Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

ΠΩΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!



ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Α΄ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΔΟΧΩΝ ΤΟΥ ( 379-457 )

Όταν ανήλθε στον θρόνο ο Θεοδόσιος Α σε ηλικία 33 ετών σε συνεργασία με το Δυτικό Ρωμαϊκό κράτος άρχισε απάνθρωπους διωγμούς με εκατομμύρια νεκρούς για την επικράτηση του χριστιανισμού ως μοναδικής θρησκείας του κράτους. Ο Θεοδόσιος εφάρμοσε την Ιερά εξέταση στην Ανατολή πολύ πριν εφαρμοστή στην Δύση επιβάλλοντας μαζικές εκτελέσεις διανοουμένων και καταστρέφοντας στην πυρά φιλοσοφικά έργα
380 Κηρύσσει όλες τις θρησκείες εκτός νόμου πλην της Χριστιανικής, όλοι όσοι δεν είναι Χριστιανοί θεωρούνται ΄΄αιρετικοί, μωροί, και σιχαμεροί.΄΄ Αρχίζουν οι καταστροφές ναών και ιερών και πάνω στα θεμέλια τους κτίζονται εκκλησίες. Δίνει εξουσιοδότηση στον επίσκοπο Μεδιολάνου Αμβρόσιο να καταστρέψει όλους τους ναούς των Εθνικών. Χριστιανοί ιερείς καθοδηγούν τον χριστιανικό όχλο ενάντια στον ναό της Δήμητράς στην Ελευσίνα καταστρέφουν τα πάντα γύρω τους και προσπαθούν να λιντσάρουν τους Ιεροφάντες των Ελευσίνιων Μυστηρίων Νεστόριο και Πρίσκο. Ο 95-χρονος Ιεροφάντης Νεστόριος λίγο πριν οδηγηθεί στην πυρά περίλυπος ανακοινώνει το τέλος των Ελευσίνιων Μυστηρίων και την βίαιη επικράτηση του πνευματικού σκότους.
381 Απαγορεύεται η επίσκεψη σε Εθνικούς ναούς, και καταδικάζονται σε θάνατο όσοι προσφέρουν θυσίες και τους κατάσχεται η περιουσία Οι Εθνικοί χαρακτηρίζονται παράφρονες και ιερόσυλοι.( Θεοδοσ. Κώδιξ. 16,10, 7 ). Μια επιστροφή στις αρχαίες λατρείες αρχίζει να παρατηρείται στην αυτοκρατορία με μαζικές αποκηρύξεις της θρησκείας του γιαχβέ και του ναζωραίου. ο “Μέγας” και “Άγιος” Θεοδόσιος βλέποντας την επιστροφή πολλών χριστιανών στις πατρώες λατρείες με διάταγμα του στερεί τα πολιτικά δικαιώματα όλων των χριστιανών που επιστρέφουν στης παραδοσιακές λατρείες. Σε όλη την ανατολική αυτοκρατορία ναοί και βιβλιοθήκες(10)γκρεμίζονται και καίγονται. Με νέο διάταγμα του ο Θεοδόσιος απαγορεύει ακόμα και την απλή επίσκεψη στους ελληνικούς και εθνικούς ναούς. Στην Κωνσταντινούπολη ο ναός της Θεάς Αφροδίτης μετατρέπεται από τους “ευσεβείς” χριστιανούς σε πορνείο ενώ της Θεάς Αρτέμιδος και του Θεού Ήλιου σε στάβλους.
382 Καθιερώνεται στις εκκλησίες το αλληλούια ( hallelu – jah ) δηλ. ΄΄ Δόξα στον Ιαχωβά ΄΄. Ο Θεοδόσιος διορίζει Ύπαρχο Ανατολής και υπεύθυνο για τους διωγμούς τον ανθέλληνα Μάτερνο Κυνήγιο.που σε συνεργασία με τους επισκόπους και στρατιές καλογέρων αρχίζουν οι διωγμοί στη Βορ. Ελλάδα και την Μ. Ασία. Χιλιάδες οι σφαγιασμένοι.
384 Ο Θεοδόσιος διορίζει Ύπαρχο Ανατολής τον Ματέριο Κυνήγιο και τον διατάζει να συνεργαστεί με τους τοπικούς χριστιανούς επίσκοπους στην καταστροφή των ελληνικών και εθνικών ναών σε νότια Ελλάδα και Μικρά Ασία καθώς και την καταστροφή και το κάψιμό όλων των ελληνικών βιβλίων.
385 Στην Ανατολή οι φυλακές γεμίζουν από πλήθη Εθνικών, για την αντιμετώπιση του προβλήματος του συνωστισμού οι διωκτικές αρχές απελευθερώνουν εγκληματίες. Ο Λιβάνιος στον λόγο του ΄΄Προς Βασιλέα περί δεσμωτών΄΄ αναφέρει ότι: η στενότης των χώρων των φυλακών υποχρεώνει τους φυλακισμένους να κοιμούνται όρθιοι. Οι διωγμοί συνεχίζονται με μεγάλη βία στην Ανατολή.
Καταστρέφονται αμέτρητα ιερά και ναοί, ανάμεσα τους το Δυμαίο ο ναός της Εδέσσης όλα τα ιερά της Παλμύρας και καταργούνται τα Καβείρια στην Ίμβρο. Στο στρατόπεδο θανάτου της Σκυθόπολις οδηγούνται και θανατόνονται χιλιάδες Έλληνες της Παλαιστίνης και Ελληνίζοντες Εθνικοί. Ο Μάτερνος Κυνήγιος ακολουθούμενος από χιλιάδες φανατικούς μοναχούς περιδιαβαίνει την ελληνική ύπαιθρο καίγοντας και καταστρέφοντας τα πάντα στο πέρασμα του. Εκατοντάδες ελληνικοί ναοί και βιβλιοθήκες ισοπεδώνονται και καίγονται από τους οπαδούς της θρησκείας της “αγάπης”. Χιλιάδες Έλληνες και Εθνικοί από όλα τα μέρη της αυτοκρατορίας καταλήγουν στα στρατόπεδα θανάτου της Σκυθοπόλεως.
386 Με έδικτο της 16ης Ιουνίου απαγορεύεται κάθε συντήρηση η φροντίδα των ναών. Μαζικές συλλήψεις πυρπολήσεις και εκτελέσεις Εθνικών. Ο επίσκοπος Μάρκελλος (…Άγιος) καταστρέφει τον ναό του του Διός Βήλου στην Απάμεια.
387 Απαγορεύονται οι εθνικές εορτές των Ρωμαίων και καταδικάζονται όσοι μελετούν τα Μαθηματικά (Θεοδος. Κώδιξ 9, 16, 8 ) Ο επίσκοπος Μεδιολάνων (Μιλάνου) Αμβρόσιος αναλαμβάνει πνευματικός καθοδηγητής (σύμβουλος) του αυτοκράτορα Φλάβιου Θεοδόσιου.
388 Οι διωγμοί συνεχίζονται με την μεγαλύτερη βία και φανατισμό πλήθη φανατισμένων χριστιανών και ευνουχισμένοι καλόγεροι επιτίθενται με ξύλα πέτρες σίδερα λεηλατούν και καταστρέφουν σπίτια Εθνικών ναούς και έργα τέχνης ανεπανάληπτης ομορφιάς Ο Λιβάνιος στέλνει την έκκληση υπέρ των ιερών στον αυτοκράτορα και τον παρακαλεί να σταματήσουν οι διωγμοί για να διαφυλαχτούν οι ναοί και τα έργα τέχνης.
389 Όλες οι μέθοδοι χρονολόγησης πέραν της χριστιανικής καταργούνται δια νόμου.
390 Με δόλο κάλεσε ο Θεοδόσιος τους Εθνικούς της Θεσσαλονίκης στον Ιππόδρομο τάχα για να παρακολουθήσουν ιπποδρομίες και εκεί η φρουρά του κατάσφαξε μέσα σε τρεις ώρες15000 αθώους ανθρώπους επειδή αρνούνταν να βαφτιστούν χριστιανοί : Ο πατριάρχης Αλεξάνδρειας Θεόφιλος εξαπολύει μέγα διωγμό κατά των Ελλήνων και των Εθνικών της περιοχής.
Καταστρέφει σχεδόν όλους τους μη-χριστιανικούς ναούς της Αλεξάνδρειας εκτός του Σεραπείου και των ναών της Ίσιδος (όχι φυσικά λόγο κάποιου είδους σεβασμού αλλά λόγο του πολυάριθμου των Ισιδιστών της περιοχής). Οι μισαλλόδοξοι εβραιοχριστιανοί θέλοντας να εξευτελίσουν τα Ιερά των Εθνικών ανεβάζουν σε γαϊδούρια ιερά σκεύη και αγάλματα και τα περιφέρουν στην πόλη. Η φαιδρή αυτή πράξη οδηγεί σε εξέγερση των Εθνικών.
Ο χριστιανός Γότθος στρατηγός Βοθέριχος αρχηγός των Βυζαντινής φρουράς(11) της Θεσσαλονίκης προσπαθεί με την βία να επιβάλλει την θρησκεία του Ναζωραίου στους Έλληνες της πόλης. Οι Έλληνες εξεγείρονταί και σκοτώνουν πολλούς αξιωματικούς και στρατιώτες της φρουράς. Ο Θεοδόσιος μαθαίνοντας τα συμβάντα καλεί τους κάτοικούς της Θεσσαλονίκης στον ιππόδρομο δήθεν να παρακολουθήσουν ιπποδρομίες.
Μέσα σε τρεις ώρες ο Θεοδόσιος με την βοήθεια των εκχριστιανισμένων Γότθων ΣΦΑΖΟΥΝ 7000 ΕΛΛΗΝΕΣ (ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 15.000) ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ “ΑΓΑΠΗΣ”. Σε μια προσπάθεια να ηρεμίσουν τα πνεύματα η χριστιανική εκκλησιά καταδικάζει την πράξη του Θεοδοσίου ενώ βέβαια στην συνέχεια τον ανακηρύσσει Μέγα και Άγιο.
391 Νέοι διωγμοί στην Βόρεια Αφρική μεγάλες καταστροφές στην Αλεξάνδρεια. Ομάδες χριστιανών και μοναχών καθοδηγούμενοι από τον επίσκοπο Αλεξάνδρειας Θεόφιλο (…Άγιος ) ληστεύουν τα σπίτια των Εθνικών και σκοτώνουν τους ιδιοκτήτες τους , πυρπολούν και ισοπεδώνουν την ονομαστή Βιβλιοθήκη Αλεξανδρείας , πλήθος ναών ιερών και μνημείων καταστρέφονται.
Οι Εθνικοί κλείνονται στους ναούς για να σωθούν αλλά οι χριστιανοί γκρεμίζουν τι στέγες και τους σκοτώνουν. Τα ιερά σκεύη του Σεραπίου διαπομπεύονται στους δρόμου και μετά καταστρέφονται.
Η διωγμοί συνεχίζονται με βία σε ολόκληρη την Β. Αφρική, μεγάλες καταστροφές ναών και σφαγιασμοί αθώων Εθνικών στην Καρχηδόνα και την περιοχή της : Ο Θεοδόσιος με νέο του έδικτο απαγορεύει εκτός από την απλή επίσκεψη σε εθνικούς ναούς ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ. Επίσης απαγορεύει την ελληνική γλώσσα και καθιερώνει την λατινική γλώσσα ως την επίσημη της αυτοκρατορίας. Νέοι διωγμοί και σφαγές των Εθνικών. Νέα εξέγερση των Εθνικών στην Αλεξάνδρεια που οχυρώνονται στο Σεράπειο(12).
Μέσα στον ναό βρίσκονται τα τελευταία διασωθέντα έργα από την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Με την λήξη της πολιορκίας ο ναός καίγεται και φυσικά τα βιβλία –τι άλλο- καίγονται.
392 Νέοι διωγμοί σε ολόκληρη την αυτοκρατορία σταματούν τα Καβίρεια στη Σαμοθράκη και σφάζονται οι ιερείς και οι κάτοικοι του νησιού από ομάδες μαγκουροφόρων καλόγερων που αποβιβάστηκαν στο νησί. Στην Κύπρο ο Εβραϊκής καταγωγής επίσκοπος Επιφάνειος εκχριστιανίζει δια πυράς χιλιάδες Εθνικούς, αυτοί που αρνούνται να βαφτιστούν θανατώνονται, Δεκάδες χιλιάδες οι νεκροί. ιερά και ναοί καταστρέφονται, τα μυστήρια της Αφροδίτης σταματούν Με διάταγμα του ο Θεοδόσιος δηλώνει κυνικά : Όποιος δεν υπακούει τον πατέρα Επιφάνιο δεν έχει θέση πάνω στο νησί. (. Κώδιξ 16, 10, 12) : Νέο έδικτο του Θεοδοσίου που απαγορεύει την θρησκεία τψν Ελλήνων και κάθε μη-χριστιανική τελετή. Νέες σφαγές Ελλήνων και Εθνικών.
Τα Καβήρεια μυστήρια της Σαμοθράκης παύουν και οι Έλληνες ιερείς σφάζονται. Στην Κύπρο οι τοπικοί επίσκοποί Επιφάνιος και Τύχων (Άγιοι και οι δύο) καταστρέφουν σχεδόν όλους τους ναούς στο νησί.
Τα μυστήρια της Θεάς Αφροδίτης σταματούν. Νέο παρανοϊκό εδίκτο του Θεοδοσίου, σύμφωνα με το οποίο, όποιος δεν υπακούει τον “Άγιο” Επιφάνιο δεν έχει δικαίωμα ζωής στο νησί! Νέες εξεγέρσεις Ελλήνων και Εθνικών ενάντια στον αυτοκράτορα και την εκκλησία σε πολλές περιοχές της αυτοκρατορίας.
393 Ο Θεοδόσιος καταργεί τα Πύθια τα Άκτια και τα Ολύμπια-τους γνωστούς Ολυμπιακούς Αγώνες : Απαγόρευση των Πυθικών, των Ολυμπιακών και Άκτιων αγώνων ως ελληνικά μιάσματα.
Οι οπαδοί της “αγάπης” ισοπεδώνουν τους ναούς της Ολυμπίας.
Παράλληλα με όλα αυτά ο (“Μέγας” και “Άγιος”) Θεοδόσιος –όλος περιέργως- ορίζει την ιουδαϊκή θρησκεία ως ανεκτή από τους χριστιανούς και απαγορεύει κάθε καταστροφή Ιουδαϊκής συναγωγής..

Περισσότερα :
https://www.diadrastika.com/2016/04/pos-epivlithike-christianismos-stin-ellada.html 

Ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ- ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ


 Η ταλαίπωρη Ελλάδα αιώνες τώρα ταλαιπωρείται από κατακτητές. Όταν πια κατάφερε να αποτινάξει τους ζυγούς της σκλαβιάς και θέλησε να αναπνεύσει τον αέρα της Λευτεριάς, κοράκια μαύρα πέσανε πάνω της να την κατασπαράξουν. Ταλαιπωρήθηκε από γενοκτονίες, από κατατρεγμούς, από πολέμους και όταν όλα σταμάτησαν ήρθαν οι εντεταλμένοι της νέας τάξης να την αποτελειώσουν. Να την αφανίσουν .

Καταστρέψανε τον πρωτογενή, τον δευτερογενή και τον τριτογενή τομέα, έστειλαν στις παγκόσμιες αγορές εργασίας χιλιάδες νέους Έλληνες. Οι κυβερνήσεις μετά το 1974 εναλλασσότανε ανάμεσα σε 3-4 οικογένειες ελληνοποιημένων Εβραίων. Όταν πια ο λαός της εξαθλιώθηκε, ένας ακόμα ελληνοποιημένος εβραίος παραπλάνησε τον δύστυχο λαό της. Με την ελπίδα να έχει χάσει τον δρόμο, σκισμένο καλτσόν αντί μνημονίων και μια εισβολή χιλιάδων για να μην πω εκατομμυρίων λαθρομεταναστών, βάζει την ταφόπλακα στην δύστυχη Πατρίδα.

Μέσα στην απελπισία τους οι Έλληνες δεν διάβασαν το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά το κομμάτι που αναφερότανε στο θέμα των εθνικών. Έτσι άνοιξαν από μόνοι τους την Κερκόπορτα για την εποίκιση της Χώρας.

Στα δύο χρόνια διακυβέρνησης, ιδρύθηκαν πολλές ΜΚΟ, αλληλέγγυες για τους μετανάστες οργανώσεις, οι οποίες καταπατούν τα δικαιώματα των Ελλήνων προς όφελος των εισβολέων.

Γελοιοποιήσανε τις εθνικές παρελάσεις, δίνοντας το εθνικό μας σύμβολο σε παιδιά λαθρομεταναστών, τα οποία δεν γνωρίζουν ούτε θα μπορέσουν ποτέ να εκτιμήσουν την αξία και την σημασία της Ελληνικής Σημαίας. Φτάνουμε λοιπόν στην εθνική εορτή της 28ης Οκτωβρίου, που τιμάται το έπος του 40 και η σημαία έχει περάσει σε παιδιά Αλβανών, απόγονοι αυτών που οι δικοί μας πρόγονοι πολέμησαν, σε χέρια ισλαμιστών που αρνούνται τα εθιμοτυπικά μας, όπως η είσοδος με την σημαία στην εκκλησία, και δημιουργούν τεχνητό πρόβλημα και προβοκάτσιες ώστε να μπορούν να ψηφιστούν νόμοι υπέρ των λαθρομεταναστών και κατά των Ελλήνων.

Μία τέτοια περίπτωση είναι του Αμίρ από το Αφγανιστάν. Αφού εισέβαλλε παράνομα στην χώρα μας, μπήκε σε ελληνικό σχολείο, κληρώθηκε να κρατήσει την ελληνική σημαία, αλλά εξαιτίας της θρησκείας του δεν δέχτηκε να εισέρθει στον ιερό ναό αναγκάζοντας τον διευθυντή να του την αφαιρέσει. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, μια στημένη προβοκάτσια οδηγεί τον καραγκιόζη της ελληνικής κυβέρνησης, που κατέχει την ανώτερη θέση εξουσίας, τον πρωθυπουργό, να καλέσει τον Αμίρ στο προεδρικό μέγαρο. Όλα καλά μέχρις στιγμής. Όλοι γνωρίζουμε, ότι όταν ένας άνθρωπος μισεί και εργάζεται εναντίον του έθνους, θα κάνει τα πάντα να προσβάλλει τον λαό που κατοικεί στην χώρα αυτή. Το ίδιο έκανε και ο Αλέξης Τσίπρας.

Αφού κατάφερε να λύσει όλα τα καίρια προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας, ανεργία, φτώχεια, αφού έφερε την «λεπίδα» που υποσχέθηκε, αφού τακτοποίησε με λίγα λόγια τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τον Λαό, μερίμνησε για τα ουδετέρου φύλου παράσιτα της φύσης και φυσικά στο τέλος για να εξευτελίσει το ελληνικό έθνος που κλήθηκε να υπηρετήσει, παρέδωσε καμαρωτός την ελληνική σημαία στον Αφγανό.



Ζω χρόνια στην Γερμανία. Μια χώρα που δίνει απλόχερα την υπηκοότητα στους ξένους, προσοχή την ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ όχι την ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ. Ποτέ όμως δεν έτυχε στα τόσα χρόνια που ζω εδώ να δω την Καγκελάριο της Γερμανίας να παραδίδει περήφανα την γερμανική σημαία σε κάποιον ξένο!!!! Ούτε είδα ποτέ την γερμανική κυβέρνηση να επιτρέπει δια νόμου να κρατήσει σε εθνική εορτή κάποιος ξένος μαθητής, φοιτητής ή οτιδήποτε άλλο, το εθνικό σύμβολο των Γερμανών.

Αυτές οι γελοίες καταστάσεις, λαμβάνουν χώρα μόνο στην Ελλάδα και μόνο από ανθέλληνες αριστερούς, κομμουνιστές και εβραιοπροσκυνημένους.

Έλληνα!!! Κατοικείς σε μια χώρα με ένδοξο παρελθόν. Έχεις στην πλάτη σου να κουβαλήσεις μια τεράστια πολιτιστική κληρονομιά. Τι κι αν ήρθαν τα κοράκια να σε κατασπαράξουν; Ύψωσε το ανάστημα σου και αντιμετώπισε τους. Είναι άδειοι τενεκέδες!! Και όλοι ξέρουμε ότι οι άδειοι τενεκέδες κάνουν το πιο μεγάλο θόρυβο. Μην τους φοβάσαι. Σαπουνόφουσκα είναι!!! Προχώρα μπροστά , σταθερά, δυναμικά. Είσαι παιδί ηρώων και αθανάτων!!! Αρκετά έμεινες γονατιστός. Ορθώσου ξανά και πολέμησε. Πολέμησε για τα παιδιά σου, τα εγγόνια σου. Πολέμησε για τους γονείς σου, για το σπίτι σου. Πολέμησε για την ΜΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ. 

Δέσποινα Λαζαρίδου 

http://athanathellada.blogspot.gr/2017/11/blog-post_4.html

ΓΙΟΤΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΜΑΣ - Ο Ίκαρος ήταν γιος του Δαίδαλου και της Ναυκράτης...

Ο μύθος του Δαίδαλου και του Ίκαρου – η τάξη του κ. ΑΝΤΩΝΗ

Ο Ίκαρος ήταν γιος του Δαίδαλου και της Ναυκράτης, που ήταν μια σκλάβα του Μίνωα. Πιστεύεται ότι ο Ίκαρος είναι ο πρώτος που κατεργάστηκε το ξύλο. Σύμφωνα με τον επικρατέστερο μύθο, αφού ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος βοήθησαν το Θησέα να βγει από το λαβύρινθο, ο Μίνωας, για να τους τιμωρήσει, τους φυλάκισε μέσα στο λαβύρινθο. Προκειμένου να σωθούν, ο Δαίδαλος, που όπως είναι γνωστό, ήταν μεγάλος εφευρέτης και τεχνίτης, έφτιαξε φτερά για τον ίδιο και για το γιο του. Τα φτερά αυτά προσάρμοσε στους ώμους τους με λιωμένο κερί.
Ο Δαίδαλος είχε συμβουλεύσει τον Ίκαρο να κρατάει ένα μέσο ύψος, να μην πηγαίνει δηλαδή ούτε πολύ ψηλά ούτε πολύ χαμηλά. Ο Ίκαρος όμως, που ήταν νέος και γοητεύτηκε από το πέταγμα, αψηφώντας τις συμβουλές του πατέρα του, πήγε πολύ κοντά στον ήλιο, με αποτέλεσμα να λιώσει το κερί και να φύγουν τα φτερά από τους ώμους του. Έτσι έπεσε στη θάλασσα και πνίγηκε. Από τότε η θάλασσα αυτή ονομάστηκε Ικάριο πέλαγος και το νησί που βρισκόταν εκεί κοντά Ικαρία.
Άλλος μύθος μας λέει ότι ο Ίκαρος, μετά το φόνο του Τάλου από τον πατέρα του, εξορίστηκε και ο ίδιος από την Αθήνα και έφυγε για την Κρήτη για να αναζητήσει το Δαίδαλο. Στο ταξίδι του όμως ναυάγησε στη Σάμο. Η θάλασσα ξέβρασε το νεκρό σώμα του Ίκαρου στην Ικαρία. Εκεί το βρήκε ο Ηρακλής και το ενταφίασε.
Ο μύθος του Ίκαρου που πλησιάζει πολύ κοντά στον ήλιο και πέφτει μας θυμίζει το μύθο του Φαέθοντα. Ο συμβολισμός φαίνεται ότι είναι κοινός. Και στις δύο περιπτώσεις οι ήρωες είναι πολύ νέοι, γοητεύονται από την πτήση και περιφρονούν τις συμβουλές του πατέρα. Η αλαζονεία και η ανυπακοή είναι κοινά χαρακτηριστικά τους που τους οδήγησαν στην πτώση. Λέγεται ότι ο Ίκαρος ήταν παλιός ηλιακός θεός, που μετά την πτώση του έγινε ένας απλός ήρωας. Από τον κόσμο των θεών, από τον ουρανό, πέφτει στη θάλασσα, στο στοιχείο του νερού που συμβολίζει την ύλη. Στόχος της είναι μέσα από την αυτογνωσία να ξαναβρεί τα χαμένα φτερά της και να πετάξει ξανά στον ουρανό. Η ανεύρεση του πτώματος του Ίκαρου και ο ενταφιασμός του από τον Ηρακλή πιθανότατα συμβολίζει την αντικατάσταση του παλιού ηλιακού θεού από ένα νέο ηλιακό ήρωα. Τέλος, ο Ίκαρος θα μπορούσε να είναι η εικόνα του σημερινού ανθρώπου, ο οποίος έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό του και θέλει να γνωρίσει την αλήθεια, κινούμενος όμως από εγωισμούς και ματαιοδοξίες. Θέλει να γνωρίσει την αλήθεια χωρίς να λαμβάνει υπόψη του την παράδοση (τον πατέρα, το Δαίδαλο), και όταν φτάνει να ανακαλύψει κάτι από αυτή, έχει την εντύπωση ότι είναι παντοδύναμος, ότι μπορεί να κάνει τα πάντα, παραβιάζοντας ακόμη και την ίδια τη φύση, με αποτέλεσμα να οδηγείται μόνος του στην καταστροφή.


Maria Isidoridou

ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΤΕΡΩΝ, ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ

Τα Εγκλήματα των Χριστιανών εναντίων των Ελλήνων - Αστέριος Χοϊλούς -  YouTube

Ο πατέρας της Ιατρικής Ιπποκράτης χρησιμοποιούσε τις παρατηρήσεις ως το καλύτερο μέσο για να προάγει την Ιατρική. Κατά το ξέσπασμα της πανούκλας στην Αθήνα μετά από παρατηρήσεις είχε κάνει την πρώτη του διαπίστωση, που είχε ευεργετικές συνέπειες για την εξέλιξη της νόσου. Αυτή ήταν η «υπεραιμία» που είναι η αυξημένη ροή του αίματος και κατά συνέπια και των λευκών αιμοσφαιρίων που αποτελούν τα αμυντικό σύστημα του οργανισμού μας. Οι αποκτώμενες γνώσεις του πέρασαν και στους επόμενους Ιατρούς, σε αυτούς βέβαια που είχαν την ικανότητα να τις μάθουν να τις εφαρμόσουν, και να τις βελτιώσουν.
Όμως στο Βυζάντιο είχε διαπραχτεί από τους Χριστιανοπατέρες με το σκυλολόι τους μοναχούς και τους αυτοκράτορες, το μεγάλο έγκλημα κατά της γνώσης. Όλος ο κόσμος της διανόησης που ήσαν κυρίως Έλληνες είχε τεθεί υπό διωγμό. Πολλοί θανατώθηκαν άλλοι βασανίστηκαν στο κρεουργείο της Σκυθόπολις. Πώς λοιπόν να προάγουν την Ιατρική οι εναπομένοντες άσχετοι και αμόρφωτοι πολίτες που το μόνο που μάθαιναν ήταν το Κυριελέησον. Το 541 και το 1346 έχουμε δύο ξεσπάσματα πανούκλας στο Βυζάντιο, αλλά και στην Ευρώπη, που κράτησαν πολλά χρόνια η κάθε μια. Οι άνθρωποι των περιοχών αυτών χωρίς καμία ιατρικοί βοήθεια πέθαιναν κατά χιλιάδες κάθε μέρα. Υπολογίζετε ότι στην πρώτη τα θύματα να έφθασαν τις 40 000 000 και στην δεύτερη τα 25 000 000.
Για να καταλάβετε το μέγεθος της βλακείας τους οι Χριστιανοπατέρες του μεσαίωνα απαγόρευαν στις γυναίκες να πηγαίνουν στο γιατρό για να τεκνοποιήσουν, γιατί η παλαιά διαθήκη γράφει για την γυναίκα «με πόνους θα γεννάς τα παιδιά σου». Μπορείτε αγαπητοί φίλοι να καταλάβετε πόσες γυναίκες πέθαναν επάνω στον τοκετό, όταν και σήμερα που διαθέτουμε τόσα μέσα δεν παύει ο τοκετός να είναι μια επικίνδυνη διαδικασία. Αυτά είναι εγκλήματα που διέπραξαν οι Χριστιανοπατέρες, κατά τα άλλα η θρησκεία θέλει σώνει και καλά να τους θεωρήσουμε αγίους.
Έτσι δεν αποδέχομαι να βάλω τα παραμύθια του Μωυσή και κάποια του χριστού πάνω από την σύγχρονη επιστήμη. Με την χριστιανική θρησκεία ασχολούμαι διότι την θεωρώ ότι ήταν ο νεκροθάφτης του Ελληνικού πολιτισμού, και μας φόρτωσε με 1000 χρόνια σκοταδισμό και οπισθοδρόμηση.
Λένε οι θρησκόληπτοι ότι άλλο οι άνθρωποι και άλλο η θρησκεία. Όμως για μένα επειδή την θρησκεία την έφτιαξαν άνθρωποι , δεν τα ξεχωρίζω τους θεωρώ όλους υπεύθυνους. Με λίγα λόγια θεωρώ τις θρησκείες ως ένα «κωμικοτραγικό κατάλοιπο της διανοητικής εξέλιξης του ανθρώπου». Που όσο μορφώνετε τόσο θα απομακρύνετε από αυτή. Ασκώ κριτική στις θρησκείες για να επιβεβαιώσω την θέση μου σε αυτό το θέμα. Και πολύ λίγο με ενδιαφέρει να κάνω θεολογική συζήτηση. Ναι θαυμάζω τους προγόνους μας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αποδέχομαι το 12άθεο. Παρ’ όλο που αυτό ελάχιστα έγινε εμπόδιο στην επιστημονική έρευνα. Ενώ για τον χριστιανισμό η πρόοδος στις επιστήμες είναι βόρβορος ακολασίας, και στην Δυτική Ευρώπη η ιερά εξέταση οδηγούσε στη πυρά τον κάθε επιστήμονα που διαφωνούσε με τις βλακείες του κάθε Πάπα. Πάρτε μια γεύση από τον παρακάτω (Άγιο)
Ο ιερομόναχος Αθανάσιος ο Πάριος (1723-1813) κορυφαίος των «Κολλυβάδων».
Διετέλεσε σχολάρχης της Χίου, (1786-1813). Αν και έζησε τα χρόνια που η Ευρώπη εδονήτο από τις νέες ιδέες του διαφωτισμού, αυτός ήταν κολλημένος στο μεσαιωνικό σκοταδισμό, παρουσιάζοντας πλούσια συγγραφική δράση κατά των νέων ιδεών, και μακροσκελή λίβελο κατά της Γαλλικής επανάστασης, και του Ελληνικού πολιτισμού.
Το 1798 στο νεοσύστατο πατριαρχικό τυπογραφείο τυπώνει την «Χριστιανική απολογία».
Το 1802 τυπώνει το «Αντιφώνησις προς τον παράλογον ζήλον των από της Ευρώπης ερχομένων φιλοσόφων». Κατά τον συγγραφέα των ανωτέρω βιβλίων η Ευρώπη είναι βόρβορος ακολασίας, η πρόοδος των επιστημών πηγή αθεΐας οι νέοι φιλόσοφοι «αντίχριστοι»?
Κοντά στην αθεΐα μετοχετεύουν στις ψυχές και το «δολερόν φαρμάκι της αποστασίας».
Ακόμη καταγγέλλει ότι οι νέοι τούτοι φιλόσοφοι κρατούν « βιβλίον αποστασίας εις την αριστερά και μάχαιραν εις την δεξιάν». Επίσης γράφει: «το γένος των Ελλήνων είναι άξιον περιφρονήσεως και ταλανισμού, όχι διότι του έλειψαν οι Ηράκλειτοι, οι Πυθαγόριαι, οι Πλάτωνες, και οι Αριστοτέλεις και οι τιούτοι άλλοι μετεωρολέσχαι, αλλά διότι έλειψαν οι Αθανάσιοι, οι Bασίλειοι, οι Κύριλλοι».
Δεν δίσταζε πολλές φορές να χρησιμοποιεί ακόμη και την έκφραση «ντρέπομαι γιατί είμαι Έλληνας», και με το «άξιοι μαχαίρας οι Ελληνόφρονες», έδειχνε πόσο μεγάλος ανθέλληνας ήταν. Αυτόν τον μισέλληνα η εκκλησία της Ελλάδος έσπευσε και τον αγιοποίησε.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΤΟΜΟΣ ΙΑ΄ Σελ. 450

Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ.

Έλληνες οι γεννήτορες του λατινικού αλφαβήτου – διαφορετικό 
 
Η αρχαία πόλη στη θέση Βιγλατούρι της Κύμης, που η αρχαιολογική σκαπάνη της αρχαιολόγου Έφης Σακελλαράκη έφερε στο φως δεν είναι άλλη από την αρχαία Κύμη. Τα αρχαιολογικά ευρήματα της ανασκαφής έρχονται να επιβεβαιώσουν την ήδη υπάρχουσα άποψη ότι το ιδιότυπο αλφάβητο της αρχαίας Κύμης είναι το λατινικό αλφάβητο.
Το αλφάβητο αυτό όπου το Σ γράφετε ως C, το Γ ως G, το Δ ως D, το Ξ ως X, το Ρ ως R, και το Υ ως U, αποτέλεσε την βάση που επάνω χτίστηκε το λατινικό αλφάβητο. Αλλά και άλλες πόλεις της Ευβοίας όπως η Ερέτρια και η Χαλκίδα είχαν το ίδιο αλφάβητο. Ακόμη φαίνεται ότι μέχρι να επικρατήσει οριστικά το Ιωνικό αλφάβητο, κυκλοφορούσαν και άλλα.
Αν λάβουμε υπόψη ότι σήμερα αυτοί που δεν μιλούν Ελληνικά από μικρή ηλικία, αδυνατούν να προφέρουν τα γράμματα Δ, Γ, καθώς και μεμονωμένα το Μ, από το Π το Γ από το Κ και το Ν από το Τ. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι πιθανώς η διαφοροποίηση αυτή έγινε διότι πολλοί από τους κατοίκους της Εύβοιας ήσαν ξενόφερτοι που αδυνατούσαν να προφέρουν τα παραπάνω γράμματα. Η ανάγκη αυτή οδήγησε στη δημιουργία του ιδιότυπου αυτού αλφαβήτου.
Ευβοείς και κυρίως Κυμαίοι περί το 770 και 760 π.χ. ίδρυσαν στην Ν. Ιταλία την πρώτη τους αποικία στην νήσο Πιθηκούσες. Λίγα χρόνια αργότερα οι Πηθυκούσιοι ιδρύουν στην ηπειρωτική Ιταλία την Κύμη, (σημερινή Κούμα). Η πόλις είχε μια φυσική ακρόπολη, και ήταν απρόσιτη από τις τρεις μεριές. Νέοι άποικοι από την Έυβοια, και την Τανάγρα αύξησαν τον πληθυσμό της. Μέχρι το 600 π.χ. οι Κυμαίοι απλώνονταν βορείως στα Φλεγραία πεδία, που πλαισιώνουν από βορά τον κόλπο της Νεαπόλεως. Στη συνέχεια σε συνεργασία με τους Ροδίους, ιδρύουν την Παρθενόπη, προκάτοχο της σημερινής Νεάπολις. Στο ίδιο διάστημα εποικίζουν τα νησιά του κόλπου, Πανδάτειρα και Ποντία, που ονομάζονταν και Καπρέα. Σημερινή ονομασία, Κάπρι.
Προς τιμή του Ηρακλή ιδρύουν την άτυχη, αλλά και τυχερή για μας σήμερα πόλη Ηράκλεια, σημερινό Ερκουλάνο. Η πόλη ήταν άτυχη, γιατί το 79 μ. χ. Με την έκρηξη του Βεζούβιου καταπλακώθηκε με πολλά μέτρα λάβας, και χάθηκε παντελώς για πολλούς αιώνες. Τυχερή όμως γιατί η αρχαιολογική σκαπάνη, έφερε στο φως μια πόλη της εποχής εκείνης ανέπαφη. Εκεί βρέθηκε και μια αξιόλογη βιβλιοθήκη με πολλούς τόμους από παπύρους, καρβουνιασμένους από την λάβα. Όμως οι σύγχρονοι μέθοδοι επέτρεψαν την ανάγνωση των. Αναφέρονται κυρίως στην Επικούρειο φιλοσοφία, και στον Επικούρειο φιλόσοφο της εποχής εκείνης Φιλόδημο, που οι γυναίκες, και το κρασί ήταν η αδυναμία του.
Μετακομίζοντας στη νέα τους πατρίδα οι Κυμαίοι, φαίνεται ότι έφεραν και το αλφάβητο τους. Την άποψη αυτή ενισχύει ένα ποτήρι του 8ου αιώνα π.χ. προερχόμενο από τάφο που βρέθηκε στις Πιθηκούσες. Το γνωστό ποτήρι του Νέστορα, που έχει επιγραφή με χαρακτήρες από το αλφάβητο της Κύμης, και θεωρείτε ως η αρχαιότερη Ελληνική επιγραφή που βρέθηκε στην δύση.
Στο ποτήρι αυτό διαβάζει κανείς, ''Είμαι το γλυκόπιοτο ποτήρι του Νέστορα, όποιος πιει από αυτό το ποτήρι, αυτόν αμέσως θα τον κυριεύσει ο πόθος της Αφροδίτης με το όμορφο στεφάνι''. Αυτή η αναφορά στον Νέστορα αποδεικνύει ότι τα Ομηρικά έπη ήταν πασίγνωστα στους Κυμαίους από τον 8 ον π. χ. αιώνα.
Από τους Κυμαίους το αλφάβητο το πήραν οι Ετρούσκοι, οι Τυρήνιοι και μετά οι Λατίνοι. Για την επιβεβαίωση των παραπάνω μεταξύ των άλλων ο Αμερικανός ιστορικός Γουίλ Ντιράν είπε ''Το αλφάβητο μας προήλθε από την Ελλάδα δια μέσου της Κύμης''. Ο Γάλλος Ακαδημαϊκός Πώλ Φορ είπε ''Ποιος δεν ξέρει ότι το Ετρουσκικό αλφάβητο είναι όλο δανεισμένο από τους Έλληνες της Κύμης''.
Η αρχαιολογία γράφει ο Ιταλός συγγραφέας Βαλέριο Μονφρέντι στην περίπτωση της Πιθηκούσας είναι σε θέση όχι μόνο να επιβεβαιώσει το δεδομένο της γραπτής παράδοσης, αλλά επίσης, απροσδόκητα να αποκαλύψει ξανά το πολιτισμικό εύρος των αποικιών.
Ο Βολτέρος ο επιφανέστερος των διαφωτιστών είπε ''Επιθυμία μου είναι η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή γλώσσα όλων των λαών''.
Ιωαννης Θεοδωροπουλος

Με Το νομοσχέδιο Αδικούνται οι μικροπαραγωγοί!