Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

2. ΑΡΧΩΝ και ΑΡΕΤΕΣ - ΓΡΑΜΜΑ Σ' ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ της Νατάσας Γεωργανάκη.

Η κοινωνία του αύριο που όλοι μας φιλοδοξούμε να χτίσουμε χρήζει ενάρετων ηγετών σε όλο το φάσμα των εξουσιών! Πιστεύω ότι όλοι μας είμαστε ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είμαστε εν δυνάμει πολιτικοί!... Επομένως μια ματιά στα αρχαία κείμενα επιβάλλεται, με όρους σημερινούς κι εύκολα κατανοητούς!...Δεν υποστηρίζω σε καμιά περίπτωση ότι θα υποκαταστήσω τους αρχαίους σοφούς!... Εκείνο που απλά υπόσχομαι είναι να προσπαθήσω μέσα από την σειρά ΓΡΑΜΜΑ Σ΄ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ να αποτυπώσω στο χαρτί αυτά που εγώ κατάλαβα!... Ελπίζω να τα βρείτε χρήσιμα!...
Η καλύτερα οργανωμένη κοινωνία λοιπόν αγαπημένε μου, είναι εκείνη που δεν επιτρέπει στους ανήθικους να κυβερνούν, όπως επίσης δεν επιτρέπει και στους ηθικούς να μην κυβερνούν...!!!! Μεγαλύτερη τιμωρία για τους σοφούς όλων των εποχών που αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην διακυβέρνηση μιας χώρας, αποτέλεσε το γεγονός ότι ήταν αναγκασμένοι μετέπειτα να ζουν και να εργάζονται υπό τας διαταγάς ανόητων ανθρώπων!...ΕΝ Ή ΕΦΗ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΕΘ΄ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ απάντησε ο Σωκράτης όταν ερωτήθηκε για το ποια πόλη κυβερνάται παράνομα! Η πόλη στην οποία οι άρχοντες τοποθετούνται από φατρίες.
Κάθε μορφή εξουσίας θέτει νόμους και κανόνας που είναι προς το συμφέρον της. Η Δημοκρατία τους βαπτίζει δημοκρατικούς και η Τυραννία τυραννικούς, αλλά στην ουσία διαφέρουν μόνο κατ΄όνομα, διαβάζουμε στην πολιτεία του Πλάτωνα κι αναρωτιόμαστε πως ο σοφός αυτός Αθηναίος τολμούσε να τους ταυτίζει!
Το θέμα έρχεται να το ξεκαθαρίσει ο ίδιος σε συζήτηση με τον σοφότατο Σωκράτη! Κάθε μορφή εξουσίας, υποστήριξε ο Πλάτωνας, μπροστά στον Δάσκαλο, θέτει νόμους και διακηρύσσει ότι αυτό είναι και το δίκαιο που πρέπει να επικρατήσει στη δεδομένη στιγμή. Οι νόμοι όμως θεσπίζονται από τους ίδιους και είναι φυσικό να προστατεύουν τα συμφέροντα τους. Εάν κάποιος τολμήσει να θίξει τα δικά τους συμφέροντα τον τιμωρούν, γιατί τάχα παρανόμησε και αδίκησε. (Πλάτωνος, Πολιτεία).
Αυτό λοιπόν, είναι κατά την άποψη του Πλάτωνα, που τον κάνει να ταυτίζει στο ακέραιο τους νόμους όλων των καθεστώτων. Το συμφέρον δηλαδή της καθεστηκυίας αρχής διέπει τους νόμους όλων των κρατών και υπό αυτήν την άποψη είναι εντελώς ίδιοι! Το συμφέρον δηλαδή του ισχυρότερου, που είναι παντού το ίδιο, διαμορφώνει το δίκαιο και παρ΄ότι διαφέρει κατ΄όνομα, στην ουσία παραμένει το ίδιο για όλους τους λαούς!...
Εμείς όμως, αγαπημένε μου πολιτικέ, που θέλουμε να φτιάξουμε από την αρχή μια δίκαιη κοινωνία πρέπει ν΄αρχίσουμε να ανατρέπουμε όλο αυτό το σκηνικό. Επειδή η πολιτική είναι αληθινή τέχνη μας δίνει το δικαίωμα να την αναμορφώνουμε και στις βασικές της αρχές ακόμα. Επομένως αρχίζοντας από το συμφέρον μας ανατρέπουμε το δόγμα και φροντίζουμε αντί για το ατομικό συμφέρον να δώσουμε προτεραιότητα και μάλιστα απόλυτη στο συλλογικό συμφέρον. Πάντα σύμφωνα με τον Πλάτωνα αποφεύγουμε έτσι οποιαδήποτε διάσπαση της κοινωνίας και άρα έχουμε πολύ περισσότερες πιθανότητες, να πετύχουμε συμμαχίες τέτοιες, που θα έκαναν το όποιο έργο αναμόρφωσης επιχειρήσουμε στο μέλλον, σχεδόν περίπατο!...
Μπορείς ν ασκήσεις την εξουσία με πολλούς τρόπους, εσύ ο ίδιος ή οι συνεργάτες σου αφού εκχωρήσεις μέρος αυτής σ΄εκείνους, αλλά για σένα, πρέπει να το λάβεις σοβαρά υπ΄όψιν σου αυτό, είναι ένα και το αυτό. Είτε η εξουσία ασκείται απ΄σένα, είτε οι συνεργάτες σου εξουσιάζουν αντί για σένα, εσύ και μόνο εσύ, είσαι υπεύθυνος για την βλάβη που θα προκληθεί. Έχεις το απόλυτο δικαίωμα να επιλέξεις αυτούς με τους οποίους θα συνεργαστείς κατά την ανάληψη των καθηκόντων σου, αλλά και το απόλυτο καθήκον να επιλέξεις τους καλύτερους. Γιατί είναι ηθικό και δίκαιο να πληρώνουμε μόνοι μας τα λάθη από τις επιλογές μας!
Κατά τον Πλάτωνα πάντα, η εξουσία ασκείται κατά τον νόμον που ορίζεται από τις επιθυμίες όσων αποφάσισαν να γίνουν μέλη της συγκεκριμένης κοινωνίας, κατά την φύση, κατά το έθιμο, κατά την καταγωγή και φυσικά κατά την βία!... Είναι βασικό να σκεφτείς από την αρχή τι είδους κοινωνία έχεις και ποια εξουσία θα σου φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα ως προς τον σκοπό που ήδη αποφασίσαμε να είναι το κοινό καλό! Ξεκινώντας ν΄ανατρέπεις τα πάντα δεν θα πρέπει να σου διαφύγει ούτε στιγμή ότι ο λαός αυτός έχει ιστορία πολλών χιλιάδων ετών και άρα στην όλη αυτή πορεία του, γνώρισε πολλών ειδών εξουσίες. Είναι περίπου εξοικειωμένος να δέχεται με ενθουσιασμό κάτι καινοφανές, αλλά δεν μπορώ να σου εγγυηθώ πόσο θα κρατήσει ο ενθουσιασμός του όταν ανακαλύψει, ότι απλά είχες αλλάξει το χρώμα και καμιά από τις άλλες ιδιότητές του!
Αν πρόκειται λατρεμένε μου πολιτικέ, να ασκήσεις εξουσία, πραγματικά από δω και στο εξής πρέπει πρωτίστως να αποβάλλεις από την καθημερινότητά σου οτιδήποτε θα ήταν βλαπτικό προς την ακεραιότητα του χαρακτήρα σου. Πρέπει να ξεχάσεις ότι,η ηδονή της ακολασίας, είναι ένα σπορ, στο οποίο πρέπει να καταγράψεις ένα παγκόσμιο ρεκόρ! Πολλά μικρά πράγματα που δεν γίνονται αντιληπτά από κανέναν, όταν θα βρεθείς κάτω από το φως των προβολέων θα φαντάζουν ή σαν κάτι πολύ σπουδαίο ή σαν ένα μεγάλο τίποτα!... Οι προβολείς πρέπει να σου θυμίσω ότι ανάβουν την στιγμή της δόξας, αλλά και την ώρα των μεγάλων αποφάσεων!...
Η φαυλότητα πολλών κυβερνητών σε συνδυασμό με τους εξ ίσου ράθυμους υπηκόους τους κατέστρεψαν πολλά κράτη στο μακρύ δρόμο της ιστορίας! Έτσι αν θες πραγματικά να καταφέρεις να κινήσεις το ενδιαφέρον της, ούτως ώστε ν΄α ασχοληθεί μαζί σου επιβάλλεται να κυβερνάς με την φρόνηση και την σοφία των αρχαίων βασιλιάδων κι όχι με την επιπολαιότητα και την αφροσύνη των τίποτα που σπούδασαν! Κατά τον Πιττακό ο ΑΡΧΩΝ ΚΟΣΜΕΙ Σ΄ΑΥΤΟΝ και κυβερνά κάθε μέρα και για όλο το χρόνο στολίζοντας τον εαυτό του με αρετές, τις οποίες ακόμα κι όταν δεν υπάρχουν φροντίζει να τις ανακαλύψει! 
Μόνο έτσι αγαπημένε μου, θα αποκτήσεις την φρόνηση που θα χρειαστείς, για να την μετατρέψεις σε ορθή πράξη, ικανοποιώντας το ρηθέν υπό του Σωκράτους ότι δηλαδή κυβερνήτης της ορθής πράξης είναι η φρόνηση. Και ναι ο Πλάτωνας είχε πολύ δίκαιο όταν έλεγε ότι για να απαλλαγούμε από τα δεινά μας πρέπει οι βασιλείς μας ν΄αρχίσουν να φιλοσοφούν. Γιατί η εξουσία είναι εκείνη που αποδεικνύει τον χαρακτήρα των ανδρών όπως διακήρυττε ο Πιττακός ο Μυτιληναίος. ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ...!!!
 
