Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ( ΤΡΊΤΟ )

 
 
Η ελευθερία λοιπόν για τον Έλληνα είναι όπως η όραση για τα μάτια.
Εάν ο άνθρωπος δέν είναι ελεύθερος δέν μπορεί να γνωρίσει τη διαφορά τους απο τον δούλο, όπως και για τον δούλο είναι αναγκαίο πράγμα να γνωρίσει την ελευθερία για να μισήσει την δουλεία και να την αποφύγει. Ας μήν μας φαίνεται παράξενο ότι ο σκλάβος δέν γνωρίζει πως είναι η ελεύθερη ζωή. Φανταστείτε ότι όποιας κατάστασης κι άν είναι ο δούλος πρέπει εξ ανάγκης να είναι δυστυχής.
Ο μέν πλούσιος φοβάται να μήν φτωχύνη , ο δε φτωχός λυπάται που δέν είναι πλούσιος. Ο μέν ενάρετος στην δουλεία κοροϊδεύεται,  ο δε φίλος της αλήθειας δέν εισακούγεται, εκεί η αξία συνοδεύει με τη φτώχεια, η δε αρετή με την αδιαφορία.
Ακόμη η δυσπιστία , ο φθόνος και το μίσος είναι γεννήματα της δουλείας που αποκαθιστούν στο μυαλό των δούλων την εμπιστοσύνη, την φιλία κι αυτήν την φιλανθρωπότητα, καθ`όλα ανώφελη και πολλές φορές επιζήμια. Πώς λοιπόν είναι δυνατόν ο ταλαίπωρος δούλος , ο οποίος αφ`ότου γεννήθηκε μέχρι το τέλος της ζωής του δέν έμαθε τίποτα άλλο παρά να υποτάσσεται εις έναν άλλον, πώς λοιπόν μπορεί να καταλάβει ότι η φύση μας έκανε όλους μας όμοιους και ότι οι νόμοι πρέπει να βλέπουν για όλους τους πολίτες;
Πώς είναι δυνατόν εκείνος ο σκληρός τύραννος να σκεφτεί ποτέ και να πιστέψει ότι όποιος νομίζει να ανέβει στο θρόνο για να γίνει πιό μεγάλος απο τους άλλους γίνεται καλύτερος ; Πώς λοιπόν εκείνος ο σκλάβος όπου πάντοτε γυμνός και καταπιεσμένος, πεινασμένος και αδικημένος, που υπακούει όπως τα βόδια του αγωγιάτη, απο υποχρέωση κι από συνήθεια, πολλές φορές δε ο κύριος είναι δυνατόν να γνωρίσει αυτός ότι αυτός ο ίδιος πρέπει να είναι ένα μέρος του συνόλου και ότι η ζωή του χρησιμεύει σε όλους και ότι ο θάνατος του ; .... Πώς δηλαδή με μιά κουβέντα να αγαπήσει την ελευθερία εφ`όσον είναι δούλος και να γνωρίσει την ανάγκη για να την αποκτήσει ; Αφού αυτός νομίζει ότι γεννήθηκε σκλάβος και ούτε τολμά να σκεφτεί να αλλάξει τη γέννα του. Πώς να μη μείνει έκστατος αυτός ο άνθρωπος , άν  ένας ελεύθερος ήθελε να του πεί <τυφλέ και ανόητε άνθρωπε, μάθε ότι η φύση είναι μία και ότι δεν διαφέρει σε τίποτε ο τύραννος σου απο σένα. Οι περιστάσεις και η κακή διοίκηση μόνον σε κατάντησαν να φαίνεσαι διαφορετικός.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ

npazaitis@hotmail.com

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟ)

 Elliniki Nomarchia s 439.JPG
 
....Αλλά πριν μπούμε στην ανάλυση της Δημοκρατίας, είναι αναγκαίο να φανερώσουμε τις ομοιότητες των ανθρώπων, και αυτό για να μην απατηθούν όσοι θέλουν να νομίζουν πως θα βρουν σε αυτή τη διοίκηση μια απόλυτη ομοιότητα.
Υπάρχουν τρεις αιτίες για την ανομοιότητα των ανθρώπων που τους κάνει να διαφέρουν κατα πολλούς τρόπους.Η πρώτη από αυτές είναι η ίδια η φύση. Η οποία άλλους μεν τους έκανε με δυνατή κράση και άλλους αδύνατους, χάρισε δε σε μερικούς περισσότερο πνεύμα και σε άλλους λιγότερο, κι έτσι οι άνθρωποι διαφέρουν μεταξύ τους κατά φυσικό τρόπο.
Η δε δεύτερη είναι η ανατροφή από την οποία ο άνθρωπος αποκτά τις αρετές και τη σοφία, ήτοι τα καλά ήθη, οπότε οι άνθρωποι διαφέρουν ακόμη και στα ήθη.
Η τρίτη αιτία τελικά είναι η τύχη και έτσι ο φτωχός διαφέρει από τον πλούσιο.                                   Η αναρχία λοιπόν έκανε κατ`αρχάς την απλή φυσική ανομοιότητα να γίνει ανυπόφορη. Και
 ακολούθως η μοναρχία και κατόπιν η τυραννία θέλησαν να μετριάσουν όπως ήταν η φυσική ανομοιότητα και προξένησαν στην ανθρωπότητα την ακατάστατη και φοβερή ανομοιότητα των ηθών και της τύχης, όπου βλέποντας σήμερα κανείς μερικούς ανθρώπους, πρέπει να ανατριχιάζει από τέτοιο ελεεινό θέαμα, βρίσκοντας πολύ μεγαλύτερη διαφορά απο έναν άνθρωπο σε άλλον, παρά απο τον άνθρωπο σε ένα ζώο.
Άλλο μέσον δέν ήταν να παρηγορήσει την ανθρωπότητα σε τόσο κακή κατάσταση που βρίσκεται παρά μία καλή διοίκηση και γι`αυτό η διοίκηση των νόμων, χωρίς να θελήσει μάταια να κάνει όλους δυνατούς, όλους μορφωμένους, όλους πλούσιους ή το αντίθετο, μετρίασε μόνο με τούς νόμους την φυσική ανομοιότητα. Και τόσο καλά εξίσωσε τις υπόλοιπες, ώστε έκανε να χαίρονται οι άνθρωποι μία ευτελή ομοιότητα, μαζί και κατα φύση ανόμοιοι. Αυτή έδωσε αμέσως δικαίωμα στους δυνατούς να μεριμνήσουν την πατρίδα τους, παρηγόρησε τους αδύνατους με τον νόμο της δικαιοσύνης, δίδαξε τους άτακτους να βρούν την ευτυχία τους στην χριστιανική θρησκεία, βράβευσε τους καλόύς και τέλος χωρίς να εμποδίσει την ακαταστασία των συμβάντων, τίμησε μόνο την αξιότητά του υποκειμένου, και χωρίς να καταφρονεί τον φτωχό, έδιωξε απο τον πλούσιο την μανία χρημάτων.
Και ιδού παρόλα αυτά ο στρατιώτης να γίνει ήρωας, ο πολίτης να κερδίζει την τροφή του για τα ζώα του χωρίς να ζημιώσει τον αδελφό του, ο φτωχός να μή βλέπει την φτώχεια του ως πραγμα άτιμο και ο πλούσιος να μήν σκέφτεται τα πλούτη του ως δοχείο αρετών αλλά όλοι τους να βρίσκουν την ευχαρίστηση τους χωρίς τον παραμικρό κόπο, και να είναι ευτυχισμένοι ! ! Διότι είναι φανερό όπου όταν ο αδύνατος δέν βλάπτεται απο τον δυνατό δέν τον θλίβει η αδυναμία του, ο φτωχός δε, βλέποντας την αδιαφορία των υπολοίπων εις τα τυχερά αποκτημένα δέν τον στεναχωρεί η έλλειψη και έτσι όλοι βρίσκονται ευχαριστημένοι, συμβιώνοντας όμοιοι και ελεύθεροι σάν κάποιοι αδελφοί στο πατρικό τους σπίτι. Και καθώς αυτοί ρυθμίζουν τους γονείς τους και τους αγαπούν, έτσι και εκείνοι χύνουν το αίμα τους για την αγάπη της πατρίδος τους και για την τήρηση των νόμων.
Οι νόμοι ( δια μέσου των οποίων στη διοίκηση των νόμων χαίρονται οι άνθρωποι μία απόλυτο πολιτική ομοιότητα ), είναι στην διοίκηση σαν την ψυχή στο σώμα, αυτοί δίνουν την κίνηση στα πολιτικά κόμματα και ο καλός νομοθέτης είναι ο πιό άξιος και ο πιό τίμιος των ανθρώπων.
Με τους καλούς νόμους γίνονται άριστα τα ήθη των πολιτών και όσο περισσότερο τα δέχεται ο λαός, τόσο πιο εύκολα υπακούονται οι νόμοι. Αυτοί ενώνουν με μεγάλη τέχνη τη δική τους με την κοινή ωφέλεια και προετοιμάζουν τους πολίτες στην αρετή και στην δόξα απο την μικρή τους ήδη ηλικία, μέσω μιάς ανατροφής αληθινής και ευχάριστης!!!
Η ανατροφή των νέων είναι ο κυριότερος σκοπός των ανθρώπων του νόμου. Ο θαυμασιώτερος νομοθέτης που μέχρι σήμερα εμφανίστηκε στον κόσμο με κάθε τρόπο στάθηκε βέβαια ο μέγας Λυκούργος, ο οποίος δέν προσπάθησε να κάνει τους ανθρώπους όπως πρέπει να γίνουν , αλλά γνωρίζοντας πώς ήταν τους έκανε καλύτερα. Διότι η ανατροφή είναι μία δεύτερη φύση στον άνθρωπο γι`αυτό πρέπει να αρχίσει μαζί με τη ζωή του.
Η Ελλάδα μας παρέχει απο το παρελθόν πολλά παραδείγματα της καλής ανατροφής των προγόνων μας. Τα γυμναστήρια ήταν ανοιχτά για όλους και για τον φωτισμό όλων. Τώρα, ίσως κάποιος ήθελε να ρωτήσει: << μπορεί ένας φτωχός πατέρας να δώσει στα παιδιά του μιά τέτοια ανατροφή; >> Mιά τέτοια ερώτηση είναι γνωστό απο ποιούς προέρχεται. Αυτοί που βρίσκονται υπό την τυραννία.
Ας μάθουν λοιπόν όλοι οι φτωχοί πατέρες ότι με την διοίκηση των νόμων καθένας μπορεί να ζήσει καλά χωρίς να είναι πλούσιος. Οι νόμοι προβλέπουν και γι`αυτούς που δεν έχουν. Τα παιδιά όλων είναι της πατρίδας παιδιά και αυτή τα ανατρέφει, τα γυμνάζει και τα μορφώνει, γι`αυτό και αυτά την αγαπούν και την ευγνωμονούν και γι`αυτό αυτή η διοίκηση είναι προτιμητέα, γιατι όχι μόνον δέν έχει τα κακά των άλλων, αλλά είναι γεμάτη απο καλά ,ωφέλιμα και αναγκαία. Ποιός δεν καταλαβαίνει λοιπόν ότι στην διοίκηση των νόμων μονάχα βρίσκεται η ευτυχία μας και ότι η ελευθερία και η ομοιότητα είναι τα πρώτα και κύρια μέσα της ανθρώπινης ευδαιμονίας . Κανείς βέβαια, πολλοί όμως, άν και γνωρίζουν ότι η ελευθερία είναι καλό πράγμα, δέν μπορούν να καταλάβουν με την ίδια γνώση πόσο αναγκαία είναι στον άνθρωπο και γι`αυτό τους αναφέρω τα εξής: < ο Δίας <Ζεύς> μας λέει ο Όμηρος, στερεί το μισό του λογικού απο έναν λαό που είναι υποδουλωμένος >. Έτσι φαίνεται φανερά ότι θεωρούσε τους δούλους να είναι μιάς διαφορετικής φύσεως, και πολύ πιό ανίκανοι απο τους ελεύθερους, θεωρούσε δε τόσο αναγκαία την ελευθερία στον άνθρωπο , που χωρίς αυτή δέν μπορούσε να λέγεται άνθρωπος.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ...

npazaitis@hotmail.com

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ , Πρώτο, Δεύτερο,Τρίτο.... ( Τέταρτο Α και Τέταρτο Β τα λίνκ )



ΠΡΌΛΟΓΟΣ 
Η Ελληνική Νομαρχία είναι ένα βιβλίο, που γράφτηκε από έναν ανώνυμο Έλληνα της Ιταλίας, λίγα χρόνια πριν την επανάσταση του 1821 και συγκεκριμένα το 1908. 
Ο συγγραφέας προσπαθεί με αυτό το βιβλίο του, να ξυπνήσει τους σκλαβωμένους Έλληνες από τον λήθαργο της τουρκικής σκλαβιάς, να τους κάνει γνωστό τι σημαίνει ελευθερία και να τους πει τους λόγους και τις αιτίες που σκλαβώθηκαν από τους Οθωμανούς Τούρκους. Επηρεασμένος από τον Διαφωτισμό της Γαλλικής επανάστασης και μελετητής της Αρχαίας Ελληνικής γραμματείας, φαίνεται να γνωρίζει πολύ καλά την Ιστορία, καθώς και κατά πόσο αυτή είναι επηρεασμένη από τις εκάστοτε θρησκείες που επικρακρατούσαν.                                                                                            
                                                                                                                                                 
Το βιβλίο είναι γραμμένο στην ελληνική γλώσσα της εποχής εκείνης, όπου οι άνθρωποι των γραμμάτων ομιλούσαν και έγραφαν στην Καθαρεύουσα. Και επειδή στην σημερινή εποχή δύσκολα γίνεται κατανοητή, απέδωσα όλο το βιβλίο στην σημερινή καθομιλουμένη γλώσσα.
Είναι ένα βιβλίο που θα πρέπει να διαβάσουν όλοι οι Έλληνες, για να γνωρίσουν γιατί πλέον  δέν είμαστε τα φώτα... όπως ήμασταν στην αρχαιότητα και ποιες είναι οι αιτίες.
Νίκος Παζα'ί'της
-___________________________________________________________________________________
Ο ΕΛΕΎΘΕΡΟΣ  ΆΝΘΡΩΠΟΣ
Η αλήθεια πρέπει να λέγεται, κατά τον Φιλόσοφο, διότι < έτσι μόνο θα αποκτήσει ο άνθρωπος            καθαρό πνεύμα το οποίο θα τον βοηθήσει στην έρευνα στη γνώση, που θα του δώσουν την Ελευθερία >.
....Θα πρέπει βέβαια να εξετάσουμε κατ` αρχήν τι εστί ελευθερία.
Όταν υπάρχει αναρχία, ελεύθεροι είναι μόνο οι ισχυρότεροι, όταν υπάρχει μοναρχία είναι μόνον ένας, όταν υπάρχει δικτατορία δεν είναι κανένας και όταν υπάρχει δημοκρατία είναι όλοι !..
Οπότε κατα τους μεν πρώτους, η ελευθερία δεν είναι τίποτα άλλο παρά η πραγματοποίηση των επιθυμιών του καθενός, επειδή, ευρισκόμενοι χωρίς νόμους και χωρίς έλεγχο, ο μεν άσωτος τις ασωτίες του και, ο κακός τις κακίες του.
Στους δε δεύτερους ωσάν πωλητές της ελευθερίας του ενός, δέν ευνοούν τίποτα άλλο με αυτήν τη λέξη παρά τις προσταγές του κυρίου των και είναι μόνο ελεύθεροι για να τον υπακούουν!!!
Ο δικτάτορας δε και οι δούλοι του αγνοούν όλως διόλου αυτήν την λέξη επειδή ποτέ δεν θέλησαν να μάθουν για να γνωρίσουν περι αυτής.
Τέλος με την δημοκρατία η ελευθερία βρίσκεται σε όλους ωσάν όλοι τους μαζί να την αφιερώσουν στους νόμους τους οποίους καθόρισαν αυτοί οι ίδιοι και ακολουθώντας τους ο καθένας υπακούει στην θέλησή του, και είναι ελεύθερος !! Έτσι γι`αυτούς η ελευθερία δέν είναι τίποτα άλλο παρά η ίδια η δημοκρατία. Αυτή είναι εκείνη η ελευθερία, όπου άλλοι μεν νόμιζαν ότι χάθηκε, άλλοι δε χωρίς να το θέλουν δεν τη πίστευαν και άλλοι διαφορετικά, ανάλογα με τη μόρφωση του καθενός, κατάλοιπα αποτελέσματα της δουλείας, η οποία αγρίευε τους ανθρώπους, διέφθειρε τα ήθη και εξ` αιτίας της, εμείς διαφέρουμε τόσο από τους προγόνους μας, που σε μερικούς φαινόμαστε διαφορετικού γένους ! !.....
'Οσο λοιπόν γνωρίζουμε την αληθινή σημασία της ελευθερίας τόσο αυξάνει ο πόθος μας να την απολαύσουμε.
Οι σκλαβωμένοι Έλληνες της τουρκοκρατίας μονολογούν περί ελευθερίας : <Εσύ είσαι η μητέρα των μεγάλων ανδρών, εσύ ο στύλος της δικαιοσύνης, εσύ η πηγή της ευτυχίας. Πόσο τους λείπεις εκείνους που σε στερούνται, πόσο κλάψανε όσοι μέχρι τώρα δέν σε γνώρισαν ! Εμείς δε, Ιερή Ελευθερία, με τα δόντια μας θέλουμε να συντρίψουμε τις αλυσίδες μας για να τρέξουμε προς εσένα, είναι αδύνατον οι ελληνικές ψυχές να κοιμηθούν πλέον στον λήθαργο της τυραννίας. Ο ήχος των αρμάτων τους πάλι θέλει να ακουσθεί για να κατατροπώσει τους τυράνους τους και γρήγορα>.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ.

2ο ....
....Αλλά πριν μπούμε στην ανάλυση της Δημοκρατίας, είναι αναγκαίο να φανερώσουμε τις ομοιότητες των ανθρώπων, και αυτό για να μην απατηθούν όσοι θέλουν να νομίζουν πως θα βρουν σε αυτή τη διοίκηση μια απόλυτη ομοιότητα.
Υπάρχουν τρεις αιτίες για την ανομοιότητα των ανθρώπων που τους κάνει να διαφέρουν κατα πολλούς τρόπους.Η πρώτη από αυτές είναι η ίδια η φύση. Η οποία άλλους μεν τους έκανε με δυνατή κράση και άλλους αδύνατους, χάρισε δε σε μερικούς περισσότερο πνεύμα και σε άλλους λιγότερο, κι έτσι οι άνθρωποι διαφέρουν μεταξύ τους κατά φυσικό τρόπο.
Η δε δεύτερη είναι η ανατροφή από την οποία ο άνθρωπος αποκτά τις αρετές και τη σοφία, ήτοι τα καλά ήθη, οπότε οι άνθρωποι διαφέρουν ακόμη και στα ήθη.
Η τρίτη αιτία τελικά είναι η τύχη και έτσι ο φτωχός διαφέρει από τον πλούσιο.                                   Η αναρχία λοιπόν έκανε κατ`αρχάς την απλή φυσική ανομοιότητα να γίνει ανυπόφορη. Και
 ακολούθως η μοναρχία και κατόπιν η τυραννία θέλησαν να μετριάσουν όπως ήταν η φυσική ανομοιότητα και προξένησαν στην ανθρωπότητα την ακατάστατη και φοβερή ανομοιότητα των ηθών και της τύχης, όπου βλέποντας σήμερα κανείς μερικούς ανθρώπους, πρέπει να ανατριχιάζει από τέτοιο ελεεινό θέαμα, βρίσκοντας πολύ μεγαλύτερη διαφορά απο έναν άνθρωπο σε άλλον, παρά απο τον άνθρωπο σε ένα ζώο.
Άλλο μέσον δέν ήταν να παρηγορήσει την ανθρωπότητα σε τόσο κακή κατάσταση που βρίσκεται παρά μία καλή διοίκηση και γι`αυτό η διοίκηση των νόμων, χωρίς να θελήσει μάταια να κάνει όλους δυνατούς, όλους μορφωμένους, όλους πλούσιους ή το αντίθετο, μετρίασε μόνο με τούς νόμους την φυσική ανομοιότητα. Και τόσο καλά εξίσωσε τις υπόλοιπες, ώστε έκανε να χαίρονται οι άνθρωποι μία ευτελή ομοιότητα, μαζί και κατα φύση ανόμοιοι. Αυτή έδωσε αμέσως δικαίωμα στους δυνατούς να μεριμνήσουν την πατρίδα τους, παρηγόρησε τους αδύνατους με τον νόμο της δικαιοσύνης, δίδαξε τους άτακτους να βρούν την ευτυχία τους στην χριστιανική θρησκεία, βράβευσε τους καλόύς και τέλος χωρίς να εμποδίσει την ακαταστασία των συμβάντων, τίμησε μόνο την αξιότητά του υποκειμένου, και χωρίς να καταφρονεί τον φτωχό, έδιωξε απο τον πλούσιο την μανία χρημάτων.
Και ιδού παρόλα αυτά ο στρατιώτης να γίνει ήρωας, ο πολίτης να κερδίζει την τροφή του για τα ζώα του χωρίς να ζημιώσει τον αδελφό του, ο φτωχός να μή βλέπει την φτώχεια του ως πραγμα άτιμο και ο πλούσιος να μήν σκέφτεται τα πλούτη του ως δοχείο αρετών αλλά όλοι τους να βρίσκουν την ευχαρίστηση τους χωρίς τον παραμικρό κόπο, και να είναι ευτυχισμένοι ! ! Διότι είναι φανερό όπου όταν ο αδύνατος δέν βλάπτεται απο τον δυνατό δέν τον θλίβει η αδυναμία του, ο φτωχός δε, βλέποντας την αδιαφορία των υπολοίπων εις τα τυχερά αποκτημένα δέν τον στεναχωρεί η έλλειψη και έτσι όλοι βρίσκονται ευχαριστημένοι, συμβιώνοντας όμοιοι και ελεύθεροι σάν κάποιοι αδελφοί στο πατρικό τους σπίτι. Και καθώς αυτοί ρυθμίζουν τους γονείς τους και τους αγαπούν, έτσι και εκείνοι χύνουν το αίμα τους για την αγάπη της πατρίδος τους και για την τήρηση των νόμων.
Οι νόμοι ( δια μέσου των οποίων στη διοίκηση των νόμων χαίρονται οι άνθρωποι μία απόλυτο πολιτική ομοιότητα ), είναι στην διοίκηση σαν την ψυχή στο σώμα, αυτοί δίνουν την κίνηση στα πολιτικά κόμματα και ο καλός νομοθέτης είναι ο πιό άξιος και ο πιό τίμιος των ανθρώπων.
Με τους καλούς νόμους γίνονται άριστα τα ήθη των πολιτών και όσο περισσότερο τα δέχεται ο λαός, τόσο πιο εύκολα υπακούονται οι νόμοι. Αυτοί ενώνουν με μεγάλη τέχνη τη δική τους με την κοινή ωφέλεια και προετοιμάζουν τους πολίτες στην αρετή και στην δόξα απο την μικρή τους ήδη ηλικία, μέσω μιάς ανατροφής αληθινής και ευχάριστης!!!
Η ανατροφή των νέων είναι ο κυριότερος σκοπός των ανθρώπων του νόμου. Ο θαυμασιώτερος νομοθέτης που μέχρι σήμερα εμφανίστηκε στον κόσμο με κάθε τρόπο στάθηκε βέβαια ο μέγας Λυκούργος, ο οποίος δέν προσπάθησε να κάνει τους ανθρώπους όπως πρέπει να γίνουν , αλλά γνωρίζοντας πώς ήταν τους έκανε καλύτερα. Διότι η ανατροφή είναι μία δεύτερη φύση στον άνθρωπο γι`αυτό πρέπει να αρχίσει μαζί με τη ζωή του.
Η Ελλάδα μας παρέχει απο το παρελθόν πολλά παραδείγματα της καλής ανατροφής των προγόνων μας. Τα γυμναστήρια ήταν ανοιχτά για όλους και για τον φωτισμό όλων. Τώρα, ίσως κάποιος ήθελε να ρωτήσει: << μπορεί ένας φτωχός πατέρας να δώσει στα παιδιά του μιά τέτοια ανατροφή; >> Mιά τέτοια ερώτηση είναι γνωστό απο ποιούς προέρχεται. Αυτοί που βρίσκονται υπό την τυραννία.
Ας μάθουν λοιπόν όλοι οι φτωχοί πατέρες ότι με την διοίκηση των νόμων καθένας μπορεί να ζήσει καλά χωρίς να είναι πλούσιος. Οι νόμοι προβλέπουν και γι`αυτούς που δεν έχουν. Τα παιδιά όλων είναι της πατρίδας παιδιά και αυτή τα ανατρέφει, τα γυμνάζει και τα μορφώνει, γι`αυτό και αυτά την αγαπούν και την ευγνωμονούν και γι`αυτό αυτή η διοίκηση είναι προτιμητέα, γιατι όχι μόνον δέν έχει τα κακά των άλλων, αλλά είναι γεμάτη απο καλά ,ωφέλιμα και αναγκαία. Ποιός δεν καταλαβαίνει λοιπόν ότι στην διοίκηση των νόμων μονάχα βρίσκεται η ευτυχία μας και ότι η ελευθερία και η ομοιότητα είναι τα πρώτα και κύρια μέσα της ανθρώπινης ευδαιμονίας . Κανείς βέβαια, πολλοί όμως, άν και γνωρίζουν ότι η ελευθερία είναι καλό πράγμα, δέν μπορούν να καταλάβουν με την ίδια γνώση πόσο αναγκαία είναι στον άνθρωπο και γι`αυτό τους αναφέρω τα εξής: < ο Δίας <Ζεύς> μας λέει ο Όμηρος, στερεί το μισό του λογικού απο έναν λαό που είναι υποδουλωμένος >. Έτσι φαίνεται φανερά ότι θεωρούσε τους δούλους να είναι μιάς διαφορετικής φύσεως, και πολύ πιό ανίκανοι απο τους ελεύθερους, θεωρούσε δε τόσο αναγκαία την ελευθερία στον άνθρωπο , που χωρίς αυτή δέν μπορούσε να λέγεται άνθρωπος.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ...
3ο
Η ελευθερία λοιπόν για τον Έλληνα είναι όπως η όραση για τα μάτια.
Εάν ο άνθρωπος δέν είναι ελεύθερος δέν μπορεί να γνωρίσει τη διαφορά τους απο τον δούλο, όπως και για τον δούλο είναι αναγκαίο πράγμα να γνωρίσει την ελευθερία για να μισήσει την δουλεία και να την αποφύγει. Ας μήν μας φαίνεται παράξενο ότι ο σκλάβος δέν γνωρίζει πως είναι η ελεύθερη ζωή. Φανταστείτε ότι όποιας κατάστασης κι άν είναι ο δούλος πρέπει εξ ανάγκης να είναι δυστυχής.
Ο μέν πλούσιος φοβάται να μήν φτωχύνη , ο δε φτωχός λυπάται που δέν είναι πλούσιος. Ο μέν ενάρετος στην δουλεία κοροϊδεύεται,  ο δε φίλος της αλήθειας δέν εισακούγεται, εκεί η αξία συνοδεύει με τη φτώχεια, η δε αρετή με την αδιαφορία.
Ακόμη η δυσπιστία , ο φθόνος και το μίσος είναι γεννήματα της δουλείας που αποκαθιστούν στο μυαλό των δούλων την εμπιστοσύνη, την φιλία κι αυτήν την φιλανθρωπότητα, καθ`όλα ανώφελη και πολλές φορές επιζήμια. Πώς λοιπόν είναι δυνατόν ο ταλαίπωρος δούλος , ο οποίος αφ`ότου γεννήθηκε μέχρι το τέλος της ζωής του δέν έμαθε τίποτα άλλο παρά να υποτάσσεται εις έναν άλλον, πώς λοιπόν μπορεί να καταλάβει ότι η φύση μας έκανε όλους μας όμοιους και ότι οι νόμοι πρέπει να βλέπουν για όλους τους πολίτες;
Πώς είναι δυνατόν εκείνος ο σκληρός τύραννος να σκεφτεί ποτέ και να πιστέψει ότι όποιος νομίζει να ανέβει στο θρόνο για να γίνει πιό μεγάλος απο τους άλλους γίνεται καλύτερος ; Πώς λοιπόν εκείνος ο σκλάβος όπου πάντοτε γυμνός και καταπιεσμένος, πεινασμένος και αδικημένος, που υπακούει όπως τα βόδια του αγωγιάτη, απο υποχρέωση κι από συνήθεια, πολλές φορές δε ο κύριος είναι δυνατόν να γνωρίσει αυτός ότι αυτός ο ίδιος πρέπει να είναι ένα μέρος του συνόλου και ότι η ζωή του χρησιμεύει σε όλους και ότι ο θάνατος του ; .... Πώς δηλαδή με μιά κουβέντα να αγαπήσει την ελευθερία εφ`όσον είναι δούλος και να γνωρίσει την ανάγκη για να την αποκτήσει ; Αφού αυτός νομίζει ότι γεννήθηκε σκλάβος και ούτε τολμά να σκεφτεί να αλλάξει τη γέννα του. Πώς να μη μείνει έκστατος αυτός ο άνθρωπος , άν  ένας ελεύθερος ήθελε να του πεί <τυφλέ και ανόητε άνθρωπε, μάθε ότι η φύση είναι μία και ότι δεν διαφέρει σε τίποτε ο τύραννος σου απο σένα.

ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ 4 Α
https://enimerosiseola.blogspot.com/2014/03/blog-post_9.html

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 4 Β
https://enimerosiseola.blogspot.com/2014/03/4.html

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 5 Τέλος
https://enimerosiseola.blogspot.com/2013/03/blog-post_23.html

https://twitter.com/PAZAITIS


npazaitis@hotmail.com

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΏΣΣΑ (Δεύτερο)

 Αποτέλεσμα εικόνας για η ελληνικη γλωσσα

ΤΑ ΘΑΎΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΠΤΆ, ΑΛΛΆ ΤΟ ΘΑΎΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΆΤΩΝ                                                             ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΏΣΣΑ
Η Ελληνική γλώσσα , είναι η γλώσσα που μέχρι το έτος 1975 το αλφάβητόν της είχε 24 γράμματα, εξ αυτών 7 φωνήεντα, 17 σύμφωνα; και 11 διφθόγγους. Είναι η γλώσσα που είχε δύο πνεύματα την ψιλή και δασεία, και είχε τρεις τόνους την οξεία την βαρεία και την περισπωμένη.
Είχε τρία άρθρα ο, η, το και τρία γένη: αρσενικόν, θυλικόν και ουδέτερον είχε και πέντε πτώσεις και τρεις κλίσεις, είχε τα ρήματα, ομαλά και ανώμαλα.
Είναι η γλώσσα με το πλουσιότερο λεξιλόγιο εις τον κόσμον. Την γραμματική αυτή εδιδάσκοντο οι Ελληνόπαιδες έως το1975, ήτο η γραμματική του σοφού ανδρός Αχιλλέως Α. Τζαρτζάνου. Αυτή ήτο η γλώσσα που ομιλούσαν ακαλύπτως οι πρόγονοί μας και είναι ηλικίας 11.500 ετών. Αυτήν τη γλώσσα επέλεξε και ο Κ.Η.Ι.Χ. ( ΧΡΙΣΤΌΣ ), διότι είναι η Δική του γλώσσα δια να ειπή, όταν τον πλησίασαν οι Έλληνες δια να ακούσουν τον Θε'ι'κόν του λόγον '' Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του Ανθρώπου''.
Μετά το 1975 εις την Ελλάδα έχομεν την κυριαρχία μιας μικρής ομάδος ''ανθρώπων'' με περιορισμένας πνευματικάς ικανότητας των αυτοαποκαλούμενων προοδευτικών και την αντικατάστασιν της γραμματικής του κου Τζαρτζάνου με αυτήν του Τριανταφυλλίδη, μιά γραμματική προερχομένη από άτομα περιορισμένων πνευματικών ικανοτήτων ή και ατόμων με στοιχεία ανθελληνισμού, μια γραμματική φτιαγμένη από συμπλεγματικούς, αδυνάτους και ασήμαντους. Σε αυτήν κουρεύτηκαν και κλαδεύτηκαν πολλά. Κλάδεψαν τα πνεύματα, κούρεψαν τους τόνους, δολοφόνησαν τας κλίσεις, εξοστράκισαν τα ανώμαλα ρήματα. Ούτως οι Ελληνόπαιδες μαθαίνουν λιγότερα. Και αυτό εσυνεχίσθη μέχρι το πρώτον μέσον του έτους 2012. Δια το σχολικό έτος 2012-2013 τα φερόμενα ''βιβλία'' του δημοτικού σχολείου δολοφονούν τον Ομηρον, τον Πλάτωνα, τον Σωκράτη, τον Αριστοτέλη.........
Ως γνωστόν ο Όμηρος είναι ο μεγαλύτερος ποιητής όλων των αιώνων και όλων των εποχών.
Η Ιλιάδα και η Οδύσσεια, γραμμένα το 800π,χ., περίπου , είναι τα βιβλία που έχουν διαβαστεί περισσότερον, από άλλα βιβλία παγκοσμίως, έχουν γυριστεί ως υπερπαραγωγές εις τον κινηματογράφο. Τα ποιήματα του είναι γραμμένα εις την Ελληνικήν, το θαύμα των θαυμάτων.
Αυτής της γλώσσης εμείς είμαστε οι κληρονόμοι και οι φυσικοί διάδοχοι. Αυτήν μιλούσαμε μέχρις το 1975. Η παγκόσμιος σημερινή φιλοσοφία είναι γραμμένη εις τα Ελληνικά από τους Πλάτωνα, Σωκράτη, Αριστοτέλη και ο Μέγας Αλέξανδρος εδιδάχθη την Ιλιάδα και την Οδύσσεια από τον διδάσκαλο του τον Αριστέλην 
Εις ουδένα άνθρωπον παγκοσμίως περνά από το μυαλό του να αλλάξει έστω και ένα γράμμα από τον Ομηρον. Εις Ιαπωνίαν υπάρχουν Ιάπωνες που φέρουν μίαν κονκάρδα εις το πέτο, δηλωτικό ότι γνωρίζουν τον Όμηρον απ` έξω. Εις τα δημοτικά σχολεία της Αγγλίας και όχι μόνο, εισάγονται τα Ελληνικά και οι Άγγλοι δηλώνουν υπερήφανοι που θα μάθουν την γλώσσαν του Πλάτωνα, του Σωκράτη του Αριστοτέλη. Εις τα μεγάλα Πανεπιστήμια παγκοσμίως υπάρχει έδρα Αρχαίων Ελληνικών, Ευρωπαίοι έχουν προτείνει την καθιέρωσιν της Ελληνικής, ως μητρικής γλώσσης και ξένοι εις το διαδίκτυο γράφουν ειδήσεις εις τα αρχαία Ελληνικά. Ειδήμονες επί των ηλεκτρονικών υπολογιστών δηλώνουν ότι εις το μέλλον οι Η/Υ θα διαβάζουν μόνο Ελληνικά.
Υποστηρίζουν δε μερικοί, πως τα Αγγλικά και τα κομπιούτερ είναι φτιαγμένα για ηλίθιους, διότι είναι απλοϊκά. Και επειδή τα ''αγαθά κόποις κτώνται'' η γνώσις είναι ένα πολύτιμο αγαθόν, το οποίον ικανοποιεί και εμάς τους ίδιους, αλλά έχει και την θετικήν του ευεργεσίαν προς το κοινωνικόν σύνολον. Η δέ γνώσις δέν αποκτάται με την χαλαρότητα τής ευκολίας αλλά με την αρετήν του κόπου και της επιμέλειας. Δια τούτο επιστρέφομεν εις το μεγαλείον, την λαμπρότητα και την δόξαν.
Επιστροφή εις την γραμματικήν Αχιλλέως Τζαρτζάνου.
ΕΜΕΊΣ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ

Άρθρο από την εφημερίδα Ελεύθερη Ώρα 14/3/2013

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΣΤΗΝ ''ΚΑΚΗ'' ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΑ ΚΑΝΤΑΦΙ




Όταν τα 'Ορνεα των πολυεθνικών δούνε πως ένα κράτος ευημερεί, προσπαθούν με όλα τα φριχτά μέσα να το ''σκοτώσουν'' πρώτα και μετά που θα σαπίσει θα μπορούν να το φάνε, διότι τα Όρνεα τρώνε μόνο πτώματα.
Λένε, πως η Λιβύη του δικτάτορα Καντάφι ήταν μια πλούσια χώρα με πολύ πετρέλαιο αλλά ο Λαός της πεινούσε, γιατί ο δικτάτορας και οι περίγυροί του ζούσαν σε χλιδή και αδιαφορούσαν για τον Λαό τους. Γιαυτό ο Λαός επαναστάτησε και ζήτησε βοήθεια από τα ελεύθερα και δημοκρατικά κράτη, για να απαλλαχθούν από αυτόν τον κακό δικτάτορα που τους έπινε το αίμα...
Έτσι, μια μέρα, ξεσηκώθηκε ο Λαός (; ; ;) και με τα πολλά κατάφερε ( ο Λαός ) με τη βοήθεια Όλων των δημοκρατικών κρατών, να απαλλαχτεί από τον δικτάτορα και το επιτελείο του και να φέρει την πολυπόθητη Δημοκρατία. Πώς τα περνά τώρα ο Λαός, δέν γνωρίζουμε, γιατί κανένα μέσων ενημέρωσις δέν μας λέει τίποτα.  Εκείνο όμως που γνωρίζουμε από διαδόσεις ανεπίσημες, είναι ότι:
Στην πρόκανταφική Λιβύη η κατάσταση στη χώρα και στο Λαό ήταν η εξής:
1) Δέν υπήρχαν λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος. Ο ηλεκτρισμός ήταν δωρεάν για όλους τους πολίτες.
2) Δέν υπήρχαν τόκοι στα δάνεια. Οι τράπεζες της ήταν κρατικές και τα δάνεια δίνονταν, σύμφωνα με το νόμο, σε όλους τους πολίτες της με μηδενικό (0%) επιτόκιο....
3) Η κατοικία θεωρείτο ένα ανθρώπινο δικαίωμα στη χώρα.
4) Όλα τα νεόνυμφα ζευγάρια λάμβαναν 60.000 δηνάρια (50.000 δολάρια ΗΠΑ) από την κυβέρνηση για να αγοράσουν το πρώτο τους διαμέρισμα και να βοηθηθούν στο ξεκίνημα της οικογένειά τους.
5) Η παιδεία και η ιατρική περίθαλψη ήταν δωρεάν. Πριν την άνοδο του ''δικτάτορα'' τους στην εξουσία , μόνο το 25% των κατοίκων ήξεραν ανάγνωση και γραφή. Μετά την άνοδο του το ποσοστό ανέβηκε στο 83%.
6) Όσοι αποφάσιζαν να ακολουθούν το επάγγελμα του αγρότη, λάμβαναν δωρεάν αγροτική γη, δωρεάν αγροτική κατοικία και δωρεάν εξοπλισμό για να ξεκινήσουν τις φάρμες τους.
7) Όσοι δέν μπορούσαν να βρουν εκπαίδευση ή ιατρική περίθαλψη που χρειάζονταν στη χώρα, λάμβαναν χρηματοδότηση από την κυβέρνηση για να πάνε στο εξωτερικό ( συν 2.300 δολάρια /μήνα για έξοδα διαμονής και μετακακινήσεων).
8) Η κυβέρνηση της χώρας επιδοτούσε το 50% του κόστους αγοράς ιδιωτικής χρήσης οχημάτων.
9) Η τιμή της βενζίνης ήταν 0,14 $ το λίτρο.
10) Η χώρα δεν είχε εξωτερικό χρέος και τα συναλλαγματικά της αποθέματα έφταναν τα 150 δίσ. δολάρια ( σήμερα τα κεφάλαια αυτά έχουν ''παγώσει'' παγκοσμίως).
11) Αν κάποιος κάτοικος δεν μπορούσε να βρει εργασία μετά την αποφοίτησή του, το κράτος του κατέβαλε το μέσο μισθό του επαγγέλματος που θα λάμβανε αν ήταν εργαζόμενος, μέχρι ότου έβρισκε εργασία.
12) Ένα μέρος των πωλήσεων πετρελαίου της χώρας,  πιστωνόταν απευθείας στους τραπεζικούς λογαριασμούς όλων των πολιτών.
13) Κάθε μητέρα που γεννούσε ένα παιδί λάμβανε 10.000 $.
14) 40 Καρβέλια ψωμί κόστιζαν 0,15 $
15) Το 25% των κατοίκων είχε πανεπιστημιακό πτυχίο.
16) Ο δολοφονημένος πια ηγέτης της, ( δικτάτορας σύμφωνα με τα ΜΜΕ ) είχε ξεκινήσει το μεγαλύτερο αρδευτικό έργο στον κόσμο, γνωστό ως Great Man-Made River, ώστε να υπάρχει πρόσβαση σε νερό σε ολόκληρη την ερημώδη χώρα.
Και τώρα η ερώτησή μας προς τα ΜΜΕ ή ΜΜΠ( Μέσα μαζικής Παραπληροφόρησης) ας μας πούνε σε ποια κατάσταση βρίσκεται τώρα η χώρα, που είναι απαλλαγμένη από τον δικτάτορά της και έχει  Δημοκρατία και τί πλεονεκτήματα έχει παραπάνω απ` ότι είχε ο Λαός της;

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Η ΕΛΙΑ ΚΑΙ Η ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑ

Οι ελιές περιέχουν πολύ λίγους υδατάνθρακες και είναι πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων (ελαϊκό οξύ ), που ενισχύουν τη λειτουργία του Καρδιο-αναπνευστικού συστήματος και μας Προφυλάσσουν από τις Καρδιαγγειακές παθήσεις.
Επίσης τα αντοξειδωτικά που περιέχονται στις Ελιές, μειώνουν τον κίνδυνο καταστροφής των κυττάρων και φλεγμονών.
Οι ελιές είναι πολύ καλή πηγή θερμίδων, διότι έχουν μεγάλη ενέργεια σε σχέση με τα άλλα φρούτα και λαχανικά.  Χαρακτηριστικά, 100gr ελιές Καλαμών έχουν 204 θερμίδες, οι μαύρες σταφιδοελιές Κρήτης 393, οι πράσινες τσακιστές Κρήτης 320 και οι πράσινες  Χαλκιδικής 170 θερμίδες.
Οι ελιές είναι πλούσιες σε μέταλλα, όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο φώσφορος, το κάλιο, o ψευδάργυρος, ο χαλκός και το σελήνιο. Περιέχουν λινολε'ι'κό οξύ, που είναι πολύ ευεργετικό για τις μάνες που έχουν βρέφη και θηλάζουν. Η ανεπάρκειά του συνδέεται με ορισμένες ασθένειες του δέρματος και προβλήματα ανάπτυξης στα βρέφη. Γιαυτό οι μητέρες που θηλάζουν, είναι καλό στη διατροφή τους να περιλαμβάνουν και τον καρπό της ελιάς.
Το χλώριο που περιέχουν, μπορεί να βελτιώσει τις λειτουργίες του ήπατος, βοηθώντας τον οργανισμό για την αποτελεσματική εξάλειψη των αποβλήτων από το σώμα.
Η χαρακτηριστική γεύση και το άρωμα της ελιάς, προέρχεται από την παρουσία των πολυφαινολών: Οι πολυφαινόλες είναι ευεργετικές κατά του καρκίνου και επίσης διαθέτουν σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
Οι ελιές είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και συναγωνίζονται με το αγνό παρθένο ελαιόλαδο.
Περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Α και καροτενοειδών και σε μικρές ποσότητες βιταμίνες Β1, Β6 και Β12. Οι μαύρες ελιές είναι πλουσιότερες σε συνολικές τοκοφερόλες σε σχέση με τις πράσινες και είναι η μόνες που εμπεριέχουν β-τοκοφερόλες και α-τοκοφερόλες.
Τα ιχνοστοιχεία των ελιών είναι κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και μαγνήσιο, ενώ αυτά που συντηρούνται στην άλμη περιέχουν μεγάλες ποσότητες νατρίου.
Οι βιταμίνες Α, D και Κ που περιέχονται στις ελιάς, βοηθούν την ανάπτυξη των οστών σε παιδιά και ενήλικες.
Οι ελιές υστερούν σε σχέση με το αγνό παρθένο ελαιόλαδο μόνο σε ότι αφορά την περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη Ε, από την οποία περιέχουν αμελητέα ποσότητα. Ωστόσο, εξασφαλίζουν με την κατανάλωσή τους επαρκή αντιοξειδωτική προστασία στον οργανισμό, καθώς έχουν σχετικά υψηλή περιεκτικότητα καροτενοειδή και κυρίως σε β-καροτένιο (προβιταμίνη Α ). Άρα μπορεί να αποτελέσουν μέρος μιας αντιγηραντικής διατροφής που όχι μόνο παρατείνει την νεότητα της επιδερμίδας, αλλά ταυτόχρονα λειτουργεί και σαν αντίδοτο για τα εκφυλιστικά νοσήματα ή τα λεγόμενα νοσήματα φθοράς, στα ποία ανήκουν οι καρδιακές παθήσεις, οι διάφορες μορφές καρκίνου και ο διαβήτης τύπου 2.
Οι ελιές εξ` αιτίας της βιταμίνης Α βοηθούν τον οργανισμό στην ανάπτυξη-αναπαραγωγή, όραση, δέρμα και έχει αντικαρκινική δράση ενώ οι τοκοφερόλες έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και επίσης αντικαρκινική δράση.

Σ.Π.Π.Ε.Χ.  (Σύνδεσμος Προώθησης Πιστοποιημένης Ελιάς Χαλκιδικής )

ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ: 5 ΕΛΙΈΣ ΤΗ ΜΈΡΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΌ ΤΟΝ ΚΆΝΟΥΝ ΠΈΡΑ.

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 
Αποτέλεσμα εικόνας για η ελληνικη γλωσσα


Υπάρχουν πολλοί που διαδίδουν και γράφουν πως η ελληνική γλώσσα και το αλφάβητό της είναι δάνειο από ξένους λαούς, λαούς φαντάσματα, όπως ινδοευρωπαίους και φοίνικες, ξεχνώντας ότι ,όπως τονίζει ο Κικέρων: << Οι θεοί διαλέγονται τη των Ελλήνων γλώττη χρώνται>>.
Η ελληνική γλώσσα είναι η μόνη που έκανε τον Έλληνα λόγο να επηρεάζει την οικουμένη, αφού αυτός και μόνον αυτός διαμόρφωσε την Παγκόσμια σκέψη, κάνοντας κάθε άλλη να συμμορφώνεται
με τα ελληνικά πρότυπα.  (Οράτιος ερίστ. 1.  156 )
Και ακόμη, ο περίφημος ποιητής και μουσικός Λίνος, ήταν ο πρώτος στον κόσμο που έγραψε σε πανάρχαια εποχή, για την καταγωγή και τη ζωή του Διόνυσου, καθώς άλλους μύθους, ενώ στο βιβλίο του αναφέρει: <<Μετά τον γενόμενον κατακλυσμό συνοιπωλέσθησαν μετα των παν αρχαίων Ελλήνων και αι γνώσεις των....>> ( Ε' παρ. 57 , 30 )
Αυτά όλα κάνουν τον Μέγα Ναπολέοντα να υποστηρίζει ότι ''Η ωραιότερη γλώσσα του κόσμου είναι η ελληνική, γι `αυτό άλλωστε , τη μιλούσαν ακόμα και οι Θεοί !
Κι όταν ήθελαν να καταργήσουν την ελληνική γλώσσα από το ευρωκοινοβούλιο, πολλοί διαπρεπείς Γάλλοι και Γερμανοί δέν δίσταξαν να πούνε ότι : <<Οι γλώσσες που μιλάμε δέν είναι δημιούργημα ουρανοκατέβατο, οι ρίζες τους φυτρώνουν στον κήπο των Ελλήνων φιλοσόφων, ποιητών, τραγικών
και ιστορικών. Αν τις κόψετε από την ρίζα τους, θα χαθούν..  >> (Τονίζει η Γαλλίδα Ακαδ. Ζακελίν ντε ρομιγύ)
Ο Will Durant, στο βιβλίο του, ''Ιστορία του πολιτισμού, λέει ότι, τον καιρό του Αυγούστου μέσα στα λατινικά μπήκαν 10.000 λέξεις ελληνικές !
Ενώ οι Πλάτων, Απολλώνιος ο Ρόδιος και Διόδωρος Σικελιώτης, τοποθετούν την ελληνική γραφή στα προμυκινα'ι'κά χρόνια. Δηλαδή προ 5.000 π.χ. και πως οι πρώτες ρίζες χάνονται στα βάθη των χιλιετηρίδων.
Ενώ στην Γαλλική γλώσσα σε κάθε έξη λέξεις η μία είναι ελληνική ρίζα, στην Αγγλική γλώσσα βλέπουμε τουλάχιστον 50.000 λέξεις.. ( βλ. βιβλ. Αριστ. Κωνσταντινίδη ''ΟΙ Ελληνικές λέξεις στην Αγγλική γλώσσα,, )
Οι δε Ρωμαίοι καθώς λέγει ο Κικέρων, οτι η γλώσσα τους ήταν μία φτωχότατη αγροτική, που δέν είχε πάνω από 2.000 λέξεις και δανείστηκαν λέξεις πολλές από την ελληνική για να πλουτίσουν τη γλώσσα τους..........
npazaitis@hotmail.com

Δείτε ακόμη:  http://enimerosiseola.blogspot.com/2013/03/blog-post_3207.html