Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Να μετονομαστεί άμεσα η ενιαία Μακεδονία μας σε «Αρχαία Μακεδονία».


 

του κ. Πέτρου Χασάπη

  • Να καταργηθούν οι γεωγραφικοί διαχωρισμοί «Δυτική – Κεντρική – Ανατολική Μακεδονία» και να μετονομαστεί άμεσα η ενιαία Μακεδονία μας σε «Αρχαία Μακεδονία».
Αν δεν δράσουμε γρήγορα, κινδυνεύουμε τελικά, η Μακεδονία μας να χαρακτηριστεί διεθνώς ως «Νότια Μακεδονία». Αυτό θα είναι η απόλυτη ήττα, ο απόλυτος κίνδυνος για την ασφάλεια της Μακεδονίας και της χώρας. Όταν μάλιστα εμείς οι ίδιοι διατηρούμε γεωγραφικές διαιρέσεις του τύπου «Ανατολική – Κεντρική – Δυτική Μακεδονία», τότε αυτό δένει απόλυτα με το «Βόρεια Μακεδονία» και φυσικά στη συνέχεια και με το «Νότια Μακεδονία».
 


  Τι θα επιτευχθεί με την μετονομασία ολόκληρης της Μακεδονίας σε «Αρχαία Μακεδονία»:
 
(1) Θα αποφύγουμε τον κίνδυνο να ονομαστεί η Μακεδονία μας «Νότια Μακεδονία», κατοχυρώνοντας την ονομασία «Αρχαία Μακεδονία» και στα αγγλικά «Ancient Macedonia», όπως στα σχέδια χαρτών.
 Η ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» δεν είναι αυτοτελής γεωγραφικός προσδιορισμός. Είναι γεωγραφικός ετεροπροσδιορισμός ως προς κάτι άλλο που με λογική συνέπεια είναι η «Νότια Μακεδονία».
  • Και δεν μπήκε τυχαία. Μπήκε σκόπιμα για να δημιουργήσει μελλοντικό γεωπολιτικό πρόβλημα για να κάνουν πολιτικά παιχνίδια οι διεθνείς «προστάτες». 
Επομένως εμείς πρέπει να σπεύσουμε και να ακυρώσουμε αυτόν τον κίνδυνο, αυτό-ονομάζοντας το άλλο μέρος του ετεροπροσδιορισμού ως «Αρχαία Μακεδονία», αντί για το «Νότια Μακεδονία» το οποίο υπονοείται έμμεσα από τη Συνθήκη


 



(2) Θα εκνευρίσει τους Σκοπιανούς και θα τους ωθήσει σε σπασμωδικές κινήσεις και παραβιάσεις τη Συνθήκης, κάτι που θα μας βοηθήσει στην εύκολη λύση της ή ακόμα και στην ακύρωσή της. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εκείνοι που θέλησαν να στήσουν τη «Μακεδονία του Αιγαίου» στήριξαν όλη την προπαγανδιστική τους προσπάθεια πάνω στο μύθευμα ότι οι Σκοπιανοί είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων. Επομένως ο ιστορικά ορθός χαρακτηρισμός της Μακεδονίας μας ως «Αρχαίας Μακεδονίας» θα δημιουργήσει εκνευρισμό στην σκοπιανή ελίτ και θα την οδηγήσει σε σπασμωδικές κινήσεις.

(3) Θα έχουμε την ευχέρεια να μετονομάσουμε αντίστοιχα όλες τις ονομασίες κτιρίων (Πανεπιστήμιο, αεροδρόμιο, υπουργείο κ.λ.π. με τον ανωτέρω επιθετικό προσδιορισμό), αλλά και προϊόντα με αυτή την ονομασία, αποφεύγοντας διεθνή σύγχυση. Διαφορετικά, πέρα από το «Νότια Μακεδονία», θα υπάρξουν και οικονομική σύγχυση και εμπορικά προβλήματα.

(4) Θα διατηρήσουμε όλα τα οφέλη του τουρισμού, αφού ολόκληρος ο πλανήτης θα γνωρίζει πως αν θέλει να δει αρχαιότητες, θα πρέπει να έρθει στην πηγή, στην «Αρχαία Μακεδονία».

(5) Θα διατηρήσουμε αλώβητη την αρχαία ελληνική ιστορία μας και θα είναι πάντα ταυτισμένη με τη συγκεκριμένη ελληνική γεωγραφική περιοχή.

(6) Δύσκολα θα αποτολμηθεί, με ενίσχυση των ξένων «προστατών», η διακινδύνευση και η αρπαγή εδαφών της Μακεδονίας μας, όταν διεθνώς θα ορίζεται πολιτιστικά ως ένας αρχαίος ελληνικός χώρος.

(7) Και το σημαντικότερο. Η συγκεκριμένη ενέργεια καλύπτεται απόλυτα από τα άρθρα 3 παρ. 1 και 7 παρ. 1, 2 και 3 της υπογραφείσας Συνθήκης των Πρεσπών και έτσι κανείς δεν μπορεί να μας κατηγορήσει για παραβίαση της συνθήκης.


Συμφωνία των Πρεσπών - Ενα έθνος απο το πουθενά.



Ενα έθνος απο το πουθενά.

