Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου
Επειδή στις 30 Ιανουαρίου η ορθοδοξία και το παπαδαριό μας ζητούν να
γιορτάσουμε τους τρεις ιεράρχες ως προστάτες των Ελληνικών γραμμάτων,
στο άρθρο αυτό θα παραθέσω γεγονότα και γραπτά που αποδεικνύουν ότι οι
κύριοι αυτοί είναι υπεύθυνοι για τον μεσαιωνικό σκοταδισμό, και το πιο
λογικό είναι να αποκαλούνται προστάτες του «μεσαιωνικού σκοταδισμού».
Θα ασχοληθώ σήμερα αποκλειστικά με τον πατέρα της Ορθοδοξίας, τον Ι.
Χρυσόστομο, που εφήρμοσε στην πράξη με περισσή ευλάβεια, όλα όσα
διδάχθηκε από τους πνευματικούς του προγόνους δηλαδή τον Μωυσή, τον
Αβραάμ και τον Σαούλ-Παύλο.
Αφού κάνει περιοδείες μαζεύοντας
χρήματα για να στρατολογήσει τραμπούκους που θα καταστρέψουν και θα
εξαφανίσουν κάθε τι ελληνικό, πρωτοστατεί στους βανδαλισμούς και
παροτρύνει τους τραμπούκους του να προβούν στην κατεδάφιση ενός εκ των
επτά θαυμάτων του κόσμου, το ναό της Εφεσίας Αρτέμιδος
Αλλά και
πιστός εκτελεστής της ρύσης του Χριστού «όσο για τους εχθρούς μου
αυτούς που δεν με θέλησαν για βασιλιά τους φέρετε τους εδώ και
κατασφάξετε τους μπροστά μου» ( κατά Λουκά ΙΘ, 27 ). Δίνει το σύνθημα
για την ανελέητο σφαγή του Ελληνικού πληθυσμού, και θα καταφέρει ότι δεν
κατάφεραν όλοι οι άλλοι άγιοι και αυτοκράτορες μαζί, θα χτυπήσει στην
καρδιά της Ελλάδος.
Πείθει τον Αυτοκράτορα και το 396 ο αυτοκράτορας
Αρκάδιος έστρεψε τον Αλάριχο στρατηγό των Γότθων- και αφού τον
εφοδίασε με πολυάριθμους μοναχούς- κατά των κέντρων πολιτισμού του
Ελλαδικού χώρου. Ο ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος γράφει
χαρακτηριστικά: «οι δε (Γότθοι) καθοδηγούμενοι υπό πολυαρίθμων μοναχών
κατεπλημμύρησαν πάντα τα μεταξύ Θερμοπυλών και Αττικής, Λοκρίδα,
Φωκίδα, Βοιωτίαν, λεηλατούντες και καταστρέφοντες χώρας και πόλεις, και
τους μεν άνδρες ηβηδών αποσφάτοντες, (ομαδικά αποκεφαλίζοντας) παίδας
δε και γυναίκας αγεληδών συνεπαγόμενοι. Η συμφορά υπήρξε τοσαύτη ωστε ο
πεντηκονταετίαν βραδύτερον ακμάσας (ιστορικός) Ζώσιμος βεβαιεί, ότι
μέχρι των χρόνων αυτού εφαίνοντο έτι τα στίγματα αυτής ».
Προσέξτε
πως δικαιολογεί τις σφαγές κατά των Ελλήνων : «Κι αν ακόμη
φονεύσει κάποιος κατά το θέλημα του Θεού, ο φόνος αυτός είναι από κάθε
φιλανθρωπία καλύτερος, ενώ αν κάποιος από λύπη δείξει ευσπλαχνία και
φιλανθρωπία, παρά το θέλημα του Θεού, θα μπορούσε η φειδώ αυτή να αποβεί
πιο μιαρή από οιοδήποτε φόνο»(!). («Κάν φονεύσει τις κατά γνώμη του
Θεού, φιλανθρωπίας απάσης βελτίων εστίν ο φόνος. Καν φείσηταί τις και
φιλανθρωπεύσηται παρά το δοκούν εκείνο, φόνου παντός ανοσιωτέρα γένοιτ’
αν η φειδώ» Κατά Ιουδαίων, Λόγος Δ΄σελ. 195, Adversus Judaeos 48.873.18
επόμ. ).
Για τον κύριο αυτό η ζωή του ανθρώπου δεν έχει καμία
αξία. Αφιονισμένος από το νέο Δόγμα το μόνο που έβλεπε ήταν το πώς θα
αφανίσει μαζί με τους Έλληνες και κάθε τι Ελληνικό, που ήταν η γνώση και
η σοφία των. Καταγεγραμμένη σε χιλιάδες γραπτά κείμενα.
Προσέξτε την σκληρή ανθελληνική του στάση, όπως προκύπτει απ’ την δική
του δήλωση: «Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις,
τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανοιχτός ο λάρυγγάς τους,
(των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίας και πύον! Πάντα
τα διδάγματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι
Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες... Γι αυτό κι εμείς δεν παραιτούμεθα
της κατ’ αυτών μάχης» (ομιλία ξστ΄ 59.369.12 -370.11 Ο χρυσόστομος
είναι ο άνθρωπος αυτός, που τόλμησε να αποκαλέσει την φιλοσοφία: μητέρα
πάντων των κακών.
Πρωτοφανής και εκπληκτικά αποκαλυπτικός είναι
επίσης και ο φιλοβαρβαρικός ανθελληνισμός του Ι. Χρυσοστόμου: «Όσο πιο
βάρβαρο φαίνεται ένα έθνος, και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο
λαμπρότερα φαίνονται τα δικά μας... (τα χριστιανικά δηλαδή!) Έτσι ο
(πιστός) βάρβαρος, (με την βοήθεια του χριστιανισμού) την οικου¬μένη
ολάκερη κατέκτησε... και ενώ στους Ελλήνες τα πάντα σβήνουν και
αφανίζονται, στου (πιστού βαρβάρου ) όλα κάθε μέρα λαμπρότερα
γίνονται»Ι. Χρ. Εις Ιωάννην 59.31.33.
Ο Ι. Χρυσόστομος όμως δεν
σταμάτησε σε φιλο-βαρβαρικούς επαίνους και ανθελληνικούς αφορισμούς,
αλλά με ακραίες εμπρηστικές δηλώσεις, υπονόμευσε την μεγάλη βιβλιοθήκη
της Αλεξάνδρειας. Ότι τάχα «δαίμονες κατοικούν εντός» Σάλπισμα
καταστροφής λοιπόν των βιβλίων και των γραμμάτων… απ’ τον υποτιθέμενο
προστάτη των γραμμάτων!
Αν ρίξουμε μια ματιά στο περιεχόμενο της
βιβλιοθήκης που με τις προτροπές (του Επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως) Ι.
Χρυσοστόμου, ο Επίσκοπος Αλεξάνδρειας Θεόφιλος κατέστρεψε;
Θα
διαπιστώσουμε από τον κατάλογο που συνέταξε 700 χρόνια πριν την
καταστροφή της, ο βιβλιοθηκάριος Καλλίμαχος, ότι μόνο με τους τίτλους
των βιβλίων, γέμισε 120 τόμους!
Στην βιβλιοθήκη αυτή πέρα από τα
Ιστορικά, τα Επικά, τα θεατρικά, τα κλασικά και μνημειώδη γραπτά που
αποτύπωσαν σε αυτά τις φιλοσοφικές τους θέσεις οι εξέχοντες Έλληνες της
διανόησης, υπήρχαν πλήθος περιγραφών τεχνολογικών επιτευγμάτων. Ας
πάρουμε την περιγραφή των μαγνητικών πεδίων. Με την μελέτη των
μαγνητικών πεδίων η σημερινή τεχνολογία κατασκεύασε τα ιπτάμενα τρένα.
Όμως οι τότε μηχανικοί προ 2000 ή και περισσότερο ετών είχαν επινοήσει
την τεχνολογία των μαγνητικών πεδίων και εντός του ναού Σεράπειον
είχαν τοποθετήσει ιπτάμενο άγαλμα, ΝΑΙ αιωρείτω. Πουθενά δεν
στηρίζονταν. Αλλά και άλλες όπως οι πάμπολλες υδραυλικές επινοήσεις του
Ήρωνα. Τα επιτεύγματα του Αρχιμήδη στην Μηχανική και στην Οπτική.
Και
πλήθος άλλων. Αρκεί να σας υπενθυμίσω τον πρώτο υπολογιστή της
ανθρωπότητας, τον μηχανισμό των Αντικυθήρων, που εξέπληξε ολόκληρη την
ανθρωπότητα, αν και ήταν 400 τουλάχιστον χρόνων παλαιότερος! Φαντασθείτε
τι χάθηκε μέσα σ’ αυτό το διασημότερο, πληρέστερο και αρχαιότερο
μουσείο της γνώσης για την ανθρωπότητα. Όμως όλη αυτή γνώση για τον
Χρυσόστομο ήταν δαίμονες. Και η βιβλιοθήκη κατοικία δαιμόνων.
Αποτέλεσμα: έθαψαν για 15 αιώνες την επιστημονική και τεχνολογική
επανάσταση που οι Έλληνες, Αρχιμήδης Ήρων, Ερατοσθένης, Ευκλείδης,
Υπατία, κ.α. σοφοί πρόγονοι μας την πήραν χέρι χέρι, και πάνω που άρχισε
να κάνει τα πρώτα δειλά βήματα της, την στραγγάλισαν ο Χρυσόστομος, ο
Θεόφιλος με τις ορδές των μοναχών, και ο χριστιανισμός με τα γνωστά
«πίστευε και μη ερεύνα» και «απαρνήσου τα υλικά αγαθά και σώσε την ψυχή
σου».
Αυτό τον Ναό τον Βιβλίων και της γνώσης, κατάστρεψε με τις
εμπρηστικές του δηλώσεις «Δαίμονες οικούσι» ο Ι. Χρυσόστομος… ο
υποτιθέμενος προστάτης των γραμμάτων!
«Ο Εδουάρδος Γίββων
(1737-1794) στην εποχή του διαφωτισμού αποδίδοντας την καταστροφή της
βιβλιοθήκης στον τρομερό επίσκοπο Θεόφιλο, τον καταστροφέα του
Σεράπειου, τον χαρακτήριζε «αιώνιο εχθρό της ειρήνης και της αρετής,
άνθρωπο ιταμό και κακό που βρώμιζε τα χέρια του άλλοτε με αίμα και
άλλοτε με χρυσάφι» Λουτσιάνο Κανφόρα Η ΧΑΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ σελ. 122.
Αυτόν το Ναό της γνώσης και των βιβλίων… το μεγαλύτερο πνευματικό κέντρο
της αρχαιότητας, ηλικίας 700 ετών, που μόρφωσε ολόκληρο τον τότε γνωστό
κόσμο… κατάστρεψε με πελεκιοφόρους ο επίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος…
υπακούοντας στο κάλεσμα του επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως Ι.
Χρυσοστόμου….
Πως μπορούμε λοιπόν, αυτόν, τον καταστροφέα της
Ακρόπολης του ελληνικού πολιτισμού… τον διώκτη της μόρφωσης και της
επιστήμης… εμείς να τον αποκαλούμε άγιο και προστάτη των γραμμάτων;