Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Το τρισυπόστατο της Εκάτης και οι τριαδικές θεότητες του Αντώνη Καμμά, γιατρού, αντιπροέδρου ΤΕΙ Αθήνας


Αποτέλεσμα εικόνας για Το τρισυπόστατο της Εκάτης και οι τριαδικές θεότητες
Θα ήταν ιδιαίτερα απλουστευτικό να θεωρήσει κάποιος την αρχαία Ελληνική Μυθολογία σαν εξιστόρηση φανταστικών γεγονότων με διάφορους συμβολισμούς και, ταυτόχρονα, να αγνοήσει το επιστημονικό και μεταφυσικό μήνυμα που αυτή εκπέμπει από τα βάθη των αιώνων.
Γιατί μπορεί μεν η Ελληνική Μυθολογία να πλημμυρίζει από το φως του Ήλιου και την ανθρώπινη διάσταση των Θεών της που δεν διστάζουν να κατεβαίνουν από τον Όλυμπο, να αναμειγνύονται με τους θνητούς, να ερωτεύονται και να συναλλάσσονται όπως αυτοί, εμφορούμενοι από τα ίδια με αυτούς συναισθήματα, πολλοί όμως συμβολισμοί της Μυθολογίας, όπως ο αριθμός τρία και οι, διαφόρων εκφάνσεων τριαδικές θεότητες εκφράζουν μία βαθύτερη φιλοσοφική και υπαρξιακή αντίληψη για τη γένεση, το θάνατο και, γενικά, τη μοίρα του ανθρώπου, χωρίς ιδιαίτερες δαιμονικές ή μοιρολατρικές προλήψεις.
Έτσι και η πιο σκοτεινή θεότητα της αρχαίας Ελλάδας, η Εκάτη δεν έχει τίποτα κοινό με τα ξωτικά της Αγγγλοσαξωνικής μυθολογίας ή τους μυθικούς δαίμονες της Μεσοποταμίας, όπως την πρωτόπλαστη Lilith της Kabbaleκαι του Talmud.
Η Εκάτη ήταν κόρη Τιτάνων (του Πέρση και της Αστερίας), προϋπήρχε των Θεών του Ολύμπου και κυριαρχούσε σε Γη, Θάλασσα και Ουρανό. Και όταν ο Ζευς αναγνωρίσθηκε Θεός των Θεών και των θνητών την τίμησε διατηρώντας όλες τις θεϊκές της δυνάμεις, όπως ο Ησίοδος μας γνωρίζει στη Θεογονία του (στ. 411-412): «η (Αστερία) δ’ υποκυσαμένη Εκάτην τέκε, την περί πάντων Ζευς Κρονίδης τίμησε».
Η Εκάτη ήταν γνήσια Ελληνική θεότητα. Προστάτευε όσους απένειμαν δικαιοσύνη, τους κυνηγούς, τους πολεμιστές, τους ψαράδες και τα κοπάδια των βοσκών, εξ’ ου και η προσωνυμία της κουροτρόφος. Είχε στενή σχέση με τον Άδη και η μυθολογία την θέλει διαμεσολαβητή της επανόδου της Περσεφόνης από τον κάτω κόσμο και της απόδοσής της στη μητέρα της Δήμητρα.
Αργότερα, στους κλασσικούς χρόνους, η θεότητα της Εκάτης αρχίζει να παίρνει άλλη διάσταση. Πρώτος ο Ευριπίδης στη «Μήδεια» την παρουσιάζει σαν προστάτιδα των μαγισσών, άποψη που μετά πολλούς αιώνες μας μεταφέρει και ο W. Shakespeare στην τραγωδία του «Macbeth». Ίσως από την κλασσική αρχαιότητα και μετά, η Εκάτη «ταυτίζεται» με τη Δήμητρα (ή την Άρτεμη) και την Περσεφόνη σε μία τριαδική οντότητα, θηλυκού γένους όπως αυτές που συναντούμε σε πολλές θρησκείες.
Η ταύτιση αυτή είναι καθαρά συμβολική, δεδομένου ότι εκφράζει την επικυριαρχία των τριών θεϊκών οντοτήτων στον Ουρανό και τη Σελήνη (Εκάτη), στη Γη (Άρτεμη) και στον Άδη (Περσεφόνη). Τρεις όμως ήσαν και οι μυθικές Γοργόνες, η Σθενώ (Δύναμη), ηΕυρυάλη (Θάλασσα) και η Μέδουσα (Σοφία), αλλά και οι φοβερές Ερινύες, Τισεφόνη,Αλυκτώ και Μέγαιρα, που γεννήθηκαν από το αίμα του Ουρανού όταν αυτός ακρωτηριάσθηκε από τον Κρόνο.
Αλλά και η ίδια η Εκάτη, στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητας, εμφανίζεται σαν τρισυπόστατη εκφράζοντας ουσιαστικά τους τρεις κόσμους (Θεϊκό, Γήινο και Νεκρικό). Οι προς τιμήν της εορτές, τα Εκάτεια ετελούντο σε τρίστρατα, κατά προτίμηση εκτός των πόλεων ενώ, σε μία άλλη γιορτή κάθαρσης των οικιών, τα Οξυθύμια, επικαλούντο το όνομά της για την εκδίωξη των κακών πνευμάτων. Τα αγάλματα της θεάς έφεραν, συνήθως, τρία πρόσωπα ενώ, σε άλλες εκδοχές το πρόσωπο της γυναίκας συνόδευαν ένα πρόσωπο αλόγου και ένα, λέοντα.
Ο Αριστοτέλης χαρακτήριζε το 3 ως τον αριθμό του Παντός και οι Πυθαγόρειοι πίστευαν στο τριγωνικό (πρωταρχικό) σχήμα της γήινης επιφάνειας γι’ αυτό και οι Ναοί και οι Πόλεις κτίζονταν στις γωνίες ισοσκελών τριγώνων όπως, π.χ. η Ακρόπολη των Αθηνών, ο ναός της Αφαίας στην Αίγινα και ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Το Ορφικό Τρίπτυχοσυντίθετο από τις έννοιες της Ύπαρξης, της Ζωής και της Διάνοιας ενώ στην Αλχημεία τα αιθερικά στοιχεία ήσαν τρία, το αλάτι, ο υδράργυρος και το θείο.
Το τρίμορφο και τρισυπόστατο της Εκάτης αποτελεί, ίσως, την πιο παλιά και αρχέγονη προσέγγιση του ανθρώπινου υπαρξιακού προβλήματος μέσα από τη συσχέτισή του με το Θείο και τον Θάνατο. Δεν είναι, εξάλλου τυχαία, η -με διάφορες μορφές- υιοθέτηση τριαδικών θεϊκών σχημάτων σε πολλές μεταγενέστερες θρησκείες, όπως τους αρχαίους Κέλτες, τους Βουδιστές, τους προ-Ισλάμ Άραβες, τους Ινδουιστές κ.ά.
Πολλές είναι και οι αρχαιοελληνικές τριαδικές θεότητες, είτε αμιγώς θηλυκές, όπως η Κόρη (της οποίας το όνομα θεωρείται τόσο ιερό ώστε να απαγορεύεται η προφορά του), η Δήμητρα και η Εκάτη, είτε μικτές όπως στην Αρκαδία όπου ελατρεύοντο ο Ποσειδώνας, ηΔήμητρα και η άλλη κόρη τους, η Δέσποινα ή στα Καβείρια Μυστήρια όπου ελατρεύοντο ο Αξιόκερσος (Άδης), η Αξιόκερσα (Περσεφόνη) και ο Καδμίλος (Ερμής). Το δωδεκάθεο χωρίζεται ισότιμα σε 6 (3x2) θηλυκές θεότητες και 6 (3x2) αρσενικές ενώ και ήσσονος σημασίας θεότητες (Ώρες, Χάριτες, Μοίρες) αναφέρονται πάντα σε τριάδες.
Στις δύο από τις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες (Ιουδαϊσμό και Ισλάμ) η Τριαδική Θεότητα καταργήθηκε πλήρως, ενώ στο Χριστιανισμό προσέλαβε τη μορφή της Αγίας Τριάδας με τις όποιες δογματικές - θεολογικές ιδιομορφίες της. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι ότι το θηλυκό στοιχείο εξοβελίσθηκε πλήρως από τη Χριστιανική αντίληψη της θεότητας και περιορίσθηκε μόνο στην αναγνώριση της «θεοτόκου» και «παναγίας» Μητέρας του Ιησού, «αειπαρθένου» (;) και «μεσολαβήτριας» υπέρ των ανθρώπων, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΘΕΑΣ .
Μέσα από αυτή την αντίληψη δεν είναι περίεργη η δαιμονοποίηση του θηλυκού στοιχείου στα ύστερα Ρωμαϊκά χρόνια και το Μεσαίωνα. Ακόμα και στον W. Shakespeare, οι μάγισσες («Macbeth») είναι μάλλον (!) θηλυκές και η Εκάτη αναγνωρισμένη από όλους θεά των. Η θεά-μητέρα των αρχαίων θρησκειών υποτιμήθηκε τόσο τα χρόνια της μονοθεϊστικής-θεοκρατικής αντίληψης που θα έπρεπε να περάσουν πολλοί αιώνες για να αναγεννηθεί, έστω και μερικώς, η αρχαιοελληνική άποψη της «ισοθεΐας» των δύο φύλων μέσα από την πρόοδο και την εξέλιξη των κοινωνιών και των πολιτικών συστημάτων.
Τα νερά των ποταμών δεν γυρίζουν πίσω όσο και αν τα διέτασσε ο Κανύτ, ο βασιλιάς των Σαξώνων. Είναι απόλυτα βέβαιο ότι οι δαιμονοποιήσεις δεν μπορούν να αποτελούν διαμορφωτές της ιστορίας του μέλλοντος, όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Σε μία τέτοια μελλοντική κοινωνία πιστεύουμε ότι «Θεότητες» σαν την Εκάτη θα βρουν τη θέση που τους αρμόζει στο Πάνθεον της Φιλοσοφίας και της Κοινωνικής και Αισθητικής αρμονίας.
 
Δέσποινα Τραμουντάνη

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Έρευνα και Λόγος: Η θλίψη της συνεχιζόμενης άρνησης της Γενοκτονίας

                                                                                                                                                                     

 

Η θλίψη της συνεχιζόμενης άρνησης της Γενοκτονίας και η χαρά της αναγνώρισης

1. Η άρνηση και η υπονόμευση του εγκλήμα- τος και το έγκλημα της άρνησης και της υπο- νόμευσης
Σου προξενεί θλίψη η στάση της επίσημης Ελλά- δας για το ζήτημα της Γενοκτονίας και μαζί απο- γοήτευση και αποστροφή,αφού για δεκάδες πλέ- ον χρόνια η υπονόμευση,η εχθρική στάση και το τελευταίο διάστημα και η ΑΡΝΗΣΗ χαρακτηρίζει τον πολιτικό κόσμο.
Έτσι είχαμε τους λάτρεις του φασίστα και ρατσιστή Μουσταφά Κεμάλ,δασκάλου του Χίτλερ και των Ναζί,στον οποίο κατέθεσαν στεφάνια ο Έλληνας πρωθυπουργός και ο υπουργός Εξωτε- ρικών (!),ενώ το τελευταίο χρονικό διάστημα η πολιτική αυτή έλαβε και άλλες μορφές,με κυρί- αρχη την άρνηση.Ο Υπουργός Παιδείας (!) της Ελλάδας -θυμίζουμε το άρθρο 16 του Συντάγ- ματος για το ρόλο της παιδείας- αποτελεί τον πρωταγωνιστή της άρνησης μιλώντας για εθνο- καθάρση και όχι για Γενοκτονία,αναφέροντας μάλιστα και επιστημονικές απόψεις που υπο- στηρίζουν τη θέση του.
Σε ότι αφορά λοιπόν το ζήτημα της Γενοκτονίας των Ελλήνων,δηλαδή των ανθρώπων μας,θα αναφέρω τρεις μόνο θέσεις που καταρρίπτουν τον ισχυρισμό της άρνησης.Η πρώτη είναι η επι- στημονική τεκμηρίωση του όρου Γενοκτονία και του Ολοκαυτώματος από τον Ραφαήλ Λέμκιν,ο οποίος για να εισάγει τον σχετικό ζήτημα στον ΟΗΕ,αναφέρθηκε στην Γενοκτονία των Αρμε- νίων και των Ελλήνων.Εκεί βασίστηκε και το κυρίαρχο κείμενο στη διεθνή σκηνή που είναι η Σύμβαση για την πρόληψη και την καταστολή του εγκλήματος της Γενοκτονίας που ψηφίστηκε και υιοθετήθηκε από τον ΟΗΕ το 1948 (New York Times 5 Ιανουαρίου 1947).
Η δεύτερη είναι το ψήφισμα της Ένωσής μας,της Διεθνούς Ένωσης Ακαδημαϊκών για τη Μελέ- τη των Γενοκτονιών,η οποία τέτοιες ημέρες το 2007 αναγνώρισε ως Γενοκτονία το μαζικό έγκλη- μα εναντίον των προγόνων μας.
Θυμίζουμε ότι το σχετικό ψήφισμα από ελληνικής πλευράς στήριξε μόνο η Thea Halo και ο υ- πογράφων,ενώ πρόσφατα όλοι οι πρώην πρόεδροι της Ένωσης,όπως και ο νυν,έστειλαν πρό- σφατα επιστολή στο γερμανικό Κοινοβούλιο για να αναγνωρίσει και αυτό με τη σειρά του το έγκλημα εναντίον των Ελλήνων ως Γενοκτονία.
Και η τρίτη είναι οι αναφορές στο βιβλίο μου για τη Γενοκτονία των Ελλήνων,το οποίο έχει με- ταφρασθεί στην αρμενική,αγγλική,ρωσική,ισπανική,γαλλική,ιταλική και ρουμανική γλώσσα, που καταγράφονται στο κεφάλαιο για το διεθνές πλαίσιο της Γενοκτονίας τα εξής:
“Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ιδρύει το 1992 τη θέση του ύπατου αρμοστή για τα ανθρώπινα δικαιώματα,ο οποίος ασκεί τα καθήκοντά του στο Πλαίσιο του Χάρτη του ΟΗΕ,της Παγκό- σμιας Διακήρυξης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και άλλων διεθνών οργάνων ανθρωπίνων δι- καιωμάτων.Το Συμβούλιο Ασφαλείας ιδρύει το ίδιο έτος διεθνές δικαστήριο «με μόνο σκοπό να δικάσει άτομα που θεωρούνται υπεύθυνα σοβαρών παραβιάσεων του διεθνούς ανθρωπιστι- κού δικαίου που διαπράχθηκαν στο έδαφος της πρώην Γιουγκοσλαβίας».
Η δικαιοδοσία του Δικαστηρίου αφορά εγκλήματα πολέμου,γενοκτονίας,κατά της ανθρωπότη- τας και εχθροπραξιών,αποτελείται από 18 δικαστές με θητεία εννέα ετών και έχει έδρα τη Χά- γη.
Με τον πόλεμο στην πρώην Γιουγκοσλαβία αναδείχθηκε το ζήτημα της «εθνοκάθαρσης»,την απομόνωση δηλαδή καθορισμένης περιοχής από εθνική ή εθνοτική ομάδα χωρίς να αφεθούν ίχνη,εθνοκάθαρση την οποία ο ΟΗΕ αποδέχθηκε ως σχέδιο Γενοκτονίας.Τα μέτρα εθνοκά- θαρσης είναι τα εξής: 1.Διοικητικά και γραφειοκρατικά (επεμβάσεις στις νόμιμες αιρετές αρχές, απομάκρυνση από τους δημόσιους οργανισμούς τα μέλη της παθούσας ομάδας,διακρίσεις στην διανομή ανθρωπιστικών αγαθών και δικαιωμάτων). 2.Άλλα μη βίαια μέτρα (καθοδηγούμενες αρνητικές αναφορές στα μέσα ενημέρωσης,δημόσια αναφορά σε πολίτες με την εθνική/εθνο- τική τους ιδιότητα,ανώνυμες απειλές κατά της ζωής των μελών της παθούσας ομάδας). 3.Μέ- τρα τρομοκρατίας (μεθοδευμένες μεμονωμένες πράξεις,βιασμοί,ληστείες,μαζικές μετακινή- σεις των μελών της παθούσας ομάδας,που εκτελούνται από τα Σώματα Ασφαλείας και μένουν ατιμώρητες ή τιμωρούνται με συμβολικές ποινές). 4.Στρατιωτικά μέτρα (δολοφονίες των ηγε- τών της παθούσας ομάδας,πολιτικοί,αιρετοί,υπάλληλοι,δημοσιογράφοι, εκπαιδευτικοί,αρπαγή ομήρων και χρησιμοποίησή τους ως ανθρώπινες ασπίδες).(Βλ. Γενική Συνέλευση ΟΗΕ (47/121-18/12/1992, παρ.9)
