Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016
Διεκδικούμε “Ό,τι Ιστορικώς, Φυλετικώς, Εθνολογικώς, Γλωσσικώς και Πολιτιστικώς ανήκει στην Ελλάδα”...
http://www.elkosmos.gr/apoklistiko-olokliro-to-kimeno-tis-idritikis-diakirixis-tis-politikis-kiniseos-tou-konstantinou-plevri/
Διεκδικούμε “Ό,τι
Ιστορικώς, Φυλετικώς, Εθνολογικώς, Γλωσσικώς και Πολιτιστικώς ανήκει
στην Ελλάδα”
Σκοπός του παρόντος είναι να προσδιορίση τον δημόσιον λόγον της
πολιτικής κινήσεως ‘‘Ε.Μ.Ε.Ι.Σ’’ (Ενωτικό Μέτωπο Ελληνικής Ιδεολογίας
Συμπατριωτών). Ο πολιτικός λόγος, κατά τον Αριστοτέλη, ο οποίος πρώτος
περιέγραψε την διάκρισι των λόγων, (πανηγυρικός, δικανικός, πολιτικός),
αναφέρεται στο μέλλον και οφείλει να καθορίζη τρόπους και μέσα δια των
οποίων οικοδομείται η ιδανική Πολιτεία. Κραυγαί, ύβρεις και συνθήματα
δεν επιλύουν προβλήματα. Λύσεις των προβλημάτων επιτυγχάνονται μόνον με
ορθάς εκτιμήσεις των υπαρχουσών ενδείξεων και με επικαίρους αποφάσεις,
ώστε και πρόληψις να υπάρχη, αλλά και αποτελεσματική θεραπεία να
πραγματοποιήται. Ένδειξις δε είναι, συμφώνως πρός έναν παλαιόν ορισμόν,
΄΄η σκιά των επερχομένων γεγονότων΄΄.
Με στόχον να τεθή τέρμα στο τέλμα της Εθνικής και κοινωνικής παρακμής
της Πατρίδος μας, θέτομεν ως βάσιν των επιδιώξεών μας:
ΕΘΝΙΚΑ: Η κίνησίς μας ξεκινά από την πίστιν της εις την Μεγάλην Ιδέαν
του Έθνους των Ελλήνων, η οποία εκφράζεται με δυο τρόπους. Πρώτον με την
αρχαίαν θέσιν ότι ο Ελληνισμός οφείλει να ενισχύεται και να
αναπτύσσεται εκεί όπου ευρίσκεται, που συνέπιπτε με την θέσιν του
Ιωάννου Μεταξά και Δεύτερον με την Βυζαντινήν θέσιν της εδαφικής
ολοκληρώσεως του Έθνους, που επιτυγχάνεται με την απελευθέρωσιν
Ελληνικών Εδαφών που ακόμη ευρίσκονται υπό κατοχήν.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ: Άμεσος αντιμετώπισις των προβλημάτων που μαστίζουν την
κοινωνίαν ,όπως τα ναρκωτικά, το λαθρομεταναστευτικόν, η
εγκληματικότης, η υπογεννητικότης, η ανεργία, ο ηθικός ξεπεσμός, η
διαφθορά κ.τ.λ.
ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΑ: Δημιουργία ισχυρού κράτους, που να επιβάλη την θέλησίν του
ώστε να επιτυγχάνεται ωφέλεια του συνόλου των πολιτών και όχι
πελατειακής ικανοποιήσεως. ΄΄Νόμος και τάξις΄΄ είναι δια την κίνησίν μας
κυριαρχική επιδίωξις της πολιτείας. Η αντιμετώπισις των κινδύνων που
απειλούν την Πατρίδα μας, αποτελεί πρωταρχικόν καθήκον και υποχρέωσις,
διότι υπερτάτη αξία, για μας, είναι το Έθνος, δηλαδή η φυσική κοινότης
των Ελλήνων, κοινότης ψυχική-πνευματική-φυλετική-ιστορική-γλωσσική και
πολιτιστική. Γενικώς προσβλέπομε εις την οικοδόμησιν πολιτείας, της
οποίας η πολιτική θα είναι Εθνική, Εργατική, Λαϊκή ...
Διαβάστε περισσότερα www.elkosmos.gr/apoklistiko-olokliro-to-kimeno-tis-idritikis-diakirixis-tis-politikis-kiniseos-tou-konstantinou-plevri/ © www.elkosmos.gr
Διαβάστε περισσότερα www.elkosmos.gr/apoklistiko-olokliro-to-kimeno-tis-idritikis-diakirixis-tis-politikis-kiniseos-tou-konstantinou-plevri/ © www.elkosmos.gr
Διεκδικούμε “Ό,τι
Ιστορικώς, Φυλετικώς, Εθνολογικώς, Γλωσσικώς και Πολιτιστικώς ανήκει
στην Ελλάδα”
Σκοπός του παρόντος είναι να προσδιορίση τον δημόσιον λόγον της
πολιτικής κινήσεως ‘‘Ε.Μ.Ε.Ι.Σ’’ (Ενωτικό Μέτωπο Ελληνικής Ιδεολογίας
Συμπατριωτών). Ο πολιτικός λόγος, κατά τον Αριστοτέλη, ο οποίος πρώτος
περιέγραψε την διάκρισι των λόγων, (πανηγυρικός, δικανικός, πολιτικός),
αναφέρεται στο μέλλον και οφείλει να καθορίζη τρόπους και μέσα δια των
οποίων οικοδομείται η ιδανική Πολιτεία. Κραυγαί, ύβρεις και συνθήματα
δεν επιλύουν προβλήματα. Λύσεις των προβλημάτων επιτυγχάνονται μόνον με
ορθάς εκτιμήσεις των υπαρχουσών ενδείξεων και με επικαίρους αποφάσεις,
ώστε και πρόληψις να υπάρχη, αλλά και αποτελεσματική θεραπεία να
πραγματοποιήται. Ένδειξις δε είναι, συμφώνως πρός έναν παλαιόν ορισμόν,
΄΄η σκιά των επερχομένων γεγονότων΄΄.
Με στόχον να τεθή τέρμα στο τέλμα της Εθνικής και κοινωνικής παρακμής
της Πατρίδος μας, θέτομεν ως βάσιν των επιδιώξεών μας:
ΕΘΝΙΚΑ: Η κίνησίς μας ξεκινά από την πίστιν της εις την Μεγάλην Ιδέαν
του Έθνους των Ελλήνων, η οποία εκφράζεται με δυο τρόπους. Πρώτον με την
αρχαίαν θέσιν ότι ο Ελληνισμός οφείλει να ενισχύεται και να
αναπτύσσεται εκεί όπου ευρίσκεται, που συνέπιπτε με την θέσιν του
Ιωάννου Μεταξά και Δεύτερον με την Βυζαντινήν θέσιν της εδαφικής
ολοκληρώσεως του Έθνους, που επιτυγχάνεται με την απελευθέρωσιν
Ελληνικών Εδαφών που ακόμη ευρίσκονται υπό κατοχήν.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ: Άμεσος αντιμετώπισις των προβλημάτων που μαστίζουν την
κοινωνίαν ,όπως τα ναρκωτικά, το λαθρομεταναστευτικόν, η
εγκληματικότης, η υπογεννητικότης, η ανεργία, ο ηθικός ξεπεσμός, η
διαφθορά κ.τ.λ.
ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΑ: Δημιουργία ισχυρού κράτους, που να επιβάλη την θέλησίν του
ώστε να επιτυγχάνεται ωφέλεια του συνόλου των πολιτών και όχι
πελατειακής ικανοποιήσεως. ΄΄Νόμος και τάξις΄΄ είναι δια την κίνησίν μας
κυριαρχική επιδίωξις της πολιτείας. Η αντιμετώπισις των κινδύνων που
απειλούν την Πατρίδα μας, αποτελεί πρωταρχικόν καθήκον και υποχρέωσις,
διότι υπερτάτη αξία, για μας, είναι το Έθνος, δηλαδή η φυσική κοινότης
των Ελλήνων, κοινότης ψυχική-πνευματική-φυλετική-ιστορική-γλωσσική και
πολιτιστική. Γενικώς προσβλέπομε εις την οικοδόμησιν πολιτείας, της
οποίας η πολιτική θα είναι Εθνική, Εργατική, Λαϊκή ...
Διαβάστε περισσότερα www.elkosmos.gr/apoklistiko-olokliro-to-kimeno-tis-idritikis-diakirixis-tis-politikis-kiniseos-tou-konstantinou-plevri/ © www.elkosmos.gr
Διαβάστε περισσότερα www.elkosmos.gr/apoklistiko-olokliro-to-kimeno-tis-idritikis-diakirixis-tis-politikis-kiniseos-tou-konstantinou-plevri/ © www.elkosmos.gr
Ο Αϊ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ, ΔΙΧΩΣ ΔΩΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΑΚΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.!
Άγιε Βασίλη, έφτασες νωρίτερα εφέτος,
Και δίχως το σακούλι σου με δώρα, νέτος – σκέτος.!
Σε βλέπω όμως Γέρασες, τα τελευταία χρόνια,
Γένια – Μαλλιά είχες λευκά, μα… τώρα έγιναν χιόνια.
Άλλες χρονιές ερχόσουνα, με σάκο φορτωμένος,
Τώρα φαίνεσαι αδύναμος, και κακοπερασμένος.
Ούτε το σάκο κουβαλάς στην πλάτη, να βαραίνεις,
Ούτε το κάρο σου τραβάς, μα… περπατάς και γέρνεις.!
Μήπως η κρίση έφτασε, και στα Ουράνια πάνω,
Άλλωστε ποια εξήγηση στον Νου μου άλλη, να βάνω.;
‘Εφτασε η Μέρκελ μέχρι εκεί.; Σας έβαλε μ(ου)νημόνια,
Υποθηκεύσατε κι Εσείς, Παιδιά Σκυλιά, κι Εγγόνια.;
Η νέα τάξη ανέβηκε, κι άλλαξε δεδομένα.;
Πληρώνεστε με Κάπιταλ κοντρόλ, δεδουλευμένα.;
Περίεργο μου φαίνεται, δε το πιστεύω ακόμα,
Εσείς είχαμε Σύριζα, με Αριστερή πλατφόρμα.!
Μα άκουσα πως φύγανε, τους βάλανε στην πάντα,
Το Λαφαζάνη, τη Ζωή, κι ακόμα άλλους σαράντα.
Άγιε μου πες μου να χαρείς, τι στο καλό συμβαίνει,
Όπως εδώ οι ζωντανοί, πεινούν κι οι πεθαμένοι.;
Αν είναι έτσι θα σκεφτώ, αν πρέπει να πεθάνω,
Εγώ και με το διάβολο άμα χρειαστεί, τα βάνω.
Πες μου αλήθεια έχετε κι εκεί, κι Εσείς, Τσίπρα – Καμένο,
Να σκύβουνε στο Σόιμπλε, Ναζί, «διαβολεμένο».;
Αν είναι έτσι έχομε Άγιε κοινά, καμπόσα,
Εδώ άμα αγριέψει η Άντζελα, κατάπιανε τη γλώσσα.
Τέτοια «θεριά» έχομε εμείς, που Κυβερνούν τη Χώρα,
Ξεσπάνε την αγριάδα τους, στους καστανάδες τώρα.
Σε καμιά Γριούλα Λαϊκής, με δυο κιλά σπανάκι,
Εκεί να δεις αγριότητα, τρομάζουν τον Κοσμάκη.
Κατά τα άλλα, Αριστερά μας Κυβερνάει «λέμε»,
Κι απ’ την πολλή μας τη Χαρά, αντί για Γέλια… Κλαίμε.!
Αχ, ρε Πλαστήρα να Χαρείς
Κι εσύ μας έφυγες νωρίς,
Αφύλαχτο περβόλι
Η Χώρα… κλέβουν όλοι.
Αν τρώνε τούτοι μοναχά οι ντόπιοι μας, χαλάλι,
Όλη η Ευρώπη εδώ ξεσπά, οι Βαυαροί κι οι άλλοι.
Άγιε Εσύ για δε μιλάς, κι αφήνεις μόνο εμένα,
Σ’ ευχαριστώ που μ’ άκουσες, πολλά έχω απωθημένα.
Όμως Εγώ ένας ταπεινός πιστός σου είμαι, και θέλω,
Βοήθα την Ελλάδα μου, την κάμανε «μπουρδέλο».
Όλα Στο Φως μαζί με Τριάδα Ζερβού Πανταζή
**********************************************************
Μετά μεγάλης προσοχής, τον άκουσα τον Άγιο,
Μου είπε:
Όσο και να προσεύχεστε, η Χώρα… είναι «Ναυάγιο».
Πολλά χρόνια βουλιάξατε τη χώρα σας, μου λέει,
Φταίτε… δεν την αλλάξατε, δέχεστε κι άλλα χρέη.
Εκείνοι που σας κλέψανε, αυτοί και σας χρωστάνε,
Κι αντί να σας τα δώσουνε, διπλά τριπλά βουτάνε.
Εκείνοι με τον Πόλεμο, κατάστρεψαν τη Χώρα,
Χρυσό, Λεφτά σας πήρανε, πάρτε τα εδώ και τώρα.!
Κι αφού εσείς Κυβέρνηση, δεν έχετε, με αρ@ίδια,
Όλα θα σας τα πάρουνε, μέχρι… τα κεραμίδια.
Ήδη -μου λέει- άκουσα, πως… σας εκπλειστηριάζουν,
Σε κινητά κι ακίνητα, οι Ούννοι εξουσιάζουν.
Φιλότιμο η Κυβέρνηση που έχετε, δεν έχει,
Τους βρίζουνε τους φτύνουνε, κι εκείνοι... λένε βρέχει.
Αν είχανε φιλότιμο, και τσίπα μία στάλα,
Θα γράφανε στ’ αρ@ίδια τους, τη Μέρκελ την «κουφάλα».!
«Οικόπεδο» από κτίσεως η Ελλάδα, είναι δικό σας,
Οφείλετε ακέραια να πάει, στον Εγγονό σας.
Του Χρόνου Θέλω Να Σας Βρω Με Ελλάδα, Πιο Μεγάλη.!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ…
Τα Ξαναλέμε Πάλι...!!
Τάκης Σταυριανάκος
Οι Eleni Palamara και Όλα Στο Φως κοινοποίησαν τη δημοσίευση του Όλα Στο Φως.
Οικονομική ανάπτυξη επί 21ης Απριλίου - Για πρώτη και τελευταία φορά έγινε ΑΝΑΤΙΜΗΣΗ της Δραχμής (επί Ανδρέα έγιναν 3 υποτιμήσεις, επί Σημιτη 1)
1. Εθνικό Εισόδημα:1967 = 774$1973 = 1830$2. Ρυθμός Αναπτύξεως ΑΕΠ
1974 = 8.4%3. Εθνικό Νόμισμα:
έως 1967 = δέκατη θέση, καθ όλη την διάρκεια της 21ης Απριλίου 1η θέση διεθνώς. Αποτέλεσμα η ΑΝΑΤΙΜΙΣΗ 10% στις 20.10.1973
4. Τιμάριθμος 2,6% (ο μικρότερος Παγκοσμίως)
5. Μ.Ο. Παραγωγικότητος της Οικονομίας ανά έτος:
7.5% καταλαμβάνοντας την 1η θέση στις χώρες ΟΟΣΑ
6. Επενδύσεις:
Μέσος Ετήσιος ρυθμός αυξήσεως ιδιωτών ήταν 10%
Μέσος Ετήσιος ρυθμός αυξήσεως Δημοσίων ήταν 10.9%
Επαναπατρισμός Κεφαλαίων 70%
7. Ακαθάριστες Επενδύσεις Παγίου Κεφαλαίου:
Μέσος Ετήσιος ρυθμός αναπτύξεως 14.6%
8. Κεφαλαιουχικός Εξοπλισμός:
14,2%
9. Πληθωρισμός:
κάτω του 3% ακόμη και κατά την Πετρελαϊκή Κρίση
10. Δημόσιο Χρέος:
22% του ΑΕΠ
11. Εξαγωγές Βιομηχανικών προϊόντων:
έως 1967 = 72.000.000$
1973 = 1.160.000.000$
το 1973 είχαμε ΜΗΔΕΝΙΚΗ ανεργία
Το 1967 ο Προϋπολογισμός παρελήφθη με έλλειμμα 500.000.000 δρχ, και το 1973 παρεδόθη με πλεόνασμα 4.700.000.000 δρχ.
Δημοσιονομική Μεταρρύθμιση
1. Απαλλαγή από φόρους των χαμηλών εισοδημάτων
2. μείωση φορολογίας κατά 33% των μικρών και μεσαίων εισοδημάτων
3. κατάργηση φόρος ακινήτων
4. απαλλαγή φόρων και δασμών στα καύσιμα και υλικά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (μείωση κόστους, ανταγωνιστικές τιμές για προσέλκυση παγκόσμιου τουρισμού ήτοι συναλλάγματος μερικές χιλιάδες το 1966, 2,5 εκατ. το 1972)
5. ρύθμιση φορολογίας των Ναυτιλιακών επιχειρήσεων
6. Συντάξεις ΟΓΑ αυξήθηκαν κατά 70% συν δωρεάν ΙατροΦαρμακευτική περίθαλψη
7. Συντάξεις ΝΑΤ αυξήθηκαν 43%-53%
8. Συντάξεις ΙΚΑ, ΤΣΑ, ΤΕΒΕ αυξήθηκαν 10%-19%
9. Το ΙΚΑ για πρώτη φορά κατέστη πλεονασματικό
10. φοροαπαλλαγές για Πολύτεκνους και θέσπιση επιδομάτων
11. Έφτιαξε το Πυρηνικό Κέντρο «Δημόκριτος»
12. Ξεκίνησε από το Κράτος η προσπάθεια εκδόσεως ΌΛΩΝ των αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων
13. Πρώτη φορά εφαρμόσθηκε δωρεάν Παιδεία, άτοκα φοιτητικά δάνεια, μειωμένα φοιτητικά εισιτήρια, δωρεάν υγειονομική περίθαλψη, υπερδιπλασιασμός της σχολικής στέγης
Ναυτιλία
έως 1967 = 1775 πλοία υπό Ελληνική Σημαία χωρητικότητας 7.850.000 τόνων (σε 150 χρόνια)
το 1973 = 3.150 πλοία υπό Ελληνική Σημαία χωρητικότητας 24.000.000 τόνων (σε 6,5 χρόνια)
– εγκαταστάθηκαν στον Πειραιά 562 Ναυτιλιακές επιχειρήσεις
– Ιδρύθηκαν Ναυπηγεία Ελευσίνος, Νεώριον Σύρου, κατασκευάστηκε δεξαμενή καθελκύσεως πλοίου 240.000 τόνων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
– Εξαλείφθηκε η ανεργία των Ναυτικών, αυξήθηκαν κατά 40% οι αμοιβές των, καθιερώθηκε ο 13ος μισθός, αυξήθηκαν οι μέρες αδείας, αυξήθηκαν οι συντάξεις κατά 43%-53%, το ΝΑΤ είχε αποθεματικό 100.000.000$+
ΔΕΗ
1950-1967: 3.281 χωριά και οικισμοί (73.4%) – ισχύς 1.385 ΜWΗ
1967-1973: 5.634 χωριά και οικισμοί (98.7%) – ισχύς 3.443 MWH
Ραδιο-Τηλεπικοινωνίες
έως 1967 = 400.000
έως 1973 = 1.900.000 (98.6%) Η τηλεφωνική σύνδεσις έφτασε και στο πλέον ακραίο και μικρό χωριό της Ελλάδος.
πραγματοποιήθηκε η αυτοματοποίηση των υπεραστικών κλήσεων
06.05.1970 λειτούργησε η πρώτη κεραία δορυφορικού σταθμού εδάφους το «ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ 1» συνδέοντας την Ελλάδα με τις ΗΠΑ, Καναδά, Μ. Βρετανία
06.10.1972 λειτούργησε η δεύτερη κεραία δορυφορικού σταθμού εδάφους το «ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ 2» συνδέοντας την Ελλάδα με χώρες Ινδικού Ωκεανού, Αυστραλία, Ιαπωνία και Κίνα
– Ανέγερσις πύργου του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη
– Επιτεύχθηκε η εν πλώ ραδιοσυνδιάλεξις με τα ποντοπόρα πλοία της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας
– ίδρυση ΥΕΝΕΔ (Υπηρεσία Ενημερώσεως Ενόπλων Δυνάμεων) και ΕΙΡΤ (Εθνικόν Ίδρυμα Ραδιοφωνίας – Τηλεοράσεως)
Aλλα έργα:
– Ύδρευσις παντού
– Οδικό Δίκτυο παντού
– 31 Αεροδρόμια
– 92 Λιμάνια
– 151 νέα Σχολεία (έναντι 148 από ιδρύσεως Κράτους)
– Γέφυρες, πλατείες, εκκλησίες, σχολεία, δημαρχιακά μέγαρα
– ΟΣΕ
– ΕΛΤΑ
– Υ.Π.Α.
– Για πρώτη φορά διετέθη από τον Κρατικό Προϋπολογισμό το ποσόν των 500.000.000 δρχ ετησίως για Επιστήμη και Έρευνα
– Τεράστια προσπάθεια επαναπατρισμού Ελλήνων Επιστημόνων με το «Α΄Παγκόσμιο Συνέδριο Ελλήνων Επιστημόνων Εξωτερικού» την 23η Αυγούστου του 1973.
Σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν επί 21ης Απριλίου
– Εγνατία Οδός
– Αεροδρόμιο Σπάτων
– Τύρφη Φιλίππων
– Ύδρευση Αθηνών εκ Μόρνου και Εύηνου
– Άρδευση Αργολικής Πεδιάδος
– ΜΕΤΡΟ Αθηνών
– ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης
– Εθνικό Χωροταξιακό Σχέδιο
– Εθνικό Κτηματολόγιο
– Νέο Διοικητικό Κέντρο Αθηνών
– Για πρώτη φορά διετέθη από τον Κρατικό Προϋπολογισμό το ποσόν των 500.000.000 δρχ ετησίως για Επιστήμη και Έρευνα
– Τεράστια προσπάθεια επαναπατρισμού Ελλήνων Επιστημόνων με το «Α΄Παγκόσμιο Συνέδριο Ελλήνων Επιστημόνων Εξωτερικού» την 23η Αυγούστου του 1973
Από την λήξη του ΒΠΠ η Ελλάδα εξαρτώταν στα εξοπλιστικά από την δωρεάν Αμερικανική «βοήθεια»η οποία ήταν σε αναλογία 4 προς 10 με την Τουρκία.
Η 21η Απριλίου έθεσε νέα πολιτική:
πρώτον: Προετοιμασία για ενδεχόμενο τοπικού Πολέμου με χώρα του ΝΑΤΟ
δεύτερον: Πλήρη κάλυψη Εθνικού χώρου με εξοπλισμούς ΓΕΣ,ΓΕΑ,ΓΕΝ πέραν της Αμερικανικής και Γερμανικής «βοηθείας»
τρίτον: σύνταξη δυο 5ετών προγραμμάτων Εξοπλισμού Ενόπλων Δυνάμεων ΕΞ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ, με σκοπό την ανατροπή του συσχετισμού δυνάμεων με την Τουρκία, και την αυτόνομη εξασφάλιση τους γεωστρατηγικού και γεωπολιτικού χώρου Ελλάδος – Κύπρου
Δαπάνες για την Εθνική Άμυνα:
προ 21ης Απριλίου = 44.100.000.000 δρχ
μετά 21ης Απριλίου = 130.900.000.000 δρχ
δαπάνες για τον εξοπλισμό:
προ 21ης Απριλίου = 0
μετά 21ης Απριλίου = 3.000.000.000$
Καθ όλη την περίοδο της 21ης Απριλίου το στόμα της Τουρκίας και των εχθρών εκρατήθη ερμητικά κλειστό σε προκλήσεις. Ουδεμία εναέρια ή θαλάσσια παραβίασις έγινε ακόμα και όταν έγιναν έρευνες για υδρογονάνθρακες στην Ελληνική Υφαλοκρηπίδα
Ο Πόλεμος και μετά ο Συμμοριτοπόλεμος ερείπωσε την ύπαιθρο, οι αγρότες αναγκάστηκαν να χρεωθούν με δάνεια από την Αγροτική Τράπεζα, άλλα…
Το 1962 τα χρέη ήταν τόσα που η ΑΤΕ έκανε κατασχέσεις, προσωποκρατήσεις καταστρέφοντας την αγροτιά, και κατ επέκταση το Ελληνικό Κράτος αφού η Αγροτική Παραγωγή ήταν (ειδικά τότε) η ραχοκοκκαλιά του Έλληνα. Η ΑΤΕ έκοψε τα δάνεια, οι Αγρότες αναγκάστηκαν να πάνε στους Τοκογλύφους με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ο Καραμανλής αρνήθηκε ρύθμιση, ο Παπανδρέου το 1963 έκανε ρύθμιση μαϊμού.
30 Μαρτίου 1968 στις 11:15 ο Γ. Παπαδόπουλος είπε ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΙΣΜΟΝ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΧΡΕΩΝ (σελ 627 ο λόγος Παπαδόπουλου)
συνολικά 7.764.650.000 χαρίστηκαν (7.480.000.000 σε αγρότες και 384.000.000 σε συνεταιρισμούς)
Η Ανεπανάληπτη Οικονομική Ανάπτυξη που πέτυχε η Επανάστασις της 21ης Απριλίου χαρακτηρίστηκε διεθνώς ως «Οικονομικό Θαύμα». Η Απριλιανή Ελλάς διακρίθηκε διεθνώς τιμώμενη με δυο βραβεία «OSCAR Οικονομίας» δημοσιευμένα από την μεγαλύτερη οικονομική εφημερίδα του κόσμου τους financial times του Λονδίνου.
Το 1971 το βραβείο ήταν για τον ταχύ ρυθμό ανάπτυξης και την καλύτερη αντιπληθωριστική πολιτική τους κόσμου.
Το 1972 το βραβείο ήταν για την επίτευξη του υψηλότερου ρυθμού αναπτύξεως (8,5%) και την εξαιρετική νομισματική σταθερότητα.
Για πρώτη και τελευταία φορά έγινε ΑΝΑΤΙΜΗΣΗ της Δραχμής (επί Ανδρέα έγιναν 3 υποτιμήσεις, επί Σημιτη 1)
15ετές σχέδιο ανάπτυξης με στόχο τα 2.600$ το κατά κεφαλήν εισόδημα… σήμερα στην δημοκρατική κατά τα άλλα Ελλάδα 580 ευρώ μικτά…
Η Ελλάς παρητήθη της Αμερικανικής Βοήθειας. Σήμερα έχουμε το δανεικό ως ιδανικό…
http://katohika.gr/ellada/oikonomiki-anaptiksi-epi-21is-apriliou
Τι ειδαν στον ουρανο οι τρεις Μαγοι πριν 2 χιλιαδες και πλεον χρονια; Τι ήταν στην πραγματικότητα το Άστρο της Βηθλεέμ;
"Πού
είναι αυτός που γεννήθηκε Βασιλιάς των Ιουδαίων; Γιατί είδαμε τον
αστέρα του στην ανατολή και ήρθαμε να τον προσκυνήσουμε." - Κατά
Ματθαίον Ευαγγέλιο (2:2).
Αυτή η αναφορά στο Ευαγγέλιο του
Ματθαίου έχει εμπνεύσει επιστήμονες, αστρολόγους, αλλά και αρκετούς
άλλους, να αναζητήσουν ποιο ήταν εκείνο το άστρο ή το ουράνιο φαινόμενο,
που ακολούθησαν οι Μάγοι για να ανακαλύψουν το μέρος όπου γεννήθηκε ο
Ιησούς Χριστός.Μάλιστα, στη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων αιώνων, από τότε που η αστρονομική μας γνώση άρχισε να φτάνει σε νέα, υψηλά επίπεδα, έγιναν πολλές προσπάθειες για να δοθεί μία σαφής, επιστημονική εξήγηση στο Άστρο της Βηθλεέμ, για το οποίο έγραψε ο Ματθαίος.
Είναι προφανές ότι καμία από τις επιστημονικές ερμηνείες, αν και λογικές, δεν μπορεί να θεωρηθεί απολύτως ορθή, αφού τα στοιχεία δεν αρκούν για να θεωρηθούν δεδομένες αλήθειες. Για τον λόγο αυτό, σας παραθέτουμε τις πιο γνωστές από αυτές, με τα συν και τα πλην τους και αφήνουμε τον καθένα να βγάλει το δικό του συμπέρασμα.
Πρέπει να αναφέρουμε ότι, για την κριτική που γίνεται στις θεωρίες, κρατήθηκαν ως δεδομένα: (α) οι αναφορές του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου και (β) η πρόσφατη εκτίμηση της Βρετανικής Βιβλιοθήκης και της Βιβλιοθήκης του Αμερικανικού Κογκρέσου ότι ο Ηρώδης πέθανε το έτος 1 π.Χ. και άρα ο Χριστός γεννήθηκε ανάμεσα στα έτη 4 με 2 π.Χ.
Οι πιο γνωστές επιστημονικές ερμηνείες για το Άστρο της Βηθλεέμ
1. Καινοφανής ή υπερκαινοφανής αστέρας
Πρόκειται για θεωρία που ανέπτυξε πρώτος ο μεγάλος Γερμανός αστρονόμος και μαθηματικός Γιοχάνες Κέπλερ και έχει αρκετούς υποστηρικτές. Οι καινοφανείς (novae) και οι υπερκαινοφανείς (supernovae) αστέρες είναι εκρήξεις που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ή προς το τέλος της ζωής ενός άστρου.Το αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί κατά χιλιάδες ή και εκατομμύρια φορές η φωτεινότητά τους και να γίνουν πλέον ορατά στο ανθρώπινο μάτι. Αν κάτι τέτοιο είχε συμβεί, οι Μάγοι θα μπορούσαν να το παρατηρήσουν πολύ εύκολα στον νυχτερινό ουρανό. Υπάρχουν, όμως, δύο "τρύπες" στη θεωρία του Κέπλερ.
Πρώτα από όλα, στα αρχεία της εποχής της γέννησης του Χριστού, τόσο των δυτικών αστρονόμων όσο και των σπουδαίων Κινέζων, δεν αναφέρεται πουθενά τέτοιο μεγάλο φαινόμενο, όπως θα ανέμενε κάποιος. Επιπλέον, στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο ο Ηρώδης παρουσιάζεται να μην γνωρίζει για το Άστρο που αναφέρουν οι Μάγοι.
Με δεδομένο ότι η θέαση των ουρανών την εποχή εκείνη ήταν ευκολότερη, λόγω της απουσίας τεχνητού φωτισμού τα βράδια, οι άνθρωποι, μάλλον, ήταν πιο εξοικειωμένοι με την εικόνα τους. Και επομένως, η ξαφνική παρουσία ενός τέτοιου αστέρα δεν γίνεται να πέρασε απαρατήρητη.
2. Μετεωρίτης
Οι μετεωρίτες είναι ουράνια σώματα που εισέρχονται στην ατμόσφαιρα της Γης με αστρονομικές ταχύτητες και λάμπουν φωτεινά, καθώς καίγονται από τις τεράστιες θερμοκρασίες που προκαλεί αυτή η τριβή. Είναι τα γνωστά μας "πεφταστέρια" ή διάττοντες αστέρες, τα οποία θαυμάζουμε κάποια βράδια.Ξέρουμε, λοιπόν, ότι οι μετεωρίτες είναι εύκολο να παρατηρηθούν. Αλλά και αυτή η θεωρία παρουσιάζει κάποια κενά. Πάντα με βάση το κατά Ματθαίον, οι Μάγοι ταξίδεψαν, ακολουθώντας το Άστρο, από την ανατολή στην Ιερουσαλήμ και από εκεί στη Βηθλεέμ, όπου σταμάτησε. Ένα πεφταστέρι, όμως, είναι ορατό μόνο λίγες στιγμές.
Επιπρόσθετα, οι μετεωρίτες μπορεί να εμφανιστούν σε οποιοδήποτε σημείο του ουρανού, ενώ ο Ματθαίος κάνει λόγο για αστέρι στην ανατολή. Και τέλος, ένας μετεωρίτης δεν είναι ένα τόσο σπάνιο φαινόμενο ώστε οι Μάγοι να συνδυάσουν την εμφάνισή του με τον ερχομό του Βασιλιά των Ιουδαίων.
3. Κομήτης
Η θεωρία ότι το Άστρο της Βηθλεέμ ήταν κομήτης είναι από τις πιο πειστικές, αφού κατά κανόνα εμφανίζονται στην ανατολή και η παρουσία και κίνησή τους στον ουρανό διαρκεί για ικανοποιητικό διάστημα.Υπάρχει και πάλι, όμως, πρόβλημα. Πριν από 2 και πλέον χιλιάδες χρόνια και μέχρι τον Μεσαίωνα, οι κομήτες θεωρούνταν οιωνοί δεινών και καταστροφών και όχι χαρμόσυνων συμβάντων. Άρα είναι μάλλον παράλογο να υποθέσουμε ότι οι Μάγοι ακολούθησαν έναν κομήτη για να βρουν το μέρος γέννησης του Μεσσία.
Αλλά ακόμα και αν παραβλέψουμε το παραπάνω, πάλι με βάση τις γνώσεις μας και τα αρχεία της εποχής, κανένας κομήτης δεν φαίνεται ότι ήταν ορατός τα έτη που υπολογίζουμε ότι ο Ιησούς ήρθε στον κόσμο. Έτσι, παρά τα υπέρ της στοιχεία, η υπόθεση ότι το Άστρο ήταν κομήτης, δεν συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.
4. Μεταβλητός ή Επαναληπτικός Καινοφανής αστέρας
Μία σχετικά νέα θεωρία του Βρετανού αστρονόμου Mark Kidger προτείνει ότι το Άστρο της Βηθλεέμ δεν είναι άλλο από τον αστέρα DO Aquilae. Κατά τον Kidger, o DO Aquilae είναι ένας επαναληπτικός καινοφανής (recurrent nova) αστέρας. Δηλαδή, εκρήγνυται και αλλάζει τα επίπεδα φωτεινότητάς του ανά σύντομα διαστήματα.Με βάση το παραπάνω, ο Kidger υποθέτει ότι ο DO Aquilae βίωσε μία φωτεινή έκρηξη την περίοδο πριν τη γέννηση του Χριστού. Πράγματι, τα αρχεία των Κινέζων αστρονόμων καταγράφουν μία έκρηξη καινοφανούς αστέρα το 5 π.Χ., γεγονός που ενισχύει τη θεωρία του Βρετανού επιστήμονα.
Αλλά, πέραν του ότι το 5 π.Χ. δεν θεωρείται, πλέον, από τους περισσότερους ειδικούς ως πιθανή ημερομηνία γέννησης του Ιησού, μία πρόσφατη μελέτη, καταρρίπτει τη θεωρία, παρουσιάζοντας αποδείξεις ότι ο συγκεκριμένος αστέρας εξερράγη μόλις το 1925 και μάλιστα, δεν είναι τόσο φωτεινός ώστε να παρατηρηθεί εύκολα.
5. Ο πλανήτης Δίας
Μία από τις πιο δημοφιλείς θεωρίες είναι εκείνη του Rick Larson, ο οποίος μελέτησε τις προηγούμενες εικασίες για το Άστρο και κυκλοφόρησε τα αποτελέσματα της έρευνάς του και σε DVD. Το συμπέρασμά του θεωρείται από αρκετούς ως η πιθανότερο σωστή ερμηνεία των γραφομένων του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου.Σύμφωνα με τον Larson, ο Δίας, γνωστός από αρχαιοτάτων χρόνων ως ο Βασιλιάς των Πλανητών, τον Σεπτέμβριο του 3 π.Χ. (ημερομηνία που ταιριάζει στο πλαίσιο γέννησης του Ιησού), κατά τη διάρκεια της Εβραϊκής Πρωτοχρονιάς, προσέγγισε σε πολύ κοντινή απόσταση τον Βασιλίσκο, τον φωτεινότερο αστέρα στον αστερισμό του Λέοντα.
Μάλιστα, αφού ο Δίας προσέγγισε και προσπέρασε τον Βασιλίσκο, σταμάτησε και άρχισε να κινείται ανάδρομα, προσεγγίζοντάς τον μια δεύτερη φορά. Και στη συνέχεια, επέστρεψε στην κανονική του πορεία, πλησιάζοντας τον Βασιλίσκο και για μια τρίτη επίσκεψη, τον Ιούνιο του 2 π.Χ..
Αυτό το τριπλό πέρασμα του Δία από τον Βασιλίσκο, λέει ο Larson, αποκτά ιδιαίτερη σημασία, αν γνωρίζουμε ότι ο Βασιλίσκος θεωρούνταν κυβερνήτης των ουράνιων υποθέσεων. Άρα, κατά μία έννοια, ο Βασιλιάς των Πλανητών βρισκόταν δίπλα στον Βασιλιά των Άστρων. Ένα σημάδι βασιλικής γέννας.
Επιπρόσθετα, τον Ιούνιο του 2 π.Χ., ο Δίας, αφού πέρασε από τον Βασιλίσκο, συνέχισε ανατολικά (συμφωνεί με την κίνηση του άστρου κατά Ματθαίον) για ένα ακόμα ραντεβού: μία σύνοδο με την Αφροδίτη. Και οι δύο πλανήτες φαίνονταν τόσο κοντά, ώστε να διακρίνονται σαν ένα υπέρλαμπρο άστρο.
Μάλιστα, ο Larson αναφέρει ότι αν οι Μάγοι ξεκίνησαν να ακολουθούν τον Δία, μετά την παραπάνω σύνοδο, τότε τον Δεκέμβριο του 2 π.Χ., εβρισκόμενοι πλέον στην Ιερουσαλήμ, θα τον έβλεπαν νότια, στην κατεύθυνση της Βηθλεέμ (και πάλι σε συμφωνία με την κίνηση που περιγράφει ο Ματθαίος).
Και τέλος, ο Larson περιγράφει ίσως το εντυπωσιακότερο στοιχείο του από όλα τα προηγούμενα. Στις 25 Δεκεμβρίου του 2 π.Χ., ο πλανήτης Δίας φαινομενικά σταμάτησε (ξανά όπως περιγράφει ο Ευαγγελιστής) στον ουρανό πάνω από τη Βηθλεέμ, καθώς ξεκινούσε και πάλι, ανάδρομη κίνηση.
Βεβαίως και αυτή η θεωρία έχει αμφισβητηθεί, με μεγαλύτερο επιχείρημα εναντίον της ότι η παραπάνω κίνηση του Δία δεν είναι κάτι μοναδικό, αφού επαναλαμβάνεται, επομένως δεν θα μπορούσε να κινήσει το ενδιαφέρον των Μάγων, και ότι τα μεμονωμένα συμβάντα που περιγράφονται είναι απίθανο να παρατηρήθηκαν συνδυαστικά.
Το άστρο μέσα μας
Τελικά
τι ήταν το Άστρο; Ήταν κάτι αληθινό; Κάτι που οι Μάγοι είδαν πράγματι
στους ουρανούς και το αξιολόγησαν σαν σημάδι του ερχομού του Μεσσία; Ή
μήπως ήταν μια ιστορία που επινοήθηκε από τους πρώτους Χριστιανούς, στην
προσπάθειά τους να προσηλυτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους στην
Ορθοδοξία;Βλέποντας κανείς τις παραπάνω υποθέσεις, αλλά και άλλες, όπως ότι επρόκειτο για αγγέλους ή ότι το άστρο ήταν... UFO, αντιλαμβάνεται ότι το πώς ερμηνεύεται αυτή η αναφορά του Ματθαίου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις και την επιστημονική γνώση του καθενός.
Το σίγουρο είναι ότι, πιστοί Χριστιανοί ή όχι, ακολουθώντας το δικό μας "Άστρο", μπορούμε αν το θελήσουμε να φτάσουμε σε μέρη που οραματιζόμαστε και να βρούμε, αυτές τις μέρες, το δικό μας μήνυμα ελπίδας και αγάπης. Καλές Γιορτές!
http://www.pathfinder.gr/stories/4096043/ti-htan-sthn-pragmatikothta-to-astro-ths-bhthleem/
Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016
O ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ, Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΌ : http://gr.depositphotos.com/3133018/stock-photo-green-herbs.html
17-12-2016.........
O ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ, Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ» Ο Ιωάννης Δημόφιλος αναφέρει πολύ σωστά πως το ότι ο αγιασμός διατηρείται περισσότερο από το κεινό νερό οφείλεται στις αντισηπτικές ιδιότητες του βασιλικού που βουτάνε μέσα και όχι σε κάποιο θαύμα όπως διατείνονται οι παπάδες.
Βγαίνει λοιπόν ο τραγόπαπας Καλαβρυτων στο μπλόγκ και εξανίσταται βρίζοντας πως είσαστε ηλίθιοι όσοι έχουν τέτοιες επιστημονικές απόψεις και με θράσος περίσσιο παραδέχεται πως τα ζητήματα πίστης δεν επιδέχονται λέει λογικής επεξεργασίας και συνεπώς { συμπεραίνω εγώ } είναι όντως παράλογα.
Εχει δε….? Αποδείξεις για τα λεγόμενά του ο παπάς – χωροφύλακας.
Η απόδειξη λοιπόν είναι πως δεν χρησιμοποιούν στον αγιασμό μόνο βασιλικό αλλά και δενδρολίβανο και όποιοδήποτε άλλο πράσινο φυτό. Ρωτάω τώρα εγώ.
Έχετε δει ποτέ παπά να ραντίζει με ραδίκια?
Έχετε δεί ποτέ παπά να κάνει αγιασμό με βλίτα με πικουλίθρες με μαργαρίτες και με ζόχους?
Εχει κανείς δει παπά να ραντίζει με οποιαδήποτε πρασινάδα όπως λέει?
Με βούρλα, με σπανάκι, λάπαθα, άνηθο, μαϊντανό, κρεμύδάκια, κ.λ.π.? όπωσδήποτε όχι. Πράγματι όταν δεν υπάρχει βασιλικός χρησιμοποιούν δενδρολίβανο το οποίο όμως εχει επίσης αντισηπτικές ιδιότητες. Το κύριως όμως φυτό που χρησιμοποιούν είναι ο βασιλικός.
Άς τα πάρουμε όμως με την σειρά για να καταλάβουμε τι συμβαίνει.
Ξεκινάμε με τον βασιλικό.
Φυτό της ανατολής το έφερε από τις Ινδίες όπου ήταν ιερό φυτό αφιερωμένο στον Κρίσνα και τον Βισνού, ο Αλέξανρος ο στρατηλάτης. Οι αρχαίοι Ελληνες δεν εκτιμούσαν το φυτό καθώς πίστευαν ότι οι σκορπιοί προτιμούσαν να φωλιάζουν κάτω από τις γλάστρες του και ότι η έτονη μυρωδιά του ήταν είδος κατάρας. Τον θεωρούσαν λοιπόν σημάδι θανάτου.
Τον χρησιμοποιούσαν σαν επίθεμα μετά από δάγκωμα εντόμου, σκορπιού η και φιδιού.
Αντίθετα οι Ρωμαίοι το θεωρούσαν ερωτικό φίλτρο, σημάδι αγάπης και φυλακτό.
Οι Αιγύπτιοι το χρησιμοποιούσαν μαζί με άλλα φυτά στις ταριχεύσεις λόγω ακριβώς των αντισηπτικών του ιδιοτήτων. Ό Διοσκουρίδης το συνιστούσε για την δυσουρία, την ουρική επίσχεση και για πολλές άλλες αρρώστιες. Οι δραστικές του ουσίες είναι ελαιορητίνη, η εστραγκόλη, η κινεόλη, κάμφορα, λιναρόλη, σπασμολυτικές, εμμηναγωγικές, και αντισηπτικές.
Είναι γνωστό πως βάζοντας βασιλικούς στα παράθυρα ησυχάζομαι από τις μύγες και εδώ είναι το μυστικό της χρήσης του από τον χριστιανισμό. Μπορεί ίσως να σας φαίνεται παράξενο αλλά οι παπάδες χρησιμοποιούν τον βασιλικό για τον ίδιο λόγο που τον βάζουμε κι’ εμείς στα παράθυρα των σπιτιών μας, για τις μύγες. Οι πρώτοι χριστιανοί ως νεκρολάτρες συνήθιζαν να μαζεύονται στις κατακόμβες σε υπόγεια νεκροταφεία δηλαδή κι’ εκεί μέσα στο σκοτάδι και την αποπνικτική ατμόσφαιρα δίπλα σε σάπια πτώματα έκαναν τις τελετές τους.
Αργότερα όταν ανέλαβαν εξουσία βγήκαν από τις κατακόμβες και έφτιαξαν τους ναούς τους οι οποίοι όμως είναι επίσης ανήλιαγοι μη αεριζόμενοι και περιέχοντες λείψανα νεκρών.
Με λίγα λόγια και στις δύο περιπτώσεις τόσο δηλαδή οι κατακόμβες όσο και οι χριστιανικοί ναοί είναι εκτός των χριστιανών ιδανικός τόπος και για τις μύγες που ως γνωστό αρέσκονται σε σημεία σκοτεινά ανήλιαγα με ελάχιστα εως καθόλου ρεύματα αέρα όπου και βρίσκουν την τροφή τους ήτοι σάποιους ριγανισμούς { πτώματα } και βρωμιές γενικώς.
Από την εποχή λοιπον στις κατακόμβες οι χριστιανοί κράτησαν τρία πράγματα για τους ναούς τους. Τα πτώματα τα κεριά και τον βασιλικό.
Τα πτώματα τα κράτησαν λόγω της νεκρολαγνείας τους, τα κεριάλόγω του σκότους και των βασιλικό επειδή ακριβώς έχει την ιδιότητα να διώχνει τις μύγες που όπως προείπα αρέσκονται να συχνάζουν στα ίδια ανήλιαγα με βρώμικο αέρα και εν μέσω πτωμάτων μέρη με τους χριστιανούς.
Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που ραντίζουν με βασιλικό, για να διώχνουν τις μύγες μα κανένας μα κανένας άλλος.
Τα υπόλοιπα περί πίστης που δεν επιδέχεται λογικής ανάλυσης είναι φούμαρα για το ποίμνιο και ουδεμία αξία έχουν. Είναι ακριβώς οι αντισυπτικές ιδιότητες του βασιλικού που διατηρούν το νερό περισσότερο και όχι οι μπούρδες περί πίστης. Δεν είναι δε τυχαίο πως στον μεσαίωνα οι μύγες θεωρούνταν θεϊκή τιμωρία. Όταν κατέκλυζαν τις καλλιέργιες ράντιζαν τους αγρούς με αγιασμό.
Αν δεν έφευγαν, το εκκλησιαστικό δικαστήριο τις καταδίκαζε και συνά τις αφόριζε ως όργανο του Διαβόλου. Οι μύγες λοιπόν το πρόβλημα που έχουν τις ίδιες συνήθειες με τους χριστιανούς κι’ επρεπε να διώχνονται με χρήση του γνωστού από τότε μυγο – απωθητικού βασιλικού.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τον δενδρολίβανο { περιέχει επίσης κάμφορα τανίνη και κινεόλη } που όμως είναι λιγότερο μυγοαπωητικού βασιλικό από τον βασιλικό λόγω μικτότερης ποσότητας ελαίων και το χρησιμοποιούν μόνο για έλλειψη βασιλικού. Αλλιώς ας μας εξηγήσει ο παπά –χωροφύλακας γιατί δεν κάνουν αγιασμό και με πράσα. Δεν είναι πράσινα αυτά?
Για τα ξεματιάσματα και τους δαιμονισμένους δε που αναφέρι ο τραγόπαπας καλαβρύτων πως ο βασιλικός είναι γνωστό πως θεραπεύει και προλαμβάνει τις ασθένειες νεύρων την πνευματική υπερκόπωση την αδύνατη μνήμη την μελαγχολία τους νευρικούς πονοκεφάλους το αγχος την νευρική αϋπνία τις ζαλάδες και τον βήχα του κοκίτη. Επίσης κάνει καλό στην δυσπεψία την δυσκοιλιότητα στους γαστρικούς σπασμούς την γαστρίτιδα και τις εντερικές διαταραχές.
Α, και μια συμβουλή. Φάε πολύ βασιλικό τραγό-παπα, επιφέρει λήθαργο σε μεγάλες ποσότητες.
ΥΓ Παπά – χωροφύλακα σου είπα και άλλη φορά πως εδώ είναι ο πραγματικός κόσμος και όχι άμβωνας της ενορίας σου οπου μπορείς να αραδιάζεις τις μπουρδες σου χωρίς αντίλογο.
Αυτές τις βλακείες και τις μπαρούφες να τις πείς από άμβωνος στο ποίμνιο αν δεν θέλεις ν’ ακούσεις και την φωνή της λογικής. Α’. και πού ‘ σαι τραγόπαπα….?
Πές μας και για τα λιβάνια πως είναι θέμα πίστης και όχι μαστούρας { καναβινόλες } για να ‘χω να σου σέρνω ανεγκέφαλε ψεύτη.
**************ΤΕΛΟΣ***************
O ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ, Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ» Ο Ιωάννης Δημόφιλος αναφέρει πολύ σωστά πως το ότι ο αγιασμός διατηρείται περισσότερο από το κεινό νερό οφείλεται στις αντισηπτικές ιδιότητες του βασιλικού που βουτάνε μέσα και όχι σε κάποιο θαύμα όπως διατείνονται οι παπάδες.
Βγαίνει λοιπόν ο τραγόπαπας Καλαβρυτων στο μπλόγκ και εξανίσταται βρίζοντας πως είσαστε ηλίθιοι όσοι έχουν τέτοιες επιστημονικές απόψεις και με θράσος περίσσιο παραδέχεται πως τα ζητήματα πίστης δεν επιδέχονται λέει λογικής επεξεργασίας και συνεπώς { συμπεραίνω εγώ } είναι όντως παράλογα.
Εχει δε….? Αποδείξεις για τα λεγόμενά του ο παπάς – χωροφύλακας.
Η απόδειξη λοιπόν είναι πως δεν χρησιμοποιούν στον αγιασμό μόνο βασιλικό αλλά και δενδρολίβανο και όποιοδήποτε άλλο πράσινο φυτό. Ρωτάω τώρα εγώ.
Έχετε δει ποτέ παπά να ραντίζει με ραδίκια?
Έχετε δεί ποτέ παπά να κάνει αγιασμό με βλίτα με πικουλίθρες με μαργαρίτες και με ζόχους?
Εχει κανείς δει παπά να ραντίζει με οποιαδήποτε πρασινάδα όπως λέει?
Με βούρλα, με σπανάκι, λάπαθα, άνηθο, μαϊντανό, κρεμύδάκια, κ.λ.π.? όπωσδήποτε όχι. Πράγματι όταν δεν υπάρχει βασιλικός χρησιμοποιούν δενδρολίβανο το οποίο όμως εχει επίσης αντισηπτικές ιδιότητες. Το κύριως όμως φυτό που χρησιμοποιούν είναι ο βασιλικός.
Άς τα πάρουμε όμως με την σειρά για να καταλάβουμε τι συμβαίνει.
Ξεκινάμε με τον βασιλικό.
Φυτό της ανατολής το έφερε από τις Ινδίες όπου ήταν ιερό φυτό αφιερωμένο στον Κρίσνα και τον Βισνού, ο Αλέξανρος ο στρατηλάτης. Οι αρχαίοι Ελληνες δεν εκτιμούσαν το φυτό καθώς πίστευαν ότι οι σκορπιοί προτιμούσαν να φωλιάζουν κάτω από τις γλάστρες του και ότι η έτονη μυρωδιά του ήταν είδος κατάρας. Τον θεωρούσαν λοιπόν σημάδι θανάτου.
Τον χρησιμοποιούσαν σαν επίθεμα μετά από δάγκωμα εντόμου, σκορπιού η και φιδιού.
Αντίθετα οι Ρωμαίοι το θεωρούσαν ερωτικό φίλτρο, σημάδι αγάπης και φυλακτό.
Οι Αιγύπτιοι το χρησιμοποιούσαν μαζί με άλλα φυτά στις ταριχεύσεις λόγω ακριβώς των αντισηπτικών του ιδιοτήτων. Ό Διοσκουρίδης το συνιστούσε για την δυσουρία, την ουρική επίσχεση και για πολλές άλλες αρρώστιες. Οι δραστικές του ουσίες είναι ελαιορητίνη, η εστραγκόλη, η κινεόλη, κάμφορα, λιναρόλη, σπασμολυτικές, εμμηναγωγικές, και αντισηπτικές.
Είναι γνωστό πως βάζοντας βασιλικούς στα παράθυρα ησυχάζομαι από τις μύγες και εδώ είναι το μυστικό της χρήσης του από τον χριστιανισμό. Μπορεί ίσως να σας φαίνεται παράξενο αλλά οι παπάδες χρησιμοποιούν τον βασιλικό για τον ίδιο λόγο που τον βάζουμε κι’ εμείς στα παράθυρα των σπιτιών μας, για τις μύγες. Οι πρώτοι χριστιανοί ως νεκρολάτρες συνήθιζαν να μαζεύονται στις κατακόμβες σε υπόγεια νεκροταφεία δηλαδή κι’ εκεί μέσα στο σκοτάδι και την αποπνικτική ατμόσφαιρα δίπλα σε σάπια πτώματα έκαναν τις τελετές τους.
Αργότερα όταν ανέλαβαν εξουσία βγήκαν από τις κατακόμβες και έφτιαξαν τους ναούς τους οι οποίοι όμως είναι επίσης ανήλιαγοι μη αεριζόμενοι και περιέχοντες λείψανα νεκρών.
Με λίγα λόγια και στις δύο περιπτώσεις τόσο δηλαδή οι κατακόμβες όσο και οι χριστιανικοί ναοί είναι εκτός των χριστιανών ιδανικός τόπος και για τις μύγες που ως γνωστό αρέσκονται σε σημεία σκοτεινά ανήλιαγα με ελάχιστα εως καθόλου ρεύματα αέρα όπου και βρίσκουν την τροφή τους ήτοι σάποιους ριγανισμούς { πτώματα } και βρωμιές γενικώς.
Από την εποχή λοιπον στις κατακόμβες οι χριστιανοί κράτησαν τρία πράγματα για τους ναούς τους. Τα πτώματα τα κεριά και τον βασιλικό.
Τα πτώματα τα κράτησαν λόγω της νεκρολαγνείας τους, τα κεριάλόγω του σκότους και των βασιλικό επειδή ακριβώς έχει την ιδιότητα να διώχνει τις μύγες που όπως προείπα αρέσκονται να συχνάζουν στα ίδια ανήλιαγα με βρώμικο αέρα και εν μέσω πτωμάτων μέρη με τους χριστιανούς.
Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που ραντίζουν με βασιλικό, για να διώχνουν τις μύγες μα κανένας μα κανένας άλλος.
Τα υπόλοιπα περί πίστης που δεν επιδέχεται λογικής ανάλυσης είναι φούμαρα για το ποίμνιο και ουδεμία αξία έχουν. Είναι ακριβώς οι αντισυπτικές ιδιότητες του βασιλικού που διατηρούν το νερό περισσότερο και όχι οι μπούρδες περί πίστης. Δεν είναι δε τυχαίο πως στον μεσαίωνα οι μύγες θεωρούνταν θεϊκή τιμωρία. Όταν κατέκλυζαν τις καλλιέργιες ράντιζαν τους αγρούς με αγιασμό.
Αν δεν έφευγαν, το εκκλησιαστικό δικαστήριο τις καταδίκαζε και συνά τις αφόριζε ως όργανο του Διαβόλου. Οι μύγες λοιπόν το πρόβλημα που έχουν τις ίδιες συνήθειες με τους χριστιανούς κι’ επρεπε να διώχνονται με χρήση του γνωστού από τότε μυγο – απωθητικού βασιλικού.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τον δενδρολίβανο { περιέχει επίσης κάμφορα τανίνη και κινεόλη } που όμως είναι λιγότερο μυγοαπωητικού βασιλικό από τον βασιλικό λόγω μικτότερης ποσότητας ελαίων και το χρησιμοποιούν μόνο για έλλειψη βασιλικού. Αλλιώς ας μας εξηγήσει ο παπά –χωροφύλακας γιατί δεν κάνουν αγιασμό και με πράσα. Δεν είναι πράσινα αυτά?
Για τα ξεματιάσματα και τους δαιμονισμένους δε που αναφέρι ο τραγόπαπας καλαβρύτων πως ο βασιλικός είναι γνωστό πως θεραπεύει και προλαμβάνει τις ασθένειες νεύρων την πνευματική υπερκόπωση την αδύνατη μνήμη την μελαγχολία τους νευρικούς πονοκεφάλους το αγχος την νευρική αϋπνία τις ζαλάδες και τον βήχα του κοκίτη. Επίσης κάνει καλό στην δυσπεψία την δυσκοιλιότητα στους γαστρικούς σπασμούς την γαστρίτιδα και τις εντερικές διαταραχές.
Α, και μια συμβουλή. Φάε πολύ βασιλικό τραγό-παπα, επιφέρει λήθαργο σε μεγάλες ποσότητες.
ΥΓ Παπά – χωροφύλακα σου είπα και άλλη φορά πως εδώ είναι ο πραγματικός κόσμος και όχι άμβωνας της ενορίας σου οπου μπορείς να αραδιάζεις τις μπουρδες σου χωρίς αντίλογο.
Αυτές τις βλακείες και τις μπαρούφες να τις πείς από άμβωνος στο ποίμνιο αν δεν θέλεις ν’ ακούσεις και την φωνή της λογικής. Α’. και πού ‘ σαι τραγόπαπα….?
Πές μας και για τα λιβάνια πως είναι θέμα πίστης και όχι μαστούρας { καναβινόλες } για να ‘χω να σου σέρνω ανεγκέφαλε ψεύτη.
**************ΤΕΛΟΣ***************
Manolis Dimitriou Volonakis
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)