Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

ΛΟΥΤΡΑ ΑΙΔΗΨΟΥ - ΜΟΥΣΕΙΟ, ΛΙΜΑΝΙ, ΛΙΜΝΗ, ΡΟΒΙΕΣ, ΚΑΝΑΤΑΔΙΚΑ, ΠΑΡΑΛΙΕΣ...

Η Διαμονή μας πάντα ξεκινά από τα Στούντιο Άνεμος με την πανοραμική θέα προς τη Θάλασσα και το Λιμάνι, Διαθέτει κλιματισμό, το Anemos Studios βρίσκεται στα Λουτρά Αιδηψού, 700 μέτρα από τα Λουτρά Αιδηψού. Αγίου Νικολάου Beach είναι 2.8 χλμ. Δωρεάν WiFi είναι διαθέσιμο σε όλο το ξενοδοχείο. Υπάρχει επίσης μια κουζίνα σε μερικές από τις μονάδες, εφοδιασμένο με ένα φούρνο. Anemos Studios περιλαμβάνει επίσης μια βεράντα... http://www.anemosapartment.com/el-gr/

Ο Χαράλαμπος φεύγει από το Λιμάνι της Αιδηψού κάθε πρωί για τα Λιχαδονήσια και επιστρέφει το απόγευμα, μία μικρή κρουαζιέρα στον Βόρειο Ευβοϊκό για αυτούς που δεν γνωρίζουν τα Λιχαδονήσια...

Απέναντι από την Αιδηψό τα Γιάλτρα, με το εντυπωσιακό βουνό της και τα Λουτρά, με τις παραλίες το Λιμάνι με τα Ψαράδικα και τις Ταβέρνες.... Πάνω από το βουνό ο Πλανήτης Δίας που βρισκόταν τα βράδια στην Δύση εκείνες τις μέρες....!!

Τό βράδυ επισκεφτήκαμε τον Αγιόκαμπο για σοροπιαστά με παγωτό, στο Καφέ, φτάνοντας αριστερά στην παραλία......

Κάτω από τον Πλάτανο και το Φεγγάρι ανάμεσα στα κλαδιά του....

Το πρωί στο Ψαρολίμανο της Αιδηψού οι Ψαράδες βγάζουν τα ψάρια που ψαρέψανε από βραδύς, είναι πάμφθηνα με 5 ευρώ 2 κιλά φρέσκο ψάρι !!!!

Στή συνέχεια πάμε το πρωί στα Ιαματικά Λουτρά του ''ΕΟΤ'' όπου ο ευγενέστατος συντηρητής και γυμναστής Κύριος Γιώργος θα μας ξεναγήσει στις πηγές....Εδώ το νερό της πηγής μαζεύεται σε στέρνες για να κρυώσει και στη συνέχεια φεύγει για τις πισίνες των ξενοδοχείων όπου εκεί το αναμιγνύουν με θαλασσινό νερό.....

Εδώ αναβλύζει το ιαματικό νερό από βάθος 2 χιλιομέτρων, έχει θερμοκρασία 85 βαθμών σταθερά καθ`όλον τον Χρόνο....
Ο Κύριος Γιώργος μας εξηγεί για τα νερά των πηγών που αναβλύζουν μπροστά μας, είναι με πάρα πολλά στοιχεία ωφέλημα για το σώμα του ανθρώπου...

Αυτό είναι ένα κομμάτι από αλκαλικά , διάφορα στοιχεία που αφήνει το νερό της πηγής στο πέρασμα του...

Η Μεγάλη Πισίνα όπου κολυμπούν οι λουόμενοι με καταρράκτες νερού για μασάζ και σωλήνες που στέλνουν με πίεση το νερό από το τοίχωμα της πισίνας.... Αυτή η σωλήνα δεξιά που φτάνει στην πισίνα έχει νερό κατ`ευθείαν από την πηγή και φυσικά δεν μπορείς να το αγγίξεις γιατί είναι 80 βαθμούς η θερμοκρασία του !!!

Το διαχειρίζεται Εταιρία Δημοσίου, διότι το Δημόσιό μας με τις χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους είναι ανίκανο να το διαχειριστεί !!  Ελλάς το μεγαλείο σου !!
Στο κτήριο του Υδροθεραπευτηρίου υπάρχει και η Αρχαιολογική Συλλογή της Αιδηψού στο ημιώροφο, όπου εκθέτονται διάφορα αρχαία αντικείμενα και αγάλματα που βρέθηκαν από ανασκαφές στην περιοχή της Αιδηψού. Πολλά είναι από την Ρωμαϊκή εποχή αλλά και ακόμη παλαιότερα....

Αυτά είναι τα παλιά λουτρά δίπλα στο καινούργιο κτίριο, αλλά είναι παραμελημένο αυτό το ωραίο οίκημα, δυστυχώς θα μπορούσε να λειτουργεί σαν μουσειακός χώρος, αλλά, που τέτοια πράγματα στο Ελλάδα........

Την επομένη το πρωί πάμε για μπάνιο στά Κανατάδικα, από τις ωραιότερες παραλίες της Βορείου Εύβοιας...

Εδώ στις ξαπλώστρες σερβίρουν ουζάκι με μεζέ 2,5 Ευρώ και η ξαπλώστρα δωρεάν !!!!

Τό περιβάλλον πολύ ευχάριστο με ξένους και Έλληνες τουρίστες.....

Απέναντι η ακτή του Βόλου....

Στην Ταβέρνα του ''Μπεκάτσα'' στα Κανατάδικα ,το μπουκαλάκι το Ούζο με μεζέ έχει 2 ευρώ !!! Και μεζέ ψαράκι παρακαλώ με ντοματούλα αγγουράκι και Τζατζικάκι !!! !

Τό Βράδυ πάμε στην Ταβέρνα του ''Βλάχου'' κοντά στην Αιδηψό στην παραλία πριν τον Αγ. Νικόλαο....

Εκεί θά απολαύσουμε Ζυγούρι κοντοσούβλι ωραιότατο με μπουγιουρντί και πατάτες τηγανητές δικές του....
 Το Ζυγούρι έλιωνε στο στόμα και άφηνε την υπέροχη γεύση του που σου έκανε να πίνεις ασταμάτητα.....
 Και όλα αυτά με μουσική και χορό παρακαλώ !!!!

Χασαποσέρβικο η Σαλονικιά..... και το κέφι ανάβει......

Μία πολύ ζωντανή Ύπαρξη.... θα μας φτιάξει το κέφι ακόμα περισσότερο.....
Τελικά περάσαμε υπέροχα και μας στοίχισε μόνο 24 ευρώ τα δύο άτομα με τα Ζυγούρια τα κρασιά τα Μπουγιουρντί και τις πατάτες..........

Την επομένη το πρωί πάμε στις Ροβιές, μία ωραία παραλία Νοτίως της Αιδηψού, εκεί θα παίξουμε το ταβλάκι μας παραθαλάσσια και θα κάνουμε και το μπάνιο μας...

Σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερο......

Και μιά θάλασσα πεντακάθαρη και δροσερή !!!

Όχι πολύς κόσμος, περισσότερο οικογένειες....

Το βράδυ θα κάνουμε την βόλτα μας στην παραλία της Αιδηψού με τα πολλά καφέ, Ταβέρνες Πιτσαρίες, Γυράδικα και ωραία Ζαχαροπλαστεία όπως το ''Αυρα'' που με μουσικούλα απολαμβάνεις παραθαλάσσια μια Βάφλα με παγωτό, χαζεύοντας τα πλοία που περνάνε στην θάλασσα....
 Η Υπέροχη Βάφλα με Παγωτό που σου προσφέρουν στο ''Αυρα'' μόνο με 5 ευρώ !!

Τα Φέρι της γραμμής, Αρκιτσα- Αιδηψός περνάνε από μπροστά μας....

ΤΗΝ ΕΠΟΜΈΝΗ ΤΟ ΠΡΩΊ ΦΕΎΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΊΜΝΗ ΕΥΒΟΊΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΠΟΥ ΚΆΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΜΕΡΙΚΈΣ ΕΒΔΟΜΆΔΕΣ....
 ΤΟ ΤΟΠΊΟ ΕΊΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΌ, ΟΛΌΚΛΗΡΑ ΔΆΣΗ ΈΧΟΥΝΕ ΓΊΝΕΙ ΚΆΡΒΟΥΝΟ....
 ΈΧΩ ΒΓΆΛΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ 200 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΚΑΙ ΑΛΊΜΟΝΟ ΑΝ ΔΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΧΤΙΖΕΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΉΘΩΣ... ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΆΡΕΙΟ ΠΆΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΊΞΩ ΠΩΣ ΕΚΕΊ ΉΤΑΝ ΌΛΟ ΔΑΣΟΣ, ΉΤΑΝ ΌΛΟ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ. ΈΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΌΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΩΣ ΉΤΑΝΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ..
 Η ΦΩΤΙΑ ΉΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΆΦΗΣΕ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΚΟΛΌΝΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ...
 ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΠΟΠΤΕΎΟΜΑΙ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΊΣΕΙ, ΕΜ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΆΒΕΙ ΟΎΤΕ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΝΑ ΒΆΛΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΠΟΎΝ ΤΑ ΧΈΡΙΑ........
ΑΥΤΗ Η ΒΡΥΣΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ, ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΕΠΕΡΣΙ....
ΈΝΑ ΚΑΤΑΠΡΆΣΙΝΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΑΠΌ ΠΕΎΚΑ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΔΈΝΤΡΑ ΈΠΝΙΓΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ, ΤΏΡΑ ΈΓΙΝΑΝ ΌΛΑ ΚΆΡΒΟΥΝΟ.... ΑΚΟΎΩ ΓΙΑ ΑΝΑΔΆΣΩΣΗ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΌΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ Η ΦΥΣΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΗΘΕΙ.
ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑ !!!
ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΔΑΣΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΩΝ ΛΟΦΩΝ ΜΕ ΒΙΛΕΣ.... ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ... ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΣΤΑ ΠΡΩΗΝ ΚΑΜΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ....

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΟΜΟΡΦΗ ΛΙΜΝΗ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ, ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΦΩΤΙΕΣ ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ...
 Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ....
 ΚΑΘΗΣΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ  ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΓΙΑ ΟΥΖΟ....
 ΚΑΙ ΜΕΖΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, ΠΕΤΡΟΣΟΛΗΝΕΣ !!!!
 ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Η ΦΩΤΙΑ....

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΕΡΩΜΕΝΗ ΜΑΣ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΨΑΡΟΛΙΜΑΝΟ ΤΗΣ ΑΙΔΗΨΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΨΑΡΙ ΦΡΈΣΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΑΡΑΔΕΣ

ΕΚΕΊ Ο ΚΑΠΕΤΆΝ ΦΩΤΗΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΛΑΜΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΤΣΙΠΟΥΡΙΤΣΕΣ....

Δείτε ένα βιντεάκι που ψαρεύουν από την προβλήτα του ψαρολίμανου μια Παλαμίδα !! https://youtu.be/h_sl52nsWu0

ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΩΝ ΓΙΑΛΤΡΩΝ, 20 ΧΙΛΜ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΙΔΗΨΌ...
 ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΡΏΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΥΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΆ....
 ΤΟ ΨΑΡΟΛΙΜΑΝΟ ΤΩΝ ΓΙΑΛΤΡΩΝ ΑΠΟ ΨΗΛΆ.....
 ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΖ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΛΤΡΑΣ....
 ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΎΣ ΠΟΥ ΠΑΊΡΝΕΙ Η ΘΆΛΑΣΣΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΥΘΟΎ....

ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΙΔΗΨΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΉΚΑΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ....
 Σ`ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΟΛΠΙΣΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΑΒΕΡΝΑ ΠΑΡΑΘΑΛΆΣΣΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΡΑΒΊΔΕΣ ΑΛΛΆ ΕΙΧΕ ΈΝΑΝ ΟΥΖΟΜΕΖΕ ΥΠΈΡΟΧΟ....
ΜΕ ΘΕΑ ΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ ΉΠΙΑΜΕ ΤΟ ΟΥΖΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΏΣΑΜΕ ΜΟΝΟ 4 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΔΥΟ ΟΥΖΑ ΜΕ ΜΕΖΕ ΜΠΟΛΙΚΟ !!!!!

ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΙΔΗΨΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΆΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΩΤΗ.... ΑΠΕΝΑΝΤΙ Η ΑΙΔΗΨΌΣ....

Εδώ βλέπουμε την Αφροδίτη μετά το ηλιοβασίλεμα πίσω από το βουνό των Γιαλτρών...

Το πρωί πάλι στα Κανατάδικα για ουζάκι και μπανάκι..... Στο βάθος η είσοδος του κόλπου στον Βόλο.....

Στη διαδρομή μας για τα Κανατάδικα βλέπουμε αυτό το πανό στο Κέντρο Υγείας της Ιστιαίας, η εικόνα μιλά μόνη της.... Μή χρειαστεί κανείς να πάει, εκτός από την τεράστια λακκούβα που έχει ο δρόμος μπαίνοντας για το Κέντρο Υγείας και θα χτυπήσει το αυτοκίνητο..... Θα συναντήσει κανείς και τα παραπάνω προβλήματα.....

Ούζο με μεζέ για να ξεχάσουμε.... Στήν ξαπλώστρα με 2,5 ευρώ !!!

Το βράδυ απολαμβάνουμε την Πίτσα... βλέποντας την ανατολή της Πανσέληνου από την ταράτσα του 'ΕΔΕΜ' στην παραλία του Αγ. Νικολάου......
 και το πρωί  βουτιά... στην παραλία της Αιδηψού.... αφού πρώτα καθάρισα ένα διάδρομο από πέτρες για να μπω στη θάλασσα....
 Μία ανάμνηση από τις Ροβιές......

Φεύγουμε με ποικίλες αναμνήσεις και εντυπώσεις.... Αφήνουμε τον Αγιόκαμπο με το Φέρι και πάμε Για την Γλύφα απέναντι....
Ο Γλάρος αναμένει κι αυτός την αναχώρηση...
Η Μεγάλη μου εντύπωση είναι πως έχουμε μιά υπέροχη χώρα αλλά όταν κυκλοφορείς με το αυτοκίνητό στους επαρχιακούς της δρόμους καταλαβαίνεις πόσο παραμελημένη είναι αυτή η χώρα...
Ακόμα και μέσα στους κεντρικούς δρόμους της Αιδηψού οι λακκούβες σε ταράζουν την ψυχραιμία σου και ξεσπάς σε βρισιές για τους υπεύθυνους- ανεύθυνους αυτής της χώρας...

Πήγαμε και πέρσι θα πάμε και του χρόνου https://enimerosiseola.blogspot.com/2015/08/blog-post_22.html