Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ - ΓΙΑ ΣΈΝΑ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΝΟΙΆΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ



Η Ελλάδα είναι διασωληνομένη και πνέει τα λοίσθια, το πολιτικό σύστημα παράγει σκουπίδια και παράλληλα δωρίζει τα όργανα της Πατρίδος, η κομματοκρατία και η συναλλαγή καλά κρατούν, η γενοκτονία και ο εκπατρισμός συνεχίζονται, οι Δούρειοι Ίπποι ροκανίζουν κάθε προσπάθεια για την ανάνηψη της Πατρίδος, η πολτοποίηση των Λαών έχει ξεκινήσει, και ο μεγάλος αδελφός διαφθείρει τον άνθρωπο σε σημείο που η κτηνοβασία, παιδοφιλία κλπ. να αποτελούν μία κοινωνικά αποδεκτή εξέλιξη της σεξουαλικής ελευθερίας.
Νησίδες αντίστασης εμφανίζονται αλλά εξαφανίζονται και λησμονούνται κάτω από την εξαγορά, προδοτική αποσιώπηση ή διαστρέβλωση των ΜΜΕ.
Την ηθική, τη σημασία της αγάπης και της ελευθερίας τα διδαχτήκαμε στο σχολείο. Αν οι μισοί Έλληνες δίδασκαν στην ανθρωπότητα την Ελληνική γλώσσα  θα της είχαν προσφέρει το μεγαλύτερο δώρο στη προσπάθεια να επιτύχει τη συμπαντική της αποστολή.
Η Monsanto εξαφανίζει τους σπόρους της φύσεως κατά τον ίδιο τρόπο που οι Ελληνικές Κυβερνήσεις εξαφανίζουν την Ελληνική γλώσσα από προσώπου γης.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι Έλληνες πάσχουν από ένα αρρωστημένο εγωισμό, από μία ανεξήγητη ιδιοτέλεια και οποιαδήποτε προσπάθεια για τη συνένωση των προσπαθειών και την δημιουργία Πατριωτικών Δυνάμεων προσκρούει στο εγώ, στο ποιος είναι αυτός, στο εγώ είμαι καθηγητής και δεν θέλω να εκτεθώ, στον κολλημένο αριστερό που η λέξη πατριώτης του δημιουργεί αλλεργία, στον ηλικιωμένο δεξιό που πάντα ψηφίζει δεξιά, στον βολεμένο που έχει μυωπία.
Τα τελευταία χρόνια συντελούνται φοβερά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμία αξία για τη Νέα Παγκόσμια Τάξη που το μέλημα της είναι η σκλαβοποίηση του ανθρώπου, οι φοβισμένοι που πρέπει να λιώσουν στη δουλειά  για την επίτευξη της ανταγωνιστικότητας των αγορών.
Σήμερα το έργο που συντελείται από λίγους αλλά μπολιασμένους πατριώτες είναι σημαντικό.
Φτάσαμε στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο(ΑΕΔ) αποδεικνύοντας ότι από το 2009 μέχρι πρότινος όλες οι Κυβερνήσεις είναι αντισυνταγματικές. Η απάντηση του ΑΕΔ ήταν ότι η υπόθεση ήταν αρμοδιότητας Συνταγματικού Δικαστηρίου, το οποίο βέβαια δεν υπάρχει. Καταφύγαμε στο Ελεγκτικό Συνέδριο για το Ελληνικό,  καταγγείλαμε την SINGULAR κλπ 
Ελληνίδες και Έλληνες ψάχνουμε να βρούμε ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, χωρίς ιδιοτέλεια που να αγαπάνε αυτήν τη χιλιοπροδομένη Πατρίδα. Έχουμε καταγράψει αρκετούς. Δεν θέλουμε ούτε βουλευτές ούτε ψηφοφόρους.
Όταν κάποιος πνευματικός άνθρωπος λέει όχι στο «ΤΕΜΕΝΟΣ» σημαίνει αμέσως ότι δεν αναγνωρίζεις μειονότητα εκεί που δεν υπάρχει. Σημαίνει ότι βρήκαμε κάποιον που σκέφτεται Ελληνικά. Όταν μία ομάδα πνευματικών ανθρώπων λένε όχι στην Ιθαγένεια, αμέσως η σκέψη μας πηγαίνει σε ΈΛΛΗΝΕΣ.
Παγκοσμιοποίηση είναι η πολτοποίηση- σκλαβοποίηση των λαών. Αυτό όμως δεν είναι οικουμενισμός, που είναι και το ζητούμενο, γιατί ο οικουμενισμός είναι χημική ένωση χρειάζεται πνευματική διεργασία, που για να επιτευχθεί χρειάζεται ο καταλύτης της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, χρειάζεται αγάπη, αλληλεγγύη.
Ο Ελληνοχριστιανικός μας πολιτισμός διδάσκει την αγάπη, ο ισλαμισμός αγαπά την βία και αυτόν προωθεί η ΝΠΤ.
Αν κάποιος νομίζει ότι μπορεί ο ίδιος ή κάποιος γνωστός του να συνεργασθεί ή ακόμη καλύτερο να ενταχθεί στην ασπίδα αυτής της αλληλεγγύης των Ελλήνων και προστασίας του Έθνους, θα ήταν καθαρά πατριωτική ενέργεια. Αυτή την Ασπίδα καλούμεθα να διαφυλάξουμε σαν κόρη οφθαλμού, αφού η Πανεπιστημιακή και Ακαδημαϊκή κοινότητα του Ελληνισμού δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να δημιουργήσει κάτι ανάλογο.

