Τρίτη 11 Απριλίου 2023

Ο Ιησούς γεννήθηκε ως Καισαρίων, γιος του Ιουλίου Καίσαρα και της Κλεοπάτρας;

 blogger-image-257161685-1

Το παρακάτω έπος είναι αυτό που πολύ λίγοι άνθρωποι έχουν διαβάσει ή ακούσει. 

Πραγματικά, η ζωή του Καισαρίωνα αντιπροσωπεύει την πιο σημαντική κριτική αναθεώρηση της ιστορίας των τελευταίων 2.000 ετών. 

Μέχρι τώρα, αυτή η μοναδική και εκπληκτική ιστορία παρέμενε πολύ μυστική. Ωστόσο, ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί η πραγματική ιστορία. 

Καθώς η αλήθεια αναδεικνύεται, οι βαθιές προεκτάσεις και το βαθύ νόημα αυτής της μοναδικής ιστορίας ζωής θα αναγκάσουν ολόκληρο τον κόσμο να σκεφτεί βαθιά για «την σπουδαιότερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ».

Καισαρίων: γιος του Ιουλίου Καίσαρα και της Κλεοπάτρας  

Τα ακόλουθα ιστορικά γεγονότα, που ξεκίνησαν πριν από δύο χιλιάδες χρόνια, μιλούν άμεσα για τις πολλές και εξαιρετικές ομοιότητες μεταξύ της ιστορίας του Ιησού του Χριστού και της ιστορίας του Καισαρίωνα, του τελευταίου φαραώ της Αιγύπτου. Τα ιστορικά αρχεία επιβεβαιώνουν ότι ο Καισαρίων ήταν γιος του Γάιου Ιούλιου Καίσαρα, του μεγάλου στρατηγού και πολιτικού της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας, και της Κλεοπάτρας Ζ' Φιλοπάτορα, της αινιγματικής και πολύ σεβαστή γυναίκα φαραώ της Αιγύπτου. Οι ιστορικοί συμφωνούν ότι ο Καισαρίων γεννήθηκε στην Αίγυπτο το 47 π.Χ. Λέγεται ότι έμοιαζε πολύ με τον πατέρα του, Ιούλιο Καίσαρα. Ο Καισαρίων ανακηρύχθηκε «ο Βασιλιάς των Βασιλέων» και ήταν γνωστός ως «Κύριος των Κυρίων» κατά τη διάρκεια της βασιλείας του, η τελευταία φαραωνική δυναστεία που κυβέρνησε την Αίγυπτο. Μετά το θάνατο της μητέρας του Κλεοπάτρας, ο Πλούταρχος λέει ότι ο Καισαρίων είχε πράγματι καταφύγει στην Ινδία, αλλά του υποσχέθηκαν ψευδώς το βασίλειο της Αιγύπτου. "Ο Καισαρίων, που λέγεται ότι ήταν γιος της Κλεοπάτρας από τον Ιούλιο Καίσαρα, στάλθηκε από τη μητέρα του, με πολύ θησαυρό, στην Ινδία, μέσω Αιθιοπίας. Εκεί ο Ρόδον, ένας άλλος δάσκαλος όπως ο Θεόδωρος, τον έπεισε να επιστρέψει, με την αιτιολογία ότι [Οκταβιανός] Ο Καίσαρας τον είχε προσκαλέσει να πάρει το βασίλειο. (Πηγή — Caesarion)

