Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΜΠΟΥΛ Η ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ! ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ! ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΑ ??? ΣΟΚ στην Αθήνα – Σημαίες του Ισλάμ ανέμισαν στο Σύνταγμα!!! Σιίτες μουσουλμάνοι συγκεντρώθηκαν πριν τρεις μέρες στο κέντρο της Αθήνας για την πορεία ..Όπως θα παρακολουθήσετε και στο βίντεο στις 30 Σεπτεμβρίου μαζεύτηκαν οι «νέοι Έλληνες», σύμφωνα με γνωστή τηλεπερσόνα, για να εορτάσουν, κρατώντας πανό με «επαναστατικό χρώμα»!

ΙΕΡΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΠΤΏΟΥ ! - Το δεύτερο σημαντικό μετά το μαντείο των Δελφών.




Στενάζει η Ελληνική Γη ...Αιώνες τώρα κρατάει στην μητρική αγκαλιά της τα ιερά λείψανα του μακρινού παρελθόντος. Τα ιερά μιας θρησκευτικής παράδοσης στα μέτρα ανθρώπων που κατάγονταν από την θεϊκή γενιά. Απομεινάρια των γκρεμισμένων ναών , βωμών και μαντείων....Ζεστά ακόμα, από την επαφή με τα χέρια ανθρώπων που δώσανε ζωή και νόημα στα μάρμαρα και τις πέτρες...Γεμάτα αναμνήσεις και νοσταλγία για την εποχή που οι ιεροί χώροι έσφιζαν από ζωή....Τα βαστάει στα χέρια της η Ελληνίδα Γαία και τα απλώνει σιωπηλά προς τα μάτια ανθρώπων που πατάνε αδιάφορα τα άψυχα γι'αυτούς μάρμαρα...
Η ΣΙΩΠΗ της Γαίας ηχεί εκκωφαντικά στις καρδιές αυτών που κρατάνε από ΕΚΕΙΝΗ τη γενιά ...
Το ΠΑΡΑΠΟΝΟ της μεγάλο...
Έχε αναθρέψει την γενιά των ανθρώπων που για αιώνες την ΣΕΒΟΝΤΑΝ και την ΛΑΤΡΕΥΑΝ ως ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΩΝ και ΑΝΘΡΩΠΩΝ! Ιερά δάση,λίμνες, ποτάμια και όρη...Ναοί που κατοικούσαν τα τέκνα της ,οι θεοί...Τα μεν,δηλητηριασμένα και μολυσμένα...οι δε , ξεχασμένοι και ατιμασμένοι...
Το πονεμένο της σώμα βαραίνουν τώρα ναοί-εκτρώματα,που σε τίποτα δεν θυμίζουν τα οικία ιερά ...Καλύπτουν με τον όγκο τους τα θεμέλια των λεηλατημένων αρχαίων ναών...
Τίποτα δεν πρέπει να θυμίζει την αρχαία παράδοση...Έχει καταδικαστεί να χαθεί στη ΛΗΘΗ...Θαμμένη κάτω από σωρούς ερειπίων...




 

ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΙΩΠΟΥΝ....ΜΙΛΟΥΝ...ΚΑΙ ΕΞΙΣΤΟΡΟΥΝ!
Έχουν βαθιά μέσα τους χαραγμένη την ΜΝΗΜΗ............
Μια πινακίδα στην εθνική οδό μαρτυρά την ύπαρξη ενός χώρου,που δεν αποτελεί συχνό προορισμό . Παρά για ελάχιστους που γυρεύοντας τα σημάδια, με ευλάβεια ακουμπάνε τις σκονισμένες πέτρες των αρχαίων ερειπίων,αφουγκράζοντας τις θλιβερές τους διηγήσεις.
Και βγαίνει στο φως καινούργια ιστορία...
ΙΕΡΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΠΤΏΟΥ !
Ποιος δεν γνωρίζει πλέον για το περίφημο Μαντείο των Δελφών;Όλοι!
Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν για ένα άλλο μαντείο του Απόλλωνα.Ενός χώρου που σήμερα φέρει το όνομα ΑΚΡΑΊΦΝΙΟ,στον νομό Βοιωτίας.Απλώνεται σ'ένα μικρό λεκανοπέδιο που περιβάλλεται από λόφους και βουνά.
<<ΠΟΛΥΣΤΆΦΥΛΟΝ ΆΡΝΗΝ>>, την ονομάζει ο Όμηρος...Πολυτάραχη η ιστορία του,που χάνεται στα βάθη των αιώνων.Ένας αρχικά μικρός οικισμός που στη συνέχεια σε βάθος του χρόνου αναπτύσσεται σε ισχυρό άστυ.
<<ΙΕΡΟ ΑΠΌΛΛΩΝΟΣ ΠΤΏΟΥ>> διαλαλεί η πινακίδα,δείχνοντας την κατεύθυνση...
Η απογοήτευση όμως μεγάλη.Σκόρπιοι σωροί από αρχαία οικοδομήματα σώζονται διάσπαρτα στον χώρο.Λίγοι πολυγωνικοί δόμοι σε μονή σειρά και δύο βάσεις αγαλμάτων σαν να δείχνουν τον δρόμο που ακολουθούσαν οι πρόγονοί μας για να πάρουν τον χρησμό. ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ! Το δεύτερο σημαντικό μετά το μαντείο των Δελφών. Τόση ήταν η ακρίβεια των χρησμάτων που έδιναν οι μάντεις που θεωρούνταν ΑΨΕΥΔΕΣ !!!!
Ως πρώτος ιερέας αναφέρεται ο Τήνερος,υιός του Απόλλωνα και της νύμφης Μελίας,που κληρονόμησε το χάρισμα της μαντικής τέχνης απευθείας από τον πατέρα του.
Στην περιοχή του μαντείου βρέθηκε επιγραφή σε πλάκα ,που αναφέρει πως το μαντείο λειτουργούσε και ως ΑΣΥΛΟ.