Ενω πλέον η συμφωνία των Πρεσπών πιθανώς κρίθηκε οριστικά και πισωγυρίσματα θεωρούνται μάλλον απίθανα , παρόλα ταύτα η ιστορία της περιοχής δεν μπορεί να αναθεωρηθεί αλλα ούτε και να ξαναγραφεί.
Αυτό το νεοϊδρυθέν ”Μακεδονικό έθνος , ή εθνότητα ή εθνικότητα , ή ιθαγένεια , η εθνογένεια ”ή όπως ο καθένας το βάφτισε είναι αδύνατον να το αναζητήσει κανείς στο βάθος των αιώνων διότι απλά δεν υπάρχει .
Ποια είναι τα Σκόπια τελικά και ποια είναι η Οχρίδα που σήμερα αποτελούν βασικά τμήματα του ”μακεδονικού”ή ”βορειομακεδονικόυ” έθνους? Με δυό λόγια ξεκινώντας από τα τέλη του 10ου αιώνα τα Σκόπια γνώρισαν μια περίοδο πολέμων και πολιτικών αναταραχών . Τα Σκόπια ειναι η Βουλγαρική πρωτεύουσα από το 972 ως το 990 .
Μεταξύ 990 και 1015 η πρωτεύουσα και προπύργιο της Βουλγαρικής Αυτοκρατορίας είναι η Οχρίδα . Μακεδόνες υπο τύπο FYROM δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Ο Σαμουήλ Βασιλιάς της Βουλγαρίας στην Οχρίδα πέθανε απο καρδιακή προσβολή οταν ηττήθηκε απο τον Βασίλειο Β τον Βουλγαροκτόνο . Προκειμένου να κλείσει και το θέμα της ονομασίας του Βουλγαροκτόνου οτι είναι ”άγριος” ως επιθετικός προσδιορισμός να υπενθυμίσουμε οτι το 811 μ.Χ(200 χρόνια περίπου νωρίτερα απο τον Βουλγαροκτόνο) ο Βασιλιάς Κρούμος της Βουλγαρίας αφού είχε γδάρει τον Αυτοκράτορα του Βυζαντίου Νικηφόρου του Α , έπινε κρασί στο κρανίο του το οποίο είχε επιχρυσώσει . Ας είναι !
Πάντως μεχρι τότε μονο Βουλγαρικό έθνος υπάρχει , μακεδονικό έθνος δεν υπαρχει, ούτε στα Σκόπια , ούτε στην Οχρίδα , για αυτο και ο Βασίλειος ο Β είναι Βουλγαροκτόνος και οχι Μακεδονοκτόνος. Επίσης από το 990 ως το 1018 η Οχρίδα ήταν η έδρα του Βουλγαρικού Πατριαρχείου. Ως επισκοπική πολή η Οχρίδα ήταν πολιτιστικό κέντρο μεγάλης σημασίας για τα Βαλκάνια. Ολες σχεόν οι σωζώμενες εκκλησίες χτίστηκαν από τους Βυζαντινούς και τους Βουλγάρους, ενω οι υπόλοιπες ανάγονται στο σύντομο διάστημα Σερβικής κυριαρχίας, προς τα τέλη του Μεσαίωνα. Οχρίδα λέγεται ότι άλλοτε είχε 365 εκκλησίες, μια για κάθε μέρα του χρόνου, και έχει αναφερθεί ως «Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων».
Το 12ο και το 13ο αιώνα οι Βούλγαροι και οι Σέρβοι εκμεταλλεύτηκαν την παρακμή του Βυζαντίου για να ιδρύσουν μεγάλα βασίλεια, που εκτείνονταν από το Δούναβη μέχρι το Αιγαίο. Ο Καλογιάν επανέφερε τα Σκόπια πίσω στην επανιδρυθείσα Βουλγαρία το 1203 . Το 1282 τα Σκόπια καταλήφθηκαν από το Σέρβο βασιλιά Μιλούτιν. Το 14ο αιώνα τα Σκόπια έγιναν μια τόσο σημαντική πόλη που ο βασιλιάς Δουσάν την έκανε πρωτεύουσα του Σερβικού Βασιλείου. Οσο και να ψάξει κανείς Μακεδονικό έθνος σλαβικής προέλευσης δεν θα βρεί.Ο Χριστιανικός πληθυσμός μειώθηκε τους πρώτους αιώνες της Οθωμανικής κυριαρχίας. Το 1664 υπήρχαν μόνο 142 Χριστιανικές κατοικίες. Ο Εβλιγιά Τσελεμπή αναφέρει ότι οι χριστιανοί κάτοικοί της είναι κυρίως Έλληνες μεταξύ των οποίων και πολλοί Βλάχοι και δευτερευόντος Βούλγαροι.
