Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

Πρέπει να καταλάβεις ότι εσένα φτωχέ δεν θα σου δοθεί ποτέ η δυνατότητα να έχεις ένα όχημα που να κινείται με τα δωρεάν αγαθά της φύσης (αέρας, νερό και ήλιος),


 
Η ανακάλυψη κίνησης μηχανών με ρεύμα έχει γίνει εδώ και 100 χρόνια (δες Τέσλα), όπως επίσης και η κίνηση με υδρογόνο που έχει μηδενικό κόστος… 
Όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανήκουν σε αυτούς που ανήκουν όλοι οι πόροι ενέργειας του πλανήτη, στους επικυρίαρχους: (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, λιγνίτης, λίθιο, ουράνιο, διάφορες βιομάζες κλπ). 
Το θέμα λοιπόν για αυτούς που μας ελέγχουν δεν είναι εάν θα έχουμε ένα οικονομικότερο ή ασφαλέστερο όχημα, αλλά πως θα έχουμε ένα νέο όχημα που θα το «βαπτιστούμε» οικολογικό, διότι θα δουλεύει με ανανεώσιμες πήγες ενέργειας, στην προκείμενη περίπτωση με ρεύμα, αλλά που θα είσαι υποχρεωμένος να τις πληρώνεις. 
Πρέπει να καταλάβεις ότι εσένα φτωχέ δεν θα σου δοθεί ποτέ η δυνατότητα να έχεις ένα όχημα που να κινείται με τα δωρεάν αγαθά της φύσης (αέρας, νερό και ήλιος), διότι και αυτά δεν σου ανήκουν ολοκληρωτικά, ήδη οι επικυρίαρχοι ψάχνουν τρόπους να σε χρεώνουν τον ήλιο που σε ζεσταίνει, το νερό που πίνεις και τον αέρα που ανασαίνεις! 
Τέλος επειδή τα αυτοκίνητα είναι ο τομέας μου, το ιδανικότερο όχημα (από αυτά που μας επιτρέπονται να έχουμε) για τις συνθήκες της χώρας μας είναι το υβριδικό, όπως πχ το Toyota Auris. Αναφορικά τώρα με την υβριδική τεχνολογία, θα μπορούσαμε να τη χωρίσουμε σε τρεις μεγάλες υποκατηγορίες. Στα ήπια υβριδικά (mild hybrid, MHEV), στα υβριδικά (HEV) και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά (plug-in hybrid, PHEV) μοντέλα. 
Εάν λοιπόν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη (πάνω από 20.000 τον χρόνο), τότε αξίζει να πληρώσεις τις 7000 που έχει παραπάνω το υβριδικό το οποίο επαναφορτίζεται μόνο του, αφού όταν οδηγείς ήπια (μέχρι 100 χιλ την ώρα) κινείσαι σχεδόν τσάμπα, ενώ εάν το χρειαστείς σε οποιαδήποτε άλλη συνθήκη όπως το χιόνι που δείχνεις στην ανάρτηση τότε το δουλεύεις κανονικά με τον βενζινοκινητήρα του.
 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
 
«Αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά και αν ήμασταν εγκλωβισμένοι σε τρίωρο μποτιλιάρισμα στο κρύο μιας καταιγίδας, οι μπαταρίες θα πέθαιναν εντελώς.
Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βασικά δεν έχουν θέρμανση.
Και να είσαι εγκλωβισμένος στο δρόμο όλη νύχτα, χωρίς μπαταρία, χωρίς θέρμανση, χωρίς υαλοκαθαριστήρες, χωρίς ραδιόφωνο, χωρίς GPS, η μπαταρία τελείωσε εδώ και πολύ καιρό.
Μπορείτε να προσπαθήσετε να καλέσετε ασθενοφόρο και να προστατέψετε γυναικόπαιδα αλλά δεν μπορούν να έρθουν να βοηθήσουν γιατί όλοι οι δρόμοι είναι κλειστοί και πιθανότατα όλα τα περιπολικά θα είναι ηλεκτρικά.
Και όταν οι δρόμοι είναι μπλοκαρισμένοι από χιλιάδες φορτωμένα αυτοκίνητα, κανείς δεν μπορεί να προχωρήσει. Πώς να φορτίσετε μπαταρίες στη θέση τους;
Το ίδιο πρόβλημα στις καλοκαιρινές διακοπές είναι το μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων.
Η επιλογή για ανάψιμο του κλιματισμού σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα ήταν διαθέσιμη μόνο για μικρό χρονικό διάστημα. Οι μπαταρίες σου θα πέθαιναν σε μια στιγμή!
- Το λίθιο για τις μπαταρίες είναι ήδη τόσο σπάνιο. Παράγοντας την ευπρέπεια του θα υπάρξουν άγριοι πόλεμοι για να το αποκτήσεις.
- Είμαστε ήδη υπόχρεοι στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και οι σταθμοί παραγωγής ενέργειας άνθρακα έχουν επανενεργοποιηθεί. Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με άνθρακα για να τροφοδοτούν αυτοκίνητα που «δεν ρυπαίνουν» είναι πολύ πιο ρυπογόνα από το ντίζελ ή τη βενζίνη.
- Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να αντικατασταθούν μετά από μερικά χρόνια: το κόστος μερικές φορές φτάνει τις 20 χιλιάδες ευρώ· αυτό τρώει όλη την εξοικονόμηση που αποκτήθηκε στα καύσιμα και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα διάθεσης.
- Όλα τα εξαρτήματα και οι επισκευές εξαφανίζονται. Από τα 100 κομμάτια ενός τρέχοντος αυτοκινήτου, τα 80 δεν χρειάζονται πλέον και πολλά από αυτά που θα έπρεπε να εμφυτευτούν υπάρχουν ήδη, αλλά στην Ασία. Η ευρωπαϊκή αποθήκη αυτοκινήτων εξαφανίζεται με κατοχικές καταστροφές που μπορείτε να φανταστείτε.
Υπό το φως αυτών, μπορεί να προβλεφθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν αρκετά και θα αγοράζονται από λίγους, που θα οδηγούν αφορολόγητα και ίσως αφορολόγητα. Οι άλλοι, οι νέοι φτωχοί, με ελάχιστο καθολικό εισόδημα, μηδενική υγειονομική περίθαλψη, υποχρεωτικές ενέσεις και green pass μπροστά, θα βρίσκονται στη στάση λεωφορείου μηδέν ευρώ περιμένοντας για ώρες.
 
Frangesco M.

Δεν υπάρχουν σχόλια: