Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Η θλιβερή φράση του ιστορικού της εποχής εκείνης, Γρηγορόβιου για την καταστροφή της Ολυμπίας, από τους χριστιανούς, κατόπιν εντολής του Θεοδόσιου.


Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω, και έντονα αισθήματα, «οργής» «μίσους» «εκδίκησης» ξεπηδούν από μέσα μου αναλογιζόμενος τα πάθη των τότε Ελλήνων, που το μόνο που ήθελαν ήταν να παραμείνουν Έλληνες.
Στο μυαλό μου συνεχώς έρχεται και ξανά έρχεται η θλιβερή φράση του ιστορικού της εποχής εκείνης, Γρηγορόβιου για την καταστροφή της Ολυμπίας, από τους χριστιανούς, κατόπιν εντολής του Θεοδόσιου. « ΑΠΟΛΕΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΩΡΑΣ ». Προσπαθώ να ανιχνεύσω την ψυχολογία των ανθρώπων αυτών, που με πρωτοφανή μανία επιδόθηκαν σε αυτό το ανοσιούργημα, να αφανίσουν ότι πιο ωραίο είχε δημιουργήσει αυτός ο μοναδικός αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός. . Πως κατάφεραν οι παπάδες, οι δεσποτάδες οι «παραβολάνοι», και οι ορδές των καλογέρων, να βεβηλώσουν ιερούς χώρους θέατρα, στάδια, σχολές, γυμναστήρια.
Χώρους που τους σεβαστικέ η φύση, αλλά δεν τα σεβάστηκαν κάποια ανθρωπόμορφα τέρατα που θέλουν να αποκαλούνται άνθρωποι.
Ο αφανισμός του Ελληνικού στοιχείου σταμάτησε την πρόοδο και έφερε την οπισθοδρόμηση. Ο επίσκοπος Θεοδώρητος Κύρος συγκρίνοντας την εποχή των ελλήνων με την εποχή επί Ιουστινιανού διαμαρτύρεται και γράφει: «την εποχή της ειδωλολατρίας όλες οι πόλεις ανθούσαν και τώρα που θριάμβευσε ο Χριστιανισμός βρίσκονται σε πτώση κι ερήμωση».
Από τους ανδριάντες δεν έμμηνε κανένας ανέπαφος. Τους βλέπω στα μουσεία να κουβαλούν τα σημάδια της καταστροφής. Και έτσι βουβοί και ακίνητοι, είναι σαν να σου λένε ποιοι βάρβαροι μας βεβήλωσαν.
Ο νους πάει στο μεγαλύτερο υπαίθριο μουσείο της ανθρωπότητας με τα τρεις χιλιάδες αγάλματα, και ανάγλυφα. το ΑΛΤΙΣ στο ιερό χώρο της Ολυμπίας. Δυστυχώς δεν άφησαν τίποτα που να μας το θυμίζει. Αφού το έγδυσαν οι Ρωμαίοι κατακτητές ότι απέμενε οδηγήθηκε στα ασβεστοκάμινα.
Την ίδια τύχη είχαν και άλλοι καλλιτεχνικοί θησαυροί
Δεν χωρά αμφιβολία ότι οι καταστροφείς δρούσαν σύμφωνα με τις οδηγίες των χριστιανοπατέρων και των αυτοκρατόρων τους οποίους η χριστιανοί έχουν αγιοποιήσει.
Το Βυζάντιο, ο νεκροθάφτης του Ελληνικού πολιτισμού και ο δολοφόνος του Ελληνικού πληθυσμού, ήταν το κράτος όπου κυριαρχούσαν τα δύο σύνδρομα η θεοκρατία και η αναξιοκρατία, και που κατάντησε τους λίγους εναπομείναντες Έλληνες, αγράμματους, κουρελήδες, και πεινασμένους, έρμαιους στη κτηνωδία του κάθε επιδρομέα. Η Δημοκρατία είχε καρατομηθεί πολλούς αιώνες νωρίτερα, και λέξεις Έλλην και Ελλάς διαπομπεύτηκαν, και για αιώνες έσβησαν από το λεξιλόγιο των Ελλήνων.
Το μίσος και ο ρατσισμός των ορθοδόξων βυζαντινών έναντι του ελληνικού πολιτισμού και του γένους των Ελλήνων θα βρει την απόλυτη έκφρασή του στον περίφημο κώδικα του Ιουστινιανού «απαγορεύουμε να ασκούν διδασκαλία όσοι πάσχουν από την ιερόσυλη ψυχική νόσο των Ελλήνων ...;οι των ανοσίων και μυσαρών Ελλήνων κατεχόμενοι πλάνη» (Ιουστ. Κωδ. Α΄ 10, 11)
Και έχουν το θράσος οι Εβραιοχριστιανοί να μας λένε ότι κάνουμε οργανωμένο πόλεμο κατά της ορθοδοξίας. Μας αφάνισαν μας αποδεκάτισαν και να μην διαμαρτυρηθούμε ; .
Να δούμε πως περιγράφει το κλίμα της εποχής ο χριστιανός χρονογράφος Ιωάννης Μαλάλας. «τον καιρό αυτό έγινε μεγάλος διωγμός των Ελλήνων οι οποίοι θανατώνονταν ή δημεύονταν οι περιουσίες τους. Όλα αυτά προκάλεσαν μεγάλο φόβο και ο βασιλιάς όρισε τρίμηνη προθεσμία στους έλληνες να ασπαστούν την ορθόδοξη πίστη» (χρονογραφία xviii 449, 3-11),
Ο Ελλαδικός χώρος εκεί που κάποτε έσφυζε από ζωή, και χαρούμενες γιορτές ερήμωσε, τεράστιες περιοχές έμειναν ακατοίκητες, και όπου συναντούσες οικισμούς εκεί βασίλευε η θλίψη και ο μαρασμός. Οι ολυμπιακοί αγώνες, τα Νέμεα, τα Ίσθμια, τα Πύθια, τα Παναθήναια σταμάτησαν. Οι ποιητικοί και θεατρικοί αγώνες δεν ξανάγιναν. Τα στάδια και τα θέατρα έρημα, έμειναν βουβοί μάρτυρες, του λαμπρού παρελθόντος, και με τις κουκουβάγιες που τα κατοίκισαν να θρηνούν ολονυχτίς, την πνευματική και πολιτισμική κατάντια των Ελλήνων.
 

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Απόρριψη εμβολίου, Ανυπακοή πολιτών, Ιατρική Τυραννία, Διαμαρτυρίες, Αλήθεια

 ΑΛΚΥΌΝ ΠΛΕΙΆΔΕΣ 103: ΑΠΌΡΡΙΨΗ ΕΜΒΟΛΊΟΥ, ΑΝΥΠΑΚΟΉ ΠΟΛΙΤΏΝ, ΙΑΤΡΙΚΉ ΤΥΡΑΝΝΊΑ,  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΕΣ, ΑΛΉΘΕΙΑ - Κατοχικά Νεα

Οι πουλημένες στην ελίτ κυβερνήσεις μαριονετών πρέπει να γνωρίζουν ότι όλα όσα κάνουν για να τερματίσουν αυτόν τον πολιτισμό καθίσταται δύσκολο γι 'αυτούς, καθώς όλο και περισσότερα εκατομμύρια άνθρωποι αφυπνίζονται μπροστά σε μια ψευδή ιατρική επείγουσα κατάσταση και μια πανδημία που δεν έχει τίποτα το πραγματικό, που το μόνο πράγμα που δημιούργησε ήταν η ψύχωση του φόβου και η οικονομική και ψυχολογική αστάθεια στην ανθρωπότητα.
Και στα πλαίσια αυτής της μη πραγματικότητας υπάρχουν οι κίνδυνοι του πειραματικού εμβολίου, το οποίο δεν είναι ούτε ασφαλές ούτε αποτελεσματικό, το οποίο μας επιβάλλεται ως όργανο ερήμωσης και όπως αναφέρεται από μεγάλο αριθμό γιατρών, γενετιστών, ιολογικών εμπειρογνωμόνων, ανοσολόγων από όλο τον κόσμο που δεν είναι πουλημένοι στην Ιατρική τυραννία, αυτά μπορεί να προκαλέσουν ισχυρές αυτοάνοσες διαταραχές, οργανικές βλάβες, αλλαγές στο DNA και μαζικούς θανάτους, εκτός από το ότι περιέχουν νανοσωματίδια για να μας μετατρέψουν σε ιδιοκτησία των υγειονομικών πολυεθνικών εταιρειών και να γίνουμε αυτοματοποιημένα ρομπότ χωρίς εσωτερικές αρχές ούτε αξίες.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί που αφυπνίζονται αρνούνται να εμβολιαστούν και αρχίζουν να καταγγέλλουν τα γελοία μέτρα που μας επιβάλλουν, και να ζητούν την εξέγερση των πολιτών του πληθυσμού για να αποτρέψουμε τη γενοκτονία της ανθρωπότητας που σκοπεύουν, αλλά με τη βοήθεια όλων δεν θα πετύχουν, διότι διακυβεύεται η ελευθερία μας ως ανθρώπων και η καταπολέμηση της άγνοιας και της εξαπάτησης είναι θεμελιώδης, και με πραγματικές βάσεις και έγκυρα και επιστημονικά επιχειρήματα για να διαμαρτυρηθούμε και να διαδηλώσουμε έως ότου μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας και να επιτύχουμε τον θρίαμβο του Φωτός επάνω στα Σκοτάδια.

Δημιουργός βίντεο Αλκυόν Πλειάδες:  https://www.bitchute.com/video/6qONJdeQp20j/

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ’’ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ’’


ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ, ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ. - ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Επί Βυζαντίου η εκκλησία ήταν ο απηνής διώκτης του Ελληνισμού, τύραννος και δήμιος μαζί, αφού έκλεισε όλες τις φιλοσοφικές σχολές και καταδίωκε τους φιλοσόφους ή τους εκτελούσε.
Ο γιος του Κωνσταντίνου o Κωνστάντιος, θέσπισε νόμους και επέβαλε την
ποινή θανάτου, όχι μόνο στους Έλληνες διανοούμενους αλλά και στους
Ελληνίζοντας Χριστιανούς.
Ο Ιουστινιανός «ο ανθρωπόμορφος δαίμονας» κατά τον βιογράφο του
Προκόπιο έκλεισε το 526 την Ακαδημία του Πλάτωνα και καταδίκασε σε θάνατο χιλιάδες Έλληνες, γιατί ζητούσαν αποδείξεις για τις επεμβάσεις του «αγίου πνεύματος».
O Επίσκοπος Ιωάννης της Εφέσου με εντολή του Ιουστινιανού έσυρε στα δικαστήρια όλους τους Έλληνες λογίους και τους Ελληνίζοντας Χριστιανούς δήμευσε τις περιουσίες τους και έκαψε η γκρέμισε 99 Ελληνικά ιερά τα οποία είχαν διασωθεί. Όσοι αντιδρούσαν τους σκότωναν με ρόπαλο για να σκοτωθεί και ο διάβολος που είχαν μέσα τους (Γ. Κορδάτος και Ι. Μαλάλας). Ας μην ξεχνάμε ότι οι πρώτοι επίσκοποι ήσαν άνθρωποι μισαλλόδοξοι, άξεστοι, μπεκρήδες και αγράμματοι.
Η Ζ’ οικουμενική Σύνοδος συνήλθε στη Νίκαια της Βιθυνίας το 787 μ.Χ. αφόρισε την Ελληνική φιλοσοφία και όλους τους φιλοσόφους και
αποφάσισε ότι όποιος κληρικός κατέχει Ελληνικά συγγράμματα θα καθαιρείται και εάν είναι λαϊκός θα αφορίζεται (κανόνας Θ’) Πολλοί Έλληνες για να μην σβήσει ο Ελληνικός πολιτισμός, δημιούργησαν κρυφά σχολεία και με κίνδυνο της ζωής τους δίδασκαν στα Ελληνόπουλα φιλοσοφία και τους θησαυρούς της πνευματικής τους κληρονομιάς,. Από την προσφορά αυτών των κρυφών σχολείων επεβίωσε ο Ελληνισμός από την Εβραιοχριστιανική λαίλαπα.
Το 1070 ο πατριάρχης Ιωάννης Η’ ο Ξιφιλίνος, αντέδρασε με ανθελληνική
εμπάθεια και απαγόρευσε κάθε μελέτη της Ελληνικής φιλοσοφίας, την οποία προηγουμένως είχαν αφορίσει οι Οικουμενικοί Σύνοδοι.
Το 1080 ο πατριάρχης Ευστράτιος αφόρισε τον Πλάτωνα, την Ελληνική
φιλοσοφία και όσους την διάβαζαν.
Το 1351 ο Νικηφόρος Γρηγοράς καταδικάστηκε από την Σύνοδο
Κωνσταντινούπολης γιατί έγραψε ότι ούτε ένας πατριάρχης δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά (Ιστορία Βυζαντινής αυτοκρατορίας, Α. Βασίλιεφ).
Το 1453 ο πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος, εξέδωσε την αποτρόπαια
εγκύκλιό του, όπου καθόριζε ακόμα και το είδος των βασανιστηρίων και τον τρόπο θανάτωσης εκείνων που εμμένοντας στις απόψεις τους, συνέχιζαν να μελετούν την Ελληνική φιλοσοφία.
Το 1658 ο πατριάρχης Γαβριήλ που είχε αγοράσει σε δημοπρασία τον πατριαρχικό θρόνο από τον Σουλτάνο, καθαιρέθηκε μέσα σε δύο μήνες, λόγω αγραμματοσύνης αφού ούτε την ακολουθία ενός γάμου δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά (Πολιτική ιστορία Ελληνικής Επανάστασης, Π. Πιπινέλης).
Μέγας διωγμός εγένωτο των Ελλήνων. Κατέκαψαν τα βιβλία τους, εικόνες
και αγάλματα των μισερών θεών τους καταστράφηκαν. Οι εγγράμματοι Έλληνες απαγορευόταν να έχουν θέσεις σε κρατικές υπηρεσίες (Ι. Μαλάλας).
Η κατάπτωση του Βυζαντίου και του κλήρου διατηρούσε την αμάθεια και
χάλκευε τα δεσμά της δουλείας (Ελληνική Νομαρχία).
Οι περισσότεροι αυτοκράτορες και πατριάρχες ήταν εβραίοι ή
κρυπτοεβραίοι ή άνθρωποι των Εβραίων (Εβραίος ιστορικός Μιχαήλ Τουδέλα). 
 
 

ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
Ο μύθος του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού και της ύπαρξης κρυφών σχολείων κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας έγινε μετά το 1821 και κατά την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους
Είναι γνωστό ότι κατά την τουρκοκρατία (Οθωμανοκρατία
είναι το σωστό μια και τούρκοι δεν υπήρξαν εκείνη την εποχή) λειτουργούσαν ελεύθερα εκατοντάδες Ελληνικά σχολεία.
Ας δούμε μερικά ιστορικά κείμενα διακεκριμένων συγγραφέων.
Το κρυφό σχολείο είναι μεγάλο ψέμα (Σάθας, Μεσαιωνική Βιβλιοθήκη).
Οι Οθωμανοί θεωρούσαν τους μορφωμένους Έλληνες ανεκτίμητο κεφάλαιο και τους χρησιμοποιούσαν για πρέσβεις, δασκάλους, γιατρούς και εμπόρους, για να επανδρώνουν τις διοικητικές θέσεις των υπηρεσιών τους. Αυτή η χρησιμοποίηση των Ελλήνων και των Ελληνιζόντων δημιούργησε ζηλόφθονες καταστάσεις στην εκκλησία η οποία τους καταδίωκε με μίσος και χαφιεδισμό.
Η Αθωνιάδα σχολή που λειτουργούσε στο Άγιο Όρος από τον 11ον αιώνα δεν έκλεισε από επέμβαση των Τούρκων, αλλά «από τις καλογερίστικες μηχανορραφίες που γινόταν πρόξενοι σκανδάλων» γράφει ο Σάθας.
Κατά το έτος 1600, δηλαδή 150 χρόνια μετά την άλωση του 1453, στην
Οθωμανοκρατούμενη χώρας μας υπήρχαν πάρα πολλές σχολές η ύπαρξη των οποίων και μόνο καταρρίπτει τον μύθο του κρυφού σχολείου.
Οι εκατοντάδες φανερές Δημόσιες σχολές που λειτουργούσαν στην Ελλάδα την εποχή εκείνη δεν δικαιολογούν την ύπαρξη κρυφών σχολείων στην περίοδο της Τουρκοκρατίας.
Οι φανερές σχολές που λειτουργούσαν εκείνη την εποχή στην Ελλάδα κατ’ ευφημισμό των «κρυφών σχολείων» κατά γεωγραφικά διαμερίσματα ήταν οι εξής:
1. Στην περιοχή της Ηπείρου υπήρχαν 3 φανερές σχολές η των Ιωαννίνων, η των Ζαγοροχωρίων και του Μετσόβου.
2. Στην περιοχή της Θεσσαλίας υπήρχαν 6 φανερές σχολές η των Τρικάλων, Καλαμπάκας, Τιρνάβου, Τσαριτσάνης, Αμπελακίων και Ζαγοράς.
3. Στην περιοχή της Μακεδονίας υπήρχαν 7 φανερές σχολές οι της
Θεσσαλονίκης, Βέροιας, Σιατίστης, Μοσχοπόλεως, Κοζάνης, Σερρών και Αγίου Όρους.
4. Στην περιοχή της Θράκης υπήρχαν 3 φανερές σχολές η της
Αδριανουπόλεως, Φιλιππουπόλεως και Βελεσών.
5. Στην περιοχή της Πελοποννήσου υπήρχαν 5 φανερές σχολές η του
Ναυπλίου, Πατρών, Τριπόλεως, Δημητσάνας και Καλαμάτας.
6. Στην Στερεά Ελλάδα υπήρχαν 12 φανερές σχολές η των Αθηνών, Θηβών, Λεβαδιάς, Λαμίας, Υπάτης, Βραγγιανών, Αγράφων, Καρπενησίου, Αμφίσσης, Σιγδίτσας, Μεσολογγίου και Άρτας.
7. Στα νησιά υπήρχαν 14 φανερές σχολές στην Νάξο, Σίφνου, Σκοπέλου,
Πάτμου, Μυτιλήνης, Σάμου, Ρόδου, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Χίου, Κυθήρων, Ηρακλείου και Κύπρου.
Νόμιμα και φανερά λειτουργούσαν επίσης δεκάδες τουλάχιστον 50 σχολές στην Ελλάδα και άλλες 14 φανερές ελληνικές σχολές στο «εξωτερικό».
Οι σχολές του εξωτερικού υπήρχαν στις περιοχές: Αλεξάνδρειας,
Ιεροσολύμων, Κωνσταντινουπόλεως, Τραπεζούντας, Σινώπης, Βενετίας, Λιβόρνου, Τεργέστης, Παρισίων, Μόσχας, Ιασίου, Τεργοβιτσίου, Βουκουρεστίου και Σινά.
(Πηγή: Η εκκλησία στον αγώνα της ελευθερίας 1453, Κ. Βοβολινής, 1953).
Στον κατάλογο αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε δεκάδες άλλων φανερών - (κρυφών) σχολείων που λειτουργούσαν στα διάφορα κεφαλοχώρια και τα εκατοντάδες σχολεία που…δήθεν ίδρυσε και λειτούργησε ο Κοσμάς ο Αιτωλός.
Ιστορικά κείμενα αποδείχνουν ότι οι Τούρκοι ποτέ δεν
απαγόρευσαν τα γράμματα, αλλά τα άφησαν ελεύθερα και τα βοηθούσαν όπως μπορούσαν.
Μάλιστα ο άγγλος ιστορικός Φρέντερικ Ντάγκλας αναφέρει ότι ο Αλή Πασάς χρηματοδοτούσε τα σχολεία της περιοχής του βοηθούμενος και από πλούσιους Έλληνες του εξωτερικού και έδινε σαφείς εντολές στους επισκόπους να φροντίζουν τα σχολεία (Πηγή: Ταξίδια στη Νότιο Ελλάδα, Λ. Λέικ).
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο σουλτάνος καθαίρεσε τον πατριάρχη Άνθιμο
με φιρμάνι, τον οποίο χαρακτηρίζει ως «κακότροπο, ραδιούργο, φιλοχρήματο και αρχομανή που καταβρόχθιζε τα χρήματα που του έστελναν οι Έλληνες του εξωτερικού, για την παιδεία των Ελληνοπαίδων» (Πηγή: Σύγχρονη Ιστορία των Ελλήνων, Π. Καρολίδης).
Τι δίδασκαν όμως τα φανερά (κρυφά) σχολεία στους Έλληνες;
Η κάθε είδους διδακτέα ύλη καθοριζόταν αυστηρά από το Πατριαρχείο και
κατά κανόνα ήταν απόλυτα αυστηρά θρησκευτικού περιεχομένου.
Τονίζεται ότι τα μαθηματικά, η τριγωνομετρία και οι λογάριθμοι είχαν
αφοριστεί με Οικουμενική Σύνοδο (!).
Είναι άλλωστε ιστορικά γνωστό ότι το τυπογραφείο του Πατριαρχείου είχε
εντατική εργασία τυπώνοντας πλήθος από βιβλία θρησκευτικού
περιεχομένου. «To έτος 1819 ο πατριάρχης Γρηγόριο Ε' με εγκύκλιο
απαγορεύει να δίνονται αρχαιοελληνικά ονόματα στα βαπτιζόμενα Ελληνόπουλα. Τότε στον Πύργο της Ηλείας έκλεισε και το ιστορικό ’’ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ’’ επειδή ο δάσκαλος του ο Λυκούργος Κρεστενίτης κατηγορήθηκε ότι άλλαζε τα βαφτιστικά ονόματα των μαθητών του και τους έδινε Αρχαία Ελληνικά.
Ακόμη την περίοδο αυτή έκλεισε η Σχολή Οικονόμου στην Σμύρνη το 1819 γιατί ΑΦΟΡΙΣΤΗΚΕ από τον πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε (τον εθνομάρτυρα!). Ενδεικτικά αναφέρεται μάλιστα ότι αντέδρασαν οι Τούρκοι (sic) μια και αυτοί δεν ήθελαν να κλείσει η Σχόλη γιατί προμήθευε σε αυτούς επιστημονικό δυναμικό. Και τότε το πατριαρχείο έδιωξε όλους τους δασκάλους και τους κατήγγειλε (sic) στους τούρκους με την κατηγορία ότι αυτοί συνωμοτούσαν σε βάρος του Σουλτάνου (sic).
Η χυδαία αγέλη των καλόγερων, είδε με φθονερό μάτι την λειτουργία της
Σχολής αυτής γιατί όλοι οι εγγράμματοι εθεωρούντο όργανα του σατανά και ως υποκινητές της αθεΐας (Γράμμα του Κ. Κούμα στον Κοραή).
Η εκκλησία δεν έσωσε το Έθνος, στάθηκε λάμια μητριά.
Αγραμματοσύνη, σκοτάδι, δυστυχία. Δεν έχτισε κανένα σχολείο (Αλέξανδρος Πάλλης, Μπρουσός).
Η Ελληνική γλώσσα ουδέποτε απαγορεύτηκε από τους Τούρκους, αφού οι
περισσότερες κτήσεις της αυτοκρατορίας μιλούσαν Ελληνικά αλλά και οι ίδιοι μάθαιναν την Ελληνική γλώσσα. Ο Μωάμεθ Β καθιέρωσε επίσημα την Ελληνική γλώσσα σαν διπλωματική γλώσσα του κράτους του.
Σε κανένα απολύτως Ελληνικό ή Τουρκικό έγγραφο δεν γίνεται λόγος για
κρυφά σχολεία.
Δεν υπάρχει κανένα Τουρκικό διάταγμα που να απαγόρευε τα Ελληνικά
γράμματα (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών).
Κανένας Βεζίρης ή Αγιάννης δεν εμπόδισε την λειτουργία ή οικοδόμηση
σχολείου (Μανουήλ Γεδεών, μετά την Άλωση). Ο χοντροκομμένος αυτός μύθος δημιουργήθηκε από το παπαδαριό για να μην αποκαλυφθεί ο σκοτεινός ρόλος της εκκλησίας και η συνεργασία της με του Τούρκους.
Ο Ελληνικός κλήρος και οι επίσκοποι, στην πλειονότητά τους ήσαν
απαίδευτοι και αντέδρασαν στην απόφαση του πατριάρχη Ιερεμία να δημιουργήσει σχολεία και τυπογραφία στην Ελλάδα γιατί φοβόνταν ότι θα παραγκωνιστούν για την απαιδευσιά τους (Καταγγελία Λεόντιου Ευστρατίου προς Κρούσιο 1590). Ο Τουρκόφιλος πατριάρχης Γρηγόριος Ε, αφού αφόρισε την Ελληνική Επανάσταση το 1821 και τους ήρωές της, συνολικά έκανε ΠΕΝΤΕ αφορισμούς, μετά αφόρισε τις σχολές και τις επιστήμες διατάζοντας ότι όσα βιβλία δεν είναι σύμφωνα με την Ορθόδοξη πίστη να κατάσχονται και να καίγονται στην πυρά!
Οι μεγαλύτεροι εχθροί της ελευθερίας των Ελλήνων δεν ήταν οι Τούρκοι
αλλά οι κληρικοί και οι λαϊκοί του Φαναρίου (Ιστορία Ιονίων Νήσων,
Μαυρογιάννη).
Ο Ούγγρος Ε. Ζεσενί γράφει ότι «στην Χίο το 1819 κρατούσαν κρυφά τα
σχολεία, όχι από τους Τούρκους, αλλά από τον μητροπολίτη, ο οποίος πίστευε ότι τα γράμματα υπονομεύουν την πίστη».
Δεν έφταιγαν οι Τούρκοι γιατί δεν υπήρχαν ακόμα περισσότερα σχολεία αλλά οι πατριάρχες που εκμεταλλευόμενοι τα λεφτά που πρόσφεραν πλούσιοι ομογενείς για να κτιστούν σχολεία αυτοί τα καταβρόχθιζαν. Για να φαίνεται
δε ότι υπάρχουν πολλά σχολεία, οι ιερωμένοι, χρησιμοποιούσαν τους
νάρθηκες των εκκλησιών και τα κελιά των μοναστηριών.
Οι ιερωμένοι πολεμούσαν πάντα την Ελληνική παιδεία.
Αν ο Έλληνας είχε θρησκευτικές αμφιβολίες, αφοριζόταν (Λόρδος Βύρωνας).
ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.
Πηγές
Διαδύκτιο- Εγκυκλοπαίδειες
Φωτο και από από
Ίων Δραγούμης

Κωνσταντίνα Κλάδη

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Γιατί για 1500 χρόνια απαγορευόταν το όνομα Έλληνας;



Η μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του 4ου μ.Χ. αιώνα. 
Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται. Στη διάρκεια αυτών των 1500 ετών ψάξτε να βρείτε το όνομα Έλληνας σε ότι έμεινε γραπτό στην Ελληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει. Έγινε καταπιεστικά Ρωμαίος ή Ρωμιός και η Ελλάδα και οι Έλληνες ξεχάστηκαν για πάντα.
Το όνομα Έλληνας ήταν απαγορευμένο επί ποινή ΘΑΝΑΤΟΥ.
Συκοφαντήθηκε ανελέητα και κακόβουλα και έγινε συνώνυμο του ειδωλολάτρη, μία λέξη ειδικά κατασκευασμένη για τους Έλληνες μόνο με «πνευματική» μανία.
Κατά το υπόλοιπο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τα χρόνια του Βυζαντίου και κατά την τουρκοκρατία, ο ραγιάς Ρωμιός είχε ξεχάσει τελείως την Ελλάδα, την ελληνικότητά του και το ίδιο το όνομά του. 
Τον έκαναν να απεχθάνεται τον Έλληνα και για αυτό έγινε Ρωμιός και μάλιστα να είναι υπερήφανος για αυτό.
Κανένας άλλος λαός στον κόσμο δεν πέταξε το όνομά του για να πάρει το όνομα του κατακτητή. Θλιβερό κατάντημά μας. Έμεινε, όμως, η ελληνική γλώσσα η οποία εξυπηρέτησε το εκάστοτε κατεστημένο, αλλά και αυτή αλλοιώθηκε βάναυσα να το υπηρετεί. Χιλιάδες λέξεις της πήραν άλλη σημασία που ήθελαν οι κατακτητές οι οποίοι ήξεραν ότι ένα λαό τον κατακτάς όταν όντως του αλλάζεις τη γλώσσα του.
Η 25η Μαρτίου 1821 έφτασε σαν ένας εφιάλτης και τον ξύπνησε, γιατί στο βαθύ υποσυνείδητο όλοι οι σκλάβοι Ρωμιοί ήξεραν ότι ήταν «Έλληνες». Ευτυχώς τους είχε μείνει και αυτό μέσα στη ρωμαίικη παράδοση. Τα δημοτικά μας τραγούδια και πάλι ευτυχώς κράτησαν κάτι από αυτή την καταστροφική ισοπέδωση. Αυτή ήταν η ζοφερή κατάσταση των Ελλήνων όταν ανέτειλε το 1821.
Κατά την Αναγέννηση οι Ευρωπαίοι μας «άνοιξαν» λίγο τα μάτια, αλλά η λάμψη της, δυστυχώς, δεν μπορούσε να φτάσει σε κάθε ελληνική γωνιά της Μεσογείου. 
Εξάλλου ακολούθησαν και τα 400 χρόνια της μαύρης Τουρκοκρατίας. Μέχρι και το 1821 –και πολύ μετά από αυτό– η πραγματικότητα ήταν ότι όλος ο Ελληνισμός έμεινε πρώτα από όλα ανιστόρητος και συνεπώς ανελλήνιστος.
Η ρωμιοσύνη τον κρατούσε απολίτιστο και κάτω από την εξουσία των δογμάτων και τον τυραννούσε πολιτικά, αλλά περισσότερο πνευματικά. Ακόμη και μετά το 1821 η Ευρώπη φιλελληνικά προσπάθησε να μας βοηθήσει, αλλά το ρωμαίικο έμεινε πάντοτε εναντίον της Ελλάδας και κάθε τι ελληνικό. 
Ακόμη και σήμερα ονομάζουμε τους προγόνους μας, τους φωτοδότες της ανθρωπότητας φευ, τους ιδεολάτρες που έσπειραν το σημερινό μας πολιτισμό, χλευαστικά τους υποβιβάζουμε και τους αποκαλούμε αηδιαστικά ειδωλολάτρες!
Η ελληνικότητά μας ακόμη και σήμερα διαστρεβλώνεται, τις περισσότερες φορές αποκρύπτεται και αλλοιώνεται τόσο άδικα ώστε να την απωθούμε. Ο σημερινός Έλληνας αγνοεί τελείως το παρελθόν του και τον εαυτό του. Με τη ρωμιοσύνη γίναμε ένας λαός σχιζοφρενής. 
Τι μέλλον μπορεί να έχει ένας λαός ο οποίος δεν γνωρίζει την ένδοξη ιστορία και το λαμπρό παρελθόν του το οποίο θα πρέπει να τον οδηγεί στο μέλλον για σημαντικότερα κατορθώματα;
Οι Ευρωπαίοι ακόμη και σήμερα περιμένουν σπίθες αναλαμπής από τον ελληνισμό που δεν έρχονται. Ως Ρωμιοί τι έχουμε δώσει στον κόσμο; 
Η Ευρώπη κατά την Αναγέννηση αναγεννήθηκε μέσα στο αρχαίο Ελληνικό πνεύμα. 
Εμείς είμαστε αιώνες πίσω και ζούμε μέσα σε ένα δογματισμό και κρατικισμό που δεν είναι ελληνικά και αυτό ακριβώς μας απομονώνει από την Ευρώπη, αλλά περισσότερο εκμηδενίζει τις δημιουργικές δυνάμεις του Ελληνισμού.
Με μία τόσο μακραίωνη ταπείνωση, ο σημερινός Έλληνας δεν γνωρίζει το χθες και είναι ανίκανος να προβλέψει και να βαδίσει στο ελληνικό του μέλλον. Αυτό μας έχει φέρει σε μία κατάσταση βαρβαρότητας που τη ζει σήμερα ο Έλληνας μέσα στη χρεοκοπία του.
Το πιο σημαντικό πράγμα που μας έφερε τα ο 1821 –εκτός από την ελευθερία από τον τουρκικό ζυγό– είναι που ξαναέφερε στην επιφάνεια και ζωντάνεψε τα ονόματα Ελλάς και Έλληνες.
 Να, λοιπόν γιατί η γενναία Ελληνική Επανάσταση αφορίστηκε τόσο πανηγυρικά! 
Η ρωμιοσύνη μας ήθελε ανιστόρητους, βάρβαρους και σκλάβους. 
Ποιος το αμφιβάλει αυτό;
Εάν έχετε διαβάσει δύο-τρία βιβλία Ιστορίας, βάλτε το χέρι στην καρδιά σας και πέστε ότι όλα τα ανωτέρω είναι ψέματα. Η καρδιά που χτυπάει ελληνικά και βλέπει ελεύθερα και με πόνο την κατάντιά μας, θα ομολογήσει την αλήθεια που φαίνεται με γυμνό μάτι. 
Ας κοιτάξουμε λίγο γύρω μας.
Είχε απόλυτο δίκιο ο ποιητής μας Κωστής Παλαμάς που διακήρυξε:
Αυτό το λόγο θα σας πωδεν έχω άλλο κανένα,Μεθύστε με το αθάνατοκρασί του Εικοσιένα.
Μόνο τότε θα ψάλλουμε με πολλή υπερηφάνεια τα αθάνατα λόγια του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού.
Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένηΤων Ελλήνων τα ιεράΚαι σαν πρώτα ανδρειωμένηΧαίρε, ω χαίρε Ελευθεριά!
Ας σκεφτούμε όμως τι μας λένε και τι μας συμβουλεύουν τα λόγια αυτά!
 
*Ο ΘΩΜΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ είναι εκπαιδευτικός στη Μελβούρνη και αρθρογράφος σε ομογενειακά και Ελληνικά έντυπα.

Ο Ένας θυσιάστηκε για να δώσει την γνώση στον άνθρωπο και ο άλλος εκπρόσωπος ενός αφέντη θεού της ερήμου της Ανατολής...

 

Ο Ένας θυσιάστηκε για να δώσει την γνώση στον άνθρωπο και ο άλλος εκπρόσωπος ενός αφέντη θεού της ερήμου της Ανατολής, όπου αποστολή του ήταν να κρατάει τους Έλληνες αγράμματους και υπόδουλους κάτω από τον Χριστιανικό και Τούρκικο ζυγό.
Στο άγαλμα της πρώτης φωτογραφίας βλέπουμε τον Προμηθέα, το οποίο βρίσκεται στο Τόκιο.
Στην δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε τον ανδριάντα του Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄ που βρίσκεται στο δεξιό μέρος της πρόσοψης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εδώ και το μεγάλο πρόβλημα του μεγάλου ασθενούς της Ευρωπαϊκής ηπείρου, της Νεοελλάδος. Είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα, χωρίς ελληνική παιδεία.
Όπως έγραψε και ο δάσκαλος του γένους μας, ο Δ. Λιαντινης:
''Αυτή η συμβολική στιγμή και εικόνα, ο Γρηγόριος Ε' δίπλα στο Ρήγα μπροστά στο πανεπιστήμιο, είναι το σύμβολο παλλάδιο της μουλαροσποράς μας.''
''Ο Λουϊ Μενάρ, εκείνος ο φωτισμένος πολυθεϊστής και ελληνιστής του περασμένου αιώνος, είχε πολύ σωστά τονίσει σε κάποιο σημείο του βιβλίου του “Ονειροπολήσεις Ενός Μυστικιστού Ειδωλολάτρου”, ότι όταν ένα έθνος χάσει την θρησκεία του, χάνει και την ψυχή του και σβήνει.
Εμείς οι Έλληνες λοιπόν, έχουμε χάσει αυτή την εθνική μας ψυχή εδώ και αιώνες και κυβερνώμεθα από το ιερατείο ενός ξένου Θεού. Είκοσι δύο αιώνες σε πολιτικό επίπεδο και δέκα έξ σε πολιτισμικό, είμαστε ένα έθνος ΥΠΟΔΟΥΛΟ.'' 
 

 

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΡΆΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ


Τα δυστυχήματα που έχουν συμβεί στο παρελθόν, αλλά και το πρόσφατο με τον 24χρονο που πίστεψε ότι αν θα πιάσει τον σταυρό σύμφωνα με το έθιμο την ημέρα των Θεοφανίων θα γιατρέψει τον άρρωστο αδελφό του, πρέπει να προβληματίσει τους κυβερνώντες.
Ζούμε στον αιώνα του θριάμβου του ανθρωπίνου πνεύματος. ο άνθρωπος έχει καταφέρει να δημιουργήσει απίστευτα πράγματα. Η γνώση είναι τεράστια και παρέχετε απλόχερα. 
Έχει δώσει απαντήσεις στα περισσότερα θέματα που τον απασχολούν, και θα δώσει στα επόμενα χρόνια απαντήσεις και σε όσα ακόμα απομένουν αναπάντητα.
Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν πολλοί που το ρολόι του μυαλού τους έχει κολλήσει στον μεσαίωνα.
Οι κυβερνώντες κατά κύριο λόγο φέρουν την ευθύνη. Διότι έχουν αφήσει ασύδοτο το ιερατείο να κάνει πλύση εγκεφάλου στους πολίτες από τα μαθητικά χρόνια, με τις θρησκευτικές τους αερολογίες. 
Να ενσπείρουν τον φόβο ότι αν δεν πιστεύεις θα πάθεις κακό, και έτσι φοβισμένοι άγονται και φέρονται σαν τα πρόβατα . και δεν διστάζουν να καυχώνται εκεί στο ν ιερατείο λέγοντας το ποίμνιο μας. 
Να εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες και τα προβλήματα των πολιτών προσφέροντες ανέφικτες ελπίδες και προσδοκίες και δήθεν θαύματα.
Η σημερινή θρησκεία έχει γαλουχήσει τον κάθε πιστό της έτσι που να βλέπει το Θεό σαν το πολιτικό που θα του κάνει το ατομικό του ρουσφέτι, έτσι και ο 24χρονος ήταν θύμα αυτής της νοοτροπίας του ιερατείου.
Έχετε σκεφτεί κύριοι των εκάστοτε κυβερνώντων αν σεις οι πολιτικοί βγαίνατε στο μπαλκόνι και λέγατε αυτά που μας αραδιάζει το ιερατείο τι θα αντιμετωπίζατε. Τα κλούβια αυγά και σάπιες ντομάτες θα πέφτανε βροχή. Αυτό θα ήταν το λιγότερο, γιατί θα επενέβαινε ο εισαγγελέας για διασπορά επικινδύνων παραινέσεων.
Πως λοιπόν ανέχεστε το ιερατείο έτσι ανενόχλητα να μας πασάρει τις παπάρες του, που ούτε σε παραμύθια δεν τις ακούμε.
Κόψτε επιτέλους τον ομφάλιο λώρο με τα Ιερατεία. Γιατί δεν φτάνει που τους ανέχεστε τους πληρώνετε από τον κρατικό ταμείο. Με προσφορά στην παραγωγικότητα της χώρας να είναι μηδενική έως και αρνητική .
Και για όσους θέλουν το ιερατείο και το πιστεύουν να αναλάβουν τα οικονομικά τους και να διδάσκονται σε δικό τους σχολείο. και να είναι και υπεύθυνοι των πράξεων τους. 
Είναι οι μόνοι δημόσιοι υπάλληλοι που ασχολούνται πέντε ώρες την εβδομάδα. 
Δεν προσφέρουν τίποτα στην παραγωγικότητα της χώρας γιατί με κύριε ελέησον προσφέρεις αέρα κοπανιστό. Ενώ οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι εργάζονται σαράντα ώρες την εβδομάδα προσφέροντας στην παραγωγικότητα της χώρας. 
Και αν πάρουν φακελάκι η τιμωρία θα είναι υψηλή.