Τελικά απο που προέκυψε αυτή η Μακεδονική εθνότητα , ή έθνος ή εθνικότητα με Μακεδονική ιθαγένεια? Βλέπουμε παντού Βουλγάρους , Σέρβους, Έλληνες και περιστασιακά Νορμανδούς που ξεχάσαμε να αναφέρουμε. Ένας εστω για δείγμα με το προσωνύμιο Μακεδόνας υπο την μορφή της εθνότητας ή της γλώσσας κ.λ.π δεν υπάρχει. Βεβαίως και υπάρχουν και κάποιοι Αλβανοί που κατοικούν εκει απο τότε και βεβαίως υπάρχουν και διάφορες θρησκείες αντιπροσωπευτικές των κατοίκων .Ήδη, το 17ο αιώνα, η πόλη των Σκοπίων είχε έναν ποικίλο θρησκευτικά πληθυσμό που περιελάμβανε Ορθόδοξους Χριστιανούς, Μουσουλμάνους, Ρωμαιοκαθολικούς και Εβραίους. Η Ρωμαιοκαθολική Επισκοπή των Σκοπίων είχε θρησκευτικούς ηγέτες ποικίλης προέλευσης, όπως από Βοσνιακές, Ιταλικές, Βουλγαρικές και Ελληνικές αδελφότητες, όπως ο Υάκινθος Μακρυποδάρης (1610–1672), που υπήρξε επίσκοπος στα Σκόπια το 17ο αιώνα.
Δεν θέλω να πλατιάσω περισότερο . Αυτοί οι άνθρωποι που σημέρα αυτοπροσδιορίζονται ως ”Μακεδόνες” και έγιναν αποδεκτοί ως ”Μακεδόνες κάτοικοι της Βόρειας Μακεδονίας ” πιθανώς είτε είναι αποτέλεσμα παρθενογένεσης ή αλλοιώς αποτέλεσμα σκοπιμότητων. Πάνω απο όλα όμως παραμονεύει η συντριπτική ήττα που θα υποστεί η Βουλγαρία σύντομα , η οποία τωρα στριμώχτηκε περισσότερο απο τον καθένα στα σκοινιά.
Η παγίδα που έστησε για να προσποριστεί την Μακεδονία με το Εσωτερικό Μακεδονο-Αδριανουπολίτικο Επαναστατικό Κομιτάτο ή αργότερα Εσωτερική Μακεδονική Αδριανουπολίτικη Επαναστατική Οργάνωση (ΕΜΕΟ, βουλγαρικά: Вътрешна Македонска Революционна) τώρα είναι ανοιγμένη διάπλατα μπροστά της. Το σύνθημα της οργάνωσης ήταν "Η Μακεδονία στους Μακεδόνες" και τονιζόταν ότι οι χριστιανικές εθνότητες θα συνεργάζονταν για την αποκήρυξη του παρηκμασμένου και καταπιεστικού οθωμανικού ζυγού,κάτι που θα οδηγούσε σε μια αυτόνομη Μακεδονία. Ο σκοπός της Βουλγαρίας ήταν πονηρός διοτι
αν απελευθερωνόταν η περιοχή μέσω αυτής της κίνησης απο τους Τούρκους, τότε σταδιακά ολη την Μακεδονία θα την προσεταιριζόταν η Βουλγαρία ενω κάθε έννοια Μακεδονικού έθνους ασφαλώς και θα έπαυε να υπάρχει. Το σχέδιο όμως δεν ευδοκίμησε και η σημερινή Βουλγαρία ενω κατα βάθος διαφωνεί με το κατασκεύασμα που η ίδια έφτιαξε , δεν μπορεί ν βγάλει άχνα. Φοβάται οτι κινδυνεύει πλέον και το δικό της Πιρίν.
Αυτοί οι άνθρωποι , απο γενιά σε γενιά πίστεψαν το παραμύθι της Βουλγαρίας και του ΕΜΕΟ οτι είναι δηλαδή αυτόχθονες κάτοικοι ενός ξεχωριστού έθνους που ονομαζόταν Μακεδονικό. Συνέβαλε αργότερα και ο Τίτο σε αυτήν την μυθοπλασία για δικους του λόγους και το έργο σερβιρίστηκε κατα τρόπο μαγικό. Έτσι δημιουργήθηκε ενα έθνος απο το πουθενά που πριν το 1870 δεν αναφαίρεται πουθενά .
Τώρα πως γίνεται να δημιουργηθεί συμπαγής εθνότητα μέσα σε 140 χρόνια αυτό δεν είναι θέμα που μπορούν να απαντήσουν οι σημερινοί κάτοικοι της FYROM ,γιατι στο κάτω κάτω με αυτήν την ιδέα γαλουχήθηκαν και δεν θα ήθέλαν να σκεφτούν κατι διαφορετικό όση λογική και αν έχει αυτο επάνω του. Ούτε οι Αμερικάνοι στην δική τους δημιουργία σαν έθνος τα κατάφεραν τοσο καλά οπως τα Σκόπια.
Οι γεωπολιτικές σκοπιμότητες οταν διαπιστώνουν ανοχή, μπορούν πάνω στην παράνοια να κατασκευάσουν αν χρειαστεί ,οχι μόνο έθνη και κράτη απο το τίποτα ,αλλά και λαμπρές ιστορίες δόξας. Ακόμα και Μακεδόνες απο παρθενογένεση όπως ο Δράκος του Κομόντο.
Τα καταπίνουμε όλα αλλά ηλίθιοι δεν είμαστε .