 


Μια λίθινη κρήνη στεκόταν φθαρμένη από τις ροές του ύδατος και του αμείλικτου χρόνου...Επιβλητική ακόμα και σήμερα...Σαν να ζητούσε από τους επισκέπτες να καθαρθούν πριν διαβούν στους ιερούς χώρους...
ΌΜΩΣ ΤΟ ΎΔΩΡ ΔΕΝ ΡΕΕΙ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΗ ΚΡΗΝΗ...ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΙΑ ΤΟ ΣΙΓΑΝΟ ΚΕΛΑΡΥΣΜΑ ΤΟΥ...
ΜΟΝΟ ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ ΜΗΝΜΕΣ !................

John Panags
Μάια Τσεπουλίδου
 

ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΣΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ....


ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΜΕΚΑΤΙΑΛΛΟ: ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΣΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.... 

Μετά από έναν υπέροχο περίπατο στο Δάσος του Χορτιάτη μαζεύοντας Κάστανα, νιώσαμε την επαφή με την φύση σε όλο της το μεγαλείο !!
 Η φύση κι εμείς ανθίσαμε, καρπίσαμε και ήρθε η ώρα να συλλέξουμε τα δώρα. Περπατήσαμε στο δάσος του Χορτιάτη και μαζέψαμε κάστανα του βουνού με την μοναδική τους γεύση από μέρη που γνωρίζουμε εμείς οι ντόπιοι. Ήρθαμε σε επαφή με τη φύση, την αφουγκραστίκαμε και την απολαύσαμε...
Στο τέλος την ευχαριστήσαμε για τους καρπούς που μας έδωσε και  προσφέραμε στον εαυτό μας έναν φθινοπωρινό διαλογισμό σύνδεσης με τις αισθήσεις μας και ετοιμαστίκαμε για την ησυχία του χειμώνα.

Katerina Papathanasiou
Ελένη Φραγκουλίδου

Υγειας γη

 

=====================================

 

Κάστανα: Απίστευτα τα οφέλη τους στην υγεία 

Η καστανιά λέγεται και «αρτόδενδρο». Το αρτόδενδρο είναι δέντρο τροπικό και κατάγεται από την Ωκεανία και οι «ρίζες» του είναι βαθιά στην αρχαιότητα, όπως αποδεικνύεται από διάφορα ευρήματα της εποχής του Χαλκού. Τα κάστανα αποτελούν ένα σημαντικό τρόφιμο για πολλές κουλτούρες και ιδιαίτερα γι’ αυτές της Κίνας, της Κορέας, της Ιαπωνίας, της Βόρειας Αμερικής και της Μεσογείου και καλλιεργούνται για περισσότερα από 6.000 χρόνια στην Κίνα και 3.000 χρόνια στην Ευρώπη.
Οι καστανιές πρέπει να βρίσκονται σε υψόμετρο πάνω από 250 μέτρα και δεν ευδοκιμούν σε χαμηλότερα υψόμετρα. Το δέντρο ανθίζει κατά την άνοιξη και τα κάστανα ωριμάζουν από τις αρχές Σεπτεμβρίου μέχρι τέλη Νοεμβρίου, ανάλογα με τις συνθήκες και την ποικιλία. Κάθε δέντρο μπορεί να δώσει από 30-50 κιλά κάστανα. Το μέγιστο της απόδοσης θεωρείται το 50ο-60ο έτος της ηλικίας του. Οι καρποί των κάστανων βρίσκονται μέσα σε ένα ξυλώδες περίβλημα που έχει αγκάθια εξωτερικά και ανοίγει, όταν οι καρποί ωριμάσουν. Ανάλογα με το είδος, μέσα στο περίβλημα υπάρχουν 2-3 καρποί και σε άλλα είδη μόνο ένας. Το μέγεθος του κάστανου έχει να κάνει με την υγρασία, την ποικιλία και τη σύσταση του εδάφους.
Ιδιότητες
Τα κάστανα είναι ένα ιδιαίτερα θρεπτικό τρόφιμο, που όταν καταναλώνονται σε μέτριες ποσότητες μόνο οφέλη στην υγεία μπορούν να προσφέρουν. Έχουν αρκετές θερμίδες (370 τα 100 γραμμάρια), περιέχουν 48% νερό, πολλά ορυκτά άλατα, ενώ αποτελούν καλή πηγή πρωτεϊνών (περιέχουν απαραίτητα αμινοξέα που δεν συνθέτει από μόνος του ο οργανισμός) και υδατανθράκων (45%, με μορφή κυρίως αμύλου). Τα κάστανα περιέχουν αρκετή ποσότητα πρωτεΐνης, της οποίας η βιολογική αξία είναι εφάμιλλη της πρωτεΐνης του αυγού και αφομοιώνεται εύκολα από τον οργανισμό.  Σε αντίθεση με άλλους καρπούς, τα κάστανα περιέχουν λιγότερο λίπος, ενώ ταυτόχρονα είναι πλούσια σε μέταλλα, βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.
Είναι καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, όπως ολεϊκού και παλμιτολεϊκού οξέος, τα οποία βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης (LDL) και αύξηση της καλής (HDL). Η μεσογειακή διατροφή, η οποία είναι πλούσια σε διαιτητικές φυτικές ίνες, που βοηθούν το γαστρεντερικό σύστημα, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά, μπορεί να εμποδίσει την εμφάνιση παθήσεων της καρδιάς και των αρτηριών, βελτιώνοντας το λιπιδαιμικό προφίλ. Τα κάστανα είναι γνωστά για την συμβολή τους στην καλή λειτουργία του εντέρου, ως υποκατάστατο δημητριακών.
Όσον αφορά στα μέταλλα, τα κάστανα και πάλι δεν υστερούν αφού έχουν καλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο (για τη μεταβίβαση των νευρικών ερεθισμάτων και την ενίσχυση των οστών και των δοντιών), μαγνήσιο (αντικαταθλιπτικές ιδιότητες και απαραίτητο για την υγεία των μαλλιών), φώσφορο (για τα οστά και την όραση), σίδηρο, νάτριο και κάλιο. Όσον αφορά, μάλιστα, το κάλιο, η περιεκτικότητά τους είναι αρκετά υψηλή, φτάνοντας τα 518 mcg στα 100 γραμμάρια. Το κάλιο αντισταθμίζει την υπερτασική δράση του νατρίου, ρίχνει τους καρδιακούς παλμούς, αλλά και την πίεση, ο σίδηρος εμποδίζει την εμφάνιση της μικροκυτταρικής αναιμίας και το μαγνήσιο και ο φώσφορος είναι σημαντικά μέταλλα για τον μεταβολισμό των οστών.
Επιπρόσθετα, τα κάστανα περιέχουν βιταμίνες Β1 και Β2, απαραίτητες για την μετατροπή των τροφών σε ενέργεια και για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος, καθώς επίσης βιταμίνη C (ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα) και φυλλικό οξύ (απαραίτητο για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων).
Το κάστανο, ωμό ή ψητό, αποτελεί μια πλήρη τροφή, ιδανική για παιδιά στην ανάπτυξη, για όσους αναρρώνουν από διάφορες ασθένειες, όπως η έντονη διάρροια, καθώς και για αθλητές. Παρόλο που το κάστανο κατατάσσεται στους ξηρούς καρπούς, το βρώσιμο τμήμα του καρπού είναι μαλακό και χαρακτηρίζεται από υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο, διπλάσιο από την πατάτα, μοιάζοντας περισσότερο με δημητριακό παρά με ξηρό καρπό, σύμφωνα με το medlab.gr.
Η υπερβολική κατανάλωσή τους είναι δυνατό να συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού βάρους.
Η έκφραση «ποιος θα βγάλει τα κάστανα απ” τη φωτιά» παίρνει προεκτάσεις και στον τρόπο ζωής. Θέλει τόλμη και θάρρος να βγάλεις τα κάστανα, θέλει τόλμη να ξεσκεπάσεις τη βρομιά, την αδικία, το ψέμα, την υποκρισία.
Δοκιμάστε να τα ψήσετε ή να τα βράσετε μόνοι σας στο σπίτι ανά πάσα στιγμή και να «κλέψετε» τα οφέλη τους.

https://www.briefingnews.gr/ygeia/kastana-apisteyta-ta-ofeli-toys-stin-ygeia-deite-poy-ofeloyn-kai-posa-prepei-na-trote


Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Πλάτων : «H Μουσική είναι η κίνηση του ήχου για να φτάσει την ψυχή και να της διδάξει την αρετή»




Πολλούς αιώνες πριν η ΝΑΣΑ αποδείξει την ύπαρξη την Μουσικής στο Σύμπαν, ο Πλάτων ονόμαζε την μουσική ως την ομορφιά του Σύμπαντος κι έλεγε ότι η «η Μουσική είναι η κίνηση του ήχου για να φτάσει την ψυχή και να της διδάξει την αρετή», ότι «η μουσική είναι ένας ηθικός κανόνας. 

Δίνει ψυχή στο σύμπαν, φτερά στη σκέψη, απογειώνει τη φαντασία, χαρίζει χαρά στη λύπη και ζωή στα πάντα”.
 Πιο πριν όμως ο Πυθαγόρας ο Σάμιος, αυτός ο μέγιστος των μεγίστων φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης και μουσικός, είχε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο ευαισθησίας ώστε ν’ ακούει (όχι βέβαια με τα φυσικά αυτιά) τη συμφωνία του ουρανού, τη μουσική των ουράνιων σφαιρών και 6 αιώνες π.Χ. από τον Κρότωνα της Ιταλίας αυτός και οι μαθητές του “ θεμελίωναν την θεωρία τους για τους αριθμούς. «κατὰ δὴ τοὺς Πυθαγορικοὺς πρεσβευτέα τὰ τῶν ἀριθμῶν ὡς ἀρχὴ καὶ πηγὴ καὶ ῥίζα τῶν πάντων».

Ανακάλυπταν τις αρμονικές σχέσεις των αριθμών στη μουσική και βάσει αυτών ερμήνευσαν τον Σύμπαντα Κόσμο. Η μουσική για τους Πυθαγόρειους ήταν πάνω από όλα μαθηματικά. 

Η ουσία της ήταν οι αριθμοί και η ομορφιά της η έκφραση των αρμονικών σχέσεων των αριθμών, «τοὺς ἐν τοῖς ἀριθμοῖς ἁρμονικοὺς λόγους ἐννοῶν καὶ τὸ ἐν αὐτοῖς ἀκουστὸν ἀκούειν ἔλεγε τῆς ἁρμονίας». Η μουσική ήταν ακόμα η εικόνα της ουράνιας αρμονίας. Οι αρμονικές σχέσεις των αριθμών μεταφέρονταν στους πλανήτες. Οι πλανήτες καθώς περιστρέφονται – δίδασκε – παράγουν διάφορους μουσικούς ήχους, «αρμονία των σφαιρών», που δεν τους ακούμε” : «Εστίν ουν η ουσία των πραγμάτων αρμονία και αριθμός σφαιρών στρεφομένων»!!

2.500+ έτη μετά, στο σήμερα, η σύγχρονη επιστήμη έχει απόδειξη μέχρι κεραίας όλα όσα έλεγαν ο Πλάτων και ο Πυθαγόρας για την μουσική των ουράνιων σφαιρών.

Όπως μας λέγει ο Ιάμβλιχος, στο «Περί Πυθαγόρειου βίου, 938 – 958», ο Πυθαγόρας χρησιμοποιώντας κάποιον άρρητο και δυσκολονόητο θεϊκό τρόπο, τέντωνε την ακοή του και προσήλωνε τον νου του στις «μεταρσίαις» (υπερκόσμιες) «τοῦ κόσμου συμφωνίαις», ακούοντας μυστικά, όπως έδειχνε, μόνον αυτός και κατανοώντας την καθολική των σφαιρών και των κατ’ αυτάς κινούμενων αστέρων αρμονία, που ήταν κάτι πληρέστερο από εκείνη των θνητών και απέδιδε «κατακορέστερον μέλος».

Η υπερκόσμια αυτή συμφωνία, έλεγε, είναι αποτέλεσμα «ἐξ ἀνομοίων μὲν καὶ ποικίλως διαφερόντων ῥοιζημάτων ταχῶν τε καὶ μεγεθῶν καὶ ἐποχήσεων» (εξ ανόμοιων μεν και ποικίλων ταχύτατων ήχων και μεγεθών και συνακόλουθων στοιχείων), που έχουν αναμεταξύ τους εναρμονισθεί με κάποια μουσική διάταξη, αποτελούμενη από κίνηση και μελωδικότητα περιστροφή άμα και ποικιλόμορφη ωραιότητα.

Από την υπερκόσμια αυτή συμφωνία εμπνεόμενος, σαν να είχε βάλει σε τάξη και αυτή λογική του νου του, όπως όταν μιλούμε για άσκηση σωματική, επινοούσε όσο ήταν δυνατόν κάποιες εικόνες ίδιες με αυτές που έβλεπε, τις οποίες παρείχε στους μαθητές του μιμούμενος με τα μουσικά όργανα και την φωνή την υπερκόσμια συμφωνία. Γιατί σε αυτόν μόνον από όλους τους ανθρώπους της γης θεωρούσε ότι ήταν κατανοητοί και μπορούσε να ακουσθούν οι κοσμικοί αυτοί φθόγγοι.

Όπως μας πληροφορεί ο Σιμπλίκιος, στο «Σχόλιά στο Περί Ουρανού» του Αριστοτέλους (7.468.21-469.30), «Οι Πυθαγόρειοι έλεγαν, ότι ένας αρμονικός ήχος παράγεται από την κίνηση των Ουρανίων Σωμάτων, και το συνελογίζονταν αυτό επιστημονικώς από την αναλογία των αποστάσεών τους• πράγματι όχι μόνον οι αναλογίες των αποστάσεων μεταξύ Ηλίου και Σελήνης, και Αφροδίτης και Ερμού, αλλά επίσης και των άλλων αστέρων, ανεκαλύφθησαν απ’ αυτούς.

Όμως, αν η αποδοθείσα σ’ εμάς αιτία να μην ακούμε αυτήν την Αρμονία, λόγω του ότι έχουμε ανατραφεί με αυτήν και την έχουμε συνηθίσει, επέτρεψε κάποτε στον Πυθαγόρα να την ακούσει, όπως μας διηγούνται οι Πυθαγόρειοι, πολύ θα το θαυμάσω• διότι κι εκείνος είχε ανατραφεί με αυτήν, σαν τους άλλους ανθρώπους. Ίσως, λοιπόν, η ένσταση [του Αριστοτέλη] σ’ αυτήν την μαρτυρία δύναται να λυθεί ως ακολούθως, συμφώνως προς την Φιλοσοφία εκείνων των ανδρών: δεν είναι τα πάντα σύμμετρα το ένα με το άλλο, ούτε το κάθε τι είναι αισθητό σε κάθε τι, ακόμη και σ’ εμάς. Αυτό γίνεται φανερό και από τα σκυλιά, που οσφραίνονται από μακριά τα ζώα, τα οποία οι άνθρωποι δεν τα οσφραίνονται.

Πόσο περισσότερο, επομένως, σε πράγματα που έχουν εκ φύσεως διαχωριστεί σε τέτοιο βαθμό, όσο τα άφθαρτα των φθαρτών, και τα ουράνια των επιγείων, είναι αληθές να πούμε ότι ο ήχος των Θείων Σωμάτων δεν είναι ακουστός στα θνητά αυτιά. 

Αλλά αν κάποιος, μπορούσε να έχει το φθαρτό τούτο σώμα εξαρτημένο από το φωτεινό και ουράνιο όχημά του, και της αισθήσεις του εξαγνισμένες, είτε εξ’ αιτίας καλής μοίρας είτε καλής ζωής είτε, επιπλέον, της ιερατικής τελεσιουργίας, αυτός θα μπορούσε να δει αυτά που είναι αόρατα στους άλλους, και να ακούσει αυτά που δεν είναι ακουστά στους άλλους, όπως λέγεται για τον Πυθαγόρα.

Όσον αφορά τα Θεία και άυλα σώματα, όμως, αν παράγεται κάποιος θόρυβος εξ’ αυτών, δεν είναι ούτε πληκτικός ούτε καταστρεπτικός, αλλά διεγείρει τις δυνάμεις και τις ενέργειες των γενεσιουργών ήχων, και τελειοποιεί την αίσθηση που είναι σύστοιχος μ’ αυτούς. Έχει, επίσης, μίαν κάποια αναλογία προς τον ήχο που συμπίπτει με την κίνηση των φθαρτών σωμάτων. Αλλά ο ήχος που είναι μ’ εμάς, εξ’ αιτίας της ηχητικής φύσεως του αέρος, είναι μίαν κάποιαν ενέργεια της κινήσεως του απαθούς ήχου τους.