​ 
Δεδομένου ότι ο Καίσαρας και η Κλεοπάτρα δεν παντρεύτηκαν ποτέ, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο Καισαρίων γεννήθηκε εκτός γάμου. Είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι «η Κλεοπάτρα συνέκρινε τη σχέση της με τον γιο της με την αιγυπτιακή θεά Ίσιδα και το θεϊκό της παιδί Ώρο. Προκειμένου να τονίσει αυτή την ιδιαίτερη σχέση, καθώς και να επικαλεστεί το θείο δικαίωμα των βασιλιάδων, η Κλεοπάτρα χορογράφησε πολύ προσεκτικά όλες τις απαραίτητες τελετουργίες και παρατήρησε τις διάφορες τελετουργίες μετάβασης που συνήθως χορηγούνταν σε έναν νεαρό φαραώ κατά την κατασκευή. Θα ήταν καθόλου ασυνήθιστο για τους Τρεις Μάγους από την Ανατολή να επισκεφτούν τον Καισαρίωνα κατά τη στέψη του το 44 π.Χ.; ακριβώς την ίδια περίοδο του «διασημότερου κομήτη της αρχαιότητας», γνωστού και ως «Αστέρι του Καίσαρα»; 
  
Ιησούς, σημαίνει «γιος της Ίσιδας» Σίγουρα, αυτή η επανάληψη της ιστορίας της «Γέννησης του Ιησού» θα εξηγούσε πολλά ανεξήγητα και ιστορικά μη επαληθευμένα γεγονότα που υποτίθεται ότι έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Κατά την αξιολόγηση όλων των αποδεικτικών στοιχείων, φαίνεται ότι εκείνοι που δημιούργησαν την ιστορία "Γέννηση του Ιησού" ανέλαβαν πολλά πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν στη ζωή του Καισαρίωνα...επειδή ήταν στην πραγματικότητα ο χαρακτήρας του Καισαρίωνα που χρησιμοποιήθηκε ως κεντρική φιγούρα στο συγγραφή της Καινής Διαθήκης. Διαφορετικά, γιατί τα τέσσερα διακριτά κανονικά ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης θα είχαν γραφτεί από συγγραφείς που παραμένουν άγνωστοι μέχρι σήμερα; Για ποιον λόγο, εκτός από την επικάλυψη με τρόπους που προσδίδουν νομιμότητα ο ένας στους φανταστικούς λογαριασμούς του άλλου. Φυσικά, η πρωταρχική και αρχική μυθοπλασία ήταν η "Παρθενογέννηση" του μοναδικού "Γιού του Θεού" σε ένα πιο απίθανο μέρος γνωστό ως Βηθλεέμ, και σε μια απίθανη ομάδα Εβραίων γνωστή ως φυλή του Ιούδα (Εβραίος είναι η συντομογραφία αυτών που προέρχονται από αυτή τη φυλή του Ισραήλ). Επομένως, η αναθεωρημένη ιστορία αντικαθιστά μια εξαιρετικά ταπεινή παρθενική γέννηση με την αληθινή παράνομη βασιλική γέννηση. Αντικαθιστά τον νόμιμο κληρονόμο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και της Αιγυπτιακής φαραωνικής δυναστείας με τον γιο ενός σεμνού ξυλουργού που μεγάλωσε στη Ναζαρέτ*. Μεταφέρει την ιστορία της γέννησης του Ιησού από τη Βηθλεέμ στην Αλεξάνδρεια. Το πιο σημαντικό, αυτή η αναθεωρημένη ιστορική προοπτική συγκεντρώνει τα βασιλικά γενεαλογικά νήματα και από τις τέσσερις γωνιές της πρώιμης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Με αυτόν τον τρόπο, αυτή η νέα αφήγηση παρέχει τόσο την πολιτική όσο και τη φιλοσοφική βάση για την οποία κατασκευάστηκε εξαρχής μια τέτοια σύνθεση. *Η πόλη της Ναζαρέτ δεν αναγνωρίζεται καν από τους ιστορικούς ότι υπήρχε κατά τη διάρκεια της ζωής του Ιησού Χριστού. Πρέπει να αναγνωριστεί εξαρχής ότι μια τέτοια συνεχιζόμενη πολυχιλιετής συνωμοσία για την κατασκευή του πιο σημαντικού και βαθύτερα κομμάτι της ιστορίας του δυτικού πολιτισμού διαπράχθηκε για πολύ συγκεκριμένους λόγους και με μεγάλο σκοπό. Και έτσι έγινε. Είναι η θέση αυτού του δοκιμίου ότι αυτή ήταν η σκόπιμη πρόθεση των ιδρυτών αυτής της νέας θρησκείας, γνωστής ως Χριστιανισμού, η οποία ενσωματώθηκε ως η κρατική θρησκεία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου. Η αυτοκρατορία ήταν τόσο αποφασισμένη να συγκεντρώσει ολόκληρη τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία κάτω από μια θρησκευτική ομπρέλα που διάφορες ευσεβείς και ιερές μορφές από διαφορετικά μέρη του βασιλείου συντέθηκαν σε έναν και μοναδικό «Υιό του Θεού». Η Ρώμη στράφηκε σε όλες τις διάφορες φυλές, έθνη και πολιτισμούς, που επηρέασαν έντονα τα κατακτημένα εδάφη τους, για να αναζητήσει εκείνα τα μεγάλα όντα που είχαν αποκτήσει το καθεστώς της θεότητας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια νέα θρησκεία σε όλη την αυτοκρατορία, η οποία θα συνδυάζει όλες τις κυρίαρχες θρησκείες, μυθολογίες και φιλοσοφίες που λειτουργούσαν σε όλη τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Μόνο έτσι θα μπορούσαν οι πολλές και διαφορετικές θρησκευτικές ομάδες και οι αντιμαχόμενες φατρίες να τεθούν υπό τον αποτελεσματικό έλεγχο της Ρώμης. Μόνο έτσι μπόρεσε ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας να κυβερνά για αιώνες με τον υψηλό βαθμό ελέγχου που ήταν απαραίτητος για να επιφέρει σχετική αρμονία σε όλο το βασίλειο. Γιατί είναι η νέα θρησκεία που ονομάζεται Χριστιανισμός που έχει φέρει άνευ προηγουμένου ειρήνη και συνεργασία σε μια απείθαρχη σειρά διαφορετικών πολιτισμών και κοινωνιών, εθνών και κρατών, φυλών και φυλών, θρησκειών και φιλοσοφιών. Απλώς δεν υπήρχε άλλος τρόπος για τους Ρωμαίους να ζήσουν «ειρηνικά» και αποτελεσματικά από τα λάφυρα όλων των κατακτημένων εδαφών τους από το να τους έχουν όλους να λατρεύουν και να αποδίδουν φόρο τιμής στον ίδιο θεό.
Παρόμοια με την Ίσιδα, η Κλεοπάτρα διέθετε μεγάλες θεραπευτικές δυνάμεις και θεραπευτική σοφία που μάθαινε στα αιγυπτιακά σχολεία μυστηρίου. Η Ίσις συνδέεται με την εσωτερική γνώση της θεραπείας περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο θεό ή θεά σε οποιαδήποτε θρησκευτική παράδοση. 
