Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Τοποθέτηση του Υπουργού αΠαιδειας και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ σχετικά με την " πάρα φύσιν "

ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΜΕΚΑΤΙΑΛΛΟ: Τοποθέτηση του Υπουργού αΠαιδειας και ...



Δεν θα σταθώ στην δημόσια τοποθέτηση του Υπουργού αΠαιδειας και ΘΡΗΣΚΕΥΜΆΤΩΝ σχετικά με την " πάρα φύσιν " (Εεεπ τί ομοφοβικο υπονοούμενο είναι αυτό υπουργίσκε μου ;;; τί θα πουν οι ροζ συνιστώσες ;;;!!) ... διδασκαλία της αρχαίας Ελληνικής στα σχολεία , ....φέρτε στην μνήμη σας τα σχολικά σας χρόνια και τους καθηγητές των αρχαίων σας με την βαρετή διδασκαλία τους και θα συμφωνήσετε εν μέρει ( τόσες δεκαετίες διδάσκονται στο Ελλαδιηλ και όμως θα συναντήσεις κυρίως ξένους να σου μιλάνε με καμάρι αρχαία ΕΛΛΗΝΙΚΆ -κάνοντάς σε ρόμπα - ακόμη και Ιάπωνες που τα ΈΜΑΘΑΝ λένε στο .. ΣΧΟΛΕΊΟ!!!...άρα παίζει θέμα μεθόδου διδασκαλίας , ανικανότητας καθηγητών και βιβλίων.. ίσως ) ....Θα σχολιάσω όμως την συνέχεια της τοποθέτησής του και συγκεκριμένα από το 6:10 και μετά ... όταν τίθεται το ερώτημα για την δεύτερη ΞΈΝΗ γλώσσα στα δημοτικά- ο νεομαρξιστής Υπουργός -μας λέει, ότι είναι σύμφωνος στην πολυπολιτιζμική κενο-νια που ζούμε( λες και ήταν επιλογή μας ...) να διδάσκεται και τρίτη ξένη γλώσσα !!! αγγλικά γερμανικά ή γαλλικά( ίσως να εννοεί και τα αραβικά δεν κατάλαβα ακριβώς ... ( γερμανικά στο δημοτικό ;;;;; εξαιρετικά δύσκολη η εκμάθηση της γερμανικής όσοι έχετε διδαχθεί ή διδάξει .. το γνωρίζετε ..) ..Αφού τελικά είναι ...
"αρχαιολάτρης" ( έτσι δήλωσε στην αρχη 😜) γιατί δεν προτείνει την διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής από το δημοτικό( με την μορφή παιγνιδιού ..ίσως.. μέσα από την Ελληνική θεολογία ...Ά ναι το ξέχασα ...μαθαίνουν την περιούσια ) που είναι μητέρα των ευρωπαϊκών ; ....
..Επίσης όσον αφορά την διδασκαλία ένα θέμα είναι .. το ΤΙ κείμενα διδάσκονται, αλλά και το ΠΩΣ αποδίδονται. Για παράδειγμα η σκέτη απόδοση που διδάσκεται από το έργο Περικλέους Επιτάφιος του Θουκυδίδη (Γ' τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής Παιδείας) λέει "εὐτυχία θὰ πῆ ἐλευθερία καὶ ὲλευθερία σημαίνει ἀνδρεία" πόσο σωστά ΌΜΩΣ , αποδίδει το πρωτότυπο που λέει " καὶ τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον"...
Επιπλέον λίγο αργότερα στο ίδιο βιντεακι κάνει σαφή διαχωρισμό του Ελληνισμού και του χριστιανισμού -ορθοδοξίας( να σημειώσω εδώ ότι οι χριστιανοί ήταν κάποτε οι ΛΑ-ΘΡΟ-ΜΕ-ΤΑ-ΝΑ-ΣΤΕΣ στην Ελλάς. .)
..και εκεί που λέω ...
ΕΎΓΕ ρε επίσημε μπουλντόζα,
Υπουργαρα μου τρελή ..
ΝΑ!!!..
ΝΑααα!!! θα πει και-
ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗ ΤΏΡΑΑΑΑ..!!!!
να μας απογειώσει κανονικά .και να σηκωθούμε από ..ντιβάνια- καρέκλες -καναπέδες ...
....Τί λέει το υπουργικό κήτος;;;!!!!! ;😠 .😤😠😠😈.
Θα πρέπει τα μουσουλμανάκια να διδάσκονται την θρησκεία και τον Πολιτιζμο τους και επιπλέον τα δικά μας να μαθαίνουν για το Ισλάμ ...όπως και οι Ιζλαμοπαίδες για...Ι τον... χριστιανισμό!! λες και έχουν μεγάλες διαφορές τα αβρααμικά εκτρώματα. .. γιατί δεν προτείνει την κατάργηση των αθλίων θρησκευτικών ... που στην ουσία είναι ορνιθοδοξη κατήχηση ;
τί;
πως;
φοβάται το πολιτικό κόστος ;;;
Χμμμ ..όταν αρνήθηκε την γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού δεν το φοβήθηκεεε ; ;; .....
Γνωρίζετε ότι στο γυμνάσιο υπάρχει ένα εξαιρετικό βιβλίο ελληνικής φιλοσοφίας το οποίο ενώ το δίνουν στα παιδιά ( για να βγάζουν λεφτά ) ΔΕΝ διδάσκεται σε ΚΑΝΈΝΑ δημόσιο σχολιο ;;;....πάρα μόνο σε ελάχιστα ιδιωτικά ως μάθημα επιλογής ;;;...μάλιστα είναι γραμμένο στην δημοτικιααα. .στη γλώσσα του λαού ώστε να μαθαίνει το παιδί της λαϊκής οικογένειας την σοφία των προγόνων του ...
...Οπότε ...
Άαασε μας ρε....
.....Φίλη.

Κέων Λοκρός Εσπέριος

Δεν υπάρχουν σχόλια: