Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ

 

 Μεγαλύτερος αναλυτής της ψυχής απ`τον Μεγάλο μας Σωκράτη δεν υπήρξε στην ιστορία του κόσμου, ο οποίος αφού έκανε ένα σορό εξηγήσεις και παραδείγματα για το πως είναι και τι είναι η ψυχή, στο τέλος όταν τον ρώτησαν, Σωκράτη, τι θα γίνουμε όταν πεθάνουμε; Τούς απάντησε, με την απλότητα που τον χαρακτήριζε: '' Αυτό που ήμασταν πριν γεννηθούμε'' ! ! Το συμπέρασμα, δικό σας....

npazaitis@hotmail.com

Η ελληνική κοινωνία δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη.


Είμαστε εμείς οι πολίτες ένοχοι για την κατάντια της χώρας; Τα φάγαμε όλοι μαζί; Είμαστε υπεύθυνοι για τη σαπίλα και τη διαφθορά; Όχι και πρέπει να πάψουμε να αυτομαστιγωνόμαστε, νικημένοι από την προπαγάνδα του καθεστώτος, διαφορετικά δεν πρόκειται να αντιληφθούμε τι πραγματικά συμβαίνει.
Δεν είναι υπεύθυνη η ελληνική κοινωνία για τον απλούστατο λόγο, γιατί...
ποτέ δεν συμμετείχε στη λήψη οποιασδήποτε απόφασης. Εκείνος που δεν συμμετέχει σε κάποια απόφαση δεν είναι υπεύθυνος για τις συνέπειες της απόφασης που πάρθηκε. Η κοινωνία έχει εξοβελιστεί έξω από το θεσμικό πολιτικό σύστημα σε μια ιδιότυπη ιδιώτευση. Επομένως, δεν φέρει καμία ευθύνη για ό,τι συμβαίνει στο κράτος σήμερα. Φταίνε εκείνοι που θεσμικά έπαιρναν τις αποφάσεις.
Η αντίθετη άποψη λέει ότι η κοινωνία είναι απόλυτα υπεύθυνη, γιατί εκείνη ψήφισε τους συγκεκριμένους πολιτικούς. Τραγικό λάθος. Σε όλη τη μεταπολίτευση, η κοινωνία προσπάθησε. Με τη μόνη δυνατότητα που είχε (δηλαδή την ψήφο των αντιπροσώπων της) επέφερε συνεχείς εναλλαγές στην εξουσία μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, έστειλε στη Βουλή και εξαφάνισε δεκάδες ανεπαρκή νέα κόμματα που την διέψευσαν τραγικά, ενώ ταυτόχρονα εξέλεξε διαχρονικά στο Κοινοβούλιο χιλιάδες νέους βουλευτές (οι οποίοι σήμερα απολαμβάνουν την σύνταξή τους), μπας και κάνει τα πράγματα καλύτερα.
Τι κατάφερε όμως η κοινωνία με τις εκλογές;; Τίποτε απολύτως. Απεναντίας η κατάσταση χειροτέρευε συνεχώς, μέχρι που φτάσαμε στη χρεοκοπία. Και το χειρότερο είναι ότι ακόμα και τώρα, η κοινωνία δεν μπορεί με την ψήφο της να πετάξει από την εξουσία το ίδιο το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα που την χρεοκόπησε. Η ασθένεια λοιπόν είναι βαθιά. Είναι κρίση θεσμών και αυτούς πρέπει να αλλάξουμε.
Για ένα πράγμα ευθύνεται τώρα η ελληνική κοινωνία. Για το ότι δεν συνειδητοποιεί ότι η κρίση είναι κρίση θεσμών και δεν εξεγείρεται να ανατρέψει τους άρρωστους θεσμούς, προκειμένου να διασωθεί. Ακόμα συνεχίζει να πιστεύει πως η αλλαγή και μόνο των πολιτικών προσώπων, θα την σώσει. Θεωρεί τους θεσμούς δημοκρατικούς (έτσι λέει η επίσημη προπαγάνδα) και φοβάται να δει την αλήθεια κατάματα.

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

«Μία Γαλλίδα για την Ελλάδα»

Simone Le Baron: Οι συνάνθρωποι μου Έλληνες και το όραμα μας: ΦΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ - YouTube

 Διαβάστε την άποψη της Γαλλίδας Simone Le Baron για τους Έλληνες:
«Μία θεωρία του μισελληνισμού είναι ότι οι αρχαίοι Ελληνες και οι σύγχρονοι δεν έχουν καμία σχέση, ότι οι αρχαίοι μόνο ήταν φορείς του ελληνισμού.

Ξέρουμε όμως ότι, εάν υπάρχει ακόμα σήμερα η Ελλάς, στο ίδιο μέρος, όπου οι κάτοικοι μιλάνε την ίδια γλώσσα χιλιάδες χρόνια, το οφείλουμε στους Ελληνες (περίπου 15 εκατομμύρια με τη διασπορά σε όλο τον κόσμο αυτή τη στιγμή) που συνεχίζουν την ιστορία του έθνους τους. Ο ελληνισμός είναι τρόπος ζωής, μήνυμα προς την ανθρωπότητα. Εδωσε τα φώτα στον πολιτισμό και συνεχίζει. Στην κορυφή όλων των πανεπιστημίων του κόσμου βρίσκουμε Ελληνες καθηγητές. Το να αρνηθούμε αυτό σημαίνει να αρνηθούμε τους εαυτούς μας, την ταυτότητά μας ως πολιτισμένοι πολίτες του κόσμου.

Συνεπώς, απαιτώ την προστασία του ελληνικού λαού από την UNESCO, την εγγραφή του ελληνισμού στην πολιτιστική παγκόσμια κληρονομιά και να παρθούν επειγόντως μέτρα, αφενός εναντίον των ανθρώπων, πολιτικών, δημοσιογράφων ή οποιουδήποτε προτρέπει σε μισελληνισμό, κι αφετέρου για την επιβίωση του ελληνικού λαού.

Aγαπώ την ανθρωπιά του ελληνισμού και εσείς οι Έλληνες μου δώσατε να καταλάβω ότι στον Ελληνισμό κυριαρχεί η ανθρωπιά. Επομένως, ναι, αγαπώ τους σύγχρονούς Έλληνες, τουλάχιστον αυτούς που έχουν κληρονομήσει την ανθρωπιά των προγόνων τους. Αγαπώ τους ζωντανούς, σέβομαι τους νεκρούς».

πυγμή

Simone Le BaronΓεννημένη στην Βρετάνη, βορειοδυτική Γαλλία
 Simone Le Baron Athènes, Greece, Γεννημένη στην BREST της Γαλλίας, (1952) σπούδασε γλωσσολογία και είναι εξειδικευμένη καθηγήτρια της γαλλικής γλώσσας για τους αλλοδαπούς. Τον Απρίλιο του 2011 απευθύνει τις ευχές της για το Πάσχα στον ελληνικό λαό. Εκεί γεννιέται, εκ μέρους της, η ιδέα του «Νεοφιλελληνισμού». Το καλοκαίρι του 2012, απευθύνεται στην Ουνέσκο με αίτημα την εγγραφή του Ελληνισμού στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, ενώ μεταξύ πολλαπλών δράσεων ετοιμάζεται και υπόμνημα προς τον ΟΗΕ προς ανάδειξη του ήδη διαμορφωθέντος εκρηκτικού μείγματος φτώχειας, αυτοκτονιών και του μισελληνισμού σε διεθνές επίπεδο.Είναι, επίσης, μέλος της οργάνωσης AgoraInternational.Webography, για την ανάδειξη και επικαιροποίηση του έργου του Κορνήλιου Καστοριάδη και συντάκτρια για την GreekAmericanNewsAgency . Το Μάιο 2013, ο διεθνής οργανισμός "Καφενείο των Ιδεών" υπό την Αιγίδα του Ομίλου UNESCO Πειραιώς και Νήσων την τίμησε με το χρυσό μετάλλιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Έγραψε το πρώτο της βιβλίο στα ελληνικά "Μία Γαλλίδα για την Ελλάδα" που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο 2013 στις εκδόσεις Κάκτος. 




Απόσπασμα από την επιστολή (γραμμένη στα Ελληνικά !!!) της Σιμόν Λε Μπαρόν στην UNESCO – Ιούλιος 2013
(από το βιβλίο της «Μια Γαλλίδα για την Ελλάδα» εκδ. Κάκτος)

«Μία θεωρία του μισελληνισμού είναι ότι οι αρχαίοι Έλληνες και οι σύγχρονοι δεν έχουν καμία σχέση, ότι οι αρχαίοι μόνο ήταν φορείς του Ελληνισμού.

Ξέρουμε, όμως, ότι, εάν υπάρχει ακόμα σήμερα η Ελλάς, στο ίδιο μέρος, όπου οι κάτοικοι μιλάνε την ίδια γλώσσα χιλιάδες χρόνια, το οφείλουμε στους Έλληνες (περίπου 15 εκατομμύρια με τη διασπορά σε όλο τον κόσμο αυτή τη στιγμή) που συνεχίζουν την ιστορία του έθνους τους.

Ο Ελληνισμός είναι τρόπος ζωής, μήνυμα προς την ανθρωπότητα. Έδωσε τα φώτα στον πολιτισμό και συνεχίζει. Στην κορυφή όλων των πανεπιστημίων του κόσμου βρίσκουμε Έλληνες καθηγητές. Το να αρνηθούμε αυτό σημαίνει να αρνηθούμε τους εαυτούς μας, την ταυτότητά μας ως πολιτισμένοι πολίτες του κόσμου.

Συνεπώς, απαιτώ την προστασία του ελληνικού λαού από την UNESCO, την εγγραφή του ελληνισμού στην πολιτιστική παγκόσμια κληρονομιά και να παρθούν επειγόντως μέτρα, αφενός εναντίον των ανθρώπων, πολιτικών, δημοσιογράφων ή οποιουδήποτε προτρέπει σε μισελληνισμό, κι αφετέρου για την επιβίωση του ελληνικού λαού.

Σας ευχαριστώ εξ ονόματος των αδελφών μου Ελλήνων.»

Σιμόν Λε Μπαρόν

«Μία Γαλλίδα για την Ελλάδα»
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151859862724759&set=a.427378994758.203464.267483274758&type=1&theater
— με το χρήστη Simone Le Baron και 5 ακόμη.

Διαδρομές για να ανακαλύψετε > Μονοπάτια Μελέτης της Φύσης Αίτνα

Ξύπνησε» πάλι η Αίτνα προκαλώντας προβλήματα στις πτήσεις | Η Εφημερίδα των  Συντακτών

 ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ Google
Η Αίτνα είναι το μεγαλύτερο ηφαίστειο στην Ευρώπη (περίπου 3.340 μέτρα) . Οι ρίζες του χρονολογούνται από περίπου 500 χιλιάδες χρόνια πριν , όταν το χάσμα που απλώνεται ανάμεσα στα βουνά και τη Peloritans Hyblaean βυθίστηκε από τα πρώτα υποθαλάσσια εκρήξεις που οδήγησε στην Αίτνα . Σήμερα το ηφαίστειο καταλαμβάνει έκταση 1.570 km2 και έχει περίμετρο 212 χιλιόμετρα προς τα ανατολικά με θέα στο Ιόνιο Πέλαγος , ενώ στα βόρεια περιορίζεται από τη λάβα κοίτη του ποταμού Alcantara . Η Simeto περιβάλλει τη δυτική και νοτιοδυτική . Η κορυφή του ηφαιστείου αποτελείται από τον κεντρικό κρατήρα , ο κρατήρας βορειοανατολική και νοτιοανατολική κρατήρα . Το μάγμα ξέσπασε από την Αίτνα , προέρχεται από βάθος περίπου 100 χλμ. Valle del Bove , είναι ένα μέρος του ηφαιστείου που αντιμετωπίζει ανατολικά , 7 χλμ. και πλάτος 5 . Το τοπίο αποτελείται από απολιθωμένα λάβα που σχηματίζει τα τοιχώματα τόσο υψηλές όσο 1.000 μέτρα . Οι εκδρομές στην Αίτνα είναι διαφορετικά σε πολλές σχετικές με πολλά είδη των μαθημάτων . Ανάμεσά τους , μια συγκεκριμένη διαδρομή μπορεί να είναι η διαδρομή με το τρένο Circumetnea . Ξεκινώντας από το σταθμό Borgo di Catania , πέρασε Misterbianco , μπορείτε να δείτε τα χωριά στις πλαγιές του ηφαιστείου , Paterno , Santa Maria di Licodia , Παλέτα , Adrano . Μετά Bronte , δεν υπάρχουν πόλεις , καθώς περνά μέσα από μια σειρά ροή λάβας . Το μεγαλύτερο υψόμετρο είναι 976 μέτρα από το τρένο , όπου μπορείτε να θαυμάσετε μια μεγάλη κοιλάδα και το γραφικό βράχο του βράχου Calanna . Στο ήμισυ της διαδρομής , Randazzo βρίσκεται στα βόρεια του ηφαιστείου . Αμέσως μετά Randazzo αρχίζει η κατάβαση κατά μήκος της κοιλάδας του Alcantara . Το τοπίο γίνεται ιδιαίτερα συναρπαστικό , επειδή περιλαμβάνει τόσο την εκστρατεία , στη συνέχεια, λεμονιές, ελαιόδεντρα , αμπέλια , φραγκοσυκιές , και στην ακτή του Ιονίου με την υπέροχη θάλασσα . Το τέρμα της διαδρομής είναι η πόλη του Ripon .
Πού θα μείνετε στην επαρχία της Κατάνια

 
 
Dove dormire in provincia di Catania

 Προγραμματίστε το ταξίδι σας με IsulaSicilia.it

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Βυζάντιο: Ο δολοφόνος των Ελλήνων



Το 146 π.χ. οι Έλληνες έδωσαν την τελευταία μάχη για την ελευθερία τους, εναντίων των Ρωμαίων, στην Λευκόπετρα, Κορινθίας. Από τους Ρωμαίους ποτέ δεν απελευθερώθηκαν, αλλά παραδόθηκαν ως πρόβατα επί σφαγή εις τους Τούρκους.
Το 146 π.χ. είναι η αποφράδα χρονολογία που οι Έλληνες δεν έχασαν μόνο την ελευθερία τους, αλλά κάτι ακόμη πολυτιμότερο, έχασαν τα ιδανικά τους, την ιδεολογία τους, την νοοτροπία τους, έχασαν όλα αυτά που τους έκαναν να μεγαλουργήσουν, παραδίδοντας στο σύγχρονο κόσμο έναν πολιτισμό που όμοιός του δεν υπήρξε.
Τα χρόνια που ακολούθησαν από το 146 π.χ. και μέχρι το 325, οι Έλληνες κατάφεραν κάτι το αδιανόητο, να επιβληθούν στους Ρωμαίους πολιτισμικά. Ήταν τόσο φανερή η επιβολή που ανάγκασε το Ρωμαίο ποιητή Οράτιο να ομολογήσει: “Μπορεί οι Ρωμαίοι να επεβλήθησαν στους Έλληνες δια των όπλων, αλλά οι Έλληνες τους επιβλήθηκαν με τον πολιτισμό τους”. Στο διάστημα αυτό είχαμε και φιλελληνικές τάσεις από Ρωμαίους αυτοκράτορες, όπως του Αδριανού, και γενικώς οι Έλληνες ετύγχαναν ιδιαιτέρας εκτίμησης.
Με την εδραίωση όμως στον θρόνο της αυτοκρατορίας του (Μεγάλου) Κωνσταντίνου, την προώθηση του Χριστιανισμού, και την επιβολή του ως αποκλειστικής θρησκείας από τον (Μέγα) Θεοδόσιο το 392, ο ελληνικός πολιτισμός και μαζί του ο δυτικός κόσμος εισέρχονται στο βαθύ σκοτάδι του βυζαντινού μεσαίωνα...
Τα αυτοκρατορικά διατάγματα (κώδικες) είναι απάνθρωπα και διατάσσουν: Θάνατος και δήμευση της περιουσίας σε όποιον τελεί ιεροτελεστίες προς τιμή των παλιών θεών. Η ασυδοσία των (αγίων) πατέρων των νεοφώτιστων χριστιανών και οι ορδές των καλογέρων, αφιονισμένοι από το νέο δόγμα, θανάτωναν από απλούς πολίτες μέχρι ανθρώπους της διανόησης, φυσικούς, μαθηματικούς, αστρονόμους, που δεν αποδέχονταν τον Χριστιανισμό. Ολοκληρώνοντας τον αφανισμό του ελληνικού γένους, του πολιτισμού του, και θάβοντας για 15 αιώνες, τα μέχρι τότε επιτεύγματα της τεχνολογίας. Την βαρβαρότητα αυτή μαρτυρούν τα χιλιάδες αποκεφαλισμένα και ακρωτηριασμένα αγάλματα, που κοσμούν σήμερα, τα ελληνικά μουσεία, αλλά και τα μουσεία της Ευρώπης και της Αμερικής. Το μαρτυρεί, ο πρώτος υπολογιστής της ανθρωπότητας, ο υπολογιστής των Αντικυθήρων, και βοά, που η τεχνολογία του χάθηκε και ξεχάστηκε.
Οι Έλληνες που υπερείχαν συντριπτικά, πολιτισμικά και πνευματικά, από όλους τους άλλους λαούς, τους ήταν αδιανόητο να απαρνηθούν τη θρησκεία των προγόνων τους, και να αποδεχθούν την θρησκεία των Εβραίων ενός ανατολίτικου και κατώτερου λαού όπως πίστευαν. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι Έλληνες έλεγαν: “Πας μη Έλλην είναι βάρβαρος”. Μπορεί η αρχική σημασία της λέξης “βάρβαρος” να ήταν αυτός που δεν μιλά Ελληνικά, αλλά σύντομα είχε πάρει τη σημασία του αγροίκου, του απολίτιστου.
Το αίσθημα της πατρίδος χάθηκε, μαζί του χάθηκε το “μολών λαβέ” του Λεωνίδα, και ο παιάνας των Σαλαμινομάχων “Ώ παίδες Ελλήνων ίτε ελευθερούτε πατρίδα ελευθερούτε δε παίδας γυναίκας θεών τε πατρώων έδη θήκας τε προγόνων νυν υπέρ πάντων αγών” και τη θέση τους πήρε το “κύριε ελέησον ”.
Οι κουκουλοφόροι καταδότες και τα χριστιανικά “κρεουργεία” που στήθηκαν έπιασαν γρήγορα δουλειά, η πελατεία μπόλικη, και εξασφαλισμένη, κυρίως Έλληνες. Ο φόβος έσβησε τα ίχνη τους μέχρι σήμερα, παρά τη μακροχρόνια δράση τους. Η 20ετής δράση όμως του “κρεουργείου” της Σκυθούπολης (όπως αναφέρει ο Ρωμαίος ιστορικός Μαρκελλίνος Αμμιανός) το οποίο στήθηκε προτού καν γίνει ο Χριστιανισμός επίσημη θρησκεία της αυτοκρατορίας, υποδηλώνει το τι έγινε μετά.
Το 390 ο Θεοδόσιος δίνει εντολή και μέσα στον ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης σφαγιάζονται 15.000 άοπλοι Έλληνες πολίτες. Αλλά δεν έφταναν αυτά· το 396 ο αυτοκράτορας Αρκάδιος έστρεψε τον Αλάριχο στρατηγό των Γότθων -και αφού τον εφοδίασε με πολυάριθμους μοναχούς- κατά των κέντρων πολιτισμού του ελλαδικού χώρου. Ο ιστορικός Κ. Παπαρρηγόπουλος γράφει χαρακτηριστικά:
...οι δε (Γότθοι) καθοδηγούμενοι υπό πολυαρίθμων μοναχών κατεπλημμύρησαν πάντα τα μεταξύ Θερμοπυλών και Αττικής, Λοκρίδα, Φωκίδα, Βοιωτίαν, λεηλατούντες και καταστρέφοντες χώρας και πόλεις, και τους μεν άνδρες ηβηδών αποσφάτοντες, (ομαδικά αποκεφαλίζοντας) παίδας δε και γυναίκας αγεληδών συνεπαγόμενοι. Η συμφορά υπήρξε τοσαύτη ώστε ο πεντηκονταετίαν βραδύτερον ακμάσας (ιστορικός) Ζώσιμος βεβαιεί, ότι μέχρι των χρόνων αυτού εφαίνοντο έτι τα στίγματα αυτής.
Άγνωστος ο αριθμός των σφαγιασθέντων, στα 2 χρόνια που κράτησε η επιδρομή. Εικάζεται ότι ανέρχεται σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες.
Εις το κεφάλαιο “ΔΕΙΝΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΩΓΜΟΣ” συνεχίζει ο Κ. Παπαρρηγόπουλος να γράφει:
Ωσαύτως επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις, και ύστερον επί ποινή θανάτου, απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί θυσίαι, αι ιεροσκοποίαι, οι των ειδώλων λατρία, η εις τους ναούς είσοδος, και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν, αυτών την δεινήν αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξαγριωμένοι όχλοι μη αρκούμενοι εις την κατάργησιν της λατρείας, ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο. [...] Τινές των επισκόπων και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον τούτον. [...] τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο Χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας...
Τα θανατηφόρα αυτοκρατορικά διατάγματα (κώδικες) κατά των Ελλήνων εξακολουθούν να εκδίδονται συνεχώς, ακόμη και επί Ιουστινιανού το 530. Στη “Στάση του Νίκα” το 532 θανατώνονται στον ιππόδρομο της Πόλης 30.000 άοπλοι πολίτες.
Με πρωτοστατούντες Δεσποτάδες, παπάδες και καλογέρους, οι διωγμοί, και τα εγκλήματα, κατά των μη χριστιανών, τέλος δεν έχουν, συνεχίστηκαν μέχρι το 990 περίπου, με τελευταίους υποκύψαντες τους Μανιάτες.
Το Βυζάντιο, ο νεκροθάφτης του ελληνικού πολιτισμού και ο δολοφόνος του ελληνικού πληθυσμού, ήταν το κράτος όπου κυριαρχούσαν τα δύο σύνδρομα η θεοκρατία και η αναξιοκρατία, και που κατάντησε τους λίγους εναπομείναντες Έλληνες, αγράμματους, κουρελήδες, και πεινασμένους, έρμαιους στη κτηνωδία του κάθε επιδρομέα. Η δημοκρατία καρατομήθηκε, και λέξεις “Έλλην” και “Ελλάς” διαπομπεύτηκαν, και για αιώνες έσβησαν από το λεξιλόγιο των Ελλήνων.
Ο ελλαδικός χώρος εκεί που κάποτε έσφυζε από ζωή, και χαρούμενες γιορτές ερήμωσε, τεράστιες περιοχές έμειναν ακατοίκητες, και όπου συναντούσες οικισμούς εκεί βασίλευε η θλίψη και ο μαρασμός. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, τα Νέμεα, τα Ίσθμια, τα Πύθια, τα Παναθήναια σταμάτησαν. Οι ποιητικοί και θεατρικοί αγώνες δεν ξανάγιναν. Τα στάδια και τα θέατρα έρημα, έμειναν βουβοί μάρτυρες, του λαμπρού παρελθόντος, και με τις κουκουβάγιες που τα κατοίκισαν να θρηνούν ολονυχτίς, την πνευματική και πολιτισμική κατάντια των Ελλήνων.
Το ελληνικό έθνος ψυχορραγούσε, όχι μόνο πολιτισμικά αλλά και πληθυσμιακά. Κατά την υποδούλωση των Ελλήνων στους Ρωμαίους το 146 π.χ. λογικό είναι ο πληθυσμός τους θα αριθμούσε πολλά εκατομμύρια. Αν λάβουμε υπ' όψιν τις περιγραφές του Παυσανία, που θέλοντας να δείξει πόσο πυκνοκατοικημένος ήταν ο ελλαδικός χώρος, γράφει ότι τα κατσίκια μπορούσαν να πηδούν από τα κεραμίδια τις μιας οικίας στα κεραμίδια της άλλης. Ακόμη και τους, οικειοθελώς, εξελληνισμένους, από τους διαδόχους του Μ. Αλεξάνδρου, λαούς της Μικράς Ασίας. Προτού από την επιβολή του Χριστιανισμού, ως αποκλειστικής θρησκείας, οι ελληνόφωνες της αυτοκρατορίας υπερέβαιναν τα 40 εκατομμύρια. Σήμερα το ελληνικό έθνος, μαζί με τους Έλληνες της διασποράς είναι περίπου 15 εκατομμύρια. Αν συγκρίνουμε τον πληθυσμό των Τούρκων που σήμερα φθάνει τα 70 εκατομμύρια, και οι Οθωμανοί Τούρκοι που ήλθαν στη Μικρά Ασία το 1200 δεν υπερέβαιναν τις 50.000 οικογένειες, σύμφωνα με την τούρκικη ιστορία, τότε ο ελληνικός πληθυσμός, αν δεν σφαγιαζόταν, σήμερα έπρεπε να ήταν πολύ περισσότερος από 100 εκατομμύρια. Πότε το παπαδαριό θα ζητήσει δημόσια συγνώμη, για τα εκατομμύρια εγκλήματα που διέπραξαν οι προκάτοχοι των εις βάρος των Ελλήνων;
Ιωάννης Θεοδωρόπουλος
Κόρινθος

Καψάλας Δημ: Απώλεια εθνικής κυριαρχίας; Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα στις 12.02.2014 - Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΚΑΨΑΛΑΣ !!

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

413) H Πυραμίδα του Ελληνικού στο Άργος αρχαιότερη των αιγυπτιακών και η μεθοδευμένη απόκρυψη της

Η πυραμίδα του Άργους-Ελληνικού. Ίσως η αρχαιότερη πυραμίδα του κόσμου.|The  pyramid of Argos-Greece. - YouTube

Η πυραμίδα που βρίσκεται στο Ελληνικό Αργολίδας ίσως αποτελεί όχι μόνο ένα από τα αρχαιότερα κτίσματα στην Ελλάδα, άλλα και παγκοσμίως.Την πυραμίδα αναφέρει και ο Παυσανίας.

Το αρχαίο κείμενο: «ἐρχομένοις δὲ ἐξ Ἄργους ἐς τὴν Ἐπιδαυρίαν ἐστὶν οἰκοδόμημα ἐν δεξιᾷ πυραμίδι μάλιστα εἰκασμένον, ἔχει δὲ ἀσπίδας σχῆμα Ἀργολικὰς ἐπειργασμένας. ἐνταῦθα Προίτῳ περὶ τῆς ἀρχῆς πρὸς Ἀκρίσιον μάχη γίνεται, καὶ τέλος μὲν ἴσον τῷ ἀγῶνι συμβῆναί φασι καὶ ἀπ' αὐτοῦ διαλλαγὰς ὕστερον, ὡς οὐδέτεροι βεβαίως κρατεῖν ἐδύναντο: συμβάλλειν δὲ σφᾶς λέγουσιν ἀσπίσι πρῶτον τότε καὶ αὐτοὺς καὶ τὸ στράτευμα ὡπλισμένους. τοῖς δὲ πεσοῦσιν ἀφ' ἑκατέρων-- πολῖται γὰρ καὶ συγγενεῖς ἦσαν--ἐποιήθη ταύτῃ μνῆμα ἐν κοινῷ.»

Μετάφραση Νικολάου Παπαχατζή: «Δεξιά καθώς κανείς πηγαίνει από το Αργος προς την Επιδαυρία υπάρχει οικοδόμημα που μοιάζει πολύ με πυραμίδα και έχει απεικονισμένες ανάγλυφες ασπίδες του σχήματος των αργολικών ασπίδων. Αυτού είχε πολεμήσει ο Προίτος εναντίον του Ακρισίου για την βασιλεία, και λένε πως ο αγώνας έληξε ισόπαλος και γι' αυτό αργότερα συμφιλιώθηκαν, αφού ούτε ο ένας ούτε ο άλλος μπόρεσε να πετύχει αποφασιστική νίκη. Λένε πως τότε πρώτη φορά συγκρούστηκαν οπλισμένοι με ασπίδες και οι ίδιοι και το στράτευμά τους. Για όσους εκατέρωθεν έπεσαν, επειδή ήταν συμπολίτες και συγγενείς, έγινε σ' αυτό το μέρος κοινός τάφος». 





Σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή του Υπουργείου Πολιτισμού πρόκειται απλά για ένα οχυρό που κατασκευάστηκε στα τέλη του 4ου π.Χ.αιώνα.
Το 1991 η επιστημονική ομάδα του καθηγητή Ι. Λυριτζή, διεξήγαγε έρευνα εφαρμόζοντας μία νέα μέθοδο χρονολόγησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής ήρθαν σε ευθεία σύγκρουση με προηγούμενα πορίσματα ιδίου αρχαιολόγου αμερικανικής αποστολής του 1938, αφού η νέα ηλικία των κτισμάτων τοποθετείται στα μέσα προς το τέλος της3ης χιλιετίας προ Χριστού αντί του μόλις 3ου-4ου αιώνα προ Χριστού.
Μια έρευνα όμως που έγινε στις 9-2-1995 από την Ακαδημία Αθηνών και χρονολόγηση στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου και στο εργαστήριο Αρχαιομετρίας του “ΕΚΕΦΕ- ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ” με την μέθοδο της θερμοφωταύγειας, έδειξε ότι έχει κτιστεί το 2720 π.Χ!
Δηλαδή είναι παλαιότερη κατά 100 (τουλάχιστον) έτη της πρώτης Αιγυπτιακής πυραμίδας του Ζοζέρ (2620 π.χ.) και είναι κατά 170 (τουλάχιστον) έτη αρχαιότερη της πυραμίδας του Χέοπος (2550 π.χ.).
Όσο απίστευτο και αν φαίνεται το γεγονός αυτό όχι μόνο δεν έγινε γνωστό και δεν έγινε καμιά εκμετάλλευση του από το ελληνικό κράτος,άλλα αντίθετα αποσιωπήθηκε. 




Η χρήση τέτοιων κτισμάτων στην αρχαιότητα,τα οποία έχουν καταστραφεί σχεδόν όλα,δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί. Ενδεχομένως να χρησίμευαν σαν φρυκτωρίες, σαν ναοί, ταφικά μνημεία ή αστρονομικά παρατηρητήρια. Αυτό που έχει όμως περισσότερη σημασία είναι ότι μιλάμε για πυραμίδες, και μάλιστα αρχαιότερες των Αιγυπτιακών!
Σήμερα το μνημείο παραμένει εσκεμμένα εγκαταλελειμμένο στην φθορά,και σχεδόν άγνωστο στον περισσότερο κόσμο.
Το Υπουργείο Πολιτισμού και ο τότε Υπουργός Πολιτισμού όχι μόνο αποσιώπησε το γεγονός για να μην δημιουργήσουμε διπλωματικό επεισόδιο με την Άιγυπτο,άλλα σχεδόν απαγόρευσε κάθε αναφορά στο μνημείο. 


Δείτε βίντεο

 http://youtu.be/1-dYZ4y5ajQ

ΠΗΓΗ