 

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΚΟΒΟΥΝΕ ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ! ! ! !


Εδώ και μια εβδομάδα Οργανωμένοι με αλυσιδοπρίονα άγνωστοι, έχουν κόψει πολλά δέντρα στον ορεινό όγκο του Ωραιοκάστρου προφανώς για καυσόξυλα...



 α
 ΚΟΜΜΈΝΑ ΠΕΥΚΑ






 ΚΟΜΜΈΝΑ ΠΕΥΚΑ.... !  !  !  !  !



Αυτά τα ναύλον έχουν δυο χρόνια ! ! Ο αντιδήμαρχος περιβάλλοντος μας λέει πάντα πως ΑΥΡΙΟ ΘΑ τα μαζέψουν ! !



 ΚΟΜΜΈΝΑ ΠΟΥΡΝΑΡΙΑ, ΠΉΡΑΝ ΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΞΎΛΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ !



ΕΔΩ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΣΥΚΙΑ, ΤΗΝ ΚΟΨΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΉ, ΆΦΗΣΑΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΟ !


 ΕΔΩ, ΜΙΑ ΑΓΡΙΟΓΚΟΡΤΣΙΑ
 ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΥΟ ΓΚΟΡΤΣΙΕΣ
ΆΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ! !

 Οι παράνομοι υλοτόμοι έχουν κόψει όλες τις αγριογκορτσιές, αγριοσυκιές πολλά πουρνάρια αλλά και πεύκα  ! ! Κρατάνε τα χοντρά, τους κορμούς και τα κλαδιά τα αφήνουν κάτω.
Μετά από αναφορά του γεγονότος στην Αντιδημαρχία περιβάλλοντος Ωραιοκάστρου, η απάντηση που λάβαμε ήταν: ''Δέν είμαστε αστυνομία για να τους βρούμε'' !  !  !  !

 Ο ορεινός όγκος του Ωραιοκάστρου είναι απροστάτευτος και από το φυσικό του περιβάλλον και από το ζωικό που οι κυνηγοί το έχουν εξολοθρεύσει ! !
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑΜΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΆΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΔΕΙ..........     ΊΔΩΜΕΝ ;

Ομάδα Περιπατητών Ορεινού Όγκου Ωραιοκάστρου
(Ο.Π.Ο.Ο.Ω.)

npazaitis@hotmail.com

 https://enimerosiseola.blogspot.com

Παντού και πάντα ...ΤΟΥΡΚΟΙ

  
Γιατί δεν δίνει άδεια η ΥΠΑ στην Turkish Airlines για δεύτερη πτήση
Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη; Μήπως μας έπιασε κάποιος
εθνικισμός;
 
 Ακούστε την διαφωτιστική απάντηση (1-11-13) του
αντιπροέδρου της Aegean Airlines, Ευτύχιου Βασιλάκη (φωτό) στην
ιστοσελίδα http://money-tourism.blogspot.gr:
“Έχουμε τα δικαιώματα από το 2009, ζητάμε κάθε χρόνο χρονοθυρίδα
στην Κωνσταντινούπολη και δεν μας δίνουν. Ως δια μαγείας όμως το
ίδιο διάστημα η Turkish έχει τριπλασιαστεί
σε δραστηριότητα, αλλά εκείνη ελέγχει
τα slots πρακτικά του «Ατατούρκ» της
Κωνσταντινούπολης. Ως εκ τούτου, όταν
έχεις απέναντι ένα κράτος και έναν φορέα ο
οποίος αντίθετα με τους κανόνες που ισχύουν
στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου άλλο πράγμα
είναι η αρχή διαχείρισης slots, άλλο πράγμα
είναι η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, άλλο
πράγμα είναι το αεροδρόμιο της Αθήνας
και βεβαίως άλλο πράγμα είναι η Aegean, η
Ολυμπιακή ή οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία. Δεν έχουν σχέση
ούτε και ελέγχουν ο ένας τον άλλον.
Στα κράτη εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης τα πράγματα δεν είναι
ακριβώς έτσι, δεν υπάρχουν αυτοί οι κανόνες και εκεί οι τοπικοί
αερομεταφορείς ορίζουν τα πάντα και σερβίρουν με το μαχαίρι και το
καρπούζι. Εμείς λοιπόν στη Θεσσαλονίκη, από όπου όπως ξέρετε είναι
και η γυναίκα μου, πριν από 4 χρόνια είχαμε ανακοινώσει Θεσσαλονίκη
– Κωνσταντινούπολη. Την είδατε; Μήπως θεωρείτε ότι δεν πετάξαμε
γιατί είναι μακριά; Είναι όσο είναι η Αλεξανδρούπολη, περίπου, από
τη Θεσσαλονίκη η Πόλη. Γιατί δεν πάμε εκεί; Γιατί δεν μας δίνουν
χρονοθυρίδα.

Πέρσι επειδή πήρε παραπάνω χρονοθυρίδες, παραπάνω δικαιώματα,
η Turkish στην Αθήνα, πήρε και η Pegasus στην Αθήνα και έχουν
ουσιαστικά οι δύο τουρκικές εταιρείες τριπλασιάσει τα τελευταία 5 χρόνια
την δραστηριότητά τους προς την Ελλάδα είτε προς τη Θεσσαλονίκη είτε
προς την Αθήνα, ζητήσαμε και εμείς να πάρουμε κάποιες χρονοθυρίδες
για να εκτελέσουμε γραμμή από το Ηράκλειο που έχουμε μόνο εμείς
δικαίωμα, δεν έχουν οι Τούρκοι όπως και εμείς δεν έχουμε πρόσβαση
στην Άγκυρα που μπορούν να πετάνε μόνο αυτοί.
Λοιπόν, δεν μας έδωσαν. Μας έδωσαν τελικώς μετά
από χίλια παρακάλια και χίλιες πιέσεις 4.00’ άφιξη
το βράδυ στην Κωνσταντινούπολη, 5.00’ το πρωί
αναχώρηση. Και το πετάξαμε. Μόνο και μόνο για να
δείξουμε ότι έστω και αυτό το οποίο το λένε στην
αεροπορική αγορά junk slot, δηλαδή αυτό που δίνεις
όταν θέλεις να του πεις: φύγε από εδώ, βρε βλάκα,
γιατί τι θα κάνεις εκείνη την ώρα το βράδυ; Στα
μπουζούκια θα πάνε στην Αθήνα ή στο Ηράκλειο ή
στην Κωνσταντινούπολη; Παρόλα αυτά το πετάξαμε.
Κάποια στιγμή πρέπει και εκείνοι να δείξουν
μία αμοιβαιότητα. Βεβαίως είναι δέκα φορές πιο
μεγάλοι, τέλεια. Θέλουν να πετάνε τρεις φορές
παραπάνω, βέβαια. Όμως είμαστε δύο χώρες. Ας
δώσουν και στις δικές μας εταιρείες τη δυνατότητα
να πετάξουμε εκεί και αν δεν έχουμε τη δυνατότητα
να το κάνουμε οικονομικά, από στόλο, από εμπορική
δυνατότητα, από διάθεση, επειδή δεν μας αγαπάνε
οι επιβάτες, εντάξει να μην το κάνουμε. Αλλά να
μας τη δώσουν, ρε παιδιά. Δεν μπορεί, τι σόι σχέση
είναι αυτή μεταξύ χωρών όπου λέμε ότι έχουμε μία
διμερή σύμβαση, όπου ο ένας μόνο δίνει και ο άλλος
απωθεί;”.
Σας θυμίζει κάτι από τις διακρατικές μας
σχέσεις;! Σημειώστε κι ότι αυτό το διάστημα η
διευθύντρια της ΤΑ αλωνίζει την Ελλάδα για νέες
συνδέσεις με την Πόλη, δήθεν για το καλό μας
(για να μας φέρει ως και ...Ιάπωνες τουρίστες!),
τη στιγμή που κουβαλάει όλους τους (κωλο)
Έλληνες να τα ακουμπήσουν στην Ισταμπούλ των
καφροσήριαλ. Θα σοβαρευτούμε ποτέ;

ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ
ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΝΩΜΗΣ

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ο μεγάλος άρχοντας του κόσμου, ο Δίας ! ! !

Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΟΥ Α.Γ.ΚΡΑΣΑΝΑΚΗ
 

Ο μεγάλος άρχοντας του κόσμου, ο Δίας, οδηγώντας φτερωτό άρμα, πρώτος πορεύεται... Πίσω του έρχεται στρατιά θεών και δαιμόνων, διαιρεμένη σε έντεκα μέρη (τάγματα). Γιατί μονάχα η Εστία μένει μέσα στον οίκο των θεών. Οι άλλοι έντεκα πάνε μπροστά ο καθένας με την σειρά που ορίστηκε.
Πολλά και τερπνότατα θεάματα και περάσματα υπάρχουν εκεί στον ουρανό, που τα περνοδιαβαίνει το γένος των μακάριων θεών, ο καθένας εκτελώντας το έργο του. Και πάντα τους ακολουθεί όποιος θέλει κ όποιος μπορεί να τους ακολουθεί. Ο φθόνος στέκει έξω από τον θείο τούτον χορό
 Και όταν πια πηγαίνουν για συμπόσιο προχωρούν από ανηφορικό δρόμο, ώσπου να φτάσουν στην υψηλότερη κορφή του ουράνιου θόλου, απ' όπου φαίνεται ο τόπος πάνω από τον ουρανό.
Τα οχήματα των θεών προχωρούν εύκολα επειδή έχουν ισορροπία ενώ τα άλλα με δυσκολία.
Γιατί το άλογο που μετέχει στην κακία βαραίνει και γέρνει προς την γη αν ο ηνίοχος δεν το έχει τιθασεύσει καλά.
 

Εκεί τότε η ψυχή μοχθεί και κάνει τον έσχατο αγώνα. Επειδή οι ψυχές που ονομάζουμε αθάνατες, όταν φτάσουν στην άκρη της αψίδας, στέκουν στο καταράχι του ουρανού κ η περιφορά τις πάει γύρω ώστε να βλέπουν κάθε τι έξω από τον ουρανό.............
Όσο κρατά αυτή η περιφορά έχει κάτω από τα μάτια της την καθαυτό δικαιοσύνη, σωφροσύνη και την γνώση. Όχι αυτή που προήλθε από μεταβολές ούτε αυτή που παρουσιάζει διαφορές για κάθε πράγμα, μα η επιστήμη που ενδιαφέρεται για την ουσία των όντων. Και αφού χορτάσει με τ αληθινά όντα ξαναμπαίνει στο μέσα μέρος του ουρανού και γυρίζει στον οίκο της.........
Από τις άλλες όμως ψυχές, όποια μπορεί ν ακολουθήσει τον θεό που της μοιάζει υψώνει το κεφάλι και κάνει την κυκλική περιφορά μαζί με τον θεό.
Μα επειδή φοβάται από τα άλογα με κόπο ξεχωρίζει τα όντα. Άλλη ψυχή πάλι μια σηκώνει το κεφάλι και μια το χαμηλώνει κ επειδή τα άλογα τραβάνε βίαια μερικά όντα τα βλέπει μερικά όχι. Άλλες ψυχές τέλος επιθυμώντας τον υπερουράνιο τόπο ακολουθούν αλλά δεν έχουν ανάλογη δύναμη και τριγυρνάνε κάτω από τον ουράνιο θόλο σπρώχνοντας η μια την άλλη.
Έτσι γίνεται μεγάλος θόρυβος και ανταγωνισμός και εξ αιτίας του ηνιόχου πολλές ακρωτηριάζονται και άλλες σπάνε τα φτερά τους. Έτσι αναγκάζονται να φύγουν χωρίς να δουν το Απόλυτο Ον. Μετά την φυγή τους λοιπόν τρέφονται με εικασίες.
Ο λόγος που πηγαίνουν όλες εκεί είναι επειδή εκεί είναι το λιβάδι που παράγεται η τροφή για τα φτερά τους και που φέρνει ανάλαφρα ψηλά την ψυχή..................... 

Πλάτων Φαίδρος 

 

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Περί του ψεύδους Ομοφυλοφιλίας των Αρχαίων Ελλήνων




...Για να δούμε όμως και τι προβλέπει ο Νόμος για τον Κιναιδισμό και συγκεκριμένα ο νόμος του Σόλωνος:

"Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω.
Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω".

Δηλαδή αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:

1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων

2. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας

3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού

4. Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας

5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου

6. δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος - ανισόρροπος)

7. Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς

8. Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες

9. Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς

Όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο!

 (ΣΟΛΩΝΟΣ ΝΟΜΟΙ Βιβλίο 5 κεφάλαιο 5 άρθρο 332).





Ο Αισχύνης αναφέρει επιπλέον νομοθετικά πλαίσια επί του θέματος τα εξής:

Oι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν από την δύση του. Να μην επιτρέπεται σε όσους έχουν μεγαλύτερη ηλικία από τα παιδιά να εισέρχονται στα σχολεία, όταν υπάρχουν μέσα παιδιά, εκτός αν πρόκειται για τον υιό, τον αδελφό ‘ή τον γαμπρό του διδασκάλου. Εάν κάποιος παραβεί αυτή την απαγόρευση και εισέλθει στο σχολείο, θα τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν, επ’ ουδενί λόγο, σε κανέναν ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά στις Εορτές του Ερμή. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί ο επί κεφαλής της παλαίστρας είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων.

(Aισχίνου, Nόμος Aττικού Δικαίου – Kατά Tιμάρχου 12)

- Εάν κάποιος ωθήσει σε ασέλγεια ελεύθερο παίδα, να καταγγέλλεται ενώπιον των θεσμοθετών από εκείνον που έχει την κηδεμονίαν του παιδός, αφού προηγουμένως αναγράψει στην μήνυση την ποινή που θεωρεί άξια για τον δράστη. Aν δε ο μηνυθείς καταδικασθεί, να παραδοθεί στους ένδεκα και να θανατωθεί αυθημερόν.

(Aισχίνου, Nόμος Σόλωνος – Kατά Tιμάρχου 16)

 

Και ενώ όλα αυτά ελάμβαναν χώρα στην Αθήνα, κάτι αντίστοιχο ίσχυε και στην Σπάρτη.

"Ο δε Λυκούργος Εναντία και τούτοις πάσι γνούς, ει μεν τις αυτός ων οίον δει αγασθείς ψυχήν παιδός πειρώτο άμεμπτον φίλον αποτελέσασθαι και συν-είναι, επήνει και καλλίστην παιδείαν ταύτην ενόμιζεν.Ει δε τις παιδός σώματος ορεγόμενος φανείη, αίσχιστον τούτο θείς εποίησεν εν Λακεδαίμονι μηδέν ήττον εραστάς παιδικών απέχεσθαι ή γονείς παίδων ή και αδελφοί αδελφών εις αφροδίσια απέχοντα".

"Ο Λυκούργος όμως, αντιθέτως προς όλα ταύτα πιστεύων, επεδοκίμαζε μόνον το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχική αρετήν του παιδίου, προσεπάθη να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των αμέμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικόν σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρη τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί από τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδισίους (ερωτικάς) σχέσεις οι γονείς από τα τέκνα των και οι αδελφοί από τους αδελφούς των".

(Ξενοφώντος Λακεδαιμονίων, Πολιτεία II, 13)

Οι ερασταί δε των παίδων μετείχον της φήμης αυτών και εις τας δύο περιπτώσεις (δηλαδή της φήμης και επί καλώ και επί κακώ). Και διηγούνται σχετικώς ότι, όταν κάποτε εις παις εξεφώνησε κατά την διάρκεια της μάχης μια απρεπή κραυγή, οι άρχοντες τιμώρησαν δια τούτο τον εραστήν του παιδός. Ενώ δε ο έρως επεδοκιμάζετο κατ’αυτόν τον τρόπο υπό των Σπαρτιατών, ώστε και αι αγαθαί και ευγενείς γυναίκες να τρέφουν έρωτα προς τας παρθένους, δεν υπήρχεν όμως αντιζηλία εις τας ερωτικάς των σχέσεις, αλλά μάλλον εύρισκον αφορμήν να συνάψουν μεταξύ των στενή φιλία εκείνοι, οι οποίοι είχαν αγαπήσει τους ίδιους παίδας, και κατέβαλλον από κοινού συνεχείς φροντίδες, δια να εξεύρουν τον καλλίτερον τρόπον, με τον οποίον θα ήταν δυνατόν να γίνει άριστος ο υπ’αυτών αγαπώμενος νέος.


(Πλουτάρχου Βίοι Παράλληλοι, Λυκούργος XVII, 4)

«Εράν των την ψυχήν σπουδαίων παίδων εφείτο. το δε πλησιάζειν αισχρόν νενόμιστο, ως του σώματος λερων τας αλλ΄ ου της ψυχής. ο δ’ εγκληθείς ως επ’ αισχύνη πλησιάζων άτιμος διά βίου ην».

Δηλαδή:

Το να ερωτεύεται κανείς την ψυχή των σπουδαίων παιδιών επιτρέπονταν, αλλά το να τα πλησιάσει κανείς σεξουαλικά θεωρούνταν ντροπή, επειδή έδιναν βάρος στο σώμα και όχι στην ψυχή. Εκείνος που καταδικαζόταν, επειδή πλησίαζε ερωτικά με τρόπο αισχρό (υλικό-σωματικό) το αγόρι, τιμωρούνταν με ατίμωση δια βίου!

(Πλούταρχος Ηθικά, Τόμος 6, “Τα παλαιά των Λακεδαιμονίων Επιτηδεύματα Β7”)



  
Ο Αιλιανός επίσης μας ενημερώνει ότι:

"O Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε καμία σχέση με αισχρότητες. Eάν ποτέ κάποιος έφηβος τολμούσε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος του ή εάν κάποιος άλλος έφηβος επιχειρούσε να ασελγήσει εις βάρος κάποιου άλλου, δεν συνέφερε κανέναν απ' τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη, αφού σε τέτοια περίπτωση ή εξοριζόντουσαν εφ' όρου ζωής από την Σπάρτη ή έχαναν την ζωή τους"

(Αιλιανού στο έργο του «Ποικίλη Ιστορία» III, 12)

Ο Πλάτων στους «Νόμους», καταδικάζει απερίφραστα ως αφύσικο τον σαρκικό έρωτα μεταξύ αρρένων:

Πλάτωνος Νόμοι 636c

"Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν."

Δηλαδή:

"Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν)."

Πλάτωνος Νόμοι 836c-e

"...ει γάρ τις ακολουθών τη φύσει θήσει τον προ του Λαίου νόμον, λέγων ως ορθώς είχεν το αρρένων και νέων μη κοινωνείν καθάπερ θηλειών προς μίξειν αφροδισίων, μάρτυρα παραγόμενος την θηρίων φύσιν και δεικνύς προς τα τοιαύτα ουχ απτόμενον άρρενα άρρενος δια το μη φύσει τούτο είναι, ταχ’ αν χρώτο πιθανώ λόγω"...

"Όποιος, υπακούοντας στην φύσι, προτείνει την επανακαθιέρωσι του νόμου, όπως ήταν πριν από τον Λάιο-(ο οποίος εθεωρείτο ο μυθικός εφευρέτης της ομοφυλοφιλίας, με τον βιασμό του Χρυσίππου, για τον οποίο και τιμωρήθηκε από την μοίρα με το να δολοφονηθή από τον ίδιο του τον γιό) και διακηρύσσει ότι δεν είναι σωστό να έρχεσαι σε σεξουαλική επαφή με άνδρες και αγόρια, όπως με τις γυναίκες, και προσάγει ως απόδειξη γι’ αυτό, την φύση των Ζώων και επισημαίνει ότι (ενν. Αναμεσά τους) το αρσενικό δεν αγγίζει αρσενικό με σεξουαλικό σκοπό, αφού αυτό δεν είναι φυσικό, βρίσκεται, νομίζω, σε πολύ ισχυρή θέσι"...

Πλάτωνος Νόμοι 840de

"...ως ου χείρους ημίν είναι τους πολίτας ορνίθων και άλλων θηρίων πολλών, οι κατά μεγάλας αγέλας γεννηθέντες, μέχρι μεν παιδογονίας η ίθεοι και ακήρατοι γάμων τε αγνοί ζώσιν, όταν δ’ εις τούτο ηλικίας έλθωσι, συνδυασθέντες άρρην θηλεία κατά χάριν και θήλεια άρρενι, τον λοιπόν χρόνον οσίων και δικαίως ζώσιν, εμμένοντες βεβαίως ταίς πρώταις της φιλίας ομολογίαις δειν δη θηρίων γε αυτούς αμείνους είναι."

"Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι από τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζουν αζευγάρωτα, ως την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα από τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζουν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει λοιπόν αυτοί (δηλ οι πολίτες) να είναι ακόμη καλύτεροι από τα θηρία".


Πλάτωνος Νόμοι 841d

"Ή μηδένα τολμάν μηδενός άπτεσθαι των γενναίων άμα και ελευθέρων πλην γαμέτης εαυτού γυναικός, άθυτα δε παλλακών σπέρματα και νόθα μη σπείρειν, μηδέ άγονα αρρένων παρά φύσιν ή το μέν των αρρένων πάμπαν αφελοίμθ’ άν..."

"Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελευθέρους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς".



Πλουτάρχου, Περί Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής Λόγος Α’ 12

"Αλέξανδρος δε, Φιλοξένου του της παραλίας υπάρχου γράψαντος, ότι παίς εν Ιωνία γέγονεν οίος ουκ άλλος ώραν και είδος, και πυνθανομένου δια των γραμμάτων ει αναπέμψη, πικρώς αντέγραψεν ω κάκιστ’ ανθρώπων, τι μοι πώποτε τοιούτο συνέγνως, ίνα τοιαύταις με κολακεύσης ηδοναίς;"

"Και ο Αλέξανδρος, όταν του έγραψε ο Φιλόξενος, ο κυβερνήτης της παραλίας ότι υπάρχει στην Ιωνία ένα παιδί που, όμοιο στην ομορφιά του δεν ξανάγινε ποτέ, και ζητούσε να πληροφορηθή με γράμμα, αν ήθελε να του το στείλη, ο Αλέξανδρος του έγραψε απαντώντας αυστηρά: "Ω πιο κακέ απ’ όλους τους ανθρώπους, με ξέρεις ανακατεμένο, ποτέ, με τέτοιες βρωμοδουλειές, για να με κολακεύσης με τέτοιου είδους απολαύσεις;".


Δημοσθένους, Kατά Aνδροτίωνος § 21

"Δεν επιτρέπεται στους ομοφυλόφιλους ούτε να ομιλούν, ούτε να γράφουν".


Διαβάζοντας τα αρχαία κείμενα μπορούμε να διακρίνουμε τις διαστάσεις της απέχθειας των πολιτών προς την Αιδώ, στην Αρχαία Αθήνα όποιος δεν μπορούσε να λάβει μέρος στα κοινά (να συναποφασίσει για το κοινό καλό) θεωρούνταν κάτι παραπάνω από σκουπίδι.

  

Στην Σπάρτη η μη κοινωνική αποδοχή ήταν το χειρότερο που μπορούσε να πάθει κάποιος στην ζωή του, π.χ. σκληρή αντιμετώπιση στην κλειστή κοινωνία είχαν οι Σπαρτιάτες που εγκατέλειπαν την μάχη πριν αυτή τελειώσει έστω και λόγω μεγάλου τραυματισμού ήταν αβάσταχτη, χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιου που τραυματίστηκε πολύ άσχημα στο πόδι, έφυγε από την μάχη και όταν γύρισε στην Σπάρτη όλοι τον περιφρονούσαν, έτσι περίμενε μέχρι την επόμενη μάχη στην οποία έπεσε μαχόμενος…. σκεφτείτε λοιπόν τι ίσχυε για την ομοφυλοφιλία….

Αλλά μιας και το θέμα εδώ και χρόνια έχει πάρει διαστάσεις ας ρίξουμε μια ματιά στο παρακάτω άρθρο στο οποίο είναι όλες οι ομοφυλοφιλικές οργανώσεις στις ΗΠΑ, τα ονόματα τους και η καταγωγή τους (δείτε το άρθρο κάνοντας κλικ ΕΔΩ)


Πηγή :
http://www.knossopolis.com

.......εάν είναι να γίνει κάποιο καλό για την Πατρίδα μας, από εσάς τις ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ θα ξεκινήσει.

 
Κοινοποιήστε το, …παντού!

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΔΑΒΙΤΗ
& ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!

Κατά Φύσιν Αδελφή & διαδικτυακή Φίλη, Άννα Δαβίτη,
εκτιμώ ιδιαιτέρως την αποδοχή του αιτήματος φιλίας. Οι μαθήτριες και οι μαθητές
Α΄ Γυμνασίου θα εκτιμήσουν ακόμη περισσότερο την συμβολή σου, προκειμένου να
σταματήσει επιτέλους η παρά φύσιν ασέλγεια, όχι στο σώμα, αλλά στο πνεύμα τους.
«Για να μην πάνε ατουφέκιστα κι αυτά τα παιδάκια», όπως έγραψε η καλή... filonoi.gr

Βλ: -BIG BIBLeBROTHER /// Βιβλογενείς Ψευδοθρησκείες
& κατ’ εξακολούθηση ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΒΙΑΣΜΟΣ μαθητών-μαθητριών!
http://bigbiblebrother.wordpress.com/2013/06/27/big-biblebrother/#more-76

Ωστόσο, εκτός από τ’ ανωτέρω, θαρρώ πως δεν βλάπτει να σε ενημερώσω για το ΝΟΗΜΑ
του αιτήματος για την διαδικτυακή Φιλία μας. Δηλαδή, για την ΑΙΤΙΑ και τον ΣΚΟΠΟ του.

ΑΙΤΙΑ,
ήταν το ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ και απολύτως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ξέσπασμά σου. Ξέσπασμα της
συσσωρευμένης οργής σου, με λόγια αιχμηρά, αλλά που ΔΕΝ έκρυβαν την Αλήθεια. Κι αυτό
ήταν, ωσάν κάπου εκεί κοντά σου, να βρισκόταν ο ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ και να σε προέτρεπε:

«Πές τα, και ακέρια και γυμνά. Δέ φτάνει να λάμπ’ η Αλήθεια, πρέπει και να σφάζει»

ΣΚΟΠΟΣ,
είναι να επισημάνω την …περί ανδρών ΑΛΗΘΕΙΑ, …έτσι ώστε να συνειδητοποιήσεις κι εσύ
ότι, εάν είναι να γίνει κάποιο καλό για την Πατρίδα μας,
από εσάς τις ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ θα ξεκινήσει.

Και τούτο διότι, εμείς οι άνδρες …ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ. Μας πήραν φαλάγγι οι ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ και οι
ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ που εκδίδουν την ΑΛΗΘΕΙΑ και την ΑΝΘΡΩΠΙΑ τους,
στους διάφορους οίκους ΕΝΟΧΗΣ της καθεστηκυίας ΑΤΑΞΙΑΣ.

Πολλοί οι οίκοι ΕΝΟΧΗΣ, και ακόμη περισσότερες οι εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ.
Επί παραδείγματι:

ΠΡΩΤΟΣ οίκος ΕΝΟΧΗΣ, …το προεδρικό μέγαρο
και πρώτη εκδιδόμενη ανδροφανής ΠΟΡΝΗ, ο Κάρολος Παπούλιας.

ΔΕΥΤΕΡΟΣ οίκος ΕΝΟΧΗΣ, …το ΚΑΚΟβουλευτικό ΑΣΥΛΟ,
όπου συνωστίζονται οι εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ για να υπογράφουν ΜΝΗΜΟΝΙΑ,
καθιστώντας ΤΟΚΟΥ υποτελή τον Ελληνικό Λαό, υποθηκεύοντας το μέλλον των παιδιών ΜΑΣ.

ΤΡΙΤΟΣ οίκος ΕΝΟΧΗΣ, …το Συμβούλιο της Επικρατείας των ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ,
όπου οι εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ τοποθετούν μανδύα νομιμότητας στα ΜΝΗΜΟΝΙΑ.

Αυτές οι εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ, που παραβλέποντας την πραγματικότητα, αλλά
και αδιαφορώντας για βούληση του Ελληνικού Λαού, θα αποφασίσουν, ΤΕΛΙΚΩΣ, για την
οικοδόμηση του βιβλοΒΑΡΒΑΡΙΚΟΥ υποκαταστήματος ΑΝΔΡΑΠΟΔΟΠΟΙΗΣΗΣ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ,
κατ’ όνομα ΜΟΝΟΝ και κατ’ ευφημισμό, …“ιερού τζαμιού/τεμένους”
στον Ελαιώνα, ΜΑΓΑΡΙΖΟΝΤΑΣ, έτσι, τα ΙΕΡΑ χώματα της πόλης των Αθηνών.
Της ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

ΤΕΤΑΡΤΟΣ οίκος ΕΝΟΧΗΣ, …η θεραπαινίς της ΠρωτοΔεύτερης Συνταγματικής ΕΞΟΥΣΙΑΣ,
όπου οι εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ, με τις εκδιδόμενες δικαστικές αποφάσεις τους,
λεηλατούν “νομίμως” τον μόχθο του Ελληνικού Λαού, χάριν των διεθνών ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ.
Η μόνη διαφορά τους από τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ της MAFIA είναι ότι, …
εν αντιθέσει προς τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ της MAFIA, που χρησιμοποιούν το ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΟ
ως υποκατάστατο του ΝΟΜΟΥ,
οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ της κατ’ ευφημισμό “δικαιοσύνης” χρησιμοποιούν τον ΝΟΜΟ
ως υποκατάστατο του ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΟΥ, έναντι μισθού και επιδομάτων παραγωγικότητας.

ΠΕΜΠΤΟΣ οίκος ΕΝΟΧΗΣ -και κατ’ εξοχήν υπαίτιος για όσα συμβαίνουν στην Πατρίδα μας,
είναι ο οίκος ΕΝΟΧΗΣ, …της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ,
όπου οι εκεί συνωστιζόμενες και εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ, όπως λ.χ.:
ο Σπύρος Ευαγγελάτος, πρόεδρος της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ,
ο Επαμεινώνδας Σπηλιωτόπουλος, αντιπρόεδρος της ΑΚΑΘΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ και
ο Βασίλειος Πετράκος, γενικός γραμματέας της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ,

το μόνο που ξέρουν, είναι να βραβεύουν για το “έργο” του τον Πέτρο Τατσόπουλο,
που έχει …«πηδήξει την μισή Αθήνα», αλλά τηρώντας ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ
για τον ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΒΙΑΣΜΟ των 13χρονων παιδιών της Α΄ Γυμνασίου
και αδιαφορώντας παντελώς για τον ΒΙΑΣΜΟ που υφίσταται ο Ελληνικός Λαός,
από αυτά τα ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ της Υγιούς κοινωνίας μας, που μας καταδυναστεύουν.

ΕΚΤΟΣ …ΕΒΔΟΜΟΣ …ΟΓΔΟΟΣ …ΕΝΑΤΟΣ …ΔΕΚΑΤΟΣ …κ.λ.π., οίκος ΕΝΟΧΗΣ,
είναι ο κάθε τηλεοπτικός και εκδοτικός οίκος ΕΝΟΧΗΣ, μέσω των οποίων
οι εκεί συνωστιζόμενες και εκδιδόμενες ανδροφανείς ΠΟΡΝΕΣ,
προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι ΒΙΑΣΤΕΣ θέλουν το …καλό μας και,
ως εκ τούτου, από την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, είναι …καλύτερη η ΑΠΟΛΑΥΣΗ του ΒΙΑΣΜΟΥ.

Αυτή είναι η …περί ανδρών ΑΛΗΘΕΙΑ. Γι αυτό θα στο ξαναγράψω:
Εμείς οι άνδρες …ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ
Τώρα, είναι η δική σας εποχή. Η εποχή των ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Να είσαι καλά. Όλες οι ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ να είστε καλά!!!

17-11-0013
ΑΛΚίΝΟΟΣ ΜίΤΟΣ

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ...!!! Η ΑΠΟΣΤΟΜΟΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ "ΨΩΜΙ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"...




Απολογία του Γ.Παπαδοπούλου (Απόσπασμα σχετικό προς τα συνθήματα Ψωμί παιδεία ελευθερία)
«..Ως προς το ψωμί, την οικονομίαν, παραλάβαμεν το εθνικόν εισόδημα εις τα 565 δολλάρια, και παραδώσαμε την διαχείρισιν της εξουσίας όταν ανετράπημεν εις 1.100 ! ! !.

Παραλάβαμεν τον προϋπολογισμόν της χώρας εις το ύψος των 29 δισεκατομμυρίων και παραδώσαμεν την αρχήν, με τον προϋπολογισμόν της χώρας εις 109 δισεκατομμύρια !  !  !.

Παραλάβαμεν το συναλλαγματικόν απόθεμα της χώρας εις τα 200 εκατομμύρια δολλάρια και το παραδώσαμεν εις τον ένα δισεκατομμύριον πεντήκοντα εκατομμύρια δολλάρια. ..!  !  !

Παιδεία! Δύο δισεκατομμύρια τετρακόσια εκατομμύρια ήσαν αι δαπάναι του προϋπολογισμού υπέρ της παιδείας όταν αναλάβομεν την αρχήν. Και παραδώσαμεν κονδύλιον εγγεγραμμένον εις τον προϋπολογισμόν ύψους 15 δισεκατομμυρίων !  !  !

Εξακόσιες είκοσι επτά ήσαν αι θέσεις των λειτουργών της ανωτάτης παιδείας, διότι δεν θα αναφερθώ εις την γενικήν, και ανεπτύξαμεν τας καθηγητικάς έδρας εις τον αριθμόν των εννεακοσίων εβδομήκοντα περίπου !  !  !

Δύο χιλιάδες εξακόσιοι ήσαν οι προβλεπόμενοι βοηθοί Καθηγητών, ως βοηθητικόν εκπαιδευτικόν προσωπικόν εις τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, και όταν παραδώσαμεν την αρχήν αι νομοθετημέναι θέσεις ανήρχοντο εις έξι χιλιάδας επτακοσίας, εάν δεν με απατά η μνήμη, εξ αυτών δε είχε κατορθωθεί να συμπληρωθούν περί τας τέσσερεις χιλιάδας οκτακοσίας !  !  !.

Εδιπλασιάσαμε τας δυναμένας να προσφερθώσι υπηρεσίας εκ μέρους των φοιτητικών λεσχών, εβελτιώσαμε το φοιτητικόν συσσίτιον. Εχορηγήσαμεν τα φοιτητικά δάνεια!  !  !.

Εχορηγήσαμε δωρεάν τα συγγράμματα προς τους φοιτητάς. Εν πάση δε περιπτώσει ολοκληρώσαμε την έννοιαν εις την πραγματικήν μορφήν της δωρεάν παιδείας εις τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα… !  !  !»