Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Ο ΑΛΑΡΙΧΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ - Ο λόγος της μεγάλης σφαγής ήταν ένας, να τιμωρηθούν οι Έλληνες διότι αγνόησαν τη διαταγή του Μ. Θεοδοσίου ότι μοναδική θρησκεία της Αυτοκρατορίας θα είναι ο Χριστιανισμός.


Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΑΛΑΡΙΧΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Του Γιάννη Θεοδωρόπουλου
Η πολιτικοστρατιωτική κατάσταση στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία το 394 είχε ως εξής: Ο Μ. Θεοδόσιος έχων υπό τις διαταγές του τον έμπιστο στρατηγό Στιλίχων, καθώς τον Γαϊνά και τον –άρτι εκχριστιανιθέντα — Γότθον στρατηγό Αλάριχο, νικά τον αντίπαλο του Ευγένιο. 395 θάνατος του Μ. Θεοδοσίου και διανομή της Αυτοκρατορίας στους δύο ανήλικους γιούς του Αρκάδιο την Ανατολική και Ονώριο την Δυτική. Ο στρατηγός Στιλίχων Αρχηγός όλου του στρατού Ανατολικής και Δυτικής Αυτοκρατορίας. Ύπαρχος της Ανατολικής ο Ρουφίνος, Ανθύπατος του Ελληνικού χώρου ο Αντίοχος. Ο Αλάριχος δυσαρεστημένος διότι δεν αμείφθηκε επαρκώς δια την συμμετοχή του στην μάχη κατά του Ευγένιου, περιφέρονταν, λεηλατώντας την Θράκη. Ο Ρουφίνος αφού ήλθε σε συνεννόηση με τον Αλάριχο, τον έστρεψε εναντίον της υπολοίπου Ελλάδος. Του υπέδειξε ότι θα αντλούσε αμύθητα πλούτη από την υπόλοιπη Ελλάδα, και με μεγάλη ευκολία γιατί δεν πρόκειται να συναντήσει αντίσταση. Σε αυτό συνέβαλε και ο πατριάρχης Χρυσόστομος, που είχε πείσει τον Αυτοκράτορα Αρκάδιο να προβεί σε αυτήν την ενέργεια, επιβεβαιώνοντας το μίσος του κατά των Ελλήνων. Ο Αλάριχος αφού λεηλάτησε την Μακεδονία, έφθασε στη Θεσσαλία, εκεί τον περικύκλωσε ο στρατηγός Στιλίχων και ενώ η συντριβή του ήταν βεβαία, έλαβε εντολή ο Στιλίχων από τον ανήλικο Αρκάδιο, που προφανώς υπαγορεύθηκε από τον Ρουφίνο να στήλη τα στρατεύματα του Ανατολικού κράτους υπό τον Γαϊνά στην Κων/πολη, και αυτός με τα υπόλοιπα να φύγει για το Δυτικό κράτος, και αυτό έπραξε. Όταν έφθασε στην πόλη ο Γαϊνάς οι στρατιώτες του δολοφόνησαν τον Ρουφίνο και τη θέση του πήρε ο Ευτρόπιος. .
Το 396 ο Αλάριχος ανενόχλητος κατευθύνθηκε προς τα κέντρα πολιτισμού της νοτίου Ελλάδος, συνοδεία πολυαρίθμων μοναχών. Ο Γερόντιος που φύλαγε τις Θερμοπύλες τις εγκατέλειψε και έφυγε για τον ισθμό της Κορίνθου χωρίς να προβάλλει καμία αντίσταση. Οι σφαγές, οι λεηλασίες η ισοπέδωση των ναών της παλιάς θρησκείας που ακολούθησαν, και για την τραγικότητα της κατάστασης, Ο Ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος γράφει «Οι δε (Γότθοι) καθοδηγούμενοι υπό πολυαρίθμων μοναχών κατεπλημμύρισαν πάντα τα μεταξύ Θερμοπυλών και Αττικής, Λοκρίδα, Φωκίδα, Βοιωτία, λεηλατούντες και καταστρέφοντας Χώρας και πόλεις, και τους μεν άνδρας ηβηδόν αποσφάττοντες (ομαδικά αποκεφαλίζοντας ). Παίδας δε και γυναίκας αγεληδόν συνεπαγώμενοι». .
Μόνο η Θήβα η οποία έχοντας καλά τείχη και άμυνα διέφυγε τη σφαγή, καθ’ ότι ο Αλάριχος δεν διέθετε πολιορκητικές μηχανές.
Μετά εισέβαλε στην Αττική. Πρώτη η Ελευσίνα δέχθηκε την επιδρομή, όπου αφού ισοπέδωσε τον Ναό τις παλιάς θρησκείας, θανάτωσε τον Ιλάριον, και πάντα εμένων εις την θρησκεία των προγόνων, καθ’ υπόδειξη των ακολουθούντων μοναχών. .
Μετά κατευθύνθηκε προς την Αθήνα όπου καθώς γράφει ο εθνικός Ζώσιμος είδε την πολιούχο Θεά Αθηνά πάνοπλη και τον Ήρωα Αχιλλέα να περιφέρονται επί των τειχών. Αφού είδε αυτά ο Αλάριχος απείχε πάσης ενέργειας. Ζήτησε μόνο να εισέλθει για να θαυμάσει την πόλη, οι δε Αθηναίοι του το επέτρεψαν και του προσέφεραν και δώρα. Στην συνέχεια επέδραμε κατά του Πειραιά, των Μεγάρων και εν συνεχεία προς Κόρινθο ανενόχλητος, διότι ο Γερόντιος που είχε οχυρωθεί στον ισθμό τον εγκατέλειψε αμαχητί. Σφάζοντας και λεηλατώντας την Κορινθία, την Αργολίδα, την Αρκαδία, την Σπάρτη, τα Ολύμπια, Έγινε κύριος της Πελοποννήσου, πλην της μικρής Τεγέας. .
Ακόμη καταστράφηκαν τότε η Φενεός η Λυκοσούρα η Νεμέα η Μεσσήνη η Φιγαλεία η Λασιώνα η Ψωφίδα η Λοκρίδα η Φωκίδα η Δελφοί και χιλιάδες άλλες πόλεις βωμοί ιερά και έργα τέχνης μοναδικής ομορφιάς Το 397 ο στρατηγός Στιλίχων παρ’ ότι Βάνδαλος στη καταγωγή, αφού έμαθε για την ανελέητο σφαγή των Ελλήνων, από Έλληνες που διέφυγαν τη σφαγή, και ζήτησαν κλαίοντες τη βοήθεια του, αποβιβάσθηκε στο λιμάνι της Κορίνθου Λέχαιο και άρχισε να καταδιώκει τους διάσπαρτους Γότθους, και έφθασε στο οροπέδιο της Φολόης, όπου περικύκλωσε τον Αλάριχο, αλλά και για δεύτερη φορά, ενώ η συντριβή του ήταν θέμα χρόνου, έλυσε τον αποκλεισμό και έφυγε για Ιταλία. Προφανώς πήρε εντολή από τον Αρκάδιο να αφήσει ελεύθερο τον Αλάριχο να ολοκληρώσει τη σφαγή. .
Ο Αλάριχος αφού ολοκλήρωσε την αποστολή του….. ανενόχλητος πλέον έφυγε για την Ήπειρο. Στην συνέχεια ο Αρκάδιος προκειμένου να εξασφαλίσει την Ιλλυρία ανακήρυξε τον Αλάριχο στρατηλάτη του Ιλλυρικού. (Γενναιόδωρη αμοιβή μετά από μια τόσο τεραστίων διαστάσεων διαπραχθείσα γενοκτονία κατά των Ελλήνων ……) Τα ανωτέρω δραματικά γεγονότα τα κατέγραψαν οι τότε ιστορικοί Ζώσιμος, Συνέσιος, Ευνάπιος, Σωζόμενος. Ο νεότερος ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος, παρ’ ότι ήταν ο θεμελιωτής και ένθερμος υποστηρικτής του « Ελληνοχριστιανισμού », στο κεφάλαιο ΑΛΑΡΙΧΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΔΡΟΜΗ, περιγράφει με σαφήνεια την μεγάλη προδοσία.
Εξετάζοντας τα γεγονότα βλέπουμε την προδοτική αλλά και εγκληματική στάση των Αρκαδίου, Ρουφίνου, Ευτροπίου, Αντιόχου, Γεροντίου, και των Χριστιανών, όταν μάλιστα ο Αντίοχος και ο Γερόντιος ήσαν Έλληνες, αλλά νεοφώτιστοι Χριστιανοί. .
Αν τα θύματα της Ιεράς Εξέτασης των καθολικών σε όλη τη δυτική Ευρώπη έφθασαν τις 35.000. τα εγκλήματα των χριστιανών, διά χειρός Αλαρίχου, μόνο κατά των Ελλήνων, μετρούνται σε εκατοντάδες χιλιάδες.
Ήταν η μεγαλύτερη σφαγή που γνώρισε ο Ελληνισμός στην μακρόχρονη ιστορία του. Μια σφαγή που προκλητικά δυστυχώς αποσιωπάτε από την θρησκευτική αλλά και την πολιτική ηγεσία αυτού του τόπου.
Ο λόγος της μεγάλης σφαγής ήταν ένας, να τιμωρηθούν οι Έλληνες διότι αγνόησαν τη διαταγή του Μ. Θεοδοσίου ότι μοναδική θρησκεία της Αυτοκρατορίας θα είναι ο Χριστιανισμός. Αποφάσισαν λοιπόν οι δολοφόνοι Αρκάδιος και η παρέα του ότι είναι ευκαιρία να ξεμπερδεύουμε με τους Έλληνες μια για πάντα, ο δε Αλάριχος θα εισέπραττε τα οφειλόμενα από της λεηλασίες. .
Είναι βέβαιο ότι ο Αλάριχος εκτελούσε διαταγή του Αρκαδίου υπαγορευμένη από τον Ευτρόπιο να ισοπεδώσει τους Ναούς της παλιάς θρησκείας, και να προβεί στην σφαγή των πιστών της, καθ’ υπόδειξη των πολυαρίθμων μοναχών που τον ακολουθούσαν. .
Αν ο Αλάριχος δεν είχε τη συγκεκριμένη διαταγή δεν θα σπαταλούσε το χρόνο του να ισοπεδώνει Ναούς, αλλά θα επιδιδόταν αποκλειστικά και μόνο στις λεηλασίες σε ότι πολύτιμο εύρισκε. Επίσης δεν τον ενδιέφερε η κυριαρχία του χώρου που κατέλαβε, και γι’ αυτό μόλις εκτέλεσε την αποστολή που ανέλαβε αναχώρησε, για να παραλάβει την αμοιβή του από τον Αρκάδιο που ήταν η Ιλλυρία την οποία και διεκδικούσε. Θα ήταν αφέλεια βέβαια να πιστέψει κανείς ότι οι μοναχοί με δική τους πρωτοβουλία ακολουθούσαν τον Αλάριχο, σίγουρα το έκαναν καθ’ υπόδειξη των θρησκευτικών ηγετών τους. Με πρώτον και καλύτερο τον πατριάρχη Ι. Χρυσόστομο. .
Όσον αφορά την Αθήνα ο Αλάριχος δεν την πείραξε διότι είχε εντολή από τον Αρκάδιο να μη τη πειράξει. Φοβούμενος ο Αρκάδιος ότι οι Έλληνες δεν θα του το συγχωρούσαν ποτέ βλέποντας την Αθήνα το καύχημα της Δημοκρατίας, της Φιλοσοφίας και του Πολιτισμού να σφαγιάζετε και να ισοπεδώνετε γιατί έτσι συνέφερε την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.
Αν ο Αλάριχος είδε τη Θεά Αθηνά και τον Αχιλλέα στα τείχη της Αθήνας να περιφέρονται, θυμίζει την Κων/πολη όταν πολιορκείτο από τους Αβάρους τότε η Παναγία περιφέρονταν στα τείχη της Πόλης. Όλα αυτά βέβαια είναι φαντασιώσεις των θρησκόληπτων ανθρώπων, κάθε εποχής. Αλλά και τρόπος επιβολής των θρησκευτικών προτύπων τους, από τους εκάστοτε θρησκευτικούς ηγέτες.
Ιωαννης Θεοδωροπουλος


Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Ζήτησε ο Χριστός σε παραβολή να κατασφαγούν όσοι δεν τον ακολουθούν;

Στο σύνολο των κειμένων που τον 4ο μ.Χ. αιώνα, η επίσημη εκκλησία έδωσε το όνομα «» υπάρχουν πολλά εδάφια, τα οποία δεν φαίνεται να ταιριάζουν με την νοοτροπία της αγάπης του Χριστού. Αντίθετα έχουν το μισάνθρωπο πνεύμα της νοοτροπίας του τιμωρού θεού των Εβραίων, του .
Σε αυτά τα χωρία «πάτησαν» πολλοί λογικά σκεπτόμενοι άνθρωποι, είτε άθεοι, είτε σκεπτικιστές, είτε ακόμη και και ρώτησαν: «Πως γίνεται ο της αγάπης να μιλάει με τέτοιο τρόπο και να δίνει τέτοιες οδηγίες; Από τους εκπροσώπους της χριστιανικής εκκλησίας, γράφτηκαν σελίδες επί σελίδων για να δικαιολογήσουν…τα αδικαιολόγητα δίχως να καταφέρουν να πείσουν για την ορθότητα των απαντήσεων τους.
Ένα τέτοιο χωρίο συναντάμε στο κεφ 19 :27
«Πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ’ αὐτοὺς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου» (Μτφ: «Όμως, τους εχθρούς μου αυτούς που δε θέλησαν να βασιλέψω πάνω τους, οδηγήστε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου»).
Στο χωρίο αυτό φαίνεται ο Χριστός μέσω της παραβολής που δίνει, να μιλά για σφαγή όσων δεν τον επιλέγουν, όμως ας θυμηθούμε τι πραγματικά είπε ο Χριστός για το πως να φερόμαστε στους εχθρούς μας :
Ματθ. 5,43 Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη (στην παλιά διαθήκη απο το Γιαχβέ), ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου καὶ μισήσεις τὸν ἐχθρόν σου.
Ματθ. 5,44 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπηρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς.
Αυτό έδειξε και με το ίδιο Του το παράδειγμα ως το τέλος της ζωής Του στον κόσμο αυτό.
Όταν κάποτε οι άνθρωποι κάποιου χωριού δεν θέλησαν να πάει εκεί (ο Χριστός), οι μαθητές του που το έμαθαν ρώτησαν το Χριστό: «Μήπως να πούμε να πέσει φωτιά και να τους κάψει, όπως έκανε ο Ηλίας;» Ο Χριστός όμως τους επιτίμησε και τους είπε: «Δεν καταλάβατε (ακόμη) τίνος πνεύματος (νοοτροπίας) είστε εσείς; Γιατί ο Υιός του ανθρώπου δεν ήρθε, για να καταστρέψει τις ψυχές των ανθρώπων, αλλά για να τις σώσει». (Κατά Λουκά κεφ 9 : 51-56)
Στο σημείο αυτό ο Χριστός διαχωρίζει την δική του νοοτροπία από εκείνη του μισάνθρωπου Γιαχβέ της Παλιάς Διαθήκης. Την στιγμή που τον σταύρωναν δε, είπε « Πάτερα, συγχώρεσέ τους, δεν ξέρουν τι κάνουν». Δε ζήτησε να αφανιστούν, ούτε να κατασφαγούν.
Αυτό που έχει ριζώσει στα μυαλά των νέων κυρίως ανθρώπων, είναι ότι ο Χριστός, ο Θεός μας λέει: «Είσαι ελεύθερος να διαλέξεις, αλλά έτσι και δεν έρθεις μαζί μου…(αλοίμονό σου!)». Αυτό δεν ισχύει όμως επ ουδενί λόγω. Η ύπαρξη τέτοιων αντιφατικών εδαφίων μέσα στην Καινή Διαθήκη, έχει μια πολύ απλή εξήγηση.
Όπως αποκάλυψε ο , τον 4ο μ.Χ αιώνα, συγκεκριμένοι εβραιολάγνοι ιερείς, προερχόμενοι μέσα από τη μαύρη μασονία της Μαύρης Αδελφότητας (Παλιά Τάξη πραγμάτων) ενδεδυμένοι με την προβιά του Χριστιανού, ένωσαν εγκληματικά τα λόγια και τη νοοτροπία του θεού των Εβραίων, Γιαχβέ, που είναι ο Σατανάς, με αυτή του Ιησού Χριστού, στην ανίερη παν-αίρεση που ονομάστηκε θρησκεία του Εβραιοχριστιανισμού ή αλλιώς ορθοδοξία.
Για να υποστηρίξουν αυτή τη θρησκεία μάλιστα, παρουσίασαν και τα αντίστοιχα κείμενα, τα οποία είτε προήλθαν από παραποιήση παλαιότερων κειμένων αυθεντικών λόγων του Χριστού, είτε κατασκευάστηκαν εκ νέου από τους ίδιους. Σε κάθε περίπτωση αυτό που ετοίμασαν ονομάστηκε «» και αποτελούσε μίξη των δύο νοοτροπιών, αυτή του Γιαχβέ και αυτή του Χριστού.

Πηγή : ΜΑΝΔΥΑΣ

Σάββατο 22 Απριλίου 2017

ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΕΛΑΗΔΕΙ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ 003

ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ! - Οι Εβραίοι έφεραν τη μεταπολίτευση! - ....πίσω από κάθε μεγάλη αλλαγή εδώ και 2 αιώνες υπάρχουν ΜΟΝΟ άνθρωποι περιούσιας καταγωγής..

Ο αγρότης-φιλόσοφος Παναγιώτης Μανίκης μαθαίνει τους άλλους πώς να σέβονται τη φύση και να καλλιεργούν χωρίς φυτοφάρμακα...




Διαθέτει ένα μικρό παράδεισο στο Κλησοχώρι Εδέσσης, έκτασης 25 στρεμμάτων, με δασικά δέντρα, οπωροφόρα – περισσότερες από 120 ποικιλίες- λαχανικά, φυτά χλωρής λίπανσης και σιτηρά. Φυτά και λαχανικά μεγαλώνουν μαζί στα «πόδια» των δέντρων και συνυπάρχουν αρμονικά.
Το Φυσικό Αγρόκτημα του Παναγιώτη Μανίκη -ο οποίος μαθήτευσε στον Masanobou Fukuoka- βρίσκεται στο Κλησοχώρι της Έδεσσας, 2 χλμ. νότια απ' το Κέντρο Φυσικής Καλλιέργειας. Η συνολική του έκταση είναι 25 περίπου στρέμματα και είναι ταυτόχρονα ένα δάσος οπωρώνας και λαχανόκηπος. Πάνω από 120 ποικιλίες οπωροφόρων δέντρων μαζί με δασικά δέντρα και λαχανικά λειτουργούν με αρμονία. Το Φυσικό αγρόκτημα το επισκέπτονται γεωπόνοι και αγρότες, ποιητές και μοναχοί, καλλιτέχνες και επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Φυτά και ζώα μαζί
Στο αγρόκτημα αυτό επί δεκαοκτώ συνεχή χρόνια δεν έγινε καμία κατεργασία εδάφους, χρήση λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων, βοτάνισμα ή ζιζανιοκτονία.
Το κλειδί για τη δημιουργία του αγροκτήματος είναι η αρμονία που επιτυγχάνεται όταν μία μεγάλη ποικιλία φυτών και ζώων ζουν στον ίδιο χώρο.
Η μεγάλη επιτυχία φυτών λύνει ταυτόχρονα το πρόβλημα της διάβρωσης, της βελτίωσης της γονιμότητας του εδάφους, των προσβολών από έντομα και ασθενειών.
Στο αγρόκτημα δεν χρησιμοποιούνται γεωργικά μηχανήματα και η κατανάλωση ενέργειας είναι μηδενική.
Το κέντρο φυσικής καλλιέργειας του Παναγιώτη Μανίκη δημιουργήθηκε από ομάδα εθελοντών το καλοκαίρι του 1999. Φιλοξενείται σε έκταση πεντέμισι στεμμάτων στο Κλησοχώρι της Έδεσσας.
Στόχοι του κέντρου φυσικής καλλιέργειας
1. Σπορές για αναβλάστηση των γυμνών βουνών και των ερήμων.
2. Δημιουργία φυσικών αγροκτημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
3. Πρακτική ενημέρωση των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
Πώς ξεκίνησε η προσπάθεια φυσικής σποράς
Οι προσπάθειες αναβλάστησης στην Ελλάδα ξεκίνησαν το 1993 από ομάδα εθελοντών και μέχρι το 1998 πραγματοποιούνταν σε διάφορες περιοχές, σε μικρή κλίμακα με επιτυχή αποτελέσματα. Τον Μάρτη και τον Οκτώβρη του 1998 πραγματοποιήθηκαν οι δύο πιο μεγάλες σπορές στον πλανήτη (συνολικής έκτασης 100000 στρεμμάτων) με την μέθοδο της φυσικής καλλιέργειας στην περιοχή της λίμνης Βεγορίτιδος με την παρουσία του εμπνευστή της Masanobou Fukuoka. Τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά γιατί, παρά τις διαβεβαιώσεις, ο χώρος δεν διαφυλάχθηκε από την βόσκηση αιγοπροβάτων. Ακόμα και εκτάσεις περιφραγμένες παραβιάστηκαν και καταπατήθηκαν από τους κτηνοτρόφους.
Το 1999 και το 2000 έγιναν σπορές στο Ποικίλο Όρος της δυτικής Αθήνας σε συνολική έκταση 10000 στρεμμάτων με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Το 2004 και το 2006 έγιναν σπορές στην Ανθούσα της Πεντέλης σε έκταση 5000 στρεμμάτων όπου και πάλι η βόσκηση συνετέλεσε σε μειωμένη επιτυχία της προσπάθειας.
Παράλληλα έγιναν σπορές στην Πορτογαλία, Ισπανία Ιταλία σε μικρές εκτάσεις και μία μεγάλη σπορά στην Ινδία με την πρωτοβουλία του τότε πρωθυπουργού Raman Rao.
Ο αγρότης που μαθήτευσε στο πλευρό Ιάπωνα σοφού
Η φυσική καλλιέργεια είναι το καταστάλαγμα της πολύχρονης παρατήρησης της φύσης από τον Masanobu Fukuoka και της ανάπτυξης της πράσινης φιλοσοφίας του.
Όλοι όσοι ασχολούνται με την καλλιέργεια της γης έχουν φτάσει μπροστά σε διλήμματα που παρουσιάζονται μπροστά τους και τους προβληματίζουν με το αν είναι σωστές κάποιες τεχνικές που παραδοσιακά εφαρμόζονται ή προτείνονται από τους ειδικούς γεωπόνους. Όλοι ακολουθούν την γνωστή καλλιέργεια με την άροση, τη ζιζανιοκτονία, τη λίπανση, το κλάδεμα κλπ. Όλοι κατά καιρούς συναντούν προβλήματα δυσεξήγητα ή τα αποτελέσματα των κόπων τους δεν είναι ανάλογα των προσδοκιών τους.
Σε όλα αυτά και σε πολλά ακόμα προβλήματα έρχεται να δώσει λύση η φυσική καλλιέργεια, καρπός της θεωρίας αλλά και της πρακτικής του Masanobu Fukuoka με τις πέντε κύριες αρχές της: '' Όχι όργωμα, όχι λίπασμα, όχι φυτοφάρμακα, όχι βοτάνισμα και όχι κλάδεμα ''.
Ο μαθητής και συνεχιστής του οράματος του Φουκουόκα Παναγιώτης Μανίκης, ένας άνθρωπος ήρεμος, σοβαρός και με ολοκληρωμένη γνώση του θέματος, έχει κάνει σκοπό της ζωής του, τη μεταφορά της γνώσης σε όλα τα ευήκοα και μη ώτα, αποδεικνύοντας έμπρακτα την αποτελεσματικότητα της φυσικής μεθόδου, καλλιεργώντας το κτήμα του με τις αρχές της φυσικής καλλιέργειας.
Διεύθυνση κέντρου φυσικής καλλιέργειας:
Κλησοχώρι Εδέσσης στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Εδέσσης-Αριδαίας
Ταχυδρομική διεύθυνση
Κέντρο φυσικής καλλιέργειας
Παναγιώτης Μανίκης
Τ.Θ 139 Τ.Κ.58200
Κλησοχώρι Έδεσσα
Τηλ. 23810-27312 ώρες επικοινωνίας 7μμ-9.30μμ
Τι διαδάσκε ο Πάνος Μανίκης για τη γη και την αυτάρκεια
«Για να αλλάξουμε τη γεωργία πρέπει να αλλάξουμε τη διατροφή μας. Καμία αγροτική οικογένεια δεν θα έπρεπε να αγοράζει προϊόντα. Δεν είναι το θέμα πόσα βγάζω μόνο αλλά και πόσα θα ξοδέψω. Εάν βγάλω 10 κιλά σπανάκι θα πάρω 10 ευρώ. Εάν όμως τα κάνω 5 ταψιά σπανακόπιτες θα πάρω 50 ευρώ. Επίσης, όταν ένας αγρότης βγάζει 1000 ευρώ το στρέμμα δεν τον ρωτάμε πόσα ξοδεύει στα νοσοκομεία από τα φυτοφάρμακα που τον δηλητηριάζουν!
Ας εκπαιδεύσουμε και τα παιδιά μας. Ας κάνουμε σχολικούς λαχανόκηπους όπως στην Κορινθία.
Το κάψιμο του χωραφιού πριν το όργωμα στην ουσία δε λύνει κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι να έχουμε βλάστηση όλο το χρόνο.
Ο άνθρωπος πυροβολεί τη φύση γιατί η φύση είναι αντικείμενο εκμετάλλευσης γι' αυτόν. Αν δεν αλλάξει αυτή η νοοτροπία, είναι σα να πυροβολούμε τον εαυτό μας. Δεν αλλάζει τίποτα.
Το μεγαλείο της φύσης συγκλονίζει, εάν δεν μας ταρακουνήσει μέσα μας τότε τι περιμένουμε;
Όλοι μας όταν πίνουμε νερό γάργαρο από πηγή βγάζουμε έναν βαθύ αναστεναγμό από μέσα μας. Εάν πιούμε εμφιαλωμένο συμβαίνει το ίδιο;
Η δράση θα έρθει από μόνη της εάν νιώσουμε βαθιά αυτό που γίνεται γύρω μας. Δεν γίνεται άνθρωποι να υποφέρουν παντού κι εμείς να είμαστε ευτυχισμένοι.
Αν αποφασίσουμε πραγματικά τι θέλουμε στη ζωή έχει ήδη αρχίσει να γίνεται.
Η πιο γρήγορη, οικονομική και αποτελεσματική μέθοδος για την αναβλάστηση στη χώρα μας αλλά και σε ολόκληρο τον πλανήτη είναι η σπορά με αεροπλάνο, μιας μεγάλης ποικιλίας σπόρων, που εμπεριέχονται σε σβόλους από αργιλόχωμα.
Η καταστροφή των δασών προχωρά με ξέφρενο ρυθμό, ενώ οι προσπάθειες αναδάσωσης με φύτευση δασικών δέντρων, όσο καλά οργανωμένες και αν είναι, δεν αποτελούν λύση στο πρόβλημα».















ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ( ΒΙΝΤΕΟ )

Αποτέλεσμα εικόνας για Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς
 Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς

Τα νέα μας βίντεο είναι αναρτημένα στον λογαριασμό: https://www.youtube.com/user/amatus3/videos

Μπορείτε να μπαίνετε εάν δεν σας αποστείλλω e-mail.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (633 - 650): Παλαιότερη άλωση του Ιλίου.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (651 - 669): Δύο ταυτόχρονες βολές.   

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (670 - 710): Στην βελανιδιά του Διός.  


Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (711 - 737): Η άμαξα της Ήρας.   


Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (738 - 751): Η Αθηνά οπλίζεται.

 Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (752 - 777): Οι Ώρες.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (778 - 831): Σε γνωρίζω Θεά.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (832 - 863): Η περικεφαλαία του Άδη.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (864 - 898):  Ο Άρης τραυματίζεται.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία E΄ (899 - Τέλος): Ο ιατρός Παιήων.