Αν, λοιπόν, ο εκεί αήρ δεν είναι παθητικός, είναι φανερό, πως ούτε ο ήχος θα μπορούσε να είναι. Ο Πυθαγόρας, όμως, φαίνεται να έχει πει ότι άκουγε εκείνην [την Ουράνια] Αρμονία, σαν να εννοούσε τους αρμονικούς λόγους των αριθμών [των Ουρανίων Σωμάτων], και να άκουγε εκείνο που είναι ακουστό σ’ αυτούς. Κάποιος, όμως, ευλόγως θα απορήσει γιατί τα άστρα είναι ορατά στις ορατικές μας αισθήσεις, αλλά ο ήχος τους δεν είναι ακουστός στις ακοές μας;

Σ’ αυτό πρέπει να απαντηθεί, ότι δεν βλέπουμε ούτε τα άστρα καθ’ αυτά• διότι δεν βλέπουμε ούτε τα μεγέθη αυτών, ούτε τα σχήματα, ούτε τα υπεραίροντα κάλλη. Ούτε βλέπουμε την κίνηση μέσω της οποίας παράγεται ο ήχος• αλλά βλέπουμε μίαν κάποιαν έκλαμψη αυτών, όπως το φως του Ηλίου περί την Γη, δίχως ο Ήλιος καθ’ αυτός να οράται από εμάς.

Ίσως, επίσης, δεν θα ήταν θαυμαστό, η οπτική αίσθηση, ούσα αϋλοτέρα και έχοντας λάβει υπόσταση μάλλον συμφώνως προς την ενέργεια παρά προς το πάθος, και υπερέχουσα των άλλων αισθήσεων, να είναι άξια της αίγλης και της εκλάμψεως των Ουρανίων Σωμάτων, αλλά οι άλλες αισθήσεις δεν είναι προσαρμοσμένες γι’ αυτόν τον σκοπό».

Εάν σταθούμε για λίγο στην γεωμετρική και μαθηματική πλευρά του θέματος θα παρατηρήσουμε ότι υπάρχουν 5 συμμετρικά πολύεδρα. 

Ο μέγας Πλάτων έλεγε ότι αυτά τα πολύεδρα είναι οι βασικοί δομικοί κρίκοι, τα πλέον σημαντικά δομικά στοιχεία στην δημιουργία του σύμπαντος. Ο Kepler που μελέτησε τα έργα των αρχαίων Ελλήνων και ιδιαίτερα του Πλάτωνα παρατήρησε με τις μετέπειτα έρευνές του, ότι οι τροχιές των πλανητών, και φυσικά της Γης, “γράφουν” την περιφέρεια συγκεκριμένων πολυέδρων. Για παράδειγμα η τροχιά του Άρεως γράφει την περιφέρεια ενός τετράεδρου (Πυρ).

Η τροχιά του Διός γράφει την περιφέρεια ενός κύβου (γη). Η τροχιά της Αφροδίτης γράφει την περιφέρεια ενός οκτάεδρου (Αήρ). Η τροχιά της Γης γράφει την περιφέρεια ενός εικοσάεδρου (Ύδωρ). Και τα πράγματα δεν σταματούν εκεί : οι αρχαίου Έλληνες ταύτιζαν τα ουράνια σώματα ή ορθά τις τροχιές του με τις νότες της μουσικής, ήτοι ΝΤΟ, ΡΕ, ΜΙ, ΦΑ, ΣΟΛ, ΛΑ ΣΙ, ΝΤΟ, δηλαδή με τους νόμους της μουσικής. Κάτι που έχει επαληθευθεί από σύγχρονους επιστήμονες, ότι δηλαδή συγκεκριμένες νότες αποδίδουν συγκεκριμένα γεωμετρικά σχήματα – στερεά.

οι αστρονόμοι του Τμήματος Ηλιακής Φυσικής του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ καταγράφουν τους ήχους που παράγουν τα μαγνητικά κυκλώματα στην εξωτερική στιβάδα της ατμόσφαιρας του ήλιου που πάλλονται σαν χορδές μουσικών οργάνων! 

Οι αστρονόμοι κατάφεραν να μετατρέψουν αυτούς τους Παλμούς σε ήχους και ιδού το αποτέλεσμα στο παραπάνω βίντεο.

Η μουσική της Ουράνιας Σφαίρας της Γης

Περισσ'οτερα στο: http://www.enalaktiko.eu/2018/09/h_29.html 
 

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Κασιδιάρης: Η Χρυσή Αυγή θα σκίσει την συμφωνία των Πρεσπών

Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΖΩΗ ΣΕ ΠΤΩΣΗ ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΗΛΙΘΙΩΝ ??? -

H δημόσια και η ιδιωτική ζωή των ζώων : Biology4u.gr

-Πουθενα δεν μπορεις δεις κατι που δεν θα σε πληγωνει,τα παντα δειχνουν την αληθινη τους πραγματικοτητα,ακομη και στις λαικες,εχει χαθει το μετρο,ολη η κοινωνια εχασε την παλια λαμψη της Ελληνικης ζωης.
-Ανοιγεις την τηλεοραση και ξερνας απο τα γκευ προσωπα που δεν το κρυβουν ρε Ελληνα,καμαρωνουν και προωθουνται απο το συστημα,θυμωνεις με τετοια προτυπα που κοιτανε τα παιδια σου,οι αυριανοι πολιτες αυτης τις χωρας,πως πληθαινουν οι τοιουτοι ???
-Απο την αλλη ακομη και οι λαικες περασαν στα χερια των ρωμα,των μαυρων,των κινεζων και ολων των αλλοφυλλων,παντου ρουχα τριτης και τεταρτης διαλογης,ξεχασμενα,πεταμενα σε καποια ραφια μαγαζιων,να ξανα κυκλοφορουν και να γινεται της κακομοιρας ποιος να τα πρωτοπαρει,τσαντες,μαντηλες που υιοθετουν οι ελληνοφωνοι νεολαιοι,παντελονια σκισμενα,βρακες και γενικα οτι κακογουστο μπορεις να δεις,θα κυκλοφορει αναμεσα μας.
-Τα ανοητα ελληνοπουλα,οι γυναικες της κοινωνιας μας ξεπεσαν,ντυνονται τοσο ασχημα και κακογουστα,γεμισαν το σωμα τους με τατουαζ,που θλιβεσαι οταν βλεπεις πανω τους αυτην την απρεπεια,καποτε σημαδευαν τους φυλακοβιους,παλαιοτερα τους δουλους,σημερα εγινε της μοδας,αντι να ντυνονται ωραιοι,μιμουνται την κακογουστια των νεοφερμενων λαθρο-εποικων παρταλιων.
-Παντου η κοινωνια σε πτωση,δικαστηρια,αστυνομια,στρατος, ποιλιτες,πολιτικη ολα μας σερνουν στον βουρκο,επειδη αυτος ειναι ο σκοπος και ο τροπος να χαμηλωσει η Ελλας,ο εχθρος βρηκε την λυση στο προβλημα του πως να εκλειψει αυτος ο σοφος ιθαγενης που τον εμποδιζει ανα τους αιωνες,αντι να μας ακολουθησουν αυτοι,ξεπεσαμε εμεις και τους μιμουμαστε ???
-Η πιο ομορφη χωρα,οι πιο καλοντυμενοι Ελληνες απο ολα τα παρταλια ξενων που επισκεπτονταν την πατριδα μας,οι πιο φωτεινοι πολιτες .....σημερα ορθως λεγεται οτι εχασαν την λαμψη αλλων εποχων και εφεραν την πτωση της κοινωνιας μας και η προσπαθεια αυτοκταταστροφης μας ειναι .... μιμιτικο φαινομενο,και οπως ειπε καποιος ..... ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ-ΕΠΟΙΚΟΥΣ κατι θα ειχε στο νου του ή καποιους εξυπηρετησε με αυτο που ειπε δημοσια.έέέ ???
-ΧΑΖΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ..... ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ???

Fileas Fonk

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ''Σμύρνη μου Αγαπημένη ΄΄ της Μιμής Ντενίση

 Προλάβαμε ευτυχώς, την τελευταία παράσταση στο θέατρο Συκεών, που παρουσίασε τα ''Θεατρικά Εργαστήρια Μελίνα Μερκούρη'' το έργο Σμύρνη μου Αγαπημένη της Μ. Ντενίση, σε Σκηνοθεσία του Σταμάτη Στάμογλου από την ερασιτεχνική αλλά καταπληκτική θεατρική τους ομάδα !!

 Τό σκηνικό πολύ καλά μελετημένο, απλό μεν, αλλά συμπεριελάμβανε όλα τα βασικά στοιχεία που θα μας μετέφερε στην εποχή της ελληνικής Σμύρνης, στην εποχή που ζούσαν χιλιάδες Έλληνες μαζί με τους Τούρκους αρμονική ζωή και ευημερούσαν....

 Οι ελληνικές οικογένειες εκείνη την εποχή ! Με αρχές, με σεβασμό στους μεγαλύτερους, με τις γυναίκες που νοιάζονταν για το σπίτι και τα παιδιά και ο πατέρας, φυσικά, που είχε το πρώτο λόγο μέσα στην οικογένεια.....

 Η Σκηνογραφία και Ενδυματολογία του έργου ήταν της Μαγδαληνής Σίγα, που μας παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία τον κόσμο της εποχής...
Οι ερασιτέχνες ηθοποιοί Ιωάννα Μαρίνη- Φιλιώ,  Σάββας Παντελίδης- Δημητράκης,  Μιχάλης Βλάχος- Πατέρας,  Ορέστης Πρεφτίτσης- Χαλίλ,  Αναστάσιος Μπελαντώνης- Οσμάν,  Παναγιώτης Διμπιτούζης- Βασιλάκης,  και άλλοι καμιά 25αριά ήταν όλοι τους Καταπληκτική έπαιζαν σαν πραγματικοί επαγγελματίες ηθοποιοί !!!
 Στην παράσταση αυτή μας παρουσίασαν οι ηθοποιοί, με το ανάλογο σκηνικό κάθε φορά, όλες τις ιστορικές περιόδους από την εποχή της ωραίας ζωής στην Σμύρνη, την εποχή της ευημερίας, την εποχή της αρμονικής συμβίωσης Ελλήνων και Τούρκων, την εποχή με τα γεγονότα στην Ελλάδα, με τον Βενιζέλο και τον Βασιλιά Κωνσταντίνο, τις αντιδράσεις του κόσμου με τη κάθε πολιτική παράταξη και όλα τα γεγονότα πως τα έζησαν εκεί οι Έλληνες κατά την περίοδο που η εμφάνιση του Κεμάλ με τα σχέδιά του τρομοκρατεί την ελληνική κοινωνία... Οι δε ''Συμμαχικές'' Δυνάμεις παίζουν το ρόλο τους αδιαφορώντας τα δικά μας συμφέροντα και καταλήγοντας στην μεγάλη μικρασιατική καταστροφή μέχρι την καταστροφή της Σμύρνης και τον ''συνοστισμό'', που πολύ ωραία σχολιάζει η αφηγήτρια....
 Κάθε ιστορική περίοδο και διαφορετικά συναισθήματα, οι χαρές , ο πόνος, τα προβλήματα, εκφράζονται με πολύ μεγάλη επιτυχία από τους Ηθοποιούς που μας εντυπωσιάζουν με το παίξιμό τους...
 Ο ξεριζωμός αρχίζει, τα όνειρά σβήνουν, οι Έλληνες χάνονται, ο στρατός του Κεμάλ δεν αφήνει τίποτα όρθιο στο πέρασμά του,,,
 Όσοι προλαβαίνουν και έχουν κάποιες γνωριμίες βρίσκουν και κάποιο καράβι για να φύγουν η Σμύρνη καίγεται !!!!!!!!!!! Ο κόσμος στον πανικό του φεύγει για το λιμάνι, εκεί όπου πολλοί θα αφήσουν την τελευταία τους πνοή αδυνατώντας να βρούν κάποια βάρκα για να φύγουν, η κατάσταση είναι δραματική, δεν ήταν απλά ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΌΣ... Τα πλοία των ''Συμάχων παρακολουθούν απλά την τραγωδία από μακρυά...
Στην Ελλάδα αυτοί που καταφθάνουν θα βρούνε κατά μεγαλύτερο ποσοστό ένα εχθρικό περιβάλλον από τους ντόπιους δυστυχισμένους Έλληνες με τα πολλά οικονομικά προβλήματα και τον φόβο πως θα μοιραστούν αυτά που δεν έχουν με τους πρόσφυγες που έρχονται από την Μ. Ασία... Τελικά τα πράγματα αποδείχτηκαν πως δεν ήταν ακριβώς έτσι γιατί οι περισσότεροι από τους πρόσφυγες ήταν αρκετά οικονομικά κρατημένοι και δημιούργησαν δουλειές, ήταν άλλωστε και πολλοί εγγράμματοι σε σχέση με την αγραμματοσύνη που υπήρχε στην Ελλάδα εκείνη την εποχή...
ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΚΑΙ ΠΟΛΛΆ ΠΟΥ ΠΑΡΈΛΕΙΨΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΈΧΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΈΧΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΠΟΛΎ ΜΕΓΆΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ !! 
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΆΣΤΗΚΑΝ ΓΙ`ΑΥΤΌ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΈΡΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...

 

Νικόλαος Παζαίτης