Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΥΠΟΨΗΦΙΑ!!! - Η....ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΑΦΙΣΑ!!!! ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΛΕΜΕ!!!~ - Της ΤΡΙΑΔΑΣ ΖΕΡΒΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΥΠΟΨΗΦΙΑ!!! - Η....ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΑΦΙΣΑ!!!!


 Κοιτάξτε με προσεκτικά ..για να με θυμηθείτε!!
Στα επόμενα ψηφοδέλτια,μπροστά σας θα με βρείτε!!
Αφου μπορούν οι Αδωνις,Φίλης,Γεροβασίλη,
μπορω κι εγώ που σίγουρα, έχω πιο ωραία χείλη!!
Πάντα με το χαμόγελο μνημόνια θα ψηφίζω!!
Θα τα τσεπώνω άνετη και θα σας μακαρίζω!!
Αφου σας γδάρω ζωντανούς,αφου σας διαλύσω,
κι αφου μηδε σταλιά νερό, στην στάμνα σας θ'αφήσω,
θα ρθώ περίλυπη σε σας,ν'αρχίσω το τροπάρι!!
Αν δεν τα κάνω φίλοι αυτά,ο διάολος θα μας πάρει..
Θα πω για την αγάπη μου,που'χω για την πατρίδα,
κανα δυο άλλες παπαριές,πως μου 'χει στρίψει η βίδα,
απ'την πολλή την πίεση,δεν είχα πως το κάνω,
κι απέ στα πόδια μου φτερά!!Θα γίνω αεροπλάνο..
Μακρυά απο κακομοίρηδες,ηλίθια ανθρωπάκια,
που όμως χρήσιμα πολύ,είστε για ψηφαλάκια..
Το 'χω!!!Κοιτάξτε με καλά!!Ο νούς μου δεν το βάνει!!!
Εγώ για το συμφέρον (μου) σας θα βγώ στο μειντάνι!!
Ψηφίστε με!!Είμαι όμορφη!!Και προ παντός ξεφτίλα!!
Μα ποιος το λογαριάζει αυτό,με τόση κατρακύλα;

Η....ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΑΦΙΣΑ!!!!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΛΕΜΕ!!!~
Τριάδα Ζερβού Πανταζή

Δεν υπάρχουν σχόλια: