Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ 100ΔΡΑΧΜΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ


- Στη μια πλευρά του νομίσματος εμφανίζεται ο Μ. Αλέξανδρος με μια κορδέλα στα μαλλιά, σύμβολο του μυημένου στα Ελληνικά Μυστήρια και με τα κέρατα του Άμμωνος Διός, που σημαίνουν την ισόρροπη ανάπτυξη των δύο λοβών του εγκεφάλου, πράγμα που συμβαίνει μόνον σε λίγους μυημένους και σε ακόμη λιγότερους προικι­σμένους από τη φύση, γι' αυτό και μετωπικές οργανώσεις των εχθρών του Ελληνισμού με καλυμμένα ερωτηματολόγια ή και ανοιχτά ακόμη, κάνουν δήθεν ελέγχους του δεξιού και του αριστερού ημισφαιρίου, για να εντοπίσουν τους προικισμένους Έλληνες και να τους εξοντώσουν.
- Στην άλλη πλευρά του νομίσματος, δίπλα στην ημερομηνία κατα­σκευής του, στο αριστερό μέρος, υπάρχει ένα ανθέμιο. Το λουλούδι αυτό θα το δούμε να το κρατά στο δεξί της χέρι στα τρία της δάχτυλα, η Φρασίκλεια, ένα άγαλμα που βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών και το οποίο είναι το μόνο του οποίου απαγορεύεται η φωτογράφηση από τους Έλληνες, αφού κατά καιρούς το κινηματογραφούν ξένα τηλεοπτικά συνεργεία. Το ανθέμιο αυτό σε άλλα αγάλματα το βλέπουμε τοποθετημένο στο υψηλότερο σημείο του μετώπου, που στα Ελληνικά στέμματα μοιάζει με ένα τρίγωνο.
Είναι το κωνάριο, το γνωστό "τρίτο μάτι", που συνήθως το βλέπουμε στην κορυφή του θύρσου του Διονύσου.
- Τρίτο στοιχείο στο νόμισμα αυτό είναι ο λεγόμενος "Ήλιος της Βεργίνας". Θα δούμε πως έχει 16 "ακτίνες" που αν τις προσέξουμε καλά θα κατανοήσουμε το κρυφό τους νόημα. Ο Μακρόβιος λέει πως η ψυχή όταν κινείται εγκαταλείπει το σφαιρικό τέλειο σχήμα της και αποκτά τη μορφή ενός κομήτη. Το κέντρο του ήλιου αυτού παρατηρούμε πως υπάρχει ένα λουλούδι με 10 πέταλα.
Έχουμε λοιπόν τα εξής στοιχεία: Δύο λοβούς, ένα ανθέμιο με πέ­ντε πέταλα, 16 ψυχές, έναν πυρήνα με 10 φύλλα και ένα φωτοστέφανο με τη μορφή κορδέλας. Η "ιερογλυφική" φράση είναι η εξής: "Ο μυη­μένος άνθρωπος, ο οποίος ξεπέρασε τον εαυτό του, ο ήρωας (που ο Νίτσε ονομάζει Υπεράνθρωπο) με ανεπτυγμένους τους δύο λοβούς και ενεργοποιημένο το κωνάριο, απελευθερώνει την ψυχή του από τον υποσελήνιο κόσμο για να συναντήσει και να ενωθεί με την αιώνια ψυχή, τον τέλειο αριθμό των Πυθαγορείων"..
[Πηγή: "Κανείς δεν τολμά να τα γράψει", Δημήτρης Κύθρας]
 

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ( Μετά από 40 χρόνια ! )


Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
( Μετά από 40 χρόνια ! )

Α``  Ο Βασίλης, από χρόνια, μου το είχε ξαναπεί..
πως θα πρέπει κάποια μέρα, να βρεθούμε όλ`οι παλιοί....
   Θα` ταν κάτι το ωραίο και το συγκινητικό, 
ύστερ`από τόσα χρόνια, από το δημοτικό...
   Έτσι, αρχίσαν να ρωτάνε... και μαζί με την Σμαρώ
φτιάχναν λίστες, πού κρατάνε από τον πολύ παλιό καιρό..

Β``    'Αρχισαν λοιπόν να ψάχνουν με τηλέφωνα πολλά
προσπαθώντας για να μάθουν για ονόματα παλιά...

Β``  Κι όταν πιά τα καταφέραν να βρεθούν οι πιό πολλοί
κανονίσαν κάποια μέρα ραντεβού στο Ουζερί..

Α``  Είχαν κάνει και μιά τούρτα, το παλιό μας το σχολειό !
βρήκαν και τον δάσκαλό μας, τότε, από το Δημοτικό !!!

Β``  Τό τί έγινε κει πέρα, στη συνάντηση αυτή, σάν βρεθήκανε παρέα, κλέγαν όλοι σαν χαζοί,
κοιταζόντουσαν στα μάτια και γυρίζαν... στα παλιά, εχανόντουσαν τα λόγια γίναν πάλι σαν παιδιά..

Α``  Κι από τότε γίναν φίλοι, βάλαν πρόγραμμα μπροστά, ν`ανταμώνουν ενωμένοι, όπως τότε, τα παλιά...
Β``  Κάποιος, τά`γραφε για πλάκα, πέρα, απ`την ξενιτιά, μα του`ρχότανε τα δάκρυα, γιατ`ήταν τόσο μακρυά..

Α`` Κάποια μέρα θα γυρίσει, να βρεθεί κι αυτός κοντά για να ζήσει αναμνήσεις από χρόνια σχολικά..
Β``  Μέχρι ο καιρός να έλθει, πάντα θα τους τραγουδά, με τραγούδια χωρίς τέχνη, μα βγαλμένα απ`την καρδιά

Στοίχοι - Μουσική
Νίκος Παζα'ί'της
 
 
-----------------------------------
 
 
Η ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΘΥΜΊΖΕΙ....

Πέρασαν χρόνια χωρίς να σας δώ
κι ούτε περίμενα να`ρθω εδώ
που μαζευτήκαμε με μια χαρά
για να γιορτάσετε χρόνια παλιά

Μα δεν μπορώ να θυμηθώ
πως να τη λέγαν ετούτη εδώ
και το μυαλό ξαναγυρνώ
σαράντα χρόνια πιο πίσω να βρώ

Πόσο, πόσο μ`αρέσει, που τώρα είμαστε έτσι..
Θυμίζει κείνα τα χρόνια, που τρέχαμε μεσ`την αυλή

Πέρασαν χρόνια χωρίς να σας δώ
μα πάντα η σκέψη μου ήταν εδώ...
και η καρδιά μου σκιρτίζει ξανά
 όταν θυμάται παλιά σχολικά..

Μα δεν μπορώ να θυμηθώ
ποιός νά`ταν τότε ετούτος εδώ
με το μυαλό ξαναγυρνώ
σαράντα χρόνια πιό πίσω να βρώ

Πόσο, πόσο μ`αρέσει που τώρα είμαστε έτσι
Θυμίζει `κείνα τα χρόνια που παίζαμε μεσ` την αυλή

Κι έτσι τώρα μπορούμε και πάλι να θυμηθούμε
Καξίρα και Τανταλίδη, Στρουμπάρα, Καλλιόπη μουρλή...

Στίχοι - Μουσική
Νίκος Παζα'ί'της
 
 
---------------------
 
 
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ

Πέρασε καιρός πού`χα χρόνια να σας δω και να που τώρα έγινε κι αυτό
σμίξαμε ξανά 40 χρόνια πια μετά στην μνήμη φέραμε την παιδική χαρά


Μα νά που μιά στιγμή η αγάπη θέλησε να σμίξουμε μαζί΄
και μέσα στη χαρά να νιώσουμ`όλοι σαν τ`ανήλικα παιδιά


'Αλλαξαν μορφές σαν σκιές ζωγραφιστές αλλάξαν όλα μεσ`τα μάτια οι καιροί
Γίναμε γονείς γίναν παππούδες μερικοί γίναν γιαγιάδες κι επιστήμονες πολλοί

Μά νά που μιά στιγμή η αγάπη θέλησε να σμίξουμε μαζί
καί μέσα στη χαρά να κλαίμε όλοι σαν τ`ανήλικα παιδιά

Στοίχοι Μουσική
Νίκος Παζαίτης
 
 
 
---------------------------------
 
 
 
   ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

ΜΟΥ`ΣΤΕΙΛΕ Ο ΣΤΕΡΓΙΑΔΗΣ ΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΓΕΜΙΣΤΌ
ΒΙΝΤΕΟ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΙ ΈΚΑΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ

ΕΙΝ` ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ`ΓΙΝΕ ΠΡΟΣ ΑΝΆΜΝΗΣΗ..
ΚΙ ΈΤΣΙ ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΑ ΒΡΈΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥ ''ΑΧΙΛΕΑ''

ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΏ
ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΆΛΛΟΙ, ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ Ν` ΑΛΛΆΞΑΝ ΚΙ ΆΛΛΟΙ ΜΟΙΆΖΟΥΝΕ ΠΟΛΥ
ΚΙ ΌΤΑΝ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ  ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕΣΑ..ΤΗΝ ΨΥΧΗ..

ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΛΛΆΞΕΙ ΜΕΝΕΙ Η ΊΔΙΑ, ΑΠΟ ΠΑΛΙΆ
ΚΙ ΕΙΝ`ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΦΈΡΝΕΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΉ ΧΑΡΑ !

ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΑΦΉΣΑΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ
ΘΑ`ΤΑΝ ΌΠΩΣ ΠΡΏΤΑ ΉΣΑΝ ΑΝ ΘΑ ΒΓΆΖΑΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΆ  ( Σμαρώ..)

Ο ΧΟΔΙΑΚΗΣ ΚΑΜΑΡΩΝΗ ΚΙ Η ΑΘΗΝΆ ΚΑΤΙ ΚΟΙΤΆ
Ο ΚΑΤΡΆΚΑΛΟΣ ΞΑΠΛΏΝΕΙ ΣΤΟΝ ΦΑΚΟ ΝΑ `ΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ

ΝΑ, Ο ΣΆΒΒΑΣ ΚΑΚΑΡΊΖΕΙ, ΛΊΓΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΆ...
ΕΙΝ`Ο ΠΡΏΤΟΣ ΜΟΥ Ο ΦΊΛΟΣ ΑΠΟ ΧΡΌΝΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ

ΡΑΓΚΑΒΗΣ, ΖΑΖΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΌΛΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ..
ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΘΥΜΗΘΏ ΠΩΣ ΤΗΝ ΛΕΝ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ..

ΠΟΎ `ΝΑΙ ΔΊΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΎΣΗ ΚΙ ΈΧΕΙ ΠΡΌΣΩΠΟ ΓΛΥΚΌ
ΉΤΑΝ ΈΤΣΙ ΑΠΌ ΜΙΚΡΟΎΛΑ.. ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΘΥΜΗΤΙΚΌ ...

ΚΑΙ ΕΚΕΊΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΎΣΙ ΚΕΙ ΣΤΟ ΒΆΘΟΣ ΣΤΗ ΓΩΝΙΆ
ΚΙ Ο ΨΗΛΌΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΎΜΙ, ΚΑΤΙ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΜΙΛΆ

ΚΙ ΆΛΛΟΙ ΑΚΌΜΗ, ΑΛΛΟΎ ΚΟΙΤΆΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ
ΝΑ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΩ, ΣΑΡΆΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΑ ΜΕΤΑ..

ΚΙ ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΩ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΌ
ΚΙ ΌΣΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΓΥΡΊΣΩ , ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΚΌ..
ΤΗΝ ΨΥΧΉ ΜΟΥ ΠΟΎ `ΝΑΙ Η  ΊΔΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΌ

ΝΙΚΟΣ ΠΑΖΑΙΤΗΣ

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

Οι απαρχές της Ιεράς Εξέτασης


 
Οι ρίζες του θεσμού της Ιεράς Εξέτασης χρονολογούνται από τους πρώτους αιώνες της επικράτησης του χριστιανισμού στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος προέδρευσε της Πρώτης Οικουμενικής Συνόδου της Νίκαιας (325) η οποία καταδίκασε το δόγμα του Αρείου. 
Οι γιοι του Κώνστας και Κωνστάντιος οργάνωσαν στη Σκυθόπολη της Συρίας το πρώτο στην ιστορία στρατόπεδο μαζικής εξόντωσης. Συγκέντρωσαν από όλα τα σημεία της αυτοκρατορίας χιλιάδες αλλοθρήσκων, ελληνιζόντων, οπαδών της ελληνικής φιλοσοφίας, αλλοδόξων και αιρετικών, τους οποίους βασάνιζαν μέχρι θανάτου
Το 382 ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος εξέδωσε διάταγμα για την δίωξη των αιρετικών και ειδικότερα των Μανιχαίων. Το 472 ο επίσκοπος Ρώμης (ακόμα δεν λεγόταν πάπας) Λέων Α’ χαρακτηρίζει τη λατρεία των Ελλήνων (δωδεκαθεϊσμό) ως δημόσιο έγκλημα.
Επί αυτοκράτορα Ιουστινιανού (6ος αιώνας) η δίωξη αιρετικών και «πιστών της ελληνικής πλάνης», νομιμοποιείται επίσημα. Στο Ιουστινιάνειο Κώδικα αναγράφεται: «Οι Μανιχαίοι, όπου και αν βρίσκονται, τιμωρούνται με την ποινή του θανάτου» και επίσης «Η ανάκριση (ιερά εξέταση) μπορεί να επεκταθεί και μέχρι θανάτου». Ασκήθηκαν επίσης απηνείς διώξεις κατά των «μυσαρών, ανόσιων», ή όπως αλλιώς χαρακτηρίζονται, «αλιτήριων Ελλήνων» δηλαδή κατά των οπαδών της παλαιάς θρησκείας. Δεκάδες χιλιάδων βασανίστηκαν άγρια, σφάχτηκαν, λιντσαρίστηκαν, σταυρώθηκαν, λιθοβολήθηκαν, ρίχθηκαν στη θάλασσα ή στα ποτάμια, εξανδραποδίστηκαν, ανασκοπήθηκαν, στραγγαλίστηκαν, κάηκαν στην πυρά ή στη θράκα, αποκεφαλίστηκαν, απαγχονίστηκαν, διαμελίστηκαν, γδάρθηκαν ζωντανοί, ζεματίστηκαν με καυτό λάδι, δηλητηριάστηκαν και εκτελέστηκαν με ποικίλους άλλους τρόπους – η ανθρώπινη εφευρετικότητα στο σημείο της εξόντωσης των αντιφρονούντων ξεπερνά κατά πολύ την φαντασία - στο θεοκρατικό Βυζάντιο.
Από την εποχή του Θεοδοσίου του Α’ ως και τον 9ο αιώνα, εκτός των ναών, αγαλμάτων, πινάκων, σχολών, βωμών, μαντείων, θεάτρων και άλλων μνημείων, κάηκαν στην πυρά και χιλιάδες βιβλία αρχαίων και νεώτερων Ελλήνων συγγραφέων, φιλοσόφων, ιστορικών, μαθηματικών, επιστημονικά συγγράμματα και αιρετικά βιβλία. Υπολογίζεται ότι πάνω από 99% των βιβλίων που υπήρχαν κάηκαν ή καταστράφηκαν δημοσίως ή κρυφά από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες τους, μιας και η κατοχή και μόνο τέτοιων συγγραμμάτων επέσυρε τη θανατική ποινή.

Κωνσταντίνα Κλάδη

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Εμβόλιο Εμπιστοσύνης

 Έχουμε ή όχι εμπιστοσύνη στα εμβόλια; Διεθνής έρευνα επιχειρεί να απαντήσει

Εμβόλιο Εμπιστοσύνης 
Τα παραμύθια συνήθως αρχίζουν με την έκφραση ,,
Μια φορά κι έναν καιρό,, και μετά σε ταξιδεύουν σε φανταστικά ταξίδια μέχρι να ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα. 
Η πανδημία είναι ένα γεγονός που περιέχει όμως μεγάλη δόση παραμυθιού στο οποίο όμως η εξιστόρηση διαφέρει από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν ήταν μια φορά κι έναν καιρό, αλλά πολλές φορές σε συγκεκριμένες περιόδους και μια εξέχουσα παραμύθα πολύ πρόσφατα. 
Γιατί η πανδημία ενώ είναι γεγονός αρρωστένει και πεθαίνει κόσμος, καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου που μοιάζει με παραμύθι γιατί οι φαντασιώσεις και ανακρίβειες πέφτουν σαν χρυσή βροχή που ποτίζει όλες τις ,, γλάστρες και όλα τα ,, φυτά του κόσμου. 
Όταν έχουμε την εμπειρία από προηγούμενες ξαφνικές επιδημίες όπως το AIDS που η αιτία του ήταν κάποιος μεταλλαγμένος ιός που προϋπήρχε σε πίθηκο και μεταφέρθηκε με μυστηριώδεις συνθήκες στον άνθρωπο. Ευτυχώς αυτός κολλάει με πολύ συγκεκριμένο τρόπο οπότε η δημόσια υγεία δεν κινδυνεύει άμεσα. Το περίεργο όμως της υπόθεσης είναι οτι μετά από 40 χρόνια ενεργού ιού, δεν βρέθηκε ακόμη εμβόλιο, ούτε τρόπος οριστικής θεραπείας, αλλά μία μεσοβέζικη μέθοδο φαρμακευτικής αγωγής κοκτέιλ πολλών ακριβών φαρμάκων που δεν αφήνουν τον ιό να εξελιχθεί στο σώμα του φορέα και διασφαλίζουν την παράταση ζωής. 
Ο φορέας δηλαδή είναι εξαρτημένος από τα φάρμακα για μια ζωή. Αξιοσημείωτο είναι ότι η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία 100 χρόνια βρήκε πρώτα εφαρμογή στην πολεμική βιομηχανία στην οποία συνδράμουν πλέον όλες οι επιστήμες συμπεριλαμβανομένων της ιατρικής, χημείας, φυσικής και παρόμοιες ερευνητικές ομάδες που ανακαλύπτουν νέους τρόπους αφανισμού πληθυσμών με βιοχημικό πόλεμο. Δεν είναι λοιπόν καθόλου παράδοξο ο μεταλλαγμένος ιός να προέρχεται από εργαστήριο. Είναι λοιπόν πιθανό και οι επόμενες πανδημίες που ευτυχώς τοπικά και σχετικά σύντομα ήλθον σκότωσαν και απήλθον, να ήταν προϊόντα κάποιων ,καλοπροαίρετων εργαστηρίων. 
Αυτές ήταν παροδικές προκαλώντας όμως παγκόσμια αναστάτωση που κανονικά έπρεπε να προϊδεάσουν όλους τους κυβερνώντες ότι πρέπει να θωρακίσουν το σύστημα υγείας γιατί το κακό παραμονεύει και εμφανίζεται ξαφνικά μέσα από αγελάδες, γουρούνια, πουλερικά, κουνούπια, κατατάσσοντας ύποπτο και επικίνδυνο κάθε ζωντανό οργανισμό του πλανήτη. 
Έχουμε λοιπόν γεγονός και όχι παραμύθι, ότι για πολλούς και διάφορους λόγους, έχουμε νέες επιδημίες αλλά το σύστημα υγείας συνεχίζει να κοιμάται. 
Παράλληλα βγήκαν στην φόρα σκάνδαλα με παράνομες δραστηριότητες ορισμένων φαρμακευτικών εταιρειών, αφήνοντας βέβαια ξεκάθαρα να νοηθεί ότι όλες πρέπει να λειτουργούν παρομοίως και είναι θέμα συγκυριών ποιές και πότε θα αποκαλυφθούν, τάχα να τιμωρηθούν. 
Φαρμακευτικές εταιρείες σε συνεργασία με τους γιατρούς έχουν καθιερώσει φαρμακευτικές αγωγές εφ όρου ζωής του ασθενούς, που βρίσκεται συνεχώς μεταξύ πάθησης και γιατρειάς και δεν μπορεί να ξεφύγει. Παράλληλα οι συνθήκες ζωής στον πλανήτη πάνε από το κακό στο χειρότερο και πλέον η ανθρωπότητα έγινε φιλάσθενη, οπότε με την βοήθεια κερδοσκόπων το χειρότερο γίνεται καθεστώς. 
Εν μέσω λοιπόν αυτών των συγκυριών, εμφανίζεται ο πιό επικίνδυνος ιός που σε τρεις μήνες κατακυριεύει τον κόσμο που σημαίνει ότι αυτός δεν παίζει το ίδιο παροδικό παιχνίδι των προηγούμενων, αυτός ήρθε για να μείνει και θέλει οργανωμένη άμυνα για να αντιμετωπιστεί. 
Το πώς εμφανίστηκε και πώς εξελίχθηκε το παρακολούθησε η ανθρωπότητα χαζεύοντας ειδήσεις από την Κίνα βήμα προς βήμα μετρώντας χιλιάδες κρούσματα ημερησίως και εκατοντάδες νεκρούς. 
Ήταν όμως όλοι τους επαναπαυμένοι στις πολυθρόνες τους γιατί ο ιός δεν μεταδίδονταν από την οθόνη της τηλεόρασης, έτσι δεν θορυβήθηκε κανείς μέχρι που ο εχθρός έφθασε έξω απ' την πόρτα τους. 
Όσο επικίνδυνος έδειχνε ο ιός, τόσο ασαφείς ήταν οι επεξηγήσεις για την προέλευση, τον τρόπου μετάδοσης, μέτρα προστασίας, αν είναι ιάσιμος, αν επέρχεται ανοσία, και κυρίως αν θα παραχθεί εμβόλιο και πότε με το καλό. 
Εν τω μεταξύ η Κίνα μετά από 5 μήνες εφαρμογής αυστηρών μέτρων προστασίας, σταμάτησαν την μετάδοση του ιού και γύρισαν ξανά σε κανονικούς ρυθμούς και συνθήκες ζωής. 
Ενώ το γεγονός αυτό ήταν ολοφάνερο, η ανθρωπότητα δεν το είδε δεν του έδωσε σημασία, αλλά συνέχισε να αναρωτιέται με τις ίδιες απορίες και να πειραματίζεται με τα μέτρα προστασίας που επέβλεπαν να είναι η πίτα ολόκληρη αλλά και ο σκύλος χορτάτος. 
Και στην Κίνα είχαν σκύλους αλλά αν αντί να τους ταΐσουν να είναι χορτάτοι, τους έφαγαν για να χορτάσουν οι ίδιοι. Στον υπόλοιπο κόσμο τα ,, σκυλιά, κάνουν κουμάντο και τρώνε ανθρώπους νεκρούς και ζωντανούς. Για αυτά ο άνθρωπος μετράει σαν μονάδα κέρδους. 
Όσο ζεί πρέπει να ξοδεύει χρήματα που αυτοί εισπράττουν τα περισσότερα. 
Και να πεθάνει όμως πάλι έχουν τρόπο να κερδίζουν. 
Μέσα σ' αυτό το σκυλολόι και πολύ μακριά απ' την Κίνα σε απόσταση και νοοτροπία, εμφανίζεται το εμβόλιο από μια σύμπραξη φαρμακευτικών εταιρειών που και μόνο η εμπλοκή τους, δηλώνει μια καλοστημένη απάτη που από τέτοιες τις έχουν παλιά μου τέχνη κόσκινο. 
Το εμβόλιο εμφανίστηκε σαν μια υπερβολικά πρόωρη γέννα που αντί 9 μήνες μας ήρθε στους 5 ή 6 που στην ουσία αυτό δεν είναι γέννα αλλά αποβολή. 
Ενώ λοιπόν όλοι οι ειδικοί που από τέτοιους γέμισε ο τόπος, συμφωνούσαν ότι χρειάζεται τουλάχιστον 18 μήνες για να παραχθεί εμβόλιο και ακόμη περισσότερους γιατί παρέμεναν ακόμη πολλές αναπάντητες ερωτήσεις περί του ιού, η δίψα των σκυλιών που έμειναν νηστικά μισό και πλέον χρόνο, παρουσίασαν όχι μόνο ένα αλλά ποικιλία εμβολίων για όλα τα γούστα σε χρόνο ρεκόρ 8 μήνες αντί 18. Καθώς λοιπόν τα σκυλιά κυβερνούν τον τόπο, κόβουν και ράβουν, αποφασίζουν και διατάζουν και με προβιά καλού γιατρού και Σαμαρείτη, έρχονται να ,, επιβάλουν,, ,, προαιρετικά,, τον εμβολιασμό. 
Δεν είναι υποχρεωτικός αλλά αν δεν έχεις πιστοποιητικό εμβολιασμού δεν πας πουθενά. 
Σε παρόμοια περίπτωση κάποιο κυβερνητικό παλιόσκυλο προμήθεψε την χώρα 10 εκατομμύρια άχρηστα εμβόλια απλά υπακούοντας στην αγέλη. 
Το ίδιο ισχύει και τώρα. Ακόμη δεν απαντήθηκαν θεμελίωδεις απορίες περί του ιού, βρέθηκαν εμβόλια αγοράστηκαν και έβαλαν τα πρόβατα στην σειρά να τα εμβολιάσουν. 
Παράλληλα η Κίνα παραμένει περιέργως απαλλαγμένη, και ο υπόλοιπος κόσμος βομβαρδίζεται από διαδοχικά κύματα κρουσμάτων σε ανησυχητικά υψηλό βαθμό και εφιαλτικά νέα μεταλλαγμένα στελέχη του ίδιου ιού. Με αυτές τις συνθήκες, μου επιβάλουν να εμβολιαστώ...... 
Χωρίς να με διασφαλίσουν ότι δεν θα προσβληθώ, καθώς μαθαίνουμε ότι εμφανίστηκαν κρούσματα σε εμβολιαμένους που ήταν ασυμπτωματικοί Χωρίς να με διαβεβαιώσουν ότι θα έχω ανοσία και για πόσο χρόνο. Χωρίς να ξέρουν αν οι μεταλλαγμένοι ιοί θα επηρεαστούν από το εμβόλιο. 
Από ένα κράτος που τα σκυλιά κυβερνούν με όλο τους το σόι, που κόβουν μισθούς και συντάξεις για να πληρώσουν ΜΜΕ να τους κάνουν αέρα, ηλίθιους προγραμματιστές να κάνουν τηλεκπαίδευση, πανίβλακες υπουργούς να νομοθετούν οτιδήποτε δεν συμφέρει στον λαό, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΕΚΑΡΑ ΣΤΟ ΕΣΥ αλλά να επικυρώνουν στην βουλή με διαδικασίες πυρκαγιάς, με ομόφωνη σχεδόν όλη την αντιπολίτευση, την ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 1 ΜΕ 2 ΔΙΣ, μια πρωτοφανή προσέγγιση κόστους που λόγω βιασύνης δεν μπορούσαν να υπολογίσουν ακριβώς τις μίζες, έτσι πέταξαν ένα νούμερο χοντρικά. ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΕΜΒΟΛΙΟ? Απολύτως καμία.

Χ.Π.
 
 
 
Εμβόλιο Εμπιστοσύνης, απάντηση. 
 
 Σε ό,τι αφορά το παρεάκι φαρμακευτικές, βιομήχανοι και δοσίλογες κυβερνήσεις, συμφωνώ απόλυτα. Οτιδήποτε έχουν κάνει τα τελευταία 30 χρόνια ήταν αποκλειστικά κατά των λαών και άρα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να περιμένουν την εμπιστοσύνη μας. Γι' αυτό και δεν επενδύουν στην εμπιστοσύνη. Πρώτο βήμα, πληρώνουν ΜΜΕ για να προπαγανδίζουν ως μοναδική αλήθεια οτιδήποτε αποφασίζει η κυβέρνηση σε κάθε διαφορετική στιγμή. Δεύτερο βήμα, εχουν στην τσέπη την περίφημη επιτροπή των "ειδικών" η οποία είναι εκεί απλά για να της φορτώνουν όποια απόφαση δεν βολεύει την κυβέρνηση και να την πακετάρει με "επιστημονική εγκυρότητα", έχοντας πετάξει στα σκουπίδια όλους τις αρχές της επιστημονικής μεθόδου, του διαλόγου, της ηθικής και του κοινωνικού ελέγχου. 
Τρίτο βήμα, όσοι διαφωνούν πακετάρονται βολικά σε κατηγορίες όπως "ψεκασμένοι", "αρνητές της επιστήμης" και άλλα τέτοια κοσμητικά (προφανώς υπάρχουν και αυτοί, αλλά είναι πλέον αδύνατον να αμφισβητήσεις οτιδήποτε χωρίς να καταλήξεις σε αυτά τα κουτιά). 
Τέταρτον και σημαντικότερον, εξοπλίζουν αστυνομία και ματατζίδες μέχρι τα δόντια με γκλοπ, ασπίδες, δακρυγόνα, άρματα μάχης, έτοιμα να πολεμήσουν, όχι απέναντι σε εχθρούς φράγκους και αγαρινούς, αλλά απέναντι σε πολίτες. Αστυνομία παντού, σε πανεπιστήμια, σε σταθμούς του μετρό, σε πλατείες, σε παραλίες, και όπου αλλού χρειαστεί να κατασταλεί άμεσα οποιαδήποτε προσπάθεια να σκεφτούμε και να συζητήσουμε για 2 λεπτά. 
Αυτή είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα και ως επί τω πλείστον τον λεγόμενο "δυτικό κόσμο". 
Από εκεί και πέρα, χώρες όπως η Κίνα, η Ταιβάν, ή η Ν. Κορέα, τα έχουν καταφέρει πολύ καλύτερα γιατί έχουν ένα πολύ πιο λειτουργικό μοντέλο του καπιταλισμού με κεντρικό σχεδιασμό. 
Κατά τα άλλα είναι το ίδιο καταπιεστικό σύστημα, με τις ίδιες πανίσχυρες ελίτ, οι οποίες όμως γνωρίζουν πολύ καλύτερα πως θα διατηρήσουν τη δική τους εξουσία με τη λαϊκή συναίνεση και, αν και τα έχουν καταφέρει καλύτερα στη συγκεκριμένη κρίση, δεν λαμβάνουν άφεση αμαρτιών για το πόσο έχουν συνεισφέρει στου λόγους που δημιούργησαν την κρίση. 
Και αυτά τα παλιόσκυλα, όπως και τα δικά μας κοπρόσκυλα, μαζί εκτρέφουν εδώ και χρόνια το παγκόσμιο κτήνος της αέναης οικονομικής μεγέθυνσης, αψηφώντας τις κραυγές αγωνίας των ειδικών για τις επιπτώσεις της οικολογικής καταστροφής, μέρος των οποίων είναι και πανδημίες όπως αυτή σήμερα. Είναι τα ίδια κοπρόσκυλα που φωνάζουν "δεν υπάρχει εναλλακτική" και αρνούνται να δώσουν χρηματοδότηση στους επιστήμονες που θέλουν να ερευνήσουν το πως θα σώσουμε τον πλανήτη, γιατί, όπως σωστά ανέφερες, αυτή η επιστήμη δεν βοηθάει κανέναν να πυροβολάει αμάχους χωρίς να τον παίρνουν χαμπάρι. 
Τα ίδια κοπρόσκυλα έρχονται σήμερα και φωνάζουν τους ίδιους επιστήμονες που μέχρι τώρα αγνοούσαν, κορόιδευαν, μέχρι και απειλούσαν με εξαφάνιση αν δεν το βουλώσουν, να έρθουν και δουλέψουν για να επικυρώσουν "επιστημονικά" τη διαχείριση της κρίσης για την οποία μας προειδοποιούσαν. 
Ακόμα χειρότερα, να δουλέψουν αδιάκοπα για να βρουν το εμβόλιο, πάνω στο οποίο θα κερδοσκοπήσουν τα κοπόρσκυλα, και θα μας επιτρέψει να επιστρέψουμε στην "κανονικότητα", πάνω στην οποία κερδοσκοπούσαν καταστροφικά μέχρι τώρα. 
Ωστόσο, η επιστήμη παραμένει, πεισματικά, από τα τελευταία προπύλαια όπου ο διάλογος έχει ακόμη κάποιο νόημα. 
Όσο και να έχουν περιορίσει, εκφοβίσει, υποχρηματοδοτήσει την έρευνα που δεν βολεύει το παγκόσμιο κτήνος, αυτή εξακολουθεί και υπάρχει, και πλέον τα αποτελέσματά της είναι πέραν οποιασδήποτε αμφισβήτησης. 
Μεγάλο μέρος του πληθυσμού, ιδιαίτερα των νέων γενιών, γνωρίζει ότι πρέπει να παλέψει για να μπορέσει να έχει έναν βιώσιμο πλανήτη. Οι διάφορες "επιτροπές ειδικών", μπορεί να παρουσιάζονται ως φορείς της μοναδικής αλήθειας, αλλά ο επιστημονικός διάλογος είναι πλουραλιστικός και σιγά σιγά βγαίνουν συνεχώς διάφορες "διαρροές" αυτών που συζητώνται, παρά τον αυταρχισμό και τον έλεγχο. Προφανώς, αυτές οι σταγόνες αισιοδοξίας δεν αρκούν για να αλλάξει η κατάσταση, αλλά είναι ό,τι καλύτερο έχουμε στη διάθεσή μας για να επενδύσουμε την εμπιστοσύνη μας, την οργή μας και όσες δυνάμεις μας έχουν απομείνει. Το να είμαστε καχύποπτοι, είναι κατανοητό, όσο και απαραίτητο. 
Αλλά πρέπει να επιβιώσουμε μέσα στο σύστημα που θέλουμε να ανατρέψουμε. 
Το εμβόλιο είναι το μέσο επιβίωσης που είναι όσο απαραίτητο είναι και η οργή μας προς τις φαρμακευτικές που μετατρέπουν τη διεθνή σωτηρία σε εμπορεύμα, προς τις κυβερνήσεις που το επιβάλουν για να καλύψουν τη δική τους καταστροφική απληστία, προς το κτήνος που θέλει να μας κρατήσει ζωντανούς για περισσότερο, για να έχει αίμα να ρουφάει. 
Γι' αυτό δεν έχει σημασία αν οι ιοί κατασκευάζονται σε εργαστήρια ή αν προκύπτουν από την καταστροφή της φύσης, το ίδιο κτήνος είναι πίσω από όλα αυτά και ο στόχος του είναι επίσης ο ίδιος: η συνεχής μεγέθυνση της απληστίας του, βασισμένη στη συνεχή υποδούλωση των λαών, μέσω όλων των εξαρτήσεων που μας επιβάλει: Της εξάρτησης από τη δουλειά και τον τρόπο ζωής που μας κάνει αγχωμένους, φιλάσθενους, μαλθακούς και απομονωμένους. 
Της εξάρτησης στα φάρμακα που έρχονται να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της προηγούμενης εξάρτησης για να μας διατηρήσουν εξαρτημένους περισσότερο. 
Της εξάρτησης στην ανούσια κατανάλωση πληροφορίας και άχρηστων σκουπιδιών, η οποία εξασφαλίζει τη μιζέρια και την εξάρτηση κάποιων άλλων, μακρυά, που πεθαίνουν κατασκευάζοντας ολοένα και περισσότερα σκουπίδια, για να μπορούμε κι εμείς και αυτοί να διαιωνίσουμε τη μιζέρια μας. Άλλωστε, για να μνημονεύσω και τον Wiliiam Morris, αυτό που σήμερα ονομάζουμε "πολιτισμός" δεν είναι τίποτα περισσότερο από οργανωμένη μιζέρια. 
 Οπότε η μοναδική αισιοδοξία που μας έχει μείνει, ξεκινάει με την αποδοχή ότι έχουμε χάσει. 
Η μιζέρια είναι η "φυσική" μας κατάσταση, και επιβιώνουμε άλλη μία μέρα για να παλέψουμε για οτιδήποτε περισσότερο. Μένουμε ασφαλείς, πλένουμε τα χέρια μας, και σκατά στον Καπιταλισμό! Μίζεροι όλου του κόσμου ενωθείτε!
 
Α.Π. 


Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Ελληνική φέτα το αρχαιότερο τυρί του κόσμου, η αναφορά του Ομήρου!!!



Η φέτα το αρχαιότερο τυρί του κόσμου, το Ελληνικό τυρί που αναφορά βρίσκουμε στην Ομήρου Οδύσσεια όταν ο Οδυσσέας επισκέφτηκε το σπήλαιο του κύκλωπα Πολύφημου,επίσης μαθαίνουμε πως ο Πολύφημος παρασκεύαζε την φέτα !!!.

Επίσης καταλαβαίνουμε από το κείμενο του Όμηρου πως ο Πολύφημος είχε και άλλα είδη τυριών στα ράφια του!!!!


Οδύσσεια, με απόδοση Καζαντζάκη-Κακριδή, ραψωδία ι
στίχοι 216-249


Σε λίγο ομπρός στο σπήλιο φτάσαμε, μα μέσα αυτός δεν ήταν, μόν΄ τα παχιά τ΄ αρνιά του εβόσκιζε ψηλά στα βοσκοτόπια. Κι εμείς το σπήλιο τριγυρίζοντας το αποθαμάξαμε όλο: τυριά γεμάτα τα τυρόβολα· στις μάντρες στοιβαγμένα τ΄ αρνιά, τα ρίφια· κι ήταν ξέχωρα κλεισμένη η κάθε γέννα, χώρια μαθές τα πρωτογέννητα και χώρια τα μεσάτα, και τα ψιμάρνια χώρια· ξέχειλα τ΄ αγγειά από ορό θωρούσες — λεβέτια, σκάφες, όλα, που ΄φτιανε, να τα ΄χει και ν΄ αρμέγει. Τα παρακάλια τότε οι σύντροφοι κινούσαν, πρώτα απ΄ όλα να πάρουμε τυριά να φύγουμε, και πάλι διαγυρνώντας αρνιά από τα μαντριά ν΄ αρπάξουμε και ρίφια, να τα πάμε στο πλοίο, κι αμέσως να μακρύνουμε πα στ΄ αρμυρά πελάγη. Μα εγώ δεν άκουσα, και θα ΄μαστε πολύ πιο κερδεμένοι· πρώτα να ιδώ τον ίδιον ήθελα κι αν θα μου δώσει δώρα· μα οι σύντροφοί μου δεν θα γνώριζαν καμιά του καλοσύνη!

Ανάψαμε φωτιά και στους θεούς προσφέραμε θυσίες, μετά κι εμείς να φάμε πήραμε τυρί, και καθισμένοι τον καρτερούσαμε, ως που γύρισε· στην πλάτη εκουβαλούσε ξύλα στεγνά, ένα ακέριο φόρτωμα, να τα ΄χει για το δείπνο. Κι ως χάμω τα ΄ριξε, αντιλάλησε βαριά τρογύρα ο βράχος. Εμείς στην αγκωνή χωθήκαμε του σπήλιου φοβισμένοι, κι αυτός στο σπήλιο το πλατύχωρο τα ζωντανά του μπάζει, όλα όσα θα ΄ρμεγε, όξω αφήνοντας τ΄ αρσενικά — τους τράγους και τους κριγιούς — στην αψηλόχτιστην αυλή· μετά ένα βράχο, που ΄χε να κλειεί του σπήλιου το άνοιγμα, σηκώνει και σφαλίζει, κατάβαρο· και να τον φόρτωνες σε εικοσιδυό καρότσια γερά και να ΄χουν ρόδες τέσσερεις, δε σάλευε απ΄ τον τόπο· τόσο τρανός ο βράχος που ΄βαλε στην πόρτα, για να κλείσει. Κι ως τις αρνάδες πήρε κι άρμεξε και τις βελάστρες γίδες με τάξη, τα μικρά στις μάνες τους να τις βυζάξουν σπρώχνει. Μισό απ΄ το γάλα το άσπρο βάλθηκε μετά γοργά να πήξει, κι όπως το μάζωξε, το απίθωσε στα τυροβόλια μέσα· το άλλο μισό σε κάδους το ΄βαλε να το ΄χει για την ώραπου θα δειπνούσε, με το χέρι του ν΄ απλώνει και να πίνει.

Αρχαίο κείμενο


ἐλθόντες δ᾽ εἰς ἄντρον ἐθηεύμεσθα ἕκαστα.ταρσοὶ μὲν τυρῶν βρῖθον, στείνοντο δὲ σηκοὶἀρνῶν ἠδ᾽ ἐρίφων· διακεκριμέναι δὲ ἕκασταιἔρχατο, χωρὶς μὲν πρόγονοι, χωρὶς δὲ μέτασσαι,χωρὶς δ᾽ αὖθ᾽ ἕρσαι. ναῖον δ᾽ ὀρῷ ἄγγεα πάντα,γαυλοί τε σκαφίδες τε, τετυγμένα, τοῖς ἐνάμελγεν.ἔνθ᾽ ἐμὲ μὲν πρώτισθ᾽ ἕταροι λίσσοντ᾽ ἐπέεσσιντυρῶν αἰνυμένους ἰέναι πάλιν, αὐτὰρ ἔπειτακαρπαλίμως ἐπὶ νῆα θοὴν ἐρίφους τε καὶ ἄρναςσηκῶν ἐξελάσαντας ἐπιπλεῖν ἁλμυρὸν ὕδωρ·ἀλλ᾽ ἐγὼ οὐ πιθόμην, ἦ τ᾽ ἂν πολὺ κέρδιον ἦεν,ὄφρ᾽ αὐτόν τε ἴδοιμι, καὶ εἴ μοι ξείνια δοίη.οὐδ᾽ ἄρ᾽ ἔμελλ᾽ ἑτάροισι φανεὶς ἐρατεινὸς ἔσεσθαι."ἔνθα δὲ πῦρ κήαντες ἐθύσαμεν ἠδὲ καὶ αὐτοὶτυρῶν αἰνύμενοι φάγομεν, μένομέν τέ μιν ἔνδονἥμενοι, ἧος ἐπῆλθε νέμων. φέρε δ᾽ ὄβριμον ἄχθοςὕλης ἀζαλέης, ἵνα οἱ ποτιδόρπιον εἴη,ἔντοσθεν δ᾽ ἄντροιο βαλὼν ὀρυμαγδὸν ἔθηκεν·ἡμεῖς δὲ δείσαντες ἀπεσσύμεθ᾽ ἐς μυχὸν ἄντρου.αὐτὰρ ὅ γ᾽ εἰς εὐρὺ σπέος ἤλασε πίονα μῆλαπάντα μάλ᾽ ὅσσ᾽ ἤμελγε, τὰ δ᾽ ἄρσενα λεῖπε θύρηφιν,ἀρνειούς τε τράγους τε, βαθείης ἔκτοθεν αὐλῆς.αὐτὰρ ἔπειτ᾽ ἐπέθηκε θυρεὸν μέγαν ὑψόσ᾽ ἀείρας,ὄβριμον· οὐκ ἂν τόν γε δύω καὶ εἴκοσ᾽ ἄμαξαιἐσθλαὶ τετράκυκλοι ἀπ᾽ οὔδεος ὀχλίσσειαν·τόσσην ἠλίβατον πέτρην ἐπέθηκε θύρῃσιν.ἑζόμενος δ᾽ ἤμελγεν ὄις καὶ μηκάδας αἶγας,πάντα κατὰ μοῖραν, καὶ ὑπ᾽ ἔμβρυον ἧκεν ἑκάστῃ.αὐτίκα δ᾽ ἥμισυ μὲν θρέψας λευκοῖο γάλακτοςπλεκτοῖς ἐν ταλάροισιν ἀμησάμενος κατέθηκεν,ἥμισυ δ᾽ αὖτ᾽ ἔστησεν ἐν ἄγγεσιν, ὄφρα οἱ εἴηπίνειν αἰνυμένῳ καί οἱ ποτιδόρπιον εἴη.

Θρέψας=Έπηξε
θρέψε γαρ=πήξε