 Στο μεγάλο έπος του Όσιρι και του Σεθ, λέγεται ότι η Ίσις επανέφερε τον Όσιρι στη ζωή για να κυοφορήσει τον γιο της Ώρο. Ο Ώρος ήταν ένα τόσο άρρωστο παιδί που μόνο λόγω των αποκαταστατικών δυνάμεων της μητέρας του όχι μόνο επέζησε, αλλά ευδοκίμησε καθ' όλη τη διάρκεια της βασιλείας του ως βασιλιάς και θεός του ουρανού σε όλη την Αίγυπτο. Ομοίως, η Κλεοπάτρα είχε μια πολύ παρόμοια μοίρα σχετικά με τον βίαιο θάνατο του Ιουλίου Καίσαρα από δολοφόνους της Ρωμαϊκής Γερουσίας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Ιούλιος Καίσαρας ήταν για την Κλεοπάτρα ό,τι ο Όσιρις για την Ίσιδα, ειδικά όσον αφορά την προδοσία και τον σκληρό θάνατο που υπέστησαν οι δύο άνδρες. Επιπλέον, η Κλεοπάτρα αναγκάστηκε να προστατεύσει τη ζωή του γιου της Καισαρίωνα, όπως η Ίσις έσωσε τη ζωή του γιου της Ώρου. Από αυτή την άποψη, είναι γνωστό ότι η Κλεοπάτρα δολοφονήθηκε από τις ρωμαϊκές λεγεώνες που μπήκαν στους ιδιωτικούς της θαλάμους και στη συνέχεια διέδωσαν μια ιστορία αυτοκτονίας από τον Ασπ για να κρύψουν τη δειλή τους πράξη. Θα ακολουθούσε πολύ λογικά ότι η Κλεοπάτρα δίδαξε στον Καισαρίωνα τις ίδιες θεραπευτικές πρακτικές και πειθαρχίες, οι οποίες στη συνέχεια προσκολλήθηκαν σε αυτόν σε όλη του τη ζωή ως Ιησούς Χριστός. Όπως η μητέρα, όπως ο γιος, και αυτό το αποδεικτικό στοιχείο παρέχει μια εξαιρετικά σημαντική σύνδεση μεταξύ του Καισαρίωνα και του Ιησού. Αν όχι, πώς απέκτησε ο Ιησούς τη γνώση και τη θεραπευτική του δύναμη; Από τη μητέρα του Κλεοπάτρα, ασφαλώς, που φημιζόταν για την απόκοσμη ομορφιά και τη λαμπρότητά της, καθώς και από το εξαιρετικά προνομιακό μαθησιακό περιβάλλον της νιότης της στην Αίγυπτο. Υπάρχουν επίσης οι μεγάλες πνευματικές παραδόσεις της Ινδίας, όπως θα δούμε, οι οποίες έχουν συμβάλει πολύ στην ικανότητά της να θεραπεύει με θαύματα και να θεραπεύει με την Αγιουρβεδική σοφία. Ο Καισαρίων είχε αρκετά γενεαλογία με σκέλη που προέρχονταν από ρωμαϊκές, αιγυπτιακές και ελληνικές βασιλικές γραμμές. Ο Καισαρίων μεγάλωσε σε μια οικογένεια που περιελάμβανε έναν μικρότερο δίδυμο αδερφό και μια αδελφή που παίζουν και οι δύο πολύ σημαντικούς ρόλους σε αυτή τη νέα ιστορία για τον Ιησού Χριστό. Τα δίδυμα γεννήθηκαν από τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα που είχαν δημιουργήσει μια αναγκαία και επείγουσα σχέση για πολιτικούς, στρατιωτικούς και οικονομικούς λόγους. Τα ονόματά τους ήταν Αλέξανδρος Ήλιος και Κλεοπάτρα Σελήνη Β'. Ο Αλέξανδρος ήταν επίσης γνωστός ως Δίδυμος ή Θωμάς (που σημαίνει «ο δίδυμος») και περιγράφεται ως εξής: Ο Αλέξανδρος Ήλιος (ελληνικά: ο Αλέξανδρος Ήλιος, 25 Δεκεμβρίου 40 π.Χ. – πιθανώς μεταξύ 29 π.Χ. και 25 π.Χ.) ήταν Πτολεμαϊκός πρίγκιπας και ήταν ο πρωτότοκος γιος της Πτολεμαϊκής Ελληνίδας βασίλισσας Κλεοπάτρας Ζ΄ της Αιγύπτου και του ρωμαϊκού τριήμερου Μάρκου Αντώνιου. Η δίδυμη της ήταν η Κλεοπάτρα Σελήνη Β'. Ήταν ελληνικής και ρωμαϊκής καταγωγής. Η Κλεοπάτρα τον ονόμασε Αλέξανδρο προς τιμήν της μακεδονικής κληρονομιάς του και του παππού του από τη μητέρα του. Το δεύτερο όνομά του στα αρχαία ελληνικά σημαίνει "Ήλιος". ήταν το αντίστοιχο του μεσαίου ονόματος της δίδυμης αδερφής της, Selene, που σημαίνει «Φεγγάρι».
 Η Κλεοπάτρα Σελήνη II περιγράφεται ομοίως από την ίδια πηγή ως εξής: "Η Κλεοπάτρα Σελήνη Β' (ελληνικά: η Κλεοπάτρα Σελήνη, 25 Δεκεμβρίου 40 π.Χ., οπουδήποτε από τις 9 Μαρτίου 5 π.Χ. Η βασίλισσα των Πτολεμαίων Κλεοπάτρα Ζ΄ της Αιγύπτου και ο Ρωμαίος τριήμερος Μάρκος Αντώνιος. Ήταν η αδελφική δίδυμη του πρίγκιπα των Πτολεμαίων Αλέξανδρος Ήλιος. Το μεσαίο όνομά της στα αρχαία ελληνικά σημαίνει «φεγγάρι», που είναι το αντίστοιχο του μεσαίου ονόματος του δίδυμου αδερφού της Ήλιου. σημαίνει «ήλιος» Ήταν ελληνικής και ρωμαϊκής καταγωγής. Η Κλεοπάτρα γεννήθηκε, μεγάλωσε και εκπαιδεύτηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Στα τέλη του 34 π.Χ., κατά τις Δωρεές της Αλεξάνδρειας, διορίστηκε κυρίαρχος της Κυρηναϊκής και της Λιβύης. (Πηγή - Cleopatra Selene II) Ο Θωμάς και η Σελήνη (γνωστή και ως Μαγδαληνή) ήταν και οι δύο εξαιρετικά αφοσιωμένοι στον Καισαρίωνα και έπαιξαν σημαντικούς ρόλους σε όλη τη δημόσια διακονία του Ιησού του Χριστού, όπως θα δούμε αργότερα σε αυτήν την αφήγηση. Προτομή της Κλεοπάτρας Σελήνης Β' δίπλα στο Άγαλμα της Ελευθερίας Ο ΚΑΙΣΑΡΙΩΝ πηγαίνει στην Ινδία Ένα κρίσιμο μέρος αυτής της ιστορίας συμβαίνει όταν η Κλεοπάτρα κανονίζει να σταλεί ο Καισαρίωνας από την Αίγυπτο και να μεταφερθεί λαθραία στην Ινδία υπό την προστασία ενός πολύ πλούσιου Εβραίου εμπόρου κασσίτερου, του Ιωσήφ της Αριμαθίας και του βασιλικού του ξαδέλφου, Παντρεμένου. Καθώς έφευγε από τα προελαύνοντα στρατεύματα του Οκτάβιου, του μελλοντικού αυτοκράτορα Αυγούστου, ο Καισαρίων μπορούσε να προστατευτεί μόνο αν φύγει από την περιοχή του κόσμου γνωστή ως Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Αυτό απαιτούσε να πάει ανατολικά, όπως στην Άπω Ανατολή, και έτσι η Ινδία έγινε η μελλοντική του πατρίδα καθώς το πεπρωμένο του ήταν να διδάξει τον εαυτό του στους τρόπους της ανατολικής πνευματικότητας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Χριστιανισμός μοιάζει περισσότερο με τον ηθικό κώδικα του Βουδισμού από οποιαδήποτε άλλη θρησκεία. Πράγματι, ο Καισαρίωνας (γνωστός και ως Ιησούς ο Χριστός) κατοικούσε σε ένα θιβετιανό βουδιστικό μοναστήρι στο Hemis, στο Ladakh, που βρίσκεται στην ινδική πολιτεία Τζαμού και Κασμίρ. Εκεί στο μοναστήρι, ως νέος, ο Καισαρίων έμαθε όλους τους τρόπους, τις γραφές, τις τελετουργίες και τις ιεροτελεστίες που σχετίζονται με τον Βουδισμό. Όταν τελικά επέστρεψε στη Δύση για να ξεκινήσει τη δημόσια διακονία του, διέδωσε τις διδασκαλίες του Βούδα που είχαν περάσει πάνω από 500 χρόνια νωρίτερα σε μεγάλο μέρος της Ανατολής. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ινδία και σε άλλα μέρη της Ανατολής, είναι γνωστό ότι ο Άγιος Ίσσα, όπως ήταν γνωστός τότε ο Καισάριος, έγινε οπαδός των ινδουιστικών πνευματικών παραδόσεων του διαλογισμού και της μαθητείας. Κάθε μεγάλος πνευματικός δάσκαλος προέρχεται από τη μαθητεία σε έναν άλλο μεγάλο πνευματικό δάσκαλο, και ο Ιησούς ο Χριστός δεν ήταν εξαίρεση. Ποιος ήταν ο Γκουρού του Καισαρίωνα (γνωστός και ως Ιησούς ο Χριστός) δεν γνωρίζουμε, αλλά αυτή η έλλειψη γνώσης από την πλευρά μας δεν τον απαλλάσσει από το να καθοδηγηθεί από κάποιον που είχε ήδη επιτύχει την τέλεια Αυτοπραγμάτωση. Υπάρχουν άφθονες ιστορικές μαρτυρίες ότι ένας Άγιος Ίσσας από τη Δύση έκανε τον γύρο της Ανατολής την εποχή της παραμονής του Καισαρίωνα. Έχει περιγραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια και με διάφορους τρόπους, επομένως η ιστορική καταγραφή δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Ακόμη και η φυσιογνωμία του έχει περιγραφεί επαρκώς ώστε να διακρίνει κανείς τα χαρακτηριστικά της εξαιρετικά μοναδικής και βασιλικής γενεαλογίας του σε περιπτώσεις όπου τα φυσικά του χαρακτηριστικά έχουν περιγραφεί σε διάφορα γραπτά αυτής της περιόδου. Το Κασμίρ, πρέπει να σημειωθεί, ήταν η αρχική υποσχεμένη γη της αρχαίας φυλής του Ισραήλ και ήταν πραγματικά, όπως είναι πάντα, μια «γη του γάλακτος και του μελιού». Στην πραγματικότητα, οι χαμένες φυλές του Ισραήλ κατέληξαν εκεί, όπως έχει αποδειχτεί οριστικά από αρκετούς συγγραφείς που έχουν ερευνήσει εκτενώς αυτό το θέμα. Για παράδειγμα, στο βιβλίο του με τίτλο Ο Ιησούς πέθανε στο Κασμίρ: Ο Ιησούς, ο Μωυσής και οι Χαμένες Δέκα Φυλές του Ισραήλ, ο Andreas Faber Kaiser υποστηρίζει πειστικά ότι οι τόποι ταφής του Ιησού και του Μωυσή πρέπει να βρίσκονται στα βουνά του Κασμίρ. Φωτογραφία ταφικού γλυπτού με έντονες ουλές και στα δύο πόδια Για όσους δεν μπορούν να δουν τις εμφανείς ουλές, εδώ είναι μια άλλη φωτογραφία με καλύτερο φωτισμό για να τις δείτε: Γλυπτό που βρέθηκε στον τάφο του Ιησού στο Κασμίρ δείχνοντας σημάδια στα πόδια του Αυτό ολοκληρώνει την πρώτη μας δόση στο "CAESARION: The Greatest Story Ever Told". Ο σκοπός αυτού του πρώτου κομματιού είναι να καταλύσει μια νέα διαδικασία σκέψης γεμάτη με κριτική σκέψη και κοινή λογική σχετικά με το "The Greatest Story Ever Told" για τον Ιησού Χριστό. Σκοπεύουμε να μην προσβάλουμε τις θρησκευτικές ευαισθησίες ή τις πεποιθήσεις κανενός. μόνο για να ενθαρρύνει έναν νέο τρόπο σχέσης με την ιστορία του Χριστού που αποδεικνύεται πολύ πιο εντυπωσιακός.
Μετάφραση της Γκούκλ απο τα Γαλλικά

Δεν υπάρχουν σχόλια: