Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

«ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ»...


ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιον on We Heart It
Γράφει η Θεοφανώ Πολυμέρη
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑ ΕΤΗ, ΕΧΩ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΚΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΙ. ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΩΣ ΤΩΡΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ «ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ» ΦΙΔΙΑ, ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2019 ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΔΙΧΩΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΤΥΠΩΣ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΟΝ ΟΡΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ» ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΝΘΥΛΕΥΜΑ ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΛΑΥΩΝ, ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΑΤΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ, ΕΣΤΗΣΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤΙΑΝΗΣ ΑΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΝΑΟΥΣ ΚΙ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΣΦΕΤΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΝΟΗΜΟΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΘΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΚΙ ΕΝΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΘΑ ΠΡΟΣΑΧΘΗ ΜΕ ΖΟΥΡΛΟΜΑΝΔΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ, ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ ΤΗΝ ΦΑΛΚΙΔΕΥΣΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΧΩΡΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΡΜΟ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΚΩΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ. ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΕΤΗ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΥΣΙΑΣΘΗΣΑΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΤΙΜΑΣΤΗ ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΛΑΥΟΥΣ, ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ «ΦΙΛΟΥΣ» ΚΑΙ «ΣΩΤΗΡΕΣ» ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠΟΥΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΆ ΤΟΥΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΩΣ Η ΠΙΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΥΦΗΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΔΑΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ ΡΗΞΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ, ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ, ΑΚΥΡΩΣΙ ΤΩΝ ΕΠΙΠΟΝΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΥΓΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ...ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΛΥΦΟΥΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΚΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΥΝΑΝ, ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΕΠΕΙ...ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΕΧΘΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΚΟΒΩΝΤΑΣ ΕΤΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΓΗΡΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΣΥΝΤΑΞΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΚΑΙ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΔΗΘΕΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ» ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ, ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΟΠΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΒΑΣΑΝΟ.
ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΥΚΟΛΩΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΑΓΑΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΧΕΙΑ ΑΜΜΟ ΤΗΣ ΝΙΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΑΣΤΕΡΕΣ ΧΛΙΔΑΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΣΗΜΕΡΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΕΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ «ΦΑΣΤΙΣΤΑΣ, ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ» ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ Ο ΚΑΘΕ ΞΕΝΟΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ (ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ) ΕΝΩ Ο ΕΛΛΗΝ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΦΡΑΣΤΙΚΑ - ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ- ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
«ΑΝΩ ΣΧΩΜΕΝ ΤΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ» ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΡΟΝΤΕΡΟ «ΠΑΡΟΝ» ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΕΓΡΑΦΗ ΜΕ ΑΙΜΑ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΨΕΥΔΟΣ.
ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ, ΚΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ: «ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ»...

Θεοφανώ Πολυμέρη

Πως δύναται να αποτραπεί ο διαμελισμός της Ελλάδος Συμφωνία Πρεσπών, Συλλαλητήρια

