Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023

Κλιματική Αλλαγή: Πως ένα φυσικό φαινόμενο μετατράπηκε σε απάτη

Κλιματική Αλλαγή: Πώς Ένα Φυσικό Φαινόμενο Μετατράπηκε σε Απάτη

Του Αντώνη Φώσκολου Καθηγητής – Ερευνητής Γεωλογικής Υπηρεσίας του Καναδά

Η Κλιματική Αλλαγή είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο που εμφανίστηκε εδώ και εκατομμύρια χρόνια και μελετήθηκε από τους γεωλόγους του Τεταρτογενούς (Quaternary geologists). Αυτή η κατηγορία των γεω-επιστημόνων μελετούν το παλαιό-κλίμα και την παλαιό-εδαφολογία. Από τα τέλη του 17ου αιώνα μελέτησαν τις παλινδρομικές κινήσεις των παγετώνων που γινόντουσαν κάθε περίπου 120.000 χρόνια, αρχής γενομένης από τα μέσα του Τεταρτογενούς, ήτοι, περίπου, πριν 1.000.000 χρόνια. Την αιτία δεν την γνώριζαν.

Το 1942 οι Γερμανοί συνέλαβαν και φυλάκισαν στο Βελιγράδι έναν διάσημο Σέρβο αστροφυσικό ονόματι Milancovitch. Κατά την διάρκεια της παραμονής του στις φυλακές μελέτησε τις τροχιές της Γης γύρω από τον ήλιο και παρατήρησε ότι όταν η τροχιά της Γης μεταβάλλεται από κυκλική, που είναι σήμερα, σε ελλειψοειδή έχουμε τους παγετώνες των 120.000 ετών, εικόνα 1. Όταν ο άξονας περιστροφής αλλάζει κλίση κάθε 40.000 χρόνια, έχουμε πάλι μια παγετώδη περίοδο (εικόνα 1).

Εικόνα 1. εκκεντρότητα, αξονική απόκλιση και η μετάπτωση των τροπικών και εαρινών ισημεριών, κύκλοι Milancivitch, που δημιουργούν κλιματικές αλλαγές κάθε 120000 χρόνια, κάθε 40000 χρόνια και κάθε 20000 χρόνια αντιστοίχως, Σταύρος Αλεξανδρής, 2019.

Όταν ο ημερήσιος άξονας περιστροφής της Γης αλλάζει τοποθεσία επανέρχεται στην αρχική του θέση κάθε 20.000 χρόνια. Αυτός ο στροβιλισμός δημιουργεί κάθε 20.000 χρόνια μια παγετώδη περίοδο. Βλέπουμε ότι δεν υπάρχει η επίδραση ούτε του ανθρώπου ούτε του ατμοσφαιρικού διοξειδίου του άνθρακα. Φυσικά, εκείνη την περίοδο, δεν κάναμε χρήση των υδρογονανθράκων. Παρόλα αυτά είχαμε κλιματικές αλλαγές.

Το 1995 εκατοντάδες επιστήμονες από όλον τον κόσμο άρχισαν να κάνουν γεωτρήσεις στον Βόρειο και Νότιο Πόλο, όπως επίσης στη Γροιλανδία  (εικόνα 2) για να πάρουν παγοκολώνες που δείχνουν τις κλιματικές αλλαγές τα τελευταία 450.000 χρόνια.

Εικόνα 2. Μερικές τοποθεσίες από τις παγοκολώνες που λήφθηκαν από τον Νότιο Πόλο και που φυλάγονται σε ειδικές αποθήκες του Πανεπιστημίου ΟHIO, USA

Αυτές οι πάγο-κολώνες ορισμένες μήκους 3.200 μέτρων, (εικόνα 3) φυλάγονται στο μουσείο του πανεπιστημίου Οχάιο των ΗΠΑ ενώ οι πάγο-κολώνες από την Γροιλανδία στο Ινστιτούτο Niels Bohr της Κοπεγχάγης στη Δανία.

Εικόνα 3. Η παγο-κολώνα VOSTOK-1 μήκους 3.2 χιλιομέτρων που λήφθηκε από τον Νότιο Πόλο για την μελέτη της κλιματικής αλλαγής, Petit, et. al., 1999.

Μελετώντας τις διακυμάνσεις της περιεκτικότητας του διοξειδίου του άνθρακος που υπήρχαν ως εγκλείσματα στις παγοκολώνες όπως επίσης τα ισότοπα οξυγόνου 18 (δ 18Ο) που βρίσκονται σε εγκλείσματα αέρος και είναι θερμοκρασιακοί δείκτες, κατασκεύασαν διαγράμματα διακύμανσης της θερμοκρασίας και του διοξειδίου του άνθρακος των τελευταίων 450.000 ετών, (εικόνα 4).

Εικόνα 4. Θερμοκρασιακές διακυμάνσεις κατά τα τελευταία 450000 χρόνια. Άξιον παρατήρησης είναι το πόσες φορές είχαμε θερμοκρασίες πάνω από την σημερινή μέση γήινη θερμοκρασία των 15 C για πολλά χρόνια χωρίς να λιώσουν οι πάγοι. Αυτό δείχνουν οι πάγο-κολώνες Vostok-1 και EPICA.

Το πολύ σημαντικό συμπέρασμα, που πρέπει να το καταλάβουν οι περιβαλλοντολόγοι είναι ότι κατά την διάρκεια του Τεταρτογενούς ιδιαίτερα τα τελευταία 450.000 χρόνια είχαμε μέσο-παγετώδεις περιόδους με μέσες γήινες θερμοκρασίες πολύ μεγαλύτερες από ότι έχουμε σήμερα και για πολύ μεγάλες περιόδους, χωρίς να λιώσουν οι πάγοι στον Βόρειο και Νότιο Πόλο.

Εικόνα 5. Μέση γήινη θερμοκρασία των 18 C κατά την διάρκεια της Εεμίου μεσοπαγετώδους περιόδου που διήρκεσε 10000 χρόνια. Ούτε ο Βόρειος Πόλος ούτε ο Νότιος Πόλος έλιωσαν.

Αυτή η περίπτωση καταγράφεται από την Εέμιο Περίοδο που κράτησε περίπου 10.000 χρόνια, διάρκεια σχεδόν όσης με την Ολοκαινική περίοδο (14.000 χρόνια π.Χ. μέχρι σήμερα), εικόνα 5, με μέση γήινη θερμοκρασία της Εεμίου περιόδου τους 18 βαθμούς Κελσίου έναντι της σημερινής των 15,8 βαθμών Κελσίου.

Κατά την περίοδο αυτή των 10.000 ετών δεν έλειωσαν οι πάγοι και δεν πέθαναν οι αρκούδες στον Βόρειο Πόλο, ούτε οι πιγκουίνοι στον Νότιο Πόλο. Άρα, η ψευτιά που διαδίδουν οι περιβαλλοντολόγοι ότι ο πλανήτης θα καταστραφεί αν η μέση γήινη θερμοκρασία ανέβει κατά 1 βαθμό Κελσίου ήτοι στους 16,8 βαθμούς Κελσίου είναι καθαρή απάτη.

Εικόνα 6. Πάνω από 100 κλιματικές αλλαγές διαπιστώθηκαν τα τελευταία 10000 χρόνια κάνοντας χρήση της γεωμαγνητικής πολικότητας και των ισοτόπων δ 180.

Αυτό μαρτυράν οι μελέτες των 400 παγοκολώνων που βρίσκονται σήμερα στα μουσεία. Επίσης, οι τελευταίες μελέτες που αφορούν τα τελευταία 10000 χρόνια, (εικόνα 6), έδειξαν με βάση τις θερμοκρασίες που καταγράφηκαν σε ιζήματα του Βόρειου Ατλαντικού, μελέτη ισοτόπων δ 180, ότι είχαμε πάνω από 100 φορές κλιματικές αλλαγές χωρίς να υπάρχει ανθρώπινη δραστηριότητα.

Και κάτι άλλο πάρα πολύ σημαντικό. Παρατηρούμε ότι η άνοδος της ατμοσφαιρικής περιεκτικότητας σε διοξείδιο του άνθρακος διαμέσου των αιώνων έπεται της ανόδου της θερμοκρασίας σε όλες τις μέσο-παγετώδεις περιόδους. Ήτοι παρουσιάζει χρονική υστέρηση έναντι της ανόδου της θερμοκρασίας (εικόνα 7) γεγονός που μας οδηγεί στο να συμπεράνουμε ότι η άνοδος της ατμοσφαιρικής περιεκτικότητας σε διοξείδιο του άνθρακος είναι το αποτέλεσμα της ανόδου της γήινης μέσης θερμοκρασίας.

Εικόνα 7. Υστέρηση μεταξύ της εμφάνισης της μέσης γήινης θερμοκρασίας και της περιεκτικότητας της γήινης ατμόσφαιρας σε CO2 κατά τον Φανεροζωϊκό Αιώνα Αυτή η διαχρονική παρατήρηση μας λέει ότι η περιεκτικότητα του ατμοσφαιρικού CO2 είναι το αιτιατό και όχι η αιτία της ανόδου της γήινης θερμοκρασίας, Khilyuk and Chillingar, 2003.

Όταν υπήρξε ο Ηomo Sapiens

Πριν 14.000 χρόνια, η μέση γήινη θερμοκρασία στον πλανήτη ανέβηκε από 11 βαθμούς Κελσίου στους 15 βαθμούς χωρίς να γνωρίζουμε την αιτία (εικόνα 8). Μεταξύ 8.500 π.Χ. και 4.500 π.Χ., ήτοι κατά την παλαιολιθική περίοδο, η μέση γήινη θερμοκρασία ανέβηκε στους 17 βαθμούς Κελσίου. Αυτή την εποχή, που ονομάζεται η περίοδος του Ολοκαινικού μεγίστου, δημιουργήθηκε η Σαχάρα χωρίς να εξαφανιστούν ούτε οι πάγοι από τον Βόρειο και Νότιο Πόλο, ούτε οι αρκούδες και ούτε οι πιγκουίνοι.

Εικόνα 8. Οι διακυμάνσεις της μέσης γήινης θερμοκρασίας τα τελευταία 11000 χρόνια, Dansgard et al., 1969 και Shonwiese 1995.

Αυτή την περίοδο δεν γινότανε χρήση των υδρογονανθράκων. Άρα, η αύξηση της γήινης θερμοκρασίας θα πρέπει να αποδοθεί σε εξωγενείς παράγοντες και όχι στην άνοδο του ατμοσφαιρικού διοξειδίου του άνθρακος, σε επίπεδα άνω των 400 ppm, κάτι που πρέπει να ερευνήσουν οι περιβαλλοντολόγοι. Παρατηρούμε πάλι ότι οι υψηλές θερμοκρασίες για 4.000 χρόνια δεν οδήγησαν στην τήξη των πάγων, όπως επικαλούνται οι περιβαλλοντολόγοι και πολλοί άσχετοι. Ότι δηλαδή η αύξηση της σημερινής γήινης θερμοκρασίας στους 16,5 βαθμούς Κελσίου θα επιφέρει κοσμογονικές και απρόβλεπτες καταστροφές στην Γη.

Μεταξύ 4.500 π.Χ. και 500 π.Χ. είχαμε μικρές κλιματικές αλλαγές. Η μεγάλη άνοδο της θερμοκρασίας άρχισε κατά την εποχή του Περικλή και κράτησε, περίπου μέχρι το 300 μ.Χ., ήτοι για 800 χρόνια με μέση γήινη θερμοκρασία πάλι τους 17 βαθμούς Κελσίου (εικόνα 9). Αυτή η κορύφωση ονομάζεται Ρωμαϊκό ή ελληνορωμαϊκό μέγιστο.

Εικόνα 9. Διακύμανση των επιφανειακών θερμοκρασιών στην θάλασσα των Σαργασών τα τελευταία 3000 χρόνια ( Μετρήσεις μέχρι το 1975) βάση των ισοτοπικών μετρήσεων δ 180 στο πλαγκτόν Globigerinoides rubber, Keigwin, L.D., Science 274: 1504-1508. Φανερά είναι τα θερμοκρασιακά μέγιστα της Ρωμαϊκής Εποχής και το Μεσαιωνικό Μέγιστο.

Μεταξύ 100 π.Χ. και της γέννησης του Χριστού, ήτοι για 100 χρόνια, δεν είχαμε καμία βροχόπτωση στην Αθήνα και οι κάτοικοι γονυπετείς πήγαιναν στους ναούς του Όμβριο Διός (δύο ναοί, ένας στους πρόποδες του Υμηττού, περιοχή Αργυρούπολης, και ο άλλος στα Τουρκοβούνια) ψάλλοντας «Υσον, Υσον ώ φίλε Ζεύς κατά της Αρούρης των Αθηναίων και Πεδίων» και προσφέροντας κοχύλια σαν τάματα.

Παρατηρούμε πάλι ότι οι υψηλές θερμοκρασίες για 800 χρόνια δεν οδήγησαν στην τήξη των πάγων, όπως επικαλούνται οι περιβαλλοντολόγοι και πολλοί άσχετοι ότι αύξηση της σημερινής γήινης θερμοκρασίας στους 16,5 βαθμούς Κελσίου θα επιφέρει κοσμογονικές και απρόβλεπτες καταστροφές στην Γη. Τέτοιες προβλέψεις έχει κάνει και ο Ilya Pricogini θεωρητικός του Χάους.

Εικόνα 10. Καλλιέργεια σιτηρών στην Γροιλανδία κατά την περίοδο του Μεσαιωνικού Μεγίστου.

Από το 300 μ.Χ. μέχρι το 800 μ.Χ. είχαμε μία πτώση της μέσης γήινης θερμοκρασίας κάτω των 15 βαθμών Κελσίου. Μετά από αυτή την πτώση είχαμε πάλι μια άνοδο της μέσης γήινης θερμοκρασίας στους 17 Κελσίου από το 800 μ.Χ. έως το 1350 μ.Χ. χωρίς να λιώσουν οι πάγοι στον Βόρειο και Νότιο Πόλο, χωρίς να εξαφανιστούν οι αρκούδες και οι πιγκουίνοι.

Το λένε και οι 400 παγοκολώνες που υπάρχουν στα μουσεία που ορισμένοι οικονομολόγοι, πολιτικοί, δημοσιογράφοι αλλά και ακαδημαϊκοί δεν το γνωρίζουν, ίσως και εσκεμμένα. Σε αυτή την θερμή περίοδο των 550 ετών είδαμε τις ακρίδες από την Υποσαχάριο ζώνη της Αφρικής να φθάνουν στην Βιέννη και να καταστρέφουν τα σιτηρά της Νότιας Ευρώπης.

Είδαμε την καλλιέργεια της αμπέλου να φθάνει και να εγκαθίσταται στην Σκωτία και είδαμε οι πάγοι να λιώνουν στο νότιο μέρος της Γροιλανδίας με αποτέλεσμα να εποικιστεί από τους Δανούς (εικόνα 10). Και όμως, ο πλανήτης Γη δεν καταστράφηκε, όπως λένε ορισμένες ελληνικές εφημερίδες και blogs, ότι θα γίνει αν ανέβει η θερμοκρασία στους 16,5 βαθμούς Κελσίου. Πρόκειται για συστηματική διαστρέβλωση της αλήθειας. Γιατί άραγε δεν μπαίνουμε στις βιβλιοθήκες όλου του κόσμου και στις εγκυκλοπαίδειες όλου του κόσμου, στο διαδίκτυο κλπ. κλπ. για να δούμε τις διαχρονικές κλιματικές αλλαγές. Αυτή η παραπλάνηση που αποσκοπεί και ποιους εξυπηρετεί;

Από το 1350 μ.Χ. έως το 1800 μ.Χ. είχαμε την μικρή παγετώδη περίοδο που κράτησε 450 χρόνια και έφερε την πανώλη στην Ευρώπη όπου βρήκαν θάνατο 40 εκατομμύρια Ευρωπαίοι. Αυτό αποδίδεται στην ψύξη των νερών. Οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να πλυθούν. Ναι είχαμε κλιματικές αλλαγές που δεν οφείλονται στην διακύμανση των συγκεντρώσεων του διοξειδίου του άνθρακος στην ατμόσφαιρα. Μέχρι το 1800 μ.Χ. δεν κάναμε χρήση υδρογονανθράκων.