ΜΘΠΧ
Στέργιος Σμυρλής
Ταξχος(ε.α)
22910 25459, κιν 6944325056

 esmu42@otenet.gr

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

10 τροφές που μειώνουν τη χοληστερόλη Ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να ρίξουμε τα επίπεδα της ''κακής'' χοληστερόλης LDL;

 Οι 10 τροφές που μπορούν να ρίξουν δραστικά τη χοληστερόλη | Ελλάδα Ειδήσεις



Υπάρχουν, άραγε, τρόφιμα που μας βοηθούν να ρίξουμε τα επίπεδα της της “κακής” LDL χοληστερόλης, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν σε υγιή και υψηλά επίπεδα την υψηλής πυκνότητας λιποπρωτεΐνη, την “καλή” δηλαδή HDL χοληστερόλη; Ας δούμε μερικές σίγουρες και δοκιμασμένες λύσεις, που έχουν αποδειχθεί καλοί σύμμαχοι για την υγεία μας.

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, και σε βιταμίνη Ε. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά μειώνουν την LDL χοληστερόλη. Μία με δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο στις σαλάτες μας και τα φαγητά μας, αρκούν κάθε μέρα. Επίσης, μπορούμε να προσθέτουμε ελιές στις σαλάτες μας.

Μαργαρίνη με πολυακόρεστα λιπαρά

Η μαργαρίνη με μεγάλη περιεκτικότητα πολυακόρεστων λιπαρών μπορεί επίσης να ρίξει τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης. Επιπλέον, υπάρχει σαν επιλογή και η light μαργαρίνη, η οποία περιέχει λιγότερα λιπαρά, θερμίδες και αλάτι – και τα τρία σημαντικοί παράγοντες για την υγεία της καρδιάς.

Όσπρια

Φασόλια (μαγειρεμένα ή σε κονσέρβα), φακές, αρακάς και προϊόντα σόγιας: όλα αυτά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και είναι πλούσια σε προστατευτικά θρεπτικά συστατικά, όπως μέταλλα, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυτοθρεπτικά. Αυτά τα συστατικά προστατεύουν την καρδιά, και οι φυτικές ίνες ελαττώνουν την πρόσληψη χοληστερόλης και θερμίδων. Επιπλέον, τα όσπρια είναι χαμηλά σε λιπαρά, και δεν περιέχουν καθόλου χοληστερόλη, ενώ έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Γιαούρτι και γαλακτοκομικά χωρίς λιπαρά

Τα πλήρη γαλακτοκομικά και τυριά περιέχουν κορεσμένα λιπαρά, και κανονικά πρέπει να αποφεύγονται αν τα επίπεδα χοληστερόλης μας είναι ανεβασμένα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως πρέπει να κόψουμε τα πάντα από τη συγκεκριμένη διατροφική ομάδα, καθώς θα στερηθούμε το πολύτιμο ασβέστιο που μας παρέχουν. Το γάλα και γιαούρτι με 0% λιπαρά, όμως, μας προσφέρουν όλες τις πρωτεΐνες και το ασβέστιο που χρειαζόμαστε, χωρίς τα κακά λιπαρά που επηρεάζουν την χοληστερόλη μας.

Φρούτα και λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Όλα τα φρούτα και λαχανικά μπορούν να μας βοηθήσουν να ελαττώσουμε την χοληστερόλη μας και να προστατεύσουμε την καρδιά μας, αλλά δύο ομάδες φρούτων και λαχανικών αξίζουν ειδική αναφορά: συγκεκριμένα, όσα είναι πλούσια σε βιταμίνη C και σε β-καροτένιο.

Βιταμίνη C

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, όπως τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και λεμόνια), τα μούρα, το μάνγκο, το λάχανο και το μπρόκολο, καθώς και οι κόκκινες πιπεριές είναι πάρα πολύ ωφέλιμα για την υγεία της καρδιάς μας και τον έλεγχο των επιπέδων της χοληστερόλης μας.

Β-καροτένιο

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε β-καροτένιο είναι όλα τα φρούτα και λαχανικά με σκούρο κίτρινο χρώμα (βερίκοκα, μάνγκο, πεπόνι, κολοκύθα, γλυκοπατάτες και καρότα). Επίσης, τα σκούρα πράσινα λαχανικά, όπως το μπρόκολο και το σπανάκι.

Σκόρδο και κρεμμύδι

Τα οφέλη του σκόρδου στην υγεία είναι γνωστά εδώ και αιώνες. Οι ιδιότητες αυτές, όμως, βρίσκονται και σε άλλη μέλη της οικογένειάς του, όπως τα κρεμμύδια. Χρησιμοποιήστε τα (ειδικά το σκόρδο) σε γενναίες δόσεις στις σαλάτες και στα γεύματά σας. Μάλιστα, ένας από τους λόγους που η Μεσογειακή Διατροφή θεωρείται τόσο καλή για την καρδιά είναι πως το σκόρδο παίζει σημαντικό ρόλο στα περισσότερα πιάτα.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Τα μη επεξεργασμένα δημητριακά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα, καθώς και σε φυτικές ίνες, αλλά πολύ χαμηλά σε λιπαρά και χοληστερόλη. Η βρώμη περιέχει υψηλά επίπεδα διαλυτών ινών, οι οποίες ελαττώνουν την χοληστερόλη στο αίμα, και για αυτό τον λόγο θεωρείται τόσο υγιεινή εναλλακτική για ένα καλό, χορταστικό και υγιεινό πρωινό.

Ψάρια

Από έρευνες, έχει ανακαλυφθεί ότι όσοι τρώνε ψάρια τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα έχουν λιγότερες πιθανότητες να πάσχουν από καρδιοπάθεια και υπέρταση. Αυτό οφείλεται στα πολύτιμα λιπαρά ωμέγα-3 που βρίσκουμε στα ψάρια, ειδικά σε αυτά όπως ο σολομός, ο τόνος και οι σαρδέλες.
Επιμέλεια: Θοδωρής Διάκος

Πηγή: iatronet.gr

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Καβείρια Μυστήρια - Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ....

ΧΆΡΤΕΣ !!!! Επειδή βαρέθηκα τους χάρτες των Σκοπιανών, των Αλβανών και των Τούρκων...




 Βόρειος Ήπειρος Ελληνική - Northern Epirus is Greek 

 Επειδή βαρέθηκα τους χάρτες των Σκοπιανών, των Αλβανών και των Τούρκων...


Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ - ΓΙΑ ΣΈΝΑ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΝΟΙΆΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ





Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ - ΓΙΑ ΣΈΝΑ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΝΟΙΆΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Δείτε το παρακάτω βίντεο από τον αξιόλογο Ιστορικό - Δημοσιογράφο, Δημήτρη Καψάλα
ΆΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
https://youtu.be/sfEVeRdxWGw

 Ellenos Ellen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Επειδή κάποιοι παραπονέθηκαν για τον προηγούμενο χάρτη που είχα ανεβάσει...και επειδή χατίρι δεν χαλάω.... Ορίστε!
Καλημέρα!!

Βόρειος Ήπειρος Ελληνική - Northern Epirus is Greek

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Αρκετά με τους χάρτες κύριοι με τις "μεγάλες πατρίδες" σας.
Πάρτε και έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ χάρτη για να μη κάνετε λάθος στα σύνορα.!!!


 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Αυτά θα πρέπει να είναι τα πραγματικά σύνορα ...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 
YΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΔΑΦΗ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ !!!!!!!
Mihail Papakastrisios   
Michalis Achilleos.
 ( ΔΙΑΓΡΑΨΑΝΕ ... ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΑΡΤΕΣ !
ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;;;;
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΎΠΤΕΤΑΙ ... ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΈΝΔΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;;
npazaitis@hotmail.com  )



1391 ) Διαβαστε πως μας αφαιρεσαν το “εργαλειο σκεψης”…Τα Αρχαια Ελληνικα.

Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παραπαιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως.
Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας. Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα.
Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα.
Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί ....
....σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.
Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό.
Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα; Διότι απλούστατα το υπουργείο παραπαιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια.
Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης.
Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.
Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παραπαιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα;
Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς.
Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α.
Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.
Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παραπαιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα.
Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παραπαιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται.
Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο, και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα.
Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη.
Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας.

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Παρακολουθείστε τη συνέντευξη Πούτιν, χωρίς φιλορωσικό ή φιλοαμερικανικό "καπέλο"


Ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν, σε συνέντευξη τους προς τους δημοσιογράφους, εξηγεί πως οι ΗΠΑ και σύμμαχοι τους δημιούργησαν την ISIS και τους αφήνει άφωνους .
Συγκεκριμένα, ο Β.Πούτιν κατακεραυνώνει τις ΗΠΑ λέγοντας τα εξής:
Άλλη μια απειλή που ανέφερε ο πρόεδρος Ομπάμα είναι η ISIS...
Ποιος λοιπόν τους έδωσε τα όπλα;

Ποιος έδωσε τα όπλα στους Σύρους που πολεμούσαν κατά του Άσαντ;
Ποιος δημιούργησε το απαραίτητο πολιτικό­/πληροφοριακό κλίμα που εξυπηρέτησε αυτή τη κατάσταση;
Ποιος πίεσε για παράδοση όπλων στην περιοχή;
Στα αλήθεια δεν καταλαβαίνετε ποιος πολεμάει στη Συρία; Είναι κατά κύριο λόγο μισθοφόροι. Καταλαβαίνετε ότι πληρώνονται; Οι μισθοφόροι πολεμούν για όποια πλευρά πληρώνει περισσότερα. Οπότε τους εξοπλίζουν και τους πληρώνουν με συγκεκριμένα ποσά... Γνωρίζω κιόλας τα ποσά... Πολεμούν, έχουν όπλα φυσικά στο τέλος δεν πρόκειται να τα επιστρέψουν.
Μετά διαπιστώνουν ότι κάποιοι άλλοι πληρώνουν λίγο παραπάνω και πάνε να πολεμήσουν εκεί. Μετά καταλαμβάνουν τις περιοχές εξόρυξης πετρελαίου..οπουδήποτε...στο Ιράκ, στη Συρία και αρχίζουν να βγάζουν πετρέλαιο...Αυτό κάποιος το αγοράζει...Που είναι οι κυρώσεις γι αυτούς που αγοράζουν αυτό το πετρέλαιο; Πιστεύετε ότι οι ΗΠΑ δεν γνωρίζουν ποιος το αγοράζει; Οι σύμμαχοι τους δεν αγοράζουν πετρέλαιο από την ISIS; Δεν πιστεύεται ότι οι ΗΠΑ μπορούν να επηρεάσουν τους συμμάχους τους; Ή μήπως στην πραγματικότητα δεν μπορούν να τους επηρεάσουν;
Tότε γιατί να βομβαρδίσουν την ISIS; Σε περιοχές που άρχισαν να βγάζουν πετρέλαιο και να πληρώνουν πιο πολύ τους μισθοφόρους...
Σε αυτές τις περιοχές οι αντάρτες από την "πολιτισμένη" αντιπολίτευση της Συρίας κατατάχθηκαν αμέσως στην ISIS. Επειδή πληρώνονται περισσότερο!
Αυτό το θεωρώ απολύτως αντιεπαγγελματική πολιτική! Δεν βασίζονται σε γεγονότα στον πραγματικό κόσμο.
Πρέπει να στηρίξουμε την πολιτισμένη δημοκρατική αντιπολίτευση στη Συρία όπως λέτε.. οπότε τους στηρίζετε, τους εξοπλίζετε και αύριο κατατάσσονται στην ISIS!
Δεν μπορείτε να σκεφτείτε ένα βήμα πιο μπροστά; Δεν είμαστε υπέρ αυτού του είδους πολιτικής που εφαρμόζουν οι ΗΠΑ! Τη θεωρούμε λανθασμένη! Βλάπτει τους πάντες και εσάς (ΗΠΑ)!
Όταν μπαίνει το θέμα των εθνικών μας συμφερόντων θα ήθελα πολύ εσείς οι δημοσιογράφοι των ΗΠΑ που θέσατε τα ερωτήματα να ηγηθείτε μια μέρα της κυβέρνησης σας. Ίσως τότε να βρεθεί τρόπος που θα αντιστρέψει την κατάσταση.
Αν δεν γίνει αυτό, σας ζητώ τουλάχιστον να παραδώσετε τα μηνύματα μου στην κυβέρνηση σας, στον πρόεδρο των ΗΠΑ, στον Αντιπρόεδρο και σε όλους όσουας σχετίζονται...
Πείτε τους ότι σε καμιά περίπτωση δεν πιθυμούμε ούτε αποζητούμε τη σύγκρουση...
Όταν αρχίσετε να σκέφτεστε τα εθνικά μας συμφέροντα στις πράξεις σας, θα ρυθμιστούν από μόνες τους όλες οι διαφωνίες που μπορεί να έχουμε. Αυτό πρέπει να γίνει, όχι απλά να το συζητάμε! Πρέπει να σκεφτείται τα συμφέροντα των άλλων και να σεβαστείτε τους υπόλοιπους.
Δεν μπορείτε να "στίβετε" τους άλλους με μόνο γνώμονα τα οφέλη σας, στις οικονομικές, στις στρατιωτικές δραστηριότητες στα πάντα...
Koιτάξτε το Ιράκ, η κατάσταση είναι τρομερή!
Δείτε τι Λιβύη και τι κάνατε εκεί! Γι αυτό δολοφονήθηκε ο Πρέσβης σας! Εμείς το κάναμε αυτό; Mέχρι απόφαση από το ΣΑ πήρατε για ζώνη απαγόρευσης πτήσεων! Για πιο λόγο όμως; Για να μην πετούν οι δυνάμεις του Καντάφι και να βομβαρδίζουν τους αντάρτες! Αυτή δεν ήταν και η εξυπνότερη απόφαση...
 Εσείς τι κάνατε στη συνέχεια; Αρχίσατε να βομβαρδίζετε την περιοχή! Αυτό ήταν κατάφωρη παραβίαση της απόφασης του ΣΑ! Είναι πασιφανής επιθετικότητα απέναντι σε μια χώρα!
Εμείς το κάναμε αυτό; Εσείς το κάνατε με τα ίδια σας τα χέρια! Και κατέληξε με τη δολοφονία του Πρέσβυ σας!
Ποιος φταίει γι αυτό;
Mην ψάχνετε να ρίξετε το φταίξιμο σε κάποιον όταν εσείς κάνετε όλα αυτά τα λάθη!
Πρέπει να ξεπεράσετε τον διαρκή πόθο σας να κυριαρχήσετε!
Πρέπει αν σταματήσετε να έχετε ιμπεριαλιστικές φιλοδοξίες!
Μην δηλητηριάζετε τις συνειδήσεις εκατ. ανθρώπων λέγοντας ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά μόνο ιμπεριαλιστική πολιτική!

 jdimi1@optusnet.com.au