Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021
Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021
Η ιστορία μας πηγαίνει στην Ελληνική Αίγυπτο. Την χώρα που βρίσκεται «υπτίως του Αιγαίου»!
«Αιγύπτιοι μεν γαρ Νείλον γενέσθαι παίδα Ήφαιστον, ον άρξαι φιλοσοφίας, της τους προεστώτας ιερέας είναι και προφήτας από δε τούτου εις Αλέξανδρον τον Μακεδόνα ετών είναι μυριάδας τέσσαρας και οκτακισχίλια οκτακόσια εξήκοντα τρία, εν οις ηλίου μεν εκλείψεις γενέσθαι τριακοσίας εβδομήκοντα τρεις, σελήνης δε οκτακοσίας τριάκοντα δύο». {Διογένης Λαέρτιος}
Δηλαδή, ο γιος του Νείλου ο Ήφαιστος εισήγαγε τη φιλοσοφία στην Αίγυπτο, και από την εποχή που έζησε μέχρι το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου πέρασαν τέσσερις δεκάδες χιλιάδων και οκτακόσιες χιλιάδες και οκτακόσια εξήντα τρία έτη. Δηλαδή 48.863 χρόνια πριν το Μ. Αλέξανδρο και 51.200 χρόνια περίπου πριν από σήμερα.
Όποιος έχει αστρονομικές γνώσεις μπορεί να επιβεβαιώσει τον Λαέρτιο, μέσω ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και κατάλληλου αστρονομικού προγράμματος, ώστε να εξακριβωθεί ο χρόνος που απαιτείται για να γίνουν 373 εκλείψεις (ολικές) Ηλίου και 832 Σελήνης στην Αίγυπτο. Ο Ήφαιστος, γιος της Ήρας και του Δία, είναι ένας από τους 13 Ελληνες θεούς.
Πότε έδρασαν οι ‘Ελληνες θεοί στη Γη. Και αυτή είναι της τάξης των 60.000 ετών πριν από σήμερα. Ως επιβεβαίωση όλων αυτών έρχεται και ο αρχαίος ιστορικός Μανέθωνας που στα «Αιγυπτιακά» του αναφέρει τον Ήφαιστο ως πρώτο βασιλιά πριν από τον κατακλυσμό της πρώτης δυναστείας των Αιγυπτίων, ο οποίος βασίλευσε 727 και ¾ έτη!
Ο Ηρόδοτος,στο Β’ βιβλίο του «Ιστορίας Απόδειξις»,μας πληροφορεί ότι, οι ιερείς των Θηβών της Αιγύπτου, κατά την εκεί επίσκεψή του, του έδειξαν 341 ξύλινα αγάλματα που αναπαράσταιναν διαδοχικά, από πατέρα σε γιό, τους προηγούμενους αρχιερείς μέχρι και πρίν από 11.000 χρόνια, πράγμα που αποδείχνει τη μακρά παράδοση του ιερατείου. Επίσης του ανέφεραν ότι, πρίν από τις 341 αυτές γενιές των ιερέων, οι θεοί ζούσαν μαζί με τους ανθρώπους, αλλά μετά δεν τους επισκέφθηκε πλέον κανένας θεός με ανθρώπινη μορφή. Και «Μανέθωνος Αιγυπτιακά»:«…Θεόν ανθρωποειδέα ουδένα γένεσθαι».
Η ιστορία μας πηγαίνει στην Ελληνική Αίγυπτο. Την χώρα που βρίσκεται «υπτίως του Αιγαίου»! Τα Αιγυπτιακά του Μανέθωνα καλύπτουν την Ιστορία των Αιγυπτιακών Δυναστειών για 36.525 χρόνια εκ των οποίων 24.900 χρόνια προ του κατακλυσμού. Ο Μανέθων μας πληροφορεί ότι οι πρώτοι Βασιλείς της Αιγύπτου ήσαν οι Θεοί, ΗΦΑΙΣΤΟΣ, ΗΛΙΟΣ, ΑΓΑΘΟΔΑΙΜΩΝ, ΚΡΟΝΟΣ, ΟΣΙΡΙΣ-ΙΣΙΣ, και ΤΥΦΩΝ. Ακολούθησαν οι Ημίθεοι ως Βασιλείς της Αιγύπτου, ΩΡΟΣ, ΑΡΗΣ, ΑΝΟΥΒΙΣ, ΤΙΘΟΗΣ, ΣΩΘΟΣ και ΖΕΥΣ. Ο Όσιρις εξομοιώθηκε με πολλές θεότητες του ελληνικού πάνθεου, κυρίως δε με τον Διόνυσο και τον Άδη. Όντας αρχικά θεός της φύσης, ενσάρκωση του πνεύματος της βλάστησης, που πεθαίνει κατά το θερισμό και αναγεννάται όταν φυτρώνει ο σπόρος, ο Όσιρις λατρεύθηκε σε ολόκληρη την αρχαία Αίγυπτο ως θεός των νεκρών. Με την ιδιότητα αυτή αναρριχήθηκε μέχρι την πρώτη σειρά του αιγυπτιακού πανθέου.
Ωραιότερος και ψηλότερος από όλους ο μελαχρινός, όπως περιγράφεται, Όσιρις διαδέχθηκε τον πατέρα του Γκεμπ στον θρόνο της Αιγύπτου, όταν εκείνος αποσύρθηκε στον ουρανό, αναγορεύοντας ως βασίλισσα την αδελφή του Ίσιδα. Πρώτο μέτρο του νέου θεϊκού φαραώ ήταν η κατάργηση της ανθρωποφαγίας, η μεταβολή του νομαδικού βίου και η μόνιμη εγκατάσταση, όπως και η εκπαίδευση των υπηκόων του στην τέχνη της κατασκευής γεωργικών εργαλείων για την καλλιέργεια της γης και την παραγωγή σιταριού και σταφυλιών. Με αυτά θα παρασκεύαζαν τα απαραίτητα για τη διατροφή των ανθρώπων, δηλαδή τον άρτο, τον οίνο και τον ζύθο.
Ο Όσιρις εισήγαγε τη λατρεία των θεών, ανήγειρε τους πρώτους ναούς, σμίλεψε τις πρώτες εικόνες των θεών, διατύπωσε την τελετουργική τάξη και επινόησε τα δύο είδη αυλών, που έμελλε να συνοδεύουν τα άσματα κατά τη διάρκεια των εορτασμών. Μετά από αυτό ίδρυσε πόλεις και νομοθέτησε για τον λαό του δίκαιους νόμους, προσλαμβάνοντας την επωνυμία Ούνοφρις (ο καλός), με την οποία και είναι γνωστός ως τέταρτος θεϊκός Φαραώ.
