Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων
Ο Κόσμος των Ελλήνων είναι οντολογικός , αιώνιος και αυτοδημιούργητος(Ούτε θεοί ούτε άνθρωποι τον δημιούργησαν …κατά Ηράκλειτον) Αυτό πρεσβεύουν και οι σύγχρονοι κοσμολόγοι
Ο Κόσμος είναι το «Όντως Ον» και τούτο καθιστά δυνατή τη μελέτη δια της Φυσικής Επιστήμης.
Το ότι είναι Αΐδιος καθιστά την ιστορία ατέρμονα και κυκλική και όχι τελεολογική
Η Σταθερότητα του φυσικού νόμου επιτρέπει την ανάπτυξη των πειραματικών επιστημών, της ιατρικής και της λογικής.
Ο Ρυθμός του Κόσμου είναι η έκφραση του θείου Λόγου και δίδει ώθηση στη Ζωγραφική, Μουσική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική και στο Θέατρο.
Οι θεοί δημιουργήματα είναι του ανθρώπου με εξέχουσες ιδιότητες
Το Απόλυτο του Κόσμου δίδει απόλυτη αξία στα στοιχεία της αναπτυσσομένης οικολογικής συνειδήσεως, του σεβασμού σε κάθε μορφή ζωής και της αλληλεγγύης μεταξύ των λαών και ανθρώπων
Οι πρόγονοι μας απέρριπταν το παράδοξο , το αλλότριο , το εκτός του κόσμου, αυτό που αναιρεί τους φυσικούς νόμους προς χάριν κάποιου άλλου σκοπού. Ερευνά τα πεδία της ανθρώπινης αναζητήσεως δια της λογικής, του πειράματος και γενικά της επιστημονικής μεθόδου. Κατ’ αυτήν τη λογική ο Κόσμος είναι το απόλυτον και οι δυνάμεις της φύσεως έχουν μία θέση ιερότητος.
Η Ελληνική φιλοσοφία επέλυσε το ζήτημα του Καλού και του Κακού. Τούτο αποτέλεσε εμπόδιο στους μονιστικούς φιλοσόφους , δηλαδή σε αυτούς που πίστευαν σε μια και μόνο δύναμη Ο John Hicks στο ογκώδες έργο του περί του Καλού και του Κακού (Mac Millan 1985) θέτει το ερώτημα «είναι δυνατόν η παρουσία του Κακού στον Κόσμο να συντρέχει με την ύπαρξη ενός Θεού, ο οποίος είναι απεριόριστος και σε αγαθότητα και σε ισχύ;» Όπως αντιλαμβανόμαστε δεν υπάρχει επ’ αυτού απάντηση παρά μόνο σοφιστεία του τύπου «το κακό είναι η στέρηση του αγαθού και ότι δεν είναι ο θεός αίτιος του κακού». Ακόμη και οι θεοί σύμφωνα με την ελληνική θεολογία ήταν αναγκασμένοι να υπακούουν στα κελεύσματα της Ανάγκης (ανάγκας και οι θεοί πείθονται) Επομένως, Ανάγκη και Ειμαρμένη πέραν των γνωστών φυσικών νόμων καθορίζουν την πορεία και εξέλιξη του Κόσμου πρόκειται για ανώτερες φυσικές δυνάμεις που ξεφεύγουν προς το παρόν από το ανθρώπινο γνωστικό πεδίο και φυσικά δεν υπακούουν στην ανθρώπινη λογική.
Ο διακεκριμένος θεωρητικό φυσικός Δ. Νανόπουλος επιτέθηκε στους υπέρμαχους της «Ανθρωπιστικής Αρχής» που λένε ότι το Σύμπαν είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των ανθρώπων αντιτείνοντας ότι «δεν του καίγεται καρφάκι του σύμπαντος για εμάς», ενώ χαρακτήρισε τη θεωρία του πολυσύμπαντος «το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της τελεολογίας» Απαντώντας σε σχετική ερώτηση , διευκρίνισε ότι δεν έχει χάσει το νόημα της η αναζήτηση μιας ενοποιημένης θεωρίας του παντός στη φυσική, όμως δεν θα αφορά παρά μια λύση μοναδική για το δικό μας σύμπαν, διότι κάθε σύμπαν το πιθανότερο να διέπεται από τους δικούς του νόμους
Ο Εμ. Μακρόν θέλοντας να αντικαταστήσει το θεό, προσπαθεί να επιβάλλει σαν απόλυτη ανάγκη τη συνταξιοδοτική του πράξη για επέκταση από τα 62 στα 64 χρόνια. Όμως μυριάδες διαδηλωτές ξεχύθηκαν στους δρόμους του Παρισιού και τείνουν να ανατρέψουν ολόκληρο το σύστημα. Ο κ. Μακρόν κινείται από τη δογματική ιδέα ότι αυτός εκπροσωπεί την απόλυτη Αλήθεια. Όμως τα γεγονότα τον διαψεύδουν. Σε λίγο η ανάγκη θα τον κάνει να συμμορφωθεί με το γενικώς επιθυμητόν, ασχέτως αν μακροπροθέσμως αποδειχθεί το αντίθετον.
Στην φύση η οποία είναι αυθύπαρκτος δεν υπάρχει Καλό και Κακόν. Υπάρχει μόνο ο αναπόδραστος φυσικός Νόμος, τον οποίον οι θεοί δεν τον παραβαίνουν διότι αποτελούν τους φύλακες του, αλλά και αν ακόμη ήθελαν να τον παραβούν τότε επεμβαίνουν οι θεοί της Νύκτας, οι έφοροι της φυσικής τάξεως και τηρητές της Ειμαρμένης. Αυτοί είναι απεσταλμένοι για την απόδοση της Δικαιοσύνης, τουτέστιν η Αδράστεια και η Ανάγκη, η Δίκη και οι Ευμενίδες με τις πανταχού παρούσες φυλακές της φυσικής τάξεως, (δηλαδή πριν θεσπιστούν τα Δικαστήρια λειτουργούσαν αυθαίρετα και εκδικητικά οι Ερινύες για την τιμωρία των εγκλημάτων με τον κανόνα της αυτοδικίας) Αυτά τα γνωρίζουν οι 300΄του κοινοβουλίου;
Όλα στη φύση έχουν το όριο τους πέραν του οποίου δεν είναι δυνατόν να υπερβεί. Ο Όμηρος στην Ιλιάδα (Τ395) βάζει τη σεβαστή Ήρα να δώσει ανθρώπινη φωνή στον Ξάνθο τον ίππο του Αχιλλέα και πάραυτα κατέρχονται οι Ευμενίδες και αποκαθιστούν τον φυσικό νόμο, κλείνοντας του το στόμα «ως άρα φωνήσαντος Ερινύες έσχεθον αυδήν» Αλλά και ο Ηράκλειτος (94) λέγει : Ήλιος δεν θα υπερβεί τα όρια του, ειδ’ άλλως οι Ερινύες, που επικουρούν τη Δίκη θα τον ανακαλύψουν «ήλιος γαρ ουχ' υπερβήσεται μέτρα, ει δε μη, Ερινύες επίκουροι εξευρήσουσιν»
Εκ διαμέτρου αντίθετη η φιλοσοφική σκέψη των αρχαίων Ελλήνων Ας συγκρίνουμε τους ανελαστικού φυσικούς νόμους των αρχαίων προγόνων μας με τα σημερινά «καραγκιοζιλίκια» της ‘Ημέρας Περιβάλλοντος’, τα ανεφάρμοστα ευχολόγια των Περιβαλλοντικών Συνεδρίων οι ελαστικοί περιβαλλοντικοί νόμοι που έγιναν για να παραβιάζονται κ.α θα διαπιστώσετε τη σημερινή χρεοκοπία και τα αίτια της. Προφανώς, είναι σαθρή η σημερινή φιλοσοφική βάση που πιστεύει στα θαύματα, στο Σατανά, στο Καλό και Κακό, στο φυσικό δίκαιο των Λοάτκι , στο Μαμμωνά κ.α, σε αντίθεση με την ακράδαντη φυσική θεώρηση των αρχαίων Ελλήνων. Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν οι θεοί αλλά δεν επενέβαιναν με «θαύματα και λιτανείες» για να άρουν τη φυσική κατάσταση των πραγμάτων. Στην εποχή μας επίγειους θεούς έχουμε κάνει τους Ολιγάρχες και τους ποικιλώνυμους εξουσιαστές, οι οποίοι παρεμβαίνουν και ανατρέπουν το φυσικό νόμο για να επιβάλλουν τον δικό τους.
Είναι δυνατόν ο Ζευς να διατάξει την ανάσταση εκ νεκρών του Αχιλλέως ή του Σαρπιδώνος ; Αντίκειται στον φυσικό νόμο και αν το έκανε θα καταργούσε την ηθική του υπόσταση. Όλα όμως είναι επιτρεπτά από τις Αβρααμικές θρησκείες.Τα μοναδικά «θαύματα των θεών» προς τους ανθρώπους είναι να προωθούν τη σοφία των προκειμένου να τους ανεβάσουν το γνωστικό και συνειδησιακό τους επίπεδο. Το αντίθετο συμβαίνει σήμερον. Δείτε τα προγράμματα της Παιδείας, των ΜΜΕ και ιδιαιτέρως της μικρής Οθόνης. Θα σας φέρουν ναυτία και αποτροπιασμό. (26/3/23)
Αμφικτύων
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης>
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/
http://amphiktyon.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου