Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Τέλος στην ανοχή στους συμπαθούντες την «πολιτική βία» από όπου αυτοί και αν προέρχονται


Χαρακτήρες που τρέχουν πίσω από τον εαυτό τους και καλύπτουν την ψυχή τους μέσα σε μια ζωή όλο ψευτιά, πίσω από μάσκες που αγγίζουν την τελειότητα,χαρακτήρες που τους κυνηγά η ψυχή τους και δεν τους αφήνει σε ησυχία! Η ψυχή δεν συγχωρεί εκείνους που «ταΐζουν το εγώ τους», καλύπτοντας δικές τους ανασφάλειες και μειονεκτήματα,που δεν αποδέχονται την πραγματικότητά τους, την βάρβαρη αλήθεια τους,και όλα τα θυσιάζουν στον βωμό της αρρωστημένης δίψας τους για έλεγχο!
Σε αυτούς τους ανθρώπους αυτό που βλέπεις, ποτέ δεν είναι αυτό που φαίνεται, είναι είρωνες του ίδιου τους του εαυτού και η λεκτική βία είναι ζήτημα επιβίωσης, δεν μπορούν να ζήσουν αλλιώς! Όταν βάζουν τη μάσκα του καλού δεν μπορούν να αγγίξουν τον πραγματικό τους εαυτό,γιατί όταν την βγάλουν και αντικρίζουν την κατάντια τους,τότε φαίνεται  πως είναι ένα τίποτα,και αυτό είναι που τους εξαγριώνει και τους πονά πιο πολύ, όταν  τους βγάλεις την μάσκα αυτού του φαίνεσθαι! Την μάσκα που παίρνει μακριά τα μάτια από τη ψυχή τους. Ξεγύμνωσέ τους και πέτα τους την μάσκα,τότε θα τους αποδυναμώσεις!
Συνέχεια ακούμε μεγάλα λόγια για την καταδίκη της βίας. Πως γίνεται όμως τα media και η κυρίαρχη πολιτική να είναι ενάντια στη χρήση της, να ακούμε όλο καταγγελίες και αναθέματα, μα αυτή να είναι πάντα παρούσα; Στους δρόμους, στα σχολεία, μέσα στους νόμους και τις πρακτικές του κράτους αλλά και σε κινήματα που το αντιμάχονται. Γιατί είπαμε, είμαστε κατά της βίας μεν, μα “άλλο αυτό”,πάντα όπως συμφέρει τον καθένα. Και όταν φτάνουμε στο σημείο και αρχίζουν οι αναλύσεις του «ναι μεν αλλά», τότε το πιθανότερο είναι ότι κάποιοι θέλουν είτε να αποσιωπήσουν γεγονότα είτε να φωτίζουν άπλετα ένα μόνο μέρος της πραγματικότητας. Δυο μέτρα και δυο σταθμά δεν χωρούν.Γι αυτό τέλος στην ανοχή στους συμπαθούντες της πολιτικής βίας από όπου αυτοί και αν προέρχονται.
Όλα τα κόμματα έχουν ευθύνη,γιατί οι εκπρόσωποί τους, τροφοδοτούν τον λαό με δημαγωγία και  μίσος.Πλανάται όμως όποιος νομίζει ότι μπορεί να κεφαλαιοποιήσει κάτι από το μίσος.​ γιατί το πρόβλημα υπερβαίνει τις σκοπιμότητες. Οι πολιτικές κόντρες των κομμάτων αλλά και οι κακόγουστοι αστεϊσμοί, δεν προσφέρουν κάτι. Μόνο η πολιτική βία παραμένει ίδια. 
Συνέχεια στο: http://realoraiokastro.gr/%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%b8%ce%bf%cf%8d%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%84/

ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟ ΕΤΟΣ 1830 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΝΔΕΙΑ

Η Εκκλησία (στα χρόνια) του Σουλτάνου


ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΜΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΕ «ΕΠΙΤΥΧΩΣ» ΕΠΙ ΜΙΑΜΙΣΗ ΧΙΛΙΕΤΙΑ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ

Οι αντιοθωμανικές κινήσεις ενοχλούσαν το «βολεμένο» με την τουρκοκρατία εκκλησιαστικό μηχανισμό ο οποίος, ακόμα και μέχρι των ημερών μας, αναφέρεται συχνά σε πατριαρχικό επίπεδο στην προεπαναστατική «ειρηνική συμβίωση των δυνάμεων του Γένους» υπό τον σουλτάνο.
 Και δεν πρέπει να παραβλέπεται ποτέ ότι, είτε ίσχυε η «ειρηνική συμβίωση» είτε η (εκ των υστέρων καταγγελλόμενη) καταπίεση, αυτά ήταν συνέπεια συνειδητής δωσιλογικής επιλογής των εκκλησιαστικών παραγόντων του 15ου αιώνα (Σχολάριος κ.ά.).
Ο οικουμενικός πατριάρχης Ευγένιος Β', διάδοχος του Γρηγορίου Ε', «σχεδόν αγράμματος, αλλά τολμηρός και θρασύς εις το λέγειν», όπως τον χαρακτηρίζουν οι Ιστορικοί, είχε κατηγορηθεί και ως καταδότης των επαναστατών στους Τούρκους. Με πολλές εγκυκλίους του στην εποχή από Αύγουστο 1821 έως και Ιανουάριο 1822, καλεί τους επαναστατημένους Έλληνες να μετανοήσουν και να δηλώσουν υποταγή και ευπείθεια στο σουλτάνο: «Μεγάλαι ήσαν αι εύνοιαι (…) και το έθνος υμών αντικείμενον της πατρικής μερίμνης του Σουλτάνου, όφειλε να ευλογή τον μονάρχην, όστις κυβερνά τον λαόν αυτού καθ’ υπόδειγμα της θείας ευσπλαχνίας (…) Αλλά φευ αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί μέγα μέρος των Ελλήνων, παριδόντες το καθήκον της ευγνωμοσύνης, ετόλμησαν να φέρωσιν όπλα εναντίον του γαληνοτάτου και κραταιοτάτου ημών ηγεμόνος». Για όσους δε δεν «μετανοήσουν» εκτοξεύει ο συγκεκριμένος πατριάρχης απειλές κατά της ζωής, της περιουσίας, της οικογένειας και της πατρίδας τους και, πέρα από αυτά, κυρώσεις χωρίς έλεος, που θα τους επιβάλει ο Οθωμανός κυρίαρχος, ενώ «θα τους τιμωρήσει αμείλικτα και ο θεός»
(Δημ. Σοφιανού «Εγκύκλιοι του Οικουμενικού Πατριάρχη ...»)
Προφανώς, το αποκορύφωμα της πολιτικής θεολογίας της Ορθοδοξίας του 19ου αιώνα!
Ακόμα και μετά τη λήξη του απελευθερωτικού αγώνα και τη δημιουργία του νεοελληνικού κράτους, έστειλε ο τότε Πατριάρχης Αγαθάγγελος Α' το Φεβρουάριο 1828 εγκύκλιο, με την οποία καλούσε τους κατοίκους της Πελοποννήσου και των νησιών του Αιγαίου Πελάγους που είχαν απελευθερωθεί, να μετανοήσουν, να δηλώσουν υποταγή στο σουλτάνο και να επανέλθουν υπό τον οθωμανικό ζυγό! Μία πατριαρχική αντιπροσωπεία που ήλθε ειδικά στην Ελλάδα επέδωσε ιδιοχείρως την εγκύκλιο στον πρώτο κυβερνήτη του νεοελληνικού κράτους, Ιωάννη Καποδίστρια, ο οποίος φυσικά την απέρριψε χωρίς συζήτηση.
Με όλα αυτά, οι λαοί που κατάφεραν στις αρχές του 19ου αιώνα να αποτινάξουν σε μικρά τμήματα της παλιάς Ρωμανίας τον οθωμανικό ζυγό, είχαν χάσει πια την Αναγέννηση, είχαν χάσει τη θεσμική οικονομική επανάσταση του 17ου αιώνα (δημιουργία κεφαλαιαγορών, χρηματιστηρίων και πολυεθνικών ανωνύμων εταιρειών), δεν γνώρισαν το Διαφωτισμό και τη βιομηχανική επανάσταση και βρίσκονταν το έτος 1830 πολιτισμικά και πνευματικά, χωρίς καταγωγή, παρελθόν και συνέχεια, σε πλήρη μορφωτική ένδεια - κατάληξη μιας αποστολής που εκτέλεσε «επιτυχώς» επί μιάμιση χιλιετία ο εκκλησιαστικός μηχανισμός.
Την χρονιά που ξεκίνησε η εθνική παλιγγενεσία, δύο Ελληνίδες αδελφές αλληλογραφούσαν ως εξής (από επιστολή που βρίσκεται στο Αρχείο Χατζηγιάννη Μέξη, Ιστορικό Αρχείο Σπετσών):
«Της ενδοξοτάτις και ποληχρονεμενης
εζλι χανουμς
Ανάπλι
Ενδοξοτάτη και πολυχρονεμένη χανούμ αμελέ μου
Ακριβος χερετο και ροτο δια το χαΐρι σου
Χανουμου αμελε μου σουλεγο μεπολιβηα
οτι κατατοπαρον τινηγιαν καλος εχουμε προστινορα
καιμεαλονμουγραμα σουεγραψα
κιαντολαβες ουτεν ηξευβρο
ομοσγραψε μου διατινιγιανσου ταπαντα
σεχερετο
1821 απριλ. 4
Αδελφισου
Αχαμπημπι
Χανουμ γιαερ»
Επίσης ενδεικτικές της οπισθοδρόμησης που είχε επιβληθεί στους ελληνικούς πληθυσμούς κατά τον Μεσαίωνα είναι οι αντιδράσεις που προέκυψαν στις πρώτες δεκαετίες του ελεύθερου ελληνικού κράτους κατά διαφόρων «νεωτερισμών» που εισάγονταν από τη Δύση, όπως:
κατά της πατατοφαγίας (έργο των Αλούτερων = Λουθεριανών!),
κατά του εμβολιασμού (βούλα του διαβόλου),
κατά των ατμοπλοίων (καρότσες του σατανά),
κατά του πανεπιστημίου (διαβολοεπιστήμιο),
κατά του δικαστικού συστήματος (γυφτόσπιτα),
κ.ά., τις οποίες αντιδράσεις καθοδηγούσε ο εκκλησιαστικός μηχανισμός ή το πιο οπισθοδρομικό τμήμα του.
Το 1830 έγραφε ο Αδαμάντιος Κοραής, τον οποίο μέχρι σήμερα αναθεματίζουν οι παπάδες: «Η ταλαίπωρος Ελλάς δεν ανεστήθη αληθώς, αλλά τάφον μόνον ήλλαξε, και επέρασεν από νεκροθαπτών Τούρκων χείρας εις χριστιανούς νεκροθάπτας».
Αυτή η πολιτισμική υστέρηση έναντι της Ευρώπης, των βαλκανικών λαών και ειδικότερα της ελληνικής κοινωνίας που είναι αποτέλεσμα επιμελημένης προσπάθειας του εκκλησιαστικού μηχανισμού, συνεχίζεται μέχρι των ημερών μας και είναι εμφανής σε πάμπολλες εκδηλώσεις.
Ευρυδικη Κελασιδου  — μαζί με Διμήτριος Ζαγρέας.


 

O Στρατηγός Δρακωνάκης Ιωάννης για τον Μπουτάρη... - ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !!!!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για O Στρατηγός Δρακωνάκης Ιωάννης
Στρατηγός Δρακωνάκης Ιωάννης

Βγήκαν οι πολιτικάντηδες να καταδικάσουν τον προπηλακισμό του Μπουτάρη.
Τι λέτε βρέ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ….
-Πόσοι από σας βγήκατε να καταδικάσετε τη δήλωση του σε συνέντευξη, ότι........ ....“ ΧΕΣΤΗΚΕ ΑΝ Ο ΚΕΜΑΛ ΕΣΦΑΞΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ?΄΄
-Ποιοι από σας αντέδρασαν όταν ο Μπουτάρης επέτρεψε ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ την ημέρα μνήμης για τη γενοκτονία των ΠΟΝΤΙΩΝ αδελφών μας?
-Ποιοι από σας αντέδρασαν όταν ο συνδικαλισταράς της ΔΕΗ ΠΑΤΑΓΕ πάνω στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, βεβηλώνοντας το μνημείο?
-Ποιοι από σας αντέδρασαν, όταν κάποιοι γνωστοί- άγνωστοι , αντιεξουσιαστές, κουκουλοφόροι λαθρομετανάστες και διάφοροι άλλοι ΕΚΑΙΓΑΝ την Ελληνική Σημαία?
-Ποιοι από σας στρέψατε το βλέμμα με ειλικρίνεια στο χειμαζόμενο Ελληνικό λαό και ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ? Μήπως πήρατε ποτέ μέτρα εις βάρος της τσέπης σας ? Αλλάξατε τον τρόπο ζωής σας ? Ξέχασα η χλιδή και η καλοπέραση είναι ωραία…..
-Κάποιος είπε, “ η δική μου Θεσσαλονίκη είναι άλλη, δεν αναγνωρίζω τη Θεσσαλονίκη του φασισμού“…..Τί λες βρε ΥΠΟΚΡΙΤΗ…….
Τη δημοκρατία που πιστεύεις, την είδαμε όταν ΥΠΕΓΡΑΦΕΣ μαζί με τους άλλους τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ και όταν μαζί με τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κάνατε το ΟΧΙ των Ελλήνων ΝΑΙ, τη βλέπουμε στους Ρουβίκωνες, τη βλέπουμε στα προνόμια των ημετέρων, τη βλέπουμε στη συμπεριφορά σας προς τους ορθοδόξους Χριστιανούς ….
Σταματάω εδώ…..
-Σας έχω ΣΙΧΑΘΕΙ, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Πού θα πάει όμως, κάποια στιγμή που δεν θα αργήσει, θα έρθει η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σ αυτή τη Χώρα.
Παπαδημητρόπουλος Νικήτας

Σάββατο 19 Μαΐου 2018

1) Ζητούν να φύγει από το Μπουτάρη οι Πόντιοι - 2) Πόντιοι διώχνουν καροτσάκι το Μπουτάρη

Αυτή είναι η διακήρυξη του Κρουσόβου (εξέγερση του Ίλιντεν)


 

Η Δημοκρατία του Κρουσόβου ήταν το αποτέλεσμα της εξέγερσης του Ίλιντεν. Είναι προφανής ο αλυτρωτικός χαρακτήρας της και ο λόγος που αποτελεί ορόσημο του «μακεδονικού» αλυτρωτισμού και εθνικισμού. Και αυτό ακριβώς το γεγονός αποδέχεται η ελληνική κυβέρνηση ως βασικό στοιχείο της… νέας ονομασίας της ΠΓΔΜ, στην οποία μάλιστα θα έχει και την ελληνική υπογραφή.
Και μόνο το γεγονός πως η ελληνική κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα εμφανίζεται να συζητά αυτό το όνομα εγείρει πολλά ερωτήματα. Κυρίως, δε, κατά πόσο οφείλεται η συνέχιση της συζήτησης σε έλλειψη ιστορικής γνώσης (αν και θα ήταν αρκετή μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο) ή σε άλλους λόγους. Το άγχος που δείχνει η ελληνική πλευρά να κλείσει το ζήτημα με τα Σκόπια εγείρει ερωτήματα.
Ιδού τι αναφέρει αναλυτικά η Διακήρυξη του Κρουσόβου
Σλόμποντα ϊλι σμ’ρτ (Ελευθερία η θάνατος)
Πρόσκληση προς τον τουρκικό λαό της Επαναστατικής Περιφερείας Κρουσόβου
Ανωτάτη Διοίκηση των Επαναστατών του Κρουσόβου, Ιλιντεν 1903
Αδέρφια, συμπατριώτες και αγαπημένοι γείτονες.
Εμείς, οι αιώνιοι γείτονες σας, φίλοι και γνωστοί από τ’ ωραίο Κρούσοβο και τα πανέμορφα χωριά του, επειδή δεν μπορούσαμε πια να υποφέρουμε την τυραννία των διψασμένων για αίμα και πεινασμένων για ανθρώπινο κρέας μουρτάτηδων πού έχουν σκοπό να μας οδηγήσουν στην αλληλοσφαγή και να μας εξωθήσουν στη ζητιανιά και την αγαπημένη μας και πλούσια γη της Μακεδονίας να μετατρέψουν σε έρημο, σήμερα σηκώσαμε κεφάλι και, χωρίς διακρίσεις θρησκείας, εθνικότητας, φύλου και πεποιθήσεων, αποφασίσαμε να προστατευτούμε από τους δικούς σας και δικούς μας εχθρούς και να κερδίσουμε την ελευθερία.
Ξέρετε πολύ καλά πώς δεν είμαστε κακοί και καταλαβαίνετε πώς απ’ τα πολλά βάσανα βάλαμε το κεφάλι στον τορβά για να ζήσουμε ανθρώπινα η να πεθάνουμε παλικαρίσια. Επειδή πάππου προς πάππου συμβιώνουμε σε τούτη δω τη γης, σας έχουμε σαν δικούς μας και θέλουμε ως το τέλος να μείνετε δικοί μας.
Δεν πήραμε τα όπλα εναντίον σας – αυτό θα ήταν ντροπή για μας. Δεν σηκώσαμε τα όπλα εναντίον του ειρηνικού, εργατικού και τίμιου τούρκικου λαού πού τρέφεται σαν κι εμάς απ’ τον ματωμένο ιδρώτα του – αυτός ο λαός είναι αδέλφια μας και μ’ αυτόν το λαό ζήσαμε και θέλουμε να ζούμε μαζί.

Δεν βγήκαμε να σφάξουμε, να λεηλατήσουμε, να κάψουμε και να κλέψουμε -μας φτάνουν οι βιαιοπραγίες των αναρίθμητων ντερεμπέηδων πάνω στη φτωχιά και ματωμένη Μακεδονία μας. Δε βγήκαμε να εκχριστιανίσουμε και να ατιμάσουμε τις μάνες και τις αδελφές σας, τις γυναίκες και τις κόρες σας: πρέπει να ξέρετε οτι ή περιουσία σας, ή ζωή σας, ή πίστη και η τιμή σας είναι για μας τόσο σεβαστές όσο σεβαστές είναι και οι δικές μας. Απεναντίας, πήραμε τα όπλα για να διαφυλάξουμε την περιουσία, την πίστη και την τιμή σας.
Δεν είμαστε μουρτάτες [άρνησίθρησκοι], δεν είμαστε ληστές – είμαστε επαναστάτες πού δώσαμε όρκο να πεθάνουμε για το δίκιο και την ελευθερία.
Αγωνιζόμαστε και θα αγωνιζόμαστε εναντίον των μουρτάτηδων καί των ληστών, εναντίου των τυράννων και των παρανόμων, εναντίον των βιαστών της τιμής μας και της πίστης μας και εναντίον των εκμεταλλευτών του ίδρωτα και του μόχθου μας. Από μας κι από τα χωριά μας να μη φοβάστε – σε κανέναν σας δεν θα προξενήσουμε ζημιές.
Εμείς, όχι μόνο σας θεωρούμε αδέλφια μας, αλλά και σας συμπονούμε σαν αδέλφια μας, επειδή καταλαβαίνουμε ότι και σεις είστε σκλάβοι σαν κι εμάς, σκλάβοι της αυτοκρατορίας και των μπέηδων της, των αφεντάδων και των πασσάδων της, δούλοι των πλούσιων και ισχυρών, των εκβιαστών και των τυράννων, εκείνων που πυρπόλησαν την αυτοκρατορία απ’ τις τέσσερις μεριές και μας ανάγκασαν να ξεσηκωθούμε για το δίκιο, την ελευθερία και για ανθρώπινη ζωή.
Για δίκιο – ελευθερία – ανθρώπινη ζωή σας καλούμε και σας να ‘ρθήτε και ν’ αγωνιστούμε μαζί.
Ελάτε κοντά μας, αδέλφια μουσουλμάνοι για να πολεμήσουμε τους εχθρούς σας και εχθρούς μας. Ελάτε κάτω από την σημαία της “Αυτόνομης Μακεδονίας”! Ή Μακεδονία είναι ή κοινή μας μάννα και φωνάζει για βοήθεια.
Ελάτε να συντρίψουμε τις αλυσίδες της δουλείας για να γλιτώσουμε από τα βάσανα και τα μαρτύρια και να στεγνώσουμε τους ποταμούς αίματος και δακρύων.
Ελάτε κοντά μας, αδέλφια να ενώσουμε τις καρδιές και τις ψυχές και να σωθούμε ώστε να ζήσουμε ειρηνικά, και τα παιδιά και εγγόνια μας να δουλέψουν ήσυχα και να προκόψουν.
Αγαπημένοι μας γείτονες. Καταλαβαίνουμε ότι εσείς, Τούρκοι και Αλβανοί Μουσουλμάνοι, νομίζετε πώς ή Αυτοκρατορία είναι δική σας και πώς δεν είστε δούλοι, επειδή στην οθωμανική σημαία δεν υπάρχει σταυρός αλλά ημισέληνος. Ότι αυτό είναι λάθος σύντομα θα το νοιώσετε και θα το καταλάβετε. “Αν όμως σας είναι δυσάρεστο να ‘ρθετε μαζί μας και να εκδηλωθείτε εναντίον της Αυτοκρατορικής τυραννίας, εμείς τ’ αδέρφια σας σε πατρίδα και βάσανα δεν θα σας πειράξουμε και δεν θα σας μισήσουμε.
Εμείς μόνοι μας θα αγωνιστούμε και για μας και για σας, και αν είναι αναγκαίο θα πεθάνουμε μέχρις ενός κάτω από την σημαία για την δική μας και την δική σας ελευθερία και για το δικό μας και το δικό σας δίκιο.
«Ελευθερία ή θάνατος» γράφει στα μέτωπα μας και στην ματωμένη σημαία μας. Σηκώσαμε αυτήν την σημαία και δεν υπάρχει επιστροφή.
“Αν και σεις μας θεωρείτε αδέλφια σας και θέλετε το καλό μας, αν λογαριάζετε πάλι να ζήσετε μαζί μας όπως έχετε ζήσει μέχρι τώρα, και αν είστε πιστοί και άξιοι γιοι της μάνας Μακεδονίας, μπορείτε να μας βοηθήσετε μόνον μ’ έναν τρόπο – και αυτή είναι ή μεγάλη βοήθεια: να μην ενωθείτε με τους εχθρούς, να μην έλθετε με όπλα εναντίον μας και να μην βιαιοπραγήσετε στα χριστιανικά χωριά.
– Ο Θεός ας ευλόγηση τον ιερό αγώνα για το δίκιο και την ελευθερία.
– Ζήτω οι αγωνιστές της ελευθερίας και όλα τα τίμια και καλά τέκνα της Μακεδονίας.
– Ζήτω! Για μια Αυτόνομη Μακεδονία
https://www.pentapostagma.gr/2018/05/%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%8C%CE%B2%CE%BF%CF%85-%CE%B5.html


ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ HIGH TV - Συνέντευξη Της Εθνεγερσίας