Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Αμαζόνιος: Χιλιάδες βραχογραφίες 12.000 ετών - Ζώα που έχουν εξαφανιστεί και άνθρωποι που χορεύουν Μαστόδοντα, γιγάντιοι βραδύποδες και άνθρωποι που χορεύουν απεικονίζονται σε βραχογραφίες στον Αμαζόνιο

 lightbox placeholder

Προς το τέλος της τελευταίας εποχής των παγετώνων, προϊστορικοί καλλιτέχνες, σχεδίασαν δεκάδες χιλιάδες βραχογραφίες σε γκρεμούς στον Αμαζόνιο

 

Στις βραχογραφίες απεικονίζονται μαστόδοντα, γιγάντιοι βραδύποδες και άλλα ζώα που πλέον έχουν εξαφανιστεί. Όπως μεταδίδει ο Guardian οι αρχαιολόγοι εντόπισαν τις πρώτες από αυτές τις βραχογραφίες το 2017 αλλά κράτησαν το γεγονός μυστικό. Συνέχισαν να εργάζονται αλλά και να προετοιμάζουν μία τηλεοπτική σειρά για την ανακάλυψή τους.

 

Ομάδα Βρετανών και Κολομβιανών επιστημόνων, χρηματοδοτούμενη από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας, εντόπισε τις δημιουργίες που εκτείνονται σε έκταση οκτώ μιλίων σε βραχώδη περιοχή της Serranía de la Lindosa, η οποία βρίσκεται στο κομμάτι του Αμαζονίου που υπάγεται στην Κολομβία.

Φωτογραφία: gipri.net

Προς το τέλος της τελευταίας εποχής των παγετώνων, προϊστορικοί καλλιτέχνες, σχεδίασαν δεκάδες χιλιάδες βραχογραφίες σε γκρεμούς στον Αμαζόνιο

 

Στις βραχογραφίες απεικονίζονται μαστόδοντα, γιγάντιοι βραδύποδες και άλλα ζώα που πλέον έχουν εξαφανιστεί. Όπως μεταδίδει ο Guardian οι αρχαιολόγοι εντόπισαν τις πρώτες από αυτές τις βραχογραφίες το 2017 αλλά κράτησαν το γεγονός μυστικό. Συνέχισαν να εργάζονται αλλά και να προετοιμάζουν μία τηλεοπτική σειρά για την ανακάλυψή τους.

 

Ομάδα Βρετανών και Κολομβιανών επιστημόνων, χρηματοδοτούμενη από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας, εντόπισε τις δημιουργίες που εκτείνονται σε έκταση οκτώ μιλίων σε βραχώδη περιοχή της Serranía de la Lindosa, η οποία βρίσκεται στο κομμάτι του Αμαζονίου που υπάγεται στην Κολομβία.

Ανάμεσα στις απεικονίσεις, που έχουν δημιουργηθεί με κόκκινη ώχρα, βλέπει κανείς ψάρια, σαύρες, πουλιά, γεωμετρικά σχέδια και ανθρώπους - με κάποιους από αυτούς να χορεύουν. Παράλληλα διακρίνεται ένα είδος καμήλας που έχει εξαφανιστεί αλλά και ένας τύπος αλόγου που έζησε στην περιοχή κατά την εποχή των παγετώνων.

 

«Οι εικόνες είναι τόσο φυσικές και τόσο καλοφτιαγμένες που έχουμε ελάχιστες αμφιβολίες για το ότι βλέπεις π.χ. ένα άλογο», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας José Iriarte, αρχαιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Έξετερ. «Το άλογο [της εποχής των παγετώνων] είχε μία άγρια, "βαρεία" όψη. Είναι τόσο λεπτομερές, μπορούμε ακόμη και να διακρίνουμε ακόμη και τη χαίτη του. Είναι συναρπαστικό», αναφέρει.

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:

https://www.lifo.gr/now/culture/305067/amazonios-xiliades-vraxografies-12-000-eton-zoa-poy-exoyn-eksafanistei-kai-anthropoi-poy-xoreyoyn 



Προς το τέλος της τελευταίας εποχής των παγετώνων, προϊστορικοί καλλιτέχνες, σχεδίασαν δεκάδες χιλιάδες βραχογραφίες σε γκρεμούς στον Αμαζόνιο. Στις βραχογραφίες απεικονίζονται μαστόδοντα, γιγάντιοι βραδύποδες και άλλα ζώα που πλέον έχουν εξαφανιστεί. Όπως μεταδίδει ο Guardian οι αρχαιολόγοι εντόπισαν τις πρώτες από αυτές τις βραχογραφίες το 2017 αλλά κράτησαν το γεγονός μυστικό. Συνέχισαν να εργάζονται αλλά και να προετοιμάζουν μία τηλεοπτική σειρά για την ανακάλυψή τους. Ομάδα Βρετανών και Κολομβιανών επιστημόνων, χρηματοδοτούμενη από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας, εντόπισε τις δημιουργίες που εκτείνονται σε έκταση οκτώ μιλίων σε βραχώδη περιοχή της Serranía de la Lindosa, η οποία βρίσκεται στο κομμάτι του Αμαζονίου που υπάγεται στην Κολομβία. Πηγή: www.lifo.gr
Πολιτισμός Αμαζόνιος: Χιλιάδες βραχογραφίες 12.000 ετών - Ζώα που έχουν εξαφανιστεί και άνθρωποι που χορεύουν Μαστόδοντα, γιγάντιοι βραδύποδες και άνθρωποι που χορεύουν απεικονίζονται σε βραχογραφίες στον Αμαζόνιο LIFOTEAM 2.12.2020 | 20:09 Φωτογραφία: gipri.net Φωτογραφία: gipri.net Προς το τέλος της τελευταίας εποχής των παγετώνων, προϊστορικοί καλλιτέχνες, σχεδίασαν δεκάδες χιλιάδες βραχογραφίες σε γκρεμούς στον Αμαζόνιο. Στις βραχογραφίες απεικονίζονται μαστόδοντα, γιγάντιοι βραδύποδες και άλλα ζώα που πλέον έχουν εξαφανιστεί. Όπως μεταδίδει ο Guardian οι αρχαιολόγοι εντόπισαν τις πρώτες από αυτές τις βραχογραφίες το 2017 αλλά κράτησαν το γεγονός μυστικό. Συνέχισαν να εργάζονται αλλά και να προετοιμάζουν μία τηλεοπτική σειρά για την ανακάλυψή τους. Ομάδα Βρετανών και Κολομβιανών επιστημόνων, χρηματοδοτούμενη από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Έρευνας, εντόπισε τις δημιουργίες που εκτείνονται σε έκταση οκτώ μιλίων σε βραχώδη περιοχή της Serranía de la Lindosa, η οποία βρίσκεται στο κομμάτι του Αμαζονίου που υπάγεται στην Κολομβία. Ανάμεσα στις απεικονίσεις, που έχουν δημιουργηθεί με κόκκινη ώχρα, βλέπει κανείς ψάρια, σαύρες, πουλιά, γεωμετρικά σχέδια και ανθρώπους - με κάποιους από αυτούς να χορεύουν. Παράλληλα διακρίνεται ένα είδος καμήλας που έχει εξαφανιστεί αλλά και ένας τύπος αλόγου που έζησε στην περιοχή κατά την εποχή των παγετώνων. «Οι εικόνες είναι τόσο φυσικές και τόσο καλοφτιαγμένες που έχουμε ελάχιστες αμφιβολίες για το ότι βλέπεις π.χ. ένα άλογο», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας José Iriarte, αρχαιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Έξετερ. «Το άλογο [της εποχής των παγετώνων] είχε μία άγρια, "βαρεία" όψη. Είναι τόσο λεπτομερές, μπορούμε ακόμη και να διακρίνουμε ακόμη και τη χαίτη του. Είναι συναρπαστικό», αναφέρει. Από την πλευρά του, το Live Science σημειώνει ότι οι αρχαίοι καλλιτέχνες έφτιαξαν τα έργα πριν από 12.600 έως 11.800 χρόνια. Εκείνη την εποχή, η περιοχή μεταμορφώθηκε καθώς τις σαβάνες και τις θαμνώδεις εκτάσεις αντικατέστησε το τροπικό τροπικό δάσος που υπάρχει έως σήμερα. Σύμφωνα με τον Mark Robinson, αρχαιολόγο από το πανεπιστήμιο του Έξετερ, που συμμετείχε στην αποστολή, οι δημιουργοί των βραχογραφιών ενδέχεται να συγκαταλέγονται ανάμεσα στους πρώτους ανθρώπους που έζησαν στον δυτικό Αμαζόνιο. «Οι απεικονίσεις μας παρέχουν μια ζωηρή και συναρπαστική ματιά στις ζωές αυτών των κοινοτήτων» ανέφερε ο σε δήλωσή του. «Είναι απίστευτο για εμάς σήμερα να πιστέψουμε πως ζούσαν - και κυνηγούσαν - δίπλα γιγαντιαία χορτοφάγα ζώα, μερικά από τα οποία είχαν το μέγεθος ενός μικρού αυτοκινήτου.» Στο έργο των αρχαιολόγων περιλαμβάνονται έρευνες για την καλλιέργεια της γης και για τους τρόπους που οι άνθρωποι μεταμόρφωσαν το τοπίο του Αμαζονίου. Σε οικισμούς κοντά στα ευρήματα οι ερευνητές εντόπισαν υπολείμματα τροφών που κατανάλωναν οι καλλιτέχνες, ανάμεσά τους φρούτα, αλιγάτορες, καπιμπάρα και αρμαντίλλο. Μέχρι πρόσφατα, οι ερευνητές δεν είχαν πρόσβαση στην περιοχή λόγο του εμφυλίου πολέμου. Ωστόσο, όπως μεταδίδει το artnet News η έρευνα ξεκίνησε μετά το 2016 και την υπογραφή ειρηνευτικής συμφωνίας. Παρόλα αυτά οι αρχαιολόγοι έπρεπε ακόμη να πάρουν άδεια από τις δυνάμεις των ανταρτών που δεν είχαν υπογράψει τη συμφωνία ώστε να πραγματοποιήσουν το πεντάωρο ταξίδι μέσα από το δάσος προς τις περιοχές που θα ερευνούσαν. Ο Iriarte δήλωσε στο artnet News πως οι καλλιτέχνες διάλεξαν τα μαλακά τοιχώματα των βράχων που προστατεύονται από τη βροχή ως έναν «ιδανικό καμβά» για τα λεπτομερή τους σχέδια. Μερικές από τις βραχογραφίες βρίσκονται σε τέτοιο ύψος που χρειάστηκαν drones για να φωτογραφηθούν. Μιλώντας στον Guardian ο Iriarte είπε πως οι απεικονίσεις παρέχουν στοιχεία για το πώς οι καλλιτέχνες έφτασαν σε αυτά τα ύψη καθώς σε πολλές από αυτές εμφανίζονται «ξύλινοι πύργοι» και «άνθρωποι να πηδάνε από αυτού». Σύμφωνα με τον ίδιο οι εικόνες ίσως σχετίζονται με θρησκευτικές πρακτικές. Για παράδειγμα μερικές δείχνουν τεράστια ζώα να περικυκλώνονται από μικρότερους σε μέγεθος ανθρώπους με τα χέρια σηκωμένα, πιθανόν ως ένδειξη λατρείας. Όπως διευκρίνισε, για τις φυλές του Αμαζονίου τα ζώα και τα φυτά έχουν ψυχές και αλληλεπιδρούν με τους ανθρώπους μέσω τελετών και σαμανικών πρακτικών όπως αυτές που απεικονίζονται στους βράχους. Το ντοκιμαντέρ γυρίστηκε για τη σειρά «Jungle Mystery: Lost Kingdoms of the Amazon» του Channel 4 series που θα προβληθεί τον Δεκέμβριο. Πηγή: www.lifo.gr

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΟΧΟ


 Ηλ. Ηλιακόπουλος: «Οδηγούμαστε σε εμφύλιο»- Δίωξη με τον αντιρατσιστικό  νόμο στον Έλληνα κτηνοτρόφο που σταμάτησε Τούρκους στον Έβρο – InfoNews24

 

Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο 
 
Η πανδημία κατά πως φαίνεται καλά κρατεί .Παρά τον συνεχιζόμενο εξοντωτικό εγκλεισμό μας δεν λένε να καταλαγιάσουν τα κρούσματα και οι καθημερινοί θάνατοι. Συνθέτουν ένα δυστυχώς μακάβριο σκηνικό σε μια άβουλη εν πολλοίς κοινωνία.
Η δημοσιογραφική έρευνα αποκάλυψε δυο παράλληλα συστήματα καταγραφής κρουσμάτων .
Και όπως και ο θυμόσοφος λαός μας λέει «Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι , αργεί να ξημερώσει» έτσι κι εδώ η έλλειψη συντονισμού οδήγησε μοιραία σε λανθασμένη ενημέρωση και εκτίμηση των πραγματικών κρουσμάτων . Με αποτέλεσμα την χώρα μας στο κόκκινο , παράδειγμα προς αποφυγή διεθνώς ! Η είδηση έπεσε σαν βόμβα κα δεν διαψεύσθηκε από σοβαρούς και υπεύθυνους γιατρούς .
Η θλιβερή αυτή κυβέρνηση όμως έσπευσε να αμφισβητήσει την διπλή καταγραφή … 
Όμως άλλα έδειξαν τα στοιχεία τελικά…Δύο ξεχωριστές συμβάσεις κατέδειξαν τα ξεχωριστά παράλληλα συστήματα καταγραφής κρουσμάτων … 
Το ένα από την κρατική Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση κοινωνικής ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) και το άλλο από την διοίκηση του ΕΟΔΥ του κου Αρκουμανέα , με ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία του εντοπισμού και καταγραφής κρουσμάτων. Ανοργανωσιά , άκαιρη πληροφόρηση , με άλλα λόγια , ένα μπάχαλο που μοιραία οδήγησε στην ελλιπή αντιμετώπιση της όλης κατάστασης .
Εν τω μεταξύ οι νεκροί πληθαίνουν , θλιβερό «πρελούδιο» , για ό,τι μας έρχεται …
Η Δικαιοσύνη επενέβη και διερευνά …. Είθε να βγουν πολλά στο άμεσο μέλλον.
Στο πιο πάνω γεγονός με την φορτισμένη ατμόσφαιρα ήλθε να προστεθεί ένα άλλο παράλληλο …
Η πρωθυπουργική συντροφιά , προχτές ξαφνικά ,αψηφώντας τα μέτρα, γιατί κάποιοι πιστεύουν , ότι είναι πιο ίσοι από τους άλλους , επισκέφθηκε τις βουνοπλαγιές της Πάρνηθας ,χωρίς μάσκες , χωρίς αποστάσεις , βγάζοντας φωτογραφίες σωρηδόν, ο ένας δίπλα στον άλλο, και δεν ήταν και λίγοι , επιδόθηκε σε αυτοσχέδιους γύρους Motocross , με πρωταγωνιστή την «σιτεμένη» Μάρεβα , καβάλα σε μηχανή endouro, με επευφημίες από τον χειροκροτητή σύζυγό της , προκαλώντας συναισθήματα οργής κι αγανάκτησης στους δοκιμαζόμενους Έλληνες …
Και γιατί όλα αυτά ;Δεν αναρωτηθήκατε; Ποιος είναι ο στόχος ; 
 Μα ποιος άλλος από εμάς τους τάλανες Έλληνες ! «Οργουελικές καταστάσεις»… «σοκ και δέος»….με κρούσματα …με θανάτους …με αβέβαιο μέλλον … χωρίς εργασία … με την καραντίνα να παρατείνεται , ενώ ανακοινώνεται το επερχόμενο τρίτο κύμα κορονοιού! 
Και σε όλα αυτά η ψεύτικη ευδαιμονία της «αλαζονικής ελίτ» που διαφεντεύει την χώρα … 
Με νόημα … Πως κι εμείς οι κοινοί θνητοί μπορούμε να απολαύσουμε τα ευτράπελα της «Ελίτ» αλλά υπό έναν όρο …Να προετοιμαστούμε για το εμβόλιο … 
Στόχος λοιπόν το εμβόλιο , για μια νέα επανεκκίνηση-το βιβλίο new restart επάνω στο γραφείο του- σαν κι αυτή του « μυσαρού» πρωθυπουργικού ζεύγους ,συμβολικά με «motocross» μέσα στο δάσος ….Αλλιώς στο περιθώριο , χωρίς ταξίδια , χωρίς ζωή , χωρίς προοπτική … 
Τι πιστεύετε, δεν συνδέονται όλα αυτά μεταξύ τους …;!

 

Ηλίας Ηλιακόπουλος

 

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Η Απαγορευμένη ταινία: "Η καταστροφή της Σμύρνης 1922" του Νίκου Κούνδουρου

ΠΩΣ ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ





ΠΩΣ ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
 
ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ : Mε ρωτά ο υπολογιστής. Δράττομε της ευκαιρίας να κάνω γνωστό σε κάποιους που δεν έχουν αντιληφθεί γιατί δεν σκέπτω ντε, αλλά και ούτε διαβάζουν το μέγεθος των εγκλημάτων που προξένησαν οι χριστιανοπατέρες στον Ελληνισμό και κατ' επέκταση στην ανθρωπότητα. 
Έχουν βρει μια καραμέλα και την πιπιλίζουν «ότι τα μοναστήρια διέσωσαν την αρχαία Ελληνική γραμματεία» . μια και οι Βυζαντινολάτρες είναι αδιάβαστοι και δεν εννοούν να διαβάσουν για να μάθουν θα τους πληροφορήσω εγώ: 
 Τα χρόνια αυτά το πιο προσιτό μέσον αποτύπωσης των γραπτών κειμένων ήταν από κατάλληλα επεξεργασμένο πάπυρο. Αλλά και αυτός ήταν δυσεύρετος και πανάκριβος. 
Οι μοναχοί συγκέντρωναν τα αρχαία κείμενα όχι βεβαίως για να τα διαβάσουν αλλά για να τα σβήσουν και να γράψουν τις δικές τους γραφές. 
 Και φυσικά τα τοποθετούσαν σε θέσεις που να προστατεύονται από την φθορά του χρόνου και των καιρικών συνθηκών. Και όταν θέλανε να γράψουν κάτι δικό τους, έπαιρναν ένα κείμενο το έσβηναν και έγραφαν το δικό τους. 
 Πολλές φορές το σβήσιμο δεν ήταν τέλειο και πολλοί ερευνητές διάβασαν αρχαία κείμενα αποκκρυπτογραφόντας θα έλεγα κάτω από θρησκευτικά κείμενα. 
Αλλά μεγάλο μέρος των παπύρων δεν είχε χρησιμοποιηθεί και παρέμεινε ανέπαφο. 
Με την πάροδο των αιώνων αυτά υπέπεσαν στα μάτια κάποιων με φωτισμένα μυαλά, και άρχισαν να τα ερευνούν. 
 Ο πρώτος που άρχισε να περιηγήτε μοναστήρια και να τα αγοράζει από τους μοναχούς ήταν ο Λέων ο Μαθηματικός κάπου στα 850μ.0. Λέγετε ότι είχε συγκεντρώσει χειρόγραφα μηχανικής του Απολλώνιου, του Περγαίου, του 200π.0. Μαθηματικών του Πτολεμαίου, και μηχανικής του Αρχιμήδη
Την Ηλιοκεντρικότητα του ηλιακού μας συστήματος ο πρώτος που το διατύπωσε ήταν ο Αρίσταρχος Σάμιος το 300 π.0.ο δεύτερος που το επανέλαβε 1800 χρόνια αργότερα ήταν ο φωτισμένος μοναχός Κοπέρνικος ο οποίος συμβουλεύτικε αρχαίο πάπυρο που αναφέρονταν στην θέση του Αρίσταρχου. 
 Και μετά τον Κοπέρνικο είχαμε τον Γαλιλαίο με το περίφημο «και όμως κινήτε».

 

Ιωαννης Θεοδωροπουλος

 

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Απορίες και προβληματισμοί περί υποχρεωτικών εμβολιασμών

 Απορίες και προβληματισμοί περί υποχρεωτικών εμβολιασμών - Κατοχικά Νεα




Στο νόμο 4675/2020 ρητώς αναφέρεται:

«Σε περιπτώσεις εμφάνισης κινδύνου διάδοσης μεταδοτικού νοσήματος, που ενδέχεται να έχει σοβαρές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, μπορεί να επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετά από γνώμη της ΕΕΔΥ, υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού με σκοπό την αποτροπή της διάδοσης της νόσου.

Με την ανωτέρω απόφαση ορίζονται η ομάδα του πληθυσμού ως προς την οποία καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός με καθορισμένο εμβόλιο, η τυχόν καθορισμένη περιοχή υπαγωγής στην υποχρεωτικότητα, το χρονικό διάστημα ισχύος της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού, το οποίο πρέπει πάντοτε να αποφασίζεται ως έκτακτο και προσωρινό μέτρο προστασίας της δημόσιας υγείας για συγκεκριμένη ομάδα του πληθυσμού, η ρύθμιση της διαδικασίας του εμβολιασμού και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια.»

ΑΣ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ “υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού με σκοπό την αποτροπή της διάδοσης της νόσου. “

Ο υγειονομικός επικεφαλής όμως της Moderna, Tal Zak sπροειδοποίησε πως τα κλινικά αποτελέσματα δείχνουν μόνο ότι το εμβόλιο μπορεί να αποτρέψει κάποιον από το να κολλήσει ή να «κολλήσει σοβαρά» από τον κορονοϊό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως το εμβόλιο αποτρέπει τη μετάδοση του ιού.

ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΣΩΣΤΟ; ΛΑΘΟΣ; ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ

ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΟΤΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΓΥΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥ ΑΠΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΕΙΔΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ. ΣΩΣΤΟ; ΛΑΘΟΣ; ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ

ΑΣ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ “έκτακτο και προσωρινό μέτρο προστασίας της δημόσιας υγείας”

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΖΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. ΣΩΣΤΟ; ΛΑΘΟΣ; ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ

Στο νόμο 4682/2020 ρητώς αναφέρεται:

«(α) στην υποχρεωτική υποβολή σε κλινικό και εργαστηριακό ιατρικό έλεγχο, υγειονομική παρακολούθηση, εμβολιασμό, φαρμακευτική αγωγή και νοσηλεία προσώπων, για τα οποία υπάρχουν εύλογες υπόνοιες ότι μπορεί να μεταδώσουν άμεσα ή έμμεσα τη νόσο,

(β) στην επιβολή κλινικών και εργαστηριακών ιατρικών ελέγχων, καθώς και μέτρων προληπτικής υγειονομικής παρακολούθησης, εμβολιασμού, φαρμακευτικής αγωγής και προληπτικής νοσηλείας προσώπων που προέρχονται από περιοχές όπου έχει παρατηρηθεί μεγάλη διάδοση της νόσου.»

ΑΣ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ “προληπτικής υγειονομικής παρακολούθησης, εμβολιασμού και “προληπτικής νοσηλείας “

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ: ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;

ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ; ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΝΩΣΘΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗ ΝΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΩΣ ΗΠΙΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΑΥΡΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΣΤ;

ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ. ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ! ΜΕΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΩ ΥΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΒΑΘΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΕΜΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

ΕΥΛΟΓΙΑ 34 ΧΡΟΝΙΑ 1954-1988
HPV 15 ΧΡΟΝΙΑ 1991-2006
ΙΛΑΡΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ 1954-1963
Polio 7 ΧΡΟΝΙΑ 1948 – 1955
Παρωτίτιδα 4 ΧΡΟΝΙΑ 1963-1967
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 10.7 ΧΡΟΝΙΑ
COVID-19 8-12 ΜΗΝΕΣ 2020

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΟΜΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΗ ΣΥΓΧΑΙΡΩ. ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΟΡΗΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΜΒΟΛΙΟ. ΤΕΛΟΣ, ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ;

ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΡΘΡΟ ΑΦΟΡΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΡΙΣΗ, ΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟ ΨΥΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΛΑΣΑΡΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

https://katohika.gr/igia/apories-kai-provlimatismoi-peri-ypochreotikon-emvoliasmon/ 

 

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !! - ΕΥΗ ΚΙΑΓΙΑ: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ! ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΤ; - ...υποστήριξε ότι η ίδια έχει πραγματοποιήσει διαφορετικά ράπιντ τεστ με διαφορά λίγων ωρών και τα αποτελέσματα ήταν διαιρετικά κάθε φορά!