Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!! - Της ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για ειμαι ελληνιδα
 Εικόνα από : http://www.iefimerida.gr/news

Ειμαι Ελληνίδα!!!Στην καρδιά μου,στο μυαλό και στην ψυχή!
Γεννημα θρέμμα,από ανθρώπους με γιγάντια αντοχή!

Κρατώ ψηλά το λάβαρο,την ένδοξη σημαία προσκυνώ!
Και δεν θα πάψω μια στιγμή για την κατάντια της πατρίδας να πονώ..

Είμαι Ελληνίδα!!Πως να πάψω να μιλώ για πουλημένους και προδότες;
Για απόβλητα και μπάσταρδα,ξεφτίλες,καταδότες;

Που θεωρούν πως η πατρίδα μου πουλιέται,πως μπορούνε,
να την εξαφανίσουνε απ΄το χάρτη,στο τέλος θα μας δούνε,

Εμένα!!Εσένα!Που σε ιερά και όσια πιστεύουμε ακόμα,
κι ας έχουν κλέψει και την τελευταία μας μπουκιά απο το στόμα!

Μπροστάρηδες!!!Με την σημαία μας ψηλά να κυματίζει!
και με το σύμβολο της πίστης μας στο στήθος να γυαλίζει!!
Είμαστε Ελληνες,αδέρφια!! Ας ενωθούμε επιτέλους!
Να ξεκινήσει από μενα κι από σένα η αρχή του τέλους!!

Ετούτων των τυράννων που μας πίνουνε το αίμα,
να σώσουμε την χώρα !!Θα χαθεί!!Δεν είναι ψέμμα!!  

Τριάδα Ζερβού Πανταζή

Δεν υπάρχουν σχόλια: