Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Ποιος είδε κράτος λιγοστό σ' όλη τη γη μοναδικό, εκατό να εξοδεύει και πενήντα να μαζεύει;



Αποτέλεσμα εικόνας για Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

Γεώργιος Σουρής (1853-1919)

Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ' όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;


Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά 'χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;

Νά 'χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;

Όλα σ' αυτή τη γη μασκαρευτήκαν
ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,
οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν
δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.

Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού.

Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.
Στα δυό φορώντας τα πόδια που 'χει
στο 'να λουστρίνι, στ' άλλο τσαρούχι.

Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,
ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.

Και ψωμοτύρι και για καφέ
το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς
σαν πιάσει πόστο: δερβέναγάς.

Δυστυχία σου, Ελλάς,
με τα τέκνα που γεννάς!
Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,
τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
Σκέψου Ελεύθερα

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Η τελευταία πράξη να είναι Ελληνική! = Όταν πεθάνω επιθυμώ να γίνουν όλα σύμφωνα με την Ελληνική παράδοση και σύμφωνα με τα Ελληνικά έθιμα.


Γράφει ο Κυριάκος Ν. Χιώτης
Όταν πεθάνω επιθυμώ να γίνουν όλα σύμφωνα με την Ελληνική παράδοση και σύμφωνα με τα Ελληνικά έθιμα.

Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι μεγαλώνει όλο και περισσότερο η κίνηση της Επανελληνίσεως. Μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες κάνουν την εμφάνιση τους σε όλη την Ελλάδα ακλουθώντας την πατρώα Ελληνική παράδοση βάση των πρακτικών που πηγάζουν από τις παραδόσεις και τις γραφές των προγόνων μας.

Οι Έλληνες που ακλουθούν την πατρώα παράδοση αλλά και οι αυτοί που νιώθουν απόγονοι Ελλήνων καλό θα είναι να μην αδιαφορούν για την προέλευση και το περιεχόμενο των τελετουργικών που χαρακτηρίζουν τις σημαντικότερες στιγμές του σύντομου περάσματος μας από αυτή τη ζωή. (δες http://omadaethnikonlakonias.blogspot.gr/2015/09/blog-post.html)

Κατά την βάπτιση ακόμα και σήμερα το 2017 μ.χ.χ οι εκχριστιανισμένοι Έλληνες ακλουθούν τα βασιλικά διάταγμα (κατά Ελλήνων ) του Θεοδοσίου και Ιουστινιανού όπου σε συνδυασμό με το «καθώς πρέπει» χριστιανικό δόγμα, θεωρούν το κάθε τι Ελληνικό ως «Πλάνη ειδωλολατρία δαιμονικό και ακάθαρτο» έτσι θα πρέπει να αφήσει ο βαπτισμένος τον «παλιό του εαυτό», τον
Ελληνικό δηλαδή.

Συγκεκριμενα :
(Ιουστινιάνειος Κώδιξ 1.11)
«………. Με τον παρόντα όμως νόμο, ανακοινώνουμε σε όλους, ότι εκείνοι μεν, που έχουν γίνει χριστιανοί και έχουν αξιωθεί το άγιο και σωτήριο βάπτισμα, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή αν φανούν, ότι επιμένουν στην πλάνη των Ελλήνων, θα υποβληθούν στην εσχάτη των ποινών. Όσοι δε δεν έχουν αξιωθεί ακόμη το σεβαστό βάπτισμα, θα πρέπει να φανερωθούν στην βασιλεύουσα πόλη μας, είτε στις επαρχίες και να πάνε στις ιερότατες εκκλησίες μαζί με τούς συζύγους τους και τα παιδιά τους και όλα τα μέλη τού οίκου τους και να διδαχθούν την αληθινή πίστη των χριστιανών. Αν δεν το κάνουν, θα χάσουν τα πολιτικά τους δικαιώματα και την κινητή και ακίνητη περιουσία τους. Θα τούς αφαιρεθούν τα πάντα και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες (…) όσοι πάσχουν απ΄ την νόσο των ανόσιων Ελλήνων.»

  Κατά το τελετουργικό της βάπτισης στην αρχή διαβάζουμε: «Ἀπόστησον ἀπ’ αὐτοῦ (αὐτὴν) τὴν παλαιὰν ἐκείνην πλάνην»(την Ελληνική).
Όπως ακόμα κατά τον τρίτο «εξορκισμό» της βάπτισης αρχίζει με το «Κύριε Σαβαώθ, ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ, ὁ ἰώμενος πᾶσαν νόσον καὶ πᾶσαν μαλακίαν, ἐπίβλεψον ἐπὶ τὸν δοῦλον (δούλην) σου…»
Σε αυτό το μυστήριο υπάρχει ονοματοδοσία ή βίαιη στρατολόγηση και μάλιστα πίσω από το αδιάφορο «δε βαριέσαι και το ωχ αδερφέ» του Νεοέλληνα;


Κατά τον γάμο ενός ζευγαριού, απλά για να μην φλυαρώ, θα μείνω σε δυο σημεία:

Α) «Σύ πού εὐλόγησες τόν πιστό σου δοῦλο Ἀβραάμ καί ἔκαμες τή Σάρρα νά τεκνοποιήσει καί κατέστησες τόν Ἀβραάμ πατέρα (γενάρχη) πλήθους ἐθνῶν· Σύ πού χάρισες στή Ρεβέκκα τον Ἰσαάκ καί εὐλόγησες τό γόνο της·…….»

Ποιος είναι ο πιστός Αβραάμ ; Αυτός που έκδιδε την γυναίκα του και αυτός που η γυναίκα του η Σάρα ήταν κόρη του πάτερα του από άλλη μάνα και αυτό το διαβάζουμε στη Αγία Γραφή στο Γενεσις 20/11

Όπως και για τον Ισαάκ στο Γένεσις 26/7 διαβάζουμε: «Όταν οι άνθρωποι του τόπου τον ρωτούσαν για την γυναίκα του εκείνος έλεγε ότι ήταν αδερφή του…..»

Β) κατά την διάρκεια του αρραβώνα «…. μέ δαχτυλίδι φανερώθηκε ἡ ἀλήθεια τῆς Θάμαρ…» ας διαβάσει με ηρεμία κανείς στο Γενεσις 38 «Ο Ιούδας και Ταμάρ» όπου τελικά η Ταμάρ κάνει έρωτα ως πόρνη με τον πεθερό της και μένει έγκυος.

Τι πρότυπα οικογένειας τελικά μας ορίζει ο χριστιανός παπάς ;

Κατά την κήδευση:
«καὶ ὁ ὁποῖος κοιμήθηκε μὲ τὴν ἐλπίδα τῆς ἀναστάσεως στὴν αἰώνια ζωή, ἀνάπαυσε στοὺς κόλπους Ἀβραάμ, Ἰσαὰκ καὶ Ἰακώβ.»
αλλά και η ψυχή να απελευθερωθεί όπως οι Ισραηλίτες από τους Αιγυπτίους.
Μια άποψη καθαρά εθνικιστική ίσως και ρατσιστική αλλά μόνο για Ισραηλίτες.

  Γιατί σε τόσο σημαντικές στιγμές της ζωής του ο Νεοέλληνας δεν απαιτεί να γνωρίζει τι ψαλμοί και ευχές θα τον συνοδεύουν;

Μετά από όλα αυτά, τα πολύ λίγα, η επιθυμία του κάθε Έλληνα πολίτη θα πρέπει να είναι η τήρηση των Ελληνικών τελετουργικών, έτσι όπως οι προγονοί μας ακολουθούσαν βάση των εθίμων και Θεών τους.

Η μέγιστη τιμή ενός ΕΛΛΗΝΑ είναι να φύγει σύμφωνα με το τελετουργικό των προγόνων του βάση της Ελληνικής Παράδοσης και να τον συνοδεύσουν :

Ο ΕΡΜΗΣ «Συ υπηρετείς εις το ιερό παλάτι της Περσεφόνης

και είσαι ψυχοπομπός των ανθρωπίνων ψυχών στον Άδη,

όταν φθάσει ο μοιραίος χρόνος.»

Ο ΠΛΟΥΤΟΝ «Ω Πλούτων, που κρατείς τα κλειδιά όλης της γης…»

Η ΕΚΑΤΗ «Την χθόνια Εκάτη κλήζω, την κροκόπεπλον,

που φροντίζει τις ψυχές των νεκρών.»

Τιμή για αυτόν που θα έχει την τύχη να φύγει ως ΕΛΛΗΝ

Τιμή και για αυτούς που θα συνεχίζουν και θα πράττουν τα τελετουργικά των Ελλήνων προγόνων μας.

Σαρωτικές αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας: «Σβήνουν» οι μάχες του ‘21


Σαρωτικές αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας: «Σβήνουν» οι μάχες του ‘21
Πηγή: EUROKINISSI-ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Οικογενειακή και τοπική ιστορία του μαθητή στη Δ’ Δημοτικού αντί για τα γεγονότα στην αρχαία Ελλάδα, περιορισμός των στρατιωτικών γεγονότων της Επανάστασης του 1821 με προβολή κυρίως κοινωνικών ιστορικών γεγονότων και σαρωτική αλλαγή στην Ιστορία της Α’ Λυκείου με στροφή στη σύγχρονη Ιστορία που φθάνει μέχρι τον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας και την εισβολή στο Ιράκ.

Διαβάστε επίσης

Αυτές είναι μερικές από τις βασικότερες αλλαγές που προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο Σχέδιο Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας από τη Γ’ Δημοτικού έως και την Α’ Λυκείου.
Σε γενικό πλαίσιο το ΙΕΠ, σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», «πειράζει» λίγο τη ροή της διδασκαλίας της Ιστορίας, προτείνει περισσότερες πηγές και ψηφιακά εργαλεία και προτάσσει τη συσχέτιση της εθνικής και της παγκόσμιας πορείας. Επίσης, «κουνάει» και το δάχτυλο στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σημειώνοντας ότι οι ώρες στη διδασκαλία της Ιστορίας «δεν αρκούν».
Το πόρισμα του ΙΕΠ καταδικάζει τις επαναλήψεις των ιστορικών κύκλων, όμως δεν προχωράει σε μεγάλες τομές, πλην δύο τάξεων, της Δ’ Δημοτικού και της Α’ Λυκείου, ούτε αποφεύγει τις ιστορικές επαναλήψεις στην πρότασή τους. Παράλληλα, τραβάει το διδακτορικό ενδιαφέρον από στρατιωτικά γεγονότα και το στρέφει σε κοινωνικά, εμμένοντας στο προσφυγικό στοιχείο, ενώ στο πλαίσιο της διδασκαλίας της διεθνούς ιστορίας εμπλουτίζονται τα κεφάλαια με γεγονότα που ξεφεύγουν από την ιστορία του Δυτικού Κόσμου, όπως ο Ψυχρός Πόλεμος και η πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων.

Βασικές θέσεις

 - Σχολικό εγχειρίδιο αλλά και θεματικός φάκελος, ο οποίος θα είναι και σε ψηφιακή μορφή.
- Προτείνεται αύξηση, κατά μία ώρα, στη διδασκαλία της Ιστορίας σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου (πλην της Γ’ Γυμνασίου), καθώς, όπως αναφέρει το πόρισμα «οι δύο ώρες διδασκαλία δεν επαρκούν.
- Τέλος στην «επανάληψη» ιστορικών κύκλων, ειδικότερα η αρχαία, μεσαιωνική και νεότερη εποχή, η οποία, όπως σημειώνεται, διδάσκεται τρεις φορές, μία στο Δημοτικό, μία στο Γυμνάσιο και μία στο Λύκειο.
- Περιορισμός ιστορικών γεγονότων που αφορούν την πολιτική ιστορία που εστιάζει σε πολιτική, στρατιωτική και διπλωματική δράση των μεγάλων προσωπικοτήτων.
- Ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής ιστορίας, ιστορία της τέχνης.
- Σύνδεση της διδασκαλίας με επίσκεψη σε μουσεία, ιστορικά μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους.

Οι αλλαγές ανά βαθμίδα

Η μεγαλύτερη αλλαγή στις τέσσερις τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκεται η Ιστορία, παρατηρείται στη Δ’ τάξη. Ενώ μέχρι σήμερα οι μαθητές διδάσκονται από την αρχαία ελληνική Ιστορία, άνοδο της Ρώμης, Γεωμετρική Εποχή, Περσικούς Πολέμους, τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή, τον Μέγα Αλέξανδρο, όλα τα παραπάνω βάσει της πρότασης του ΙΕΠ απουσιάζουν πλήρως από αυτή την τάξη. Στη θέση τους μπαίνει η διδασκαλία της οικογενειακής, προφορικής, τοπικής ιστορίας που συνδέεται με το άμεσο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών. Οι μαθητές επανέρχονται στη «ροή» ιστορικών γεγονότων στην Ε’ τάξη, όπου ξεκινούν από την προϊστορία και διδάσκονται μέχρι την οθωμανική κατάκτηση.

Κόφτης σε αναλυτική παρουσίαση των στρατιωτικών γεγονότων της Επανάστασης του 1821 προτείνεται για τη διδασκαλία της ΣΤ’ Δημοτικού. Το ΙΕΠ προτείνει να διδάσκονται οι μαθητές από τον 15ο αιώνα έως και τη σύγχρονη εποχή, όμως στη διδακτική ενότητα για την ελληνική επανάσταση προωθεί κυρίως τη διδασκαλία σε βασικά κοινωνικά χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας όπως ο εκσυγχρονισμός και η εκβιομηχάνιση.

Γυμνάσιο – Α’ Λυκείου

Με «λίφτινγκ» στα κεφάλαια που διδάσκονται στις τρεις τάξεις Γυμνασίου, η πρόταση του ΙΕΠ επεκτείνει τη διδασκαλία από την προϊστορία μέχρι και το τέλος του 19ου αιώνα στο Γυμνάσιο, με το Λύκειο να επωμίζεται όπως όλα δείχνουν το βάρος της σύγχρονης διεθνούς και εθνικής ιστορίας. Μέχρι σήμερα στην Α’ Λυκείου διδάσκεται η Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου. Το ΙΕΠ προτείνει στροφή στη σύγχρονη ιστορία από την περίοδο του 1880 μέχρι και σήμερα. Επίσης προτείνει τη διδασκαλία από την εδραίωση του καπιταλισμού και τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έως και τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία, την εισβολή στο Ιράκ και Αφγανιστάν μέχρι την ισλαμική τρομοκρατία.

Β’ και Γ’ Λυκείου

Συνοπτικά και με την αιτιολογία ότι ακόμα γίνεται συζήτηση στη Βουλή για τις αλλαγές στο Λύκειο, το ΙΕΠ δεν προχωρά σε λεπτομέρειες για τη διδασκαλία της Ιστορίας στη Β’ και Γ’ Λυκείου.
«Το μάθημα της Ιστορίας στη Β’ και Γ’ Λυκείου θα μπορούσε να έχει θεματικό χαρακτήρα. Στη Β’ Λυκείου το μάθημα θα μπορούσε να αφορά τη μελέτη της ιστορικής εξέλιξης στις τρεις μεγάλες ιστορικές περιόδους (αρχαιότητα, μέσοι χρόνοι, νεότερη και σύγχρονη εποχή) ζητημάτων που απασχολούν το σύγχρονο κόσμο.
Στη Γ’ Λυκείου το μάθημα θα μπορούσε να επικεντρωθεί μόνο στον 20ο αιώνα, με στόχο την εμβάθυνση σε συγκεκριμένα φαινόμενα και εξελίξεις που είναι σημαντικά για την κατανόηση των αλλαγών που συνέβησαν σε εκείνον τον αιώνα και σε μεγάλο βαθμό διαμόρφωσαν τον κόσμο στον οποίο ζούμε και η μνήμη τους είναι παρούσα», αναφέρει γενικόλογα το πόρισμα.

Διαβάστε επίσης
Πότε θα γίνουν οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά
Γαβρόγλου: Μετά το Πάσχα η συζήτηση για το μάθημα της Iστορίας
Την ερχόμενη εβδομάδα σε διαβούλευση το ν/σ για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (pics)
Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών έξω από το υπουργείο Παιδείας με σκηνές (pics&vids) 

 http://www.cnn.gr/news/ellada/story/75359/sarotikes-allages-sto-mathima-tis-istorias-svinoyn-oi-maxes-toy-21?utm_source=www.newsbomb.gr&utm_medium=dpgNewsBox&utm_campaign=CNN_NEWS&utm_content=vertical
 

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Όταν ο χριστιανισμός κατόρθωσε να γίνει επίσημη κρατική θρησκεία ....


Ο Χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία του Βυζαντίου - Ορθοδοξία News  Agency 

Όταν ο χριστιανισμός κατόρθωσε να γίνει επίσημη κρατική θρησκεία (μετά από διώξεις,σφαγές,εμπρισμούς και δημεύσεις) προσπάθησε να επιβάλλει τον παρά φύσιν μονοθεϊσμο του σε ένα Πολυθεϊστικό κόσμο. Μπροστά στα μάτια του δυνάστη του ο πολυθεϊστής λάτρευε από τρόμο όποιον θεό του επέβαλλαν,στο βάθος της καρδιάς του δεν έπαψε ποτέ να λατρεύει τους Πατρώους Θεούς και να μεταδίδει την ευσέβεια του στα παιδιά του. 
Ανάμεσα λοιπόν στις διηγήσεις που μεταφέρθηκαν ως τις μέρες μας προφορικά ήταν και μια ιστορία για την Ήρα.  Την αγαπημένη θεά των παντρεμένων γυναικών,την σεβαστή προστάτιδα του γάμου. 
Εκείνη,έλεγαν πως γέννησε τον Άρη,τον Θεό του πολέμου,χωρίς την παρέμβαση του Διός. 
Άγγιξε μόνο ένα λουλούδι που της έδωσε η Νύμφη Χλωρίδα....
Η ιστορία αυτή καθιερώθηκε πολύ περισσότερο στην Ρωμαϊκη Θεολογία αφού η Φλώρα,η αντίστοιχη ΡωμαΪκη Θεότητα,είναι η εκλατινισμένη εκδοχή της Ελληνίδας Χλωρίδας. 
Η Φλώρα είχε τον δικό της ιερέα στην Ρώμη,έναν από τους δώδεκα ελλάσονες ιερείς που είχε καθιερώσει ο ο νομοθέτης Νούμας (από την ελληνική λέξη "νόμος"). 
Για να την τιμήσουν μάλιστα γιόρταζαν τα Φλωράλια,που συνοδεύονταν από αγώνες στους οποίους έπαιρναν μέρος οι γυναίκες . Πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι η Ρωμαϊκη Θεολογία δεν είναι τίποτε άλλο από την ελληνική Θεολογία εκλατινισμένη,τόσο στα ονόματα όσο και στον τρόπο αντίληψης της λατρείας. Χρησιμοποιούμε τον όρο Θεολογία διότι πρόκειται όντως για Θεολογία (λόγος περί Θεών). 
Οι εβραίοι με όχημά τους τον χριστιανισμό κατόρθωσαν σήμερα η μυθολογία τους να θεωρείται Ιστορία ενώ η Ιστορία όλων των άλλων λαών να θεωρείται μυθολογία. 
Οφείλουμε λοιπόν να διευκρινίσουμε πως στην αρχαία ελληνική γλώσσα η λέξη "μύθος" σημαίνει τον λόγο,την ομιλία και όχι το παραμύθι,όπως εννοείται σήμερα....
Γ. Γρηγορομιχελάκης "Το βιβλίο που η εκκλησία σου δεν θέλει να διαβάσεις"....
Μάια Τσεπουλίδου

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

ΕΙΜΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ - Είμαι η πατρίδα που πονά - Της ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για Είμαι η Ελλάδα που πενθεί,


Είμαι η πατρίδα που πονά,
που χάνεται στο ρου της ιστορίας!
Τα μεγαλόπρεπα μου τα βουνά,
τις θάλασσες τις καθαρές,
απόβλητοι μ’ανήθικες ιδέες μιαρές,
ξεπούλησαν με γόους υστερίας.

Ειμαι η πατρίδα της ατέλειωτης σιωπής,
Μι’ αφανισμένη, προδομένη χώρα.
Αθώωσαν τους χρόνους της ντροπής,
οι μπάσταρδοι,οι απόκληροί μου γόνοι!
Σβήνω απ΄το χάρτη!Η δόξα μου τελειώνει,
με σέρνει στο βυθό η άγρια μπόρα.

Είμαι η πατρίδα που ο κόσμος της μισεί,
γιατι του πήραν την τιμή,την περηφάνεια!
Κείνα τα νόθα τέκνα που δεν άφησαν νησί,
χωριό η πόλη να μη ρίξουν δυστυχία,
ταγμένοι όλοι τους σε πλήρη συστοιχία,
και ορκισμένοι να μ’αφήσουν στην ορφάνεια..
Τριάδα Ζερβού Πανταζή

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ - Ή είδησις ούδόλως άπησχόλησεν τό...κράτος τών "ΣυριζΑνέλων"!!

 Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ


Ή είδησις περί τής ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΩΣ ώς Δευτέρας Γλώσσης τού κράτους τής Αύστραλίας τής ΈΛΛΗΝΙΚΗΣ ούδόλως άπησχόλησεν τό...κράτος τών "ΣυριζΑνέλων"!! Άλλά καί τόν καλούμενον... "πνευματικόν κόσμον" τόν πολλάκις έν άκοσμία τελούντα!!! Ούδέ δέ τά παρ΄ αύτού έλεγχόμενα δίκτυα τής δημοσίας ραδιοτηλοψίας!!
Καί διατί νά τά άπασχολήση;; Ένετάχθησαν καί αύτά είς τό γενικόν τέλμα τής Γενικής Παρακμής τού βίου τών Έλλήνων τής σήμερον,καθιστάντος εύκολος λεία είς παντοίους, άλλογενείς, άποκτώντας άθρόως ίδιοκτησίαν έπί Έλληνικής Γής(Χαλικιδική, Θράκη, Κρήτη κ.ά.)!! Ένώ ή Γενική Έθνική μας Παράδοσις, ή Πολιτιστική καί Πολιτική, έγράφεται είς τά παλαιώτερα τών ύποδημάτων τών έγχωρίων...άριστερών όλοκληρωτικών καί θιασωτών τού βολεύματος καί τής άντικοινωνικής-άντικοινωνιστικής άτομικής των καλοπεράσεως!!
Έίς τά "πανεπιστήμια, -τά όποία κατέστησαν άπό τάς κομματικάς συμμορίας καί τά κακοποιά στοιχεία τών ψευδαναρχικών-ψευαντεξουσιαστών τρομολάγνων άπαντα..."άχούρια"!!!-, όχι μόνον δέν έκδηλούται κάποια τάσις άναβαθμίσεως τής σπουδής τών Έλληνικών Γραμμάτων, άλλά ύποβαθμίζεται συνεχώς ή Έλληνοπαιδεία!! Καί ένώ όλοι οί είς αύτά φοιτώντες δέν θά έπρεπε νά τυγχάνουν ούδενός πτυχίου, έάν προηγουμένως δέν είχον εύδόκιμον έπίδοσιν είς τήν σπουδήν τής Έλληνικής Γλώσσης καί δέν έφθέγγοντο καί έγραφον είς τήν Γλώσσαν τού Έλληνοπρεπούς Καθαρεύοντος Λόγου, ώς τόν περιέγραψεν ό Μέγας Διδάσκαλος ΄Αδαμάντιος Κοραής, έν τούτοις κατηργήθη ήδη ή διδασκαλία άπό κειμένων τής Γλώσσης τού Πλάτωνος καί τού Άριστοτέλους!!! Καί τό..."μάθημα" τό σχετικόν είς τάς..."φιλοσοφικάς" σχολάς θ΄ άνάγεται μόνον είς μίαν..."γραμματολογίαν" περί τού βίου τών παραγόντων τού Πνευματικού μας Πολιτισμού καί ούδέν έτερον!!!Προεχειρίσθη δέ αύθαίρέτως ώς τάχα..."κοινή" μας "γλώσσα" καί..."διδάσκεται" είς τά "Λύκεια" μόνον ή ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ τών άγραμμάτων Ψυχάρη-Τριανταφυλλίδου!!! Διότι άνθελληνίζοντες, θεωρητικοί δέ τού Ήσσονος Πνευματικού Μόχθου καί τής Πνευματικής Ραστώνης ούτως...ήθέλησαν!! Καί τό έπέβαλον τούτο διά τών παντοειδών... κυκλωμάτων καί "σχέσεών" των!!!
03.04.2017


Βασίλειος Πελασγός-Γούσιος