Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Tempel Marathon 2016- Συμμετοχή του Προέδρου της Ομάδας «Ε» Αριστοτέλη Κακογεωργίου

Ένας αλλιώτικος Μαραθώνιος πιο κοντά στη Μάχη του Μαραθώνα απ’ ότι όλοι όσοι γνωρίζουμε.

    Οι Γερμανοί χτίζουν Παρθενώνες και τιμούν τα κοσμοϊστορικά γεγονότα του ελληνισμού, ενώ οι πολιτικοί, πνευματικοί και δημοτικοί ηγέτες της Ελλάδος καταδιώκουν και τιμωρούν αυτούς που τολμούν να αναγείρουν Παρθενώνες προς τιμή των προγόνων τους και να οργανώσουν τιμητικές τελετές.
    Κάνουμε μνεία στις ποινικές διώξεις της αστυνομίας Δοξάτου, του δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, του δημάρχου Μπάτου, των ιερέων της εκκλησίας Ωραιοκάστρου και άλλα πολλά τα οποία δε μας επιτρέπει ο χώρος να αναφέρουμε, ασφαλώς και στην τρομερή αδιαφορία που δείχνουν όλοι αυτοί σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις.
Με μεγάλη και πρωτοφανή επιτυχία διεξήχθη στις 03.10.2016  ο Μαραθώνιος του Παρθενώνα  (Tempel Marathon) στο Etsdorf  –Amberg κοντά στην Νυρεμβέργη προς τιμή της επανένωσης της Γερμανίας, της Μάχης του Μαραθώνα και της γέννησης της Δημοκρατίας. Πρόκειται για μια Ελληνο-Γερμανική εκδήλωση, με πρωτοβουλία του Wilhelm Koch που θεμελιώθηκε από αυτόν τον ίδιο με την συνεργασία του τοπικού Δήμου και των τοπικών Ελληνικών Κοινοτήτων της περιοχής. Αυτή την χρονιά ήταν ο 4ος. Ο πρόεδρος της Ομάδας «Ε» Έψιλον Αριστοτέλης Κακογεωργίου, τυγχάνει από την αρχή μέχρι και τον πρόσφατο Μαραθώνιο, τιμώμενο πρόσωπο και οι οργανωτές του δίνουν την δυνατότητα να συμβάλει ως Έλληνας σε ότι μπορεί ώστε να είναι αυτός ο Μαραθώνιος διαφορετικός από τους γνωστούς ανά τον κόσμο Μαραθωνίους, πλαισιώνοντας την αυθεντικότητα και την απόδοση τιμών σε εκείνους που πριν από 2.506  χρόνια πάλεψαν για να προστατέψουν τα δημοκρατικά ιδεώδη και την Ευρώπη από την βαρβαρική λαίλαπα της Περσικής Αυτοκρατορίας.
Έτσι τυγχάνει ο μοναδικός Μαραθώνιος μετά από αυτόν της Δράμας και της Πέλλας-Θεσσαλονίκη-Ωραιόκαστρο, που υιοθέτησε την αυθεντική απόσταση της διαδρομής η οποία είναι 38.500 και όχι 42.195. Για όσους δεν το γνωρίζουν, θεωρούμε σκόπιμο να αναφέρουμε το γεγονός που παραχάραξε την αυθεντικότητα και υπέκυψε αλλότριες επιθυμίες ξένου λαού, οι οποίοι καθόρισαν την απόσταση με σκοπό να μνημονεύεται η βασίλισσά τους. Προσέξτε λοιπόν πως έγινε η παραχάραξη.
Το 1908 οι Ολυμπιακοί αγώνες έγιναν στο Λονδίνο και η βασίλισσά τους ζήτησε να παρακολουθήσει τον Μαραθώνιο από το παλάτι της. Οι Άγγλοι επέλεξαν μία διαδρομή και αφού διεξήχθη ο Μαραθώνιος την μέτρησαν και βγήκε 42.195 μέτρα.
Οι Έλληνες που δεν θα έπρεπε να δεχτούν αυτή την παραχάραξη επινόησαν μια δεύτερη παραχάραξη. Επειδή πράγματι η απόσταση από τον Μαραθώνα μέχρι το Καλλιμάρμαρο είναι 38.500 μέτρα, υποχρεώνουν τους δρομείς μετά από το 5ο χιλιόμετρο να κάνουν κάθετη στροφή προς τα αριστερά, να τρέχουν 2 χιλιόμετρα και να ξαναγυρίζουν πίσω ώστε να προστεθούν αυτά τα 4 χιλιόμετρα στα 38 για να εκπληρωθεί η επιθυμία των Άγγλων. Θα ήταν λίαν παράλογο να σκεφτούμε ότι ο πρόγονος του Ελληνισμού που ήταν κουρασμένος και βιαζόταν να φθάσει στην Αθήνα όσο πιο γρήγορα γινόταν να έκανε αυτές τις  βόλτες εδώ και εκεί όπως γίνεται με τους συμμετέχοντες  του δήθεν  κλασσικού Μαραθωνίου. Λέμε δήθεν διότι με την παραχάραξη αυτή ο Μαραθώνιος γίνεται προς τιμής της βασίλισσας των Άγγλων και ο υπόλοιπος ούτως ή άλλως είναι αφιερωμένος στον Γρηγόριο Λαμπράκη. Όλα αυτά αποτελούν βεβήλωση του κοσμοϊστορικού αυτού γεγονότος.  Διότι ούτε η βασίλισσα, ούτε και ένας πολιτικός του Κ.Κ.Ε. ή και άλλου κόμματος  μπορεί να καπελώσει αυτό το κοσμοϊστορικό γεγονός που ταρακούνησε θνητούς και αθάνατος ολοκλήρου της οικουμένης. Η εκδήλωση του κλασσικού Μαραθωνίου οφείλει να υιοθετεί την αυθεντική απόσταση και να τον αφιερώνει μόνο σε εκείνους που πάλεψαν με τον χάρο για να γράψουν αυτή την χρυσή σελίδα και όχι σε πολιτικά πρόσωπα  που αγωνιζόταν για την καρέκλα. Ούτε ο Λαμπράκης, ούτε η βασίλισσα έχτισαν κάποια Αλεξάνδρεια. Αν ο Λαμπράκης δολοφονήθηκε από κάποιους άλλους αλήτες και φονιάδες, φυσικά είναι καταδικαστέο, αλλά όλη αυτή η σίγουρα βάρβαρη σκηνοθεσία είχε πολιτικά κίνητρα και δεν μπορεί να συνδεθεί με εκείνο το μοναδικό γεγονός της Μάχης του Μαραθώνα.
Δεν ήταν μόνο αυτά τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τον Μαραθώνιο αυτό από όλους τους άλλους. Η φιλοξενία και η αγάπη των οργανωτών αλλά και των κατοίκων, δημιουργούν ένα ζεστό οικογενειακό περιβάλλον για  τους συμμετέχοντες και τους επισκέπτες που δεν είναι συνηθισμένο σε άλλες οργανώσεις Μαραθωνίων, που ο κάθε συμμετέχων δεν είναι παρά ένα νούμερο. Συγχρόνως προβάλλεται η Ελλάδα και προωθείται από τον λαό η Ελληνο-Γερμανική φιλία. Εδώ δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση. Άλλο λαός και άλλο πολιτική.

image1
Επάνω στην φωτογραφία ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου, το τιμώμενο πρόσωπο, ο οποίος αντιπροσώπευσε επάξια την Ελλάδα. Χαιρέτισε τους συμμετέχοντες και τους επισκέπτες στην Αφετηρία, διεξήγαγε την ορκωμοσία πριν την αφετηρία και στη συνέχεια έτρεξε μαζί τους με πλήρη πολεμική περιβολή, φέροντας στη μνήμη όλων μια ζωντανή εικόνα πριν από 2.506 χρόνια, σαν εκείνη περίπου που δόξασε την Ελλάδα και έσωσε την δημοκρατία, τα ιερά του Ελληνισμού και την Ευρώπη.

image2
Σε αυτή τη φωτογραφία, εμφανίζεται ο πρόεδρος της οργάνωσης Wilhelm Koch, ο νικητής του Μαραθωνίου και ο εκφωνητής δημοσιογράφος στον περίβολο του τερματισμού και ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου με την πανοπλία όπως είχε τρέξει και όπως έτρεξε και τα προηγούμενα χρόνια.

image3
Εδώ εμφανίζονται οι 3 πρώτοι από τους νικητές του Μαραθωνίου, του ½ Μαραθωνίου, των 10 χιλιομέτρων και  των παιδικών αγωνισμάτων όπως και τον Αριστοτέλη Κακογεωργίου στον οποίον παραχωρήθηκε η μεγάλη τιμή να κάνει την απονομή σε όλους τους νικητές.

image4
Στην αφετηρία λίγο πριν δοθεί η εκκίνηση. Μπροστά αριστερά ο δήμαρχος που σηκώνει τα χέρια. Στη μέση ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου και δεξιά ο Wilhelm Koch.
image5
Εδώ ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου με τους πρώτους νικητές στα παιδικά αγωνίσματα απολαμβάνει τη χαρά των παιδιών που στέκονται υπερήφανα κοντά σε κάποιον που ζούσε πριν από 2.506 χρόνια και ήρθε τώρα για να δώσει χαρά και μηνύματα στα παιδιά. Έτσι ήθελαν να πιστεύουν τα παιδάκια.


image6
Ο πρόεδρος της οργάνωσης  Wilhelm Koch, γεμάτος χαρά για την επιτυχία της εκδήλωσης και ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου επίσης γεμάτος χαρά και έκπληξη για την ευγενέστατη φιλοξενία και συμπεριφορά των Γερμανών αλλά και τον σεβασμό που δείχνουν προς τα ελληνικά ιστορικά δεδομένα.


image7
Αυτά ήταν τα μετάλλια, τα οποία εμφανίζουν την εικόνα του Παρθενώνα τον οποίον και θέλουν να οικοδομήσουν, γι’ αυτό και ο Μαραθώνιος λέγεται «Μαραθώνιος του Παρθενώνα».

Δυστυχώς οι τιμές που απέδωσαν στην Ελλάδα οι Γερμανοί, δεν έχουν αποδοθεί ποτέ από τις Ελληνικές πολιτικές, πνευματικές και στρατιωτικές αρχές. Όλες οι τελετές προς τιμή κάποιων ιστορικών γεγονότων, καταδιώχθηκαν με ποινικές καταγγελίες. Υπάρχει λοιπόν εδώ το μίσος κατά του Ελληνισμού και όχι στο εξωτερικό.
http://www.omada-hepsilon.org/?p=1208

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΗΜΟ "ΒΩΜΟ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ" ... - Ο Παύλος, διαβάζοντας τυχαία την επιγραφή ενός μνημείου στην Αθήνα, την άλλαξε για να έρχεται πιο καλά με όσα εκείνος έλεγε για την χριστιανική πίστη...


Μια εξαιρετική επίδοση στην τέχνη της απάτης του αρχηγέτη των χριστιανοθεολόγων  Παύλου.
 
«… Αν πρέπει να πιστέψουμε τον άγιο Ιερώνυμο … ο άγιος Παύλος, διαβάζοντας τυχαία την επιγραφή ενός μνημείου στην Αθήνα, την άλλαξε για να έρχεται πιο καλά με όσα εκείνος έλεγε για την χριστιανική πίστη».   Έρασμος

«Τω αγνώστω θεώ». Η ιστορία αυτή φαντάζει αθώα. Πολύ απλή. Κατανοητή και ευκολοχώνευτη, ακόμα κι από παιδιά.
Μας λέει πως όταν ο Απόστολος Παύλος πήγε να διδάξει στην Αθήνα τον λόγο του ενός «αληθινού» και μοναδικού θεού (ο οποίος όμως ήταν ταυτοχρόνως και τρεις σ’ έναν:
 ο Χριστός, ο πατέρας του και το άγιο πνεύμα), είδε μνημείο με επιγραφή που έλεγε
 
«τω αγνώστω θεώ».
 
Σύμφωνα δε με την χριστιανική αντίληψη, από την πληροφορία αυτή συνεπάγονται τα εξής συμπεράσματα:
 
- Πρώτον, οι Αθηναίοι γνώριζαν κατά βάθος ότι οι θεοί στους οποίους πίστευαν ήταν ψεύτικοι.
 Κοντολογίς ότι ήσαν ειδωλολάτρες.
 
- Δεύτερον, επειδή μάλλον υπολόγιζαν ότι ο θεός ήταν ένας και μοναδικός, καλού κακού, του ανήγειραν μνημείο, για να τον τιμούν, παρ’ όλο που δεν τον είχαν ανακαλύψει ακόμα.
Δηλαδή ήσαν μεν στραμμένοι προς την αλήθεια του μοναδικού και αληθινού θεού των Ιουδαίων αλλά με κλειστά τα μάτια. 
 
Έπρεπε λοιπόν κάποιος να τους τα ανοίξει.
 
 Και να που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου! Το δε όνομα του οφθαλμίατρου; Απόστολος των εθνών Παύλος.
 
Όταν ο πρώην διώκτης αυτός του αληθινού θεού πίστεψε και άνοιξαν τα μάτια του, πόσο μάλλον θα πίστευαν αυτοί οι οποίοι τον αναζητούσαν και δεν τον έβρισκαν.
 
 Για να καταπιεί κανείς το «ιστορικό» αυτό χάπι, το νερό μέσα στο ποτήρι του έπρεπε να λέγεται άγνοια και απάτη.
 
Όταν δε η ιστορία ρίχνεται στην πυρά ή διαστρεβλώνεται, τότε το χάπι καταπίνεται άνευ υποβοηθήματος,
 Έτσι με ξερό λαρύγγι.
 
Κανένα άλλο ψεύδος ίσως δεν δηλητηρίασε τόσο θανάσιμα τις ψυχές των Ελλήνων όσο αυτό περί της δήθεν ειδωλολατρίας των προγόνων τους,
 σε συνδυασμό με το ψεύδος για τα όσα αφορούν στο μνημείο το αφιερωμένο στον άγνωστο θεό.
 
 Στις εγκύκλιες σπουδές του Νεοελληνικού κρατιδίου το δηλητήριο αυτό παρέχεται σε άφθονες ποσότητες από το δημοτικό σχολείο ακόμα.

Ρωμαϊκός βωμός, αφιερωμένος στον «άγνωστο θεό».
Ρωμαϊκός βωμός, αφιερωμένος στον «άγνωστο θεό»
 
Ποια όμως είναι η αλήθεια; Ας την πληροφορηθούμε από δύο επιφανείς  χριστιανούς.
 
Ο Έρασμος λοιπόν στο απολαυστικό βιβλίο του «Μωρίας Εγκώμιον», εκδ. ΗΡΙΔΑΝΟΣ 1972 Κεφ. 64 σελ. 145,
αναφέρει μεταξύ άλλων:
 
 «… Αν πρέπει να πιστέψουμε τον άγιο Ιερώνυμο … ο άγιος Παύλος, διαβάζοντας τυχαία την επιγραφή ενός μνημείου στην Αθήνα, την άλλαξε για να έρχεται πιο καλά με όσα εκείνος έλεγε για την χριστιανική πίστη», σχόλ. στις πράξεις των Αποστόλων (17,23).
 
Προσέξτε παρακαλώ περί τι είδους αλλαγής πρόκειται:
 
«Παράλειψε τις λέξεις που μπορεί να έβλαπταν την υπόθεσή του και κράτησε μόνο τις δύο τελευταίες – αγνώστω θεώ – και πάλι τις άλλαξε κομμάτι,
γιατί ολόκληρη η επιγραφή έλεγε:
 
ΤΟΙΣ ΘΕΟΙΣ ΑΣΙΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ ΘΕΟΙΣ ΑΓΝΩΣΤΟΙΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙΣ».
 
Και συνεχίζει:
 «Φαίνεται πως αυτό το παράδειγμα πιάσανε ν’ ακολουθούν τα παιδιά οι θεολόγοι.
Ψαρεύουν απ’ εδώ κι απ’ εκεί τέσσερις-πέντε λέξεις, στην ανάγκη τις αλλάζουν το  νόημα και το ταιριάζουν όπως τους βολεύει και στα κομμάτια αν αυτό που έρχεται πριν ή μετά δεν έχει καμμιά σχέση με το θέμα ή πάει κι αντίθετα.
 Και το κάνουν αυτό με τόσο πετυχημένη ξεδιαντροπιά
 που τους ζηλεύουν ακόμη κι οι νομικοί»
 μετάφρ. Στρατή Τσίρκα.
 
Εάν ο Έρασμος κύτταζε τους σημερινούς απόγονους των θεολόγων της εποχής του θα καταλάβαινε ότι η περιγραφή του αυτή καθόλου πλέον δεν επαρκεί,
 για να περιγράψει ούτε καν την μισή αλήθεια, για την επίδοσή τους στην απάτη
 
Ποια αλήθεια λοιπόν καταδιαστρέβλωσαν  «τα παιδιά οι θεολόγοι»:
 
  Οι Αθηναίοι τιμούν τους θεούς τους, τιμούν του θεούς των γειτόνων τους, όσους φυσικά γνωρίζουν, αλλά δεν τους αρκεί αυτό. Στήνουν μνημείο ακόμα και για όλους τους θεούς των τριών ηπείρων τους οποίους ούτε καν γνωρίζουν, για να δείξουν τον σεβασμό τους προς την παγκόσμια κοινότητα.
 
Τον υπερευγενικό αυτόν σεβασμό προς τους αλλότριους θεούς, γνωστών και αγνώστων,
έρχεται ο ξεδιάντροπος (τουλάχιστον κατ’ Έρασμο) Παύλος και τον αποκαλεί «τω αγνώστω θεώ» =  Γιαχβέ (έτσι αποκαλείται ο θεός των Ιουδαίων στα ιερά βιβλία τους).
 
Μ’ αυτό το ελεεινό ψέμα διαπαιδαγωγούνται μέχρι την σήμερον, ποιος ξέρει και μέχρι πότε, όλα τα Ελληνόπουλα, σε συνδυασμό με το δίδυμο αδελφάκι του την δήθεν ειδωλολατρία.
 
Γι’ αυτό το τελευταίο αυτό αδελφάκι είναι καιρός ν’ ακούσουμε έναν άλλο τίμιο χριστιανό, τον Νικόλαο Τωμαδάκη, καθηγητή της Βυζαντινής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 
Στο έργο του «Εισαγωγή εις την Βυζαντινήν Φιλολογίαν» τόμ. Α΄τεύχ. Α΄ έκδ. Β΄ Αθήναι 1956, μας λέει τα εξής:
 «Ο χριστιανισμός υπήρξε πολέμιος κατά κύριον λόγον του Ελληνισμού, ως ζωής και σκέψεως… Η μεγαλυτέρα διαβολή την οποίαν ενήργησε κατά του κλασσικού κόσμου είναι η εμφάνισις αυτού ως ειδωλολατρικού.
 Λατρείαν των ειδώλων, δι’ ήν κατηγορούν τα συναξάρια τους μη χριστιανούς συχνότατα, δεν εγνώρισαν οι Έλληνες,
 εν τούτοις το όνομα Έλλην ταχύτατα συνέπεσε με την έννοια του ειδωλολάτρης».
 
Ας δούμε δε στο σημείο αυτό τα παθήματα των «ειδωλολατρών», κατά χριστιανούς, Ελλήνων, μέσα από το βιβλίο
 «Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ» εκδ. «Ψυχογιός» 1988,
της Πρυτάνεως στο Πανεπιστήμιο της Σορβόνης, Ελένης Γλύκατζη – Αρβελέρ, η οποία θεωρείται ένα από τα ιερά τέρατα της βυζαντινολογίας.
 Από την σελ. 17 διαβάζουμε: «… Εναντίον των ειδωλολατρών (διάβαζε Ελλήνων) εφαρμόσθηκαν μέτρα, που συχνά πήραν το χαρακτήρα πραγματικών διώξεων. Το μαντείο των Δελφών υποχρεώθηκε να σιγήσει, οι Ολυμπιακοί αγώνες και τα Ελευσίνια μυστήρια απαγορεύθηκαν. Τα ιερά λεηλατήθηκαν από τους χριστιανούς… οι ιερείς υποχρεώθηκαν – να σιγήσουν ή να αποθάνουν – όπως γράφει ο Λιβάνιος…»
Και παρ’όλο που η αλήθεια είναι ότι κατά πολύ περισσότερο καταστράφηκαν οι Έλληνες και ο Ελληνισμός από τους χριστιανούς, οι τελευταίοι αυτοί έχουν το θράσος να ομιλούν ακόμα ανενόχλητοι περί Ελληνοχριστιανισμού.
Ας μη απορεί όμως κανείς και τόσο για την κατάσταση αυτή.
 
Ο ίδιος αυτός ξεδιάντροπος Παύλος, μας περιγράφει με εντυπωσιακή γλαφυρότητα ποιους κάλεσε ο θεός του για εκλεκτό ποίμνιό του:
 
«Παρατηρήσατε αδελφοί, ποιοι είσθε σεις που ο θεός κάλεσε. Δεν υπάρχουν μεταξύ σας πολλοί σοφοί κατ’ άνθρωπο, ούτε πολλοί δυνατοί, ούτε πολλοί ευγενείς την καταγωγήν (κανένας άνθρωπος ποτέ στην οικουμένη των ανθρώπων δεν αποπειράθηκε να διαβάλλει την ευγένεια, του οποιουδήποτε είδους, με θρησκευτικό τρόπο, πλην του ανάγωγου αυτού Παύλου), αλλά εκείνους που ο κόσμος θεωρεί μωρούς εδιάλεξε ο θεός δια να καταισχύνη τους σοφούς, και τους αδύνατους κατά κόσμον αδιάλεξε ο θεός, δια να καταισχύνη του δυνατούς, και ανθρώπους που έχουν ταπεινή καταγωγή κατά κόσμον και τους περιφρονημένους εδιάλεξε ο θεός, ακόμη και πράγματα που δεν υπάρχουν δια να καταργήσει εκείνα που υπάρχουν».
 
«Ακόμη και πράγματα που δεν υπάρχουν δια να καταργήσει εκείνα που υπάρχουν».
 
Ιδού η πεμπτουσία του χριστιανικού δόγματος.
 
 Του ξέφυγε του αθεόφοβου ολόκληρη η αλήθεια του.
 Ο σκοπός του ήταν να καταργήσει οτιδήποτε υπαρκτό, χάριν ανύπαρκτων (Γιαχβέ) πραγμάτων, όπως ομολογεί τουλάχιστον ευθέως ο ίδιος.
Ίσως στην τελευταία  αυτή ομολογία να κρύβεται το μεγαλύτερο μυστικό της επιτυχίας του χριστιανισμού του Παύλου.
 
 Οι απελπισμένοι δούλοι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας μόνο σε ανύπαρκτα πράγματα μπορούσαν να ελπίζουν, αφού τα υπαρκτά γι’ αυτούς ήσαν μαύρα κι άραχνα.
 
Κι όταν στα μυαλά και τις ψυχές απελπισμένων ανθρώπων φωλιάσουν για τα καλά πράγματα ανύπαρκτα, τα οποία τους τρέφουν ανέφικτες ελπίδες, τότε είναι αδύνατο να τα αποσπάσει κανείς όσο κι αν προσπαθήσει.
Ο αγώνας αυτός απαιτεί υπεράνθρωπες προσπάθειες για ελάχιστα αποτελέσματα.
 
 Σε μια χώρα δε με Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ανεξίτηλο αίσχος απέναντι στην ανθρωπότητα) η Ελληνική επανάσταση φαντάζει σαν όνειρο θερινής νυκτός.

Βασδέκης Ν. Σταύρος.  st.vasdekis@gmail.com

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Ο κεντρικός ρόλος των Εβραίων στη βιομηχανία του πορνό. Εβραίος καθηγητής ομολογεί ότι η πορνογραφία χρησιμοποιήθηκε ως όπλο κατά των «εθνικών» και της χριστιανικής ηθικής



Μέσα από άρθρο που δημοσιεύθηκε σε ένα σοβαρό επιστημονικό περιοδικό για Εβραίους διανοούμενους, το ‘Jewish Quarterly’, ο Εβραίος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Aberdeen στη Μεγάλη Βρετανία, Nathan Abrams, υπερηφανεύεται ότι οι Εβραίοι ήταν η κινητήρια δύναμη της σύγχρονης βιομηχανίας του πορνό και ότι τα κίνητρά τους ήταν εν μέρει να καταστρέψουν τα ήθη των «εθνικών» (μη Εβραίων).
Γράφει για αυτό ο David Duke στο “Jewish Supremacism” (2007):
Ο Abrams δείχνει πώς η διαφθορά και ο εξευτελισμός των «εθνικών» και της χριστιανικής ηθικής αποτελούσε (και αποτελεί;) πρωταρχικό μέρος των κινήτρων των Εβραίων για την εκ προθέσεως μόλυνση της κοινωνίας των «εθνικών» με την πορνογραφία.
«….Ο μόνος λόγος που οι Εβραίοι είναι στην πορνογραφία είναι ότι πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι αηδία. Ο Καθολικισμός είναι αηδία. Δεν πιστεύουμε στην εξουσία", λέει ο Εβραίος Al Goldstein, εκδότης του πορνοπεριοδικού ‘Screw’. Η πορνογραφία έτσι γίνεται ένας τρόπος για να μολυνθεί ο Χριστιανισμός και ο πολιτισμός, καθώς διεισδύει στην καρδιά της Αμερικής…..»...
Συνέχεια : http://attikanea.blogspot.gr/2012/08/blog-post_8536.html

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Το 1999 στους βομβαρδισμούς, δεν ήρθε ούτε ένας Σέρβος ως πρόσφυγας… Το 2015 ορδές ισλαμιστών εισβάλλουν στα νησιά μας…

Οι αριθμοί της ιστορίας κρύβουν μια τρομακτική αλήθεια...

 
Στις 24 Μαρτίου του 1999 το ΝΑΤΟ ξεκίνησε τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς εναντίον της Σερβίας επειδή η τελευταία αρνείτο να υπογράψει τη συμφωνία για το μέλλον του Κοσσυφοπεδίου...
Σε αυτόν τον άδικο και δειλό πόλεμο μιας και όταν ο πόλεμος γίνεται με κουμπιά και όχι με το σπαθί στο χέρι είναι πάντα δειλός πόλεμος χρησιμοποιήθηκαν 1150 μαχητικά αεροπλάνα του νάτο , εκτοξεύθηκαν 420600 πύραυλοι .
Η συνολική μάζα των πυραύλων που έπεσε ήταν περίπου 22.000 τόνοι.
12 χώρες μέλη του ΝΑΤΟ βρισκόταν σε άμεση διάθεση να βοηθήσουν τις νατοϊκές δυνάμεις κατά της Σερβίας και του Μαυροβουνίου, 59 βάσεις βοηθούσαν όλη αυτή την επιχείρηση .
Εκτοξεύθηκαν περίπου 20.000 μεγάλη πύραυλοι αέρος εδάφους .
Από 30 έως 100 δισεκατομμύρια δολάρια εκτιμάται ότι είναι περίπου το κόστος της υλικής ζημιάς που προκλήθηκε με τους βομβαρδισμούς .
1002 μέλη του γιουγκοσλαβικού στρατού σκοτώθηκαν και περίπου 2000 πολίτες .
6100 άνθρωποι τραυματίστηκαν .
504 Μέσα Μαζικής Μεταφοράς καταστράφηκαν, 305 σχολές, νοσοκομεία και άλλα δημόσια κτίρια , καταστράφηκαν 176 μνημεία πολιτισμού και ανάμεσα τους και 23 μεσαιωνικά μοναστήρια , 45 γέφυρες και 28 σιδηροδρομικές γραμμές και γέφυρες .
148 σπίτια πολιτών .
561 κατασκευής του ισλαμικού στρατού (* προφανώς εννοεί του σερβικού στρατού) καταστράφηκαν ολοσχερώς και 686 έπαθαν σοβαρές ζημιές .
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 2300 επίθεσης μαχητικών του ΝΑΤΟ .
Σε όλο αυτό το μακελειό σε όλη αυτή την τραγωδία δεν είδαμε ποτέ τους σέρβους να φεύγουν και να ψάχνουν καταφύγιο προς την Ελλάδα .
Οι σέρβοι αγκαλιαζόντουσαν έπιαναν χέρι χέρι ο ένας τον άλλο και καθόταν μπροστά στις γέφυρες τους .
Δεν εγκαταλείψανε τα πάτρια εδάφη τους.
Δεν λακίσανε στα δύσκολα, στην δύσκολη αποστολή του να υπερασπιστούν την πατρίδα τους .
Από την άλλη έχεις ορδές από πρόσφυγες οι οποίοι πληρώνουμε χιλιάδες ευρώ για να έρθουν σε μία χώρα , σε μία Ευρώπη η οποία είναι τελείως διαφορετική η κουλτούρα της και η πίστη της από τη δική τους .
Είναι πραγματικά εύλογο το ερώτημα για ποιο λόγο οι σέρβοι οι οποίοι είναι δίπλα μας, γείτονες που θα πήγαιναν απλά στη διπλανή τους γειτονιά και θα ζητούσαν βοήθεια, βοήθεια από τους αδελφούς τους ,θα ήταν γι αυτούς πολύ εύκολο να φτάσουν στην ασφάλεια στην χώρα μας… αλλά δεν παράτησαν ποτέ την πατρίδα τους αλλά οι άλλοι οι πρόσφυγες έρχονται με τα κινητά των 600 € και με τις σφαίρες στην τσέπη …Γιατί οι μεν συμπεριφερθήκαν έτσι και οι δε … είναι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια.;
Είναι όλοι από αυτούς άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια; Και αξίζει να έχεις μέσα στην χώρα σου ανθρώπους που ενώ οι συμπατριώτες τους πολεμάνε, αυτοί λιποτάκτησαν;
Είναι ίδια δύναμη η ISIS, η Τουρκία, κοκ με μία επίθεση του ΝΑΤΟ; Μιλάμε όντως για πόλεμο και πρόσφυγες… ή μιλάμε απλά για διαφωνούντες και ανθρώπους που ψάχνουν ένα καλύτερο μέλλον εγκαταλείποντας την πατρίδα τους όταν τους χρειάζεται πιο πολύ;
Μαθαίνουμε την αλήθεια με ότι συμβαίνει σήμερα στη Συρία και γενικά με την αραβική άνοιξη, ή είμαστε τα επόμενα θύματα ενός θαυμάσιου πολεμικού σχεδιασμού κατάκτησης της Ευρώπης;

http://www.briefingnews.gr/ethnika/oi-arithmoi-tis-istorias-kryvoyn-mia-tromaktiki-alitheia-1999-stoys-vomvardismoys-den-irthe

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

ΠΩΣ ''ΔΕΧΤΗΚΑΝ'' ΟΙ ΙΝΔΙΆΝΟΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΉΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ;

Αποτέλεσμα εικόνας για even the rain ταινια


Even the Rain"
Καθώς καιγόταν o ινδιάνος ούρλιαζε εναντίον του Θεού των χριστιανών που τον έβαλαν να προσκυνήσει για να σωθεί τουλάχιστον η ψυχή του...
- "ΜΕΤΑΝΙΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ"
- "ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;"
- "ΝΑΙ"
-"ΤΟΤΕ, ΠΡΟΤΙΜΏ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ"
«Πολλοί θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο. Λίγοι θέλουν να αλλάξουν τον εαυτό τους.» Ένας σκηνοθέτης, ο Σεμπάστιαν, πηγαίνει στην Βολιβία για να γυρίσει μια ταινία για τον Χριστόφορο Κολόμβο πέρα από τον μύθο. Για τον εξερευνητή των θαλασσών που δεν ήθελε απλά να εκχριστιανίσει τους ινδιάνους αλλά είχε εμμονή με τον χρυσό και έκανε σκλάβους τους Ιθαγενείς που του αντιστάθηκαν. Στην πόλη όπου πραγματοποιούνται τα γυρίσματα τα αποθέματα νερού πωλούνται σε μια πολυεθνική και οι ιθαγενείς καλούνται 500 χρόνια μετά από την έλευση του Κολόμβου να παλέψουν όχι για το χρυσαφί αυτή τη φορά αλλά για το πιο απλό αλλά πολύτιμο αγαθό, το νερό...
Δείτε το βίντεο : https://www.facebook.com/233820543455088/videos/288100758027066/
Ινδιάνοι-Indians
Maria Diakomatou

ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!!!!!!!!! - Της ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!!!!!!!!! - Της ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ

Η ωραία πατρίδα μας έπιασε πάτο,
άλλο δεν πάει σας λέω πιο κάτω!
Μαύρος χειμώνας αυτός που θα 'ρθεί,
πείνα θα πέσει!!!Αδέρφια,σπαθί!!
Πέτρα η ξύλο στα χέρια σηκώστε
σπάστε κεφάλια,το σπίτι σας σώστε!!!

Διώξε τα κτήνη,που θέλουν να πάρουν,
ότι σου ανήκει!!Θα μπουν να σε γδάρουν,
οφείλεις και πρέπει την μάχη να δώσεις,
το σπίτι σου αδέρφι,ποτέ μην προδώσεις...

Χωρις να περάσεις ποτέ από δίκη,
ερήμην δικάστεις!!Ελπίδες για νίκη,
νομίζεις δεν έχεις..Μα σήκω επάνω,
σταμάτα να κάνεις της τι.βι το σουλτάνο,
σοφα ναρκωμένος με ξενη κουλτούρα,
θηλιά στον λαιμό σου,μεγάλη καψούρα...

Διώξε μακριά τον κακό εαυτό σου,
πάλεψε,πάρε,οτι ' ναι δικό σου.
Ξύπνα και πάλι,δεν είσαι φυτό!!
Ελληνας είσαι,αυτό ' ναι αρκετό.

Το αίμα σου βράζει,το ξέρεις,το λές,
θυμάσαι προγόνους και μάχες πολλές.

Αγώνες,θυσίες,γιατί τα αφήνεις,
πώς το αντέχεις,την ιστορία να σβήνεις;

Σήκω σου λέω,κι εγώ ακολουθώ σε
αυτά που πιστεύεις αγωνίσου και σώσε

Τριάδα Ζερβού Πανταζή

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΤΣΙΟΣ: Η παγκόσμια οικονομία σε αυτόματο πιλότο. Διάλεξη του Συγγραφέως (βίντεο)

Αποτέλεσμα εικόνας για ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΤΣΙΟΣ: Η παγκόσμια οικονομία σε αυτόματο πιλότο.  Διάλεξη του Συγγραφέως 
Διάλεξη του Συγγραφέως  ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΑΡΤΣΙΟΥ  «Η παγκόσμια οικονομία σε αυτόματο πιλότο. Ο ρόλος των πολιτικών και των οικονομολόγων». 


3. https://www.youtube.com/watch?v=Bh9eCtExinc



Αποτέλεσμα εικόνας για Λιάτσα Δήμ. Ομήρου Ιλιάς 
Λιάτσα Δήμ. Ομήρου Ιλιάς
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Α΄ (1-7): Προοΐμιον.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Α΄ (8-45): Ο Χρύσης ζητά την κόρη του. 

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Α΄ (46-69): Η εκδήλωση της επιδημίας. 

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Α΄ (70-115): Μάντης Κάλχας.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Α΄ (116-171): Η πρώτη λογομαχία.


Αποτέλεσμα εικόνας για Δημήτριος Καψάλας
Δημήτριος Καψάλας: Καμία φροντίδα ανάπτυξης ποιοτικού τουρισμού.
Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα  για τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα.



3. https://youtu.be/sxxiQLCcOqA 



eriunios@gmail.com