Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Παράσταση στη Δήλο μετά από 2.100 χρόνια

 
Ερειπωμένες κερκίδες, μισογκρεμισμένο σκηνικό οικοδόμημα, αυτοφυή βλάστηση, διάσπαρτα αρχιτεκτονικά μέλη με θέα το Αρχιπέλαγος.
Η εικόνα του αρχαίου θεάτρου της Δήλου μετά την καταστροφή του, το 88 π.Χ., από τα στρατεύματα του βασιλιά του Πόντου Μιθριδάτη «διαταράσσεται», φιλοξενώντας μετά από 2.100 χρόνια για πρώτη φορά στην ιστορία του μια θεατρική παράσταση με τίτλο «Εκάβη μια πρόσφυγας» από το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου με τη σπουδαία ηθοποιό Δέσποινα Μπεμπεδέλη. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που συνδιοργανώνουν συμβολικά η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων και ο Δήμος Μυκόνου με στόχο να επανέλθει… το φως στην κουκκίδα της Μεσόγειου, όπου η Ανατολή και η Δύση συναντώνται με την Ελλάδα του λόγου, του μέτρου και της αρμονίας.
«Για πρώτη φορά μετά από 2.100 χρόνια το Αρχαίο Θέατρο της Δήλου φιλοξενεί θεατρική παράσταση. Το 1993 είχε πραγματοποιηθεί μια πολιτιστική εκδήλωση στο σημείο αυτό, αλλά όχι οργανωμένη θεατρική παράσταση», σχολιάζει στον «Ε.Τ.» η προϊσταμένη Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων, Ζώζη Παπαδοπούλου. Η Δήλος, τόπος λατρείας ήδη από τους ομηρικούς χρόνους, τόπος γέννησης του Απόλλωνα, του θεού του φωτός, προσφέρει σήμερα μια μοναδική σε όλη την Ευρώπη αρχαιολογική περιήγηση. Οι παλαιότεροι κάτοικοι της Δήλου χρονολογούνται γύρω στο 2.500 π.Χ.
Ωστόσο, η χρυσή εποχή του νησιού ξεκίνησε το 166 π.Χ. και κράτησε περίπου έναν αιώνα. Το θέατρο απέκτησε την τελική μορφή τον 3ο π.Χ. αιώνα. Παρέμεινε σε χρήση για 150 χρόνια. Στο ίδιο χρονικό διάστημα η Δήλος γνώρισε μεγάλη οικονομική και πολιτιστική άνθηση, ενώ στις αρχές του 1ου π.Χ. αιώνα υπολογίζεται ότι το νησί αριθμούσε γύρω στους 30.000 κατοίκους από την Αθήνα, τη Ρώμη και την ηπειρωτική Ελλάδα.
Ακόμα και την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου οι πιστοί έφθαναν από παντού: από την Παλαιστίνη, τη Συρία, την Καππαδοκία και την Αίγυπτο.
«Το αρχαίο θέατρο της Δήλου είναι ένα από τα ελάχιστα αρχαία θέατρα που κατασκευάστηκαν εξ ολοκλήρου από μάρμαρο και το μοναδικό χωρίς ρωμαϊκές επεμβάσεις. Η σημερινή μορφή του θεάτρου στέκει στο χρόνο και διηγείται την ένδοξη εικόνα της άνθησης του νησιού. Η χωρητικότητά του υπολογίζεται περίπου στους 6.500 θεατές», αναφέρει στον «Ε.Τ.» ο προϊστάμενος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων Δημήτρης Αθανασούλης, τονίζοντας πως η παράσταση γίνεται για περιορισμένο αριθμό θεατών, καθώς δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής το έργο αποκατάστασης του μνημείου μέσω της σχετικής μελέτης που εκπονήθηκε από τον πολιτικό μηχανικό Κώστα Ζάμπα. Στην Αγορά των Κομπεταλιαστών -μία από τις σπουδαιότερες αγορές της ελληνιστικής πόλης- όπως και πέρυσι έτσι και φέτος διοργανώνονται δύο συναυλίες. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό η Ελευθερία Αρβανιτάκη θα πλημμυρίσει τη μία βραδιά με αισθαντικές μελωδίες, ενώ τη δεύτερη ο Διονύσης Σαββόπουλος συμπράττει με την Ορχήστρα των Κυκλάδων υπό τη διεύθυνση του Νίκου Κυπουργού. Οι ημερομηνίες δεν έχουν ακόμα ορισθεί.
«Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την πολιτιστική παρουσία της πολυσήμαντης Δήλου και ταυτόχρονα ο διεθνής τουριστικός προορισμός, η Μύκονος, να φωτίσει τον ελληνικό πολιτισμό και παράλληλα τη Δήλο, που από μέγα θρησκευτικό κέντρο γίνεται ένα από τα σημαντικότερα εμπορικά λιμάνια του Αρχιπελάγους», σχολιάζει ο κ. Αθανασούλης.
Έκθεση-κόσμημα
Κι έτσι τα νέα για το κυκλαδίτικο δίδυμο Μύκονος-Δήλος δεν σταματούν εδώ. Στα τέλη Ιουλίου θα δοθεί το σύνθημα για την ανακαίνιση του Αρχαιολογικού Μουσείου της Μυκόνου με μια περιοδική έκθεση με θέμα το «Κόσμημα από την εποχή του λίθου έως σήμερα».
Σε ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής, εκεί ακριβώς όπου συντελέσθηκε η έκρηξη των δημοκρατικών θεσμών και άνθησε η πολιτιστική δημιουργία, στο Αρχαίο Θέατρο της Δήλου ανεβαίνει η παράσταση «Εκάβη μια πρόσφυγας» βασισμένη στους μονολόγους της τραγικής βασίλισσας από τα έργα «Εκάβη» και «Τρωάδες» του Ευριπίδη. «Το σκεπτικό για αυτή την παράσταση είναι η σύνθεση των αποσπασμάτων σε μια ενιαία παράσταση και όχι το ανέβασμα μιας τραγωδίας. Γιατί μια τέτοια επιλογή θεωρήθηκε από μας επιβεβλημένη λόγω της ιδιαιτερότητας του χώρου. Το Αρχαίο Θέατρο της Δήλου στη σημερινή του μορφή δεν αντέχει να σηκώσει το βάρος ενός ολόκληρου θιάσου», περιγράφει ο σκηνοθέτης της παράστασης και καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου Νίκος Καραγεώργος.
Μοιάζει Σύρια
Η Εκάβη είναι μια ηρωίδα που συμβολίζει την κραυγή για τις φρικαλεότητες του πολέμου. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο κρατάει η σπουδαία Ελληνίδα τραγωδός Δέσποινα Μπεμπεδέλη. Η πρώην βασίλισσα μοιάζει σαν μια γυναίκα από τη Συρία. Και όπως περιγράφει ο κ. Καραγεώργος: «Η Δήλος, έχοντας διατελέσει κέντρο πολιτισμού και πέρασμα λαών, δεν θα μπορούσε να μη φωτίσει το προσφυγικό ζήτημα. Ένας από τους πιο γνωστούς μονολόγους της Εκάβης ξεκινά «Ποτέ δεν μπήκα σε καράβι». Ο στίχος αυτός φέρνει στο νου τη Σύρια, μάνα, γυναίκα που διασχίζει τον τραγικό δίαυλο Τσεσμέ-Χίος, τόσο κοντά στην αρχαία Τροία, πατρίδα της Εκάβης».

Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ - Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών



Η Γλώσσα μου η Ελληνική
γλώσσα    θεϊκή
όλων των γλωσσών τροφός
Έλληνα εσύ γιατί την περιφρονείς
και εσύ την κακοποιείς
άλλες γλώσσες τσάτρα- πάτρα  παρλάρεις
πνευματικά το ξέρεις ότι αυτοκτονείς;
του έθνους σου τη εξαφάνιση  ετοιμάζεις

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
είναι η πλέον μουσική κι’ εγώ το αγνοώ ο αδαής
και αυτός που σωστά την ομιλεί
ο ξένος νοιώθει ότι  τραγουδάει
σαν το ρυάκι στο βουνό που κελαηδάει
η τουρκοκρατία μας μέρος πήρε της  ωδής
μόνον οι Ιταλοί και οι άνθρωποι της υπαίθρου
ακόμη την μουσικότητα της γλώσσας μας κρατάει

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
την αγαπώ   και δεν είναι υπερβολή
γλώσσα το ίδιο ζωντανή με το χορτάρι και την πηγή
εύκαμπτη, ευλύγιστη και πλαστική
τις πιο λεπτές αποχρώσεις της σκέψεις μου εκφράζει
φέρνει στο φως τις πιο  κρυφές  κινήσεις
της καρδιάς
και  ερωτικά μας συναρπάζει

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
όργανο ρωμαλέο, αυλός οξύς , αδρή , γλυκιά
των αηδονιών
βοσκού φλογέρα των Ελληνικών βουνών
και ο ζευγάς  σαν   κράζει τα άλογα
ο κογχύλας  σαν αντηχεί  του Ποσειδώνα
όταν  στο λιμάνι  μπαίνει η «Αργώ»
με πλοίαρχο τον Τελαμώνα

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
είναι προνόμιο  να την έχεις μητρική
σε τόπους   σε  μεταφέρει  μεγαλειώδεις
του Ελληνικού Πνεύματος ανοίγει το κουτί
κόσμους απροσπέλαστους θα  βρεις
μυθώδεις  κόσμους  και μυστηριώδεις.

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
ατέρμων είναι και ευλαβής
προ αμνημονεύτων χρόνων
πρωτομιλήθηκε από ανθρώπους προϊστορικούς
καλλιεργήθηκε από   Πρωτοέλληνες Πελασγούς
πολλούς γέννησε  πολιτισμούς
εδώ και  χιλιετίες  στη δούλεψη  σοφών ανθρώπων 

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
και η  Κινεζική
κύριες θεωρούνται  γλώσσες
κρυφοελληνικά ιδιώματα
οι άλλες  και  παραφθορές
γλώσσες ‘σημειολογικές’   και όχι εννοιολογικές
όπως η Ελληνική  γλώσσα πλούσια και ατόφια
να συγκριθούν μαζί της   δεν έχουν   κότσια

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
ορθά να γράφουμε διδάσκει
γλώσσα   προηγούμενων πολιτισμών
ίχνη της σ’ όλα τα μήκη  έχει αφήσει
και τα πλάτη
γλώσσα βγαλμένη από τη φύση
τους κραδασμούς των αισθήσεων
στου απείρου  σε πάει  στα βάθη
και στα  ύψη
ανθρωπισμό  κουβαλάει   και   αξίες
πανανθρώπινες  ιδεολογίες να μην πέσουν στη λήθη

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
γλώσσα   της ελευθερίας
δεν υποκύπτει σε καμία κατοχή
ούτε στου εξουσιαστή την  δικτατορία
που θέλει   να την κλαδέψει να την κάνει  «απλή»
αυτή έδωσε σάρκα και οστά στη δημοκρατία
γι’ αυτό ο κάθε εξουσιαστής θανάσιμα
τη φοβάται και την μισεί
και θέλει να την βγάλει από τα σχολεία

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
των υπολογιστών,   φιλοσοφίας   ,
γραμμάτων  και  επιστημών
άφθαρτη   στο διάβα της και ωραία
όρια δεν έχει  ούτε  πέρας
παρότι την πολεμούν εδώ και αιώνες
άσπονδοι φίλοι και εχθροί
δεν τη σκιάζει η φοβέρα
η λύρα  την  δυναμώνει  του  Απόλλωνα
της Αθηνάς την προστατεύει η  περικεφαλαία

Τη  Γλώσσα μου την Ελληνική
35  χιλιετίες  τη   λαλάμε
τα φύλα   τα Ελληνικά
την ομηρική    γλώσσα στο βορά κουβαλάνε
παραφθαρμένη   διάλεκτο   ομηρική
οι  απόγονοι  του
«αρχανθρώπου» Ευρωπαίου μιλάνε
και από πάνω  μας  κατηγοράνε

Με τη Γλώσσα μου την Ελληνική
ο Ηράκλειτος στο Σύμπαν   εξουσιάζει
από του Σωκράτους  τους ορισμούς
η Λογική  εκπηγάζει
η  Ιατρική από τον  Ιπποκράτη
από τον  Ίππαρχος   η  Αστρονομία
οι Αργοναύτες   σε Αμερική την μετέφεραν
και σε  Ασία
και ακόμη αυτή αστέρευτη πηγή
νέες λέξεις   για την επιστήμη ετοιμάζει
στην Εποχή της Γνώσης
τώρα που η  «Οδύσσεια» του διαστήματος
γλυκοχαράζει

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
ομηρική, αρχαία, βυζαντινή και νεωτέρα
μία   είναι και  ενιαία
την  ομιλώ και την διαδίδω  με καμάρι
δεν την ανακατεύω με Ελληνογενή ιδιώματα
ούτε  με βαρβαρικά  περιττώματα
η  γλώσσα μου θέλω να  ζήσει αιώνια
σαν   το γαλαξία, τα άστρα, τον ήλιο
που πρώτη  ανακάλυψε  και το φεγγάρι

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
σαν  την πατρίδα  μου την αγαπώ πολύ
στα παιδιά και στα εγγόνια μου αυτήν  θα   παραδώσω
αυτή είναι το πολυτιμότερο κλειδί
το κουτί να ανοίξουν της  Πανδώρας
τα καλά  να πάρουν και την ηθική
πολίτες   να γίνουν «καλοί και αγαθοί»
και  της ευδαιμονίας να  χαρούν  τα δώρα

*Αμφικτύων
31/5/2016
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών
http://amphiktyon.blogspot.com/

Καμμένα Βούρλα. - Στην αρχαιότητα κατοικούσαν οι επικνημίδιοι Λοκροί, με πρωτεύουσα την αρχαία πόλη Θρόνιο.

ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ,ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,ΡΕΓΓΙΝΙ

Τα Καμμένα Βούρλα απέχουν 170 χλμ. από την Αθήνα και 38 χλμ. από την Λαμία.
Τα Καμμένα Βούρλα μαζί με τα δύο δημοτικά διαμερίσματα του Καινουρίου και του Ρεγγινίου βρίσκονται στην περιοχή
όπου στην αρχαιότητα κατοικούσαν οι επικνημίδιοι Λοκροί, με πρωτεύουσα την αρχαία πόλη Θρόνιο.
Στον Όμηρο οι Λοκροί αναφέρονται ώς εξής:
"Τους Λοκρούς κυβερνούσε ο γρήγορος Αίας, ο Υιός του Οιλέα, πολύ μικρόσωμος από τον άλλον (Αίαντα) τον Υιό του Τελαμώνα. 'Ηταν μικρόσωμος και φορούσε λινόν θώρακα, στο κοντάρι όμως ξεπερνούσε όλους τους 'Ελληνες και τους Αχαιούς. Αυτοί κατοικούσαν στον Κύνο και στον Οπούντα και στην Καλλίαρο, στην Βήσσα και στην Σκάρφεια και στις όμορφες Αυγειές, ακόμη και στην Τάρφη και στο Θρόνιο, που είναι κοντά στα ρείθρα (ρέματα) του Βοάγριου ποταμού. Αυτού του Αίαντα ακολουθούσαν σαράντα μαύρα καράβια των Λοκρών που κατοικούσαν απέναντι από την ιερή Εύβοια" 
Από τις πόλεις που ανωτέρω αναφέρει ο Όμηρος, τα Καμμένα Βούρλα και το Καινούργιο είναι κτισμένα στην περιοχή της αρχαίας πόλης Θρόνιο, το δε Ρεγγίνι είναι κτισμένο στην περιοχή της αρχαίας Τάρφης (Ναρύκα): Οπως στην αρχαιότητα έτσι και σήμερα οι πόλεις είναι κτισμένες κοντά στα ρέματα του Βοάγριου ποταμού ο οποίος από τον 12ο αιώνα ακόμη μέχρι σήμερα διατηρεί το όνομά του.
Η περιοχή είναι ένας συνδυασμός αντιθέσεων. Από την καρδιά της Κνημίδας, πολύ κοντά στην λουτρόπολη πηγάζουν τα ιαματικά νερά που συντελούν στην ανάπτυξη των Καμμένων Βούρλων.
Η βλάστηση είναι πλούσια και χρωματίζει έντονα την περιοχή παράλληλα με το όμορφο γαλάζιο της θάλασσας. Παντού ξεφυτρώνουν ελαιόδενδρα, πεύκα, λεύκες και στην Κνημίδα πολλές βελανιδιές, ιτιές και πλατάνια.
Τα σπίτια της λουτρόπολης είναι γεμάτα κήπους και όμορφα λουλούδια γι αυτό την χαρακτηρίζουν δικαιολογημένα σαν "κηπούπολη".
Μεταξύ των Καμμένων Βούρλων και του βορείου άκρου της Εύβοιας βρίσκονται τα Λιχαδονήσια και η Στρογγυλή. Νησάκια με υπέροχες αμμουδιές που δίνουν νησιώτικη νότα στον Μαλιακό Κόλπο.
Το ήπιο κλίμα της περιοχής αρχίζει από το Πάσχα και έτσι επιτρέπει τις διακοπές όλο το χρόνο, τόσο για τους φίλους της θάλασσας όσο και για τους μανιώδεις εκδρομείς του βουνού.
Με επίκεντρο τα Καμένα Βούρλα μπορείτε να φθάσετε εύκολα στον χιονισμένο Παρνασσό, στους Δελφούς, στις Θερμοπύλες, στις Σποράδες κλπ. 
Οι ιαματικές πηγές, το κλίμα, ο συνδυασμός βουνού και θάλασσας αποτελούν πόλους έλξης των επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό
Ιδιαίτερα για τους κατοίκους του λεκανοπεδίου Αττκής αποτελούν πρώτη επιλογή για μια εκδρομή το Σαββατοκύριακο.
http://www.hotelsline.gr/root/newhotel/mx/m_Fthiotida_KV.asp

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΥΛΑΚΟΣ

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑ'Ι'ΚΟΥ - ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΡΑΔΥ 29/5

ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑ'Ι'ΚΟΥ ΣΤΟ ΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ''καππα'' ΠΕΡΑΙΑ ΘΕΡΜΑ'Ι'ΚΟΥ


 Καλλιτεχνικη διεύθηνση: Εύη Παπαδοπούλου
 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΙΩΝΙΑΣ ''Ο Ηρόδοτος''  Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΔΕΣΠΟΤΗ


 Η ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  https://youtu.be/pEGVvcSmd0A



ΧΟΡΩΔΙΑ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ


 Η ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΥΚΑ  https://youtu.be/mdiktu2W5Hs

ΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ''καππα'' ΠΕΡΑΙΑ ΘΕΡΜΑ'Ι'ΚΟΥ

ΕΠΙΣΗΣ ΈΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ Η ΧΟΡΩΔΙΑ '' Κοραής'' που διηύθυνε ο Θάνος Μαρκατόπουλος και ο Δημήτρης Τσακυρίδης που συνόδευε στο Πιάνο ...

Περάσαμε μία πολύ ευχάριστη Βραδιά και ένα μεγάλο Εύγε στους Συλλόγους για την καλή δουλειά που μας παρουσίασαν...

npazaitis@hotmail.com

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ! - ΡΟΥΚΕΤΕΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ|...

Η "Σύνοδος" που ετοιμάζουν οι Ορθόδοξοι στην Κρήτη γίνεται στα πλαίσια της προωθούμενης Πανθρησκείας - Της Ντορέτα Πέππα

· 
Είναι προφανές ότι αυτή η "Σύνοδος" που ετοιμάζουν οι Ορθόδοξοι στην Κρήτη γίνεται στα πλαίσια της προωθούμενης Πανθρησκείας και βεβαίως, δεν επιλέχθηκε τυχαία ούτε η ημερομηνία (16/6/2016), η οποία ορίστηκε ακριβώς για να δημιουργήσει τις ανάλογες εντυπώσεις στο ανάλογο κοινό (666 κ.λ.π.). Καθόλου, όμως, δε θα πρέπει να μας κυριεύει ο οποιοσδήποτε "δεισιδαιμονικός" φόβος και να μας κλείνει τα μάτια απέναντι στον πραγματικό κίνδυνο. Και ο κίνδυνος αυτός είναι πλέον η σύσσωμη έφοδος που επιχειρεί απέναντι στον κοινωνικό Πολιτισμό -και όταν λέμε κοινωνικό Πολιτισμό, εννοούμε μόνο τον Ελληνικό, γιατί άλλος δεν υπάρχει- ο Μονοθεϊσμός, με προτεταμένο το πιο σκληρό και αιμοδιψές έμβολό του το Ισλάμ -ευλογίαις των ρασοφόρων! Κι αυτό είναι πασιφανές για όποιον ακόμα μπορεί και συλλογάται ελεύθερα! Κραυγαλέο δείγμα για το σε ποιον εφιαλτικό Μεσαίωνα μάς πάνε, η συντονισμένη προσπάθεια των "επιστημόνων" (και καλά!) να ακυρώσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες φέτος στο Ρίο, με πρόσχημα τους κινδύνους από τον ιό Ζίκα! Μπορεί να μην τους πέρασε (αλλά ο εχθρός του ανθρώπου και της προόδου θα επανέλθει εν καιρώ με άλλη μορφή -εστέ βέβαιοι). Η επίθεση των δήθεν "ανησυχούντων" επιστημόνων είχε σαφώς άλλα κίνητρα και στόχευε να πλήξει κατάστηθα τη μεγαλύτερη διοργάνωση ελληνικής πολιτισμικής προέλευσης, αφού, όσο κι αν ο θεσμός έχει αλλοιωθεί, το όνομα "Ολυμπιακοί Αγώνες" δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβητήσεις. Ο Μονοθεϊστικός σκοταδισμός ξαναχτυπά -σε όλα τα επίπεδα- και όσοι εχέφρονες και ελευθερόφρονες ξυπνήστε! Αν δε θέλετε να βρεθείτε συντόμως στο "ειδυλλιακό" περιβάλλον ενός νέου Μεσαίωνα, αμόρφωτοι, άπλυτοι και πεινασμένοι και βεβαίως, καλυμμένοι από κεφαλής έως ονύχων με άκομψα τσουβάλια, ώστε να μη σκανδαλίζονται οι καρδινάλιοι, οι δεσποτάδες και οι ιμάμηδες! Ο κίνδυνος δεν είναι απλά ορατός, είναι προελαύνων! 

Ντορέτα Πέππα