Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

ΓΙΑΤΙ;; ( ΤΣΙΠΡΑ ) - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ




Γιατί με άφησες να νιώσω την λαχτάρα,την ελπίδα,
αφού στο παρασκήνιο μου έστηνες φαρμακερή παγίδα,
να πιάσεις,να συλλάβεις και να σβήσεις τα όνειρά μου,
ν'αποτελειώσεις και την πίστη μου σε σένα στην καρδιά μου;

Το λυγισμένο από τα βάσανα κορμί μου ορθώθηκε,
με το δικό σου πρόσταγμα απ΄το έδαφος σηκώθηκε,
Εβαλα πλάτη,νίκησα τον φόβο μου,κατάπια την ταπείνωση,
έτρεξα δίπλα σου,να σώσουμε την χώρα απ΄την ατίμωση.

Σε πίστεψα,σε στήριξα,σ'ακολούθησα σε δρόμους και πλατείες,
μαζί παλεύαμε να διώξουμε από πάνω μας τις μαύρες θεωρίες..
Κάτω από πίεση αβάσταχτη φοβέρα κι εξαθλίωση,
φώναξα όχι και σου έδωσα εφόδιο ισχυρό σαν αντιβίωση..

Μα εσύ ο ίδιος λιποτάκτησες,γονάτισες κι ας είχες,
μαζί σου εμένα,το λαό,και τελικά απο τις θέσεις μας απείχες,
Πρόδωσες τα πιστεύω σου,πια δεν σ'αναγνωρίζω!
Δεν είσαι αυτός που πίστεψα!!Παύω να σε στηρίζω..

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ --- ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΑ.......ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ


ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΑΥΓΗ ΄΄άι΄΄ ΠΟΥ ΕΚΒΑΛΛΕΙ Ο ΒΟΣΚΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΠΟΙΜΑΙΝΕΙ ΤΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΗΔΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ. Η ΙΔΙΑ ΑΥΤΗ ΚΡΑΥΓΗ ΕΚΣΤΟΜΙΖΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΙΝΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ.΄΄ΠΗΔΩ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ΄΄ ΛΕΕΙ Η ΛΑΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΙ.
ΕΤΣΙ Η ΡΙΖΑ ΄΄άι΄΄ ΣΥΝΕΔΕΘΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΟΜΗ ΚΙΝΗΣΙ, ΤΟΝ ΚΡΑΔΑΣΜΟ, ΤΗΝ ΔΟΝΗΣΙ, ΤΗΝ ΣΠΙΝΘΗΡΟΒΟΛΙΑ.
ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΡΙΖΑ ΄΄άι΄΄ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΄΄αίξ΄΄ ΔΗΛ. Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΄΄αίγες΄΄, ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΑ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΑ ΑΦΡΙΖΟΝΤΑ ΚΥΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΑ ΚΑΙ ΠΗΔΟΥΝ, ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΣΙΚΙΩΝ.
ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ, Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΧΕΑ ΑΔΡΙΖΟΝΤΑ ΚΥΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΄΄αιγές΄΄. ΕΥΚΟΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΡΗΜΑ ΄΄ αίσσω΄΄ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΒΙΑΙΩΣ, ΟΡΜΩ.
ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΩΡΜΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΜΕ ΟΡΜΗ, ΄΄αίσοντες΄΄ ΚΑΙ ΠΗΔΟΥΣΑΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΄΄αίγες΄΄.
ΕΤΣΙ Η ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΄΄αιγίς΄΄ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΟΙ ΑΣΠΙΔΕΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΟ ΑΠΟ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΖΩΩΝ.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΣΠΙΔΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ, ΛΕΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ Η ΤΑΔΕ ΕΚΔΗΛΩΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΄΄ υπό την αιγίδα΄΄ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΑΔΕ...ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Η ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΙ , ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΘΑΥΜΑΣΤΟ.
Η ΄΄αιγίς΄΄ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΄΄καταιγίδα΄΄, ΔΗΛ. ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΑΝΕΜΩΝ. ΕΤΣΙ ΛΕΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ....΄΄καταιγισμός΄΄, ΄΄ καταιγιστικά πυρά΄΄, ΄΄καταιγιστικά γεγονότα΄΄, ΄΄καταιγιστικές ερωτήσεις΄΄....
Η ΡΙΖΑ ΄΄άι΄΄ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΕΝΝΟΙΑ, ΟΠΩΣ Η ΄΄αίγλη΄΄ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, Η ΛΑΜΨΙ, Η ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ, ΤΟ ΦΕΓΓΟΣ, Η ΣΤΙΛΠΝΟΤΗΤΑ. ΑΛΛΑ ΠΩΣ Η ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΙ ΤΗΣ ΄΄αισούσης αιγός΄΄ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ;
ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΩΣ-ΚΡΑΔΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΦΩΣ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΡΟΜΩΔΗ ΚΙΝΗΣΙ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ.
ΑΛΛΑ Η ΤΡΟΜΩΔΗΣ ΚΙΝΗΣΙ ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΤΗΣ ΑΙΓΟΣ (βλέπε και λ. αργός=γρήγορος). ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΛΕΞΙ ΄΄αίγλη΄΄, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΙ ΄΄γέλως΄΄. ΤΗ ΣΧΕΣΙ ΤΗΣ ΄΄αίγλης΄΄ ΚΑΙ ΤΟΥ ΄΄γέλωτος΄΄ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ Ο ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΤΗΣ ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΟ ΣΤΙΧΟ ΤΗΣ ΙΛΙΑΔΟΣ Τ 362 : ΄΄αίγλη δ΄ουρανόν ίκε, γέλασσε δέ πάσα περί χθών χαλκού υπό στεροπής΄΄(=και η αίγλη στον ουρανό έφθασε, και γέλασε πάσα η γή από του χαλκού την αστραπή).
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΛΑΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΄΄ έλαμψε το πρόσωπό του από το γέλιο΄΄ ή ΄΄ το πρόσωπό του φωτίστηκε από το γέλιο΄΄.
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΄΄αιγ΄΄ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΙΓΕΣ ΠΗΔΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΚΡΗΜΝΑ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, Η ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΞΗΡΑΣ, ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΄΄ αιγιαλός΄΄, ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΄΄γιαλό΄΄, ΄΄ακρογιάλι΄΄, ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΕ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ ΑΙΓΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΗΔΟΥΝ ΣΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΒΡΑΧΙΑ.
ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ...΄΄la mer moutonne΄΄ ΔΗΛ. Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΧΕΙ ΛΕΥΚΑ ΚΥΜΑΤΑ, ΕΝΩ Η ΛΕΞΙ ΄΄moutonne΄΄ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ =ΠΡΟΒΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΄΄ le ciel se moutonne΄΄= Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΔΗΛ. ΛΕΥΚΑ ΝΕΦΗ.
ΚΑΘΩΣ Η ΄΄αίγλη΄΄ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΄΄γέλωτα΄΄ ΚΑΙ ΤΟ ΄΄γελάω΄΄, ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, [ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΓΑΛΗΝΗ, ΓΛΗΝΑ, ΓΕΛΙΟ, ΓΕΛΟΙΟΣ, ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ ΖΩΝΗ, ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ, ΓΛΑΥΚΩΜΑ, ΓΛΑΥΚΑ,=ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ, ΕΚ ΤΟΥ ΛΑΜΠΟΝΤΟΣ ΟΦΘΑΛΜΟΥ κ.ά.]
Η ΓΕΝΕΣΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ...Κ.ΔΟΥΚΑΣ
 
Άρτεμις παπ
 ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ήταν μια μοναδικά υπέροχη βραδιά, "παρέα με τ΄ αστέρια" και την πανσέληνο που φώτιζε πιο πολύ........


 

Ήταν μια μοναδικά υπέροχη βραδιά, "παρέα με τ΄ αστέρια" και την πανσέληνο που φώτιζε πιο πολύ - από τη χαρά και την ικανοποίησή της - το χώρο. Ήταν ένα ταξίδι - μύηση στα Ελευσίνια Μυστήρια!
Αρχαίοι ελληνικοί ύμνοι, μουσικές και εικόνες έμπλεξαν αρμονικά με την παραδοσιακή μουσική και τον σύγχρονο χορό και μας μάγεψαν κατά τη διάρκεια της ομηρικής συναυλίας, για την Περσεφόνη - Ψυχή και την Μητέρα της Δήμητρα - Φύση, "Ο ομηρικός ύμνος στη Δήμητρα".
Τα ακούσματα της ομηρικής γλώσσας μεταφρασμένα στο video wall, οι ήχοι από τα αρχαία ελληνικά μουσικά όργανα, οι ελληνικοί αρχαίοι χοροί που φτάνουν μέχρι τις μέρες μας και η εξαιρετική πινελιά του νέου, του σύγχρονου χορού καθήλωσαν τους λιγοστούς θεατές - λόγω της διάχυσης της βραδιάς - στο θεατράκι του Άλσους Βεΐκου.
Τα μουσικά «αστέρια» μάς ταξίδεψαν στον χρόνο. Ο Ηφαιστίωνας Βαξεβανέρης με την υπέροχη ερμηνεία του και τους ήχους από τον αυλό, την κιθάρα και το λαούτο του, ο Κώστας Πασσαδέλλης με τα φωνητικά και τους ήχους από το μπεντίρ και το νταούλι του, ο Γιάννης Μιχαηλίδης με τον κεμεντζέ και την ποντιακή λύρα του, ο Γιώργος Νίκας με τον άσκαυλο – γκάιντα, τις φλογέρες, την τσαμπούνα και την αρχαία λύρα του, ο Αλέξανδρος Χαραλάμπους με το τσέλο του και ο Νίκος Νταρύλας με το τουμπερλέκι, τη στάμνα, το ρεκ, το ντέφι και τα ιδιόφωνά του.
Τα «αστέρια» του χορού, σαν ξωτικά, ζωγράφισαν τη νύχτα. Η μοναδική χορεύτρια Ηλιάννα Μπαζιώτη - με τις αέρινες φιγούρες της - ξύπνησε εικόνες από τη μυθολογία μας με την καθοδήγηση της χορογράφου Ελευθερίας Βαξεβανέρη και τα οκτώ υπέροχα μέλη του χορού - ομάδα από τα «Χοροπατήματα» - μας έδειξαν πού πατάει η παράδοση. Η Ζωή Καπαρέλη, η Γεωργία Σκουμπούρη, η Στέλλα Πότση, η Κωνσταντίνα Καλαμπαλίκη, η Άννα Τριδήμα, η Σοφία Κορρέ, η Κλειώ Σπανού, και η Ιωάννα Τσουρουνάκη - καθοδηγούμενες από τον χοροδιδάσκαλό τους Κώστα Πασσαδέλλη - ομόρφυναν την παράσταση με τις κινήσεις και τους χορευτικούς ρυθμούς της Κρήτης, της Θράκης, της Μακεδονίας, της Ηπείρου, του Πόντου, της Ιωνίας.
Μπράβο σε όλους, για το μοναδικό έργο τέχνης που μας χαρίσατε! Μια παράσταση που πρέπει να γευτούν πολλοί πολίτες του κόσμου.
Ακόμα αντηχούν στ΄ αυτιά μου τα θερμά χειροκροτήματα…
Μάνος Ελευθερίου
Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας
Δήμου Γαλατσίου

Φωτο: Μάνος Ελευθερίου 
 
ελευθερία βαξεβανέρη

Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ!!!! ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!!!

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ - Του Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

 Αποτέλεσμα εικόνας για Ο ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ  ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ
Τούτος ο τόπος έβγαλε μορφές ηρωικές
έβγαλε και εφιάλτες
έβγαλε κορυφαίους σοφούς και στρατηγούς  
 αλλά και  προδότες  και γερμανοτσολιάδες

Ποιο έθνος ψάχνεις να βρεις;
ποιο να συναντήσεις;
ο εγγονός δίκαιο να δίνει στον Γερμανό εκτελεστή
  που τον παππού του στην κατοχή έχει θερίσει!!

Σε τούτη την ωραία χώρα
ο γιός μισεί πατέρα και μητέρα
το Γερμανό  προσκυνά   λόγω Ευρώ
τον παππού « καλά του έκανε που τον εκτέλεσε ο Γερμανός»
αφού δεν παρέδωσε γη, θάλασσα και αέρα

Το συμβάν δεν είναι φανταστικό
έργο χιλιοπαιγμένο
φίλος μου το εξομολογήθηκε εμπιστευτικώς
είναι όντως άκρως συγκλονιστικό

Βουλή ξενοκρατούμενη,  λαός προδομένος .

Τούτη είναι η δεύτερη εκτέλεση
χειρότερη από την πρώτη
τότε γινόταν έστω πόλεμος
τώρα τον παππού εκτελεί εν ψυχρώ
ο  Ευρωλάγνος Δον Κιχώτης

Ακόμη και ο Γερμανός αν ζούσε ο εκτελεστής
κάποια μεταμέλεια θα είχε δείξει
ο εγγονός όμως γνήσιος Γερμανοτσολιάς
έχει τους Γερμανούς λόγω Ευρωλαγνίας προσκυνήσει

Όσο για τον γράφοντα
κάλιο να είχε πεθάνει
παρά τα σημερινά μνημόνια να ζει
που ζωντανό νεκρό με έχουν κάνει

*Αμφικτύων
13/8/2015
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

''ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ'' - ''ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΓΛΩΣΣΑ''.

Τί έχουν πει ξένοι για την Ελληνική γλώσσα Διαβάστε περισσότερα: Τί έχουν  πει ξένοι για την Ελληνική γλώσσα – Θα αισθανθείς υπερηφάνεια - Ενωμένη  Ρωμηοσύνη 
 
Δυο παρα πολυ ενδιαφεροντα θεματα θα ευρισκονται συντομα στο ''inbox'' της κομπιουτερ σας. Τα θεματα ειναι: ''ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ'' ως επισης: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΓΛΩΣΣΑ''.
Τα κειμενα αποτελουνται απο ρησσεις πενηντα εννεα σελιδων, διακκεκριμενων Ευρωπαιων Επιστημονων κυριως των δυο τελευταιων αιωνων οι οποιοι εκφραζονται με Θαυμασμο για τo καλλος του Αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου τους Ελληνες και την Γλωσσαν τους που εθεσαν τα θεμελια του Παγκοσμιου Πολιτισμου. Εκει μεσα στις σελιδες αυτες θα βρητε μερικους γιγαντες της σκεψης και των επιστημων να προσερχονται γονυκλινεις προσκυνηται προ του θαυματος που λεγεται ΕΛΛΑΣ. Εκει θα βρητε ονοματα ως τον -Ερνέστο Ρενάν (1865) ως και το εργον του: Προσευχή στην Ακρόπολη, τον Γερμανο  SCHILLER  να λεγει:.  ''Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;Γιατί δεν με αφήνετε στη δύστυχη ανεμελιά μου'';,  τον  ΦΡΕΙΔ. ΝΙΤΣΕ που εγραψε το εργον του:   “Η Γέννηση της Τραγωδίας” (1872),  τον  ΓΚΑΙΤΕ  να ομολογει: «Ο,τι είναι ό  νούς καί ή  καρδιά  διά τόν άνθρωπο είναι διά   τήν ανθρωπότητα ή ‘Ελλάς.
 Ποιους να πρωτοθαυμασει κανεις,  τη στιγμη που ενας ολοκληρος στρατος παρελαυνει απο τις εν λογω σελιδες αυτες. τον RICHARD  LIVINGSTONE, τον ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ  ΣΑΤΩΜΠΡΙΑΝ, τον RENE  PUAUX, τον  Ρ.  ΜΠΛΟΥΜΦΙΕΛΝΤ, τον G. MURRAY, τον Ζαν Ρισπεν προς τιμην του οποιου κατωτερω σας φερω εδω  ολοκληρο το κειμενο που ειπε για την Ελλαδα.
Τα δυο ανωτερω εργα, η συλλογη ολων των ρησσεων τουτων απο ποκιλες και αμετρητες πηγες ειναι προσπαθεια υπερ των τριακοντα ετων χαρις στην γλυκιά μνήμη και κρυφεί αγάπη που νοιώθει καθε Ελληνας προς την πατριδα, ιδιαιτερως του Εξωτερικου για την Γαλανή πατρίδα που την άφισα κι’ έφυγα, και που ποτέ......δεν γύρισα, αλλά και ποτέ δεν την ξέχασα.
Σημερα δε, ανημπορος να προσφερω εστω να εκπληρωσω το ονειρο μου, την εκτυπωσην των  σε βιβλιο, αποφασησα να το στειλω σε ολους εσας να μην χαθει τετοιο εργο μαζυ με την υπαρξην μου. Σεβαστειτε το και διαδωστε το παντου, εκδωστε το σε βιβλιο, η' οτι αλλο νομιζετε να μην χαθη γιατι πρεπει απο ενα τετοιο εργο να ωφελειθη η Νεα γενεα της Πατριδος.
Γιαννης Δημητρουλας.
-----------------------------------------------------------------------

Ο Ζαν Ρισπεν(1) για την Ελλαδα

http://www.macedoniahellenicland.eu/images/stories/persons/2013_A/JEAN-RISPEN.jpgΕμπρος λοιπον,! Γκρεμίστε όλη την Ελλάδα σε βάθος 100 μέτρων. Αδειάστε όλα τα μουσεία σας, από όλον τον κόσμο. Γκρεμίστε κάθε τι Ελληνικό από όλο τον πλανήτη.Έπειτα σβήστε την Ελληνική γλώσσα από παντού. Από την ιατρική σας, την. . φαρμακευτική σας. Από τα μαθηματικά σας (γεωμετρία, άλγεβρα). Από την φυσική σας, τη χημεία σας. Από την αστρονομία σας. Από την πολιτική σας. Από την καθημερινότητα σας. Καταργειστε τους Ολυμπιακους αγωνες, και τον Μαραθωνιο απ'ολες τις πολεις του κοσμου.
Διαγράψτε τα μαθηματικά, διαγράψτε κάθε σχήμα, κάντε το τρίγωνο oκτάγωνο, την ευθεία-καμπύλη, σβήστε την γεωμετρία από τα κτίρια σας, τους δρόμους σας, τα παιχνίδια σας, τα αμάξια σας, σβήστε την ονομασία κάθε ασθένειας και κάθε φαρμάκου, διαγράψτε την δημοκρατία και την πολιτική, διαγράψτε την βαρύτητα και φέρτε το πάνω κάτω, αλλάξτε τους δορυφόρους σας να έχουν τετράγωνη τροχιά, αλλάξτε όλα τα βιβλία σας (γιατί παντού θα υπάρχει και έστω μια ελληνική λέξη), σβήστε από την καθημερινότητα σας κάθε ελληνική λέξη, αλλάξτε τα ευαγγέλια, αλλάξτε το όνομα του Χριστού που και αυτό βγαίνει από τα Ελληνικά και σημαίνει αυτός που έχει το χρίσμα, αλλάξτε και το σχήμα κάθε ναού (να μην έχει την ελληνική γεωμετρία), σβήστε τον Μέγα Αλέξανδρο, σβήστε όλους τους Μυθικούς και Ιστορικούς ήρωες, αλλάξτε την παιδεία σας, αλλάξτε το όνομα της ιστορίας, αλλάξτε τα ονόματα στα πανεπιστήμια σας, αλλάξτε τον τρόπο γραφής σας, χρησιμοποιήστε τον αραβικό, διαγράψτε την φιλοσοφία, διαγράψτε, διαγράψτε, διαγράψτε.    Θα πείτε «δεν γίνεται».
 Σωστά, δεν γίνεται γιατί μετά δεν θα μπορείτε να στεριώσετε ούτε μία πρόταση!                                                                                                                              Δεν γίνεται να σβήσει η Ελλάδα και η προσφορά των Ελληνων πάνω απο αυτόν τον πλανήτη.
Η πρόκληση πάντως ισχύει.»
----------------------------------------------------------------
  Ο Νίτσε για τους Ελληνες τo 1872
     «Αποδεδειγμένα, σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός, προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.   Η προσπάθεια αυτή, είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν (οι δυτικο-ευρωπαίοι) δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή, στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνόταν, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
Description: http://www.xryshaygh.com/resources/images/news/2385.jpeg
Έτσι ξανά και ξανά, μια οργή ποτισμένη με μίσος, ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά
(*) (για κάθε εποχή), ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του.                
Μα ποιοι, επιτέλους, είναι αυτοί των οποίων η ιστορική αίγλη υπήρξε τόσο εφήμερη, οι θεσμοί τους τόσο περιορισμένοι, τα ήθη τους αμφίβολα έως απαράδεκτα, και οι οποίοι απαιτούν μια εξαίρετη θέση ανάμεσα στα έθνη, μια θέση πάνω από το πλήθος.             
Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους, δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα, να απαλλαγούμε απʼ αυτούς.  Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους, έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή, να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.
Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες.                
Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι, οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα, όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών, είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους (Έλληνες), οι οποίοι τελικά αθλούνται, οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα»!!!
Friedrich Wilhelm Nietzsche  (ΦΡΕΙΔ. ΝΙΤΣΕ)  Γερμανός διανοούμενος-ποιητής (1844-1900) Απόσπασμα από το έργο του "DIE GEBOURT DER TRAGEDIE" (Η Γέννηση της Τραγωδίας) κεφ. 15, σελ. 106 (εγράφη το 1870-71 όταν ο Νίτσε ήτο 26 ετών , καθηγητής της κλασσικής φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο της βασιλείας)  “Η Γέννηση της Τραγωδίας” (1872), κεφάλαιο 15.

(*)Την διάκρισι διετήρησαν και οι Ελληνες των Μέσων χρόνων. Για τους Βυζαντινούς, όλοι οι εκτός Βυζαντινού πολιτισμού ήσαν Βάρβαροι. Ακόμη και προτύτερα, Ο Ελλην Χριστιανός  «απολογητής» Ιουστίνος υιοθετεί την διάκρισιν  «Ελλην - Βάρβαρος».  (ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, Δημ. Βαρδίκου, σελ. 54)

 jdimi1@optusnet.com.au