Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Η ΙΕΡΗ ΠΟΡΦΥΡΑ - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑΣ

Πορφύρα, μία πολύτιμη χρωστική της αρχαιότητας - Branding Heritage 

Σαν σήμερα..Πριν τρία χρόνια..

Πέταξα των προγόνων μου την ιερή πορφύρα,
αρνήθηκα τις ρίζες μου,τον λάθος δρόμο πήρα.
Ξεπούλησα το πνεύμα μου και την κληρονομιά μου,
αντέγραψα πολιτισμούς,ξένους στα ιδανικά μου.


Ξηλώθηκε απ τους ώμους μου ο πάλευκος χιτώνας,
το έμβλημα φιλόσοφων!! Με σκέπασε ο χειμώνας,
μιας ζοφερής κατάστασης,αλλότριας, σιχαμένης,
εδραίωσα στη σκέψη μου, φτήνεια της οικουμένης.
.
Ασπάστηκα τ'αρνητικά,το τίποτα,την μπόρα,
ο δρόμος μου μονόδρομος,μεγάλη κατηφόρα..
Κι αναρρωτιέμαι σήμερα τι άραγε μου φταίει,
που η ζωή μου δεν κυλά,μονάχα παραπαίει;

Βολεύτηκα στα εύκολα,στα σκοτεινά,τα γκρίζα,
τώρα πως ξεριζώνονται,πείτε μου απ' την ρίζα;
Αλλα το κυριότερο...αρνούμαι τις ευθύνες,
που αναλογούν στην πάρτη μου...τις έθαψα κι εκείνες..
Τριάδα Ζερβού

Δεν υπάρχουν σχόλια: