Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Παρουσίαση βιβλίου: «ΧΡΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ»

κυριακοπουλος

Την ερχόμενη Τρίτη 22 Δεκεμβρίου στις 19:00 το απόγευμα , στην Στοά του Βιβλίου – Polis Art Cafe, Διεύθυνση: Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, 10564, θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου μας : «ΧΡΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ», εκδόσεων Ν. & Σ. Μπατσιούλας, όπου θα γίνει παραπομπή και σύγκριση με τις τρέχουσες εξελίξεις στην Ελλάδα μετά τις ανακεφαλαιοποιήσεις, την εισαγωγή των distress funds, την νέα πτωχευτική διαδικασία, την προστασία των δανειοληπτών κλπ.
Την παρουσίαση θα κάνουν οι:
1. Παναγιώτης Κυριακόπουλος, Δρ Φιλοσοφίας και συγγραφέως του «ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ» περί του νομικού πολιτισμού της Αρχαίας Ελλάδος στον Τραπεζικό Τομέα, ειδικότερα στον Κρατικό και Ιδιωτικό Δανεισμό
2. Μιχάλης Αγγελάκης, Πρόεδρος της Ενωσης Μετόχων και Φίλων Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, που θα μιλήσει γιά τον ρόλο της αποταμίευσης έως και σήμερα, μετά και την ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών
3. Γιάννης Κυριακόπουλος, συγγραφέας, Δικηγόρος γιά τον σκοπό της συγγραφής του βιβλίου,  που θα επισημάνει τα εδάφια του βιβλίου που αφορούν την λειτουργία των Τραπεζών και εν γένει τον Δανεισμό  στην Αρχαία Ελλάδα, με αντιστοίχησή τους στην σημερινή Ελληνική και Διεθνή πραγματικότητα, με πραγματικά εκπληκτικές ομοιότητες!
Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Χρήμα
Τράπεζες και Δάνεια
στην Αρχαία Ελλάδα

Συγγραφείς:
Μ.Χ. Σκιαδιώτη, Γ.Π. Κυριακόπουλος
Είδος: Δοκίμιο
Τιμή: 12,71€
Σελίδες: 210
Μέγεθος: 14×21
ISBN: 978-618-5176-07-5
Ημ. έκδ.: Δεκέμβριος 2015

Trapezes

Πρωτοπόροι οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες καὶ σ’ αὐτὸν τὸν τομέα τῆς ἀνθρώπινης δραστηριότητας, τὴν Οἰκονομία, τόσο στὴν θεωρία ὅσο καὶ στὴν ἐφαρμογὴ τῶν οἰκονομικῶν θεωρημάτων τους. Ὑπῆρξαν οἱ ἐπινοητὲς τοῦ χρήματος, ὡς τοῦ πλέον εὐμεταχείριστου καὶ εὐκολομετακόμιστου, ἀλλὰ καὶ οἱ πρῶτοι ἱδρυτὲς τραπεζῶν ὡς χρηματοπιστωτικῶν ἱδρυμάτων, ποὺ ἀνέπτυξαν ὅλες σχεδὸν τὶς τραπε ζι κὲς ἐργασίες, ποὺ συναντοῦμε σήμερα. Ἔχοντες ὡς πάγια οἰκονομικὴ ἀρχή τους ὅτι τὰ χρήματα δὲν πρέπει νὰ ἀποθησαυρίζωνται οὔτε νὰ συσσωρεύωνται ἀπὸ τοὺς ὀλίγους, νὰ λιμνάζουν, καὶ νὰ μένουν ἀνενεργά, ἀλλὰ νὰ ἐπενδύωνται σὲ παραγωγικὲς καὶ ἐπιχειρηματικὲς δραστηριότητες, δημιουργῶντας πολλὲς θέσεις ἐργασίας καὶ νὰ ἔχουν τὴν εὐρύτερη καὶ ταχύτερη κυκλοφορία τους σ’ ὅλες τὶς κοινωνικὲς τάξεις, ἐπέτυχαν καὶ νὰ θεμελιώσουν τὸ στερεώτερο κρηπίδωμα τῆς δημοκρατίας, τὴν «μεσότητα» τοῦ Ἀριστοτέλη, δηλαδὴ τὴν ἀστικὴ τάξη, ἀλλὰ καὶ νὰ οἰκοδομήσουν ἕναν τέτοιο πολιτισμό, ποὺ «ποτὲ ὁ κόσμος δὲν ξανάειδ’ ἀλλοῦ» ὅμοιό του οὔτε ἀνώτερό του.

Μαρία Χ. Σκιαδιώτηskiadioti

Δικηγόρος στὸν Ἄρειο Πάγο, μαχόμενη, μὲ πολυετῆ δικαστηριακὴ καὶ συμβουλευτικὴ ἐμπειρία στὸ δίκαιο ἑταιρικῆς διακυβέρνησης, προστασία ἐπενδυτῶν καὶ μετοχῶν, συμβατικὸ δίκαιο, ἀναγκαστικὴ ἐκτέλεση, διοικητικὸ δίκαιο.
Ἔχει διατελέσει Νομικὴ Σύμβουλος Ἕνωσης Τραγουδιστῶν Ἑλλάδος, EPIRUS LINES ΑNΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΪΚΗΣ ΒΑΣΗΣ, Νομικὴ Σύμβουλος ΔΕΠΑ ΑΕ, Ἐκκαθαριστὴς τῆς ΑΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΙΔΗΡΟΚΡΑΜΑΤΑ, Νομικὴ Σύμβουλος ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕ-ΜΟΧΛΟΣ ΑΕ, ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Διαχειριστής – Ἑταῖρος τῆς «ΚYROS LAW OFFICES», Chief Litigator.



Γιάννης Π. Κυριακόπουλοςκυριακοπουλος
Δικηγόρος μὲ πολυετῆ ἐμπειρία καὶ ἐξειδικευμένη γνώση στὸν χῶρο τῆς κεφαλαιαγορᾶς καὶ τῆς οἰκονομίας. Στὴν μακρὰ συμβουλευτική του ἐμπειρία στὸν χῶρο τῶν ἐπενδύσεων καὶ στὴν Διαχείριση Χαρτοφυλακίων Θεσμικῶν Ἐπενδυτῶν (ὑπὸ διαχείριση χαρτοφυλάκια ἄνω τοῦ 1δις. εὐρώ), ἔχει ἀποκτήσει πολλαπλὲς καὶ πολυεπίπεδες γνώσεις, μὲ μεταπτυχιακὴ ἐξειδίκευση στὴν Τραπεζικὴ Ἐπιστήμη, στὴν Ἐκτίμηση Ἀκίνητης Περιουσίας, πολλαπλὲς πιστοποιήσεις κατόπιν ἐξετάσεων στὴν Ἐπιτροπὴ Κεφαλαιαγορᾶς κ.λπ. Ἔχει διατελέσει μεταξὺ ἄλλων Διευθύνων Σύμβουλος στὴν ΑΕΔΑΚ Ἀσφαλιστικῶν Ὀργανισμῶν (2009-2013), ἑταιρεία ἡ ὁποία ἔχει τὴν ἀποκλειστικὴ ἁρμοδιότητα βάσει Νόμου τῆς Διαχειρίσεως Ἀμοιβαίων Κεφαλαίων γιὰ τὰ Ἀσφαλιστικὰ Ταμεῖα τῆς Ἑλλάδος. Κατὰ τὴν θητεία του, ἀναγνωρίσθηκε ἀπὸ τὸν Ἑλληνικὸ καὶ τὸν Διεθνῆ Τύπο γιὰ τὴν ἀπόλυτα ἐπιτυχῆ διαχείριση τῶν Κεφαλαίων ποὺ ἐπέτυχε κατὰ τὴν κρίσιμη καὶ μοναδικὴ στὰ χρονικὰ ἀναδιάρθρωση τοῦ Ἑλληνικοῦ Χρέους (P.S.I.). Ὁ ἴδιος, συμμετεῖχε στὶς διαβουλεύσεις, ἔχοντας ἔτσι ἀποκτήσει μοναδικὴ ἐμπειρία στὸ ἰδιαίτερα ἐπίκαιρο αὐτὸ ζήτημα.

http://www.apozimiosi.gr/blog/129-2015-12-17-12-03-34

ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !! - ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ – Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΚΕΤΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ – ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ Ηλίας Κασιδιάρης: “Δεν θα κάνετε την Ελλάδα γκέτο λαθρομεταναστών!” 11-...

Τα λέει έξω από τα δόντια ακούστε τον... - Notis Sfakianakis-Συνέντευξη στα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (Α μέρος)

τ

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

1651 ) ΟΙ ΟΠΙΣΘΟΓΛΕΝΤΗΔΕΣ - Τού Υποστράτηγου ε.α Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη, Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

 

ΟΙ ΟΠΙΣΘΟΓΛΕΝΤΗΔΕΣ
Πέφτουν τα σύνορα   αλλάζει  η   κοινωνία
τσάμικο μας χορεύει  η νέα τεχνολογία
φίλε προσαρμόσου  με μέτρο και  ισορροπία
μην  είσαι ομοφοβικός αλλα ούτε  θύμα της  ομομανίας
ο κόσμος πάει μπροστά όχι    με την  παραφύση ηδονική παθολογία
του κατεστημένου το  θετό νόμο μην  αποδεχθείς
ούτε από τις εντολές να  καμφθείς της Ευρωπαϊκής αλητείας

Ο άνθρωπος  ζώον  εστί    λογικό
ο παρά φύση   γάμος των  ομόφυλων ζευγαριών
δεν νομιμοποιείται καθότι  εξόχως είναι βλαπτικός
ενάντια στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια
κόντρα στο φυσικό νόμο
ανοχή ναι, όχι όμως ο κιναιδισμός να επιβληθεί
στον φυσιολογικό  κόσμο

Πετούν  Αρπυίες   μας τρώνε  Λαιστρυγόνες
ολόγυρα  μας  απειλούν   Μέδουσες και σιωνιστικές Γοργόνες
τα χνώτα τους βρωμάνε   και μας  μαγαρίζουν
με  τερατουργήματα του πρωκτού  την παθογένεια  σκορπίζουν

Ώστε τέρμα οι ανθρώπινες αξίες;
μόνο για το  μαύρο χρυσό  γίνονται εκστρατείες;
με πείνα, βία και ανηθικότητα  διαλύουν
τις κοινωνίες
παιδεραστίες ,αιμομιξίες τα νέα κοινωνικά πρότυπα
και κτηνοβασίες

Οι κίναιδοι να νυμφεύονται   με τιμές και τυμπανοκρουσίες
ταγιέρ να φοράνε   οι   αρσενικές συμβίες
τον  φυσιολογικό άνθρωπο  τον προσβάλλουν και  τον αγνοούνε
πανεπόπτες όλα αυτά  τα τραγελαφικά επιννοούνε
με των οπισθογλέντηδων τις γαμήλιες εκτροπές
κατά της κοινωνίας συνωμοτούνε

Χάθηκε της μητέρας η γλυκιά αγκαλιά
τώρα αντί για μητέρα   άνδρα  μπορεί να έχουν τα   παιδιά
και αν λάχει η  λεσβία στο κρεβάτι  ηδονή ν’ απολαμβάνει
με   τη δεύτερη μαμά
άντε τώρα να  εξηγήσεις  στα δύστυχα παιδιά

Δύο ανδρών  ή δύο γυναικών  την  παντρειά
τα ετερώνυμα έλκονται τα ομώνυμα παράγουν μηδενικά
κατά τα λοιπά όλα στη Βουλή μας  τα βρίσκουν  φυσιολογικά
«ναι σε όλα» στην  τρόικα, στις «λούγκρες»  και στα «καλιαρντά»

Παλιά με τους πολέμους μοίραζαν τη  Γη
θυσίαζαν τα νιάτα για του οπλεμπόρου την αμοιβή
αλώβητη την ψυχή  άφηναν του ανθρώπου
τώρα του ανθρώπου κάνουν παραφύση εκτροπή
για των Ιλλουμινάτων τους θώκους

Ανήθικη και αντιζωική  βάζουν συμπεριφορά
στην πρέσα   τον πολίτη  στο μίξερ τα παιδιά
άνευ πατρίδας , θρησκείας και εθνότητος
διεστραμμένος  πούστης ο νιός  λεσβία η νιά
ποιος θα κάνει  ρε συμμορίτες τα παιδιά;
ο λάθρος και ο αλλόθρησκος;
*Αμφικτύων
20/12/2015
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Βιβλίο της ΣΤ΄Δημοτικού-Στην Τριπολιτσά Τούρκοι σφαγιάστηκαν και...ξεσπιτώθηκαν !!! Δείτε τι γράφουν.....


 Αποτέλεσμα εικόνας για Βιβλίο της ΣΤ΄Δημοτικού-Στην Τριπολιτσά Τούρκοι σφαγιάστηκαν
Βιβλίο της ΣΤ΄Δημοτικού-Στην Τριπολιτσά Τούρκοι σφαγιάστηκαν και...ξεσπιτώθηκαν !!! Δείτε τι γράφουν.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η άλωση της Τριπολιτσάς, Κεφάλαιο 7, στην 4η παράγραφο, οι συγγραφείς που μάλλον μόνο ελληνικά αισθήματα δεν τρέφουν, αναφέρεται:
“Όσο περνούσε ο καιρός, η πολιορκία γινόταν πιο στενή...
Στην πόλη τα τρόφιμα λιγόστεψαν και άρχισε η διχόνοια.
Η Τριπολιτσά έπεσε στα χέρια των επαναστατών στις 23 Σεπτεμβρίου του 1821. Ακολούθησαν σφαγές και λεηλασίες. Οπλισμένοι οι Έλληνες, μπήκαν στην πόλη χτυπώντας τους Τούρκους, που οχυρώθηκαν στα σπίτια τους. Οι Οθωμανοί που κλείστηκαν στον κεντρικό πύργο, τη Μεγάλη Τάπια, παραδόθηκαν έπειτα από τρεις ημέρες από έλλειψη νερού”.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Δηλαδή, για να καταλάβουμε η ελληνική πόλη ”έπεσε” στα χέρια των Ελλήνων !! Δε φτάνει όμως αυτό, σα δε ντράπηκε ο Κολοκοτρώνης και οι λοιποί επαναστάτες, που χτύπησαν τους Τούρκους και τους έβγαλαν από τα σπίτια τους !! Μιλάμε για τα σπίτια που είχαν πάρει πετώντας τους δικούς μας έξω ή χτίζοντας άλλα στον τόπο μας…
Εξωφρενικά πράγματα. Μάλιστα οι καημένοι οι Οθωμανοί παραδόθηκαν από έλλειψη νερού. Αυτά μαθαίνουν τα παιδιά μας στα σχολεία. Για αυτό και βγαίνει ο κάθε δοσίλογος ανθέλληνας πολιτικός και δήθεν ιστορικοί του κόλου και χαρακτηρίζουν ”συνωστισμό” τη μαζική σφαγή των Ελλήνων στη Σμύρνη και ”εκδίωξη εθνικών ομάδων από μια περιοχή” από το… στοματάκι του Φίλη…
Τι να πούμε, η παγκοσμιοποίηση και όσα θέλουν να μας περάσουν, από τον «συνωστισμό» της Ρεπούση στην «αιματηρή εθνοκάθαρση» κι "όχι Γενοκτονία", του Φίλη !!!
Εύγε στους συγγραφείς του βιβλίου και των υπολοίπων τάξεων που περνάνε τέτοια μηνύματα. Μετά γιατί να μήν αλωνίζουν οι Σκοπιανοί και οι Τούρκοι;;;
Η Ελλάς δολοφονείται εσωτερικά με την θολοκουλτούρα !!
Αν έχεις τέτοια βιβλία... Τι το θές το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο;;
Πάρε κατευθείαν τα Τούρκικα και Σκοπιανά βιβλία !!
πηγή: http://www.pyli-apokalypseis.com/…/3708-vivlio-tis-st-dimot…


 Γοργίας Επικούρειος

ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ - Τού Christoph Manes


Αποτέλεσμα εικόνας για παγανισμος συμβολα
 Εικονα απο το: http://www.slideshare.net/filipposh/ss-31308482

Τα αρχαία ιερατεία είτε απλώς υπήρχαν σε οργανική ένωση με την κοινωνία είτε περιορίζονταν στους κύκλους των κυβερνώντων. Ποτέ σχεδόν δεν ενδιαφέρονταν να ρυθμίσουν τις συμπεριφορές των ανθρώπων. Οι σαμάνοι, οι θεραπευτές, οι ιερείς και ιέρειες περιβάλλονταν από ισχυρό ποσοστό σεβασμού, αλλά δρούσαν κυρίως αποτρεπτικά, προσπαθώντας κατά κανόνα να εμποδίσουν κάποιες αρνητικές συμπεριφορές αντί να επιβάλουν κάποιες στην κοινωνία. Ακόμη και στον ρόλο του σοφού, όλοι εκείνοι οι άνθρωποι δεν είχαν συνεχή ισχύ, αφού η κοινωνία προσέφευγε σε αυτούς μόνο σε ασυνήθιστες καταστάσεις, όπως λ.χ. σε περιόδους πείνας ή σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών. Αντίθετα, ο “πνευματικός”, ο “δάσκαλος” και ο “γκουρού” των δήθεν “ηθικών” Θρησκειών οδηγεί εκεί που θέλει αυτός όσους αναζητήσουν την γνώση του. Είναι μία ακόμη διαστροφή της οργανωμένης ως εξουσία Θρησκείας, παράλληλα με τους ασκητισμούς, τις αποχές από τις χαρές της ζωής, τους ακρωτηριασμούς, κ.ά.
Με άλλα λόγια, οι αξίες των αρχαίων ανθρώπων συνήθως παρουσιάζονται ως απλοί παρατηρητές του τι όντως και επαναληπτικά συμβαίνει στην ζωή των ανδρών και γυναικών που αγωνίζονται να τα βγάλουν πέρα σε αυτόν τον υπαρκτό κόσμο και όχι σαν εκφοβιστικές μεταφυσικές απαγορεύσεις. Αυτός είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους λόγους για τους οποίους οι “παγανιστές” ποτέ δεν ένιωσαν την παρόρμηση να προσηλυτίσουν, όπως κάνουν οι οπαδοί των υποτίθεται “ηθικών” Θρησκειών. Επιπλέον, η ίδια η φύση των αντιλήψεων των “παγανιστών” είναι μη ιεραρχική και μη εξουσιαστική.
Ο “Παγανισμός” έχει κατ’ επανάληψη αποδείξει την ιστορική ασυμβατότητά του με τις μορφές της εξουσίας που έχουν επί αιώνες λεηλατήσει την γη και επιπρόσθετα προσφέρει μια βιώσιμη αντίσταση στην παρούσα μορφή και φάση του πολιτισμού… Μόνο η επιστροφή του “Παγανισμού” μπορεί να εγγυηθεί την επιστροφή στον σεβασμό για τον κόσμο.

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

ΤΟ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΈΝΤΥΠΟ ΓΝΩΜΗΣ ''ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ'' ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΆ !



Απο την έντυπη έκδοση του ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗ.
Φτάσαμε λοιπόν ἐδῶ, στό τελευταῖο φῦλλο τοῦ «Ἀντιφωνητῆ».
Μιά πορεία 17,5 χρόνων ἔφτασε στό τέρμα της αἰσίως καί δέν μποροῦμε νά παραπονεθοῦμε.
Παρότι ἐρασιτέχνες, παρότι ἐπαρχιῶτες, καταφέραμε νά ἐκφράσουμε ὄχι μόνο τόν δικό μας καημό ἀλλά καί ἕναν κόσμο ἀνά τήν Ἑλλάδα πού δέν ἔβρισκε πουθενά στά ΜΜΕ τήν ἀλήθεια καί τόν ἑαυτό του.
Δέν ξέρω ἄν κάτι μένει ἀπό τό ὅλο ἐγχείρημα, τό ὁποῖο πάντως σέ μιά παρόμοια μορφή θά συνεχιστεῖ, Θεοῦ θέλοντος καί ὑμῶν βοηθούντων, στό Διαδίκτυο.
Ὅλοι θέλουμε νά πιστεύουμε ὅτι αὐτό πού κάναμε εἶχε μεγάλη σημασία, ὅτι ἔδειξε κάποιον δρόμο καί ὅτι ὠφέλησε κι ἄλλους ἀπό τούς πρωτεργάτες του.
Ἐξαίρεση δέν ἀποτελοῦμε οὔτε σ’ αὐτό. Στά χρόνια πού πέρασαν ἄν κάτι πρωτίστως ὑπηρετήσαμε μέ συνέπεια ἦταν ἡ ἄρθρωση ἑνός καθαροῦ λόγου πάνω στό μειονοτικό ζήτημα τῆς ἑλληνικῆς Θράκης.
Χωρίς ὑποκρισίες, χωρίς μισές ἀλήθειες, χωρίς προκαταλήψεις δώσαμε στό κοινό μας τόσο τίς εἰδήσεις όσο καί τόν σχολιασμό τους (ἀφοῦ δέν εἶναι εὔκολο νά ἀναγνωστοῦν σωστά χωρίς ἐμπειρία τοῦ χώρου καί τῶν προσώπων). Μιλήσαμε γιά τό ἐθνικό μας συμφέρον ὅταν κανείς δέν τολμοῦσε νά τό ἀναφέρει καί ἀναδείξαμε τίς ὑπερβολές καί τίς ἐλαφρότητες πού συχνά χαρακτηρίζουν τό εὐαίσθητο στά ἐθνικά θέματα κοινό.
Ταυτόχρονα δέν χαριστήκαμε στά ἑλληνόφωνα κνώδαλα πού λυμαίνοντο τήν περιοχή, εἴτε ἀπό πολιτικό θῶκο εἴτε ἀπό ἀκαδημαϊκό βῆμα εἴτε ἀπό ἐπιχειρηματικό γραφεῖο.
Ἤμασταν οἱ ΜΟΝΟΙ στή Θράκη πού τά ἔβαλαν μέ φαινόμενα προσιδιάζοντα περισσότερο σέ μαφία παρά σέ προβεβλημένα μέλη τῆς τοπικῆς ἐλίτ (καταβάλοντας καί τό ἀνάλογο τίμημα). Τήν ἴδια στιγμή, μέ γνώμονα πάντα τό κοινό καλό καί τό πολιτικά ἐφικτό, στηρίξαμε κατά καιρούς πρόσωπα πού ὄντως ὑπηρέτησαν τόν τόπο, ἔστω καί ἄν σέ ἄλλα ζητήματα μᾶς χώριζαν μεγάλες διαφορές ἀντιλήψεων. Τελικά - καί γιά νά μήν εἴμαστε μόνο λόγια - φτιάξαμε καί τόν τοπικό ΣΠΑΡΤΑΚΟ, μιά Παράταξη Πολιτῶν γιά τόν Δῆμο Κομοτηνῆς, πού σήμερα μέ τίς τρεῖς θέσεις στό Δημοτικό Συμβούλιο πρεσβεύουμε τοπικά τήν ἀναγκαία μετάβαση πού καί ὅλη ἡ χώρα μας ἄλλωστε χρειάζεται γιά νά ἐπιβιώσει. Βεβαίως δέν ἔμειναν ἔξω ἀπό τήν ὀπτική μας γωνία οὔτε ἡ κεντρική πολιτική σκηνή τῆς πατρίδας μας ἀλλά οὔτε καί ἡ διεθνής. Μεταφέραμε ὅποιες εἰδήσεις κρίναμε πώς εἶχαν (κακῶς) θαφτεῖ, σχολιάσαμε - πάντα ἐκτός πολιτικῆς ὀρθότητας καί αὐτολογοκρισίας - ὅλα τά σπουδαῖα, ἀλλά ἐνίοτε καί τά ἀσήμαντα ὅταν κρίναμε πώς εἶχαν «ψωμί». Φτύσαμε στά μοῦτρα τήν καθεστωτική λογοκρισία τοῦ φιλοσημιτισμοῦ καί τοῦ ἀντιρατσισμοῦ, ἀμφισβητώντας τούς θεμελιώδεις μύθους τους μέ στέρεα ἐπιχειρήματα καί πραγματικά περιστατικά.
Κι αὐτό ἦταν τό ἄλλο, ἐπίσης μοναδικό, χαρακτηριστικό πού ἔφερε ὁ «Α»...
Τέλος, δημοσιεύσαμε δεκάδες ἄρθρα γιά τά ἐκκλησιαστικά μας πράγματα, λογοτεχνικά κείμενα, ποιητικές δοκιμές, βιβλιοπαρουσιάσεις, συνεντεύξεις (ἀπό καλλιτέχνες, συγγραφεῖς, καθηγητές μέχρι τόν ...τρομοκράτη Κάρλος ἤ τήν λιβανέζικη Χεζμπολά) καί - φυσικά - χιουμοριστικά ἄρθρα.
Ἦταν τό στοιχεῖο πού πράγματι μᾶς κράτησε ζωντανούς, τό ὀξυγόνο μέσα στή μπόχα
τῆς πολιτικῆς, καί χαιρόμαστε πολύ ὅταν κι ἐσεῖς τό ἀναφέρετε ὡς ἕνα βασικό προσόν τοῦ «Α». Ὅπως τό ἔχουμε ξαναγράψει, στήσαμε ὄρθιο ἕνα ξεραμένο δέντρο (σάν τόν πιτσιρικά στό καταληκτικό πλάνο τῆς «Θυσίας» τοῦ Ταρκόφσκι) καί τό ποτίσαμε μέ τήν κρυφή ἐλπίδα νά
ἀνθίσει. Ἔ, πράγματι ἄνθισε τόσα χρόνια!
Καί τώρα; Τώρα πᾶμε γι’ ἄλλα. Ἕνας δρόμος ἔκλεισε, ἕνας ἄλλος ἴσως ἀνοίγει.
Λυπούμαστε βεβαίως πολύ γιά τούς ἀνθρώπους πού μᾶς ἀγάπησαν καί δέν ἔχουν πρόσβαση στό Διαδίκτυο ἀλλά θά προσπαθήσουμε νά κάνουμε κάτι καί γι’ αὐτούς, ἐρχόμενοι πρῶτα σέ τηλεφωνική ἐπαφή μαζί τους.
Μετά ἀπό αὐτό τό φῦλλο θά κυκλοφοροῦμε μόνο διαδικτυακά (www.antifonitis.gr), σύντομα μέ ἀναβαθμισμένη μορφή.
 Εὐχαριστοῦμε θερμά ὅλους ἐσᾶς γιά τήν ἀγάπη καί τήν ὑποστήριξή σας καί συνεχίζουμε. Ὑπάρχει «ζωή» καί μετά τό ...χαρτί!
Καλά Χριστούγεννα - Εὐτυχισμένο 2016 - καλή Ἀνάσταση στήν πατρίδα μας!
Πάρις Καλοδημίδης