Κατεξοχήν εκπολιτιστής ο Όσιρις επιθύμησε εκτός της Αιγύπτου να εκπολιτίσει και τον υπόλοιπο κόσμο. Αφήνοντας πίσω του την Ίσιδα, έφυγε για να κατακτήσει την Ασία , συνοδευόμενος από τον Θωθ τον Άνουβι και τον Οφόι. Εχθρός της βίας, προσεταιριζόταν υπό το σκήπτρο του, τη μία χώρα μετά την άλλη, με μοναδικό όπλο την πραότητα και τη μουσική. Λέγεται πως αφόπλιζε τους κατοίκους με άσματα και μουσική από διάφορα μουσικά όργανα.
Επέστρεψε στην Αίγυπτο, έχοντας διατρέξει ολόκληρη τη γη και διαδίδοντας παντού τον πολιτισμό. “Τον Διόνυσο προσκαλώ, τον θορυβώδη και ενθουσιώδη, τον πρωτογενή, πού έχει δύο φύσεις, και γεννήθηκε τρεις φορές, τον Βακχικό βασιλέα, τον ζώντα στους αγρούς, τον ανέκφραστον τον απόκρυφον, που έχει δύο κέρατα και δυο μορφές τον γεμάτο από κισσό, πού έχει πρόσωπο ταύρου, τον πολεμικό τον βακχικό, τον αγνό πού τρώει ωμά κρέατα, τον τριετή, πού τρέφει τα σταφύλια και έχει για πέπλο βλαστάρια. Ω Ευβουλέα, πολυμήχανε, πού γεννήθηκες στα απερίγραπτα κρεβάτια του Διός και της Περσεφόνης αθάνατε δαίμονα (θεέ) άκουσε, μακάριε, τη φωνή μου και σπεύσε με γλυκύτητα και με προσήνεια, έχων ευμενή διάθεση μαζί με τις συντρόφους σου (τις Μαινάδες και τις Βάκχες)” .(Ορφικός Ύμνος προς τον Διόνυσο).
Λίγα μέτρα πιο πέρα από την Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας (Χέοπος) βρίσκεται η περίφημη Σφίγγα της Αιγύπτου που έχει κεφάλι γυναίκας, σώμα ταύρου, πόδια λονταριού και φτερά αετού. Σφίγγες γενικά είναι κατά την μυθολογία διάφορα τέρατα που τα μέλη του σώματός των αποτελούνται από διάφορα του ενός όντα. Ήσαν άγρια τέρατα, σιωπηλά και αινιγματικά. Τέτοιες σγίγγες κατά την αρχαιότητα υπήρχαν σε διάφορα μέρη του τότε γνωστού κόσμου. Ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Έχει μήκος 73,5 μέτρα, πλάτος 6 και ύψος 20.22 μέτρα, και αποτελεί αρχαιότερο το μεγαλύτερο μονολιθικό άγαλμα στον κόσμο.
Οι αστρονομικές ευθυγραμμίσεις που υποδεικνύουν πως η Σφίγγα είναι προσανατολισμένη έτσι ώστε να ευθυγραμμίζεται στον ορίζοντα στο σημείο που ανέτειλε ο Ήλιος κατά την εαρινή ισημερία. Ολα τα κτίσματα στην περιοχή, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η αντιστοίχιση διαφόρων αστερισμών του ουράνιου θόλου στην Γη. Υπάρχει «αστρικής αντιστοιχίας» των Πυραμίδων της Γκίζας με τον αστερισμό του Ωρίωνα. Σύμφωνα με τον Βέλγο Μηχανικό Robert Bauval, οι τρεις μεγάλες πυραμίδες αντιστοιχούν στα τρία άστρα της ζώνης του Ωρίωνα όπως αυτός ήταν το 10.500 πΧ. Την περίοδο δηλαδή που μειώνουν οι Παγετώνες, ανεβαίνει η στάθμη της θάλασσας παγκοσμίως και γίνεται η βύθιση της Ατλαντιδας. Κάποιες παρόμοιες σχέσεις με τον αστερισμό του Λέοντα και το αντίστοιχο κοσμικό ή Πλατωνικό έτος.
Η Σφίγγα (Λέων) βρίσκεται ακριβώς πάνω στον άξονα ανατολής – δύσης της νεκρόπολης της Γκίζα, με το βλέμμα στραμμένο ανατολικά. Με αυτό τον τρόπο αποτελεί το σηματοδότη της ανατολής του Ήλιου κατά την εαρινή ισημερία. Την εαρινή ισημερία του έτους 10.500 π.Χ. ο Ήλιος εκείνης της χρονιάς βρισκόταν 12 μοίρες κάτω από τον ορίζοντα, με το ζώδιο του Λέοντα να έχει ήδη αρχίσει να ανατέλλει, το βλέμμα του Λεωντος ατένιζε το φαινόμενο και σημάδευε αυτή την ηλιακή ανατολή εκείνης της στιγμής. Ο Λέων λοιπόν ήταν το πανομοιότυπο της ουράνιας αστρολογικής εποχής του Λέοντα.
Ο Λέων είναι το πέμπτο ζώδιο του ζωδιακού κύκλου και έχει κυβερνήτη τον Ήλιο. Ο Ήλιος είναι ο πλανήτης που δίνει ζωή, χωρίς το φως του Ήλιου δε γονιμοποιείται τίποτα και τίποτα δε γεννιέται. Γιά την ανθρωπότητα ήταν η εποχή που λατρεύεται ο Θεός Ήλιος. Το βασιλικό ζώδιο του Λέοντα, το ζώδιο της δημιουργίας, είχε σημάνει την έναρξη αυτής της εποχής, ήταν η χρυσή εποχή των ΖΕΠ ΤΕΠΙ, της «Πρώτης Φοράς». Η «Σφίγγα» ηταν τοτε Λέων.
Το κεφάλι Φαραώ να ξανασκαλίστηκε πάνω στο προϊστορικό. Όταν ο Λεων επαναλαξεύτηκε, η λιονταρίσια κεφαλή αφαιρέθηκε και δόθηκε στο βράχο η μορφή του σημερινού στέρνου. Το κοσμικό ή Πλατωνικό έτος, το οποίο αφορά την αλλαγή του σημείου ισημερίας, η οποία πραγματοποιείται περίπου κάθε 2.150 χρόνια. (Μία από τις 14 ταυτόχρονες κινήσεις της γης είναι η ιδιαίτερη κυκλική κίνηση του πολικού άξονά της, η λεγόμενη μετάπτωση. Αυτή αναγκάζει τον πολικό άξονα να διαγράψει έναν κώνο σε διάστημα περίπου 25.800 χρόνων). Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός, ότι κάθε ζώδιο αφήνει την σφραγίδα του στην χρονική περίοδο που επιδρά. Την εποχή του Λέοντα αρχίζει η εποχή της πατριαρχίας και των μεγάλων Βασιλέων. Εποχή του Λέοντα 10.948 π.χ. Ο Ηρόδοτος έγραψε ότι στη Σάιδα βρισκόταν ο τάφος του Όσιρι, και ότι γινόταν αναπαράσταση των παθών του θεού σε κοντινή λίμνη, σε μυστηριακές τελετές. Η προστάτιδα θεά της πόλης ήταν η Νηίθ , η λατρεία μαρτυρείται από την πρώτη δυναστεία, περ. 3100-3050 π.Χ..
Οι Έλληνες όπως ο Ηρόδοτος, ο Πλάτωνας, και ο Διόδωρος την ταύτιζαν με την θέα Αθηνά, υποδηλώνοντας σύνδεση με την Αθήνα. Ο Διόδωρος αφηγείται ότι η Αθηνά έχτισε τη Σάις πριν τον Κατακλυσμό που αφάνισε την Αθήνα και την Ατλαντίδα. Ενώ όλες οι ελληνικές πόλεις καταστράφηκαν κατά τον Κατακλυσμό, συνεχίζει, οι Αιγυπτιακές πόλεις, συμπεριλαμβανομένης της Σάιδας, γλίτωσαν με Έλληνες πρόσφυγες που οδήγησε και προστάτευσε η θέα Αθηνά. Ο Πλάτωνας επίσης αναφέρει την πόλη ως γενέτειρα του Φαραώ Άμασι.
Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι το ιερό στη Σάις της Αθηνάς, την οποία ταυτίζει με την Ίσιδα, έφερε επιγραφή “Είμαι όλα όσα υπήρξαν, και είναι, και θα είναι. Και κανένας θνητός δεν έχει σηκώσει μέχρι τώρα το πέπλο μου”. Ο Ναός της Σάιδας, όπως πολύ αρχαίοι αιγυπτιακοί ναοί, είχε ιατρική σχολή που συνδεόταν με αυτόν. Η Σχολή είχε πολλές γυναίκες σπουδάστριες, και απ’ ό, τι φαίνεται και ειδικό γι’ αυτές τμήμα γυναικολογίας και μαιευτικής. Ο Βούσιρις ήταν βασιλιάς της Αιγύπτου. Ο Ηρακλής όταν πέρασε από την Αίγυπτο στο ταξίδι του για τον άθλο των μήλων των Εσπερίδων ή των βοδιών του Γηρυόνη. Τον συνέλαβαν τότε και τον έδεσαν καλά με πέτσινα λουριά για να τον θυσιάσουν, αλλά ο Ηρακλής έσπασε τα δεσμά του, σκότωσε τον Βούσιρι, τον γιο του Αστυδάμαντα, και όλους τους ανθρώπους του βασιλιά.
Ο Αιγύπτιος ιερέας και ιστορικός Μανέθωνας, γύρω στο 280 π.Χ.. συνέγραψε πρώτος “Τα Αιγυπτιακά”, συσχετίζοντας τα ιστορικά γεγονότα και την πολιτισμική εξέλιξη με τις 30 βασιλικές οικογένειες (Δυναστείες).
Κατά την Προδυναστική περιόδο (περ. 5.400-3.000 π.Χ.), διάφορα αυτόνομα βασίλεια, με ξεχωριστές θεότητες, διαφορετικά σύμβολα, αλλά κοινή τη χρήση βασικών ιερογλυφικών στοιχείων και την πίστη στη μεταθάνατο ζωή, αναπτύχθηκαν στο νότιο και στο βόρειο τμήμα της Αιγύπτου. Τα κύρια χαρακτηριστικά δημιουργήματά τους, είναι λίθινα αγγεία, χρωματοτρίπτες (για τον καλλωπισμό), κεφαλοθραύστες τελετουργικά μαχαίρια, εμπεριέχουν τα βασικά στοιχεία του φαραωνικού πολιτισμού. Το 3000 π.Χ. επιτυγχάνεται η ενοποίηση της Αιγύπτου από τον Φαραώ Νάρμερ ή Άχα που, ταυτίζεται με τον βασιλιά Μήνη σύμφωνα με τον Μανέθωνα. Ακολουθεί η πρωτοδυναστική περίοδος (περ. 3000-2575 π.Χ.,.1η-3η Δυν.), η οποία σηματοδοτείται από την καθιέρωση της θεοκρατικής μοναρχίας, όπου ο Φαραώ, απόλυτος μονάρχης, ταυτίζεται με τον θεό Ώρο, και θεωρείται ενσάρκωσή του θεού στη γη.
Εδραιώνεται η τάξη των ευγενών και εξελίσσονται τα ιερογλυφικά. Τα αγάλματα και ειδώλια των φαραώ, των κοινών ανθρώπων και των ιερών ζώων χαρακτηρίζονται από μετωπικότητα, μνημειακότητα και φυσιοκρατία, ενώ τα ανάγλυφα από τη στενή σχέση λόγου (ιερογλυφικών) και εικόνας. Ο Μήνης ή Ναρμέρ, ήταν, κατά την παράδοση, ο πρώτος βασιλιάς της Αρχαίας Αιγύπτου. Ένωσε τα βασίλεια της Άνω Αγύπτου και Κάτω Αιγύπτου, έγινε ο πρώτος βασιλιάς της Αιγύπτου και ιδρυτής της 1ης Δυναστείας (γύρω στο τέλος της 4ης χιλιετίας π.Χ.).
Ο Ηρόδοτος τον αναφέρει ως Μήνα και ιδρυτή της Μέμφιδας που βρισκόταν στα παλιά σύνορα των δύο βασιλείων και έγινε η νέα πρωτεύουσα της Αιγύπτου. Του πιστώνεται η ίδρυση πολλών ναών και κατασκευές φραγμάτων. Λέγεται ότι βασίλευσε επί 28 ή 30. Ο Μανέθων αναφέρει ότι έκανε εκστρατεία έξω από τα σύνορα της χώρας και δοξάστηκε για τα κατορθώματά του. Κατά το ίδιο έργο, ο θάνατός του προήλθε από επίθεση ιπποπόταμου και τον διαδέχτηκε ο γιος του Άθωθις. Σύμφωνα με τον Αιγύπτιο ιερέα και συγγραφέα Μανέθων ο Μίνωας βασίλεψε στην Αίγυπτο πριν τον κατακλυσμό. Ο Μίνωας μαζί με τους επτά επόμενους βασιλείς απογόνους του βασίλεψαν 253 έτη, η ηγεμονία τους ήταν μετά τη βασιλεία των θεών σε αυτή των ημίθεων.
Ο Μίνωας στην ελληνική μυθολογία ήταν βασιλιάς της Κρήτης. Το βασίλειο του Μίνωα περιελάμβανε ολόκληρη την Κρήτη, που είχε εκατό πόλεις, και τις Κυκλάδες, που λέγονταν Μινωίδες. Πρωτεύουσα του μινωικού βασιλείου ήταν η Κνωσός. Από το Μίνωα πήρε την ονομασία του ο Μινωικός πολιτισμός, που αναπτύχθηκε στην Κρήτη από το 3000 έως το 1450 π.Χ.. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα, ο Μίνωας ήταν πολύ σοφός και με αξιόλογο νομοθετικό έργο. Επιπλέον ο Όμηρος του πλέκει το εγκώμιο, κάτι που -σύμφωνα πάντα με τον Πλάτωνα- δεν συνήθιζε.
Συγκεκριμένα αναφέρει ότι ο Μίνωας έπαιρνε τους νόμους από τον ίδιο τον Δία κάθε εννιά χρόνια σε σπηλιά της Δίκτης, στο περίφημο Δικταίον Άντρον. Η διοίκηση του Μίνωα θεωρήθηκε ανθρωπιστική και δίκαιη και γι’ αυτό το λόγο, σύμφωνα με το μύθο, ορίστηκε ως ένας από τους κριτές του Άδη μαζί με τον αδερφό του Ραδάμανθυ και τον Αιακό. Ο Μίνωας όμως λάμβανε τις τελικές αποφάσεις.
Σύμφωνα με τον Εκαταίο (ο οποιος προηγείται του Μανέθωνα ) η Αίγυπτος υπέφερε από πανώλη, και οι αρχές το απέδιδαν στην παρουσία αλλότριων ατόμων ξένων προς τις παγιωμένες θρησκευτικές τελετές, γεγονός που έκανε τους Θεούς να εξοργιστούν. Για να επανέλθουν οι Αιγύπτιοι Θεοί, διώχθηκαν οι ξένοι αναφέρει ο Εκαταίος,εκδιωχθη κυριως γενοκτονος Μωυσής και οι εβραιοι του απο την Αιγυπτο κλωτσηδον. Η αναφορά αυτή συμπίπτει με τα γεγονότα της εποχής Ακενατόν
Ο Δαναός και ο Αίγυπτος ήταν αδέλφια. Ο Αίγυπτος θεωρείται ιδρυτής της χώρας και εκπολιτιστής της, όπως και ο γιός του Νείλος! Ο θεός Όσιρις των Αιγυπτίων είναι ο Έλληνας Διόνυσος, αφού και οι δύο κόπτονται και ανασταίνονται! Οι Ολύμπιοι θεοί έδειξαν τον δρόμο της Γνώσης. Οι Έλληνες έκτισαν κυριολεκτικά την Αίγυπτο, αφού όλες οι πόλεις έχουν Ελληνικά ονόματα. Η πόλη Σαίδ αν διαβαστεί ανάποδα σχηματίζει τη λέξη Δίας! Τα ιερογλυφικά των Αιγυπτίων είναι πρωτοελληνικά και οι τοιχογραφίες δείχνουν Μινωίτες ηγεμόνες που κυβερνούσαν που τους διαδέχτηκαν στη συνέχεια Φαραω, εως την εποχη της επανελληνισης με τον Αλεξανδρο Βασιλευ της Ανω και Κατω Αιγυπτου τον Στρατηγο του Πτολεμαιο και τους διαδοχους του που κρατησαν τον Ελληνισμο εκει εως και το 300 μετα, δλδ επι 600 συναπτα ετη οι Ελληνες Μακεδονες Φαραω διοικησαν και επηρρεασαν τον πολιτισμο, τα γραμματα, τις τεχνες, τις επιστημες και την πολιτικη στην Αιγυπτο και κυριως στην πρωτευουσα του τοτε Κοσμου Αλεξανδρεια.
https://vk.com/doc577807822_624659280?hash=d5a836c5f3920e840e&dl=ed192bc6e9a899130a
Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021
Ιωάννης Καποδίστριας!* Η Ελβετία κόσμησε την Ζυρίχη με άγαλμα του Καποδίστρια! - Στην Ελλάδα μάλλον τον αγνοούμε.
Ιωάννης Καποδίστριας!*
Η Ελβετία κόσμησε την Ζυρίχη με άγαλμα του Καποδίστρια!
Πόσο θα πίστευες αν σου έλεγε κάποιος ότι τον 19ο αιώνα υπήρξε κάποιος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα (Έλληνας) που:
- Πήρε τρία διδακτορικά διπλώματα στην Ιταλία!
- Έφτιαξε το Σύνταγμα της τότε Επτανησιακής Πολιτείας (και έγινε κυβερνήτης της σε ηλικία 26 χρονών!)
- Έφτιαξε το επιτυχημένο Ελβετικό Σύνταγμα (που ισχύει μέχρι σήμερα)
- Έσωσε από διαμελισμό και από πτώχευση την ηττημένη το 1815 Γαλλία.
- Έγινε Υπουργός Εξωτερικών (1816) της μεγαλύτερης (τότε) Ευρωπαϊκής δύναμης (της Ρωσίας)
- Έσωσε την Ελληνική επανάσταση.
Ομολογώ ότι κατά καιρούς άκουγα για κάποιον Καποδίστρια με τόσα απίθανα κατορθώματα που μου φαινόντουσαν το λιγότερο, υπερβολές!
Τέτοια
κατορθώματα είμαστε συνηθισμένοι μόνο στα μυθικά χρονιά. Ποιός να ήταν
αυτός ο Έλληνας του 19ου αιώνα που, τουλάχιστον σε πολιτικούς άθλους,
φάνηκε αντάξιος του Ηρακλή; Είναι όλα αυτά αλήθεια;
Το όνομα του: Ιωάννης Καποδίστριας.
Στην
αποκαλυπτική του ομιλία ο κ. Κορνιλάκης παρουσιάζει τον «Άγιο της
πολιτικής», την σπουδαία βιογραφία του σε όλη την Ευρώπη, τα επιτεύγματά
του, τις θυσίες του για την Ελλάδα μέχρι και την ύστατη θυσία του να
προσφέρει την ίδια του την ζωή για την ενότητα της πατρίδας μας.
Ιωάννης Καποδίστριας:
• Γενετικές Ρίζες: από Κέρκυρα (πατέρας) και Κύπρο (μητέρα)
• Σπουδές: Ιατρική , Νομική και Φιλοσοφία (Ιταλία)
• Ιονική Επτανησιακή Πολιτεία: Δημιουργός του Συντάγματός της και Κυβερνήτης (σε ηλικία 26 χρονών)
•
Δημιουργός του Ελβετικού πολιτειακού συστήματος: Στην Ελβετία (όταν
υπάλληλος στην Ρωσική πρεσβεία) ανέλαβε και έφτιαξε ένα νέο πολιτειακό
ομοσπονδιακό σύστημα που ένωσε με επιτυχία τα διάφορα καντόνια. Έφτιαξε
το Ελβετικό Σύνταγμα πάνω στις αρχές της άμεσης Αρχαιο - Ελληνικής
Δημοκρατίας (η χρησιμοποίηση δημοψηφισμάτων για αποδοχή των Νόμων).
Θεωρείται ακόμη ο «πρώτος επίτιμος πολίτης της Ελβετίας».
•
Ελληνική νεολαία: Με δικά του λεφτά σπούδαζε 300 Ελληνόπουλα στην
Ευρώπη (Ο ένας από τους δυο δολοφόνους του είχε σπουδάσει με τα λεφτά
του.)
• Σώζει την Γαλλία το 1815: Μετά το Βατερλώ,
επηρέασε τον Τσάρο για να μην διαμελισθεί η Γαλλία (σαν ηττημένη χώρα)
και οι πολεμικές αποζημιώσεις μειώθηκαν κατά 99%! (με το επιχείρημα ότι
«ο λαός της δεν ευθυνόταν»)
• Υπ. Εξωτερικών της
Ρωσίας: Το 1816 ο Ρώσσος Τσάρος του ζήτησε (λόγω ικανότητας και
προσωπικότητας) να γίνει Υπ. Εξωτερικών της Ρωσίας! Ο Καποδίστριας
δέχτηκε, αλλά επειδή ήθελε να μείνει Έλληνας με διακαή Ελληνική
πιστότητα, είπε στον Τσάρο «Μεγαλειότατε δέχομαι, με τον όρο να μην γίνω
υπήκοος αλλά να είμαι υπάλληλός σας».
• Ελληνική
επανάσταση: Το 1821 παραιτήθηκε από την Ρωσική κυβέρνηση και πήγε στην
Ελβετία (1821- 1827). Έδωσε τα πάντα για την Πατρίδα. Η επανάσταση δεν
θα πετύχαινε χωρίς την συμβολή του Καποδίστρια. Έδωσε πολιτική μάχη με
Ευρωπαίους δικτάτορες φιλικά προσκείμενους με την Οθωμανική Αυτοκρατορία
(π.χ. Μέττερνιχ). Ξεσήκωσε το φιλελληνικό κίνημα στην Ευρώπη. Έστελνε
λεφτά, οπλισμό και τόνους παξιμάδι στην Ελλάδα. Το 1827, στην συνεδρίαση
της Τριζίνας, ο Κολοκοτρώνης προτείνει τον Καποδίστρια σαν τον «Ηγέτη
του Έθνους».
• Οργάνωσε το Πολεμικό ναυτικό και γενικά την ναυτιλία (οικονομικό θέμα)
• Ήθελε να κάνει τους Έλληνες νοικοκυραίους: Να δώσει γη και δάνεια.
•
Ακολούθησε τον δρόμο της θυσίας για το Έθνος. Δεν δέχτηκε αμοιβή σαν
Κυβερνήτης: «Όταν βεβαιωθώ ότι ουδέν Ελληνόπουλο πεινά, τότε ίσως θα
δεχτώ έναν οβολό».
• Έβαλε υποθήκη τα χτήματα του στην Κέρκυρα σε Έλληνα εφοπλιστή προκειμένου να φέρει δυο καραβιές τροφή για τον πεινασμένο λαό.
•
Το 1831 δολοφονήθηκε από «ελληνικά» χέρια στα σκαλοπάτια του Αγίου
Σπυρίδωνα (Κυπριακής καταγωγής Άγιος) στο Ναύπλιο. Ο Κολοκοτρώνης τον
ονόμασε «Πατέρα του Έθνους». (Από τότε δεν έχουμε καθορίσει στον
Κυβερνήτη Καποδίστρια αυτήν την τιμή). Ο Κανάρης σε γράμμα του μίλησε
για Πατροκτονία.
• Ο Καποδίστριας ήταν μια
οικουμενική προσωπικότητα. Ακόμη τον τιμούν στην Ρωσία, στην Γαλλία,
στην Ελβετία, στην Σλοβενία. Στην Ελλάδα μάλλον τον αγνοούμε.
«Ει o Θεός μεθ' ημών, ουδείς καθ' ημών» Ι. Καποδίστριας
«Στις δύσκολες στιγμές οι μόνοι μας σύμμαχοι είναι οι πρόγονοί μας»
*Yannis Xenos
Architekt Dipl. Ing.
T.U. Karlsruhe
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021
Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ ΩΣ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ
Λογική Ετύμου
Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021
Από την δεντρολατρεία των Μινωιτών στο χριστουγεννιάτικο δέντρο
Ελένη Μανιωράκη
Ελένη Μανιωράκη
Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ-ΚΡΑΣΙ-ΣΤΟ-ΣΠΙΤΙ-ΜΕ-ΟΤΙ-ΕΧΟΥΜΕ
ΣΥΝΤΟΜΑ
Πολλοί άνθρωποι βάζουν στο σπίτι κρασί από διάφορα φρούτα. Αλλά, πριν ξεκινήσετε την παρασκευη σε σοβαρή κλίμακα, θα πρέπει να γνωρίζετε τις ιδιαιτερότητες της χρήσης των φρούτων, την ταξινόμηση των ποτών από τη δύναμη.
Τι είναι όμως τα Fruit-Flavored ή Fruit Fusion Wines;
Είναι ποτά με βάση το κρασί, ενισχυμένα με αρώματα φρούτων, όπως οι φράουλες, τα μύρτιλλα, το καρπούζι και τα φραγκοστάφυλα ή αρωματικών φυτών, όπως η μέντα, το λεμονόχορτο και η αλόη. Είναι ελαφρώς ή αρκετά γλυκά στην γεύση και μερικά από αυτά έχουν έντονο ή ήπιο αφρισμό.
1)παραγωγή κρασιού αγριων-φρουτων στο σπίτι
Ελαφριά οξύτητα συν λεπτό άρωμα. Το αγιόκλημα, που παρασκευάζεται στο σπίτι χρησιμοποιώντας μια απλή συνταγή, δεν εμφανίζει αμέσως αυτά τα χαρακτηριστικά. Μετά το τέλος της ζύμωσης, περνούν αρκετοί μήνες. Ένας οινοποιός που έχει δείξει υπομονή μπορεί να είναι περήφανος για το αποτέλεσμα της εργασίας του. Μπορείτε να προσκαλέσετε όλους τους φίλους σας στη γευσιγνωσία κρασιού στο σπίτι.
2)ΣΑΚΕ
Το σάκε είναι οινοπνευματώδες ποτό που παράγεται και καταναλώνεται στην Ιαπωνία και προέρχεται από ζυμωμένο ρύζι. Η λέξη σάκε στα ιαπωνικά μπορεί να αναφέρεται σε κάθε είδους οινοπνευματώδες ποτό
3)ΜΗΛΙΤΗΣ
Το μηλίτη είναι ένα ελαφρύ κρασί μήλου με μια λεπτή επίγευση. Ένα ελαφρύ ποτό μας ήρθε από τη Γαλλία. Υπάρχουν πολλές επιλογές για την παραγωγή μηλίτη: με βάση τα μήλα και με την προσθήκη αχλαδιών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το αλκοολούχο φαγητό παρασκευάζεται με ζύμωση φρούτων σε μαγιά, δίνοντας στη συνέχεια μια αέρια κατάσταση.Η προέλευσή του χρονολογείται από τον μεσαίωνα. Περισσότερο από το 95% της παγκόσμιας παραγωγής μηλίτη γίνεται με μήλα, αλλά για τους γνώστες του μηλίτη, ο καλύτερος φαίνεται να είναι ο σπανιότερος, που παρασκευάζεται από κυδώνια. Στη Γαλλία από τη ζύμωση των αχλαδιών παράγεται ένα ποτό παρόμοιο με τον μηλίτη, το οποίο ονομάζεται στα γαλλικά poiré (απίτης).
4)Κρασι-ΠΙΚΡΑΛΙΔΑΣ
5) Κρασί μπανάνας
Η χρήση του κρασιού στην ιατρική παράδοση
Ό οίνος ήταν, λοιπόν, τό κυριότερο μετά τό νερό ποτό τών άρχαίων Ελλήνων. ’Απαραίτητο συμπλήρωμα διατροφής, δυναμωτικό γιά «κοπιώντες», άναληπτικό γιά «πεφορτισμένους», άλλά καί τό μέσον γιά τήν έπίτευξη εύωχίας, πνευματικών επιδόσεων καί κοινωνικότητας.
Αλλά τό κρασί δέν χρησιμοποιήθηκε μόνο αύτούσιο στήν άρχαία θεραπευτική. Χρησιμοποιήθηκε έπίσης καί ώς διαλυτικό μέσον γιά διάφορες -φυτικές κυρίως- ούσίες μέ σκοπό όχι μόνο άρωματικό άλλά – καί κυρίως – φαρμακευτικό.
«Τον χειμώνος είναι τό πόμα οίνον ώς άκρητέστερον… όταν τό έαρ έπιλαμβάνη τότε χρή πίνειν οίνον ύδαρέστερον… τοΰ δέ θέρεος τό ποτό ύδαρέει… έν δέ τφ φθινοπώρω τά ποτά έλάσσω καί άκρητέστερα…». Τό χειμώνα δηλαδή τό κρασί πρέπει νά είναι λιγότερο άραιωμένο (γιά νά δίνει περισσότερες θερμίδες καί νά ζεσταίνει) όταν όμως φθάνει ή άνοιξη πρέπει τό κρασί νά είναι περισσότερο νερωμένο.
Τό καλοκαίρι τά ποτά μας πρέπει νά είναι υδαρή τό δέ φθινόπωρο λιγότερα σέ ποσότητα καί λιγότερο άραιωμένα. Στά ύγιεινολογικά αυτά παραγγέλματα θά έπανέλθουμε γιά έναν διαφορετικό σχολιασμό στήν έξέλιξη τοΰ κειμένου μας.
Σύμφωνα με έρευνες, ο οίνος έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στην αρχαιότητα για να βοηθήσει τους ασθενείς να αναρρώσουν από διάφορες νόσους.
Ο πολιτισμός των Αιγυπτίων είναι γνωστό ότι
κατείχε πολλές ιατρικές γνώσεις και χρησιμοποιούσε
τα φυτά ως θεραπευτικά μέσα από πολύ νωρίς. Οι αρχαίοι
Αιγύπτιοι λοιπόν, πριν από 5000 χρόνια, είχαν μετατρέψει το κρασί
σε φάρμακο με την προσθήκη βοτάνων, γνωστών για τη θεραπεία
της εκάστοτε νόσου και τη γενικότερη βελτίωση της
υγείας τους.
Η ανακάλυψη της προσθήκης βοτάνων
στο κρασί τους, ήρθε στο φως μετά από χημική ανάλυση ενός
Αιγυπτιακού κεραμικού δοχείου, που χρονολογείται,
περίπου, στο 3150π.Χ. και όπου φαίνεται πως έγινε προσθήκη
αρωματικών φυτών και ρητινών δένδρων στο κρασί. Το δοχείο
αυτό βρέθηκε ότι ανήκε σε κάποιον Φαραώ, μια και υπήρχε
επάνω του επωνυμία και έτος συγκομιδής. Είναι όμως
γεγονός ότι την εποχή εκείνη ο οίνος ήταν ποτό μόνο των ισχυρών
και των πλουσίων.
Πάπυροι από την περίοδο εκείνη δείχνουν
ότι τα βότανα που χρησιμοποιούνταν για την πρόληψη σοβαρών
νοσημάτων ήταν το θρούμπι, η αψιθιά, το βάλσαμο, η σένα, το
κόλιανδρο, η μέντα, το φασκόμηλο και το θυμάρι. Οι ποικιλίες
των φυτών αυτών προστίθενται στο κρασί, την μπύρα ή άλλα αλκοολούχα
ποτά σύμφωνα με τα αιγυπτιακά βιβλία.
Μετά λοιπόν από
αυτή την ανακάλυψη, δεν μένει άλλο από το να ακολουθήσουμε
το δρόμο που άνοιξαν … οι Φαραώ και να βάλουμε στη ζωή
μας τα βότανα, ακόμα και στο κρασί μας!
Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021
ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ
Γράφει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Αμφικτύων
Η
διάπλαση ενάρετων πολιτών είναι ένα από τα κύρια έργα της Πολιτείας
διά των Σχολείων της χώρας. Όμως βλέπουμε ότι τούτο σε μεγάλο βαθμό δεν
συμβαίνει και η νεολαία παραπαίει στον βάλτο της βίας, αναρχίας,
εθνομηδενισμού, ευτελείας , κακίας, αργοσχολίας και άλλων απαξιωτικών
ελαττωμάτων. Η κυριότερη αιτία προέρχεται από το γεγονός ότι η Πολιτεία
δεν επιθυμεί ενάρετους νέους και γι αυτό έχει εμπιστευτεί την
διαστρέβλωση τους στα ΜΜΕ (κανάλια) και στο «κακό σχολείο».
Η
παιδεία μας έχει σαν πρότυπα τα προγράμματα ξένων χωρών και δεν έχει
συμπεριλάβει τον αξιακό πλούτο των προγόνων μας για τη δημιουργία
ενάρετων πολιτών . Συχνά φταίνε και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αντί να
νουθετούν τα παιδιά με το παράδειγμα τους γίνονται τα κακά υποδείγματα
σε αυτά. Φταίει και ο συνδικαλισμός των νέων και των δασκάλων ο οποίος
γίνεται αιτία να κλείνουν τα σχολεία και να χάνεται χρόνος εκπαιδεύσεως
των μαθητών . Την παρούσα εποχή του κορωνοιού με την κατ’ οίκον μάθηση η
παιδεία υπέστη καθίζηση και αυτό θα έχει αρνητική επίδραση στους
αυριανούς πολίτες .
Η Αρετή στον άνθρωπο είναι το
σύνολο των αξιών ( φρόνηση, σωφροσύνη, γενναιότητα , φιλοπατρία ,
δικαιοσύνη, φιλαλήθεια, εργατικότητα , φιλαλληλία, , αγάπη προς τη φύση
και το φυσικό περιβάλλον κοκ) Με τα εφόδια αυτά θα βγει ο νέος στην
κοινωνία σαν νομοταγής πολίτης και θα κάνει έργα που θα τιμήσουν αυτόν ,
την οικογένεια του , την πόλη του και την πατρίδα του.
Αντίθετα,
σήμερα οι νέοι θεωρούν ότι το άπαν είναι το υλικό κέρδος και για να
επιτύχουν τούτο και να γίνουν γρήγορα πλούσιοι πέφτουν στον ολισθηρό
δρόμο της ασωτίας , ακολασίας, της βίας , του εγκλήματος, της απάτης
για το εύκολο κέρδος , του ψεύδους , των ναρκωτικών κοκ.
Άλλοι πάλι
πέφτουν θύματα διαφόρων ιδεοληψιών κακών συναναστροφών , έξεων και
γίνονται κομματικά όργανα , αναρχικοί , τραμπούκοι . «μπαχαλάκηδες» ,
διότι έτσι θεωρούν την επανάσταση για την αλλαγή της κοινωνίας
Αυτούς
τους παρακρατημένους νέους αν τους έκλειναν σε αναμορφωτικά σχολεία και
τους μάθαιναν κάποια τέχνη θα μπορούσαν να γίνουν χρήσιμοι στην
κοινωνία , εκτός και είναι χρήσιμοι σαν αναρχικοί για την επιβίωση του
σαθρού μας δήθεν πολιτικού συστήματος ή μήπως οδηγίες εκτελούν από τα
κέντρα που τους χρηματοδοτούν και τους ελέγχουν;
Μια
άλλη μερίδα θεωρεί ότι ο εκσυγχρονισμός είναι η αλλαγή του φύλλου τους
και γίνονται θύματα των ΛΟΑΤΚΙ μιας αφύσικης κατηγορία ατόμων που δεν
έχουν βρει το φύλλο τους και παρόλα αυτά προπαγανδίζουν την
ιδιαιτερότητα τους κατά τρόπον προκλητικό στην κοινωνία. Παριστάνουν
τις γυναίκες και πουλάνε το σώμα τους ή προσκαλούν νέους του
υποκόσμου να ικανοποιήσουν τις ανώμαλες σεξουαλικές διαστροφές
Όλοι
αυτοί πόρρω απέχουν από την αρετή όπως την εφαρμόσει με επιτυχία οι
πρόγονοι μας όχι μόνο στην αρχαία εποχή αλλά και στην εποχή που ο
γράφων ήταν νέος. Με αυτές τις αξίες είπαμε το Κοσμοϊστορικό ΟΧΙ ,
νικήσαμε τον ξενοκίνητο κομμουνισμό και ανορθώσαμε από τα ερείπια την
πατρίδα μας . Χωρίς αυτές τις αξίες ίσως δεν θα υπήρχαμε σήμερα σαν
Ελληνικό Έθνος
Σήμερα το ζητούμενο δεν είναι να
δώσουμε μια ξενόφερτη παιδεία αλλά να βρούμε τις ρίζες μας και να
διδάξουμε τους νέους ώστε να γίνουν ενάρετοι όπως οι πρόγονοι μας.
Δεν
πρέπει να είμαστε κατά της ύλης και του κέρδους διότι με τα χρήματα
γίνονται τα μεγάλα και θαυμαστά έργα πολιτισμού, πανεπιστήμια, η
θωράκιση του έθνους , η ευημερία του λαού κοκ .
Χωρίς ενάρετους πολίτες δεν λειτουργεί η δημοκρατική πολιτεία ομαλά. Επομένως, οι ενάρετοι πολίτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για μια ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία .
Το αντίθετο οδηγεί στην αναρχία και στην τυραννά
Ενάρετος νέος/α είναι εκείνος/η : Που
είναι συμβατός με το φύλλο του , αγαπά την πατρίδα του, σέβεται τους
προγόνους του και δεν επαφίεται στη δόξα εκείνων αλλά προσπαθεί να τους
φθάσει και να τους ξεπεράσει με την προσωπική του άνοδο και με έργα
εθνικής ευεργεσίας , ευποιίας , αγαθοεργίας, με την πρόοδο του προβάλλει
τη φυλή μας και την οικογένεια του επ’ αγαθώ όλων .
Ενάρετος
είναι ο αγωνιστής, εργατικός, επιμελής, νομοταγής νέος που σέβεται
τους ανωτέρους του συνεργάζεται με τους κατωτέρους του και πάντα λέει
και κάνει πράξη το «αμες δε γεσσόμεθα πολλώ κάρονες» Ακολουθεί μεν την
πεπατημένη . αλλά συνάμα την αμφισβητεί και προσπαθεί με την αξία του
να αναρριχηθεί και να ανοίξει καινούργιους δρόμους για καλύτερο
μέλλον δικό του και του κόσμου . Δεν τον θαμπώνουν οι επιτυχίες του και
προχωρά προς ανώτερες βαθμίδες επιτυχίας.
Διότι έτσι θεωρούν την
επανάσταση για την αλλαγή της κοινωνίας
Ενάρετος
είναι και ο νέος που σέβεται τους γονείς του , τη φυλή του, δείχνει
αλληλεγγύη στους γέροντες και ανήμπορους συνανθρώπους του και πορεύεται
με την αξία και εργατικότητα τους σε ανώτερα αξιώματα και
επιστημονικές και τεχνολογικές βαθμίδες. Δεν εφησυχάζει αλλά μέσα από
την έρευνα και την καινοτομία ανοίγει καινούργιους δρόμους είτε
βρίσκεται στην πατρίδα του είτε στη θετή του πατρίδα. Όμως ποτέ δεν
πρέπει να ξεχνάει τις ρίζες του να τιμάει την Ελλάδα διότι αν χάσει την
επαφή μαζί της μοιάζει με εκείνον που χάθηκε στην έρημο Σαχάρα.
Ενάρετος
είναι και ο ανήσυχος νέος που κάνει το περιπετειώδες ταξίδι της ζωής
γνωρίζοντας τη σαν «νέος Ζορμπάς» αλλά ποτέ δεν χάνει το στίγμα της
δικαιοσύνης και της επιστροφής του στην κανονική ζωή γεμάτος εμπειρίες
ώστε να γίνει δάσκαλος στους νεωτέρους του που έχουν εξοκείλει.
Ενάρετος
είναι εκείνος που παράλληλα με τη σταδιοδρομία του δεν παραμελεί και
την ευγονική του υποχρέωση ώστε να αφήσει διαδόχους για να μην
εξαφανιστεί η φυλή μας
Ενάρετος τέλος είναι ο
τολμηρός και γενναίος νέος ο οποίος με κίνδυνο της ζωής ή και με τη
θυσία του ακόμη γίνεται ήρωας για την υπεράσπιση της πατρίδος του
χωρίς να υπολογίζει τη ζωή του.
Η απόκτηση
χρήματος και κέρδους είναι πράξη επαινετή όταν αυτό γίνεται μέσα από
νόμιμους κανόνες και δεν βλάπτει τον άνθρωπο , την κοινωνία και το
φυσικό περιβάλλον.
Όμως το χρήμα δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτό πρέπει να
συμβάλλει στο γενικό καλό ,πρώτιστα του αποκτήσαντος και δευτερευόντως
με έργα ευποιίας , εθνικής ευεργεσίας για την ανύψωση της φυλής μας και
συνακόλουθα για το καλό όλης της ανθρωπότητας στο μέτρο που ο Ελληνισμός
είναι Πολιτισμός και Ανθρωπισμός
Ο Σοφοκλής στην «Εριφύλη» γράφει:
«Μόνο της αρετής οι κατακτήσεις έχουν σιγουριά»
(Αρετής βέβαιαι δ’ εισίν αι κτήσεις μόναι)
Ο Ευριπίδης στην «Ανδρομάχη» γράφει:
«Ο χρόνος τη μνήμη δεν σβήνει των αγαθών ανδρών. η αρετή τους λάμπει ακόμη και μετά το θάνατο τους»
( Ού τοι λείψανα των αγαθών ανδρών αφαιρείται χρόνος. ά δ’
αρετά και θανούσι λάμπει)
Οι
αρχαίοι πρόγονοι μας δεν δοξάστηκαν για τα ογκώδη δημιουργήματα τους ή
για τους πολύτιμους λίθους και το χρυσό που αυτά έφεραν . Δοξάστηκαν
για το πνεύμα που αυτά αναδίδουν διαχρονικά : της δημοκρατίας , του
αγώνα, της φιλοσοφίας, των γραμμάτων και τεχνών , της επιστήμης, της
τεχνολογίας και προ παντός του ελευθέρου πνεύματος των πολιτών. Σε
αντίθεση με τα πλουμιστά και τα "μπιχλιμπιδωτά" έργα της ανατολής
κατάφορτα από χρυσάφι , πολύτιμους λίθους και ελεφαντοστούν τα οποία
όμως αποπνέουν απολυταρχία , δουλεία και υποταγή στον τύραννο.
Η πατρίδα
μας είναι η μήτρα του Πολιτισμού και κάθε τι ωραίο και αληθινό βγήκε
από εδώ.
Επομένως, ο σκοπός όλων μας είναι να
δώσουμε τα μηνύματα της αλλαγής της παρακμιακής εποχής μας για να
φτιάξουμε την νέα Ελλάδα που τα σύνορα της θα εκτείνονται σε όλη την
υδρόγειο .
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια ο νέος Έλληνας θα έχει ευθύνη να μεταδώσει τα μηνύματα πρώτα στους ομογενείς και στους φιλέλληνες και εν συνεχεία στην παγκόσμια κοινότητα.
Προς τούτο πρέπει να ιππεύσουμε σαν νέοι Βελλεροφόντης τον τεχνολογικό Πήγασο που θα μας οδηγήσει όπως τους Έλληνες θαλασσοπόρους της προϊστορικής εποχής σε κάθε γωνία της γης.
Είναι εξουθενωτικό για τη φυλή μας να έχει στο εσωτερικό της εμφύλιες διαμάχες για το ποιος μικρός ήλιος φωτίζει περισσότερο όταν ο μέγας Ήλιος του Ελληνικού Πολιτισμού φωτίζει όλη την ανθρωπότητα. Καιρός λοιπόν να σταματήσουν οι εμφύλιοι πόλεμοι και να δούμε μπροστά το μέλλον γιατί στην εποχή μας γίνονται κοσμογονικές αλλαγές και ανακατατάξεις και δεν πρέπει εμείς οι Έλληνες με τον λαμπρότερο πολιτισμό να μείνουμε εκτός νυμφώνος .
Τα μεγάλα πνεύματα της
διαδικτυακής μας ομηγύρεως ας ιππεύσουν πρώτοι και όλοι εμείς θα τους
ακολουθήσουμε στους νέους ηθικούς δρόμους.
Σημ. Σε κάθε περίπτωση η επίκληση μου γίνεται προς τις Ελληνίδες και τους Έλληνες νέους/ες
Αμφικτύων
12/12/ 2021
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
amphiktyon@gmail.com