τίποτα . Εδώ στην Ανατολή , οι μάχες δεν σταματούν . Το 2004 , έλαβα τις απειλές θανάτου , έλαβα τηλεφωνήματα που μου ζητούν να σταματήσει το έργο μου , αλλιώς θα πεθάνει . Οι προσκλήσεις έχουν σταματήσει , αλλά η κατάσταση εξακολουθεί να είναι πολύ επικίνδυνη . "Τα μέλη της διεθνούς κοινότητας να έρθει εδώ για να επισκεφθείτε », λέει . " Τρώνε σάντουιτς κλάμα , αλλά δεν έρχονται για να βοηθήσουν . Ακόμη και ο Πρόεδρος Καμπίλα δεν έχει πατήσει το πόδι του εδώ . Η γυναίκα του ήρθε . Έκλαψε , αλλά δεν έκανε τίποτα . "( ... ) " Το αφήνω και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους », είπε , «αλλά δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι δεν θα υποστούν άλλο βιασμό . Σε πολλές περιπτώσεις , οι γυναίκες είναι και πάλι εδώ σε χειρότερη κατάσταση από ό, τι το πρώτο . "Νωρίτερα , είχαμε μια ψεύτικη απόσπασμα Μαΐου Μαΐου Γιατί όχι; Επειδή Mai Mai Kongolese ( αλήθεια ) δεν μπορεί να παραβιάζει ή κακοποιούν ή να κλέψει την περιουσία των άλλων . Το Mai Mai παίρνει ένα ποτό ή πασπαλίζουμε . Σύμφωνα με τις πνευματικές πεποιθήσεις τους , το αποτέλεσμα είναι άτρωτο σε σφαίρες και μαχαίρια . Οι μπάλες κινούνται κατά μήκος του σώματος, όπως το νερό , επειδή Μαΐου είναι το νερό στα σουαχίλι , εξ ου και το όνομα. Αλλά γι 'αυτό με τα πόδια υπάρχει μια sine qua non , που δεν κοιμούνται με μια γυναίκα μια γυναίκα και χειρότερα για τους άλλους . Όπως σε όλες τις μυστικιστικές - πνευματικές πρακτικές των Μπαντού , η επιτυχία εξαρτάται από την αποχή και δεν έρχονται σε επαφή με μια γυναίκα που έχει την περίοδό της . Οι συνέπειες της μη συμμόρφωσης με τις απαγορεύσεις του είναι φρικτή για εκείνους που δεν τηρούνται .Συμπερασματικά , μπορούμε να πούμε ότι σε αυτές τις φρικαλεότητες και ότι κοιτάσματα ορυκτών είναι πάντα κοντά σας , αυτές οι βάρβαρες πράξεις είναι στην πραγματικότητα ένα όπλο πολέμου . Είμαστε μάρτυρες μιας γενοκτονίας , ένα ολοκαύτωμα με τη χρήση των τεχνικών ρουστίκ εξόντωσης και τον καθαρισμό των λαών ενός έθνους , ώστε να έχουν το πάνω χέρι για τα πλούτη του υπόγειο και ισόγειο γης αυτού του έθνους .Ντροπή για τη διεθνή κοινότητα , η αλήθεια, επειδή βοηθά στη σιωπή αυτή η γενοκτονία .Εμείς απλά θέλουμε να σας υπενθυμίσω ένα τελευταίο πράγμα : κάθε φορά που χρησιμοποιείτε κινητό τηλέφωνο , το κινητό σας τηλέφωνο , κάθε φορά που ανοίγετε τον υπολογιστή σας κάθε φορά που τα παιδιά σας να παίζουν με τα παιχνίδια τους βίντεο , κάθε φορά που φοράτε σας χρυσά κοσμήματα και διαμάντια , κάθε φορά που πετούν , κάθε φορά που ενεργοποιείτε γίγαντας επίπεδη οθόνη σας , ... και δεν έχετε θέσει μια πράξη για να θέσει ένα τέλος σε αυτήν την τραγωδία , και παρόλο που « εκ νέου COMPLICE .http://manuscritdepot.com/a.freddy-monanga.1.htmΜέσω ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Αρχαιολογικά Νέα ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Αρχαιολογικά Νέα 
Το μυστικό που κρατάει τον Παρθενώνα όρθιο επί 2.500 χρόνια χωρίς σχεδόν την παραμικρή ζημιά από τους σεισμούς που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια αποκαλύπτεται μετά από μελέτες που δείχνουν ότι παρά το γεγονός πως δεν έχει καν θεμέλια έχει τριπλή αντισεισμική θωράκιση...
Οπως καταγράφεται στο ιστολόγιο arxaia-ellinika σύμφωνα με την Πολιτικό Μηχανικό, Νίκη Τιμοθέου μελέτες της όλης αρχιτεκτονικής και δομικής του φόρμας, κατέδειξαν πως οι αρχαίοι είχαν από τότε ανακαλύψει, αυτό που σήμερα ονομάζουμε σεισμική μόνωση.
Ο ναός αυτός, σύμφωνα με την κυρία Τιμοθέου, κοντράρει επιτυχώς τη θεωρία της σύγχρονης πολιτικής μηχανικής, διότι χωρίς να έχει καν θεμέλια, είναι τριπλά μονωμένος σεισμικά!
Αυτή η τριπλή μόνωση, όπως μας εξήγησε, εντοπίζεται σε διαφορετικά σημεία του οικοδομήματος. Το πρώτο σημείο βρίσκεται στις στρώσεις τεράστιων οριζόντιων και εξαιρετικά λείων μαρμάρων πάνω στις οποίες πατάει ο Παρθενώνας.
Το δεύτερο παρατηρείται στους μεταλλικούς ελαστικούς συνδέσμους οι οποίοι συνδέουν τις πλάκες κάθε στρώματος, και που στο κέντρο τους εντοπίζονται μικροί σιδηροπάσσαλοι γύρω από τους οποίους έχει χυθεί μολύβι (το μολύβι έχει την ιδιότητα να προστατεύει το σίδηρο από τη σκουριά και να εξασθενεί με την ελαστικότητά του, το όποιο κύμα, αφού μέρος της κινητικής του αυτής ενέργειας μετατρέπεται σε θερμική).
Και το τρίτο εντοπίζεται στις κολώνες του κτίσματος, οι οποίες δεν τοποθετήθηκαν μονοκόμματες, αφού οι αρχαίοι Έλληνας ήξεραν πως για να αντέξουν στους κραδασμούς της γης, θα έπρεπε να τοποθετηθούν σε φέτες μαρμάρου, τέλεια εφαρμοσμένες η μία πάνω στην άλλη.
Το αποτέλεσμα αυτής της τριπλής μονωτικής φόρμουλας, όπως σημείωσε η κυρία Τιμοθέου, ήταν τα επιφανειακά σεισμικά κύματα να κινούν το ένα στρώμα των μαρμάρινων πλακών, επάνω στο άλλο, την ίδια ώρα που οι σύνδεσμοι εκτόνωναν την κινητική ενέργεια που ανέπτυσσε ο εγκέλαδος!
Οι κολώνες -τέλος- με τον τρόπο που ήταν τοποθετημένες, επέτρεπαν στο όλο οικοδόμημα να ταλαντώνεται, αλλά να μην καταρρέει!



 


ΟΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ * THE ATTIC CALENDAR