Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

Ήταν υπέροχα στην 10η Γιορτή Τσικουδιάς από τον Σύλλογο Κρητών Ωραιοκάστρου και φίλων «Ερωτόκριτος» Δείτε Βίντεο

 Με τον Σύλλογο Κρητών Ωραιοκάστρου και φίλων «Ερωτόκριτος», σε συνδιοργάνωση με το Δήμο Ωραιοκάστρου,  εψές, 16/9/2023, στον αύλειο χώρο του Κονταξοπούλειου Δημοτικού Κλειστού Γυμναστηρίου, στο Ωραιόκαστρο, γλεντήσαμε παρέα στη 10η Γιορτή Τσικουδιάς.

 

Η πρώτη μας επαφή στην είσοδο του χώρου της εκδήλωσης ήταν να πληρώσουμε 2 ευρώ για την υποχρεωτική λαχειοφόρο αγορά για την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου....


Και μόλις μπήκαμε στον χώρο της εκδήλωσης μας υποδέχτηκαν όμορφες κρητικοπούλες ντυμένες παραδοσιακά και μας πρόσφεραν με χαμόγελο Τσικουδιά με στραγάλια !! Πολύ όμορφο και συγκινητικό !!

Στην αρχη του χώρου της εκδήλωσης μια ουρα 20 μετρα που περιμενει ο κόσμος για το ταμείο να αγορασει ποτα και φαγητά !! Μετα απο λίγη ώρα βαλανε και δευτερο Ταμείο !!


Αν και ήρθαμε μια ώρα πριν αρχίσει η εκδήλωση δεν υπήρχε θέση σε τραπέζι για να κάτσουμε κι έτσι πήραμε καρέκλες και καθίσαμε δίπλα σε ένα παγκάκι

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον γλυκό ήχο της κρητικής Λύρας και μας έκανε να βρεθούμε στον όμορφο κόσμο της παραδοσιακής Κρήτης με όλα τα ωραία της...  Κρητικοί και Κρητικοπούλες καθώς και μικρά παιδιά του Συλλόγου, ντυμένα παραδοσιακά ξεκίνησαν τους χορους ! Δειτε το βίντεο :

  https://youtu.be/Fzl48BJyNKg?si=uZ8YxsYS41oG_J1G

 

Το φαγοπότι συνεχίζεται αλλά χωρίς Γίδα βραστή και Γαμοπίλαφο που φτιάχνανε άλλες χρονιές.  Ευτυχώς υπήρχε ο Ντάκος και η πίτα η Σφακιανή που μας θύμιζαν Κρήτη και η Τσικουδιά φυσικά. Γιατί τα σουβλάκια που είχαν και τα Λουκάνικα τα βρίσκουμε σε όλες τις εκδηλώσεις

Οι δυο άσπρες τέντες στο βάθος είναι έχουν τα φαγητά και τα ποτά και ο κόσμος που περιμένει σε τρεις σειρές αρκετή ώρα για να πάρει τα φαγητά του και ιδιαίτερα η μεγάλη ουρά για την πίτα την Σφακιανή που μία Γυναίκα ψήνει 6 6 πίτες για να δώσει σε δεκάδες άτομα που περιμένουν πολύ ώρα...

Μετά τα χορευτικά του Συλλόγου, ο χώρος ελευθερώνεται για το κόσμο κι εκεί αρχίζουν τα ωραία με τους νέους κρητικούς Ωραιοκαστρίτες να χορεύουν με τον ήχο της Λύρας τα παραδοσιακά κρητικά καθώς και νεαρές κρητικοπούλες να αναπηδούν με χάρη στους ρυθμούς της Λαουτοκιθάρας ! Οι οργανοπαίχτες ήταν όλοι υπέροχοι, απολαύστε τους.

 https://youtu.be/yx6sJIonf9k?si=sokukgaT47LLU7hy

Στο μουσικό σχήμα της βραδιάς οι:
Βιολί - Τραγούδι: Καμηλάκη Αρετή
Λύρα - Τραγούδι: Ανδρεουλάκης Ηλίας
Λαούτο: Μπορμπουδάκης Μάριος
Λαούτο: Ουζουνίδης Βαλάντης
Κρουστά: Παύλου Λευτέρης

Όλα  καλά και όλα όμορφα, ευχαριστούμε τον  Σύλλογο Κρητών και φίλων Ωραιοκάστρου για τη όμορφη βραδιά και ελπίζουμε του χρόνου να έχει και την Γίδα βραστή με το Γαμοπίλαφο ή και Κοχλιούς που μας είχαν άλλες χρονιές...

 Δειτε εικονες και βίντεο του Συλλόγου : https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn

Νικόλαος Παζαίτης

NIKOS PAZAITIS

Nikolaos Pazaitis

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

Γαλατική εισβολή: Η μάχη στις Θερμοπύλες, οι θηριωδίες των Γαλατών και η τελική συντριβή τους

 

Οι περισσότεροι όταν ακούμε για Γαλάτες, το μυαλό μας πηγαίνει σε αγαπημένους ήρωες όπως ο Αστερίξ, ο Οβελίξ, ο Πανοραμίξ. Λίγοι όμως γνωρίζουμε πως τον 3ο π.Χ. αιώνα μια πολυπληθής γαλατική ορδή, που καθόλου δεν έμοιαζε με τους παραπάνω συμπαθέστατους ήρωες, εισέβαλε στον ελλαδικό χώρο, σπέρνοντας τον τρόμο και απειλώντας όπως θα δούμε ακόμη και την ίδια την ύπαρξη του ελληνισμού. Στο σημερινό μας επεισόδιο, θα παρουσιάσουμε όλα τα γεγονότα της γαλατικής εισβολής, μεταξύ των οποίων και την δεύτερη μάχη στις Θερμοπύλες, η οποία παρουσιάζει έντονες ομοιότητες με αυτήν που είχε δοθεί το 480 π.Χ. εναντίον των Περσών. Πάμε, λοιπόν, να ξεκινήσουμε το ιστορικό μας ταξίδι με οδηγό τον ιστορικό περιηγητή Παυσανία, ο οποίος καταγράφει εκτενώς τα γεγονότα στο έργο του «Ελλάδος Περιήγησις». Για περισσότερες περιηγήσεις στην Ιστορία μας κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook! Facebook: https://www.facebook.com/Istorikos.P/

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ Το 500άρικο του 1955


Οι δύο όψεις του 500άρικου που συνδέουν την σωκρατική σκέψη με το Χριστιανισμό και την Ελλάδα, στην πρώτη όψη Σωκράτης,  στην δεύτερη ο Απόστολος Παύλος στον Άρειο Πάγο. 











 

 

 

 


 ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ Το 500άρικο του 1955 είναι ιδιαίτερο χαρτονόμισμα στο οποίο υποφώσκει η πολυσυζητημένη διασύνδεση της σωκρατικής φιλοσοφίας με τον Χριστιανισμό: Στην πρόσοψή του δεσπόζει ένα υπέροχο χαρακτικό της προτομής του Σωκράτη, ενώ στην πίσω όψη απεικονίζεται ο Απόστολος των Εθνών, ο Παύλος, την ώρα που αγορεύει στον Άρειο Πάγο της Αθήνας. 

Τα δύο χαρακτικά είναι άσχετα σε πρόχειρη εξέταση, μια βαθύτερη όμως αναζήτηση θα μας δείξει ότι από τα πολύ παλιά χρόνια, τόσο στην Ανατολή όσο και στη Δύση, ο Σωκράτης, αν και δεν γνώρισε τον χριστιανισμό, θεωρείται ψυχή εκ φύσεως χριστιανική, λατινικά anima naturaliter christiana

Φαίνεται λοιπόν ο ονομαστός χαράκτης Αλέξανδρος Κορογιαννάκης (1906-1966) που υπογράφει τα χαρακτικά αυτού του πεντακοσάρικου, αυτά είχε στο μυαλό του, και αυτή είναι η διασύνδεση της πρόσθιας με την πίσω όψη. Αυτή τη διασύνδεση την συναντάμε σε πολλές μεταπολεμικές εκδόσεις της Τράπεζας της Ελλάδας και φαίνεται να αποτελεί μία μανιέρα της εποχής, την οποία τηρεί απαρέγκλιτα ο Κορογιαννάκης και στα 11 χαρτονομίσματα που σχεδίασε.

 Τοιχογραφία στην Ιερά Μονή Μεγάλου Μετεώρου, στα Μετέωρα, με το Σωκράτη στο κέντρο, εν μέσω Αγίων. Η λεζάντα λέει Ο Έλλην Σωκράτης, Φιλόσοφος. 

Τυπικά η Ορθόδοξη Εκκλησία απορρίπτει αυτή την διασύνδεση, μιας και δογματικά δεν στέκει να υπάρχει χριστιανισμός προ Χριστού, ωστόσο, σε πολλές μοναστηριακές αγιογραφίες θα δούμε τον Σωκράτη, τον Αριστοτέλη, τον Πλάτωνα και πολλούς άλλους να τοποθετούνται στους τοίχους δίπλα στους Αγίους. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και δυτικές τοιχογραφίες, όπου οι αρχαιοελληνικές μορφές κάθε άλλο παρά σπάνιες είναι. 

Η προτομή του Σωκράτη πάνω στην οποία στηρίχτηκε το χαρακτικό της πρώτης όψης είναι ένα μαρμάρινο ρωμαϊκό αντίγραφο ενός κλασικού μπρούντζινου, κατά πάσα πιθανότητα του Λύσιππου (390 - 300 π.Χ.), που βρίσκεται σήμερα στο Μουσείο του Λούβρου, στο Παρίσι. 

Η μορφή του έχει πολλά κοινά σημεία με την περίφημη τοιχογραφία Ραφαήλ στο Αποστολικό Ανάκτορο στο Βατικανό, γνωστή ως Σχολή των Αθηνών. Πιθανώς ο Ραφαήλ είχε δει την προτομή που σήμερα είναι στο Λούβρο, ή σκίτσο της. Στην πίσω όψη έχουμε ένα χαρακτικό που απεικονίζει την ομιλία του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο της Αθήνας, όταν κήρυξε τον Χριστιανισμό με αφετηρία τον παρακείμενο βωμό του Αγνώστου Θεού. 

Ο πίνακας που αποτέλεσε πρότυπο του χαρακτικού κυκλοφορεί έγχρωμος σε αρκετά παλαιότερα ελληνικά βιβλία, κυρίως θρησκευτικά, χωρίς όμως να είναι γνωστή η ταυτότητά του (αν κάποιος γνωρίζει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας για να συμπληρώσουμε τις γνώσεις μας). Στα αριστερά της εικόνας ξεχωρίζει ο βωμός του Αγνώστου Θεού, ενώ ο Απόστολος Παύλος αγορεύει με τον δείκτη προς τον ουρανό, όπως ακριβώς ο Ραφαήλ απεικονίζει τον Πλάτωνα στη Σχολή των Αθηνών.

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΟΛΩΝ - ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (Μέρος 1ον & 2ον )

 Σόλων ο Αθηναίος | Πεμπτουσία

(Αν υπήρχε σήμερα ηγέτης της χώρας ένας Σόλων θα είχε προστατεύσει με την ασπίδα του την Μακεδονία , δεν θα είχε δεχθεί τα Μνημόνια και ασφαλώς δεν θα δεχόταν μοιρασιά του Ελληνικού Αιγαίου. Ακόμη δεν θα νομοθετούσε υπέρ του γάμου και της υιοθεσίας από τους ΛΟΑΤΚΙ , πράξη που θίγει την αξιοπρέπεια της πλειονότητας των πολιτών) 


 ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (Μέρος 1ον )

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων



Η Χαραυγή της Δημοκρατίας Βρισκόμαστε στην Αττική τον 8ον π. Χ αιώνα . Δύο τάξεις αντιμάχονται αλλήλων στην Αθήνα :Η τάξη των εχόντων και η τάξη των αποστερημένων . Οι πρώτοι έχουν στην κατοχή τους τα μεγάλα κτήματα , οι δεύτεροι που είναι οι περισσότεροι δεν ορίζουν παρά ολίγη γη και την προσωπική τους εργασία. Τον 8ον και 7ον αιώνα αρχίζουν κοινωνικές συγκρούσεις πρώτα στην Ιωνία και μετά και στη λοιπή Ελλάδα . Σε αυτές οι φτωχοί αγωνίζονται να αποσπάσουν νόμους για να ελαφρύνουν τη δουλεία τους. Αυτή η πρώτη διαμάχη με τους δούλους αποτελεί το θολό πρόπλασμα της πρώτης δημοκρατίας. Θα την ονομάζαμε περίοδο των πόνων του «τοκετού» για να γεννηθεί η δημοκρατίας. Κάποιοι την είπαν χαραυγή πριν την ανατολή της δημοκρατίας.

Ως τότε το «Άστυ»(Πόλη} αποτελείτο από δύο τάξεις: Τους «Ευγενείς» και το Λαό. Οι πρώτοι ήταν απόγονοι των παλαιών πλούσιων οικογενειών (φρατρίες) που κατείχαν τη γη. Ο λαός δούλευε στα κτήματα των πλουσίων ή ήταν μικροέμποροι, τεχνίτες, μικροκαλλιεργητές, ναυτικοί κ.α. Οι Ευπατρίδες ασκούσαν όλα τα υψηλά καθήκοντα της Πολιτείας και μόνο από τις τάξεις τους γίνονταν βασιλείς της πόλης. Το λαό θέριζε η πείνα την Άνοιξη που τελείωναν οι προμήθειες. Όλα τα κατείχαν οι Ευγενείς διότι αυτοί κατείχαν τη γη που προσφέρει τα πάντα. Οι Ευγενείς κατείχαν και τα όπλα και ήταν οι μόνοι που εκπαιδεύονταν σε αυτά.

Η ανακάλυψη του νομίσματος στην Ελληνική αποικία στην Λυδία και η κοπή του από όλες τις Ελληνικές πόλεις θα επιταχύνει τις εξελίξεις υπέρ του λαού και θ’ αλλάξει τους κοινωνικούς συσχετισμούς . Η εφαρμογή της Χρηματιστικής αρχικά ευνόησε τους ευγενείς που κατείχαν τον πλούτο αλλά αργότερα έφερε στην επιφάνεια τους εμπόρους , ναυτικούς και τεχνίτες οι οποίοι πλούτισαν με το χρήμα και προκάλεσαν την ηγεμονία των Ευγενών.( Αυτό μπορεί και σήμερα να συμβεί με τους λιγότερο πλουσίους που είναι και οι περισσότεροι προκειμένου μαζί με τον λαό να απαιτήσουν από την ολιγαρχία του πλούτου περιορισμό της δυνάμεως τους. Διότι οι λιγότερο πλούσιοι κατ’ ουσίαν οφείλουν τον πλούτο τους στους ολιγάρχες και όποια ώρα θέλουν μπορούν να τους τον αφαιρέσουν μέσω του χρηματιστηρίου ή και μέσω της πολιτικής εξουσίας με αντίξοους νόμους. Συνεπώς όλες οι τάξεις έχουν συμφέρον να ψαλιδίσουν τα προνόμια της ολιγαρχίας)

Αρχικά η κοπή του χρήματος αύξησε τον πλούτο των γαιοκτημόνων οι οποίοι επένδυαν το πλεόνασμα τους σε χρήμα και αυτό μπορούσαν να το αποταμιεύουν –σε αντίθεση με τα προϊόντα τους που ήταν φθαρτά με το χρόνο- και να το δανείζουν στους πληβείους με υψηλό τόκο. Με το χρήμα και την χρηματιστική οι μεγάλοι γαιοκτήμονες και ευγενείς κατόρθωσαν να οικειοποιηθούν το σύνολο της Αττικής γης με εξαίρεσε ορισμένα ακραία και άγονα κομμάτια γης στα οποία αγωνίζονταν οι μικροκαλλιεργητές να ζήσουν τις οικογένειες τους. Καλή ή κακή η σοδειά πάντα τα πέντε έκτα(5/6) πάνε στον αφέντη και μένει το ένα έκτο(1/6) στον μικροκαλλιεργητή να περάσει τη χρονιά . Όμως την άνοιξη όλοι πεινούσαν και ζητούσαν δανεικά θέτοντας τους εαυτούς τους σκλάβους , τα παιδιά τους ακόμη και τις γυναίκες τους προς πώληση υπέρ του δανειστού ευγενούς. Έτσι οι Ευγενείς προοδευτικά και σταθερά μετέτρεψαν τον λαό της Αττικής σε δούλους .Τη γη τους την είχαν υποθηκεύσει για χρέη ουσιαστικά αγύριστα διότι ουδείς των φτωχών είχε πρόσβαση στον πλούτο . Θα καταντούσε λοιπόν η Αθήνα σαν τη Σπάρτη με δύο τάξεις : Ευγενείς και δούλους; Η αγανάκτηση του λαού επί έναν αιώνα έγινε εκρηκτική.

Το νόμισμα δημιουργός της μεσαίας τάξεως . «Ουδέν κακόν αμιγές καλού», εκτός από τους ευγενείς το νόμισμα ευνόησε και άλλες τάξεις που άρχισαν να εμπορεύονται με τις αποικίες, εξάγοντας τα Αττικά προϊόντα . Ήταν οι τεχνίτες ,οι ναυτικοί και οι έμποροι που απέκτησαν μεγάλο πλούτο . Η πρώτη τάξη που ελευθερώθηκε και άρχισε να αποκτά πλούτο ήταν οι αγγειοπλάστες οι οποίοι έφτιαχναν τα περίφημα αγγεία και Αττικά πιθάρια αποθηκεύσεως λαδιού, κρασιού και άλλων προϊόντων . Παράλληλα άρχισε και η εξαγωγή τους σε όλα τον τότε γνωστό Ελληνικό κόσμο της Μεσογείου ακόμη και στον Εύξεινο Πόντο .

Οι αγρότες ήταν η πιο καταπιεσμένη και εκρηκτική μάζα ενάντια στην τάξη των Ευγενών. Οι έμποροι ήταν μετριοπαθείς και δεν είχαν επαναστατική ορμή. Αλλά συν τω χρόνω και οι έμποροι, τεχνίτες και ναυτικοί δεν ανέχονταν να λαμβάνονται οι αποφάσεις που τους αφορούσαν από τους Ευγενείς . Έτσι ήρθαν σε συμφωνία με το λαό . Όλοι θέλουν τα πολιτικά τους δικαιώματα. Συντελεστής της επιτυχίας του αγώνα για την εξασφάλιση των πολιτικών δικαιωμάτων υπήρξε η συνένωση των δύο τάξεων ήτοι των εμπόρων , βιοτεχνών και ναυτικών με τον ακτήμονα και επαναστατημένο λαό(μικροκτηματίες και εργάτες γης).

Ο Σόλων υποδείχθηκε το 594 π. Χ ως νμοθέτης και μεταρρυθμιστής Τελικά από την σύγκρουση των δύο μερίδων κατέληξαν σε ένα συμβιβασμό: Συμφώνησαν να υποδείξουν ένα διαιτητή επιφορτισμένο να προβεί σε ευρεία οικονομική , κοινωνική και πολιτική μεταρρύθμιση. Ο άνθρωπος που διάλεξαν οι δυσαρεστημένοι ήταν ο Σόλων για την ικανότητα και την τιμιότητα του , ενώ οι αριστοκράτες διότι ήταν άνθρωπος από τη δική τους κάστα . Όμως ο Σόλων απεδείχθη ότι δεν ήταν άνθρωπος της κάστας αλλά ένας Αθηναίος πολίτης.. Πήρε μέτρα πολύ τολμηρά για την εποχή του , οικονομικά , κοινωνικά και πολιτικά. (Παρόμοια μέτρα τόλμησε να πάρει ο τέως Γ.Γ του ΚΚΣΕ Μιχαήλ Γκορμπατσόφ με την «Περεστρόικα» ( Αναδιάρθρωση) και την «Γκλάσνοτ» (Ειλικρίνεια) αλλά απέτυχε παταγωδώς με αποτέλεσμα την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης.)

Πρώτη μεταρρύθμιση

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ . Τούτο σημαίνει χωρίς όρους αποδέσμευση της γης από όλα τα «ορόσημα»(πλάκες) που βρίσκονταν στους αγρούς και δήλωναν τη δουλεία της γης που κρατούσαν στα χέρια τους οι «Ευγενείς» Όλα τα κτήματα αποδεσμεύτηκαν και αποδόθηκαν στους οφειλέτες που είχαν καταντήσει κολλήγοι ή δούλοι.

Δεύτερη Μεταρρύθμιση

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . Αυτοί οι αναξιόχρεοι οφειλέτες ή δούλοι ξαναβρίσκουν μαζί με τη γη τους και την Ελευθερία `

 

 

 

 

 

 ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟΣ  ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (Μέρος 2ον )

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων

 

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ . Ο Σόλων χώρισε το λαό σε τέσσερες(4) τάξεις Με αυτό ο καθείς πλήρωνε φόρο   ανάλογα με την οικονομική του κατάσταση . Οι πολίτες που πλήρωναν περισσότερα είχαν και περισσότερα δικαιώματα. Έτσι οι πολίτες της 4ης τάξης δεν πλήρωναν φόρο αλλά και δεν υπηρετούσαν στο στρατό παρά σε έκτακτες περιπτώσεις (Τότε η στράτευση ήταν τιμητικό  προνόμιο για τον πολίτη σε αντίθεση με την σήμερον όπου οι νέοι αποφεύγουν την εκπλήρωση των υποχρεώσεων τους προς την πατρίδα και τείνουμε προς επαγγελματικό στρατό )  Με τη νέα νομοθεσία συμμετοχή στην κρατική εξουσία είχαν και οι πλουτήσαντες πολίτες που δεν ανήκαν στα αριστοκρατικά  γένη . Όλοι όμως οι πολίτες και των τεσσάρων τάξεων είχαν δικαίωμα ψήφου στη Συνέλευση του λαού. Μέσα στην Εκκλησία του Δήμου πλούσιοι και φτωχοί είναι όλοι ίσοι. Ο καθένας μπορούσε να ψηφίσει και να λάβει το λόγο. Έτσι πολύ σύντομα οι φτωχοί που ήταν οι πιο πολλοί δεν άργησαν να επιβάλλουν τη γνώμη τους στους πλουσίους.

ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΗΛΙΑΣΤΩΝ , Ένας  νέος θεμελιώδης θεσμός του Σόλωνα για την δημοκρατία  ήταν η θέσπιση ενός  πολυάριθμου  λαϊκού Δικαστηρίου που αργότερα θα περιλαμβάνει 6.000 δικαστές χωρισμένους σε δέκα τμήματα όσες και οι φυλές της Αττικής(Πριν από την δημιουργία των  δικαστηρίων τη δικαιοσύνη απέδιδαν οι  « Ερινύες» , δηλαδή ελάμβανε χώρα αυτοδικία . Με τη θέσπιση των Δικαστηρίων για πρώτη φορά η «Νέμεσις» άρχισε να αποδίδει το δίκαιον, θέτοντας εκτός νόμου τις κακές «Ερινύες»)

 Σόλων ο θεμελιωτής της Δημοκρατίας  Σύμπασα  η οικουμένη χρωστάει τη λευτεριά της σε έναν τολμηρό και σοφότατο άνθρωπο που έβαλε τόσο γερά τα θεμέλια της Δημοκρατίας, Ο  Σόλων ήταν από αριστοκρατικό γένος . Η οικογένεια του είχε δώσει τον τελευταίο βασιλιά των Αθηνών . Για λόγους που δεν γνωρίζουμε η οικογένεια του στα μέσα του 7ου π.Χ αιώνα ξέπεσε οικονομικά. Όμως     δεν το βάζει κάτω και πιάνει την ευκαιρία της εποχής όπου η οικονομία και το εμπόριο προόδευε και έκανε ταξίδια σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο πουλώντας λάδι. Έτσι ανέκτησε και πάλι την περιουσία του και έγινε πλούσιος και σεβαστός μεταξύ των ευγενών. Ο λαός τον αγαπούσε γιατί ήταν έντιμος , δίκαιος και δημοκρατικός. Όταν ολοκλήρωσε το νομοθετικό του έργο   συνέχισε τα ταξίδια προς χάριν του «ειδέναι» μέχρι τα βαθιά του γηρατειά . Αυτό του έδινε σφρίγος και νεότητα .

 Ο Πλούταρχος τον τοποθετεί μεταξύ των επιφανών σοφών ανδρών και γράφει: «Οι τρανοί τον εκτιμούσαν  γιατί ήταν πλούσιος κι’ οι φτωχοί γιατί ήταν τίμιος»

Από ένα άλλο περιστατικό ο Σόλων  αποδεικνύεται  ένθερμος Αθηναίος πατριώτης . Σήμερα θα τον θεωρούσαν «εθνικιστή» και «ακροδεξιό» και θα τον είχαν κατηγορήσει σαν οργανωτή εγκληματικής συμμορίας

Η ανάκτηση της Σαλαμίνας από την Αθήνα Η ιστορία έχει ως εξής. Μεταξύ των δύο ναυτικών δυνάμεων της εποχής ήτοι των Μεγάρων και της Αθήνας υπήρχε μέγιστη αντιζηλία εξ αιτίας της κατοχής από τα Μέγαρα της Σαλαμίνας. Αυτή την διεκδικούσαν και οι Αθηναίοι αλλά επειδή δεν μπορούσαν να την καταλάβουν είχαν  ρίξει σιγή ιχθύος πάνω στο θέμα τούτο δια νόμου. Ο νόμος αυτός απαγόρευε επί ποινή θανάτου σε οποιονδήποτε να μιλήσει στο κοινό πάνω στο θέμα της Σαλαμίνας .

Όμως ο Σόλων που δεν ανεχόταν η Αθήνα να δέχεται την κατοχή της Σαλαμίνας από τους Μεγαρείς  σοφίστηκε να κάνει  τον τρελό . Μια μέρα ανέβηκε σε μια πέτρα στην πλατεία από όπου γίνονταν οι προκηρύξεις και άρχισε να απαγγέλλει στο λαό που ήταν συγκεντρωμένος για να τον ακούσει , ένα ποίημα για την ομορφιά της Σαλαμίνας και την ντροπή των Αθηναίων που την είχαν εγκαταλείψει στους Μεγαρείς. Αυτό ενθουσιάζει το λαό και αρχίζει να βαδίζει  προς την Σαλαμίνα με επικεφαλής τον Σόλωνα. Η κίνηση αυτή κάνει το νησί να ξαναγυρίσει στα χέρια των Αθηναίων. Από μερικούς στίχους από το ποίημα του Σόλωνα διαβάζουμε τα εξής  « Αν εμείς οι Αθηναίοι παραδώσουμε τη Σαλαμίνα , κάλλιο έχω να με πούνε τότε πολίτη της Φολεγάνδρου ή της Σικίνου(δύο ασήμαντα νησάκια) παρά της Αθήνας. Γιατί έτσι όπως πάμε σε λίγο θα λένε , να ένας Αθηναίος , ένας απ’ αυτούς τους φοβιτσιάρηδες που εγκατέλειψαν της Σαλαμίνα..» Αυτός ήταν ο Σόλων που λατρεύτηκε από τον αθηναϊκό λαό και έμεινε το όνομα του με χρυσά γράμματα στην παγκόσμια ιστορία.( Αν ζούσε σήμερα ένας Σόλων θα αψηφούσε τους νόμους των 300 ανίκανων και φοβιτσιάρηδων  και θα προχωρούσε1/ στην εκδίωξη των λαθρμομεταναστών από τη χώρα ,2/  θα έκανε πράξη την  επέκταση των δικαιωμάτων της Ελλάδος με βάσει το Διεθνές Δίκαιο και  το δίκαιο της Θάλασσας, 3/ θα έβαζε διατρητικά μηχανήματα για την εξόρυξη των υδρογονανθράκων των κοιτασμάτων μας, 4/ θα έκανε αγώνα να διώξει τους εισβολείς στην Κύπρο και 5/ τέλος θα καλούσε τον Ελληνικό λαό σε μια μαζική πορεία ως τα Σκόπια για να εξαναγκάσει να παραιτηθούν από  το ιερότατο όνομα των Ελλήνων Μακεδόνων και τον σφετερισμό της γλώσσας της εθνότητας και των συμβόλων μας

. Δεν θα φοβόταν τις απειλές και τις φυλακίσεις  και θα έμπαινε μπροστά    πουλώντας την εθνική μας τρέλα. Θα μου πείτε και η τρέλα των χουντικών για Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα; Αυτή ήταν προδοσία των Χουντικών(Iωαννίδης) σε συνεργασία με τη CIA που βόλευε και τους  πολιτικούς για να επανακάμψουν και φυσικά τις ΗΠΑ να ελέγχουν τη μεγαλόνησο  )

Ποιος σήμερα έχει το ηθικό σθένος του Σόλωνα  και  τη σοφία από τα μεγάλα ονόματα της ανθρωπότητας να μπει μπροστά και να κινήσει το σκουριασμένο μηχανισμό του ΟΗΕ ώστε να πάρει την εντολή και να γίνει ο παγκόσμιος νομοθέτης, γράφοντας και εφαρμόζοντας στον Κόσμο τους νέους νόμους για την Οικονομία , την Κοινωνία,   την Πολιτική  , το Περιβάλλον κ.α;  Να καταργήσει με νόμο την αχαλίνωτη Ολιγαρχία ,την απελευθέρωση του απλού ανθρώπου από την οικονομική υποδούλωση , για την εφαρμογή μιας νέας ρεαλιστικής οικονομίας που να αλλάξει και τη Χρηματιστική υπέρ των φτωχών , να καταργήσει τους αναχρονιστικούς νόμους χωρών του τρίτου κόσμου , να εφαρμόσει δια νόμου την ανεξιθρησκία και τον διαχωρισμό της από το κράτος, την απελευθέρωση τη γυναίκας από τη δουλεία  και την  εφαρμογή της πραγματικής δημοκρατίας . (Αυτό θα μπορούσε να το  πραγματοποιήσει ο Χ. Κίσινγκερ αλλά είναι πολύ μεγάλος , ή κάποιος  από τους Μπίλ Γκέητς , Ελον Μασκ , Μαρκ Ζούκερμπεργκ  οι οποίοι είναι μεν δισεκατομμυριούχοι και  μέγιστοι εγκέφαλοι στην τεχνολογία αλλά φιλοσοφικά  είναι   αμόρφωτοι . Πάντως θα πρέπει απαραιτήτως να είναι   άνθρωπος της ολιγαρχίας του πλούτου για να το πραγματοποιήσει)

Να πει αυτό που είπε ο Σόλωνας για τον παγκόσμιο πλούτο: « Αυτούς που έταξε για ηγήτορες του λαού , οι πλούσιοι, ανέχονται την αδικία και την εξουσία τους τη μεταχειρίζονται για να κλέβουν . Αυτοί που θα έπρεπε να είναι οι θεματοφύλακες  της θρησκείας , κλέβουν ακόμη και τους ναούς! Αυτοί που θα έπρεπε να ήταν απόλυτα υπάκουοι στους νόμους της Δικαιοσύνης την προσβάλουν  με την χωρίς όρια πλεονεξία τους…. Τέλος η δημόσια μάστιγα που εξαπέλυσαν οι πλούσιοι ξεσπάει επάνω τους…» Ο Σόλων την προσωποποιεί σαν το «Πνεύμα του Κακού», γέννημα της αδικίας των πλουσίων. Οι τελευταίοι στίχοι εκθειάζουν την ομορφιά του νόμου.  «Του Νόμου η ομορφιά φέρνει παντού την τάξη και την αρμονία» «Δημοκρατία σημαίνει λαϊκή εξουσία» είπε ο Σόλων και όχι δι’ αντιπροσώπων συχνά αφερέγγυων και πουλημένων.

Ποιος ισχυρός  άνθρωπος στον πλανήτη γη έχει το ηθικό θάρρος να βγει μπροστά και να  κάνει αυτό που έκανε τόσο πρώιμα στην αθηναϊκή κοινωνία του 7ον π. Χ αιώνα ο Σόλων; Ως τώρα όλοι οι πλούσιοι ,οι ολιγάρχες και οι πολιτικοί  είναι πλεονέκτες , συμφεροντολόγοι, φοβιτσιάρηδες,  ολίγιστοι, ασήμαντοι , ανίκανοι και άχρηστοι για τόσο μεγάλα έργα. Και να σκεφθείτε τότε η απειλή εναντίον του Σόλωνα ήταν διπλή , διότι για το λαό ήταν γόνος ευγενών και για τους ευγενείς ένας αποστάτης και εξωμότης

Εχει τόση μεγάλη ανάγκη η ανθρωπότητα από ένα Σόλωνα   μια τόσο μεγάλη και ισχυρή προσωπικότητα που θα τροχοδρομήσει τον κόσμο στην Νέα Εποχή του Τεχνολογικού Πολιτισμού. Να τον βγάλει από τα σημερινά αδιέξοδα και το χάος. Να φέρει την Ισορροπία και Αρμονία στις διεθνείς σχέσεις και τον σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο  από όλους ανεξαρτήτως   Που θα αλλάξει την καταναλωτική Οικονομία, να βάλει νόμους στη διεθνή  Κοινωνία , να ενεργοποιήσει την  Πολιτική της Δημοκρατίας , την αναδιοργάνωση του ΟΗΕ , να προστατεύσει το Περιβάλλον και να φέρει την ομορφιά και την ισορροπία στον ανήσυχο  κόσμο μας .ΤΕΛΟΣ. (13/9/23)

Αμφικτύων

* Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

amphiktyon@gmail.com

http://amphiktyon.blogspot.com/

https://amphiktyon.org

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ


 

Σήμερα ο παγκόσμιος πληθυσμός των ανθρώπων που ζουν στη Γη υπολογίζεται στα 7,8 δισεκατομμύρια σύμφωνα με την μέση εκτίμηση του ΟΗΕ. 
Οι περισσότεροι επιστήμονες συμφωνούν ότι η σημερινή αύξηση πληθυσμού και η συνακόλουθη αύξηση στη χρήση φυσικών πόρων συνδέεται με κινδύνους, τόσο για το οικοσύστημα όσο και για το μέλλον μας.
1900 :ο παγκόσμιος πληθυσμός ήταν στα 1,6 δις, το 1960 ήταν στα 3,0 δις και το 2020 έφτασε στα 7,8 δις, παρουσιάζοντας έναν πενταπλασιασμό (1,6X5) τα τελευταία 120 χρόνια του 17.000 ετών πολιτισμού μας
Δυστυχώς, τα παρόντα μοντέλα ελέγχου του ανθρώπινου πληθυσμού δεν δείχνουν να μας οδηγούν προς τη μείωση.
Μόνο μία πανδημία, σαν την μεγάλη επιδημία της πανούκλας του 14ου αιώνα και του μεγάλου λιμού των ετών 1315-1317 θα μπορούσε να επιφέρει σήμερα αυτή την επιθυμητή μείωση. 
Και τι καλύτερο από μία ελεγχόμενη τεχνητή πανδημία που μάλιστα θα προκαλούσε και την στείρωσή μας! Είναι όμως ο Covid-19 αυτή η εργαστηριακή λύση ενός ανέντιμου ολοκληρωτικού τρόπου μείωσης της μάζας που θα αφήσει τα κατάλοιπά του και στις επόμενες γενιές της ανθρωπότητας;
Όμως, χρειάζεται ο πλανήτης επειγόντως «άδειασμα»; 
Σίγουρα ναι, κι αυτό είναι ένα παλιό νέο που γράφεται εδώ και δεκαετίες σαν προειδοποίηση στους μυστηριώδεις κατευθυντήριους λίθους της Τζώρτζια των ΗΠΑ.
Όλα ξεκινούν τον Ιούνιο του 1979, όταν ένας εξαιρετικά κομψός γκριζομάλλης κύριος με ένα πανάκριβο κουστούμι φτάνει στην περιοχή της κομητείας Έλμπερτ στην πολιτεία της Τζώρτζια και αναζητά εταιρεία με γρανίτες. 
Καταλήγει στην εταιρία «Έλμπερτον» και συστήνεται ως R.C. Christian.
Εξηγεί στον διευθυντή της εταιρείας, Τζο Φέλντι το μεγαλεπήβολο σχέδιο του με τις λίθινες στήλες κι όπως ήταν φυσικό, ο διευθυντής τον θεωρεί τρελό.
.Στις 22 Μαΐου του 1980, παρουσία περίπου 100 ατόμων γίνονται τα αποκαλυπτήρια. Το έργο είναι αστρονομικά ευθυγραμμισμένο, περιέχει μια κεντρική στήλη περίπου έξι μέτρων με τέσσερις πλάκες 100 τόνων γύρω της που φέρουν τις 10 εντολές μιας νέας τάξης πραγμάτων χαραγμένες σε οκτώ σύγχρονες γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά, Σουαχίλι, Χίντι, Εβραϊκά, Αραβικά, Κινέζικα, και Ρώσικα) και σαν κορωνίδα πάνω τους μια πλάκα σε σχήμα παραλληλόγραμμου που φέρει ένα μικρότερο μήνυμα σε τέσσερα αρχαία συστήματα γραφής: Βαβυλωνιακά, Αρχαία Ελληνικά, Σανσκριτικά και Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά. Το
1) Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500 εκατομμύρια, σε συνεχή ισορροπία με τη φύση.
2) Κατευθύνετε σοφά την αναπαραγωγή, βελτιώνοντας την φυσική κατάσταση και την πολυμορφία.
ενώ η τρίτη για μια κοινή γλώσσα παρέπεμπε στην παγκοσμιοποίηση. 
Ήδη θα παρατηρείτε πως την επίτευξη των 3ων παραπάνω εντολών θα μπορούσε να επιτύχει ένας θανατηφόρος ιός, όπως ο Κορονοϊός στη περίπτωσή μας: 1ον με άμεση μείωση πληθυσμού, με εκκαθάριση όσων δεν είναι υγιείς (ανθρώπους με υποκείμενα νοσήματα και ηλικιωμένους). 2ον με έλεγχο της αναπαραγωγής με ολιγοσπερμία μετά τη νόσηση από Covid-19 και 3ον με μία ένωση όλων των κρατών κάτω από τη σκεπή των φαρμακευτικών εταιριών για την αντιμετώπιση ενός αόρατου εχθρού που στο τέλος θα νικηθεί βάζοντας την επιθυμητή πλειοψηφία της μάζας κάτω από την ταφόπλακα.
Το μέλλον φίλοι μου φαντάζει αρκετά δυσοίωνο για εμάς και τους απογόνους μας, ή όσους επιβιώσουμε από αυτή τη κατάσταση, φυσικά αν όλα τα παραπάνω έχουν λογική και ο Κορονοϊός είναι το προϊόν ενός απάνθρωπου σχεδίου για την ρύθμιση του παγκόσμιου πληθυσμού που πρέπει να έρθει εις πέρας θα αποτελέσει την ταφόπετρα της ανθρωπότητος.
Πηγή grdiscovery

Μερικά πρόσθετα ( Ε338 - Ε231 .... ) που τα βλέπουμε σε όλα σχεδόν τα τρόφιμα αλλά δεν ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι ;

 Θανατηφόρα Πρόσθετα Τροφίμων – Τerrapapers

Την καλησπέρα μου
 
Μερικά πρόσθετα που τα βλέπουμε σε όλα σχεδόν τα τρόφιμα αλλά δεν ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι
 
Εδώ ορισμένα:
1.Αβλαβή πρόσθετα: E100, E101, E103, E104, E105, E111, E121, E126, E130, E132, E140, E151, E152, E160, E161, E162, E170, E174, E1020, E172, E1701 E236, E237, E233, E260, E261, E263, E270, E280, E281, E282, E290, E300, E301, E303, E305, E306, E307, E308, E223, E323, E323, E3 E334, E335, E336, E337, E382, E400, E401, E402, E403, E404, E405, E406, E408, E410, E411, E413, E414, E420, E227, E427, E4, E427, E424, E4 Ε475, Ε480
2. Ύποπτες προσθήκες: E125, E141, E150, E153, E171, E172, E173, E240, E241, E477
3. Επικίνδυνα πρόσθετα: E102, E110, E120( ΚΑΡΜΙΝΙΟ), E124
4. Διαταραχή υγείας:
* Εντερική διαταραχή: E220, E221, E223, E224
* Πεπτικές διαταραχές: E338, E339, E340, E341, E450, E461, E463, E465, E466, παγωτό E407
* Δερματικές παθήσεις: E230, E231, E232, E233
* Καταστροφή της βιταμίνης Β12: Ε200
* Χοληστερόλη: E320, E321
* Νευρική ευαισθησία: E311, E312
* Σάπισμα στο στόμα: Το E330 είναι το πιο επικίνδυνο (καρκινογόνο) (περιέχεται π.χ. σε SCWEPPES LEMON, AROMA MUSTARD, MEZZO-MIX, ΚΑΒΟΥΡΟΚΡΕΑΣ, ΤΥΡΙ ΜΠΟΜΠΕΛΑ, ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ)
5. Καρκινογόνα πρόσθετα: E131, E142, E210, E211, E213, E214, E215, E216, E217, E239
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Το E123 είναι πολύ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ Απαγορεύεται στις ΗΠΑ και στις χώρες της ΚΑΚ. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτά τα πρόσθετα με τα ακόλουθα τρόφιμα: E123/E110, ΠΡΟΣΟΧΗ (Gummy bears, TREETS, SMARTIES, τσίχλες κρασιού HARIBO, φακές σοκολάτας, πουτίγκα κρέμας ZOTT, IGLO fish fingers, KRAFT Dorahm με crème fraiche, σαλάμι KRAFT, τυρί κρέμα, πουτίγκα βανίλιας E102, E110, έτοιμες σάλτσες.)
6. ΠΡΟΣΟΧΗ Για γουανυλικό και γλουταμικό από τη σειρά E600, E605 – νευροτοξίνη
7. Αλουμίνιο:
E173 (χρωστική αλουμίνιο),
E520 (σταθεροποιητής θειικό αλουμίνιο),
E521 (θειικό νάτριο αργίλιο),
E523 (θειικό αμμώνιο αλουμίνιο),
E554 (διαχωριστικός παράγοντας άλατα πυριτίου πυριτικό αργίλιο νάτριο),
E555 (πυριτικό αργίλιο καλίου), πυρίτιο αργίλιο 556 ),
Ε598 (αργιλικό ασβέστιο).
Αλουμίνιο στο πόσιμο νερό: Τα υδάτινα έργα χρησιμοποιούν αλουμίνιο ως κροκιδωτικό.
Καλή Εβδομάδα με υγεία..
Ας Αρχίσουμε να προσέχουμε
Τί τρώμε....

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

"Εκκλησία σημαίνει στην κυριολεξία ''φώς''. Και τι ''φώς''. Απ' την ΔΕΗ …

ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΕΣΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ... !!!
"Εκκλησία σημαίνει στην κυριολεξία ''φώς''. Και τι ''φώς''.
Απ' την ΔΕΗ …
Μερικοί ίσως έχετε παρατηρήσει πως σε αυλές τεράστιων υπερπολυτελών, χλιδάτων και ντιζαϊνάτων βιλλών και ''εξοχικών κατοικιών'', εξόφθαλμα αυθαίρετων, μέσα σε δασικές εκτάσεις ή πάνω στον αιγιαλό υπάρχει σχεδόν πάντα ένα αταίριαστο κιτς κατασκεύασμα:Ένα προκάτ ''εκκλησάκι''
-Μα καλά κάποιος που έχει τα εκατομμύρια να χτίσει μια παράνομη βιλλάρα με σχεδιασμό κήπων και διαμορφώσεις εξωτερικών χώρων από διακοσμητές και ειδικούς είναι δυνατό να έχει ένα τέτοιο κιτσαριό στην αυλή του ;
Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ τι λάκκο έχει η φάβα (νηστίσιμη χωρίς λάδι) ;
-Ναι λοιπόν είναι ακριβώς αυτό που σκεφτόσαστε, μην ντρέπεστε, έχετε δίκιο να το σκεφτείτε, έχει όντως να κάνει κάτι με την «κοσμική» ανάμιξη της εκκλησίας στα εγκόσμια, κάτι φυσικά παραδόπιστο και ανήθικο, αντίστοιχο της ποιότητας του κλήρου και της ''εθνικής'΄' και χριστιανικής αποστολής της Ανωνύμου Εταιρίας που λέγεται ''Εκκλησία της Ελλάδος'' και των γύρω απ αυτήν λοιπών τρωκτικών.
-Ναι είναι ακριβώς, αυτό που νομίζετε είναι ! Το εκκλησάκι δε σχετίζεται με την πίστη του ιδιοκτήτη, πιθανού εμπρηστή του δάσους, καταπατητή του αιγιαλού και μεγαλοαυθερετούντα.
Δεύτε λάβετε φως είναι ! … κυριολεκτικά όμως !
Τα πράγματα έχουν λοιπόν ως εξής :
-Αφού κάψεις και περιφράξεις το ''οικόπεδό σου'', πας στον τοπικό Μητροπολίτη της περιοχής και ζητάς άδεια απ το τμήμα Ναοδομίας για την ανέγερση ''Ναϊσκου'', πχ εις μνήμην του τάδε Αγίου (προτιμάς να εορτάζει εποχή που δεν χρησιμοποιείς τη βίλλα, το γιατί θα το καταλάβετε παρακάτω).
-Είναι γνωστό πως οι ''ανιδιοτελείς'' κληρικοί της εκκλησίας έναντι ενός λογικού ποσού ''πίστης'', σου εκδίδουν άμεσα και χωρίς πολλές περίπλοκες διαδικασίες μια άδεια για Ναό.
Ποτέ η εκκλησία δε λέει εξ άλλου όχι σε ανέγερση ναών της, όπως δε λέει ποτέ όχι σε καταθέσεις ''πίστης'' και σε ''δωρεές''...
Εξ άλλου είναι Εκκλησία της Αγάπης και άμα τα σκάς μερακλίδικα και χωρίς να ζητάς αποδείξεις, σε ''αγαπούν'' περισσότερο απ τ άλλα αμαρτωλά πλάσμα του θεού.
Αμέσως ρευματοδοτείται και υδροδοτείται υποχρεωτικά ο προκάτ Ναϊσκος, ακόμη και αν είναι σε καμένο δάσος, αιγιαλό, αρχαιολογικό χώρο κλπ. καμία δημόσια αρχή δε μπορεί να αρνηθεί τις παροχές και επίσης καμία δημόσια αρχή όπως τα δασαρχεία και η πολεοδομία δε μπορούν να κηρύξουν αυθαίρετο ή παράνομο ή κατεδαφιστέο τον … ''Ναό του κυρίου'', είπαμε η εδώ Εκκλησία είναι κράτος εν κράτει και το παπαδαριό ένας απ τους μεγαλύτερους πόλους διαπλοκής και ξεπλύματος μαύρου, ματωμένου και βιασμένου χρήματος καθώς και ιδιοκτήτης εκατοντάδων υπεράκτιων ''θεικών''εταιριών.(βλέπε Βατοπαίδι)
-Μετά χτίζεις το αυθαίρετο για ''φιλοξενία των πιστών'', τα γνωστά ως ''πανηγυρόσπιτα'' (η βιλλάρα) το οποίο, ναι καλά το καταλάβατε παίρνει ρεύμα και νερό απ το εκκλησάκι του ''Αγίου αυθερέσιου'' – μεγάλη η χάρη του !
-Η μόνη υποχρέωση είναι να λειτουργεί μια φορά το χρόνο κατά την εορτή του προστάτη του ο Ναϊσκος, πράγμα που καλά το καταλάβατε δε συμβαίνει ποτέ, έναντι πάλι μια μικρής δωρεάς ''πίστης'' στον ντόπιο παπά που έχει χρεωμένο το ''ξωκκλήσι'' στην ενορία του...
-Επίσης θεωρητικά πρέπει να είναι ''ελεύθερα'' επισκέψιμο και προσβάσιμο και για αυτό έχει συνήθως διπλό φράκτη, με ξεχωριστή εξώπορτα, για το τυπικό, όχι πως κάποιος θα ήθελε ποτέ να ανάψει ένα κεράκι στο ξωκκλήσι του τοπικού μεγαλογιατροδικηγορομαφιοζοπολιτικοαπατεονομεγαλοδιαπλεκόμενου.
Μια ελληνική σημαία και μια με τον δικέφαλο απαραίτητα αξεσουάρ ! (και όχι δεν είναι Αεκτζήδες όλοι)
-Γιατί Εκκλησία σημαίνει προπαντός … φως, νερό, τηλέφωνο και καταθέσεις …"
Από Ολυμπια Ελπίς