Στην ελληνική μυθολογία, ο Ποσειδώνας ήταν ο θεός της θάλασσας και προστάτης όλου του νερού.
Οι Έλληνες βασίζονταν στο νερό για επιβίωση, επειδή ήταν ζωτικής σημασίας, μεταξύ άλλων, για τα τρόφιμα, τη ναυτιλία και το εμπόριο. Η σκέψη ήταν ότι αν ο Ποσειδώνας ήταν χαρούμενος δεν θα εκδιώξει εκδίκηση εναντίον των Ελλήνων. Λατρευόταν συχνά από ναυτικούς που ζήτησαν την προστασία του ενώ ταξιδεύει στο νερό.
Ο Ποσειδώνας πιστεύεται ότι είχε μια άπληστη, δύσκολη προσωπικότητα. Ήταν ο αδελφός του Δία και βοήθησε τον Δία και τον Άδη να ανατρέψει τον πατέρα τους Κρόνο, τον τιτάνα. Αφού ο Κρόνος φυλακίστηκε, ο Ποσειδώνας απονεμήθηκε τη θάλασσα για τη βοήθειά του στο πραξικόπημα.
Οι δυνάμεις του έκλεισαν μόνο από τις δυνάμεις του αδερφού του Δία. Το όπλο του ήταν μια τρίαινα που είχε τη δύναμη να προκαλεί σεισμούς και να σπάσει οτιδήποτε.
Αντί να παραμείνει στον Όλυμπο, ο Ποσειδώνας ζούσε στο νερό. Πιστεύεται ότι δημιούργησε το πρώτο άλογο κατόπιν αιτήματος του Demeter. Ο Ποσειδώνας ερωτεύτηκε τη Δήμητρα και για να τον αποσπάσει την προσοχή, η Δήμητρα ζήτησε από τον Ποσειδώνα να δημιουργήσει το πιο όμορφο ζώο στον κόσμο γι 'αυτήν.
Χρειάστηκαν πολλές διαφορετικές προσπάθειες για τον Ποσειδώνα να δημιουργήσει το άλογο, κατά τη διάρκεια του οποίου δημιούργησε πολλά άλλα ζώα. Μέχρι τη στιγμή που δημιούργησε το άλογο, δεν ήθελε πλέον τη Δήμητρα. Τελικά παντρεύτηκε τον Αμφιτρίτη.
Μετάφραση Γκούγκλ
https://www.reference.com/world-view/poseidon-important-greeks-985e076c4e8c8426
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σχόλιο:
Η αντικατάσταση του Ποσειδώνα με τον Άγιο Νικόλαο έγινε όταν επεβλήθη στους Έλληνες ο χριστιανισμός τον 4-5 αιώνα μ.χ.
Με τους αιώνες ξαχάστικε ο Ποσειδώνας μια και η προπαγάνδα του χριστιανισμού συνέχιζε να προβάλλει τον Νικόλαο σε κάθε περίπτωση σχετικά με το υγρό στοιχείο, την Θάλασσα, που τόσο αγάπησε ο Έλληνας !
Έτσι ο χριστιανολάτρης - Εβραιολάτρης Έλληνας αντικατέστησε τον Ποσειδώνα και γιορτάζει στη θέση του τον καταστροφέα του Ελληνισμού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου