Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Ἀλλάζουν τώρα καί τήν Ἑλληνική γραμματική…;

http://filonoi.files.wordpress.com/2013/08/e1bc80cebbcebbceacceb6cebfcf85cebd-cf84cf8ecf81ceb1-cebaceb1ceaf-cf84ceaecebd-e1bc91cebbcebbceb7cebdceb9cebaceae-ceb3cf81ceb1cebccebc.jpg
Σας παραθέτω ένα κείμενο με ανησυχία για την ελληνική μας γλώσσα την οποία επιχειρούν να αλλοιώσουν τα φερέφωνα της παγκοσμιοποίησης Δραγώνα, Ρεπούση κ.α.

Αν και όσα καταγγέλλονται στην ανάρτηση έχουν βάση και πρέπει να μας προβληματίσουν εν τούτοις καλό είναι για τον μελετητή να διαβάσει τα 2 αρχεία (pdf) που παραθέτω στο τέλος σε συνδέσμους. Στο πρώτο θα δείτε το άρθρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αλέξανδρος Δελμούζος με εικόνες από το βιβλίο Γραμματικής και στο δεύτερο καταγράφεται η άποψη της Ειρήνης Φιλιππάκη- Warburton και πως αντιλαμβάνεται η ίδια την γραμματική.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!
Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως πρόσφατα (Νοέμβριος 2011) διανεμήθηκε προς διδασκαλία, στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, αντικαθιστώντας την μέχρι τώρα ισχύουσα γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία εδιδάσκετο πλέον των 30 χρόνων.
Σύμφωνα με την καινούργια γραμματική που… συντάχθηκε από τους: κ. Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton, κ. Μιχάλη Γεωργιαφέντη, κ. Γεώργιο Κοτζόγλου και την κ. Μαργαρίτα Λουκά και εκδόθηκε από τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, με την ευθύνη του 
 Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανακαλύπτουμε πως:τα φωνήεντα της Ελληνικής Γλώσσας είναι 5 (πέντε)!!!
Τα: α, ε, ι, ο, και το ου. Καθώς και ότι τα φωνήεντα η, υ, ω έχουν καταργηθεί!!! Και τα σύμφωνα από 17, έμειναν μόνον τα 15!!! Τα ξ και ψ δεν υπάρχουν πλέον!!! Σημειωτέον, πως στα φωνήεντα συγκαταλέγεται και ο δίφθογγος «ου», καθώς και στα σύμφωνα συμπεριλαμβάνονται τα δίψηφα σύμφωνα ντ, μπ, γκ!. Σύμφωνα με τους συγγραφείς στον πρόλογο του βιβλίου : «Στόχος του εγχειριδίου είναι να οδηγήσει με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη τους μικρούς μαθητές στην συνειδητοποίηση του συστηματικού χαρακτήρα της γλώσσας. …Τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά του βιβλίου Γραμματική Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού υπαγόρευσαν κάποιες απαραίτητες απλοποιήσεις αλλά και ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις από τις παραδοσιακές γραμματικές»!!!!!!!
Και παρακάτω :
«Δεν εξετάζουμε λεπτομερώς τους φθόγγους της γλώσσας μας, γιατί δεν θέλουμε να προκαλέσουμε σύγχυση σε μαθητές και δασκάλους με την ανάλυση φαινομένων αλλοφωνίας.»
Έτσι λοιπόν ο Βρασίδας, ο συμβολικός δάσκαλος του βιβλίου, ο οποίος βοηθά τον μαθητή να εξιχνιάσει τα μυστήρια της γλώσσας στις σελίδες 35 και 36 όπου γίνεται αναφορά στους φθόγγους, παρουσιάζει τα παραπάνω. Το  αλφάβητό μας, τα πραγματικά φωνήεντα και σύμφωνα δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα πουθενά αλλού στο βιβλίο, παρά μόνον σε ένα σχέδιο τύπου ταχυμέτρου αυτοκινήτου (σελ. 39)! Όσο για τα φωνήεντα, δεν γίνεται καμία μνεία, παρά μόνον η ελλιπής αυτή αναφορά των πέντε φθόγγων!
Με την προγενέστερη Γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη, γαλουχήθηκαν γενιές Ελλήνων, που μάθανε να ομιλούνε την Ελληνική Γλώσσα. Αλλά και αλλοδαποί που γεννήθηκαν, έζησαν και σπούδασαν σε ελληνικά σχολεία, και πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια είχαν γαλουχηθεί με την ίδια γραμματική χωρίς να δυσκολευτούν!… Εφ’ όσον οι συνθήκες δεν έχουν αλλάξει, ποιόν λόγο εξυπηρετεί η αλλαγή της κλασσικής γραμματικής σε «φωνητική» γραμματική;
Η γλώσσα μας, η αρχαιότερη όλων των λαών, τις τελευταίες δεκαετίες έχει υποστεί αλλεπάλληλους βιασμούς από τους εκάστοτε υπευθύνους, οι οποίοι εντελώς ανεύθυνα λειτουργώντας ωσάν γλωσσοπλάστες, αποφάσιζαν για την «εκλαΐκευση» της, και ταυτόχρονα την καταστροφή της!
Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές ανά 15 – 20 χρόνια (βλέπε: αυγό ή αβγό; Ξύδι ή ξίδι; Μονοτονικό σύστημα!) οι γενιές των Ελλήνων μαθαίνουν η κάθε μία και από μια ελαφρώς διαφοροποιημένη ελληνική γραμματική, μη μπορώντας καν να παρακολουθήσουν ούτε οι γονείς τα παιδιά τους!!
 
Θέλω να πιστεύω πως το βιβλίο αυτό εκδόθηκε χωρίς τον ενδελεχή έλεγχο, και ως εκ τούτου, εκ παραδρομής δημοσιοποιήθηκε κάποια πρόταση κάποιου ανθέλληνα φιλόλογου, και όχι εσκεμμένα, πάρθηκε η απόφαση ενός ακόμα βιασμού της ελληνικής γλώσσας, μιας γλώσσας που τόσο διψασμένα άνθρωποι από όλο τον κόσμο προσπαθούν να κάνουν κτήμα τους.
Και ερωτώ, όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι Έλληνες:

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
  
ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ 


ΠΛΑΤΕΊΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
 
ΑΨΎΣ ΤΟΥ ΓΑΛΕΡΙΟΥ - ΚΑΜΑΡΑ. 

ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ - ΕΠΤΑΠΥΡΓΙΟ. 

ΟΥΖΑΚΙ ΣΤΑ ΛΑΔΑΔΙΚΑ 

Ο ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΗΣ....
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΤΩΧΟΜΑΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊ ΜΟΝΗ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΊΝΕΙ....
ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΕΙ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΩΡΑ , ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ.....

pazaitis@hotmail.com

238) ΟΡΣΗΙΣ. Η ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

     Olympus Gaia: ΟΡΣΗΙΣ - Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμελλε να γίνει η μητέρα όλων των Ελλήνων. Η νύμφη Ορσηίδα παντρεύτηκε το γιο του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, Έλλην...

Ο συγγραφέας Μιχάλης Καλόπουλος (www.greatlie.com) μας διηγείται την παρακάτω ιστορία:
"Αν ρωτήσετε οποιονδήποτε Έλληνα, οποιουδήποτε μορφωτικού επιπέδου, οπουδήποτε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, ποια είναι η Σάρρα;... αναμφίβολα θα πάρετε έναν τεράστιο αριθμό ικανοποιητικών απαντήσεων. Αν όμως ρωτήσετε εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, του πλέον υψηλού μορφωτικού επιπέδου, από δασκάλους μέχρι ακαδημαϊκούς, ποια είναι η Ορσηίδα; (η έρευνα αυτή έγινε τα τελευταία δυο χρόνια από μένα τον ίδιο, σε εκτεταμένο δείγμα)... θα πάρετε όλες της απίθανες απαντήσεις –εκτός απ την πραγματική- ότι η Ορσηίδα… είναι η Προμήτηρα των Ελλήνων!

Αυτή η θλιβερή, καθολική άγνοια των προγόνων μας, είναι και η καλύτερη απόδειξη της απόλυτης ιστορικής αφασίας των ελλήνων! Όχι μόνο δεν ξέρουν ότι έχουν προπάτορά τους τον Έλληνα, τον γιο του Δευκαλίωνα, αλλά ουτε και οι πλέον μορφωμένοι Έλληνες δεν γνωρίζουν, ότι η σύζυγός του Ορσηίδα, είναι η ιστορική μητέρα των Ελλήνων!

Μάλιστα για τις ανάγκες αυτού του άρθρου, μάταια προσπάθησα να βρω στο διαδίκτυο έστω και μια εικόνα της μυθικής αυτής μητέρας των Ελλήνων! Αναγκάστηκα λοιπόν, να επισκευθώ το μόνο μέρος που (ξεναγούμενος μόλις προ καιρού συνειδητοποίησα και ο ίδιος την μεγάλη αυτή έλλειψη), τον "Ναό των Ελλήνων" στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, κατασκευασμένο (προ δεκαετίας) από τον υπεραθλητή (παγκοσμίου αναγνώρισης) μαραθωνοδρόμο Αριστοτέλη Κακογεωργίου. Στο προαύλιο αυτού του "Ναού των Ελλήνων", υπάρχει το μοναδικό πανελλαδικά μαρμάρινο σύμπλεγμα (ανδριάντας) της ολότελα άγνωστης μητέρας των Ελλήνων, που στην ιερή αγκαλιά της, κρατά τρυφερά τα παιδιά της Δώρο, Ξούθο, Αίολο, απ’ τους οποίους προήλθαν οι βασικές φυλές των Ελλήνων!" Σύμφωνα με τον μύθο (σ.σ. Διαβάστε το άρθρο μας για τον "Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα"), μετά τον κατακλυσμό, ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία. Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.

Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.

Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσηίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων.

Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ' αυτόν. Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού.

Ο Απολλόδωρος μας λέγει:

 Tryfon Graphics
Tryfon Graphics24 Ιουλίου 7:25 μ.μ.
ΟΡΣΗΙΣ. Η ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμελλε να γίνει η μητέρα όλων των Ελλήνων. Η νύμφη Ορσηίδα παντρεύτηκε το γιο του Δευκαλίωνα και της Πύρρας, Έλλην...

Ο συγγραφέας Μιχάλης Καλόπουλος (www.greatlie.com) μας διηγείται την παρακάτω ιστορία:
"Αν ρωτήσετε οποιονδήποτε Έλληνα, οποιουδήποτε μορφωτικού επιπέδου, οπουδήποτε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, ποια είναι η Σάρρα;... αναμφίβολα θα πάρετε έναν τεράστιο αριθμό ικανοποιητικών απαντήσεων. Αν όμως ρωτήσετε εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, του πλέον υψηλού μορφωτικού επιπέδου, από δασκάλους μέχρι ακαδημαϊκούς, ποια είναι η Ορσηίδα; (η έρευνα αυτή έγινε τα τελευταία δυο χρόνια από μένα τον ίδιο, σε εκτεταμένο δείγμα)... θα πάρετε όλες της απίθανες απαντήσεις –εκτός απ την πραγματική- ότι η Ορσηίδα… είναι η Προμήτηρα των Ελλήνων!

Αυτή η θλιβερή, καθολική άγνοια των προγόνων μας, είναι και η καλύτερη απόδειξη της απόλυτης ιστορικής αφασίας των ελλήνων! Όχι μόνο δεν ξέρουν ότι έχουν προπάτορά τους τον Έλληνα, τον γιο του Δευκαλίωνα, αλλά ουτε και οι πλέον μορφωμένοι Έλληνες δεν γνωρίζουν, ότι η σύζυγός του Ορσηίδα, είναι η ιστορική μητέρα των Ελλήνων!

Μάλιστα για τις ανάγκες αυτού του άρθρου, μάταια προσπάθησα να βρω στο διαδίκτυο έστω και μια εικόνα της μυθικής αυτής μητέρας των Ελλήνων! Αναγκάστηκα λοιπόν, να επισκευθώ το μόνο μέρος που (ξεναγούμενος μόλις προ καιρού συνειδητοποίησα και ο ίδιος την μεγάλη αυτή έλλειψη), τον "Ναό των Ελλήνων" στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, κατασκευασμένο (προ δεκαετίας) από τον υπεραθλητή (παγκοσμίου αναγνώρισης) μαραθωνοδρόμο Αριστοτέλη Κακογεωργίου. Στο προαύλιο αυτού του "Ναού των Ελλήνων", υπάρχει το μοναδικό πανελλαδικά μαρμάρινο σύμπλεγμα (ανδριάντας) της ολότελα άγνωστης μητέρας των Ελλήνων, που στην ιερή αγκαλιά της, κρατά τρυφερά τα παιδιά της Δώρο, Ξούθο, Αίολο, απ’ τους οποίους προήλθαν οι βασικές φυλές των Ελλήνων!"

Σύμφωνα με τον μύθο (σ.σ. Διαβάστε το άρθρο μας για τον "Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα"), μετά τον κατακλυσμό, ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα πήγαν στους Δελφούς και στο ιερό της Θέμιδας για να εκφράσουν και σ αυτή την ίδια επιθυμία. Η θεά τους άκουσε και τους απάντησε με τον παρακάτω χρησμό: Αν ήθελαν να φέρουν στη ζωή νέους ανθρώπους θα έπρεπε να καλύψουν τα πρόσωπά τους και να ρίχνουν πίσω από την πλάτη τους τα οστά της μητέρας τους.Εκείνοι κατάλαβαν την ερμηνεία του χρησμού και αφού έκαναν ότι τους έλεγε ο χρησμός άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους, αφού αυτές προέρχονταν από τα σπλάχνα της μάνας Γης.

Οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες. Από την πρώτη δε πέτρα που πέταξε ο Δευκαλίωνας προήλθε ο Έλληνας, γενάρχης των Ελλήνων.

Ο γενάρχης των Ελλήνων ο Έλλην γέννησε με την Ορσηίδα τρεις γιους, τον Δώρο τον Ξούθο και τον Αίολο τους πρώτους αρχηγούς των Ελλήνων.

Ο Ξούθος βασίλεψε στη Πελοπόννησο και έκανε δύο γιους, τον Αχαιό και τον Ίωνα από τους οποίους οι Αχαιοί και οι Ίωνες πήραν τα ονόματά τους. Ο Αίολος βασίλεψε στη Θεσσαλία και οι κάτοικοι ονομάσθηκαν Αιολείς απ' αυτόν. Ο Δώρος και οι άνθρωποι του που ονομάστηκαν Δωριείς εγκαταστάθηκαν στις περιοχές ανατολικά του Παρνασσού.

Ο Απολλόδωρος μας λέγει:

[Α 7,2] [...] Ζεὺς δὲ πέμψας Ἑρμῆν πρὸς αὐτὸν ἐπέτρεψεν αἱρεῖσθαι ὅ τι βούλεται· ὁ δὲ αἱρεῖται ἀνθρώπους αὐτῷ γενέσθαι. καὶ Διὸς εἰπόντος ὑπὲρ κεφαλῆς ἔβαλλεν αἴρων λίθους, καὶ οὓς μὲν ἔβαλε Δευκαλίων, ἄνδρες ἐγένοντο, οὓς δὲ Πύρρα, γυναῖκες. ὅθεν καὶ λαοὶ μεταφορικῶς ὠνομάσθησαν ἀπὸ τοῦ λᾶας ὁ λίθος. γίνονται δὲ ἐκ Πύρρας Δευκαλίωνι παῖδες Ἕλλην μὲν πρῶτος, ὃν ἐκ Διὸς γεγεννῆσθαι <ἔνιοι> λέγουσι, <δεύτερος δὲ> Ἀμφικτύων ὁ μετὰ Κραναὸν βασιλεύσας τῆς Ἀττικῆς, θυγάτηρ δὲ Πρωτογένεια, ἐξ ἧς καὶ Διὸς Ἀέθλιος. [Α 7,3] Ἕλληνος δὲ καὶ νύμφης Ὀρσηίδος Δῶρος Ξοῦθος Αἴολος. αὐτὸς μὲν οὖν ἀφ᾽ αὑτοῦ τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας, τοῖς δὲ παισὶν ἐμέρισε τὴν χώραν· καὶ Ξοῦθος μὲν λαβὼν τὴν Πελοπόννησον ἐκ Κρεούσης τῆς Ἐρεχθέως Ἀχαιὸν ἐγέννησε καὶ Ἴωνα, ἀφ᾽ ὧν Ἀχαιοὶ καὶ Ἴωνες καλοῦνται, Δῶρος δὲ τὴν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβὼν τοὺς κατοίκους ἀφ᾽ ἑαυτοῦ Δωριεῖς ἐκάλεσεν, Αἴολος δὲ βασιλεύων τῶν περὶ τὴν Θεσσαλίαν τόπων τοὺς ἐνοικοῦντας Αἰολεῖς προσηγόρευσε, καὶ γήμας Ἐναρέτην τὴν Δηιμάχου παῖδας μὲν ἐγέννησεν ἑπτά, Κρηθέα Σίσυφον Ἀθάμαντα Σαλμωνέα Δηιόνα Μάγνητα Περιήρην, θυγατέρας δὲ πέντε, Κανάκην Ἀλκυόνην Πεισιδίκην Καλύκην Περιμήδην.[...]

Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη Α', 7,2-3.

Μετάφραση:
"[...]Ο Ζεύς, στέλνοντας του τον Ερμή, τον προέτρεψε να διαλέξει ότι θέλει. Κι αυτός διάλεξε να του γεννήσει ανθρώπους. Όπως του είπε λοιπόν ο Ζευς, έπαιρνε λίθους και τους πετούσε πάνω από το κεφάλι του. Όσοι πέταξε ο Δευκαλίωνας έγιναν άνδρες, όσοι έταξε η Πύρρα γυναίκες. Για αυτό και ονομάστηκαν λαοί μεταφορικά, από το λάας που είναι ο λίθος. Ο Δευκαλίωνας απέκτησε από την Πύρρα δυο υιούς, πρώτο τον Έλληνα, που όπως λένε κάποιοι, γεννήθηκε από τον Δία και δεύτερο τον Αμφικτύονα, που έγινε βασιλιάς στην Αττική μετά τον Κραναό, και μία θυγατέρα, την Πρωτογένεια, που από τον Δία γέννησε τον Αέθλιο. Από τον Έλληνα και τη νύμφη Ορσηίδα γεννήθηκαν ο Δώρος, ο Ξούθος και ο Αίολος. Αυτός ονόμασε Έλληνες τους λεγόμενους Γραικούς και μοίρασε τη χώρα τα παιδιά του. Ο Ξούθος, που πήρε την Πελοπόννησο, απέκτησε από την Κρέουσα, κόρη του Ερεχθέα, τον Αχαιό και τον Ίωνα, από τους οποίους ονομάστηκαν οι Αχαιοί και οι Ίωνες. Ο Δώρος έλαβε την περιοχή πέρα από την Πελοπόννησο και ονόμασε τους κατοίκους της με το όνομά του Δωριείς. Ο Αίολος, ως βασιλέας στην περιοχή της Θεσσαλίας, ονόμασε του κατοίκους της Αιολείς, παντρεύτηκε την Εναρέτη, κόρη του Δηίμαχου, και απέκτησε επτά γιούς, τον Κρηθέα, τον Σίσυφο, τον Αθάμαντα, τον Σαλμωνέα, τον Δηιόνα, τον Μάγνητα και τον Περιήρη, και πέντε κόρες, τις Κανάκη, Αλκυόνη, Πεισιδίκη, Καλύκη και Περιμήδη. [...]"

Πηγή: http://www.ellinikoarxeio.com/2012/09/orseis-h-mhtera-twn-ellinwn.html#ixzz2BGq6VHrH
ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΝΕΥΜΑ - HELLENIC SPIRIT
ΟΡΣΗΙΣ. Η ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Στην ελληνική μυθολογία η Ορσηίδα (Ορσηίς) ήταν η νύμφη που έμε...

«Δὲν ὑπάρχει λαὸς εἰς τὸν κόσμο ὁ ὁποῖος νὰ ἔχη προσφέρει τόσα εἰς τὴν ἀνθρωπότητα, ὅσα ὁ Ἑλληνικὸς,...

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

242) ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΝΕΥΜΑ - HELLENIC SPIRIT (2)




Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΝΗΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΘΑΝΑΤΗ.
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΕΙΡΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΦΘΑΡΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ, ΕΙΧΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΟΝΤΑ. ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΑ ΛΗΣΜΟΝΕΙ.
ΟΙ ΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΑΝΑΚΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΑΜΝΗΣΙΝ, Η ΟΠΟΙΑ, ΕΞ' ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ. ΑΝ Ο ΗΛΙΟΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΦΩΣ, ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΝΟΗΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. Η ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΟ ΑΓΑΘΟ. ΤΟ ΕΝ. Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝ...ΕΙΝΑΙ Ο Ε Ρ Ω Σ. Ο ΕΡΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΤΟ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ. Ο ΕΡΩΣ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ, ΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΗΤΟΥ. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ...ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ.
Η Ψ Υ Χ Η Α Ρ Χ Ε Ι ΚΑΙ Τ Ο Σ Ω Μ Α Α Ρ Χ Ε Τ Α Ι.

ΕΡΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ, ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΡΑΣΤΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΓΕΝΝΑΤΑΙ Η ΑΡΜΟΝΙΑ.
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΠΥΡΕΣ...ΓΑΛΑΞΙΕΣ...ΗΛΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ...ΠΛΑΝΗΤΕΣ...ΣΤΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ ΤΗ ΖΩΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ !
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΣ...Ο ΔΙΔΩΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗΝ.
(ΠΥΘΑΓΟΡΙΟΙ).

ΟΡΦΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΡΩΤΟΣ . 


ΘΥΜΙΑΜΑ ΑΡΩΜΑΤΑ
ΚΙΚΛΗΣΚΩ ΜΕΓΑΝ ΑΓΝΟΝ ΕΡΑΣΜΙΟΝ ΗΔΥΝ ΕΡΩΤΑ,
ΤΟΞΑΛΚΗ, ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ, ΠΥΡΙΔΡΟΜΟΝ, ΕΥΔΡΟΜΟΝ ΟΡΜΗ,
ΣΥΜΠΑΙΖΟΝΤΑ ΘΕΟΙΣ ΗΔΕ ΘΝΗΤΟΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ.
ΕΥΠΑΛΑΜΟΝ, ΔΙΦΥΗ, ΠΑΝΤΩΝ ΚΛΗΙΔΑΣ, ΕΧΟΝΤΑ,

ΑΙΘΕΡΟΣ ΟΥΡΑΝΙΟΥ, ΠΟΝΤΟΥ, ΧΘΟΝΟΣ, ΗΔ'ΟΣΑ ΘΝΗΤΟΙΣ
ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΓΕΝΕΘΛΑ ΘΕΑ ΒΟΣΚΕΙ ΧΛΟΟΚΑΡΠΟΣ,
ΗΔ'ΟΣΑ ΤΑΡΤΑΡΟΣ ΕΥΡΥΣ ΕΧΕΙ, ΠΟΝΤΟΣ Θ'ΑΛΙΔΟΥΠΟΣ.
ΜΟΥΝΟΣ ΓΑΡ ΤΟΥΤΩΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙΗΚΑ ΚΡΑΤΥΝΕΙΣ.

ΑΛΛΑ, ΜΑΚΑΡ, ΚΑΘΑΡΑΙΣ ΓΝΩΜΑΙΣ ΜΥΣΤΗΣΙ ΣΥΝΕΡΧΟΥ,
ΦΑΥΛΟΥΣ Δ'ΕΚΤΟΠΙΟΥΣ Θ'ΟΡΜΑΣ ΑΠΟ ΤΩΝΔ' ΑΠΟΠΕΜΠΕ.

ΓΕΝΟΙΤΟ !

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

237) Ισοκράτης, ο πνευματικός πατέρας του Έθνους

Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ : O ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ... - YouTube
Ο Ισοκράτης ήταν μέγας ρητοροδιδάσκαλος και επιφανής λογογράφος της Κλασικής Αρχαιότητας. Ήταν γιος του Θεόδωρου, πλούσιου αυλοποιού και της Ηδυτώς. Ρήτορας εξαίρετος και ο ίδιος, κατά γενική ομολογία χαρακτηριζόταν ο τελειότερος, μεταξύ όλων, χειριστής του Αττικού πεζού λόγου, αποτελώντας έναν από τους τέσσερις μεγάλους Αττικούς ρήτορες. Γεννήθηκε το 436 π.Χ. στον Αθηναϊκό δήμο Ερχιά και πέθανε το 338 π.Χ. μετά τη μάχη της Χαιρώνειας, αυτοκτονώντας, καθώς καταδίκασε ο ίδιος τον εαυτό του σε ασιτία, λόγω  της μεγάλης ήττας των συμπολιτών του, των Αθηναίων. Τάφηκε με τιμές και δημόσια έξοδα σε έναν λόφο στις Κυνοσαργές, ενώ στον τάφο του τοποθετήθηκε σειρήνα σαν σύμβολο της ελκυστικής χάρης που είχε η φυσιογνωμία και η προσωπικότητά του, αλλά και η τεράστια ρητορική σαγήνη του «Ισοκράτειου Λόγου».
Μορφώθηκε με ξεχωριστή φροντίδα και έτυχε καλής και επιμελημένης αγωγής και παιδείας. Φιλομαθής, μαθήτευσε σε ονομαστούς σοφιστές όπως ήταν ο Πρόδικος, ο Γοργίας, ο Πρωταγόρας και ο Τεισίας, ενώ παρακολούθησε τη διδασκαλία του Σωκράτη, του οποίου η διδασκαλία και αρετή τον γοήτευσαν ιδιαιτέρως. Αργότερα, ίδρυσε τη δική του σχολή, αρχικά στη Χίο και κατόπιν στην Αθήνα, όπου εκτός από τη ρητορική, δίδασκε και φιλοσοφία. Κεντρικό σημείο ήταν η διδαχή της ευρυθμίας και η περίτεχνη σύνθεση του λόγου, αλλά και πολιτικά ζητήματα. Σαν διδάσκαλος απέκτησε τρανή φήμη, καθώς οι λόγοι του ήταν υψηλοί, μεγαλόπρεποι και πανελλήνιας σημασίας και ενδιαφέροντος. Αποτέλεσμα ήταν η φήμη της σχολής να εξαπλωθεί τόσο, ώστε αναφερόταν ως το «Πανεπιστήμιο της Ελλάδας», προσελκύοντας μαθητές από όλες τις γωνιές του ελληνόφωνου κόσμου. Χαρακτηριστικά, ο Κικέρωνας ανέφερε ότι από τη σχολή του Ισοκράτη ξεπήδησαν πλείστοι όσοι υπέροχοι άνδρες, οι οποίοι εξοπλισμένοι με πλούτο γνώσεων και μεγάλες αρετές, διέπρεψαν είτε ως άνθρωποι του πνεύματος, είτε ως πολιτικοί, είτε ως πολέμαρχοι της πόλης του. Την έβλεπε σαν ένα άλλο «Δούρειο Ίππο», από τον οποίο ξεπήδησαν πολλοί ήρωες των γραμμάτων, της πολιτικής και της πολεμικής τέχνης, σαν έναν «οίκο της Ελλάδας όμοιο με γυμναστήριο και εργαστήριο ευγλωττίας». Το περιεχόμενο των λόγων του αποσκοπούσε τόσο στην επιστημονική μόρφωση των μαθητών του, αλλά και στον οπλισμό τους με ορθή κρίση, αυτοκυριαρχία και σταθερό χαρακτήρα, δημιουργώντας έτσι πολίτες έντιμους και αγαθούς. Τους ήθελε «ικανούς εις το νοείν και πράττειν τα δέοντα».
Από τα συγγραφικά του έργα συνολικά διασώθηκαν εικοσιένα, καθώς και δέκα επιστολές του, απευθυνόμενες σε διακεκριμένα πρόσωπα της εποχής του. Το έργο του διακρίνεται σε τρεις κατηγορίες: Λόγοι Συμβουλευτικοί,  Δικανικοί  και Επιδεικτικοί. Ωστόσο, περίφημοι από τους διασωθέντες δημόσιους  λόγους του θεωρούνται ο «Αρεοπαγιτικός», ο «Πανηγυρικός», ο «Παναθηναϊκός», ο «Περί Ειρήνης», ο «Προς Φίλιππον», ο «Προς Νικοκλέα», ο «Προς Ευαγόραν», ο «Πλαταιϊκός», ο «Περί Αντιδόσεως» κ.α. Ως ρήτορας επεδίωκε την ευφωνία, απέφευγε τις χασμωδίες, ενώ κατάφερνε να συναρμόζει τις λέξεις κατά τέτοιο τρόπο, ώστε κάθε φράση του να είναι αρμονική, αλλά συνάμα πομπώδης και εντυπωσιακή.
Με τον πολιτικό τομέα ασχολήθηκε περισσότερο έμμεσα, παρά άμεσα, αν και θεωρείται ένας από τους παράγοντες που διαμόρφωσαν την πολιτική κατάσταση της εποχής του. Έζησε και έγραψε στο ίδιο πολιτισμικό και κοινωνικό πλαίσιο του Πελοποννησιακού πολέμου και στην μεταβατική περίοδο από τον αποκαλούμενο «Χρυσό Αιώνα», στην περίοδο της παρακμής της αθηναϊκής πόλης - κράτους. Εντούτοις, ήταν αντικειμενικός κριτής, παρακολουθώντας με νηφαλιότητα την εξέλιξη των γεγονότων, και ίσως από τους πρώτους που συνέλαβε την Πανελλήνια Ιδέα. Για αυτό ακριβώς το λόγο θεωρείται και «Πνευματικός Πατέρας του Έθνους», διατυπώνοντας πρώτος την ανάγκη διατήρησης του.
Στις ατομικές του πεποιθήσεις υπήρξε θερμός υπέρμαχος της ενότητας του Ελληνισμού. Στους λόγους του απέφευγε να είναι επικριτικός, αλλά κατέφευγε σε συμβουλές για ομόνοια και συνένωση όλων των Ελλήνων προς αντιμετώπιση των βαρβάρων. Όταν αντιλήφθηκε ότι οι προτροπές του σε Σπάρτη, Αθήνα, Θήβα και Κόρινθο για κοινή αντιμετώπιση των Περσών δεν είχαν αντίκρισμα, λόγω πολιτικών διαφωνιών, στράφηκε στο Φίλιππο της Μακεδονίας, θεωρώντας τον ως τον μόνο ικανό να διεξάγει τον αγώνα. Όσον αφορά στην εξωτερική πολιτική προέτρεπε την κατάκτηση όλων των βάρβαρων λαών, ενώ για την εσωτερική προτιμούσε τη δημοκρατία από την ολιγαρχία, επαινώντας τον Περικλή και θαυμάζοντας τον Σόλωνα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι την πόλη του Αθήνα, την θεωρούσε την αρχαιότερη πόλη, μεγάλη και γνωστή στα πέρατα του κόσμου. Χαρακτηριστικά δήλωνε: «κατοικούμε, όχι επειδή διώξαμε άλλους κατοίκους για να την αρπάξουμε, ούτε την βρήκαμε μια έρημη πόλη και αποφασίσαμε να την κατοικήσουμε, ούτε συγκεντρωθήκαμε πολλοί λαοί και ήλθαμε να την καταλάβουμε. Αλλά, η καταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνήσια, ώστε η ίδια γη στην οποία γεννηθήκαμε, βρίσκεται στην κατοχή μας χωρίς καμιά διακοπή. Είμαστε εδώ αυτόχθονες». Επίσης, πίστευε πως «την πόλη αυτή, μόνο εμείς οι Έλληνες δικαιούμαστε να την ονομάζουμε και μάνα και πατρίδα».
Ο Ισοκράτης μεταλαμπάδευσε πλούτο ασύγκριτων γνώσεων στην Ελληνική Φυλή. Ωστόσο, αποδείχθηκε τρομερά διορατικός και προφητικός, όταν στον «Αρεοπαγιτικό» του λόγο μίλησε για το δημοκρατικό πολίτευμα της εποχής του, με σφοδρή κριτική: «Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία». Μεταφερόμενα τα λόγια του στο σήμερα, αποδεικνύεται πιο επίκαιρος από ποτέ. Σε μια «δημοκρατία» που ο καθένας αντιλαμβάνεται και ερμηνεύει κατά το δοκούν, και η οποία καμία σχέση δεν έχει με την έννοια της «δημοκρατίας», όπως την εννοούσαν και την εφήρμοζαν οι Αρχαίοι μας Πρόγονοι. Διαστρεβλωμένη και αλλοιωμένη έχει καταλήξει να ταυτίζεται με την ασυδοσία, την ανυπακοή και την ισοπέδωση οποιασδήποτε Αρχής και Αξίας. Έτσι, επιστρατευμένη από τους πλέον ανάξιους και ακατάλληλους κρατούντες, μετατρέπεται στο καλύτερο μέσο υποδούλωσης, ανελευθερίας και εκφυλισμού, του ανθρώπου και του πολιτισμού του.

Αντεπίθεση.gr



236) Οταν ο Αριστοτέλης μας δίδασκε πώς να κατασκευάσουμε ένα...Αστρόπλοιο! Μια απίστευτη ιστορία συνωμοσίας!



Ο Μέγας Δάσκαλος των Ελλήνων, ο Φιλόσοφος και πολυεπιστήμονας Αριστοτέλης, είχε κρύψει στο αριστουργηματικό του έργο, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟΝ, ένα "μυστικό" που παρα λίγο να τινάξει στον αέρα ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα ως ...Ελληνική Ιστορία!

Γράφει ο Πύρινος Λόγιος

Αυτό το άρθρο, το χρωστούσα τόσο στον εαυτό μου χρόνια ολόκληρα, πάνω απο 23 τω αριθμώ, όσο και στον αγαπημένο μου Αριστοτέλη. Είναι μια κατάθεση ψυχής, για μια ιστορία που κάποτε με συγκλόνισε βαθύτατα. Το γιατί το έγραψα σήμερα και όχι πρίν, αυτό ειλικρινά δε μπορώ να το αιτιολογήσω. Ίσως γιατί βλέποντας απο μακρυά τον απελπισμένο αγώνα του Γένους μου, μη μπορώντας να κάνω και πολλά εκτός του να γράφω και να δημοσιεύω εδώ σε τούτο το μπλόγκ και θέλω να του θυμίσω τη καταγωγή και τους προγόνους του. Ισως πάλι, γιατί ήθελα να αντιδράσω με αυτόν τον τρόπο, βλέποντας τους καραγκιόζηδες που παίζουν τον ρόλο που λέγεται Ελληνας πολιτικός, να χύνουν απ τη μιά ελεεινά κροκοδείλια δάκρυα κι απ την άλλη να...υπογράφουν άλλη μια καταδίκη για τον ρακένδυτο πλέον λαό "τους". Ισως γιατί προτίμησα να μη σπάσω τελικά την οθόνη του υπολογιστή μου, θεωρώντας πως έχει μεγαλύτερη αξία απ το...άδειο εντελώς κεφάλι ενός κλόουν που το παίζει "πρωθυπουργός" και ακούει στο όνομα Αντώνης Σαμαράς... Δε ξέρω... Μπορεί τίποτε απ όλα αυτά, μπορεί και όλα αυτά μαζί... Αυτό όμως που μπορώ να πώ με σιγουριά είναι οτι...κάθε πράγμα αναδύεται απο μέσα μας μόνον όταν έρθει η ώρα να αναδυθεί. Και όλα αυτά που προείπα να είναι εντελώς άσχετα. Ισως λοιπόν συμπτωματικά, να ...έίναι αυτή εδώ η ώρα για να βγεί κάτι απο μέσα μου που το κρατούσα απο φοιτητής. Μια ιστορία απίστευτη, όπως την ανακάλυψα εγώ και την έμαθα εγώ. γιατί υπάρχουν πάρα πολλές εκδοχές αυτής της ιστορίας. Εγώ
καταθέτω απλά τη δική μου εκδοχή και τίποτε άλλο. Το αν το αποτέλεσμα του πονήματός μου είναι σωστό ή όχι, αυτό θα το κρίνει πλέον η ίδια η Ιστορία...

Οταν άρχισα να μελετώ τον Αριστοτέλη, ήμουν 19 χρονών, δευτεροετής της Παντείου και...τρελαμένος με τη "μυστηριακή" του καταβολή και με το παράξενο, όσο και ...άκρως στρυφνό του έργο. Ομολογώ οτι τα βρήκα αρκετά σκούρα, γιατί απλά δεν είχα να κάνω με κάποιο - ο,τι ναναι - κείμενο, αλλά γιατί σίγουρα διότι είχα να κάνω ίσως με την κορωνίδα της Ελληνικής Αρχαίας Γραμματείας.

Φιλόλογος δεν ήμουν. Δεν σπούδαζα στη Φιλοσοφική. Στο τμήμα Κοινωνιολογίας ήμουν απλά, χωρίς καμιά σπουδαία περγαμηνή, πέραν των Αρχαίων Ελληνικών που είχα διδαχτεί στο Λύκειο. Γιατί όμως ...αποτόλμησα το...σχεδόν ακατόρθωτο για μένα; Μα για τον απλούστατο λόγο οτι ήμουν συνεπαρμένος απο το έργο του μεγάλου αυτού Έλληνα, που άλλαξε με τις διδαχές και τις...αποκαλύψεις του τον ίδιο τον Κόσμο! Και θέλησα να τον γνωρίσω περισσότερο.

Αρχίζοντας να μελετώ το πλέον γνωστό απ όλα έργο του, τα "Φυσικά", παράλληλα έψαχνα να βρώ και όσο περισσότερα στοιχεία μπορούσα για τη ζωή και το έργο του. Παρ΄όλο όμως που επρόκειτο για έναν απο τους μεγαλύτερους Ελληνες Φιλοσόφους και πολυεπιστήμων, εντούτοις ανακαλύπτω πως...γνωρίζουμε πολύ λίγα πράγματα τόσο για τη ζωή του, όσο και για το ίδιο του το έργο.........

Για περισσοτερα στο thesecretrealtruth
hellas-now.com

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Η ΤΡΟΪΚΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΕΝΟΣΗΜΑ! ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ!


Σε συνθήκες απόλυτης εξαθλίωσης θα βρεθούν χιλιάδες Έλληνες ασθενείς και χαμηλοσυνταξιούχοι από το Σεπτέμβριο, καθώς τα σχέδια της τρόικας, τα οποία αναπόφευκτα οδηγούν σε ταφόπλακα στην υγεία, ολοκληρώνονται με τη συνηγορία της ελληνικής κυβέρνησης.


Ζητούμενο για τους δανειστές είναι η μείωση των δαπανών στο χώρο της υγείας με κάθε κόστος για τους Έλληνες πολίτες, ακολουθώντας την ίδια εγκληματική πολιτική που αποσαθρώνει τα όποια εργασιακά δικαιώματα είχαν απομείνει και εξανεμίζει κάθε ίχνος αισιοδοξίας για ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Οι συνέπειες, όμως, στο χώρο της υγείας θα είναι μη αναστρέψιμες, καθώς πλήθος ισχυρισμών υπάρχουν πως θα τεθούν εν κινδύνω ζωές χιλιάδων ασθενών που πάσχουν από χρόνιες και σοβαρές παθήσεις.
Το Σεπτέμβριο, υπάρχει κίνδυνος τα ράφια των φαρμακείων να είναι άδεια από τα ποιοτικά, επώνυμα φάρμακα, τα οποία μέχρι σήμερα οι ασθενείς εμπιστεύονταν και βασίζονταν για τη θεραπεία τους. Αντί αυτών, φθηνά γενόσημα από τρίτες χώρες θα έχουν πάρει τη θέση τους, για τα οποία πλήθος αντιρρήσεων και αμφιβολιών έχουν ανακύψει παγκοσμίως.
Είναι διακηρυγμένος στόχος των διεθνών δανειστών να αυξηθεί το μερίδιο της αγοράς προς όφελος των φθηνών ανώνυμων γενόσημων. Μέχρι το τέλος του χρόνου, τα σκευάσματα αυτά θα πρέπει, με βάση τους στόχους που θέτει το ΔΝΤ, να καλύπτουν το 60% της αγοράς. Η εισβολή των ανώνυμων φθηνών γενόσημων στην ελληνική αγορά δεν θα μείνει εκεί, καθώς το 60% προφανώς αποτελεί προσωρινό στόχο, αν σκεφτεί κανείς ότι στην αμερικανική αγορά το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει το 80%.
Δούρειος ίππος για την κυριαρχία των ανώνυμων γενόσημων στην αγορά είναι οι οριζόντιες και άκριτες μειώσεις τιμών στα φάρμακα, γεγονός που υποδεικνύει ότι, είτε θα αυξηθεί η συμμετοχή των ασφαλισμένων είτε θα αναγκαστούν οι φαρμακευτικές εταιρίες να αποσύρουν τα φθηνά φάρμακα, αφού το κέρδος θα είναι πενιχρό. Ήδη αναμένεται το νέο δελτίο τιμών φαρμάκων στα τέλη Ιουλίου, το οποίο λέγεται πως θα περιλαμβάνει ανακοστολογημένα 700 νέα γενόσημα. Ειδικά για τη λίστα αποζημιούμενων φαρμάκων, το κριτήριο που επιβάλλουν επιτακτικά οι δανειστές είναι αυτό της οικονομικής αποδοτικότητας, που πολλές φορές λειτουργεί σε βάρος της ποιότητας του φαρμάκου, όπως έχει αποδειχτεί σε πάμπολλες περιπτώσεις ανώνυμων γενόσημων στο εξωτερικό.