Πηγή slpress.gr

https://anazitiseis.gr/klimatiki-allagi-pos-ena-fysiko-faino/

 

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Η ΜΕΛΑΝΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Αυτή ήταν η χειρότερη χρονιά στην ιστορία της ανθρωπότητας

Δυστυχώς έχουμε πολλούς κοκορόμυαλους σε αυτόν τον τόπο που θέλουν να μας ξαναπάνε στον βυζαντινό μεσαίωνα. και ένας απο αυτούς είναι και ο Κυριάκος βελόπουλος και τα έβαλε με την κυρία Μπαζάκα αλλά από ένα κοκορόμυαλο τι μπορείς να περιμένεις.
Ο Βυζαντινός μεσαίωνας της παράνοιας και του σκοταδισμού, υπήρξε η μελανότερη περίοδος της Ελληνικής Ιστορίας, και η πιο οδυνηρή για τους Έλληνες. 
Οι Ταλιμπάν των Χριστιανών παπαδαριό και καλόγεροι έγιναν κράτος εν κράτη. 
Ο λαός άβουλος έγινε πειθήνιο όργανο τους, και ακάματο εκτελεστικό όργανο για τους διωγμούς και τα εγκλήματα που ακολούθησαν κατά των μη χριστιανών, που ήταν στη πλειοψηφία τους Έλληνες. 
Τα χρόνια του μεσαίωνα διαπράχτηκε η μεγαλύτερη γενοκτονία στην Ευρώπη κατά των Ελλήνων. 
 Όλοι οι μελετητές συγκλίνουν ότι τότε από το 325 έως το 540, εξοντώθηκαν περισσότεροι από είκοσι εκατομμύρια Έλληνες. 
Με μεγάλη ευκολία ο λαός κατάπινε τις θρησκευτικές τους παπάρες για μετά θάνατο ζωή, παράδεισο, θαύματα, αναστάσεις κ.α. Η θεοκρατία σε όλο της το μεγαλείο. 
Τα εξοντωτικά αυτοκρατορικά διατάγματα (κώδικες) κατά των Ελλήνων, εκδίδονταν για πολλούς αιώνες, και διατάσσουν θάνατος, και δήμευση της περιουσίας του σε όποιον τελεί ιεροτελεστίες προς τιμήν των παλιών θεών.
Αν λάβουμε υπ’ όψιν τις περιγραφές του Παυσανία που θέλοντας να δήξει πόσο πυκνοκατοικημένος ήταν ο Ελλαδικός χώρος γράφει ότι τα κατσίκια μπορούσαν να πηδούν από τα κεραμίδια της μιας στέγης στα κεραμίδια της άλλης.
Επίσης στα χρόνια των διαδόχων του Μ. Αλεξάνδρου, με ταχείς ρυθμούς λαοί της Μικράς Ασίας της Αιγύπτου, της Παλαιστίνης, εξελληνίζονταν οικιοθελώς, γιατί θαύμαζαν τους Έλληνες και ήθελαν να τους μοιάσουν. 
Σε λιγότερο από δυο γενεές οι εξελληνισμένοι αισθάνονταν γνήσιοι Έλληνες.
Άλο δεδομένο είναι τα πολυάριθμα θέατρα όπου υπήρχαν Έλληνες. αυτά που σώζονται η είναι καταγεγραμμένα από ιστορικούς είναι εκατόν πενήντα πέντε (155) και με χιλιάδες θέσεις το καθένα. Αυτά μαρτυρούν ότι στην περιοχή κατοικούσαν χιλιάδες Έλληνες. η Κόρινθος π.χ. με ένα πληθυσμό 20 000 κατοίκων εθεωρείτο την εποχή αυτή μικρή, σε σύγκριση με τις πόλεις της Μ. Ασίας που ήταν πολυπληθέστερες, και ήσαν συνολικά περίπου 500 πόλεις.
Έχουμε ακόμη ένα στοιχείο οι Ρωμαίοι διενεργούσαν απογραφές του πληθυσμού, κυρίως για στρατιωτικούς λόγους. Στις απογραφές που έγιναν προ του Κωνσταντίνου, οι Έλληνες μαζί με τους Εξελληνισμένους, ήσαν ο πολυπληθέστερος λαός της αυτοκρατορίας και ξεπερνούσε τα (40 000 000) σαράντα εκατομμύρια σε όλη την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, η οποία είχε φτάσει τα 80 000 000 εκατομμύρια πληθυσμό. 
Αλλά ο κύριος όγκος των ήταν στον Ελλαδικό χώρο, την Μικρά Ασία, την Αίγυπτο, και την Παλαιστίνη. Aν κάνουμε μια σύγκριση με τους Τούρκους, οι Οθωμανοί Τούρκοι που ήλθαν στην Μ. Ασία το 1200μ.χ. υπό τον Οσμάν δεν υπερέβαιναν τις 50 000 οικογένειες σύμφωνα με την Τούρκικη ιστορία. Δηλαδή κάπου 500 000 Τούρκοι. 
Σήμερα οι Τούρκοι είναι 80 000 000. Ερωτώ πόσοι πρέπει να ήταν σήμερα οι Έλληνες. Ασφαλώς πρέπει να είμαστε πολύ πάνω από 150 000 000. Ναι πάνω από εκατόν πενήντα εκατομμύρια. Όμως σήμερα μαζί με τους Έλληνες της διασποράς είμαστε μόνο, περί τα 15 000 000. 
Τι λοιπόν έγινε που τα νούμερα δεν βγαίνουν. Τα καταγεγραμμένα από τις απογραφές των Ρωμαίων σαράντα εκατομμύρια Έλληνες τι απέγιναν;
Απλούστατα, εξοντώθηκαν από τους ορθοδόξους χριστιανοπατέρες και με τις ορδές των μοναχών που είχαν οργανώσει, συνεπικουρούμενοι από τα εξοντωτικά Αυτοκρατορικά διατάγματα, που διέταζαν ή πιστεύεις ή την ζωή σου. Άλλοι εξοντώθηκαν μεμονωμένα και άλλοι ομαδικά.
Ο Ρωμαίος ιστορικός Αμμιανός Μαρκελίνος στο ιθ 121 περιγράφει το κλίμα της εποχής. «αρκούσε να κατηγορηθεί κάποιος πως φορούσε αποτρεπτικό φυλακτό ή τον είδαν να κάθεται σε αρχαία ερείπια για να καταδικαστεί σε θάνατο ως ειδωλολάτρης, αμέτρητοι πολίτες από όλα τα σημεία της επικράτειας, πολίτες κάθε ηλικίας οδηγούνται αλυσοδεμένοι και βασανίζονται μέχρι θανάτου επειδή ήταν ελληνίζοντες»
Το πρώτο κρεουργείο που έχουμε ιστορικές αναφορές είναι της Σκυθόπολης. Εκεί στη Σκυθόπολη λειτούργησε το πρώτο στρατόπεδο θανάτου της Ιστορίας, (το πρώτο ΝΤΑΧΑΟΥ) ιδρυθέν το 341 από τον Κωνστάντιο τον Β΄ δευτερότοκο γιο του (Μεγάλου) Κωνσταντίνου, και με υπόδειξη του επισκόπου Αλεξανδρείας Γεωργίου. 
Το πότε, και τον τρόπο λειτουργίας αυτού του Χριστιανικού κρεουργείου περιγράφει ο έγκριτος Ρωμαίος ιστορικός Αμμιανός Μαρκελλίνος στον 19ον τόμο, με τον τίτλο RES GESTAE LIBRI XXXI, της 31ενός τόμων ιστορίας του των χρόνων εκείνων.
. «Την εποχή εκείνη έγινε μεγάλη σφαγή των ελλήνων με την διαταγή που επέβαλλε να θανατώνονται άλλοι με φωτιά και άλλοι με ξίφος.» Η Ολυμπία λεηλατείται και κατεδαφίζεται ο ναός του Διός, και ο ιστορικός Γρηγορόβιος συνεχίζει χαρακτηριστικά πως «απώλετο το τελευταίο άνθος της των Ελλήνων χώρας».
Αλλά δεν έφταναν αυτά. Ο Ι. Χρυσόστομος όμως θα καταφέρει ότι δεν κατάφεραν όλοι οι άλλοι άγιοι και αυτοκράτορες μαζί, θα χτυπήσει στην καρδιά της Ελλάδος. Αφού παρότρυνε τον Αρκάδιο να διατάξει το «εις έδαφος φέρειν», για τους Ναούς των Ελλήνων, και να συγκεντρώσει χρήματα για την υλοποίηση του εγχειρήματος, πείθει τον Αρκάδιο και τον Ύπαρχο του Ρουφίνο να εξαποστείλει τον Αλάριχο με τους Γότθους μισθοφόρους -και αφού τον εφοδίασε με πολυάριθμους μοναχούς- κατά των κέντρων πολιτισμού του Ελλαδικού χώρου. 
Ο ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος γράφει χαρακτηριστικά : « οι δε (Γότθοι) καθοδηγούμενοι υπό πολυαρίθμων μοναχών κατεπλημμύρησαν πάντα τα μεταξύ Θερμοπυλών και Αττικής, Λοκρίδα, Φωκίδα, Βοιωτίαν, λεηλατούντες και καταστρέφοντες χώρας και πόλεις, και τους μεν άνδρες ηβηδών αποσφάτοντες, (ομαδικά αποκεφαλίζοντας) παίδας δε και γυναίκας αγεληδών συνεπαγόμενοι. 
Η συμφορά υπήρξε τοσαύτη ωστε ο πεντηκονταετίαν βραδύτερον ακμάσας (ιστορικός) Ζώσιμος βεβαιεί, ότι μέχρι των χρόνων αυτού εφαίνοντο έτι τα στίγματα αυτής ». 
Τότε πραγματοποιήθηκε η μεγαλύτερη γενοκτονία της Ιστορίας η οποία εντέχνως αποσιωπάται εδώ και αιώνες και άνοιξε «επιτέλους» ο δρόμος για την επιβολή της θρησκείας της ...; αγάπης.! 
 Όπως γράφει ο Ζώσιμος «ισοπεδώθηκαν όλες οι πόλεις της Ελλάδος κι εφονεύθησαν οι περισσότεροι Έλληνες ...;προς βοήθεια των Ελλήνων έσπευσε ένας Βάνδαλος στρατηγός του δυτικού ρωμαϊκού στρατού, ο Στηλίχων. Όμως έφτασε πολύ αργά, ήδη είχε σφαχτεί ανηλεώς ή εξανδραποδιστεί ο ελληνικός πληθυσμός όλων των πόλεων εκτός αυτών που πρόλαβαν να καταφύγουν στα βουνά, εσφάγησαν ακόμη και τα παιδιά».
Οι διωγμοί κατά των Ελλήνων συνεχίστηκαν σε όλη την επικράτεια. Μέχρι που φθάνουμε στην αιμοσταγή και αλαζονική διακυβέρνηση του Ιουστινιανού. Το ελληνοχριστιανικό παραμύθι καταρρέει μπροστά στα κείμενα των ιστορικών εκείνης της εποχής. 
Ο προσωπικός του ιστορικός Προκόπιος στην ανέκδοτη ιστορία του αδυνατεί να θεωρήσει τον τύραννο Ιουστινιανό ως ανθρώπινο ον και τον θεωρεί «ενσαρκωμένο δαίμονα». Αναφέρει, ότι «ο Ιουστινιανός δεν ήταν ανθρώπινο πλάσμα άλλα … ήταν κάποιος δαίμονας ανθρωπόμορφος. 
Ο άνθρωπος αυτός, έχει σκοτώσει τόσους πολλούς ώστε πιο γρήγορα, νομίζω, θα μετρούσε κανείς τους κόκκους της άμμου όλου του κόσμου παρά όσους σκότωσε ο αυτοκράτορας αυτός. Υπολογίζοντας, όμως, κατά προσέγγιση τις περιοχές που κατάντησαν τελικά ακατοίκητες λέω ότι χάθηκαν πολλά εκατομμύρια άνθρωποι…….. 
Επιπλέον για να πετύχει τους σκοπούς αυτούς, οδηγούσε στο θάνατο αναρίθμητους ανθρώπους. Επιδιώκοντας δηλαδή να συνενώσει τους πάντες σε μια δοξασία σχετικά με τον Χριστό, θανάτωνε όλο τον άλλο κόσμο και μάλιστα προβάλλοντας για τα έργα του αυτά το πρόσχημα της ευσέβειας. 
Νόμιζε ότι δεν είναι φόνος να σκοτώνει ανθρώπους που κατά τύχη δεν είχαν την ίδια πίστη με αυτόν».
Το μίσος και ο ρατσισμός των ορθοδόξων βυζαντινών έναντι του ελληνικού πολιτισμού και του γένους των Ελλήνων θα βρει την απόλυτη έκφρασή του στον περίφημο κώδικα του Ιουστινιανού «απαγορεύουμε να ασκούν διδασκαλία όσοι πάσχουν από την ιερόσυλη ψυχική νόσο των Ελλήνων ...;οι των ανοσίων και μυσαρών Ελλήνων κατεχόμενοι πλάνη» (Ιουστ. Κωδ. Α΄ 10, 11) .
Ο επίσκοπος Θεοδώρητος Κύρος συγκρίνοντας την εποχή των ελλήνων με την εποχή επί Ιουστινιανού διαμαρτύρεται «την εποχή της ειδωλολατρείας όλες οι πόλεις ανθούσαν και τώρα που θριάμβευσε ο Χριστιανισμός βρίσκονται σε πτώση κι ερήμωση»,
Να δούμε πως περιγράφει το κλίμα της εποχής ο χριστιανός χρονογράφος Ιωάννης Μαλάλας. «τον καιρό αυτό έγινε μεγάλος διωγμός των Ελλήνων οι οποίοι θανατώνονταν ή δημεύονταν οι περιουσίες τους.» Έτσι οι τελευταίοι εναπομείναντες έλληνες φιλόσοφοι όπως ο Δαμάσκιος, ο Διογένης, ο Ερμείας, ο Ευλάλιος, ο Ισίδωρος,, ο Πρισκιανός και άλλοι πολλοί θα καταφύγουν στην Περσία και στα αραβικά βασίλεια!
Έτσι πέθανε ο μεγαλύτερος παγκόσμιος πολιτισμός, αυτός που είδε πρώτος το φως του ήλιου στη γη. Αυτός που εκπολίτισε όλους τους λαούς. Έτσι πέθανε ο μέγας φωτοδότης ελληνικός πολιτισμός, με μια τραγική φωνή, πνιγμένη στο αίμα της ανθρώπινης αχαριστίας και μιαρής αδικίας. Έτσι απάνθρωπα έσβησε ο μέγας φωτοδότης ελληνικός λόγος. Και λέει ο γερμανός φιλόσοφος Νίτσε «δεν αποκάμνω να αναπολώ αυτούς τους έλληνες στοχαστές, που κάθε ένας τους είχε μια ασύλληπτη ιδιαιτερότητα». 
Με το χαμό των ελλήνων και τον θάνατο του ιδιοφυούς πνεύματος τους έπεσε το σκότος εις όλη την γη. Η ανθρώπινη ιστορία μπήκε στον Μεσαίωνα, στους αιώνες του σκότους.
Το ιερατείο ισχυρίζεται ότι τα δύσκολα χρόνια της τουρκοκρατίας διέσωσε τον Ελληνισμό, κρατώντας τον ενωμένο κάτω από την σκέπη της Εκκλησίας. Επίσης δια της γλώσσας του Ευαγγελίου και των Ιερών Γραφών διέσωσε την Ελληνική γλώσσα. (Μάλλον η Ελληνική γλώσσα διέσωσε τας Γραφάς τους).
Από ποιούς μας διέσωσαν, από ποιούς πράγματι κινδύνευε ο Ελληνισμός η ιστορία του και η γλώσσα του. Γιατί μέχρι να επιβληθεί δια της βίας ο χριστιανισμός ο Όμηρος και τα άλλα συγγράμματα κυκλοφορούσαν ελεύθερα χωρίς κανένα κίνδυνο εξαφάνισης. 
Ποίοι ήταν αυτοί που επιβουλεύονταν την Ελληνική γραμματεία. Φυσικά είναι αυτοί που έκαιγαν τα βιβλία δημοσίως, και δεν είναι άλλοι από τους διανοητικώς ανάπηρους (αγίους) πατέρες, και το σκυλολόι τους τις ορδές των καλογέρων, και με πρώτον διδάξαντα τον Παύλο, στην πρώτη οργανωμένη καύση βιβλίων στην Έφεσο. Μετά την Έφεσο και επί οκτώ αιώνες έχουμε ένα πλήθος από οργανωμένες καύσεις βιβλίων. 
Το μέγεθος του διαπραχθέντος εγκλήματος κατά της γνώσης ήταν τρομακτικό, αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι η τέχνη της τυπογραφίας δεν είχε ακόμη εφευρεθεί, και τα κυκλοφορούντα τότε βιβλία ήταν χειρόγραφα, άρα και σπάνια.

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

Στην Ελλάδα και εκτός Ελλάδας υπάρχουν Έλληνες και Ρωμιοί.


 
Οι Έλληνες επανέκτησαν μετά την επανάσταση του 1821 το ιστορικό τους όνομα (ΕΛΛΗΝΕΣ), μετά τον σκοταδισμό του χριστιανισμού και της οθωμανικής κατοχής. 
Μέχρι την επανάσταση οι Έλληνες λέγονταν Ρωμιοί, όπως είχε επιβάλει ο χριστιανισμός μετά τον βίαιο εκχριστιανισμό όλων των Ελλήνων στα πλαίσια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Αυτό το σημείο της ιστορίας το αγνοούν οι περισσότεροι νεοέλληνες, οι οποίοι παραμένουν στην ουσία ακόμη Ρωμιοί, παρά την υιοθέτηση του ονόματος Έλληνες. 
Μετά το 1821 έγινε προσπάθεια να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ αρχαίας Ελλάδας και χριστιανοσύνης το οποίο προκλήθηκε από την μισαλλοδοξία του χριστιανισμού που είχε κηρύξει πόλεμο κατά του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.
Γι'αυτό το σκοπό έκλεισαν και ισοπεδώθηκαν ναοί, ή μετατράπηκαν σε χριστιανικές εκκλησίες (π.χ. Παρθενώνας), κάηκαν βιβλία, έκλεισαν φιλοσοφικές σχολές και θέατρα, θανατώθηκαν όσοι επέμεναν να "ελληνίζουν", να έχουν ελληνικά ήθη. Ο Έλληνας εκρωμα'ί'στηκε και εκχριστιανίστηκε. 
Έχασε την πολιτισμική του ταυτότητα. Διατήρησε μόνο την ελληνική γλώσσα. 
Τίποτα άλλο.
Λόγω της χριστιανικής ορθοδοξίας που είναι στην ουσία η πιο κοντινή στον ιουδαϊσμό θρησκεία, σήμερα ο νεοέλληνας έχει περισσότερα κοινά με τους Ισραηλίτες παρά με τους αρχαίους Έλληνες προγόνους του. Η χριστιανική ορθοδοξία δίδαξε και διδάσκει ότι οι προπάτορες των Εβραίων είναι και προπάτορες των χριστιανών, άρα και όσων Ελλήνων έγιναν χριστιανοί. 
Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους όταν λένε ότι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι.
Αυτό το αλλάζουμε όλοι εμείς με την ενημέρωση και την αφύπνιση. Εμείς που συνειδητοποιήσαμε τι συνέβη και ζητάμε να αφήσουμε πίσω τον Ρωμιό και να τιμήσουμε τους πραγματικούς μας προπάτορες. 
Όποιος θέλει να είναι χριστιανός ας είναι, αλλά να μην βαυκαλίζεται ότι τιμά τους αρχαίους Έλληνες προγόνους όταν τιμά μια θρησκεία που τους πολέμησε, τους έβρισε, τους εξαφάνισε και η οποία εξακολουθεί να έχει την ίδια ακριβώς νοοτροπία με τότε (βλέπε π.χ. τους αναθεματισμούς κατά την "Κυριακή της Ορθοδοξίας").
Η προπαγάνδα του ελληνοχριστιανισμού πέθανε!

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Νικητής σε τούτες τις εκλογές , όπως και σε προηγούμενες, είναι η Αποχή.

Το πολιτικό σκηνικό μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές: Η γαλάζια κυριαρχία  και η υψηλή αποχή 

 ΚΡΙΤΗΣ ΣΤΟ ΛΟΓΟ  Ο ΛΟΓΟΣ- ΟΧΙ Ο «ΝΟΜΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ  

 

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων

 

Όλα τα κόμματα, πλην του εν διαλύσει Σύριζα, πανηγύρισαν για την περιφανή  νίκη τους στις Εκλογές της Αυτοδιοίκησης. Όμως ψεύδονται διότι νικητής σε τούτες τις εκλογές , όπως και σε προηγούμενες, είναι η Αποχή. Μια αποχή που ξεπερνάει το 50% δεν είναι αποδεκτή  για την καλή λειτουργία του Πολιτεύματος και  έπρεπε  να είχε ήδη προβληματίσει το πολιτικό σύστημα. Όμως τα κόμματα δεν προβληματίζονται   διότι φαίνεται ότι τα βολεύει να περιορίζουν συνεχώς τη δημοκρατία μεταξύ των   στελεχών τους και των άλλων που αναμένουν από τους πολιτικούς τα ρουσφέτια. Έτσι ο όγκος των  ψηφοφόρων  άνω του 50% που βλέπουν ότι τίποτα στον τόπο δεν αλλάζει,  απογοητευμένοι και αγανακτισμένοι δεν έχουν άλλο όπλο για να εκφράσουν τη  διαμαρτυρία τους παρά μόνο την Αποχή. Έτσι το δήθεν δημοκρατικό μας πολιτικό  σύστημα   ουσιαστικά έχει συρρικνωθεί σε μια  παγιωμένη  Ολιγαρχία.

Αυτή η Ολιγαρχία φτιάχνει νόμους χωρίς τη βούληση των  πολιτών και σε πλήρη αντίθεση προς τη θέληση τους. Πολλοί από αυτούς έρχονται «πακεταρισμένοι» από τις ΗΠΑ ή την Ε.Ε και εφαρμόζονται κατά γράμμα παρά την αντίδραση του   λαού μας .

 Γιατί άραγε   δεν τολμούν να κάνουν  ένα Δημοψήφισμα για σοβαρά θέματα που άπτονται άμεσα στην αλλαγή του παραδοσιακού τρόπου ζωής του Έλληνα εδώ και χιλιάδες χρόνια; Αλλά και ένα που τόλμησαν να κάνουν το 2015 το ΟΧΙ του Ελληνικού λαού το έγραψαν στα παλιά τους υποδήματα και έφεραν το ΝΑΙ , δηλαδή την εφαρμογή των Μνημονίων.

Ο  Έλληνας από αρχαιοτάτων χρόνων έδειχνε σεβασμό στα δικαιώματα του ανθρώπου και ανοχή στα θέματα ιδιαιτερότητας του  ατόμου,   αρκεί αυτά να μην έθιγαν τα δικαιώματα των  πολλών.   Σαν  λάτρεις του φυσικού νόμου και της φυσιολογίας οι πρόγονοι μας ποτέ δεν ευλόγησαν τις αφύσικες και ανώμαλες πράξεις σαν κανονικές και μέσα από χιλιάδες χρόνια διαμόρφωσαν τις παραδόσεις, τη θρησκευτική του πίστη, τις φιλοσοφικές τους πεποιθήσεις,  τα οποία τώρα έρχονται κάποιοι «φωτισμένοι» να τα ανατρέψουν άρδην χωρίς να   ρωτήσουν τους πολλούς

ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟΝ

(Το Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. Αιώνα, δηλαδή τον  Χρυσούν Αιώνα της Δημοκρατίας με βάση το  νόμο  του Σόλωνα για να γίνει κάποιος βουλευτής  απαιτούσε  να:

 1)  Είναι Έλλην πολίτης

2)  Κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία

3) Nα ΜΗΝ είναι κίναιδος(= να μην κινεί = προκαλεί ) την αιδώ(= ντροπή)  

4) Να καταγραφεί ΟΛΗ η περιουσία του, μέχρι και τα σανδάλια που φοράει, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία.

 Μόνο αν  τηρούνταν όλα αυτά μπορούσε   ο εν λόγω  πολίτης να γίνει βουλευτής.

Αν  αυτός πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η  πόλη.

Αν δεν έφθανε η περιουσία του τότε έπρεπε να κατασχεθεί ΟΛΗ η περιουσία του (μέχρι και τα σανδάλια που κατεγράφησαν) και το υπόλοιπο που αδυνατεί να καλύψει να το εξοφλήσει ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ. Αν ο νόμος που πρότεινε και πέρασε ο  εν λόγω  νομοθέτης , ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα η ποινή ήταν : AΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ !!!

Όσον αφορά στους  πολίτες  τους  έχοντες ιδιαιτερότητα συμπεριφοράς(το κουσούρι) ουδείς μπορούσε να τους θίξει αρκεί αυτή να περιοριζόταν εντός της οικίας τους. Όμως απαγορευόταν η παρουσία τους στην Εκκλησία του Δήμου, στις Παλαίστρες , στα Γυμναστήρια και γενικά σε χώρους που σύχναζαν οι νέοι. Στην περίπτωση αυτή η ποινή ήταν ΘΑΝΑΤΟΣ)

Βέβαια, ο κόσμος εξελίχθηκε τεχνολογικά, αλλά αμφιβάλλω  αν  ανήλθε   ηθικά και ψυχοπνευματικά προς το καλύτερον. Τα συμβαίνοντα στον κόσμο το επιβεβαιώνουν.  Σήμερα βρισκόμαστε μπρος στο φαινόμενο όπου οι έχοντες ιδιαιτερότητα είναι  σε θέση  όχι μόνον να  την επιδεικνύουν, όχι μόνο να την προπαγανδίζουν με κάθε μέσον αλλά και  να μας την επιβάλλουν με σαθρούς  νόμους διά της βίας. Και φθάνουν τώρα στο έσχατο όριο της αναισχυντίας με αυθαίρετους νόμους  να περιορίζουν   το  δικαίωμα του Λόγου και να μας κατηγορούν σαν ομοφοβικούς και ρατσιστές κ.α, ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Αληθώς μας θυμίζει ημέρες Δικτατορίας, δηλαδή να μην μπορεί κανείς να σχολιάσει και να ασκήσει  κριτική στις πράξεις  ατόμων με ιδιαιτερότητα,  γιατί τον πιάνει αυτεπαγγέλτως ο «σιδηρούς νόμος» της Λογοκρισίας, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στον τόπο μας τα τελευταία χρόνια. Σε μας τους ηλικιωμένους θυμίζει τις μαύρες ημέρες του Εμφυλίου  που ακόμη κι ’αν μιλούσες για δημοκρατία σε θεωρούσαν «κομμουνιστή» και είχες προβλήματα με το νόμο και την αστυνομία.

Όταν  ένα  ζευγάρι  δηλώνει ότι θα   αποκτήσει παιδιά, τούτο   σημαίνει   ότι θα τα  αποσπάσει  από κάποια μητέρα, ή θα τα εξαγοράσει, μεταβάλλοντας την  εν λόγω  γυναίκα σε« εκκολαπτική μηχανή»   του σπέρματος του, κάτι που αντίκειται στη φύση και  στα  ανθρώπινα  δικαιώματα της  γυναίκας και στα Ιδεώδη του φεμινιστικού Κινήματος. Και απορίας άξιον πως οι γυναίκες  δε διαμαρτυρήθηκαν ;

Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί στον τόπο μας δεν  υπάρχει πραγματική Δημοκρατία. Ένα τόσο κολοσσιαίο φυσιολογικό, νομικό, θρησκευτικό  και ηθικό πρόβλημα το πέρασαν ερήμην του λαού μας και τώρα   στέλνουν σαν υπόδικο στα δικαστήρια αυτόν που τόλμησε να σχολιάσει – όντως με  άκομψο τρόπο  το  πρόβλημα  τούτο.

Όμως όσο και να θέλουν να το επισκιάσουν ή  να τρομοκρατήσουν τον λαό με διώξεις , αργά ή σύντομα θα βγει στην επιφάνεια προς συζήτηση και ίσως και αναθεώρηση των αυθαίρετων  και μονομερών νόμων. Η μητέρα Φύση που γνωρίζει καλά τη δουλειά της θα αποβάλλει τους βιαστές της όπως τα απόβλητα.

Ιδού γιατί οι πολίτες νοιώθουν απογοητευμένοι, απομονωμένοι,    καταπιεσμένοι,  στραγγαλισμένοι από την προπαγάνδα των ανήθικων ΜΜΕ   και τελικά πολύ θυμωμένοι  από  το  αχρείο πολιτικό σύστημα που  απέχει από τη δημοκρατία όσο η γη από το νεφέλωμα της Ανδρομέδας. Εισάγουν νόμους οι οποίοι ανατρέπουν το Αξιακό μας  σύστημα χιλιάδων ετών, αντίθετους με τη φυσιολογία, την ηθική, τη λογική, τις παραδόσεις μας, τη θρησκεία μας  και τις φιλοσοφικές  μας  πεποιθήσεις,   χωρίς να μας ρωτήσουν. Και  μας  λένε λ. χ να δεχθούμε:«ο δούλος του θεού Στέφανος νυμφεύεται ταν δούλο του θεού  Τηλέρη  και η δούλη του θεού  Κωνσταντίνα τη δούλη του θεού Σταυρούλα" Να μας ζήσουν οι νιόπαντροι και τα παιδάκια τους.  Αλλά προσοχή γιατί αν κανείς κάνει πλάκα τον  πιάνει  ο  νόμος  της «νέας ηθικής» των «δικαιωματάκηδων» . Εμείς οι πολλοί ξεμείναμε βλέπετε από δικαιώματα

 Ο Σωκράτης κ.κ μέντορες της «νέας Ηθικής»(= ανηθικότητας) είπε: Κριτής του Λόγου είναι  ο Λόγος. Τώρα στην Ελλάδα κριτή του Λόγου βάλαμε τον  αυθαίρετο «νόμο» και το δικαστή. Κοντολογίς  Λογοκρισία(11/10/23)

   Αμφικτύων

* Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

amphiktyon@gmail.com

http://amphiktyon.blogspot.com/

https://amphiktyon.org

 

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

ΑΠΟΧΗ ! - ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ ..

 


-Καλημερα συνοδοιποροι ζωης,Ελληνες το γενος ... καθε φορα που εχουμε εκλογες,συμβαινει το εξης παραδοξο ... ορισμενοι να τρεχουν να αναρτουν περιεργως και να διαφημιζουν την ΑΠΟΧΗ μας απο το εκλογικο μας ΔΙΚΑΙΩΜΑ ... και ακομη πιο περιεργο ειναι οτι το παιζουν γνωστες του θεματος ... ενω γνωριζουν οτι ... ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ειναι αρκετη,για να δωσει στον οποιονδηποτε την πλειοψηφια ... ετσι ειναι ο Νομος ο οποιος ειναι επικυρωμενος εδω και χρονια ...
-Αφου λοιπον ικανοποιηθουν που υπηρξε οποιαδηποτε ΑΠΟΧΗ ... τα γυριζουν και λενε εσεις που ψηφισατε ... αυτο το θεμα συντηρειται για χρονια και μαλιστα δειχνει ακυρο,αφου βλεπουμε να μας κυβερνα η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ εδω και καποια χρονια ... και επιμενουν ενω το τονιζω και παλι ... οτι γνωριζουν οτι και με ΑΠΟΧΗ παλι ενας ψηφος ειναι αρκετος ... τοτε γιατι το κανουν ???
-ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ???
-Καποτε ηταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να ψηφιζεις,ενω εδω και καποια χρονια αρκετοι ζητανε να το παιξουμε ΑΠΟΧΗ και τα αποτελεσματα τα βλεπουμε ... κυβερνησεις με πραγματικα ποσοστα 20-25% ... να αποκτουν,να ψηλωνουν τα ποσοστα τους λογω ΑΠΟΧΗΣ 40% ... και το ερωτημα ειναι ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ... οταν δεν στεκει το οτι με πανω απο 50% δεν γινονται εκλογες ... και οι ιδιοι το ξερουν οτι παλι οι εκλογες θα επαναληφθουν ... τοσες φορες,οσες ειναι αρκετες για να δωσουν αποτελεσμα ... σε μια χωρα δουλων και προβατοποιημενων οπαδων ... η μονη αντιδραση ειναι ... ΑΝΑΙΜΑΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠ'ΟΛΑ ... ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ... ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ... γιατι οταν γραφουμε για ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ... τρομαζουν και ολοι χανονται ...
-Αν και τοχουμε εξαντλησει παλια το θεμα,το βλεπω να τιθεται και να χλευαζεται ξανα απο τους οπαδους της ΑΠΟΧΗΣ ...
-Φιλeas !!!
<<Δεν είναι τυχαίο που επιδίωξη του συστήματος είναι να ψηφίσουν όλο και λιγότεροι... Γιατί με τους λίγους στην κάλπη νιώθουν ασφαλείς... μεγαλωνουν σε ποσοστα. Η δύναμη είναι στα χέρια των πολλών και ιδιαίτερα των νέων. Αν δεν πάμε εμείς, θα πάνε άλλοι>>
-Η ΑΠΟΧΗ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ...

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΤΗΣ - ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΝ ΑΝΗΘΙΚΟ ΔΕ

 Η δίκη του Σωκράτη | ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΑΡΧΕΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων

Ενώπιον του δικαστηρίου ο Σωκράτης αρνείται την αγωνιστική μέθοδο στην αποκάλυψη της αθωότητας του , διότι δεν θέλησε να προδώσει αυτά που δίδασκε. Αρνείται επομένως την κρίση των «πολλών και μη επαιόντων», άρα και του Δήμου των Αθηναίων και των Δικαστών του. Τούτο τον κάνει ύποπτο στον Αθηναίο πολίτη του 5ου αιώνα με την γνωστή του για το δημοκρατικό πολίτευμα ευαισθησία

 Ο  Σωκράτης διατηρεί τη βαθιά πίστη ότι με το έργο που  επιτελεί είναι συνεργός του Θεού. Έτσι αυτός  δεν το βάζει κάτω και διατηρεί απεριόριστη την ελευθερία του στον έλεγχο των προσώπων που τον δικάζουν . Ο έλεγχος όμως εξοργίζει τους δικαστές. Το πρόσωπο που ελέγχεται κάθε φορά από την σιδερένια λογική του Σωκράτη έχει στο τέλος ν’ αντιμετωπίσει ένα σοβαρό δίλημμα: ή να ομολογήσει την αμάθεια του , να πάψει λοιπόν να είναι αυτός που ήταν ,δηλαδή να σταματήσει να τον δικάζει, ή να πει ότι του αρέσει να ζει όπως ζει, έστω και δουλοπρεπώς. Τούτο το δεύτερο σκέλος, όταν σε αυτό επιμένει ο Σωκράτης , γεμίζει την ψυχή του με οργή κατά του  φιλοσόφου. Οι Τριάκοντα Τύραννοι του είχαν απαγορεύσει  να ασκεί το έργον του. Όμως ο Σωκράτης δεν πειθάρχησε . Δεν πρόλαβαν εκείνοι να τον εκτελέσουν και τώρα αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας  το ανόσιο έργον οι « δημοκρατικοί»  και αυτοί του αφαίρεσαν τη ζωή όχι για κάποιο ποινικό έγκλημα, αλλά για τις καινοφανείς ιδέες του. Η θεωρία του ότι κριτής πρέπει να είναι ο Λόγος  για τον έλεγχο των προσώπων  και   ο νόμος πρέπει να είναι εναρμονισμένος με το Λόγο, τον  οδήγησαν στην καταδίκη του με το κώνειο. Αυτά είναι  τα «καινά δαιμόνια» που εισήγαγε  στη ζωή του ανθρώπου .Για αυτά καταδικάζεται εις θάνατον από το δικαστήριο και όχι για διαφθορά  των νέων και αθεΐα

Επ’ αυτού αξίζει να αναφερθούν δύο τυπικά παραδείγματα :

Το ένα αναφέρεται στον Αλκιβιάδη . Μετά από συζήτηση δέχθηκαν και οι δύο(δηλαδή ο Σωκράτης και Αλκιβιάδης) ότι η κακία είναι «δουλοπρεπές» και η Αρετή «ελευθεροπρεπές» πράγμα. Συνεπώς πρέπει κανείς να αποφεύγει την δουλοπρέπεια . Ερωτά τότε ο Σωκράτης τον συνομιλητή του : «Εσύ έχεις συναίσθηση σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι;»  Νομίζω , απαντά ο Αλκιβιάδης , πως ξέρω πολύ καλά την κατάσταση μου. Αυτή η ομολογία , αν συνειδητοποιηθεί , γεννά με τρόπο φυσικό την ανάγκη για βελτίωση .

Το δεύτερο   αναφέρεται στη συζήτηση του Σωκράτη με το γιό Λμπροκλή, που δε φερόταν καλά στη μητέρα του, με την δικαιολογία ότι και εκείνη δεν του φέρεται καλά «Πές μου , παιδί μου, λέγει ο  Σωκράτης, ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που τους λέμε αχάριστους; …..Αχάριστους ονομάζουμε εκείνους που ευεργετήθηκαν  και ενώ μπορούν να δείξουν την ευγνωμοσύνη τους, δεν το κάνουν….Δε σου φαίνεται ότι τους αχάριστους πρέπει να τους βάλουμε μαζί με τους άδικους; … και όσο πιο μεγάλες καλοσύνες δέχθηκαν  οι αχάριστοι τόσο πιο χτυπητή η αδικία τους….» Με τις ερωτήσεις αυτές θεμελιώνεται  ορισμένη  ηθική  αρχή που τη δέχεται και ο Λαμπροκλής.

Ο Σωκράτης τότε προχωρεί σε συγκεκριμένη εφαρμογή της , στην περίπτωση που αφορά το Λαμπροκλή , «Οι ευεργεσίες ερωτά που δεχθήκαμε από τους γονείς μας δεν είναι μεγαλύτερες από όλες τις άλλες; Δεν υπήρχαμε και τους χρωστάμε την ύπαρξη μας. Η μητέρα μάλιστα  με κόπο δέχεται στα σπλάχνα της βάρος που βάζει σε κίνδυνο τη ζωή της , γεννά το παιδί με σκληρούς πόνους , το θηλάζει…»

Ο Λαμπροκλής στο τέλος δέχεται ότι μόνο ευγνωμοσύνη πρέπει να δείχνουμε στους γονείς μας. Έτσι ο έλεγχος καταλήγει σε κάθαρση  και οδηγεί σε ριζική αλλαγή της διαγωγής. Αυτό γίνεται μόνο όταν συνειδητοποιηθεί το πόρισμα , όταν αποκτήσει ο ελεγχόμενος γνώση από μέσα , που την δέχεται  ελευθέρως και όχι από κάποιο εξαναγκασμό ή συμφέρον. Διαφορετικά μένει μια πληροφόρηση που πέρασε από το ένα αυτί και βγήκε από το άλλο ,  δεν μπήκε   στη συνείδηση του . Ηταν λόγια που τα πήρε ο αέρας.

Και ας έλθουμε στην σήμερον ημέραν πως διαπαιδαγωγούνται οι νέοι στο σχολείο ,  από τα ΜΜΕ και τα Κοινωνικά Δίκτυα; Και γιατί μεγάλο μέρος εξ αυτών   ρέπει στη βία, στην αυθαιρεσία, στην αδικία στην ασέβεια προς τους γονείς και τους ηλικιωμένους , στην αδιαφορία και συχνά και στο έγκλημα . Στα σχολεία έχει ατονήσει η ηθική παιδεία . Οι εκπαιδευτικοί είναι  φοβισμένοι  να  ασκήσουν  κάποιου είδους ηθική και εθνική διαπαιδαγώγηση για να μην ξεφύγουν από τα ρηχά  και στείρα προγράμματα  του  Υπουργείου Παιδείας, αλλά και για να μην στενοχωρήσουν τα παιδιά . Από την άλλη μεριά  διδάσκονται  σε πρώιμη ηλικία σεξουαλικότητα και αφύσικες και παράλογες πράξεις και  οι έμποροι ναρκωτικών βρίσκονται μέσα στις σχολές  . Απαγορεύουν στον εκπαιδευτικό να ελέγξει το παιδί μήπως στενοχωρηθεί και πάθει κάτι γιατί τότε  θα πληρώσει ακριβά το «ατόπημα» του. Είναι όμως και οι εκπαιδευτικοί ικανοί;.  Και ενώ θα μπορούσε το Ελληνικό Σχολείο να διαπαιδαγωγήσει χαρακτήρες ακέραιους και ηθικούς με την διδασκαλία των Δελφικών Παραγγελμάτων, τέτοιες ιδέες είναι αυστηρώς  απαγορευμένες και θεωρούνται «εθνικιστικές» και «ακροδεξιές», «τα καινά δαιμόνια κατά Σωκράτη», ενώ η έκλυση ηθών, η αφύσικη συμπεριφορά των ΛΟΑΤΚΙ , η χρήση ναρκωτικών  και η διάλυση και η έκκληση ηθών είναι ταυτισμένες με το φιλελεύθερο  και «προοδευτικό» πνεύμα .  Έτσι η σήψη, διάλυση και το χάος προχωρεί ακάθεκτο στο δυτικό κόσμο(3/10/23)

 

 ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΝ ΑΝΗΘΙΚΟ ΔΕ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων

Κατά τον Σωκράτη η προσέγγιση του αγαθού γίνεται με το Λόγο με απόλυτο τρόπο. Η ζωή είναι αέναη δράση και κίνηση.  Καθημερινά ο άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος με ανυπέρβλητες  καταστάσεις  τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίσει.  Πρέπει λοιπόν ο Λόγος κάθε φορά να συλλάβει ορθά τις σχέσεις του με το αγαθό, για να επιτύχει την Ευπραξία  και για να τα έχει καλά το άτομο  με τη συνείδηση του. Με τέτοια επί μέρους θέματα έχει ασχοληθεί ο Σωκράτης  του Ξενοφώντα, αν και περιορίζεται σε γενικές αδρές γραμμές.

Εκείνοι που ασχολήθηκαν διεξοδικά με την Ηθική πράξη της καθημερινότητας και φιλοδόξησαν να δώσουν  κατά κάποιο τρόπο  τη νομολογία των επί μέρους περιπτώσεων ήταν οι Στωικοί.

Με την περιπτωσιολογία η ηθική πράξη μεταβάλλεται σε πρόβλημα του οποίου τη λύση καλείται να δώσει ο Λόγος και μόνο αυτός . Αλλά ο Λόγος δηλαδή η λογική μπορεί να δώσει μόνο τον τύπο, δηλαδή τη λογική επιχειρηματολογία, την τυπολογία και να παραλείψει την ηθική. Η τυπολογία μπορεί να μας παρασύρει σε δύο κατολισθήσεις και στην έκπτωση της συνείδησης μας.

Πρώτον  να δώσει στον τύπο αξία που δεν έχει  και να δεχθεί η συνείδηση ότι η εκτέλεση του τύπου είναι αρκετή. Τότε μπορεί να πληρείται μεν το γράμμα του νόμου αλλά λείπει η ουσία. Πολύ συνηθισμένο φαινόμενο στη ζωή του ανθρώπου

 Δεύτερον  ο λογικός τύπος  να υπηρετεί άλλα εσωτερικά κίνητρα. Τούτο σημαίνει ότι η ενέργεια μας είναι κατοχυρωμένη νομικά αλλά πάσχει ηθικά

(Πρόσφατο παράδειγμα η νέα απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που επαναφέρει σε  επίπεδα πριν από τις περικοπές από το 2012 και ύστερα. Έτσι «ανοίγει» νέο παράθυρο για πληρωμές αναδρομικών σε συνταξιούχους του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, οι οποίοι διεκδικούν επιστροφές από αντισυνταγματικές μειώσεις συντάξεων. Δύο δικαστικοί λειτουργοί τα ζήτησαν. Η πράξη αυτή είναι μεν νόμιμη διότι στηρίζονται σε απόφαση  του Ανώτατου Δικαστηρίου και θεωρείται νόμος του κράτους, αλλά ηθικά πάσχει  διότι έχει κίνητρο το προσωπικό  συμφέρον ορισμένης τάξεως)

Πολύ χαρακτηριστική για τη δεύτερη περίπτωση η κατολίσθηση που  εμφαίνεται  στο παράδειγμα του σχολάρχη της Στοάς του Διογένη του Βαβυλώνιου(2ος αιών π.Χ) Ας υποθέσουμε λέγει ο Διογένης ότι έμπορος  σίτου φθάνει στη Ρόδο σε καιρό σιτοδείας με πλοίο γεμάτο σιτάρι. Ξέρει ότι πίσω του έρχονται και άλλα πλοία με σιτάρι προς τη Ρόδο

 Τι πρέπει να κάνει; Θα πει αυτό που ξέρει  και θα πουλήσει το σιτάρι του φθηνά, ή δε θα το πει και θα το πουλήσει ακριβά; . Ο «σοφός» , λέγει ο Διογένης δε θα πει αυτό που ξέρει, αν οι νόμοι της Ρόδου δεν τον προστάζουν να το  κάνει. Έχει πάψει όπως βλέπουμε για το  Διογένη να είναι η Αρετή  η εσωτερική ποιότητα που εκφράζει την ομολογία της συνείδησης  με τον εαυτόν της. Σήμερα θα λέγαμε ότι σκέπτεται συμφεροντολογικά και όχι ηθικά. Η συνείδηση του εμπόρου αυτού – όπως και των περισσότερων εμπόρων υπνώττει προς χάριν του κέρδους.

 (Και πρόσφατα υπήρξαν βουλευτές και ανώτατοι άρχοντες που κατοχυρώθηκαν πίσω από κάποιο νόμο, συνήθως «φωτογραφικό» ή την ανυπαρξία σχετικού νόμου  για να εκμεταλλευτούν κάποια κραυγαλέα υπόθεση η οποία  ήταν ωφέλιμη  και καταχρηστική  . Αρκεί αυτούς που δεν τους άγγιζε ο ανθρώπινος   νόμος και άρα  έμειναν ατιμώρητοι. Όσο για τη συνείδηση τους είναι από καιρό  ελαστική. Έχουν  συμβιβαστεί με το κέρδος και την ηθική  κατάπτωση).

Σε άλλη ορθολογική ακρότητα  του Στωικού Επίκτητου (2ος αιών π.Χ) λέγει : Ο «σοφός» θα συλλυπηθεί τον άλλον που έπαθε  κάποια συμφορά, ακόμη και θα αναστενάξει προσποιητά , δε θα συγκινηθεί όμως κατά βάθος. Γιατί;  Διότι η συγκίνηση  είναι πάθος. Και αν καταληφθεί από αυτήν,  δείχνει ότι έπαψε μέσα στην ψυχή του να είναι ηγεμόνας  ο Νους. Τη θέση του στην περίπτωση αυτή πήρε   το άλογο πάθος

 (Τι άλλο κάνουν τα ΜΜΕ σήμερον από να εκμεταλλεύονται κατά τον αισχρότερο τρόπο το πάθος των «άλογων» και άκριτων  ανθρώπων ; Της κοινής γνώμης που έχει αλλοτριωθεί και έχει χάσει τον έλεγχο και την κυριαρχία της λογικής της; Και μετά διερωτώμεθα γιατί δεν αλλάζει αυτός ο τόπος; Ενώ βλέπουμε ότι αυτό το πολιτικό σύστημα από την εποχή του Καποδίστρια – με ελάχιστες εξαιρέσεις παραμένει αναλλοίωτο . Και   μας καταστρέφει διότι δε φροντίζει για το γενικό και εθνικό  όφελος  αλλά μόνον για το «προσωπικό συμφέρον». Και όμως, εμείς  συνεχώς και αδιαλείπτως  το ψηφίζουμε και με την ψήφο μας το νομιμοποιούμε. Παρότι οι σοφοί κραυγάζουν ότι οι 300’ του Κοινοβουλίου  πάντα ενεργούν με γνώμονα  το μοιραίο «πολιτικό κόστος» και όχι σύμφωνα με τη θέληση των πολλών)

Η σωκρατική ηθική και αυτή των στωικών αποτελούν τις δύο ακρότητες στα θέματα εφαρμογής της ηθικής στον καθημερινό μας βίο .Δεν είναι δυνατόν να τις καταδικάσουμε διότι και οι δύο εφαρμόζονται κατά περίπτωση από τους ανθρώπους. Θα καταλήξουμε ότι :ο Λόγος πάντα είναι ο υπέρτατος κριτής της εσωτερικής μας συνείδησης, αλλά και η γνώση είναι η Αρετή.

(Εδώ να προσθέσουμε ότι γιαυτό τα ΜΜΕ δε μας ενημερώνουν με αποτέλεσμα να  μένουμε απληροφόρητοι και  αδιάφοροι άρα και στερημένοι Γνώσεως. Συνεπώς,  κατά τον Σωκράτη δεν είμαστε Ενάρετοι. Σε σχέση με τους εταίρους μας Ευρωπαίους πάσχουμε διότι σκεπτόμαστε συναισθηματικά, ενώ αυτοί σκέπτονται λογικά και πάντα εμείς είμαστε οι χαμένοι και αυτοί οι υλικά κερδισμένοι. Τι φταίει ; Η Θρησκεία  ,  η Παιδεία  και το Πολιτικό και Οικονομικό  Κατεστημένο    . Όλοι αυτοί βολεύονται με την ύπνωση της λογικής και της άγνοιας   λόγω της ελλιπούς πληροφόρησης, παραπληροφόρησης και χειραγώγησης  της  κοινής γνώμης , αλλά και της αδιαφορίας και έλλειψης ευθύνης των πολιτών  }  (5/10/23)

 

Αμφικτύων

* Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

amphiktyon@gmail.com

http://amphiktyon.blogspot.com/

https://amphiktyon.org