Ιωσήφ Τσιμισκής.

Σύλλογος Ανάδειξης - Προστασίας Ελληνικής Ιστορίας Και Παράδοσης
 

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

‘’ ΑΝ ΤΟ ΛΑΟ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙΣ …ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ’’

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝ ΤΟ ΛΑΟ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙΣ …ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ’’
NTON MESSIE

‘’ ΑΝ ΤΟ ΛΑΟ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙΣ …ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ’’

Μετά απ’’ την καταστροφή
Της πόλης της σπουδαίας
Από τη Θήβα στους Δελφούς
Προσκυνητής ο Μέγας
Να πάρει εξιλέωση
Απ’ τους θεούς του’ Ολύμπου
Κι αφού θυσίες πρόσφερε
Ήρθε η ώρα εκείνου


Η μούσα δε χρειάζεται
Το εγκώμιο να πλέξει
Το θρυλικό Αλέξανδρο
Αλήθεια ποιός δεν ξέρει
Μα όπως υποσχέθηκε
Ποθεί να ιστορήσει
Τ’ άγνωστα και σημαντικά
Σαν τον ακολουθήσει

Επέβαλε συνένωση
Στα κράτη των ελλήνων
Κι οι σύνεδροι στην Κόρινθο
Την αρχηγία εκείνου
Όπως μας γραφεί ο Πλούταρχος
Τιμές του απόδωσαν
Κι ο μόνος αδιάφορος
Για όσα εκεί γινόταν

Ένας γνωστός φιλόσοφος
Που σε πιθάρι μένει
Ο Διογένης κυνικός
Κοντά του σαν πηγαίνει
Ο Αλέξανδρος ο μακεδών
Και μπρος απ’ το πιθάρι
Ο διάλογος που έγινε
Άξιος μνείας χάρη

Ο βασιλεύς Αλέξανδρος
Κι εγώ ο Διογένης
Ο κύων λέει ατάραχος
Ενώ μετά σωπαίνει
“δεν με φοβάσαι; τον ρωτά
Ο Μέγας για να λάβει
Μια θαυμαστή απάντηση
Σαν τον αντί ρωτάει

Είσαι καλό ‘εσύ η κακό
Του λέει με σοφία
Και σώπασε ο Αλέξανδρος
Τι να λέγε αλήθεια
Αν απαντούσε είναι καλό
Γιατί να τον φοβάται
Κακό αν έλεγε σα-φως
Σοφό για αυτόν θα ναι

Μάλλον ετούτα σκέφτηκε
Εμπρός απ’ το πιθάρι
Κι αντί απάντησης ρωτά
Ποιά χάρη να του κάνει
Εκείνος αποκρίθηκε
Σοφά “αποσκότησων με”.
Με ερμηνεία δίφορη
Εμένα φωτισμών με

Από το σκότος βγάλε με
Αν ξέρεις την αλήθεια
Η απ’’ τον ήλιο πάγαινε
Αφού μπροστά του ήταν
Μια και τα πλούτη οι κυνικοί
Δεν τα αποδεχόταν
Την ευτυχία εύρισκαν
Στο πνεύμα που πλανιόταν

Μετά απ’ αυτό άκουσε
Η ιστορία λέει
Εάν μη ων Αλέξανδρος
Ας ήμουν Διογένης...
‘’ ο Διογένης λέει για την Αμερική ….κι όχι μόνο ‘’
Ο Μέγας Αλέξανδρος
Κι ο Διογένης είχαν

Μια μακρά συζήτηση
Μεγίστης σημασίας
Ο ιστορικός ο Δίωνας
Διέσωσε εκείνη
Μαζί με γεωγραφικά
Που μνεία τους αξίζει
Σοφά πολύ σημαντικά
Τα όσα ο Διογένης

Περί ωφελιμότητας
Του Αλεξάνδρου λέγει
Του εξηγεί ωφέλιμος
Ο βασιλιάς ηγέτης
Αν το λαό του ωφελεί
Καθόσον βασιλεύει
Ετούτα π’ ισχυρίζεται
Και τα’ ενδυναμώνει

σαν στο πιθάρι του μυαλού
Ο ήλιος δυναμώνει
Όλο τον κόσμο βασιλιά
Εσύ αν κατακτήσεις
Ευρώπη Ασία Αφρική
Ακόμη αν διανύσεις
Αν το λαό δεν ωφελείς
Ωφέλιμος δεν είσαι.

Και να περάσεις να διαβείς
Του Ηρακλή τις στήλες
Την μακρινή την ήπειρο
Ακόμη αν κατακτήσεις
Πέρα απ’ το μέγα ωκεανό
Τον κόσμο που χωρίζει
Εκείνη μεγαλύτερη
Π’ απ’’ την Ασία είναι

Αν το λαό δεν ωφελεί
Ωφέλιμος δεν είσαι
Σοφία δε χρειάζεται
Γεωγνωσία μήτε
Να καταλάβει ο καθείς
Η ήπειρος που είπε
Ότι ήταν η Αμερική
Γνωρίζαν οι αρχαίοι
Γιατί μητε ο Αλέξανδρος
Τον ρώτησε ποιά λέει…

ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ © 2-3-2018

Έπεται συνέχεια, απόσπασμα απ’ το βιβλίο…
‘’ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ …ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ‘’’

Βλάσιος Βλασίου 

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Γιάννης Λαγός: ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ ενάντια στην προδοσία της Μακεδονίας!

ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ : ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Η ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΗΣ ;



Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου

Επειδή στις 30 Ιανουαρίου η ορθοδοξία και το παπαδαριό μας ζητούν να γιορτάσουμε τους τρεις ιεράρχες ως προστάτες των Ελληνικών γραμμάτων, στο άρθρο αυτό θα παραθέσω γεγονότα και γραπτά που αποδεικνύουν ότι οι κύριοι αυτοί είναι υπεύθυνοι για τον μεσαιωνικό σκοταδισμό, και το πιο λογικό είναι να αποκαλούνται προστάτες του «μεσαιωνικού σκοταδισμού».
Θα ασχοληθώ σήμερα αποκλειστικά με τον πατέρα της Ορθοδοξίας, τον Ι. Χρυσόστομο, που εφήρμοσε στην πράξη με περισσή ευλάβεια, όλα όσα διδάχθηκε από τους πνευματικούς του προγόνους δηλαδή τον Μωυσή, τον Αβραάμ και τον Σαούλ-Παύλο.
Αφού κάνει περιοδείες μαζεύοντας χρήματα για να στρατολογήσει τραμπούκους που θα καταστρέψουν και θα εξαφανίσουν κάθε τι ελληνικό, πρωτοστατεί στους βανδαλισμούς και παροτρύνει τους τραμπούκους του να προβούν στην κατεδάφιση ενός εκ των επτά θαυμάτων του κόσμου, το ναό της Εφεσίας Αρτέμιδος
Αλλά και πιστός εκτελεστής της ρύσης του Χριστού «όσο για τους εχθρούς μου αυτούς που δεν με θέλησαν για βασιλιά τους φέρετε τους εδώ και κατασφάξετε τους μπροστά μου» ( κατά Λουκά ΙΘ, 27 ). Δίνει το σύνθημα για την ανελέητο σφαγή του Ελληνικού πληθυσμού, και θα καταφέρει ότι δεν κατάφεραν όλοι οι άλλοι άγιοι και αυτοκράτορες μαζί, θα χτυπήσει στην καρδιά της Ελλάδος.
Πείθει τον Αυτοκράτορα και το 396 ο αυτοκράτορας Αρκάδιος έστρεψε τον Αλάριχο στρατηγό των Γότθων- και αφού τον εφοδίασε με πολυάριθμους μοναχούς- κατά των κέντρων πολιτισμού του Ελλαδικού χώρου. Ο ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος γράφει χαρακτηριστικά: «οι δε (Γότθοι) καθοδηγούμενοι υπό πολυαρίθμων μοναχών κατεπλημμύρησαν πάντα τα μεταξύ Θερμοπυλών και Αττικής, Λοκρίδα, Φωκίδα, Βοιωτίαν, λεηλατούντες και καταστρέφοντες χώρας και πόλεις, και τους μεν άνδρες ηβηδών αποσφάτοντες, (ομαδικά αποκεφαλίζοντας) παίδας δε και γυναίκας αγεληδών συνεπαγόμενοι. Η συμφορά υπήρξε τοσαύτη ωστε ο πεντηκονταετίαν βραδύτερον ακμάσας (ιστορικός) Ζώσιμος βεβαιεί, ότι μέχρι των χρόνων αυτού εφαίνοντο έτι τα στίγματα αυτής ».
Προσέξτε πως δικαιολογεί τις σφαγές κατά των Ελλήνων : «Κι αν ακόμη φονεύσει κάποιος κατά το θέλημα του Θεού, ο φόνος αυτός είναι από κάθε φιλανθρωπία καλύτερος, ενώ αν κάποιος από λύπη δείξει ευσπλαχνία και φιλανθρωπία, παρά το θέλημα του Θεού, θα μπορούσε η φειδώ αυτή να αποβεί πιο μιαρή από οιοδήποτε φόνο»(!). («Κάν φονεύσει τις κατά γνώμη του Θεού, φιλανθρωπίας απάσης βελτίων εστίν ο φόνος. Καν φείσηταί τις και φιλανθρωπεύσηται παρά το δοκούν εκείνο, φόνου παντός ανοσιωτέρα γένοιτ’ αν η φειδώ» Κατά Ιουδαίων, Λόγος Δ΄σελ. 195, Adversus Judaeos 48.873.18 επόμ. ).
Για τον κύριο αυτό η ζωή του ανθρώπου δεν έχει καμία αξία. Αφιονισμένος από το νέο Δόγμα το μόνο που έβλεπε ήταν το πώς θα αφανίσει μαζί με τους Έλληνες και κάθε τι Ελληνικό, που ήταν η γνώση και η σοφία των. Καταγεγραμμένη σε χιλιάδες γραπτά κείμενα.
Προσέξτε την σκληρή ανθελληνική του στάση, όπως προκύπτει απ’ την δική του δήλωση: «Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανοιχτός ο λάρυγγάς τους, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίας και πύον! Πάντα τα διδάγματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες... Γι αυτό κι εμείς δεν παραιτούμεθα της κατ’ αυτών μάχης» (ομιλία ξστ΄ 59.369.12 -370.11 Ο χρυσόστομος είναι ο άνθρωπος αυτός, που τόλμησε να αποκαλέσει την φιλοσοφία: μητέρα πάντων των κακών.
Πρωτοφανής και εκπληκτικά αποκαλυπτικός είναι επίσης και ο φιλοβαρβαρικός ανθελληνισμός του Ι. Χρυσοστόμου: «Όσο πιο βάρβαρο φαίνεται ένα έθνος, και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα δικά μας... (τα χριστιανικά δηλαδή!) Έτσι ο (πιστός) βάρβαρος, (με την βοήθεια του χριστιανισμού) την οικου¬μένη ολάκερη κατέκτησε... και ενώ στους Ελλήνες τα πάντα σβήνουν και αφανίζονται, στου (πιστού βαρβάρου ) όλα κάθε μέρα λαμπρότερα γίνονται»Ι. Χρ. Εις Ιωάννην 59.31.33.
Ο Ι. Χρυσόστομος όμως δεν σταμάτησε σε φιλο-βαρβαρικούς επαίνους και ανθελληνικούς αφορισμούς, αλλά με ακραίες εμπρηστικές δηλώσεις, υπονόμευσε την μεγάλη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Ότι τάχα «δαίμονες κατοικούν εντός» Σάλπισμα καταστροφής λοιπόν των βιβλίων και των γραμμάτων… απ’ τον υποτιθέμενο προστάτη των γραμμάτων!
Αν ρίξουμε μια ματιά στο περιεχόμενο της βιβλιοθήκης που με τις προτροπές (του Επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως) Ι. Χρυσοστόμου, ο Επίσκοπος Αλεξάνδρειας Θεόφιλος κατέστρεψε;
 Θα διαπιστώσουμε από τον κατάλογο που συνέταξε 700 χρόνια πριν την καταστροφή της, ο βιβλιοθηκάριος Καλλίμαχος, ότι μόνο με τους τίτλους των βιβλίων, γέμισε 120 τόμους!
Στην βιβλιοθήκη αυτή πέρα από τα Ιστορικά, τα Επικά, τα θεατρικά, τα κλασικά και μνημειώδη γραπτά που αποτύπωσαν σε αυτά τις φιλοσοφικές τους θέσεις οι εξέχοντες Έλληνες της διανόησης, υπήρχαν πλήθος περιγραφών τεχνολογικών επιτευγμάτων. Ας πάρουμε την περιγραφή των μαγνητικών πεδίων. Με την μελέτη των μαγνητικών πεδίων η σημερινή τεχνολογία κατασκεύασε τα ιπτάμενα τρένα. Όμως οι τότε μηχανικοί προ 2000 ή και περισσότερο ετών είχαν επινοήσει την τεχνολογία των μαγνητικών πεδίων και εντός του ναού Σεράπειον είχαν τοποθετήσει ιπτάμενο άγαλμα, ΝΑΙ αιωρείτω. Πουθενά δεν στηρίζονταν. Αλλά και άλλες όπως οι πάμπολλες υδραυλικές επινοήσεις του Ήρωνα. Τα επιτεύγματα του Αρχιμήδη στην Μηχανική και στην Οπτική.
Και πλήθος άλλων. Αρκεί να σας υπενθυμίσω τον πρώτο υπολογιστή της ανθρωπότητας, τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, που εξέπληξε ολόκληρη την ανθρωπότητα, αν και ήταν 400 τουλάχιστον χρόνων παλαιότερος! Φαντασθείτε τι χάθηκε μέσα σ’ αυτό το διασημότερο, πληρέστερο και αρχαιότερο μουσείο της γνώσης για την ανθρωπότητα. Όμως όλη αυτή γνώση για τον Χρυσόστομο ήταν δαίμονες. Και η βιβλιοθήκη κατοικία δαιμόνων.
Αποτέλεσμα: έθαψαν για 15 αιώνες την επιστημονική και τεχνολογική επανάσταση που οι Έλληνες, Αρχιμήδης Ήρων, Ερατοσθένης, Ευκλείδης, Υπατία, κ.α. σοφοί πρόγονοι μας την πήραν χέρι χέρι, και πάνω που άρχισε να κάνει τα πρώτα δειλά βήματα της, την στραγγάλισαν ο Χρυσόστομος, ο Θεόφιλος με τις ορδές των μοναχών, και ο χριστιανισμός με τα γνωστά «πίστευε και μη ερεύνα» και «απαρνήσου τα υλικά αγαθά και σώσε την ψυχή σου».
Αυτό τον Ναό τον Βιβλίων και της γνώσης, κατάστρεψε με τις εμπρηστικές του δηλώσεις «Δαίμονες οικούσι» ο Ι. Χρυσόστομος… ο υποτιθέμενος προστάτης των γραμμάτων!
«Ο Εδουάρδος Γίββων (1737-1794) στην εποχή του διαφωτισμού αποδίδοντας την καταστροφή της βιβλιοθήκης στον τρομερό επίσκοπο Θεόφιλο, τον καταστροφέα του Σεράπειου, τον χαρακτήριζε «αιώνιο εχθρό της ειρήνης και της αρετής, άνθρωπο ιταμό και κακό που βρώμιζε τα χέρια του άλλοτε με αίμα και άλλοτε με χρυσάφι» Λουτσιάνο Κανφόρα Η ΧΑΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ σελ. 122.
Αυτόν το Ναό της γνώσης και των βιβλίων… το μεγαλύτερο πνευματικό κέντρο της αρχαιότητας, ηλικίας 700 ετών, που μόρφωσε ολόκληρο τον τότε γνωστό κόσμο… κατάστρεψε με πελεκιοφόρους ο επίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος… υπακούοντας στο κάλεσμα του επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως Ι. Χρυσοστόμου….
Πως μπορούμε λοιπόν, αυτόν, τον καταστροφέα της Ακρόπολης του ελληνικού πολιτισμού… τον διώκτη της μόρφωσης και της επιστήμης… εμείς να τον αποκαλούμε άγιο και προστάτη των γραμμάτων;
Ιωαννης Θεοδωροπουλος