ΟΙ ΠΡΕΣΠΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ ΠΡΕΣΠΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Γράφει ο
Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Οι ανιστόρητοι   των Αθηνών με το άνοιγμα των ασκών του Αιόλου στα Σκόπια, αδυνατούν να δουν το αυτονόητον. Η Ελληνική Μακεδονία γίνεται εκ των πραγμάτων  εν δυνάμει επαρχία του κρατικού  μορφώματος των  Σκοπίων . Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι Παμμακεδονικές Οργανώσεις όλου του κόσμου έχουν κινητοποιηθεί να αποτρέψουν την χορήγηση του ονόματος «Μακεδονία» κάτω από οποιαδήποτε  επιθετικό προσδιορισμό  στα Σκόπια, τα οποία ποτέ- ακόμη και τώρα - δεν έπαψαν να προβάλουν τον «μακεδονισμό» τους παντού
Δυστυχώς το κράτος των Αθηνών στάθηκε ανίκανο να αντιληφθεί ότι  είναι πελώριο το διακύβευμα που  παίζεται κάτω από την οργάνωση αυτού του δήθεν άσημου κρατιδίου
Δεν θα ασχοληθώ εδώ με την σύγκρουση των γεωπολιτικών  συμφερόντων μεταξύ των υπερδυνάμεων ΗΠΑ και Ρωσίας ούτε και των οικονομικών συμφερόντων που  συγκλίνουν στην περιοχή μεταξύ της Ευρώπης και της Κίνας αλλά και του ισλαμικού τόξου της Τουρκίας , γνωστά άλλωστε στους πάντες.
Θα εξετάσω το θέμα από καθαρά Ελληνικής   σκοπιάς: Με την   επικύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών από  την Ελλάδα δύο  λύσεις ανοίγονται για την Μακεδονία μας και την Θράκη
1/ Η πρώτη λύση:Μελλοντική  αφομοίωση της από τα Σκοπιά
Θα αναμένει  κάποια ημέρα την εκδήλωση των απολυτρωτικών βλέψεων της αποκαλούμενης «Βόρειας Μακεδονίας»  προκειμένου να ενωθεί με την νότια Ελληνική επαρχία της Μακεδονίας. Αυτό δεν θα αργήσει να γίνει, διότι η διεθνής πίεση μιας κρατικής οντότητας  είναι πολλαπλάσια από αυτή μιας επαρχίας .
Ως τότε η Ελληνική επαρχία της Μακεδονίας θα τελεί σε  κατάσταση  προσωρινότητας και θα υφίσταται    αποσταθεροποίηση εκ μέρους της «Βόρειας Μακεδονίας» και μαζί της και η Ελληνική Θράκη,  η οποία κι’ αυτή ξεκομμένη από το Αθηναϊκό κράτος υπακούει πιο πολύ  στο Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής. Θεωρώ εγκληματικό να τεθεί ο μέγας σε ποιότητα και έκταση Αλεξανδρινός Πολιτισμός κάτω από το κράτος των Σκοπίων που θα γίνει μόνο και μόνο με το όνομα της Μακεδονίας. . Αυτό ποτέ δεν θα το δεχθούν η Παγκόσμια Μακεδονική Συνομοσπονδία και ο λαός της Μακεδονίας μας που είναι βαθιά πληγωμένος και εξοργισμένος
2/ Η Δευτέρα λύση: Αυτονόμηση της Μακεδονίας
Εφ’ όσον θα συνεχιστεί η παρούσα εμμονή της Κυβέρνησης  των Αθηνών  στην  επικύρωση  της λεόντειας υπέρ των Σκοπίων  Συμφωνίας των Πρεσπών η μοναδική λύση επιβίωσης  που απομένει στην Ελληνική Μακεδονία είναι η αυτονόμηση της από το κράτος των Αθηνών και η δημιουργία αυυτόνομης κρατικής οντότητας. Μόνον έτσι θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τις απολυτρωτικές  πιέσεις των Σκοπίων. Αντίθετα, με την δημιουργία κρατικής οντότητας   θα τους αφομοιώσει στο νέο Κράτος της Μακεδονίας.  Τούτο θα εκτείνεται ως την Θράκη και μπορεί να διεκδικήσει και την Βόρειο Ήπειρο .
Το «Κράτος της Μακεδονίας» θα αναβιώσει τον Αλεξανδρινό  Πολιτισμό και θα συνδεθεί  με την Κεντρική Ευρώπη-σαν πύλη εισόδου των αγαθών από την Κίνα- θα αποκτήσει δεσμούς με την ομόδοξη Ρωσία μέσω του Άθω και του  αρχαίου αλεξανδρινού  πολιτισμού στις νότιες επαρχίες της  Ρωσίας. Αλλά η ακτινοβολία του θα φθάσει   ως την Κίνα, δεδομένου ότι ο Αλεξανδρινός Πολιτισμός εκτείνεται  ως τις δυτικές επαρχίες της Κίνας(δείτε Μελέτες   Καθ. Κ. Ποτίτσας Γρηγοράκου και  ξένων ειδικών στο «ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ»)
Η Ελλάδα ενώ δεν μπόρεσε να ενωθεί κάτω από το  εχθριό  κράτος  των Αθηνών , ίσως προοδεύσει σαν τρικέφαλος αετός με τα κράτη: των Αθηνών-Κρήτης-Αιγαίου, της Μακεδονίας (μετά της Θράκης) και της Κύπρου, ξεχύνοντας το Ελληνικό Πνεύμα και τον  Πολιτισμό στα πέρατα της οικουμένης.
Επομένως, η Κυβέρνηση και τα άφρονα  κόμματα και κομματίδια των Αθηνών   ας σταματήσουν κάθε διαδικασία ανακηρύξεως του κράτους των Σκοπίων σαν «Βόρεια Μακεδονία» πριν μελετήσουν εις βάθος τις γεωπολιτικές, πολιτικές και πολιτιστικές εξελίξεις που θα προκύψουν από την ανθελληνική συμφωνία των Πρεσπών . Μήπως αυτά επιταχύνουν την απόσχιση και αυτονόμηση  της Ελληνικής Μακεδονίας σαν πράξη επιβίωσης της από τον εναγκαλισμό των σλαβο-αλβανών των Σκοπίων ;
Αμφικτύων
18/1/2019
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΙΟΤΙ ΣΤΕΡΟΥΜΑΙ ΠΙΝΑΚΟΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: ΦΟΝΙΑΣ-ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΣ- ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ-ΣΥΝΩΜΟΤΗΣ!



Γνωρίζετε τι καθαρμα εορταζετε καλοί μου "χριστιανοί";

«Ουκούν ει μήτε άνθρωπος απλώς μήτε μάγος μήτε δαίμων τις εστίν ο Σωτήρ, αλλά και την παρά ποιηταίς υπόνοιαν και δαιμόνων φαντασίαν και Ελλήνων σοφίαν τη εαυτού θειότητι κατήργησε και επεσκίασε.»
(Άγιος Αθανάσιος, «Κατά Ελλήνων», κεφ.48, παρ. 9).
Ο Αθανάσιος, Άγιος και Μέγας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, γεννήθηκε το 295 μ.Χ. στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου πιθανότατα από ελληνικής καταγωγής γονείς. Από πολύ μικρή ηλικία κατηχήθηκε στον Χριστιανισμό ξεχνώντας ολοκληρωτικά την καταγωγή του. Κατά την εφηβεία του μαθήτευσε δίπλα στον φανατικό ασκητή άγιο Αντώνιο τον Μέγα, στην έρημο της Ερυθραίας. Ο δάσκαλός του πέθανε στην έρημο μέσα σε ένα ξεροπήγαδο προσευχόμενος στον Γιαχβέ.
Ο Αντώνιος, κατά την περίοδο που ασκήτευε, δεν άλλαξε ποτέ κανένα ένδυμα, δεν έπλυνε ποτέ το σώμα του και τρεφόταν μέρα παρά μέρα με ένα ξερό παξιμάδι. Γυναίκα δεν γνώρισε ποτέ. (Εγκυκλοπαίδεια «Ήλιος», λήμμα «Άγιος Αντώνιος»). Τα οράματά του με μεταφυσικά όντα και η κατά φαντασίαν μάχη του με τον ίδιο τον Διάβολο ήταν οι πνευματικές καθημερινές του ενασχολήσεις. Με τις παράλογες και σχιζοφρενικές αυτές διδαχές γαλουχήθηκε ο χαρακτήρας του αγίου Αθανασίου, ενός απ΄ τους πλέον φανατικούς ανθρώπους της Ιστορίας.
Κατά την περίοδο του 4ου μ.Χ. αιώνος στην επικράτεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ήταν σε εξέλιξη ένας ανελέητος διωγμός εναντίον των Ελλήνων, που καθοδηγείτο από χριστιανούς.
Την ίδια εποχή κορυφώνονταν και οι αλληλοσφαγές μεταξύ των διαφόρων χριστιανικών αιρέσεων. Τα σχίσματα πλήθαιναν, καθώς και ο αδυσώπητος εμφύλιος πόλεμος αναμεταξύ τους για το ποιό δόγμα θα επικρατούσε ως επίσημη θρησκεία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Το 328 μ.Χ. και σε ηλικία τριάντα τριών περίπου ετών ο Αθανάσιος ανέλαβε τον πατριαρχικό θρόνο της Αλεξάνδρειας. Ήταν μικρόσωμος και φιλάσθενος, αλλά τρομερά δραστήριος και πανούργος. Σύμφωνα με όλους τους υποστηρικτές του, αλλά και τους μη, μέθοδοί του ήταν οι κολακείες, οι δωροδοκίες, οι πλαστογραφίες, οι συκοφαντίες, η βία ενάντια στους εχθρούς του, οι πυρπολήσεις ναών και οι δολοφονίες. Απ΄ την Αλεξάνδρεια ο Αθανάσιος εκδιώχθηκε πέντε φορές μέσα σε μία χρονική περίοδο 18 ετών. Ο Γερμανός ιστορικός και πρώην ιερέας Καρλ Χάιν Ντέσνερ στο έργο του «Η εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού» λέει για τον Αθανάσιο: «Υπήρξε ένας απ΄ τους σκληρότερους και πιο αδίστακτους εκκλησιαστικούς δημαγωγούς» (σελ. 475).
Το 335 μ.Χ. είχαν συσσωρευτεί πολλές κατηγορίες εναντίον του πατριάρχη Αθανασίου.