2. Οι ΥΕΝΕΔ του 2015 και το ζήτημα της Γενοκτονίας
Ο Σμυρνιός και διασωθείς της Γενοκτονίας Νομπελίστας ποιητής μας Γιώργος Σεφέρης λέει στο μεγάλης αξίας μήνυμά του κατά της Χούντας το 1969 πως “είμαι ένας άνθρωπος χωρὶς κα- νένα απολύτως πολιτικὸ δεσμὸ και,μπορώ να το πω,μιλώ χωρὶς φόβο και χωρὶς πάθος”.Τα πα- ραπάνω λόγια τα ακολούθησα και τα ακολουθώ,και συν Θεώ έτσι πορεύομαι στη ζωή μου.Αυ- τονόητο είναι βεβαίως ότι η στάση αυτή έχει μεγάλο και πολυποίκιλο κόστος,ωστόσο η αν- θρώπινη φύση μου,επιβιώνει,σε αντίθεση με πολλούς και πολλές που την έχουν παραδώσει προ πολλού.
Για το ζήτημα της Γενοκτονίας έχω μιλήσει,προσκεκλημένος ξένων και ελληνικών θεσμών σχεδόν σε όλον τον κόσμο.Διατηρώ ισχυρές και δυνατές μνήμες,για παράδειγμα,από τις προ- σκλήσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας της Αρμενίας και της Αρμενικής Ακαδημίας Επιστη- μών,των Οργανώσεων των Ελλήνων στις ΗΠΑ,στον Καναδά,την Αυστραλία,τη Σουηδία,τη Γερμανία,αλλού,για να μιλήσω για το ιερό και μεγάλο αυτό ζήτημα.Ωστόσο έχει εντυπωσιακό ενδιαφέρον στην Ελλάδα το οξύμωρο σχήμα σιωπή-φλυαρία,που είτε δεν λέει τίποτα,είτε μιλά με ψεύδη και χυδαία προπαγάνδα.Επιπλέον το τελευταίο διάστημα,ειδικά μετά τις δηλώσεις Φί- λη για τη Γενοκτονία,βίωσα για ακόμη μία ακόμα φορά έναν αποκλεισμό στη χώρα μου,τον ο- ποίο δεν έχω ζήσει πουθενά αλλού.Μέσα σε λίγες ώρες και ενώ είχα μετά από δική τους επικοι- νωνία,πρόσκληση για να μιλήσω σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς,ελάχιστα λε- πτά πριν με ενημέρωναν “αρμοδίως” ότι δεν θα γινόταν εφικτή η συνέντευξη για “τεχνικούς λόγους”.ΥΕΝΕΔ δηλαδή το 2015! Γνωρίζω τι συμβαίνει και από που εκπορεύεται.Το έζησα και το ζω τόσο στην Ελλάδα,όσο και στο εξωτερικό,όταν αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω πολλές δυσκολίες,όταν μιλώ για τη Γενοκτονία.Παρόλα αυτά όμως,θα συνεχίσω να το πράττω αναλο- γιζόμενος το μοναδικό,για μένα,χρέος μου.
3.Η χαρά της αναγνώρισης
Είναι πράγματι ασύλληπτο να είναι αρνητής της Γενοκτονίας ο Υπουργός Παιδείας της Ελλά- δας με υπεκφυγές και τεχνάσματα,με δήθεν επιστημονικά κριτήρια από ιστορικούς (;) και άλ- λους “σχετικούς” επιστήμονες,να προσπαθεί να προβάλλει την άρνηση ως διαφορετική άποψη και μάλιστα ως επιστημονική θέση! Είναι λοιπόν ανώφελο να προσπαθούμε να αποδείξουμε εδώ τη Γενοκτονία,στον τόπο αυτό που παρότι ζούμε τον νοσταλγούμε,όπως γράφει ο ξερριζω- μένος Μικρασιάτης Γιώργος Σεφέρης.Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να αγωνιζόμαστε για το δίκαιο αίτημα της αναγνώρισης,από την Αρμενία και τη Σουηδία (καλό είναι να διαβάσει κάποιος την εξαιρετικής σημασίας σχετική ανακοίνωση του “Εύξεινου Πόντου” Στοκχόλμης ) μέχρι τη Γερμανία,τις ΗΠΑ,τον Καναδά και την Αυστραλία.Παρόλα τα εμπόδια του φασιστι- κού καθεστώτος του θύτη Τουρκία,τα στεφάνια στον Μουσταφά Κεμάλ από τον Παπανδρέου και τον Καραμανλή,τις δηλώσεις του Φίλη και άλλων,τους υπονομευτές και τις γιάφκες των κομμάτων τους στην Ελλάδα,τις ΥΕΝΕΔ του 2015,κανείς και τίποτα δεν μπορεί να καλύψει το ιερό ζήτημα της Γενοκτονίας.
Η νίκη θα είναι των προγόνων μας,δική μας και των απογόνων μας,συνεχίζοντας τον αγώνα μας με τους συναγωνιστές μας στο εξωτερικό,έχοντας πάντα δίπλα μας τις ψυχές των προγό- νων μας.Μας αρκούν!
Θεοφάνης Μαλκίδης
Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ακαδημαϊκών για τη Μελέτη των Γενοκτονιών,πρωτοστατώντας για την αναγνώριση από αυτήν,της Γενοκτονίας των Ελλήνων το 2007.

 

 https://ereunalogos.blogspot.com/2015/11/blog-post_30.html?spref=bl

 

1585 ) Μοσυνόπολη: μια βυζαντινή πόλη περιμένει στα βαθιά



 
Μοσυνόπολη: μια βυζαντινή πόλη περιμένει στα βαθιά
    Η Μοσυνόπολη, μια από τις σημαντικότερες πόλεις της Θράκης κατά την ρωμαϊκή και βυζαντινή περίοδο, βρίσκεται 7 χλμ. δυτικά της Κομοτηνής κοντά στο σημερινό χωριό Μίσχος. Η πόλη είχε διαφορετικά ονόματα κατά εποχή: στη ρωμαϊκή περίοδο καλούνταν «Μαξιμιανούπολη» ενώ η ονομασία «Μοσυνόπολη» της δόθηκε στα τέλη του 9ου  αι., εποχή γενικευμένης αναδιοργάνωσης και ανακατάταξης των αστικών κέντρων της Θράκης. 
    Η βυζαντινή πόλη κτισμένη στους πρόποδες του Παπικίου όρους δεν μπορούσε παρά να έχει επαφές με τη σπουδαία μοναστική πολιτεία που είχε αναπτυχθεί εκεί. Επίσης, βρισκόταν ανάμεσα στα δύο σημαντικότερα αστικά κέντρα της εποχής, την Κωνσταντινούπολη και τη Θεσσαλονίκη. Το γεγονός αυτό καθώς και η θέση της πάνω στην Εγνατία Οδό δικαιολογεί τον πολύ σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισε κατά τους ρωμαϊκούς και βυζαντινούς αιώνες: αφενός, είχε μια σημαντική εμπορική και πνευματική επικοινωνία με τις παράλιες ελληνικές πόλεις (Μαρώνεια, Άβδηρα, κλπ.) και αφετέρου αποτέλεσε το θέατρο των επιδρομών από ξένα φύλλα που εποφθαλμιούσαν τη Βασιλεύουσα. Αξίζει να αναφερθεί ότι στα τέλη του 10ου αι. υπήρξε ορμητήριο του Βασίλειου Βουλγαροκτόνου στον πόλεμο κατά των Βουλγάρων.
    Η πόλη υφίσταται σοβαρές ζημιές το 1206 από τον Τσάρο Καλογιάν των Βουλγάρων και τα τείχη της γκρεμίζονται. Φαίνεται όμως πως η πόλη δεν καταστρέφεται εντελώς. Ενάμιση σχεδόν αιώνα αργότερα, το 1343, ο Ιωάννης Καντακουζηνός που διανυκτερεύει στη Μοσυνόπολη κάνει λόγο για μια παλιά και από πολλά χρόνια κατεστραμμένη πόλη. 
    Από τη δεκαετία του 1960 μέχρι σήμερα έχουν λάβει χώρα σημαντικές αρχαιολογικές έρευνες στα ερείπια της πόλης. Έχουν εντοπιστεί τμήματα της οχύρωσης, η οποία μνημονεύεται από την Άννα Κομνηνή. Σύμφωνα με την βυζαντινή πριγκίπισσα, ο Αλέξιος παγίδευσε τους Μανιχαίους (αίρεση της εποχής) στη Μοσυνόπολη και τους φυλάκισε στο φρούριο της πόλης. Σήμερα, είναι εμφανής η θριαμβευτική νίκη τη φύσης έναντι του ανθρώπινου στοιχείου, αφού ρίζες, χόρτα και δέντρα έχουν καλύψει σχεδόν τελείως τα σωζόμενα τμήματα.
    Στο κέντρο σχεδόν της πόλης βρισκόταν ένας ναός που κοιτάζοντάς τον από ψηλά έχει σχήμα εξάγωνου κάτι που τον κάνει σπάνιο στο είδος του. Χρονολογείται μάλλον στον 11ο αι. Σύμφωνα με επιγραφή, το ναό έκτισε κάποιος Κωνσταντίνος «με πολύ πόθο και πίστη χάριν της θεάς ωφέλειας». Ο ναός ήταν διακοσμημένος με καλής ποιότητας γλυπτά, με τοιχογραφίες και ψηφιδωτά, ίχνη των οποίων βλέπει κανείς ακόμη και σήμερα. Επίσης, τάφοι εσωτερικά και εξωτερικά του ναού φιλοξενούσαν στην άλλη τους ζωή εξέχουσες προσωπικότητες της πόλης μαζί με τα προσωπικά τους αντικείμενα. Έτσι, μέσα και γύρω από το ναό αποκαλύφθηκαν σημαντικά ευρήματα όπως κεραμικά αντικείμενα, κοσμήματα και νομίσματα. 
    Έξω από το τείχος της πόλης, στα νοτιοδυτικά, υπήρχε νεκροταφείο που χρονολογείται στον 4ο αι. Στην αρχαιότητα, σύμφωνα με τη νομοθεσία οι νεκροί θάβονταν έξω από την πόλη για λόγους υγιεινής. Οι τάφοι έφεραν σημαντικά ευρήματα στο εσωτερικό τους που συνέβαλαν στη μελέτη και χρονολόγηση του νεκροταφείου.
    Τέλος, αίνιγμα αποτελεί το τοπικό εργαστήριο κεραμικής της Μοσυνόπολης το οποίο πιθανολογείται ότι βρίσκεται στα βόρεια του ναού.
Αν και τα μέχρι τώρα στοιχεία της έρευνας για τη Μοσυνόπολη είναι σημαντικά, το μεγαλύτερο μέρος της βρίσκεται θαμμένο κάτω από τις σύγχρονες καλλιέργειες καθιστώντας το άλλοτε ακμαίο βυζαντινό κέντρο, πόλη-φάντασμα του παρελθόντος που στοιχειώνει τους λιγοστούς (πλην όχι πάντα αγαθούς) επισκέπτες της!


http://antifonitis.gr/online

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

ΤΡΕΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΡΕΙΣ   ΑΝΟΙΚΤΕΣ  ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ   ΠΡΟΣ  ΤΟΥΣ   ΕΛΛΗΝΕΣ   ΤΡΕΙΣ   ΑΝΟΙΚΤΕΣ  ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ   ΠΡΟΣ  ΤΟΥΣ   ΕΛΛΗΝΕΣ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ   ΤΡΙΤΗ  ( προς   τους   ιεράρχες  ) ( 15-11-2015)


 
Ιεράρχες   των  Χριστιανών

Έχουμε  ισχυρές    ενδείξεις  οτι   πολλοί  απο   εσάς   προτιμούν  να  μοιραστούν  την  Ελλάδα   με  τους  μουσουλμάνους   και  όχι  με  τους   Αρχαιοελληνιστές .
Αυτό  βέβαια  είναι  τελείως  αφελές   διότι   το  Ισλάμ  πουθενά  δεν  συμβίωσε  ειρηνικά  με  τους  Χριστιανούς .  Αργά  ή  γρήγορα   θα  υπάρξουν  σφαγές .  Αυτό  βέβαια  ουδόλως  ενδιαφέρει   αυτούς  τους  ιεράρχες   που νοιάζονται  αποκλειστικά  για  το  σαρκίον  τους ( και  τα  εισοδήματά  τους ) .  Έτσι  τους  είπε  η  Νέα  Τάξη  ,  έτσι  κάνουν .  Σκέφτονται  "ΕΩΣ ΟΤΟΥ  ΕΡΘΟΥΝ  ΟΙ  ΣΦΑΓΕΣ  ΕΓΩ  ΘΑ ΕΧΩ  ΠΕΘΑΝΕΙ  ΑΠΟ  ΓΗΡΑΣ . ΤΙ  ΜΕ  ΝΟΙΑΖΕΙ ;"   .

Εάν  νοιάζεστε   όμως  για  τον  λαό  ,  σας   συμφέρει  η  συγκατοίκηση  με  τους  Αρχαιοελληνιστές . Εμείς  θεωρούμε  τον  Χριστιανισμό  την  πιό  ήπια μορφή   Αβρααμικής  Θρησκείας .  Το  έχουμε  πάρει  απόφαση  οτι   το  ακροατήριό  μας  θα  είναι  πάντα  ολιγάριθμο .  Οι  πιο  πολλοί  άνθρωποι  φοβούνται  τον  θάνατο  και  αναζητούν  μια  παρηγοριά   σε  θρησκείες  που  υπόσχονται  μεταθανάτια   ζωή .  Λίγοι  μόνο    αντικρύζουν  τον  θάνατο  με ψυχραιμία .

Τα  ιερατεία  σήμερα  είναι  υπάλληλοι   των  Δυνατών .  Αυτό  δεν  είναι  απαραιτήτως   κακό .  Κακό  είναι  όταν  οι  Δυνατοί    δεν  είναι  ΕΝΑΡΕΤΟΙ  ( και  σήμερα  δεν  είναι ) . 
Οι  σημερινοί  Δυνατοί   είναι  οι  Τραπεζίτες .  Δόγμα  τους  είναι   "ΝΑ  ΠΕΡΑΣΩ  ΤΗΝ ΖΩΗ  ΜΟΥ  ΚΑΛΑ  ΚΑΙ  ΜΕΤΑ  ΑΠΟ  ΜΕΝΑ  ΑΣ  ΓΙΝΟΥΝ  ΟΛΑ  ΣΤΑΧΤΗ"  . 
Δικαιολογούμε  την  έως  τώρα  υποταγή  σας  σε αυτούς  .  Ασφαλώς  σκεφθήκατε  "ΚΑΚΟΙ  ΕΙΝΑΙ  ΟΙ    ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ  ΔΥΝΑΤΟΙ   ΑΛΛΑ  ΥΠΑΡΧΕΙ    ΠΟΥΘΕΝΑ  ΚΑΠΟΙΟΣ  ΕΝΑΡΕΤΟΣ  ΔΥΝΑΤΟΣ ;  ΜΙΑ  ΚΑΚΗ  ΗΓΕΣΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΑΝΑΡΧΙΑ"  .

Σας   πληροφορούμε  λοιπόν  οτι  σήμερα  ΥΠΑΡΧΟΥΝ   οι  ΕΝΑΡΕΤΟΙ   που  είναι  η  εναλλακτική  λύση .  Αυτοί  οι  ενάρετοι  (  τους  ονομάζουμε  ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ  )   υπακούουν  στο  δόγμα   "ΝΑ  ΑΦΗΣΩ  ΣΤΙΣ  ΕΠΟΜΕΝΕΣ   ΓΕΝΙΕΣ  ΤΟΝ  ΠΛΑΝΗΤΗ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ  ΑΠΟ   ΟΣΟ  ΤΟΝ  ΠΑΡΕΛΑΒΑ"  . 
Αυτοί  οι  ενάρετοι   αποτελούν το  Κίνημα  της   Μιλήτου  και  το   Κίνημα  έχει   πολιτική  ηγεσία . 
Σας  καλούμε   να  συνεργαστείτε   λοιπόν με  αυτούς  αν  πραγματικά    θέλετε  να  υπηρετήσετε   το  ΚΑΛΟ .

Πυθαγόρας   Πυθαγορίδης 
μέλος  της   πολιτικής   ηγεσίας   του  Κινήματος  της   Μιλήτου


Υ.Γ.  Μάθετε  για  το  κίνημα  της   Μιλήτου  :
          http://lofos.info/pythas/miletus.html   

         https://www.facebook.com/%CE%9C%CE%B9%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-1659746794249420/?ref=bookmarks


-------------------------------------------

   ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΠΡΩΤΗ  : Ποιοί   είμαστε   και  τί  θέλουμε

   'Ελληνα
     Ασφαλώς  θα  είδες  την  έκφραση    "ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΗΣ    ΧΩΡΟΣ"  και  θα  απόρησες  :  "Ελληνοπρεπής   Χώρος ;   Τί  είναι   πάλι τούτο ;  Δηλαδή  οι  πολιτικοί   μας  ,  οι  κληρικοί  μας  ,  οι   οικολόγοι   μας      ΔΕΝ   είναι    Ελληνοπρεπείς ; "  
Κατά  τη  γνώμη μας  ΟΧΙ  !

Θέλεις  ,  κύριε ,  να  έχεις  Δημοκρατία  ;   Αφού  έχουμε   το  δικό  μας  ελληνικότατο   μοντέλο   δημοκρατίας  ,  την  ΑΜΕΣΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ   .  Τί  μας  έφερες  απο  την  ομιχλώδη  Σαξονία   αυτά  τα  μπερδεμένα   συστήματα  Κοινοβουλευτισμού  και  βουλευτικές  ασυλίες    και  παχυλές  βουλευτικές   "αποζημιώσεις "   ;  Αφού  τα  βλέπεις  τα  ρημάδια  οτι  δεν  δουλεύουν .  Κοίτα που  καταντήσαμε   απο  την  πολλή  κοινοβουλευτική   "δημοκρατία"   !

Για   τους  θεούς  έχουμε  τις  αμφιβολίες  μας  .  Αν  υπήρχε  θεός  να εποπτεύει   τα  ανθρώπινα  πράγματα   θα  κατακεραύνωνε   τουλάχιστον  αυτό  το  ανεκδιήγητο ιερατείο .
Αλλά  τέλος  πάντων  ,  θέλεις  κάπου να  πιστεύεις   και  να  προσκυνάς ;  
Αφού  έχουμε   τους  δικούς  μας  ελληνικότατους  θεούς  ,  τί  τρέχεις  και  προσκυνάς    θεούς  που  κατασκεύασαν    βεδουϊνοι   απο  την  έρημο  ;  
Ό,τι  πιθανότητες έχεις  να  γιατρευτείς  απο  τον  Ασκληπιό    τις  ίδιες πιθανότητες   έχεις  να  γιατρευτείς    απο  τον θεό  των  ebr αίων   . Ούτε  τον  δικό  του    αγαπημένο  αρχιεπίσκοπο  δεν  έσωσε   ( και  τον  άφησε  να  τρέχει    κατά  Αμέρικα  μεριά    για  μεταμοσχεύσεις  )  ,  εσένα  θα  σώσει  ;  


Τώρα τελευταία   ξεφύτρωσε ένα  φρούτο   που  λέγεται    "οικολόγοι"  .  Παραδόξως  αυτό  το  φρούτο    βλέπει  παντού  εντός  Ελλάδος   καταπιεσμένες  μειονότητες    αλλά   (   δές  ένα  περίεργο !  )    δεν  βλέπει    ΟΥΤΕ  ΜΙΑ  καταπιεσμένη  μειονότητα   στην  Τουρκία  ,  στα  Σκόπια   ,  στην  Αμερική  !  
Λοιπόν  ,  εμείς    με  αυτό  το  μυωπικό   "φρούτο"    δεν  θέλουμε  να  έχουμε  καμμία  σχέση  .  Τους  ξέρουμε  τί ρόλο  παίζουν  και  απο  ποιόν  πληρώνονται  .  
Αν θέλουμε  οικολογία  έχουμε  τους  προγόνους  μας    που  τα  είπαν  όλα  :   Ο  Πυθαγόρας  ήταν ο  πρώτος  που  μίλησε  για   χορτοφαγία  .  Ο  Πλάτων  μίλησε  πρώτος  για  βιοκλιματικά  σπίτια    και   λιτή διαβίωση  .  Ο  Επίκουρος   ξαναμίλησε  για  λιτότητα   στην  διαβίωση  .  

Έχουμε   ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ   προτάσεις    και  για  την  πολιτική και  για  την  θρησκεία  και  για  την οικολογία  .  Δεν  χρειάζεται    να   αντιγράφουμε   αποτυχημένα    ξένα  μοντέλα .

--------------------------------------------------------------------------------------

ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΔΕΥΤΕΡΗ  :

  Έλληνα   

   Σου  οφείλουμε    κάποιες   εξηγήσεις   για  το  ποιούς   θεωρούμε  φίλους    και  ποιούς  αντιπάλους  μας  .
Πρώτοι    και  μεγαλύτεροι    αντίπαλοί  μας   είναι   οι   πουλημένοι  πολιτικοί   και  όλοι   οι  ντόπιοι    που   συνεργάζονται  μαζί  τους  στο  μεγάλο  φαγοπότι  .
Δεύτεροι   αντίπαλοί  μας   είναι    τα  ξένα  κέντρα    που   με  χρήμα    εξαγοράζουν  τις  συνειδήσεις   των   ντόπιων  πολιτικών  .
Τρίτοι    και  τελευταίοι    είναι   το  ντόπιο  ιερατείο   που  συνεργάζεται  με  τους  πολιτικούς   στη  μεγάλη  μάσα  .

Ίσως  όταν  ακούς     "αρχαιοελληνιστές"    ή     "δωδεκαθεϊστές"  ή    "Έλλην   στο  θρήσκευμα"  σκέφτεσαι    " Ωχ ,  τώρα   ,  εδώ  ο  κόσμος   καίγεται    και  αυτοί     με  τις  χλαμύδες  τους  και  τον  Δία  τους"  .

Λάθος  !   Ο  κόσμος  πράγματι  καίγεται  ,  και  εμείς    καιγόμαστε   όπως  ακριβώς  καίγεσαι  εσύ  .  Πρώτο  μας   μέλημα  δεν  είναι  ούτε  οι  χλαμύδες  ούτε  ο  Δίας  . Πρώτο  μας  μέλημα  είναι  η  σωτηρία αυτού  του  τόπου  .
Γι'  αυτό    και   τα  βέλη  μας  στρέφονται   πρώτα  κατά   των  πολιτικών  .  

Αυτό  που  ζητάμε    απο  εσένα  είναι   "Μήν  ανέχεσαι  μύγα  στο  σπαθί  σου"  .  Χτύπα  αλύπητα  ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ  σου  ρουφά  το  αίμα   .
Όλη  τη  μέρα  βρίζεις  και  καταριέσαι   τους  πολιτικούς    για  το  χάλι  της  χώρας  .  Το  ιερατείο  γιατί  το  ξεχνάς ;  Επειδή  τρώει  λιγότερα  ;  Δηλαδή  αυτά  τα   "λιγότερα"     σου  περισσεύουν  και    ...  τα  χαρίζεις  ;   

Πιθανόν  να  αναρωτιέσαι  τί  μύγα μας    τσίμπησε    και   πολεμάμε   τον  χριστιανισμό  ,  μια  θρησκεία   αγάπης  (  όπως  λένε )  .

Ξεκαθαρίζουμε :

Με  τον  θεό  της   Πα λαιάς  Δ ια θήκης   δεν  έχουμε  καθόλου  καλές  σχέσεις  διότι   δηλώνει  οτι αγαπημένος  του  λαός  είναι  οι  ebr αίοι .  Θα  ήταν  γελοίο   να  δηλώνουμε  οπαδοί  του . Αφού  δεν  μας  θέλει  !

Για  τον  θεό  της   Κ αινής  Δια θήκης   και  για  τον  Χριστό   δεν   αισθανόμαστε   έχθρα .  Μιλά  για  αγάπη  ,  για  συγχώρεση   ,  για   απάρνηση  του   πλούτου .  Μας  φαίνεται    άτοπη  και  υπερβολική  η   ενασχόλησή  του  με  θέματα  σαρκικών  ηδονών  και  παρθενίας  .   Μας  φαίνεται  τουλάχιστον  αστεία  η  εικόνα  ενός  θεού  που  αναμιγνύεται    σε  θέματα  γυναικολόγου  !
Τέλος  πάντων  όμως   λέει  "Όποιος   ΘΕΛΕΙ  ας  με  ακολουθήσει"  .  Δεν    απαιτεί  απο  τους  οπαδούς  του  να  επιβάλλουν  δια  της  βίας  τη  θρησκεία  τους  .  

Με  τους  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ    χριστιανούς    ΔΕΝ   έχουμε  πόλεμο  .    Η  ουσία  του  χριστιανισμού  συμπυκνώνεται  σε  δύο  φράσεις   :
"Πώλησε  τα  υπάρχοντά  σου  ,  μοίρασε  τα  χρήματα  στους  φτωχούς  και    ακολούθησέ  με"
"Αν  κάποιος  σε  χαστουκίσει  στο  ένα  μάγουλο  ,  δώσε  του  και  το  άλλο " .
Οι  πραγματικοί   χριστιανοί   που  τα  εφαρμόζουν  αυτά   (  και  μάλλον  βρίσκονται  κάπου   στο   Άγιο Όρος - και  ιδιαίτερα  στην  Μονή  Εσφιγμένου  )  ουδέποτε  μας  ενόχλησαν   και  ουδέποτε  σκεφτήκαμε  να  τους  ενοχλήσουμε .

Με  τους  ΨΕΥΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ    είμαστε  σε  πόλεμο .  
Είναι  ψευτοχριστιανοί   όλοι  αυτοί  που  λένε   "Σε    φορολογώ  με  το ζόρι  για  να    έχω  παχυλούς  μισθούς   για   το  ιερατείο " .   Είναι  εχθροί  μας    και  εχθροί  σου  .  Αν  ήταν  παλληκάρια   να   πληρωνόταν με  όσα   ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ    προσφερουν  οι  πιστοί  στην  εκκλησία .  Τολμάνε  ;  
Είναι  ψευτοχριστιανοί   όλοι  αυτοί  που  λένε   "Θέλω    την  εκκλησιαστική  περιουσία    για  να  κάνει   η   Εκκλησία    φιλανθρωπικό  έργο    και  ιεραποστολές   στην   Αφρική"   . Είναι  εχθροί  μας   και  εχθροί  σου .    
 Η  αποστολή   του  ιερατείου    ΔΕΝ    είναι  να  κάνει  ελεημοσύνη .  Αποστολή  του  είναι   ΜΕ  ΤΟ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΤΟΥ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ    να  εμπνέει  τον   απλό  λαό   να  προσφέρει    ελεημοσύνη  .  Ας     διαχειρίζεται  το  ιερατείο    το  χρήμα  που  προσφέρουν  οι  πιστοί    υπέρ  φτωχών και  αδυνάτων .   Ας  τσεπώσει  το  ιερατείο   όσα  απο  αυτά  τα  χρήματα   θέλει  .  Εμάς  δεν  μας  αφορά  και  δεν  θα  διαμαρτυρηθούμε  .  Όχι   όμως  να  έχει  το  ιερατείο  
 ΑΚΙΝΗΤΑ    (  δάση  ,  λίμνες ,  χωράφια  ,  διαμερίσματα  κλπ  )  ούτε    ΜΕΤΟΧΕΣ   σε  ΤΡΑΠΕΖΕΣ  και  επιχειρήσεις  !
Είναι  ψευτοχριστιανοί    όλοι  αυτοί    που  λένε   "ΕΜΕΙΣ   θα  έχουμε  τα  ακίνητα  ,  αλλά    ΕΣΕΙΣ  θα  πάτε  στον  Στρατό για  να  τα  υπερασπίσετε !" .
Το  ιερατείο   λέει  "Δεν  τα  προσφέρω  τα  ακίνητα   στο  κράτος   διότι θα  τα  φάνε  οι  πολιτικοί"  .   Συμφωνούμε  . Ας   αγωνισθεί  λοιπόν  μαζί  μας  για   να  αναδείξουμε  ΤΙΜΙΟΥΣ   ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ !
Τολμάνε  ;  
Όσο    για  την  ιεραποστολή  στην  Αφρική  τί  να πούμε  ...  Έσωσαν  τον  εαυτό  τους  και  τους Έλληνες   και  πάνε  να  "δώσουν  το φώς" και στους    αφρικανούς  !  Γελοιότητες .

Είναι    ψευτοχριστιανοί   όλοι    αυτοί   που  τρέχουν  στα  μοναστήρια  και  στους  εξομολόγους  και  κάνουν  τις  μεγάλες  μετάνοιες  και  τους   μεγάλους  σταυρούς  αλλά   με  "μέσον"    κάποιον  μητροπολίτη     εξασφάλισαν    άνετη  στρατιωτική  θητεία    στα  παιδιά  τους    και  μετά   πάλι  με  "μέσον"    τα  βόλεψαν  σε  κάποια    θεσούλα  στο  Δημόσιο   ή  στην  Τράπεζα  .    Όλοι    αυτοί  που  δεν  γνώρισαν    τα  βάσανα  του  απλού  λαού    αλλά    εκ  του  ασφαλούς  μιλάνε   για υψηλές  θεολογίες   ,  για   τιμιότητα  ,  για  λιτότητα ...  Μόλις  όμως  τους  έρθουν στραβά  τα  πράγματα   ξεχνάνε  όλα  τα  υψηλά  κηρύγματα    και   γίνονται  ίδιοι  με  αυτούς  που  κατηγορούσαν  .
Άκουσα  μια ιστορία   για  μια  κυρία  της  Θεσσαλονίκης   που    όλο  με  παπάδες   και  μητροπολίτες     και  κατηχητικά  και   βαρύγδουπα  κηρύγματα    ασχολιόταν  .  Όταν  όμως  η  κόρη  της    δεν  μπορούσε  να  τεκνοποιήσει    την  έπιασε    μελαγχολία    του   θανατά !   Το  Ευαγγέλιο    δεν  λέει  καλή  μου  οτι  ΟΛΟΙ    οι  άθρωποι  είναι    ίσοι  ;  Γιατί  δεν   υιοθετείς   ένα  ορφανό  αφρικανάκι    αλλά    θέλεις   ντε  και  καλά  ΔΙΚΟ σου  παιδί  ;   Πού  πήγαν  τα  υψηλά  κηρύγματα  και  τα  μεγάλα  λόγια  ;  
Όλοι   αυτοί   οι  ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ    είναι  εχθροί  μας  .


Με  τους    ΚΑΤ'  ΟΝΟΜΑ   ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ     είμαστε  φίλοι  και  σύμμαχοι  (*) .  Με  σένα  , τον  απλό  πολίτη   που   πληρώνεις  όλους  αυτούς  τους   χοντρούς  κηφήνες  ,  δεν  μας  χωρίζει  τίποτα  .  Και   οι  δικές  μας  ταυτότητες  γράφανε  (  κάποτε  )   "Χριστιανός  Ορθόδοξος"  .  Απλώς  εμείς    τσατιστήκαμε  πιο  πολύ  και  είπαμε  "Δεν   ανέχομαι    ΚΑΝΕΝΑΝ   να  με  κοροϊδεύει "  .  Κοίτα τους    όλους  :  Θλιβερά  δημοσιουπαλληλάκια  ,  που  ροκανίζουν    αμίλητοι  τα   μισθουλάκια    και   τις   Μερσεντές   .   Αυτοί    είναι  που   όρθωσαν  το  ανάστημα   στη  Ρωμαϊκή  Αυτοκρατορία    και  υπέμεναν   διωγμούς  (  λέμε  τώρα ) ;  Πώς   κατάντησαν  έτσι  ;    Κοίτα  αυτό  τον  θλιβερό  αρχιεπίσκοπο .  Όσο  ήταν  στην  αντιπολίτευση  κατηγορούσε  τον  άλλον  για    κούφια  επίδειξη  .  Τώρα    έχει  κρυφτεί  στη  φωλίτσα  του  και  δεν  βγάζει   άχνα  .  Ούτε    επίδειξη  ούτε  έργο  .  Τίποτα  !   Ο  λαός  υποφέρει  και    αυτός  τσιμουδιά  .  Του  λένε  "θα  νομιμοποιήσουμε   λαθρομετανάστες"   και   αυτός  τουμπεκί  .  Αν ήταν  τίμιος θα  είχε  ξυρίσει    αμέσως   και  τον  Εφραίμ  του Βατοπεδίου  και  τον  Μητροπολίτη  Ατ τικής  ( Τον  θυμάσαι  τον  "σεβασμιώτατο"  Ατ τικής   που  είχε    offshore   εταιρεία    και     πάνω  απο  1  δίς  "για  τα   γεράματα"  ;  )  .  Ο   προηγούμενος   αρχιεπίσκοπος  τουλάχιστον   τόλμησε  και    ψιλοενόχλησε  τους  κρατούντες  .  Αυτός   το   παίζει   "αθόρυβος"  .
Λέει  "Εμείς  την  ψυχή  μας  κοιτάμε  να  σώσουμε .  Δεν  μας  νοιάζουν  τα  εγκόσμια   και  τί  κάνουν  οι  πολιτικοί"  .  Απαντάμε    :   "  Αφού  δεν  σε  νοιάζουν  τα  εγκόσμια  τί  την  θέλεις  την  εκκλησιαστική  περιουσία  ;  Και  αυτή    ΕΓΚΟΣΜΙΟ  είναι !  Ξεφορτώσου  την  για  να  μπορείς  να  αφιερωθείς   άνετα  στη  σωτηρία  της  ψυχής" .
  Έχει  αυτό  το  φοβισμένο  ανθρωπάκι  καμμιά  σχέση με  τον  Παπαφλέσσα ;  Με  τον  ηγούμενο    Σαμουήλ    στο  Κούγκι  ;   Με τον  ηγούμενο της  Μονής   Αρκαδίου ;   Όλοι  αυτοί  ήταν   ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ  .  Θυσιάστηκαν  για  να  είμαστε  εμείς  ελεύθεροι  .  Ακόμη  και  εμείς τους  σεβόμαστε  και  υποκλινόμαστε  μπροστά  τους  .  Ίσως  δεν  θα  είχαμε  συγκρουσθεί  με  τον  χριστιανισμό  άν το  ιερατείο  ήταν   σωστό .  Η  συμπεριφορά  του  ιερατείου  μας   έδιωξε  απο την  εκκλησία .
Φτύστους  λοιπόν  όλους !  Μαζική  αποχή  απο  τις  εκκλησίες  .   Δείξ'  τους  οτι  δεν  είσαι  κορόϊδο  .  Οτι  δεν  τα  χάφτεις  όλα  .   Δεν  μπορούμε  εύκολα  να  χτυπήσουμε  τα  μεγάλα  αφεντικά   (  κεφαλαιοκράτες  και  πολιτικούς  )   αλλά  μπορούμε  να  χτυπήσουμε   τους  υπηρέτες  (  το  ιερατείο ) .  Φύγε  απο  τις  εκκλησίες  .  Κάνε  πολιτικό  γάμο και  πολιτική  βάφτιση .  Ούτε   ένα  ευρώ  στο  παγκάρι  και  στον  δίσκο .   Κάθε   Κυριακή  η  άδεια  εκκλησία  να στέλνει  το  μήνυμα   σε    όλους  "Τέρμα   η  μάσα"  .  Κάνε  τους  να  φοβηθούν  .  Τόσα  χρόνια   γελάνε  πίσω  απο  την  πλάτη  σου  και  πίνουν  "εις  υγείαν  του  κορόϊδου"  .  Δείξ' τους   οτι  το  κορόϊδο   ξύπνησε  ! 

(*)   Και με  τους   ΓΟΧ  ( Παλαιοημερολογίτες )  πιθανόν   είμαστε  σύμμαχοι .  Μια   απόπειρα  διαλόγου  μαζί  τους  (30-1-2014 ) απέτυχε   διότι    απέφυγαν  να  καθήσουν  σε  τραπέζι  συνομιλιών  μαζί  μας . 

-----------------------------------------------------------------------------------------


     pitago99@gmail.com 

  Αρχική  σελίδα   :  http://lofos.info/pythas/index.html  

«Φύλακες γρηγορείτε!» - Τού Οδησέα Τηλιγάδα

«Είναι η Ελλάδα μας ηλίθιοι!!!» - Του Οδυσσέα Τηλιγάδα

«Φύλακες γρηγορείτε!»

29η Νοεμβρίου 2015 σήμερα. Πάει και τούτος ο μήνας. Πάει και τούτος ο χρόνος άπραγος, άκαρπος και μίζερος. Ήρθε πάλι η εποχή που την Ελλάδα την μαστίζει η έλλειψη των ανδρείων και ευνουχίστηκε η ορμή. Με μάτια γεμάτα απορία και πίκρα συλλογιέμαι εάν τούτος ο τόπος είναι η Ελλάδα που λάτρεψα, εάν οι εθελόδουλοι τούτοι άνθρωποι είναι οι Έλληνες που πίστεψα, εάν τα όσα ανάποδα ζω είναι η πραγματικότης ή ζω σε εφιάλτη. Κοιτάζω γύρω μου με απελπισία και διαπιστώνω ότι οι εχθροί είναι τόσο πολλοί, τόσο πολλοί οι προσκυνημένοι και οι γενναίοι τόσο λίγοι, τόσο λίγοι οι μπροστάρηδες του Έθνους για να δείξουν τον δρόμο που ακολουθούν όσοι θέλουν να νοιώθουν πάντα νέοι και πάντα ωραίοι σ’ αυτή την γωνιά της Γης, που δεν κουράστηκε να ξαναγεννιέται κάθε φορά από την στάχτη της!!!
Και το’ φερε η Ιστορία να δούμε σήμερα, μιά «κυβέρνηση» που από αριστερή αποδείχθηκε σοκαριστικά νεοφιλελεύθερη, τα γκρέμισε όλα και απέτυχε παταγωδώς. Μιά κυβερνητική οπερέτα που πρόδωσε τον Λαό, την Δημοκρατία, τον Στρατό, την Πατρίδα και το Έθνος. Μιά ερμαφρόδιτη δισυπόστατη «κυβέρνηση» ιδιοκτησία των τραπεζών που για τα συμφέροντά της δολοφονείται ένα ολόκληρο έθνος. Μιά «κυβέρνηση» προαγωγό της εξαθλίωσης και του ανήκουστου εξευτελισμού του εθνικού κράτους. Μιά «κυβέρνηση» που σίγουρα δεν εκπροσωπεί ούτε τον Λαό ούτε την Ελλάδα και που δεν θέλει τίποτε το ελληνικό, που ακούει «Έλληνας» και βγάζει στο κορμί της καντήλες. Μιά «κυβέρνηση» απάτριδων πολιτικών που κυβερνούν την Ελλάδα, σε μια ομερτά με τους εντεταλμένους διεθνείς πλιατσικολόγους, τις τράπεζες και τις «αγορές» παραδίδοντας ημέρα με την ημέρα την χώρα στα σαγόνια του Μινώταυρου που διψάει για αίμα, αίμα ελληνικό. Η ύβρις και ο κυνισμός στην υπηρεσία του κέρδους!!! Ουαί!!!
Αισθήματα βαθύτατα οδύνης και ανησυχίας συνέχουν ολόκληρο το Έθνος για την επόμενη ημέρα του επερχόμενου προσχεδιασμένου Αρμαγεδδώνα αφού όλο και νέες συνθήκες εκμετάλλευσης υπογράφονται με πένες Μοντ Μπλανκ από την διεθνή ελίτ του σιωνισμού και της μαφίας των μιζαδόρων των διεφθαρμένων και επίορκων θεσμών που ακονίζουν τα δόντια τους για να ξεσχίσουν τις σάρκες του λιμοκτονούντος «κυρίαρχου Λαού». Οι θεσμοί… ποιοί θεσμοί; Οι εκάστοτε Ανώτατοι Άχρηστοι κομματάνθρωποι της Ηρώδου του Αττικού που εθελοτυφλούν μπροστά στην τραγωδία της κατάλυσης του Συντάγματος της κατ’ επίφαση Ελληνικής Δημοκρατίας; Ο κατά την Ραχήλ Μακρή, οίκος ανοχής η Βουλή που έχει στελεχωθεί καθ’ υπόδειξη του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε; Ο σάπιος, μέχρι μυελού οστέων, κρατικός μηχανισμός; Η Εκκλησία; Ο στρατός; Η Δικαιοσύνη που ταμπουρώνεται πίσω από τη σιωπή και τα δικονομικά τερτίπια και χρησιμοποιείται ως πλυντήριο των ανομημάτων του εκάστοτε καθεστώτος; Οι θεσμοί… μιά υπόθεση η οποία υποσκάπτει τα θεμέλια του κράτους για την οποία όλοι οι ανωτέρω οφείλεται να καταδικασθούν σε θάνατο με συνοπτικές διαδικασίες.
Έχει αυξηθεί τόσο θεαματικά η κατάθλιψη του κόσμου που έχει αρχίσει και γίνεται απάθεια και αδιαφορία. Ο Λαός, ως να έχει υποστεί λοβοτομή, συνήθισε να έχει όλο και λιγότερα. Συνήθισε να είναι άνεργος, να κάθεται καρτερικά στην ουρά για το συσσίτιο, να κάθεται αδιαμαρτύρητα έξω από τις Τράπεζες για να πάρει τα δικά του χρήματα που του έχει δεσμεύσει το 4ο Ράϊχ, συνήθισε να εξετάζεται στο Κοινωνικό Ιατρείο και να το βλέπει φυσιολογικό. Συνήθισε να παίρνει τα φάρμακά του από το Κοινωνικό Φαρμακείο χωρίς να συνειδητοποιεί ότι η συνήθεια αυτή είναι αντίθετη προς κάθε έννοια πολιτικής ηθικής. Και ανησυχώ!!! Ανησυχώ γιατί από την παθητικότητα αυτή αναδύεται η εικόνα μιάς δυστυχισμένης Ελλάδας, η οποία έχει συμβιβαστεί με τη δυστυχία της και προσπαθεί να τη διαχειριστεί, χωρίς να έχει απολύτως κανένα εναλλακτικό όραμα ζωής για το μέλλον. Και πορεύεται χωρίς στόχους, χωρίς οράματα, χωρίς ιδανικά. Και πορεύεται με μουνουχισμένο το δικό της αύριο και το μέλλον των παιδιών της....Και τούτο με εξοργίζει γιατί ορισμένα πολιτικά σκύβαλα πασχίζουν να μας ακυρώσουν την ανθρώπινή μας ύπαρξη και να ταπεινώσουν το Έθνος των Ελλήνων.
Η κοινωνία διαλύεται και κανείς δεν επαναστατεί. Όχι τουλάχιστον, μέχρι ο δικαστικός επιμελητής να χτυπήσει τη «δική μας» πόρτα για να κατασχέσει το «δικό μας» σπίτι. Μα τότε θα είναι πλέον αργά. Η Εθνοκτονία συνεχίζεται χωρίς ανάχωμα και καθημερινώς ακούμε να αποτολμούνται κι άλλες αυτοκτονίες, που δεν φτάνει βέβαια ποτέ ο ακριβής αριθμός τους στην ειδησεογραφία μιά και τα αργυρώνητα φερέφωνα αποκρύπτουν την πραγματικότητα.
Ε, ΟΧΙ!!! ΟΧΙ!!! ΟΧΙ!!!   
Ας αρχίσουμε την δική μας μάχη, εναντίον των εχθρών της ελευθερίας του Έθνους μας, εναντίον της δικτατορίας των τραπεζών που ζητούν γη και ύδωρ.
Με συνείδηση της κοινωνικής μας ευθύνης προς το Έθνος μας, δεχόμαστε το κάλεσμα της γενιάς μας να αγωνιστούμε για να δώσουμε πίσω στα παιδιά μας την Ελλάδα μας γνωρίζοντας στις οδαλίσκες των τραπεζών ότι υπάρχουν Έλληνες που μπορούν να φέρουν την ελπίδα και τις τελικές λύσεις κάνοντας το θεωρητικό δεδομένο, άμεσα εφαρμόσιμο. Ότι υπάρχουν άνθρωποι που βάζουν την πατρίδα πάνω από το τομάρι τους γιά να δουν ξανά την πατρίδα τους να κερδίζει την χαμένη αξιοπρέπειά της. Αυτή είναι η υπόσχεσή μας!!!
Δεν πάει άλλο πιά. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥΜΕ με την καθημερινή βία της εξουσίας των ουτιδανών. Μην κιοτεύετε μωρέ. Το δίκαιο είναι με το μέρος μας. Αν παραταχθούμε ενωμένοι και αλληλέγγυοι σε φάλαγγα και πολεμήσουμε τον κοινό εχθρό όλοι μαζί, μπορούμε να τον νικήσουμε. Το τολμήσαμε στο παρελθόν και το πετύχαμε. Η νίκη είναι αποτέλεσμα μιάς τελευταίας προσπάθειας, κάποιας μεγαλύτερης θυσίας.
Καλούμε κοντά μας τους συγγενείς των 8.372 αθώων θυμάτων που αυτοχειριάσθηκαν μην αντέχοντας την εξαθλίωση και το επερχόμενο κολαστήριο. Καλούμε σε συστράτευση τους 1.347.372, μέχρι σήμερα καταγεγραμμένους Έλληνες, που σύρθηκαν στην ανεργία. Απευθυνόμαστε στους μέχρι σήμερα 216.410 επιχειρηματίες που έβαλαν λουκέτο στα καταστήματά τους. Καλούμε τους 350.000 αγρότες που θα αντιμετωπίσουν αύριο την αρπαγή της γής τους. Απευθυνόμαστε στα 2,8 εκατομμύρια συνταξιούχους, τα άλλοτε «τιμημένα γηρατειά», που θα υποστούν την οικονομική εξαθλίωση. Απευθυνόμαστε στο 40% του ελληνικού Λαού που ζεί κάτω από το όριο της φτώχιας. Απευθυνόμαστε στα 252.000 Ελληνόπουλα, που εκπατρίστηκαν ως μετανάστες για να επιβιώσουν από το ανθελληνικό κράτος των δοσίλογων που διώχνουν τον ανθό του Έθνους επιφέροντας την βίαιη αντικατάσταση του πληθυσμού της χώρας.
Αν αγαπάτε τη χώρα που μας γέννησε μην μένετε απαθείς. ΜΗΝ ΤΗΣ ΓΥΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΡΑ. Μην μένετε ένα βουβό μηδενικό στον καναπέ της ανυπαρξίας. Μην σκύβετε το κεφάλι ζητιανεύοντας για ψίχουλα. Ξαναβρείτε την χαμένη σας Ελληνικότητα!!! Ελευθερώστε την δύναμη και την ενέργειά σας για να οργανώσουμε τις αντιστάσεις μας ενωμένοι στον αγώνα της τιμής, στον αγώνα των δικών μας αξιών, στον αγώνα των δικών μας ιδανικών, στον αγώνα του ωραίου, του μεγάλου και του αληθινού αθάνατου Ελληνικού πνεύματος. Χρειάζεται κανείς να πολεμήσει πολύ σκοτάδι για να υπερασπιστεί το φως και την ελευθερία. Εμπρός λοιπόν ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!!! Εμπρός, για την Ελλάδα που όλοι ονειρευόμαστε!!! Πάνω απ’ όλα η πατρίδα μας και ο λαός μας!!! «Φύλακες γρηγορείτε!!!» Ασκώντας τα συνταγματικά δικαιώματά σας  ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.
Έχοντας «Πάντ’ ανοιχτά, πάντ’ άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μας», ας θυμηθούμε ότι είμαστε Έλληνες, η Ιστορία το προστάζει!!!! Από αύριο θα είμαστε αήττητοι!!! Φύλακες γρηγορείτε!!!

Οδυσσέας Τηλιγάδας
Ευριπίδου 57-10554 Αθήνα
Τηλ: 210 3250220
Ηλ. Ταχ: elas@otenet.gr
 
Διαβάστε ακόμα : 

«Είναι η Ελλάδα μας ηλίθιοι!!!» - Του Οδυσσέα Τηλιγάδα

https://www.verianet.gr/post/39828-