Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,

Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες έφτιαχναν πάντα τα αγάλματά τους με μικρά μόρια

Αγαπητοί Έλληνες εμείς κομπάζουμε ότι δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού στην ανθρωπότητα, και δικαίως κομπάζουμε, γιατί οι πρόγονοι μας υπήρξαν οι γεννήτορες της Δημοκρατίας, οι γεννήτορες του αλφάβητου, η πιο σημαντική και ιστορικά αναλλοίωτη προσφορά των Ελλήνων στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό. Όλοι οι θησαυροί, της επιστήμης και της τέχνης του δυτικού κόσμου, έχουν γραφεί με αλφάβητα, που γεννήθηκαν στην Ελλάδα (λατινικό: το αλφάβητο της Κύμης). (σλάβικο: αποτελεί ελάχιστα παραλλαγμένη μορφή του Ελληνικού). Υπήρξαν οι γεννήτορες της πιο τέλειας γλώσσας του κόσμου. Η γλώσσα η οποία στήριξε τη Φιλοσοφία, τη Ρητορική, την Επιστήμη, τις Τέχνες, τη Δημοκρατία.
Η Ομήρου Ιλιάς, και η Ομήρου Οδύσσεια αποτελούν το κορυφαίο λογοτεχνικό και ποιητικό αριστούργημα. Που προηγείται κατά 23 αιώνες του επόμενου, αν θεωρήσουμε τον Σαίξπηρ το πιο ικανό να συγκριθεί με τον Όμηρο.
Υπήρξαν οι εμπνευστές των Θεατρικών παραστάσεων, και κατασκευαστές των θεάτρων με την θαυμάσια ακουστικότητα.
Αλλά και στις θετικές επιστήμες, αν ανατρέξουμε στην Αρχαία Ελλάδα βλέπουμε ότι Ο Θαλής το 500 π.χ. είχε ανακαλύψει το στατικό Ηλεκτρισμό. Ο Λεύκιππος και Ο Δημόκριτος το 400 π. χ. διατυπώνουν την Ατομική θεωρεία, που είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια υλιστικής εξήγησης του κόσμου, χωρίς παρέμβαση καμιάς υπερφυσικής δύναμης. Ο Αρίσταρχος το 300 π.χ. διατύπωνε πρώτος την Ηλιοκεντρική θεωρία, Ο Ερατοσθένης το 250 π.χ. αποδεικνύει την σφαιρικότητα της Γης, και υπολογίζει τη περίμετρο της, με αρκετή ακρίβεια, σε 252.000 στάδια.
Ο Πυθαγόρας έβαζε τις βάσεις των Μαθηματικών, ο Ευκλείδης της Γεωμετρίας, ο Αρχιμήδης με ένα πλήθος μηχανικών επινοήσεων, και ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς κατασκεύασε την πρώτη ατμομηχανή, (Ατμοστρόβιλος), το 150 π. χ. Μια κατασκευή που είχαν εφαρμοσθεί δύο τρομερές εφευρέσεις. 

Η δύναμη του ατμού, που ακόμη και σήμερα κινεί πλοία και Ατμοηλεκτρικά εργοστάσια, και η δύναμη των αερίων, που σήμερα είναι η τελευταία λέξη για την κίνηση των πυραύλων, των αεροπλάνων, και των διαστημοπλοίων.
Τα αρχιτεκτονικά τους και πολεοδομικά τους δημιουργήματα, είναι αξεπέραστα. Ακόμη και σήμερα αποτελούν πρότυπα και σημεία αναφοράς για τις σύγχρονες απαιτήσεις.
Η γλυπτική και η ζωγραφική άγγιξε την τελειότητα, και σαν καλλιτεχνικό δημιούργημα, αλλά και ανάλογα με τον προορισμό τους την ιδανική σκηνοθεσία.
Ο Ιπποκράτης το 400 π. χ. Αποφαίνεται αυτό που η σύγχρονη ιατρική έχει αποδείξει ότι ο δαιμονισμός είναι ασθένεια και συγκεκριμένα πάθηση του εγκεφάλου, ενώ Ο Χριστός (καίτοι γιος Θεού, όπως έλεγε), δεν το γνώριζε, και διέταζε τα δαιμόνια να εξέλθουν από τους ασθενείς......που δεν ήταν ασθενείς, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ήταν αβανταδόροι, μέλη της 70μελούς ομάδας που προηγείτο του Χριστού. (όρα κατά Λουκά κεφ.Ι΄ παρ.1).
Ο πολύπλοκος μηχανισμός των Αντικυθήρων που ανασύρθηκε από τη θάλασσα τον περασμένο αιώνα, κατασκευασμένος το 100 π.χ. πιθανόν από τον μαθηματικό, αστρονόμο, και γεωγράφο Ίππαρχο τον Ρόδιο, η από μαθητή του Αρχιμήδη, αποτελεί το πρώιμο στάδιο των σύγχρονων ηλεκτρονικών υπολογιστών, και μαρτυρεί το υψηλό επίπεδο επιστημονικής γνώσης και τεχνολογίας των Αρχαίων Ελλήνων. Μια γνώση που δεν θα αργούσε να δώσει τους καρπούς της που δεν ήταν άλλοι από την βιομηχανική και τεχνολογική επανάσταση. Προσφέροντας τα πολύτιμα αγαθά της στην ανθρωπότητα. 




 

 ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,
Από τότε που δια πυρός και σιδήρου μας τα επέβαλαν οι Βυζαντινοί και το χριστιανικό ιερατείο, τίποτα δεν έχουν να παρουσιάσουν, παρά μόνο καταστροφές, καταστροφές των περίτεχνων ναών. Δεν άφησαν λίθο επί λίθου. Καταστροφές των έργων τέχνης, το μαρτυρούν τα ακρωτηριασμένα αγάλματα που στολίζουν τα μουσεία όλου του πολιτισμένου κόσμου, και εκεί βουβά και ακίνητα, θαρής ότι σου λένε: ποιοί βάρβαροι μας βεβήλωσαν.
Με δημόσιες καύσεις βιβλίων, αφανίσαν τα μνημειώδη κείμενα, του Ελληνικού πολιτισμού. Κάψανε την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, αυτόν το Ναό της γνώσης και των βιβλίων… το μεγαλύτερο πνευματικό κέντρο της αρχαιότητας, ηλικίας 700 ετών, που μόρφωσε ολόκληρο τον τότε γνωστό κόσμο… κατάστρεψε με πελεκιοφόρους ο επίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος… υπακούοντας στο κάλεσμα του επισκόπου Κωνσταντινουπόλεως Ι. Χρυσοστόμου… ότι εκεί «Δαίμονες οικούσι».
Δυστυχώς ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων που το παίζουν και διαβασμένοι ξέχασαν τα μνημειώδη γραπτά που μας κληροδότησαν οι προγονοί μας, και αναγόρευσαν τις ραδιουργίες τις επιδιώξεις και τα παραμύθια των Εβραίων ως ιερά κείμενα. Εγώ ως Έλληνας θλίβομε για την κατάντια τους.

Eσείς κύριοι που κόβεστε για την ορθοδοξία και την Ρωμανία, πρέπει να γνωρίζετε ότι ο υπολογιστής που κάθεστε και γράφετε τις βλακείες σας, το αυτοκίνητο που οδηγείτε, και ένα πλήθος επιτευγμάτων της σύγχρονης τεχνολογίας που απολαμβάνετε, και για την υγεία σας αν θα κινδυνεύσει εκεί θα εναποθέσετε τις ελπίδες σας, Όλα αυτά είναι επιτεύγματα ευφυών ανθρώπων, γιατί αν η ανθρωπότητα ακολουθούσε την ρύση του Χριστού «μακάριοι οι πτωχοί τω πνέυματι» θα ζούσαμε ακόμη στον μεσαίωνα.
Με τα είκοσι και πλέον εκατομμύρια (20 000 0000) Ελλήνων που εξοντώσατε, κατά τον μεσαίωνα, μαζί και τους ανθρώπους της γνώσης, σταμάτησε η πρόοδος και επήλθε η οπισθοδρόμηση.
Ο επίσκοπος Θεοδώρητος Κύρος συγκρίνοντας την εποχή των ελλήνων με την εποχή επί Ιουστινιανού διαμαρτύρεται και γράφει: «την εποχή της ειδωλολατρίας όλες οι πόλεις ανθούσαν και τώρα που θριάμβευσε ο Χριστιανισμός βρίσκονται σε πτώση κι ερήμωση».
Ο Ελλαδικός χώρος εκεί που κάποτε έσφυζε από ζωή, και χαρούμενες γιορτές ερήμωσε, τεράστιες περιοχές έμειναν ακατοίκητες, και όπου συναντούσες οικισμούς εκεί βασίλευε η θλίψη και ο μαρασμός. Οι ολυμπιακοί αγώνες, τα Νέμεα, τα Ίσθμια, τα Πύθια, τα Παναθήναια σταμάτησαν.
Οι ποιητικοί και θεατρικοί αγώνες δεν ξανάγιναν. Τα στάδια και τα θέατρα έρημα, έμειναν βουβοί μάρτυρες, του λαμπρού παρελθόντος, και με τις κουκουβάγιες που τα κατοίκισαν να θρηνούν ολονυχτίς, την πνευματική και πολιτισμική κατάντια των Ελλήνων.

 Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ


Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

 Μερικοί  στηρίζουν το σύστημα της παγκοσμιοποίησης έστω και αν καταστρέφει την χώρα μας  και την φυλή μας. Τους δικαιολογώ διότι δεν γνωρίζουν τι εστί «παγκοσμιοποίηση»
 Θα σας δώσω εν συντομία τα κυριότερα χαρακτηριστικά της  και πως μας επηρεάζει : Οι τρεις πυλώνες της παγκοσμιοποίησης  :
1/ Ελευθερία κινήσεως κεφαλαίων. . Στους δεκάδες φορολογικούς παραδείσους και στα διεθνή κλεπτοκρατικά χρηματιστήρια.
2/ Ελευθερία κινήσεως αγαθών. Αυτή προβλέπεται από την Παγκόσμια Συμφωνία Εμπορίου από την οποία απεχώρησαν οι ΗΠΑ
3/ Ελευθερία κινήσεως ατόμων. Εδώ θα γίνει το ανακάτεμα και θα δουλέψει το μίξερ της  εξαφανίσεως των φυλών με εξαίρεση το Ισραήλ
Αναφορικά με την ελευθερία κινήσεως κεφαλαίων, αυτά κατέληξαν στους νησιωτικούς παραδείσους για να  γλυτώσουν  την φορολογία . Ειδικά για την χώρα μας με τα «capital control» δεν μας επιτρέπουν την ελευθερία κινήσεως κεφαλαίων. Άρα είναι δόλιοι , ψεύτες και συνωμότες κατά του Ελληνισμού.
Αναφορικά με την ελευθερία   κινήσεως  αγαθών, αυτή  ευνοεί την Γερμανία  , την Κίνα , καθώς και τις πολυεθνικές εταιρείες. Δεν ευνοεί τις ΗΠΑ και τις μικρές χώρες . Ειδικά για  την Ελλάδα είναι καταστρεπτική . Με την δυσβάστακτη φορολογία ουσιαστικά μας απαγορεύουν τις εξαγωγές αγαθών γι’ αυτό οι εταιρείες μας εξαναγκάζονται να φεύγουν εκτός Ελλάδος(Βουλγαρία, Τουρκία, Σκόπια κλπ) Τυχαία τα θεωρείτε όλα αυτά;
Όσον αφορά στην ελευθερία  κινήσεως  ατόμων στην χώρα μας επιτρέπουν μόνο την είσοδο ατόμων ισλαμικής κυρίως προέλευσης    –φυσικά παρανόμως- αλλά όχι και την έξοδο . Σας παραπέμπω στη συμφωνία του Δουβλίνου να δείτε την συνωμοσία  εναντίον  μας. Η ελευθερία κινήσεως ατόμων  στην πραγματικότητα είναι κατευθυνόμενη από τα κέντρα «παγκοσμιοποίησης»  Δημιουργούν εστίες πολέμων (Συρία, Λιβύη, Ιράκ , Υεμένη, Αφρική κοκ)  και δρομολογούν  τις μεταναστευτικές ροές προς την Ευρώπη με αιχμή την Ελλάδα, προκειμένου να μας εξισλαμίσουν.
Πέραν αυτών η παγκοσμιοποίηση ζητά κατάργηση συνόρων, κρατών, εθνών, θρησκειών, πολιτισμών και των μέχρι τούδε αξιών, συμπεριλαμβανομένης της ουσίας της  Ελευθερίας και Δημοκρατίας 
 Πρόσφατα,  ο πρόεδρος Τραμπ  και η  Τερέζα Μέι με το Brexit, έκλεισαν τα σύνορα τους . Τώρα βλέπουμε ότι και  οι Ευρωπαϊκοί  λαοί εξανίστανται κατά της παγκοσμιοποίησης και αρνούνται τους ξένους μετανάστες, διότι φοβούνται την καταστροφή του κοινωνικού ιστού τους εξ αιτίας  της ισλαμικής   θεοκρατίας που δεν αφομοιώνεται στα δυτικά πρότυπα . Τούτο θα αποτελεί   σχίσμα στην Ε.Ε διότι οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο  είναι μοχλοί της παγκοσμιοποίησης ενώ οι λαοί την αντιπαθούν.
 Είναι  εξόφθαλμη   η ζημία που φέρνει η παγκοσμιοποίηση  τόσο στην Ελλάδα όσο και στον κόσμο . Και οι ηγέτες μας ζητούν να συνεργασθούμε;
  Το ίδιο ζητούσαν και οι προσκυνημένοι το 1821 από τον Κολοκοτρώνη, τον Ρήγα Φεραίο και τους λοιπούς ήρωες της επανάστασης να συνεργασθούν με την Οθωμανική Αυτοκρατορία και να γίνουν ρεαλιστές. Όμως εκείνοι έκαναν το καθήκον τους υπέρ της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας, διότι αυτά είναι τα κύρια συστατικά του Ελληνικού Πνεύματος
 Με την παγκοσμιοποίηση θα  χάσουμε την  δημοκρατία. Όταν ακόμη και σε μια πόλη σαν την Αθήνα αυτή είναι πρακτικά αδύνατη; Πολύ περισσότερο  στον κόσμο  των 10 δις.   να λειτουργεί κάποιο κοινοβούλιο; Δικτατορία του «Μεγάλου Αδελφού»  μας προετοιμάζουν   και εμείς προχωρούμε στο σφαγείο σαν πρόβατα επί σφαγήν. Δεν  πρέπει να παραδοθούμε  . Να τους πολεμήσουμε με όλα τα ειρηνικά μέσα .  Είμαστε πολλοί σαν τον άμμο της θάλασσας και η νίκη θα είναι υπέρ των λαών και όχι υπέρ της εγκληματικής σπείρας  των ολίγων , δόλιων, άπληστων δυναστών, δικτατόρων και ολιγαρχών.
Αμφικτύων
 15/12/2017
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !! ΗΜΕΡΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ( Παρασκευή ) - ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ - ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

ΗΜΕΡΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ( Παρασκευή )
Oggi venerdì da Venere!
Aujourd'hui vendredi par Vénus! (Vendredi)
¡Hoy viernes por Venus! (Viernes)

Astăzi vineri de Venus!
  A Veneris Venus!
 Hodiaŭ vendredo de Venus! (Vendredo)

ΗΜΕΡΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ !!
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΈΝΟΙ ΛΑΟΊ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΈΒΑΛΑΝ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ, ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΑΜΕ;;;;
   
  ΑΦΡΟΔΙΤΗ
 Η Αφροδίτη, ο δεύτερος πλανήτης από τον Ήλιο, είναι ο θερμότερος κόσμος του ηλιακού μας συστήματος (μαζί με τον δορυφόρο του Δία Ιώ). Είναι καλυμμένη από μια παχιά ατμόσφαιρα, η οποία θερμαίνει την επιφάνεια σαν να πρόκειται για το εσωτερικό ενός θερμοκηπίου. Με την θερμοκρασία των 460 βαθμών Κελσίου δεν πρόκειται καθόλου για παράδεισο. Εκτός από την ατμόσφαιρα, η Αφροδίτη παρουσιάζει τέτοιες ομοιότητες με την Γη που πολλές φορές την αποκαλούν και “δίδυμη αδελφή” της. Η διάμετρος, η μάζα, η χημική σύνθεση είναι ακριβώς ίδιες, συν ότι και οι δύο πλανήτες έχουν σχετικά νεαρές επιφάνειες, με την Αφροδίτη να έχει δεχθεί πλήρης ανανέωση του φλοιού της πριν από 300 με 500 εκατομμύρια χρόνια. Γιατί όμως έχουν τόσο μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας; Η πρώτη εξερεύνηση της Αφροδίτης με την βοήθεια ραντάρ έγινε το 1962. Απέδειξε ότι ο πλανήτης κινείται γύρω από τον άξονά του αριστερόστροφα και όχι όπως οι άλλοι πλανήτες με την φορά του ρολογιού. Αν μπορούσατε να σταθείτε στην επιφάνεια της Αφροδίτης και αν μπορούσατε να διακρίνετε τον Ήλιο μέσα από το πυκνό πέπλο της ατμόσφαιρας, τότε θα βλέπατε να δύει από την ανατολή και να ανατέλλει από την δύση. Μια κανονική ηλιόλουστη ημέρα πάνω στην Αφροδίτη αντιστοιχεί με μια κανονική συννεφιασμένη ημέρα πάνω στη Γη με ελαφρό ήπιο αεράκι στο έδαφος. Χαλίκια και επιπεδοποιημένοι ογκόλιθοι βρίσκονται διασκορπισμένοι ολόγυρα. Εξαιτίας της υπερβολικής ζέστης και ατμοσφαιρικής πίεσης πάνω στην Αφροδίτη, κανένα διαστημόπλοιο που προσεδαφίστηκε εκεί δεν έχει αντέξει περισσότερα από μία ωρα
 
ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
 Η Αφροδιτη η θεα του ερωτα
Ο επικρατέστερος μύθος για την προέλευσή της είναι ότι γεννήθηκε σε μια ακτή της Κύπρου. Από εκεί ο άνεμος Ζέφυρος μ’ ένα απαλό φύσημα την έσπρωξε στη θάλασσα, μέσα στα κατάλευκα αφρισμένα κύματα. Την υποδέχτηκαν οι Ώρες (οι εποχές του χρόνου), την έντυσαν και τη στόλισαν. Της φόρεσαν πλουμιστά, λουλουδάτα φορέματα από πορφύρα, μετάξι και άλλα γυαλιστερά υφάσματα. Έπλεξαν τα πλούσια μαλλιά της και τα στερέωσαν με μια όμορφη, μαλαματένια πόρπη. Στόλισαν τον κατάλευκο λαιμό της με περιδέραια πολύτιμα. Τέλος, φόρεσαν στ’ αυτιά της μαργαριταρένια σκουλαρίκια. Μετά τη μετέφεραν στον Όλυμπο και την παρουσίασαν στον Δία και τους υπόλοιπους θεούς. Όλοι τη θαύμασαν, θαμπώθηκαν από την ομορφιά της, της έλεγαν αμέτρητα κοπλιμέντα και ήθελαν να την κάνουν γυναίκα τους. Υπάρχουν πάρα πολλοί μύθοι όπου εμφανίζεται η θεά έχοντας πάντοτε ως όπλα της τη σαγηνευτική ομορφιά και τον ακαταμάχητο ερωτικό πόθο. Τη συναντάμε αρχικά να πολεμά στη Γιγαντομαχία στο πλευρό των Ολυμπίων. Με τα ασύγκριτα θέλγητρά της παρέσυρε δεκαπέντε Γίγαντες σε μια σπηλιά όπου ήταν κρυμμένος ο Ηρακλής εκεί τους εξόντωσε έναν έναν με μεγάλη ευκολία. Η Αφροδίτη με το γλυκό πόθο που μπορούσε να κυριεύσει όλους τους θεούς και τους θνητούς μα και τ’ αγρίμια της ξηράς και της θάλασσας, ασκούσε μεγάλη εξουσία σ’ ολόκληρο το σύμπαν. Μάλιστα η μεγαλύτερη διασκέδασή της ήταν να κυριεύει τους θεούς με ερωτικό πόθο για θνητές γυναίκες και τις θεές για θνητούς άντρες.Αφού κατάφερνε το σκοπό της, μετά κορόιδευε τους Ολύμπιους που καταδέχονταν να ξεπέφτουν και να ζευγαρώνουν με κατώτερες υπάρξεις. Οι μόνες που δεν μπόρεσε να ξεγελάσει πάνω στον Όλυμπο ήταν οι θεές της αιώνιας παρθενίας, η Αθηνά, η Αρτεμη και η Εστία. Μεγαλύτερό της θύμα ήταν φυσικά ο Δίας, τον οποίο συχνά πυκνά έριχνε στην αγκαλιά της μιας ή της άλλης θνητής προκαλώντας έτσι το ασυγκράτητο μίσος της Ήρας. Βέβαια, και η ίδια προσπαθούσε πάντα να μη φτάνουν οι αταξίες του Δία στ’ αυτιά της γυναίκας του. Ιδιαίτερα για τον Τρωικό πόλεμο μπορούμε να πούμε ότι η θεά στάθηκε η αιτία να ξεσπάσει μια δεκάχρονη πολεμική σύρραξη. Όλα ξεκίνησαν από τη στιγμή που η Αθηνά, η Ήρα και η Αφροδίτη διεκδίκησαν τον τίτλο της ομορφότερης. Ο Δίας τότε όρισε κριτή τον Πάρη, το βασιλόπουλο της Τροίας, που έβοσκε τα πρόβατα του πατέρα του πάνω στην Ίδη. Σ’ αυτά τα ιδιόμορφα καλλιστεία ο Πάρης έδωσε τον τίτλο στη θεά της ομορφιάς με αντάλλαγμα να του χαρίσει την πιο ωραία γυναίκα του κόσμου, την Ελένη, σύζυγο του βασιλιά της Σπάρτης Μενέλαου. Ο Πάρης πήγε με πλοία στη Σπάρτη και φιλοξενήθηκε στο ανάκτορο. Τότε η Αφροδίτη κυρίεψε με ακατανίκητο ερωτικό πόθο την Ελένη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Ελένη να ακολουθήσει το φιλοξενούμενό της στην Τροία. Η αρπαγή της Ελένης ήταν η αιτία για να ξεσπάσει ο πόλεμος. Η Αφροδίτη ήταν περισσότερο θεά της ομορφιάς και του έρωτα και σπανιότερα προστάτευε τη συζυγική ζωή. Ιερά της σύμβολα ήταν τα λευκά περιστέρια. Μάλιστα ένα ζευγάρι από τα πουλιά αυτά έσερνε το άρμα της. Αλλα σύμβολά της ήταν το μήλο, η παπαρούνα, το άνθος της ροδιάς, το τριαντάφυλλο, η μυρτιά και η ανεμώνη.

https://enimerosiseola.blogspot.com/2016/11/blog-post_4.html

ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ - Ο κόμπος έφτασε στο χτένι.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ - Ο κόμπος έφτασε στο χτένι.

Παρατράβηξε  η απάθεια στο θέμα της εισβολής και κατοχής της πατρίδας μας  από τους λαθρομετανάστες  . Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. 
 Καμία πλέον  ευρωπαϊκή  νομιμότητα δεν δικαιολογεί την αντεθνική   μας πολιτική στο μεταναστευτικό  και κανείς πλέον  δεν πρέπει  να αγνοήσει την αντιμετώπιση του υπ' αριθμ’ ενα θανάσιμου κινδύνου για την επιβίωση μας σαν  Ελληνική φυλή και Ελληνικό κράτος .
Οι τριτοκοσμικοί λαθρομετανάστες -κατά το πλείστον  Ισλαμικού θρησκεύματος -είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την χώρα σε συνδυασμό  με την τουρκική απειλή   Ερντογάν, ο οποίος παρουσιάζεται σαν προστάτης του ισλαμικού κόσμου. 
Πάντοτε τα σύνορα της Ελλάδος, όπως κάθε  ευνομούμενης χώρας, ήταν κλειστά σε παράνομους επισκέπτες και ελέγχονταν αυστηρά. 
Με οδηγίες όμως των Ομπάμα -Κλίντον και της Μέρκελ για την προώθηση της παγκοσμιοποίησης προς  δημιουργία μιας πολυεθνικής, πολυφυλετικής και ισλαμικής Ευρώπης άνοιξαν τα σύνορα και η Ελλάς κατακλύζεται  από λαθρομετανάστες.
Μπήκαν στην πατρίδα μας  κάθε λογής  τριτοκοσμικά στοιχεία και ζουν εις βάρος μας. Η Τουρκία έχει εντάξει το μεταναστευτικό   στην εθνική της στρατηγική για την άλωση της Ελλάδος, ενώ παράλληλα είναι και μια επικερδέστατη    επιχείρηση.  
Οι μετανάστες εκ Συρίας είναι ένα μικρό ποσοστό και σχεδόν σταμάτησαν αφ' ότου τελείωσε ο πόλεμος και νικήθηκε το Ι. Κ.
 Σημειωτέον από καιρό η Ευρώπη έχει κλείσει τα σύνορα και υποχρεώνει την Ελλάδα να γίνει η χώρα-αποθήκη, που θα κατακλεισθεί και θα φιλοξενεί τις μεταναστευτικές ροές που αυτοί δημιούργησαν. 
Οι δικοί μας ιθύνοντες και τα κόμματα(πλην Χ.Α) πιστοί στην παγκοσμιοποίηση ουδέν  πράττουν  για την σωτηρία της χώρας και όλοι στηρίζουν την αντεθνική και ανθελληνική πολίτικη της Ε.Ε. 
Οι ΗΠΑ του προέδρου  Τραμπ άλλαξαν άρδην πολιτική για να γλυτώσουν από την παγκοσμιοποίηση. Εμείς εμμένουμε και ας καταστρεφόμαστε. Όποιος μιλήσει για το θέμα αυτό χαρακτηρίζεται «χρυσαυγίτης» . Τώρα και η Γερμανία και άλλα Ευρωπαϊκά κράτη αρνούνται τις ποσοστώσεις φιλοξενίας μεταναστών, οπότε όλοι πλέον θα συσσωρεύονται και  θα παραμένουν εδώ και στην Ιταλία.
Η κυβέρνηση μας τους δέχεται  εκτελώντας εντολές. 
Τα μέσα μαζικής  αποβλάκωση είναι φιλικά προς τους εισβολείς ένεκα «φιλανθρωπίας» και εχθρικά προς τους γηγενείς. 
Ποτέ ως τώρα το  αντικείμενο της άμυνας και ασφάλειας της χώρας δεν έγινε θέμα φιλανθρωπίας. Ποτέ στους εισβολείς δεν τηρούσαμε φιλική στάση όπως τώρα συμβαίνει προς τους λάθρους. Καταστρεφόμαστε  αλλά κανείς δεν σκέπτεται το μέλλον  μας.
 Ούτως εχόντων των πραγμάτων η Τουρκία δεν θα χρειαστεί να κάνει πόλεμο. Θα μας κατακτήσει με το Ισλάμ. Δυστυχώς οι Έλληνες φιλάνθρωποι πάσχουν από παράκρουση και βλακεία. 
Σε πολύ λίγο χρόνο θα  πάθουμε ό,τι έπαθαν οι Σέρβοι στο Κοσσυφοπέδιο και οι λευκοί στη Νότιο Αφρική. Θα μας εκδιώξουν και θα μείνουν αυτοί στη γη μας και στη γη των προγόνων μας. 
Ήδη μας έδωσαν το δείγμα  γραφής τους. Πολύ τράβηξε αυτή η τραγωδία και πρέπει να λήξει. Γι αυτό: 
1/ Όλοι οι λαθρομετανάστες να εκδιωχτούν πάραυτα στις πατρίδες τους
2/ Τα σύνορα να σφραγιστούν ακόμη και δια πυρός από τις Αρχές Ασφαλείας, τις Ε.Δ , το Λ.Σ και τους κατοίκους (εθνοφυλακή)
3/ Τα κέντρα φιλοξενίας να καταργηθούν
4/ Τα νησιά μας να απελευθερωθούν
5/ Η  χώρα να αλλάξει πολιτική στο μεταναστευτικό και να γίνει  αυστηρή.
Αν οι ευρωπαίοι δεν δεχτούν το μερίδιο τους να ανοίξουμε τα σύνορα   σιωπηρώς ώστε να διαφύγουν οι λαθρομετανάστες με κάθε μέσον. 
Ο σώζων εαυτόν σωθήτω .
Έλληνες ξυπνάτε  ή αυτού ή εμείς
Αμφικτύων
 14/12/2017

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ ΣΑΛΠΙΣΜΑ (στην αυριανή απεργία)

  Απεργία - Στάση Εργασίας - Οδηγός του Πολίτη

Ελάτε Πανέλληνες να βγούμε στους δρόμους
στα χέρια να πάρουμε τους άγραφους νόμους
που «απάντων τιμιώτερον» λέν’ είναι η πατρίς
που πεσούσα θα γίνει των λαών αυλητρίς.

Οργιστείτε αδέλφια και χτυπήστε καμπάνες
γκρεμίσετε κάστρα δουλείας και πλάνες,
στη χώρα που ανθίζει πορτοκαλέα φαιδρή
είναι δύσκολο είλωτες και προδότες να βρει.

Ξυπνήστε κι οράματα παλιά αναστήστε
αποδείξτε πως φύτρα ημίθεων είστε
κι αν ζητούν «αγεωμέτρητοι» πνεύμα, ύδωρ και γη
τιμωρίας ανάθεμα η δική μας η κραυγή.

Νικήστε το φόβο και δεν είναι διαδόσεις,
οι εχθροί μάς πουλάνε δυστυχία με δόσεις.
με τα μάτια στραμμένα στις χρυσές μας πηγές
σαν κουνάνε το δάκτυλο, σπάσ΄ το φράκτη και βγες.

Τα μάτια σου άνοιξε , συνέλληνα οργίσου
αλλόφυλα πλήθη κατακλύζουν τη γη σου.
Μη φοβάστε αν σας πούνε, εθνικιστές –ρατσιστές
Την Ελλάδα παρέδωσαν στους ανόμους ληστές

Αφού οφείλεις την χώρα «ουκ ελάττω παραδόσεις»
και αξίες τρισεύγενες ποτέ μην προδώσεις,
ρίξτ’ του φόβου το φάσμα στα γαλάζια νερά
και θα δεις να φυτρώνουν νέα, μεγάλα φτερά.

ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚ-ΖΩΙΔΑΚΗ
(δασκάλα λογοτέχνις)

 Ελένη Μανιωράκη

Αέρηδες: Είναι ο αρχαιότερος μετεωρολογικός σταθμός!


 Αν όλοι γνωρίζουν τον οκταγωνικό Πύργο κάτω από την Ακρόπολη, πόσοι ξέρουν πως θεωρείται ο αρχαιότερος μετεωρολογικός και ωρομετρικός σταθμός του κόσμου και πως έχει χαραγμένα τα μεγαλύτερα γνωστά ηλιακά ρολόγια της αρχαιότητας που έχουν βρεθεί σε κάθετους τοίχους;
 Χαμένος σήμερα, στην κορυφή του στεκόταν ένας χάλκινος Τρίτωνας που περιστρεφόταν και έδειχνε με το ραβδί του ποιος από τους οκτώ ανέμους που απεικονίζονταν ανάγλυφα σε κάθε πλευρά του Πύργου φυσούσε εκείνη τη στιγμή. Ακόμη κι αν κάποιος δεν μπορούσε να διαβάσει τα ονόματά τους, τα οποία αναγράφονταν, αρκούσε να τους κοιτάξει για να εξακριβώσει την ταυτότητά τους. Δεν είναι τυχαίο που ο αρχαίος γλύπτης αποτύπωσε τον Βοριά ως γέροντα με ένα κοχύλι στο χέρι για να παραπέμψει στον ήχο που κάνει όταν φυσά στις σπηλιές της Αττικής. Ακολουθώντας τη φορά του ρολογιού, δίπλα βρίσκεται ο Καικίας (βορειοανατολικός άνεμος), ηλικιωμένος κι αυτός, που κρατά μια ασπίδα γεμάτη χαλάζι. Τον ακολουθεί ο Απηλιώτης – ανατολικός, έρχεται από τον ήλιο, όπως λέει και το όνομά του -, νέος με τα χέρια γεμάτα στάχυα και φρούτα, καθώς φέρνει βροχή πολύτιμη για τους γεωργούς.
 

 Επόμενος είναι ο αποπνικτικός Εύρος, ο νοτιοανατολικός άνεμος με τη μορφή γέροντα και ο μοναδικός που έχει άδεια χέρια. Με μια αναποδογυρισμένη υδρία ακολουθεί ο Νοτιάς, καθώς ο νέος αυτός άνδρας φέρνει πολλές βροχές. Τον διαδέχεται ο νοτιοδυτικός Λίβας, στιβαρός, κρατά στα χέρια του την πρύμνη ενός πλοίου, σημάδι ότι είναι καλοτάξιδος.
Συνέχεια στο http://reporter24.gr/2017/09/09/aerides-einai-o-archaioteros-meteorologikos-stathmos/