Οι κύριες ήταν: Για υπερβολική φορολογία, που είχε επιβάλλει στην επαρχία της Αλεξάνδρειας, για βίαιες ενέργειες αυτού και των πιστών του εναντίον πολλών εκ των εχθρών του ακόμα και μέσα σε εκκλησίες, για την κρυφή βοήθεια σε πολιτικούς αντιπάλους τού αυτοκράτορα και για την παρεμπόδιση της αποστολής σιταριού απ΄ το λιμάνι της πόλης, που κατευθυνόταν προς τους φτωχούς.
Οι κατηγορίες αυτές τον οδήγησαν στην καθαίρεσή του απ΄ τον ίδιο τον ορθόδοξο αυτοκράτορα Κωνσταντίνο τον Μέγα, με έγγραφο που έστειλε στην σύνοδο της Τύρου.
Όμως, ο Αθανάσιος παραποίησε το έγγραφο αυτό δύο φορές, αναδημοσιεύοντας την επιστολή με ψεύτικα λόγια του Κωνσταντίνου, που έλεγαν δήθεν, ότι ο Αθανάσιος συκοφαντήθηκε.
Οι κατηγορίες για βία και επιθέσεις πλήθαιναν, όπως ότι διέταξε τον ιερέα Μακάριο να επιτεθεί εναντίον του Αρειανιστή ιερέα Ισχύρα, ότι ο ίδιος ο Αθανάσιος είχε δολοφονήσει τον επίσκοπο Αρσένιο κι ότι ο άγιος είχε διαφθείρει κάποια γυναίκα.
Με όλα αυτά ο Αθανάσιος εξορίστηκε στα Τρέβηρα της Γαλατίας για δύο χρόνια.
Οι απολογητές του λένε, ότι όλα αυτά ήταν συκοφαντίες και πίσω τους βρίσκονταν οι Αρειανιστές και οι Μελιτιανοί.
Οι αιρέσεις των Αρειανιστών και των Μελιτιανών πρέσβευαν, ότι ο Χριστός ήταν θνητός άνθρωπος, κάτι το οποίο οι ορθόδοξοι και οι καθολικοί πολέμησαν μετά μανίας. Ο Αθανάσιος τους βρίζει σε κάθε έργο του αποκαλώντας τους «δυσεβεστάτους», «υποκριτές», «μανιακούς», «μοχθηρούς», «απατεώνες», τον δε αρχηγό του Αρειανισμού Άρειο, «βλάσφημο», «παρανοϊκό», «πρόδρομο του Αντιχρίστου» κ.ά..
Ποιός «έχυσε τα έντερα» του πατριάρχη στην τουαλέτα;
Έτσι καλλιεργήθηκε το ανάλογο κλίμα και το 336 μ.Χ., την εποχή της πρώτης εξορίας του αγίου Αθανασίου, ο Άρειος δολοφονείται με άγριο τρόπο. Η δολοφονία έγινε στην Κωνσταντινούπολη κατά την διάρκεια διαλείμματος κοινής συλλειτουργίας του Αρείου με ορθοδόξους με μαφιόζικο τρόπο: «Ήσαν δε τότε πατριάρχαι εις μεν την Κωνσταντινούπολιν Αλέξανδρος, εις δε την Αντιόχειαν Ευστάθιος και εις τα Ιεροσόλυμα Μάξιμος.
Εις την Αλεξάνδρειαν ουδείς εχειροτονήθη εξωρισμένου του Αγίου Αθανασίου. Τούτων ούτως εχόντων, πεισθείς ο βασιλεύς υπό του Ευσεβίου και των λοιπών, διέταξε τον πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως Αλέξανδρον, όπως συλλειτουργήση απροφασίστως μετά του Αρείου η άλλως να παραιτηθή του θρόνου. Ιδών ο Αλέξανδρος ότι και τα δύο δεινά είναι, έστρεψε την ελπίδα αυτού πάσαν προς τον Θεόν και παρεκάλει αυτόν να κάμη την εκδίκησιν.
» Ότε δε έφθασεν η ωρισμένη ημέρα, την οποίαν καθώρισεν ο βασιλεύς, μεταβάς ο Άρειος προς εκπλήρωσιν της σωματικής του ανάγκης, παρευθύς -ω της δικαίας κρίσεως του Θεού!- εχύθησαν τα εντόσθιά του υποκάτω αυτού και έλαβεν την αξίαν τιμωρίαν ο θεομάχος, απολαύσας το αιώνιον πυρ, το ητοιμασμένον τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού» («Μέγας Συναξαριστής», Ιανουαρίου ΙΗ , σελ. 419).
Και ο Αθανάσιος επιβεβαιώνει την δολοφονία: « ...;και ως αντιπεμπούσης της δίκης το ξύλον εν αυτώ την ιδίαν κοιλίαν έπληξε και αντί του θρόνου τη πληγή τα ίδια εξήνεγκεν έντερα και μάλλον ο θρόνος εκείνου το ζην απέσπασεν η αυτός απεσπάσθη παρ΄ εκείνου· εξεχύθη γουν, ως γέγραπται κατά τον Ιούδαν, τοις σπλάγχνοις και καταπεσών εβαστάχθη και μετά μία ημέραν απώλετο» (Άγιος Αθανάσιος, «Προς τους απανταχού μοναχούς περί των γεγενημένων παρά των Αρειανών», κεφ. 57, παρ. 3-4).
Βεβαίως, ούτε ο ίδιος ο Γιαχβέ, αλλά ούτε και η «δικαία κρίση» του ξεκοίλιασαν τον Άρειο, αλλά οι φανατικοί ορθόδοξοι αντίπαλοί του. Ως δολοφόνος κατηγορήθηκε απ΄ τους Αρειανιστές ο ορθόδοξος αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Παύλος. Άλλωστε ο,τιδήποτε διαφοροποιείται απ΄ το δόγμα τους αποτελεί γι΄ αυτούς έργο του Σατανά. Εδώ επιβεβαιώνεται για ακόμα μία φορά και στην πράξη η γνωστή ρήση του τυφλού θρησκευτικού φανατισμού: «Ορθοδοξία ή θάνατος».
Η δολοφονία αυτή έρριξε κι άλλο λάδι στην φωτιά, που είχε ήδη ανάψει μεταξύ όλων των παρατάξεων και θρησκειών: «Υπό γαρ τούδε του εμφυλίου των χριστιανών πολέμου συνεχείς εγίγνοντο κατά την πόλιν στάσεις, πολλοί τε εκ των γιγνομένων συντριβέντες απώλοντο» (Σωκράτης, «Εκκλησιαστική Ιστορία», βιβλίο 2, κεφ.12, παρ.17-20).
Το μίσος του Αγίου Αθανασίου κατά του Ελληνικού Έθνους
Ο Αθανάσιος στα γραπτά του επιτίθεται κατά πάντων μη ορθοδόξων και ειδικά κατά των Ελλήνων: «Ταύτας δε και τας τοιαύτας της ειδωλομανίας ευρέσεις άνωθεν και προ πολλού προεδίδασκεν η γραφή λέγουσα. Αρχή πορνείας επίνοια ειδώλων, εύρεσις δε αυτών φθορά ζωής· ούτε γαρ ην απ΄ αρχής, ούτε εις τον αιώνα έσται, κενοδοξία γαρ ανθρώπων ήλθεν εις τον κόσμον, και δια τούτο σύντομον αυτών (των Ελλήνων) τέλος επενοήθη» (Αθανάσιος, «Κατά Ελλήνων», κεφ. 11, 1-6).
Επίσης «Είθε δε και οι των τοιούτων ψευδοθεών κήρυκες και μάντεις (οι Έλληνες), ποιηταί λέγω και συγγραφείς, απλώς θεούς αυτούς είναι γεγραφήκεσαν. Αλλά μη και τας πράξεις αυτών προς έλεγχον αθεότητος και αισχροποιού πολιτείας αναγεγραφήκεσαν; ηδύναντο γαρ και μόνω τω της θεότητος ονόματι την αλήθειαν υφαρπάσαι, μάλλον δε τους πολλούς από της αληθείας πλανήσαι, νυν δε έρωτας και ασελγείας διηγούμενοι του Διος και παιδοφθορίας των άλλων και ζηλοτυπίας προς ηδονήν των θηλειών και φόβους και δειλίας και τας άλλας κακίας, ουδέν άλλο η εαυτούς ελέγχουσιν, ότι ου μόνον ου περί θεών διηγούνται, αλλά ουδέ περί ανθρώπων, περί δε αισχρών και του καλού μακράν όντων μυθολογούσιν» (κεφ. 15, 12-22).
Επίθετα και φράσεις εναντίον των Ελλήνων εξακοντίζονται σε όλα τα έργα του όπως «βλάσφημοι», «τρελλοί», «ψεύτες», «δουλοπρεπείς», «άθεοι», «πρέπει να εξοντωθούν», «θα καούν στην Κόλαση», «αποτρόπαιοι δαίμονες» κ.ά.: « ...;εξιλεούσθαι ους Έλληνες καλούσιν αποτροπαίους δαίμονας» (Σωζομενός, «Εκκλησιαστική Ιστορία», βιβλίο 5, κεφ. 5, παρ. 1).

ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
- «Τοιούτοι θεοί εις αυτούς ο Έρως και η Αφροδίτη της Πάφου, εις την Κρήτην ο περιβόητος εκεί Ζευς, και ο εν Αρκαδία Ερμής... ημείς έχομεν ένα παράδειγμα εναντίον πάσης ειδωλολατρίας, ότι δηλαδή οι άνθρωποι την εφεύρον όχι δι΄ άλλο τίποτε αλλά δια τα πάθη εκείνων που την έπλασαν, όπως και η σοφία του Θεού προ πολλού εμαρτύρησε λέγουσα "Αρχή της πορνείας η επινόησις των ειδώλων".» (Σοφ. Σολ. 14,12: 9,15-10.) (Από το έργο του «Κατά Ελλήνων», έκδοση «Έργα Απολογητικά», εποπτεία του καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Παν. Χρήστου, μτφρ. του καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Στέργιου Σάκκου.)
- «...οι λεγόμενοι φιλόσοφοι και επιστήμονες των ειδωλολατρών, όταν μεν κατηγορούνται, δεν αρνούνται ότι οι παρουσιαζόμενοι ως θεοί είναι μορφαί και τύποι ανθρώπων και κτηνών, όταν δε απολογούνται, λέγουν ότι έχουν τα ομοιώματα, δια να τους απαντά το θείον δια μέσου αυτών και να τους εμφανίζεται -διότι, λέγουν, δεν είναι δυνατόν αλλιώς να γνωρίσουν τον ίδιον τον αόρατον, παρά μόνον με τα τοιαύτα αγάλματα και τας τελετάς.
Εκείνοι δε που είναι ακόμη φιλοσοφώτεροι απ΄ αυτούς και νομίζουν ότι λέγουν περισσότερον βαθυστόχαστα πράγματα, ισχυρίζονται ότι τα ομοιώματα κατεσκευάσθησαν και εζωγραφήθησαν, δια να επικαλούνται δι΄ αυτών και να εμφανίζωνται θείοι άγγελοι και θείαι δυνάμεις, ώστε εμφανιζόμενοι δια μέσου αυτών να τους διδάσκουν την γνώσιν του Θεού. Και λέγουν, ότι αυτά είναι δια τους ανθρώπους ένα είδος γραμμάτων, τα οποία διαβάζοντες οι άνθρωποι δύνανται να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τον Θεόν, δια της εμφανίσεως των θείων αγγέλων που γίνεται δια μέσου αυτών.
Αυτά βέβαια εκείνοι έτσι τα μυθολογούν, διότι ασφαλώς δεν θεολογούν, μη γένοιτο.» («Κατά Ελλήνων», 19, 5-20.)
- «Και το αξιοθαύμαστον, καθώς λέγουν αυτοί που ιστορούν, είναι το εξής· ότι, ενώ οι Πελασγοί έμαθαν τα ονόματα των θεών από τους Αιγυπτίους, δεν γνωρίζουν αυτοί τους θεούς που λατρεύονται εις την Αίγυπτον και λατρεύουν άλλους θεούς διαφορετικούς από τους θεούς εκείνων.
Και είναι τελείως διαφορετική η θεωρία και η θρησκεία των εθνικών, οι οποίοι κατελήφθησαν από την μανίαν των ειδώλων, και δεν συναντώνται τα αυτά εις τους αυτούς.» («Κατά Ελλήνων», 23.)
Την επίθεση κατά της Ελληνικής Φιλοσοφίας συνεχίζει ο Αθανάσιος και στο απολογητικό έργο του «Περί Ενανθρωπήσεως»:
- «Οι φιλόσοφοι των Ελλήνων έγραψαν πολλά με αληθοφάνειαν και τέχνην· επαρουσίασαν λοιπόν κάτι τόσον μέγα όσον ο σταυρός του Χριστού; Διότι μέχρι του θανάτου των τα σοφίσματά των είχον την αληθοφάνειαν, αλλά και όσα εθεωρούσαν, όταν ήσαν ζώντες, ότι έχουν ισχύν, ήσαν αντικείμενα ανταγωνισμού μεταξύ των, και εφιλονείκουν μεταξύ των δια την θεωρίαν των. Και το παραδοξότατον είναι, ότι, ενώ ο Λόγος του Θεού εδίδαξε με πτωχοτέρας λέξεις, επεσκίασε τους περιφήμους σοφιστάς και κατήργησε τας διδασκαλίας εκείνων και προσήλωσεν όλους πλησίον του και εγέμισε τας εκκλησίας αυτού. Και το αξιοθαύμαστον είναι, ότι με την κάθοδόν του ως ανθρώπου εις τον θάνατον κατήργησε τα μεγάλα λόγια των σοφών περί των ειδώλων. Ποίου αλήθεια ο θάνατός ποτε εξεδίωξε δαίμονας;» (50, 5-15.)
- «Των Ελλήνων η σοφία μεμώραται». («Περί ενσαρκώσεως του λόγου», κεφ. 46, τμ. 4, γρ. 3).
- «Πάντα ψευσάμενοι Έλληνες». («Περί ενσαρκώσεως του λόγου», κεφ. 50, τμ. 6, γρ. 2).
- «Την Ελληνικήν αφροσύνην». («Τρεις λόγοι κατ΄ Αρειανών», τομ. 26, σελ. 177, γρ. 16).
- «Των Ελλήνων αγνωσίαν». («Τρεις λόγοι κατ΄ Αρειανών», τομ. 26, σελ. 673, γρ. 24).
Ο βίος του αγίου Αθανασίου ακολουθεί την πεπατημένη γραμμή της Ορθοδοξίας, που πρεσβεύει, ότι όσο πιο φανατικός, μισαλλόδοξος, αιμοβόρος και βίαιος είναι κάποιος ιερέας ή πιστός της, τότε αγιοποιείται. Αρκεί βέβαια να υποστηρίζει με οποιοδήποτε τρόπο τα εξουσιαστικά συμφέροντα της Εκκλησίας. Ο Άγιος και Μέγας Αθανάσιος εορτάζεται στις 18 Ιανουαρίου κάθε έτους μαζί με τον Κύριλλο Αλεξανδρείας, τον εγκέφαλο της κατακρεούργησης της φιλοσόφου Υπατίας.

 Μύρτις Κυδωνιάτου

http://apollonios.pblogs.gr/…/athanasios-fonias-emprhsths-a…

Η. Παναγιώταρος προς συριζαίους: Εσείς είστε ο ανθελληνικός ετερόκλητος ...

ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ; - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑΣ



Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, μιμίδιο και κείμενο
Γράφει η Τριάδα Ζερβού
Πως θα κρυφτείτε ανάλγητοι απ'το μέλλον;
Η θρασύτητα,η εμμονή και η θηριωδία,
εις βάρος της πατρίδας μας,γεννά παραφροσύνη!
Στο παρελθόν,τα παραδείγματα αμέτρητα,
κατάρρευσης των δυναστών και κάθε σκευωρίας!
Την βαρβαρότητα ανέκαθεν γκρέμιζε η Ρωμιοσύνη!


Γνώρισμα των αρπακτικών,είναι ο βρυχηθμός τους!!
Μα όσο ισχυρότερο το καθεστώς φαντάζει,
τόσο και βροντερότερο το καταγκρέμισμά του!
Όποιος διδάσκει υποταγή,σκορπίζοντας τον φόβο
και με θεριό ανήμερο πιστεύει ότι μοιάζει,
σκάβει το λάκκο του βαθειά,γι αυτόν και τα όμοιά του..

Είσαστε πλέον μισητοί,πιότερο απ' τους εμπνευστές σας!
Εκείνα τα ψοφοειδή,που πράττουν παραπτώματα!
Η δύναμη,που δια κρωγμών,βγαίνει απ΄τα στόματά σας,
είναι καλύπτρα σκοτεινή,του τρόμου κι οι χορδές σας,
μάταια πασχίζουν!Είσαστε όλοι σας,τρισάθλια εκτρώματα,
η έμπνευση σας φοβική ,υπο πίεση τα κατορθώματά σας..

Κοιμάστε!!Ονειρεύεστε!!Πλάνην οικτράν πλανάσθε!
Η προδοσια σας θα φέρει επανάσταση συντόμως!
Πρόθυμοι και δουλοπρεπείς,ηγέτες του κιλού!
Κι εσείς,υποσημείωση,με σκούρα μαύρα γράμματα,
στην ιστορία θα μείνετε,είναι ο συνήθης νόμος,
που γράφεται από τους λαούς,της φτώχειας,του λιμού..

Τριάδα Ζερβού