Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΙΔΑΛΙΟΥ : ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΡΑ!!




Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΙΔΑΛΙΟΥ : ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΡΑ!!
Νομίζω ότι έφθασε η ώρα με την ευκαιρία για την πινακίδα του Ιδαλίου, για να πούμε μερικά πράγματα που δεν πρόκειται ν’ ακούσετε ποτέ από επίσημα χείλη.
Κι αυτό γιατί οι κρατούντες θέλουν να μας κρατούν στο σκοτάδι.
Να μην γνωρίζουμε τίποτα για το γένος μας.
Ο Έλληνας σήμερα δεν ξέρει «ποιος είναι».
Δε ξέρει από πού έρχεται, τι εκπροσωπεί, τι θέλει να πετύχει, ως που μπορεί να φτάσει. Και το σημαντικότερο όλων.
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ!!!!!!!!
Πόσοι από εσάς, για παράδειγμα, γνώριζαν ή έστω είχαν ακούσει για μια ορειχάλκινη πινακίδα που έχει βρεθεί στο αρχαίο Ιδάλιον της Κύπρου και το βασικότερο (ακόμα και τώρα που ακούσατε γι’ αυτήν), ποιο είναι το περιεχόμενό της, δηλαδή, τι γράφει;
Ένας… Κανένας;
Τώρα θα μου πείτε τι σχέση μπορεί να έχει αυτή η πινακίδα του Ιδαλίου με το θέμα μας.
Κι όμως έχει γιατί είναι ένα κομμάτι από τη χαμένη γνώση!!!!
Γιατί μας δείχνει πόσο πίσω, πόσο βαθιά στην ιστορία και προϊστορία, βρίσκονται οι ρίζες αυτού του παράξενου, για την αντίληψη που έχουμε σήμερα, πολέμου που διεξάγεται αιώνες τώρα πάνω στην Ιερή γη της πατρίδας μας, με σκοπό την υποδούλωση και τον αφανισμό της ράτσας μας και ποιοι είναι αυτοί οι προαιώνιοι εχθροί μας.
Ας δούμε, λοιπόν, τι γράφει η πινακίδα αυτή του Ιδαλίου που είναι μεσοκυπρομινωϊκής γραφής Γραμμικής Β΄ και είναι δύο όψεων.
Η αποκρυπτογράφηση έγινε με την μέθοδο Chadwick σε συλλαβές.
Η πινακίδα αρχίζει με μια δέηση στον Θεό Ήλιο - Σείριο.
Η δέηση είναι η εξής: «Σε ‘σένα θεέ Σείριε δέομαι. Συ πάντα σε υιό (από) πατέρα ρέεις εις τον ιδικό σου ναό, του Σειρίου του ασημένιου. Σε ‘σένα πρέπει μεγάλη δόξα, γιατί χάρη σε ‘σένα, Διογενή, ο ήλιος ρέει».
Ας δούμε τώρα το αρχαίο κείμενο και την νεοελληνική απόδοση της ορειχάλκινης πινακίδας από τον Καλλίμαχο Διογένους, καθώς και τα σχόλια του Γεωργίου Πετρόπουλου από την πρώτη δημοσίευση στο περιοδικό Δαυλός.
Ανάγνωση στην νεοελληνική της Κυπριακής πινακίδας του Ιδαλίου, με συλλαβές τύπου Chadwick, σε ελεύθερη απόδοση, αρχίζοντας από το σημείο Π1.
1. Ελλοί της Ασίας, που ευρίσκεστε στο βασίλειο του Αράκ. Ο Θεός απαντά:
2. Υιοί Κόων, εκεί όπου είναι η πόλη που βασιλεύει στα Ιμάλα, θα νικήσουν τον υπαίτιο.
3. Στον χώρο εντός ατράκτου ζω.
4. Τον κανόνα του αρνιού ανέλαβε να παίξει στην γη ο Σεθ, το τελώνιο.
5. Στους ήπιους παίδες θεού, σε θεού τόπο, ο Κρόνος έπεσε πάνω τους με θόρυβο.
6. Οι Τουρού, λαός νέος, εξ Ασίας υπεισήλθε στα μέρη σας.
7. Στην γη του Νείλου ανετρέφετο σατανάς.
8. Ένας εκ των κάπρων με ήχους σμίκρυνε την κυματίζουσα ουρά του.
9. Ήταν η Θήβα η θαλασσινή, στην Αραμαία, ο νέος σου οίκος.
10. Ένας άλλος Βους στην περιοχή της Έγκωμης έπεσε.
11. Πατέρα, της χώρας σου τους ναούς ενίσχυσα.
12. Στην Σαχάρα με βοή εγκατέστησε την κατοικία του το τελώνιο.
13. Αυτός που περιγράφεται στα έπη με μακριά αυτιά κατά των Αθηναίων νίκησε κάθε ωκεανό.
14. Των Ουβαίων στην Κενεενά τις οικίες έσεισε το τελώνιο.
15. Των γαϊδάρων το βασίλειο το νέο θα το νικήσει ο πατέρας μας.
16. Θα ηττηθεί (αυτό) στον ωκεανό.
17. Οι ναοί, όπου ο αφιλόξενος άνθρωπος στον ξένο θεό τα παιδιά σου, τους Ίωνες, κατά συρροήν θυσίασε, θα παύσουν.
18. Τους «αργυρούς» νέους από του Ταινάρου τον χώρο να γκρε¬μίζεις, παιδί μου.
19. Το παιδί της Δήλου είναι αήττητο στην θάλασσα.
20. Εκεί όπου είναι οι θεοί σου, να ποιείς τους τάφους σου.
21. Η Αθηνά θα ομιλήσει, όταν έλθει η ώρα.
22. Ο Μίνως θα βασιλεύσει της θεϊκής αποστολής στην Θήβα.
23. Ένας Θηβαίος ήρωας θα θανατώσει τους νάνους που κρύβονται στα σύννεφα.
24. Το Ιδάλιον μέχρι συνόρων με την Κω είναι περιοχή την οποία η θεά θα περιλάβει στην ακτίνα των βελών της.
25. Στην Ασία θα προσχωρήσουν οι Ουδαίοι της Κενεενά.
26. Ο όφις στις συκιές της περιοχής σου θα ηττηθεί με βέλη.
27. Τον θεό Σεθ θα τον αλώσει η άνωση.
28. Ο Οίκος του Βου κατανοεί ότι αυτά που αγαπάς σου παρουσιάσθηκαν θελκτικότερα από κάποιους, όπως συμβαίνει με την εντύπωση από το αλάτισμα.
29. Όταν βλέπεις περίεργα αυτιά, να καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για τους γαϊδάρους.
30. Η θέση της Κύπρου είναι με τον πατέρα μας.
31. Ο Βους εγκαταβιώνει μόνο σε τόπο ηθικό.
32. Ο πατέρας μας, η δικαίωση, στην αιωνιότητα ζει, ενώ στους είρωνες υιούς μας της Ιταλίας κυριαρχεί η ίωση(📷.
33. Στου Δία την πόλη νέα λύπη μας παρουσιάσθηκε.
34. Οι νέοι ενέδωσαν σε Βου ξένο, υιό ζώου.
35. Έδυσε ο οίκος του Διός στην Ασία.
36. Η ήττα του ίππου και του κάπρου που θα επέλθει στους ναούς που έφτιαξαν πρέπει να είναι διττή.
37. Ποινές σε όλους τους Αρ - ουδαίους ρίπτε θεέ.
38. Ο Σεθ και οι εξ Ασίας κάπροι στην αποστολή σου της Δύσεως, στην Ιταλία, εισέδυσαν από οπές.
39. Ποινές συ ρίπτε στους γαϊδάρους.
40. Με νερό το νέο τέρας να νικάς.
41. Θεέ μου, στην γη σου κατήντησα σκηνίτης.
42. Ο υιός του Σεθ, ο θεός άνθρωπος, έχει υιοθετηθεί από τα παιδιά σου.
43. Να μάχεσαι την ύαινα με την τρίαινα.
44. Ο όνος εξ αιτίας λαθών των Ουδαίων έγινε τώρα ο χασάπης των νέων.
45. Ένας Ουβρέος έταξε τον εαυτό του σε βασιλεύουσα του θεού γη, υιούς της δικής σου γης τους ξεσήκωσε αυτός.
46. Στα ήθη ευρίσκεται το λάθος των υιών της Γης Ασίας.
47. Του θεού Κρόνου στο Τόβε οι ναοί είναι κατάμαυροι (εξ εβένου).
48. Το Τόβε είναι ο οίκος της ύαινας.
49. Στους βασιλεύοντες στην Γη Ασία επικρατεί έξη προς τον ίππο.
50. Στο Θίβι σε αργυρό τάφο ευρίσκεται ο νέος θεός (υιός του Σεθ).
51. Στον Ιανό μεταφέρθηκε ο νέος οίκος του Ρα.
52. Ο Κρόνος στους θεούς των Ατλάντων θα βασιλεύσει.
53. Στην Γη σου σε αποστολή έχει έλθει ο θεός Γάιδαρος.
54. Με λόγια τους Κασσίτες της Ασίας Γης ξεσήκωσε εναντίον σου.
55. Φύγε στην γη των υιών σου.
56. Οι υιοί των Θεών βασιλεύουν σε Θεών θρόνο.
57. Στις ύαινες θα δεις ότι τα αυτιά τους είναι λεπρά. 58. Οι υιοί του Κρόνου είναι θνητοί.
59. Σε άλλους υιούς τον Ρα θα εγκαταστήσω.
60. Ο Ούνος από νέα Γη εσένα θα καταλάβει.
61. Ο Κασσίτης, το τελώνιο, έχει τα αυτιά του στραμμένα εκεί όπου δημιουργήθηκαν τα έπη των ηρώων.
62. Πατέρα μας Θηβαίε! Στην Κενεενά επάνω στρογγυλοκάθισε ένας γάιδαρος.
63. Στους Ουβαίους στην Κένεια ευρίσκεται η οικία του τελωνίου.
64. Κυκεώνας είναι το ηλίου νέο έτος.
65. Στην Γη του Όσιρι κινητό είναι το των θεών έτος.
66. Συ πατέρα, να νικήσεις με τα πατρικά σου ήθη τον Γάιδαρο.
67. Στο βασίλειο της Κύπρου η νέα έξη είναι οι χοροί των νέων.
68. Με τους υιούς που αιωρούνται θα αποξενωθεί κάθε νους παιδιού.
69. Συγκέντρωσε στον Θεό Ώρο τα ήθη του παιδιού σου, του Ίωνα.
70. Μεγάλη συλλογή στην γη σου προκάλεσε το εφαρμοσθέν στην Γη της Συκής έτος από θεού.
71. Τα ήθη των παίδων της Ασίας κλίνουν προς τον άργυρο.
72. Οι ναοί του Αργυρού Θεού είναι σε τάφους.
73. Όταν ακούς για λόγια του θεού Γαϊδάρου, να εννοείς υπόκωφο βουητό.
74. Να ανανεώνεις στην Γη σου της Κενέ τους νέους.
75. Τους ναούς έχει αλώσει στην χώρα των Έβερε ο Σεθ.
76. Του πράσινου δίσκου η αποστολή, που έχει έλθει, εγκαταβίωσε στο Τοβέτο.
77. Η Ύαινα θα συγκρουσθεί με τον Βου στην Κέρο.
78. Ένας από τους Λασίθες νέους θα βασιλεύσει στο βασίλειο του Αράκ.
79. Ο παις της Τροίας είναι παις του Δίσκου.
80. Ο Ενετός είναι ο νους του χοίρου.
81. Στον πατέρα μας τον Όσιρι ευρίσκεται ο Βους.
82. Στην Γη σου σε αποστολή έχει έλθει ο θεός Γάιδαρος.
Ελεύθερη μετάφραση με βάση τις συλλαβές:
Ελλοί άλλης γης Ρα, με ρώτησαν τι απαντά ο θεός βασιλεύς της γης των Μόων, ο Μίνως.
Τον Μίνωα τάσσω ηγέτη όλων των Αιτωλών, εις μνήμης της αλλοτινής κοινής εξορμήσεως των Μόων από την γη του Σειρίου, στην αποικία του Σειρίου (δηλαδή την Γη). Υπήρξαν Θηβαίοι και Μυκηναίοι εχθροί του Μίνωος.
Στον τόπο σου, Βου Δία, τα παιδιά σου, αντικατέστησαν τον θεό των Μινύων με τον Άτι-Σεθ.
Τα πάτρια εφόνευσαν και κάθε όσιο.
Σ’ εκείνον με αυτιά ύαινας (κατ’ άλλους ονάγρου) βασιλέα θνητό, τα παιδιά σου προσχώρησαν Θεέ-πατέρα, μίασμα προς σε αποτελούν οι Χετταίοι.
Ο ξένος θεός ορέχθηκε να κάνουν οι Ίωνες ενέργειες, οι οποίες θα έχουν ως αποτέλεσμα ν’ αλλάξει το ηλιακό ημερολόγιο.
Ατελείωτο έρωτα κάνουν καταγής.
Σε γη Χετταίων οι υιοί των Χετταίων διάγουν βίο όπως υπαγορεύουν οι ορέξεις τους.
Τον Ίακχο βασιλέα, τότε νεαρό παίδα, τρεις φορές τον χτύπησε με ρόπαλο (η χείρα του Σεθ).
Πρέπει εσύ τον Χιττίτη να κάνης κομμάτια εδώ και τώρα!
Ω, Δία, την Αθηνά, στην Μίλητο, μητέρα όλων των πόλεων, όπου τιμάται η τέλεια απόστολος του Ηλίου, την σε όλο τον ήλιο τιμωμένη κόρη του ηλίου, βάλθηκαν να την κατουρούν.
Με ζώα βόδια στην Κρήτη, στις Θήβες του ηλίου στην γη, οι Χιττίτες τοξότες τελούν συνουσία.
Προς τιμήν του βοδιού του νέου, που είναι ταυτόχρονα ίππος (όναγρος), οι άνθρωποι του Σεθ τον υιό σου βασιλέα θανάτωσαν, ποδοπατώντας τον με τα άλογα τότε.
Στον παίδα Ατών είπα αφού έθεσε την ερώτηση: «Σε γη όσια, όπου εγώ ζω, στον Ατάραντο(📷 της Ιταλίας, στον υιό μου θα πάω».
Αυτά γράφει η πινακίδα.
Ας δούμε τώρα ορισμένα σχόλια του Γεωργίου Πετρόπουλου για την ορειχάλκινη πινακίδα που ίσως μας βοηθήσουν στην όσο το δυνατόν καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου της. (Δαυλός 126)
Ανατρέπονται οι καθιερωμένες ιστορικές απόψεις.
Η ύπαρξη και μόνον του ονόματος Ατών (ή Ατόν), μας υποχρεώνει να την τοποθετήσουμε χρονικώς στην εποχή του Φαραώ Αμενόφιδος ΔΙ (1380 - 1362 π.Χ.).
Είναι πράγματι γνωστό ότι ο εν λόγω Φαραώ αντικατέστησε την λατρεία του Άμμωνος με αυτήν του Ατόν, αηδιασμένος με τις ακολασίες του κλήρου, τις αιματηρές θυσίες, τον αυθάδη πλούτο και τις σπατάλες των ναών.
Ο ίδιος δε, άλλαξε το όνομά του, εις Αχνατόν.
Συνεπώς η πινακίδα αυτή δεν δύναται ν’ αποδοθεί ούτε σε προγενέστερο ούτε σε μεταγενέστερο Φαραώ.
Η συνύπαρξη του θεού Ρα (ήλιος) μετά του Ατόν (ιδιότητες αγαθοποιού ηλίου) θα μπορούσε ίσως να μας προβληματίσει.
Εάν δεχθούμε, ως τόπο γραφής της πινακίδας την Αίγυπτο, τότε πρέπει να δεχθούμε ότι ομιλούσαν και έγραφαν την Ελληνικήν (την τότε εποχή).
Αναφέρεται δε στους Ελλούς (Έλληνες) της Ασίας τους οποίους αποκαλεί υιούς Μόων ή Κόων και οι οποίοι είχαν αναγκασθεί υπό την πίεση ενός βαρβάρου λαού, των Χετταίων (πολιτισμένου, θέλουν οι εγκυκλοπαίδειες), να μετοικήσουν.
Το σημαντικό που αναφέρει η πινακίδα είναι ότι ο βασιλεύς των Μόων είναι ο Μίνως και όχι μόνο των Κρητών και επί πλέον ότι οι Μόες ήλθαν από τον Σείριο και αποίκισαν στην Γη, που νοείται αποικία του Σειρίου.
Για λαό τεχνολογικώς προηγμένο δεν απέχει πολύ το εν λόγω αστέρι, αφού είναι ο 4ος κατά σειράν αποστάσεως από την Γη.
Η Κυπριακή πινακίδα μας φανερώνει ότι ο Σείριος λατρεύτηκε ως θεός.
Το ηλιακό ημερολόγιο ήταν εν χρήσει στην Ελληνική Αίγυπτο και η ανατολή του αστέρος Σειρίου συνέπιπτε με την εποχή της ετήσιας πλημμύρας του Νείλου (γι’ αυτό και οι πυραμίδες ήσαν προσανατολισμένες να δέχονται τις ακτίνες του).
Εν τέλει γίνεται κατάδηλο ότι υπήρξε αρχικά ένας λαός οι Μόες, οι οποίοι για αδιευκρίνιστους ακόμη λόγους διασκορπίστηκαν στην Γη.
Οι Χετταίοι υπό τον βασιλιά-τέρας Σεθ, αντικατέστησαν το ηλιακό ημερολόγιο με το σεληνιακό και έφεραν την καταστροφή.
Τελούσαν δε συνουσία με ζώα.
Το «τοξότες» υπονοεί την επιβολή και την βία, και ασφαλώς ήλθαν ως κατακτητές.
Επί πλέον η χρονολογία (1380-1372 π.Χ.) συμπίπτει με την ριζική καταστροφή του ανακτόρου της Κνωσού και μας κάνει φανερό ότι οι Χετταίοι τοξότες είναι υπεύθυνοι για την καταστροφή αυτή την οποία, βεβαίως, οι περισπούδαστοι ιστορικοί μας αποδίδουν στους (πολιτισμένους, ευγενείς Έλληνες) Αχαιούς!!!
Όσον αφορά τον θεό Σεθ, η παγκόσμια κατεστημένη ιστορία τον αναφέρει ως θεό των Αιγυπτίων, αδελφό αλλά και εχθρό του Θεού Οσίριδος, τον οποίον εφόνευσε και κατατεμάχισε.
Οι Αιγύπτιοι τον θεωρούν κακοποιό θεό και συμπεραίνουμε ότι ήταν Χετταίος θεός, τερατόμορφος, θεωρούμενος προϊόν, ίσως, διασταυρώσεως ανθρώπου και κτήνους.
Αργότερα εισήλθε στο πάνθεο των Αιγυπτίων, σαν θεός του κακού.
Από την ανάγνωση της πινακίδας προκύπτει ότι πριν χιλιάδες χρόνια ήλθε ένα τελώνιο (τέρας), στην Γη, ο Σεθ, ο θεός Γάιδαρος (όπως το αποκαλεί), με σκοπό να την διαφθείρει.
Το παράδοξο είναι ότι το τέρας αυτό ήλθε μ’ έναν «πράσινο δίσκο και εγκαταβίωσε στο Τοβέτο(;)», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Επί πλέον, μας αποκαλύπτει ότι οι Τρώες είναι παιδιά του πράσινου δίσκου (οι αιώνιοι εχθροί των Ελλήνων;)!
Το τελώνιο αυτό είχε σχέση με τον Κρόνο, από τον οποίον κατά πάσα πιθανότητα προερχόταν (ασεβείς Τιτάνες;) και βασίλευσε, όπως μας μαρτυρεί η πινακίδα, στους Άτλαντες, (Κρόνος-Κρόνος).
Απ’ όλ’ αυτά συμπεραίνουμε ότι πριν χιλιάδες χρόνια συνέβη μια εχθρική εισβολή στην Γη, από τον Κρόνο, με αρχηγό ένα τέρας, τον Σεθ (Τυφώνα).
Είχε ως οπαδούς του τους Τουρού-Τουρού, τους Ούννους, και τους Χετταίους, οι οποίοι πολεμούσαν τους Ίωνες (τους υιούς Μόων-Ελλών) και τους θυσίαζαν στους ναούς τους, από έβενο (μήπως ο μύθος της «Ιφιγένειας» είναι μια μαρτυρία ότι θυσίαζαν τους Έλληνες;).
Ακόμα ότι οι Κρόνειοι, μαζί με τους Άτλαντες, έκαναν συμμαχία εναντίον των Ελλήνων και τους εκτόπισαν από τα μέρη τους.
Επιρρίπτει ευθύνες στους Ουδαίους και τους Ουβραίους για την καταστροφή αυτήν διότι εξ αιτίας των λαθών τους, «ο όνος, έγινε χασάπης των νέων», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Αλλά δίνει και πολλές ελπίδες για νίκη των Ελλήνων στο μέλλον, λέγοντας ότι «το παιδί της Δήλου (Απόλλων), είναι αήττητο στην θάλασσα
- Η θεά Αθηνά θα ομιλήσει όταν έλθει η ώρα!
- Ο Μίνως θα βασιλεύσει της θεϊκής αποστολής στην Θήβα.
- Ένας Θηβαίος ήρωας θα θανατώσει τους νάνους που κρύβονται στα σύννεφα
– Με νερό το νέο τέρας να νικάς».
Λόγια προφητικά για το μέλλον.
Την κεντρική ιδέα αυτής της αποκαλυπτικής πινακίδας μας επιβεβαιώνει και ο Πλούταρχος, όταν διαβάζοντας τα ηθικά του «Περί Ίσιδος και Οσίριδος» ΑΙ, βλέπουμε να αναφέρει ότι: «οι Αιγύπτιοι της πόλεως Κοπτού κατακρημνίζουν όνο στην θάλασσαν, επειδή λέγουν ότι ο Τύφων (Σεθ), έμοιαζε με όνο και ήταν ερυθρόθριξ (κοκκινοτρίχης). Και εν γένει τον όνο, δεν τον θεωρούν καθαρό, αλλά κατεχόμενο υπό κακού δαίμονος».
Οι δε Πυθαγόρειοι αναφέρουν τον Τυφώνα-Σεθ, ως «δάκρυ του Κρόνου», δηλαδή καταγόμενο, προερχόμενο, από τον Κρόνο.
Οι Ορφικοί πάλι μας λένε: «Οι τρίχες του Κρόνου είναι μαύρες… Οι κακόβουλοι Τιτάνες που έχουν υπερήφανη καρδία… (Πρόκλος)».
Η Ατλαντίδα ονομαζόταν και «Κρονεία Ήπειρος».
Το πιο αξιόλογο απ’ όλα όμως είναι ότι οι ιερείς (κατά πάσα πιθανότητα) που έγραψαν την πινακίδα, αναφέρουν ότι κατάντησαν σκηνίτες, στην Γη του Θεού τους Διός και ότι αναγκαστικά ζουν εντός ατράκτου!!!
Άτρακτος, ας μην μας διαφεύγει, ονομάζεται το εσωτερικό σκάφους που πετά ή πλέει.
Ακόμα αναφέρουν ότι οι Μόες ήλθαν από τον Σείριο, με αρχηγό τον Μίνωα, και αποίκισαν την Γη.
Παιδιά των Μόων είναι οι Ελλοί και οι Ίωνες.
Αργότερα όμως συνέβη μια εχθρική εισβολή των Κρονίων, με αρχηγό τον Σεθ, που έφερε την καταστροφή στην Γη διότι διέφθειρε τα ήθη και τα έθιμα των νέων, κατέστρεψε πολλές πόλεις σείοντάς τες (τεχνητός σεισμός;) και μεταξύ αυτών και την Κνωσό της Κρήτης.
Επομένως από την πινακίδα αυτήν διαφαίνεται για ποιο λόγο πολέμησαν οι Έλληνες με τους Άτλαντες.
Η μάχη αυτή κρατά χιλιάδες χρόνια, και συνεχίζει έως τις μέρες μας, μια και οι απόγονοι αυτών, οι Τάταροι-Μογγόλοι Τουρού-Τουρού («τα’ αδέλφια μας», μωρέ, οι γείτονές μας οι Τούρκοι) μας απειλούν συνέχεια και προσπαθούν ανεπιτυχώς να μας υποδουλώσουν και να μας αφανίσουν (Τουρκοκρατία, Μικρασιατική καταστροφή, Κυπριακή τραγωδία).
Από όλα τα παραπάνω συμπερασματικά προκύπτει ότι η Γη στα πανάρχαια χρόνια δέχθηκε την επίσκεψη (Αργοναυτών) πολιτισμένων όντων από το σύστημα του Σειρίου, που πρέπει να θεωρούνται (σύμφωνα με τον Πλούταρχο και την πινακίδα) πρόγονοι των Ελλήνων (Ιώνων, Ελλών, Πελασγών).
Δημιούργησαν έναν υψηλό πολιτισμό, σ’ όλη την Γη, αλλά καθώς περιγράφει και ο Πλάτων στον «Τίμαιο» ξέσπασε πόλεμος μεταξύ Ελλήνων με αρχηγό τον Δία και Ατλάντων με αρχηγό τον Τυφώνα (Σεθ).
Νίκησαν οι Έλληνες και γι’ αυτό δεν κατόρθωσαν οι Άτλαντες-Κρόνειοι να κυριαρχήσουν σ’ όλη την Γη.
Με το πέρασμα των αιώνων και τους μετέπειτα πολέμους (ίσως και μετά από φυσικές καταστροφές), τα αρχεία κατεστράφησαν στην Ελλάδα, αλλά διεσώθησαν στην Αίγυπτο από τους εκεί Ιερείς.
Αργότερα όλη αυτή η αρχαία ιστορία και σοφία συγκεντρώθηκε στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας.
Εάν, φυσικά, δεν είχαν καταστρέψει την βιβλιοθήκη της Αλεξανδρείας οι Θεόπνευστοι (στο όνομα του Θεού με πολύ… αγάπη) και δεν είχαν κατακάψει (και κατακλέψει) τους χιλιάδες τόμους που υπήρχαν εκεί, ίσως γνωρίζαμε από πρώτο χέρι όλα αυτά τα οποία προσπαθούμε να συμπεράνουμε σήμερα, μελετώντας τα ελάχιστα προγονικά κείμενα που έφτασαν στα χέρια μας.
Παρ’ όλ’ αυτά, μέσα από συμβολικούς μύθους και επιγραφές παρέμεινε, έστω κωδικοποιημένη και κρυμμένη, η αλήθεια.
Στην Ινδική ΡΑΜΑΓΙΑΝΑ διαβάζουμε για πολέμους και μάχες με ιπτάμενα άρματα, τα οποία εκτόξευαν βλήματα, που κατέστρεφαν ολόκληρες πόλεις.
Οι πόλεμοι έγιναν γιατί ο κακός Ραβάνα έκλεψε την Σίτα, την γυναίκα του πρίγκιπα Ράμα.
Εναντίον του Ραβάνα εκστράτευσαν πολλοί βασιλείς για να πάρουν την Σίτα (τεράστια ομοιότητα, ή αντιγραφή, με την αρπαγή της Ωραίας Ελένης, έτσι;).
Αρκετοί ερευνητές, βέβαια, αμφιβάλλουν για την προέλευση ευφυών όντων από το σύστημα του Σειρίου και προβάλλουν ως επιχείρημα ότι ως Ήλιος που είναι θα πρέπει οι θερμοκρασίες που επικρατούν να είναι πολύ υψηλές και ως εκ τούτου η ύπαρξη ζωής να είναι αδύνατη.
Παραλείπουν, όμως, εξ αμελείας να σκεφθούν ότι κάθε ήλιος, σύμφωνα με τους συμπαντικούς νόμους, σχηματίζει ένα ηλιακό σύστημα, με διαφορετικό αριθμό πλανητών γύρω του (όπως π.χ. το δικό μας ηλιακό σύστημα) χωρίς να αποκλείεται η ύπαρξη ζωής, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες στην επιφάνειά τους.
Δεν αποκλείεται, λοιπόν, να υπήρξε ή να υπάρχει πλανήτης κατάλληλος για ζωή στο σύστημα του Ηλίου-Σειρίου.
Οι αρχαίοι Έλληνες, όπως είναι γνωστό, ορκίζονταν στον Δία ή στον Κύνα (μήπως είναι κι αυτό τυχαίο;).
Επί πλέον υπήρχαν και οι κυνικοί φιλόσοφοι.
Ο Αριστοτέλης αναφέρει κρυπτογραφικά ότι «όποιος ήθελε να περιγράψει έναν «Κύνα» μπορούσε να χρησιμοποιήσει «άστρο Κυνός».
Δεν υπάρχει άλλο άστρο για το οποίο να υπάρχουν τόσες λεπτομέρειες, τόση βιβλιογραφία, τόση λατρεία (διότι ο Σείριος λατρεύτηκε ως Θεός) σ’ όλο τον κόσμο παρά μόνο για το άστρο του Κυνός, τον Σείριο.
Όλα τα ιερά των αρχαίων Ελλήνων, Αιγυπτίων, Μάγια κλπ. στην αρχαιότητα, ήταν προσανατολισμένα σ’ αυτό το άστρο, ώστε την 21 η Ιουνίου, με την ανατολή του Σειρίου, η πρώτη ακτίνα του να πέφτει μέσα στα άδυτα των ιερών.
Μήπως ήταν κι αυτό τυχαίο;
Πώς οι ιθαγενείς Ντόγκον γνώριζαν τόσες λεπτομέρειες για τον Σείριο Α΄ και τον Σείριο Β΄, το σχήμα τους και την περιφορά τους, πριν την ανακάλυψή τους από τους επιστήμονες αστρονόμους;
Εκτός από την πινακίδα του Ιδαλίου, πολλές άλλες πινακίδες που βρέθηκαν στην Κρήτη και ερμηνεύτηκαν με την μέθοδο Chadwick, μας ομιλούν για τους ΜΟΕΣ που ήλθαν από τον Σείριο, όπως η παρακάτω: «Ζέυ, Ζέυ, και πάντες Μόες, που είναι τα τέκνα περαιωμένα; Εισάκουσέ με Ρα, βασιλέα της Μου (Κου). Η Αττάλεια, κάποτε κήπος των Μόων, ενεβλήθη υπό το πέλαγος».
- Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, ο Πάνας εμφανίστηκε στην μάχη του Μαραθώνα και έσπειρε τον πανικό στους Πέρσες.
- Οι Πέρσες του Ξέρξη επιχειρούν να εισβάλλουν στους Δελφούς, αλλά τους χτυπούν κεραυνοί από τον ουρανό, γκρεμίζονται πάνω τους δυο κορυφές του Παρνασσού, ενώ εμφανίζονται δύο γίγαντες οπλίτες με παράξενο οπλισμό και τους αποδεκατίζουν.
- Οι Γαλάτες αργότερα, στην μεγάλη κάθοδό τους έφτασαν μέχρι τους Δελφούς, όπου και αποκρούστηκαν από τα «μυστικά όπλα» του Μαντείου (που προκάλεσαν κατολισθήσεις και σεισμό) τρέποντας σε άτακτη φυγή τους εισβολείς.
- Το 395 μ.Χ. ο Αλάριχος (ο χριστιανός ηγεμόνας των Βησιγότθων) εισβάλλει νικηφόρα στην Ελλάδα αλλά καταλήγει να οπισθοχωρήσει πανικόβλητος κατά την διάρκεια της πολιορκίας της Ακρόπολης των Αθηνών, όταν εμφανίστηκε πάνοπλη η θεά Αθηνά πάνω στα τείχη.
Ο Αλάριχος αναγκάστηκε να παρακάμψει τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, αν και αργότερα μπήκε νικητής μέσα στην Ρώμη!
Η περίπτωση θεωρείται από τους ιστορικούς εξίσου αινιγματική με την αποχώρηση του Αττίλα από τη Ρώμη, μετά τη συνάντησή του με τον Πάπα.
- Ο Τάλως, το τεράστιο μεταλλικό ρομπότ, περιπολεί στην θάλασσα γύρω από την Κρήτη προστατεύοντας το νησί από τους εισβολείς.
Ο κατάλογος θα μπορούσε να είναι μακρύς.
Από τους «τρίποδες» του Ηφαίστου, το ιπτάμενο κηρύκειο του Ερμή και τον Έχετλο, μέχρι τα οράματα της Παναγίας, τον άγιο Δημήτριο και τον άγιο Γεώργιο των νεότερων χρόνων, οι Έλληνες φαίνεται να προστατεύονται από άγνωστες δυνάμεις και υπερκόσμια όπλα, που ενεργοποιούνται την κατάλληλη στιγμή για να υπερασπιστούν τα ιερά χώματα της πατρίδας τους.
Τα μυστικά που έκρυβαν τα αρχαία Ελληνικά Μυστήρια, παραμένουν άγνωστα στους περισσότερους ανθρώπους:
• Τι συνέβαινε μέσα στο Τροφώνιο Άντρο;
• Στα Ελευσίνια Μυστήρια; (και για ποια «έλευση» ομιλούσαν;).
• Στα Καβείρια;
• Στο ιερό του Πάνα στην Πεντέλη;
• Στο Καταβάσιο του Άδη στο Ταίναρο;
• Ποιο είναι το (ανεξερεύνητο ακόμη) μυστήριο των Δελφών;
• Της Δήλου;
• Της Δωδώνης;
• Τι ακριβώς ήταν τα ιερά Ψυχοπομπεία, που σήμερα είναι όλα τους επιμελώς σφραγισμένα;
• Ποιος ήταν ο μυστικός στόχος της εκστρατείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου;
• Τι συμβαίνει με το μυστήριο των έργων του Αριστοτέλη, που προσπαθεί να το αποκρυπτογραφήσει ακόμη και η NASA;
- Έχει κάποια άγνωστη σημαντική ιδιαιτερότητα ο Ελληνικός χώρος, πέρα από την γεωπολιτική στρατηγική σημασία;
- Έχει κάποια άγνωστη σημαντική ιδιαιτερότητα ο ίδιος ο Έλληνας, που διαπρέπει σε όλον τον κόσμο, εκτός από την πατρίδα του, η οποία (σύμφωνα με τους περισσότερους Έλληνες αλλά και τώρα τελευταία και με πολλούς ξένους) βρίσκεται κάτω από μια παράξενη κατοχή;
Όπως λένε οι κακές γλώσσες και πολλοί επιστήμονες συμφωνούν, όλη η αρχαία γνώση παραμένει θαμμένη από το κατεστημένο (αν και υπάρχουν κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις που κάποιοι προσπάθησαν να ξεθάψουν αυτή τη γνώση, αλλά λόγω των «εμποδίων» τα αποτελέσματα ήταν πολύ φτωχά).
- Υπάρχει, άραγε, κάποια ομάδα σοφών και φωτισμένων ανθρώπων, η οποία γνωρίζει και συντηρεί την μυστική γνώση της αρχαιότητας;
Και αν όντως υπάρχει, έχει στα χέρια της μυστικά όπλα και προωθημένες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις, τέτοιες που να μπορεί να επηρεάζει «υπόγεια» το διεθνές σκηνικό και να αναγκάζει τις υπερδυνάμεις να την υπολογίζουν, σαν ένα πολύ σοβαρό (αλλά κρυφό, αόρατο προς το παρόν) παράγοντα;
Μήπως μια νέα γενιά Ελλήνων ανδρώνεται, με σκοπό ν’ αλλάξει όλα τα στραβά στον τόπο μας αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες;
Μήπως το μέλλον ανήκει στη γενιά των Άστρων;
Μήπως το μέλλον ανήκει στα παιδιά των Άστρων;;;;;;;;;;;;;;

Επιμέλεια παρουσίασης : Γιώργος Χαβαλές από το βιβλίο της Ε. Δάγιου : <Οι αργοναύτες επιστρέφουν>!!!


Georgios Mirtsos  
  ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

ΜΗΝΥΜΑ ΓΑΛΛΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ: “ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΑΣΚΑ”..



Γιώργος Λούκας

ΜΗΝΥΜΑ ΓΑΛΛΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ: “ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΑΣΚΑ”..

Όταν περπατάω στους δρόμους και βλέπω όλους αυτούς τους ανθρώπους να φορούν μάσκες, να πλένουν τα χέρια τους στην είσοδο κάθε καταστήματος, με αρρωσταίνει να βλέπω πόσο υπάκουοι και αδαείς είναι οι άνθρωποι. Πειθήνιοι επειδή υπακούουν τα λόγια των μέσων ενημέρωσης και των κυβερνήσεων που τους λένε ψέματα όλη την ημέρα, διαδίδοντας ένα σταθερό κλίμα φόβου και ανασφάλειας.
Οι τρομοκράτες εξαφανίστηκαν περιέργως τους τελευταίους μήνες, έπρεπε να βρεθεί κάτι να περιοριστούν… Έχουν αντικατασταθεί από ένα πολύ πιο ενδιαφέρον, πανταχού παρόν, αόρατο, παντοδύναμο εχθρό, σαν φάντασμα ή Θεός, ..ο τέλειος εχθρός: Ο κορωνοϊός. Χάρη σ’ αυτόν, το όνειρο κάθε μεγαλομανή μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Αρχίζει με τον περιορισμό στο σπίτι, αποφεύγεται το κόστος της φυλακής, η φύλαξη, οι κρατούμενοι που πρέπει να τρέφονται οι ίδιοι. Είναι όλα κέρδος. Στη συνέχεια, με την μάσκα μειώνουμε την πρόσληψη οξυγόνου, πηγή ενέργειας και υγείας, κι αυτό θα οδηγήσει σε άλλες ασθένειες και την πώληση φαρμάκων (ξέρω κάποιους που τρίβουν τα χέρια τους εκ των προτέρων).
Θα συνεχιστεί μέσω του περιορισμού της ελευθερίας μας, αναγκάζοντάς μας να αποκαλύπτουμε συνεχώς τις κινήσεις μας, τις συναντήσεις μας, όπως στην Κίνα. Και θα καταλήξει σε έναν πλανήτη φυλακισμένων, και το μυαλό μας με τη σειρά του θα περιοριστεί να αντιλαμβάνεται περιορισμένες καθεστωτικές λέξεις, όπως στο ολοκληρωτικό καθεστώς του βιβλίου “1984”, που ήδη είναι εδώ.
Και όλα αυτά με τις ευχαριστίες και τη συγκατάθεση ενός πληθυσμού ευτυχή που έχει ξεφύγει από μια πιθανή επικίνδυνη γρίπη, (MDR), ένας πληθυσμός τόσο δηλητηριασμένος από βαρέα μέταλλα που καταναλώνει για δεκαετίες στα τρόφιμα, τον αέρα και το νερό του, που τώρα όμως σταμάτησε και να σκέφτεται.
Δεν είναι όμορφη η ζωή;
Από τότε όμως που βομβαρδίστηκε με ταινίες ζόμπι, δεν έχουμε καν συνειδητοποιήσει ότι τα ζόμπι είμαστε εμείς, μια παράνοια και παντού να κυριαρχεί ο φόβος της μόλυνσης.
Τα ζόμπι των ταινιών, αυτό είναι το επόμενο βήμα, μόλις αναπτυχθεί το 5G και τα άτομα εμβολιαστούν και τσιπαριστούν, και οι επικυρίαρχοι διαμορφώσουν και το κλίμα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, θα γίνουμε αυτά τα τέρατα, τόσο καλά όπως περιγράφεται σε αυτές τις ταινίες. Νομίζετε ότι υπερβάλλω; Παρακολουθήστε προσεκτικά, μάθετε, θα δείτε ότι πάμε κατ’ ευθείαν σούμπιτοι προς αυτό το μέλλον που κατασκευάζουν για εμάς.
Ταυτόχρονα, όταν ένα είδος δεν είναι σε θέση να ζήσει σε αρμονία με τους φυσικούς νόμους, ανίκανο να σκεφτεί από μόνο του, είναι καταδικασμένο να εξαφανιστεί, επειδή είναι ανεπαρκές. Έτσι είναι.
Ας επιστρέψουμε στις μάσκες..
Οι μάσκες είναι άχρηστες και επικίνδυνες. Άχρηστες, επειδή οι ιοί είναι τόσο μικροί (0,1 micron) που περνούν μέσα από το πλέγμα των πιο εξελιγμένων μασκών (0,3 micron). Είναι λίγο σαν το μέγεθος του πλέγματος να αντιστοιχεί σε μια σήραγγα του μετρό για εμάς, ..υπάρχει χώρος.
Θα πρέπει να φορέσουμε μια εντελώς αδιάβροχη φόρμα για να προστατευτούμε από τον ιό. Από την άλλη πλευρά, η εκ νέου εισπνοή διοξειδίου του άνθρακα δεν είναι καλό για την υγεία μας, μπορεί να δημιουργήσει πολλές διαταραχές και επιπλοκές όπως δηλητηρίαση και υποξία (στέρηση επαρκούς οξυγόνωσης).
Αυτή η μάσκα είναι επίσης ένα σύμβολο κοινωνικής μάσκας που όλοι φοράμε. Κρύβει ποιοι πραγματικά είμαστε, ..ή να πω διαφορετικά.. φανερώνει τί από πάντα είμαστε…
Το σώμα μας περιέχει 300.000 δισεκατομμύρια ιούς, και υπάρχουν τόσα πολλά επίσης στον αέρα ή το νερό. Ζουν σε όσμωση από την αυγή του χρόνου, με βακτήρια. Καταστρέφοντας τη βακτηριακή χλωρίδα μας στα χέρια μας πλένοντας τα με αυτά τα τζελ, καταστρέφουμε το αμυντικό μας σύστημα και θέτουμε σε κίνδυνο την ακεραιότητά μας. Αρκεί να εξετάσουμε τον εκρηκτικό αριθμό των περιπτώσεων νοσοκομειακών ασθενειών για να συνειδητοποιήσουμε ότι αν η υγιεινή είναι απαραίτητη, η υπερβολή της κάνει κακό αν σκοτώσουμε τα βακτήρια συγκατοίκους του σώματός μας, τα οποία αποκρούουν την είσοδο των εξωτερικών θανατηφόρων βακτηρίων.
Τα μέτρα αποστασιοποίησης, ξέρουν αυτοί.., έχουν ως στόχο μόνο να δημιουργήσουν μια ψυχική απόσταση μεταξύ μας. Ολοκληρώνουν έτσι την παραβίαση της αλληλεγγύης μας, η οποία μας επέτρεψε στο παρελθόν να καταπολεμήσουμε τις άδικες απαιτήσεις και νόμους τους.
Τώρα, πάντα με το πρόσχημα του “σεβασμού, των καλών προθέσεων”, αυτής της πρακτικής, μας απομακρύνουν περισσότερο τον έναν από τον άλλο, απανθρωπίζοντάς μας περισσότερο.
Ποτέ μην ξεχνάτε ότι αν το κακό υπάρχει, και το πιστεύω, τα κύρια όπλα του είναι η πονηριά και τα ψέματα, και ξέρει πώς να μεταμφιεστεί ως καλός ιερέας ή φορώντας Prada να οδηγήσει στην “πείνα”.
Για όλους αυτούς τους λόγους δεν θα φορέσω μάσκα, ούτε θα πάω σε ένα κατάστημα όπου είμαι αναγκασμένος να την φορέσω, μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά το να το κάνω αυτό θα ήταν μια πράξη υποταγής στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς του φόβου. Η αντίσταση στο φόβο ας αρχίσει από αυτό.
Τέλος, μην νομίζετε ότι είμαι ασεβής προς τους ανθρώπους και ότι η συμπεριφορά μου θέτει τις ζωές ορισμένων ανθρώπων σε κίνδυνο. Αντιθέτως, σέβομαι πολύ τη ζωή, αλλά δεν καταπίνω τα παραμύθια τους.
Αν αυτός ο ιός υπάρχει, θα χρειαστεί να μάθουμε να ζούμε με αυτόν, αφομοιώνοντας τον όπως κάναμε με όλους τους άλλους. Εάν δεν υπάρχει, ποιο είναι το νόημα όλων αυτών, αν όχι το να κρυφτούν τα απαράδεκτα σχέδια της ελίτ..
Και στις δύο περιπτώσεις η μάσκα είναι άχρηστη.
Παρακαλώ σκεφτείτε το και μοιράστε τις σκέψεις μου παντού!
Belen Garcia


Sophia Loukaki
 

Η ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ




ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ το μεγαλύτερο και δημοφιλέστερο φεγγάρι του χρόνου. ή αλλιώς Φεγγάρι του Οξύρρυγχου.
Κόρη των Τιτάνων Υπερίωνα και Ευρυφάεσσας, σε ονοματίζει ο κοσμοπλάστης Ησίοδος . 
Θεά της νύχτας, μάτι του ουρανού παιχνιδιάρικο που μας τρελαίνεις με τα νάζια σου ν’ αλλάζεις φορεσιές ακατάπαυστα μετρώντας το χρόνο, γεμίζοντας και λιγαίνοντας το κορμί σου.. Σελήνη ετερόφωτη που τ’ όνομά σου, σημαίνει φως αφού προέρχεται από την λέξη ΣΕΛΑΣ - ΣΕΛΑΝΑ - ΣΕΛΗΝΗ. Ένα φως που πότε σαν Εκάτη, πότε σαν Περσεφόνη και πότε Πανσέληνη Άρτεμις σκορπάς κι αφανίζεις τους φόβους του σκότους. Κι είναι το φως σου πολύτιμο, γιατί έχει την μαγική ιδιότητα να σκορπά τους φόβους και να καλεί τον λογισμό σε ανάταση μέσα στα πυκνά σκοτάδια της νύχτας.
Πριγκίπισσα του κίτρινου που το φοράς κατάσαρκα ακόμη κι όταν είναι τοσοδούλι, σαν δρεπάνι το σώμα σου, στο ουράνιο στερέωμα. Και πληθαίνεις την δόση του κίτρινου νύχτα με την νύχτα έως ότου ολόγιομο, τέλειος κύκλος που περικλείει την αρμονία του σύμπαντος ,έρχεσαι με το αυτοκρατορικό άρμα σου, που σέρνουν λένε βόδια ή άλογα ή κι ελάφια, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου των είκοσι εννέα ημερών. Αδελφή της Ιούς –βλέπεις- μα και του ήλιου, θα μπορούσε ποτέ να σε αφήσει χωρίς άρμα ο παντοκράτωρ αδελφός; Φεγγαράκι λαμπρό των μικρών παιδιών, παραμυθατζού ,των ερωτευμένων καταφύγιο.
Σελήνη της φρενίτιδας μα και της περισυλλογής. Που παρακολουθώντας την αέναη πορεία σου στα ουράνια με το κεφάλι και τα μάτια σηκωμένα ψηλά, σκοντάβουμε στα γήινα και χάνουμε την επαφή με την πραγματικότητα.
Και τότε μας λένε αλαφροΐσκιωτους και αλλοπαρμένους.
Καθρέπτης της μικρότητας μας της συμπαντικής και της άγνοιας όσο αφορά τα μυστήρια του απείρου. Εσύ μας φανερώνεις την γέννηση ,την αρχή, το τέλος μα και την αναγέννηση ύστερα από την φθορά και τον εξαφανισμό.
Στις φάσεις της ζωής σου βλέπουμε την πορεία της δικής μας ζωής.
Σελάνα του μύθου, που την αόρατη λένε πλευρά της φύσης, την σκοτεινή κυβερνάς κι ελέγχεις παλίρροιες βροχές και πλημμύρες.
Σελήνη, νεράιδα, της νύχτας ξωτικό, πόσοι αφουγκράστηκαν κάτω από το πανσέληνο μάτι σου τα μαγικά κελεύσματα ενός ουράνιου πάθους ,πασπαλισμένο μ’ ασημόσκονη και γλυκά συναισθήματα.
Πόσα λόγια πανσέληνα, ερωτευμένα χείλη σού εκμυστηρεύονται και συ τα φυλάς μυστικά εφτασφράγιστα από της ημέρας τα περίεργα βλέμματα.
Σελήνη των παράνομων ερώτων οικοδέσποινα, συλλέκτρια των πιο δυνατών Σ’ ΑΓΑΠΩ, τα μυστικά σου φυλάκισε σε παρακαλώ, στου σκοταδιού σου τον κρυψώνα, το σίγουρο.
Αν και δεν διασώθηκαν πολλές λεπτομέρειες, για τους τρόπους λατρείας σου στην αρχαία Ελλάδα, αυτή ήταν η πρώτη που σου φόρεσε το στέμμα της θεάς του ουρανού και της νύχτας και πολλοί αρχαίοι Έλληνες, μα και ξένοι σου λάτρεις σε τιμούσαν με λαμπρές τελετές και με δέος .
Και σπονδές με νερό καθαρό κρυσταλλένιο σου πρόσφεραν και άρτους σε σχήμα κυκλικό ή μηνίσκου μοίραζαν στην γιορτή σου.
Ιερά σου παντού, μα στην Σπάρτη τα πιότερα, μα πού να βρεθούν αφού βέβηλος τα σκέπασε αφανισμός.
Και στην Κρήτη νεράιδα της νύχτας σε τιμούσαν με χοές και θυσίες και πολλά ιερά σου, θαμμένα στα τρίσβαθα αβυσσαλέου μίσους, βρυχούνται σκεπασμένα με χώματα ανθελλήνων αιώνων και ζητούν αναγνώριση.
Άραγε είσαι φτιαγμένος από την φύση ή από τους ανθρώπους δορυφόρε της γης λατρεμένε μας.
Άραγε έφτασαν ως εσένα απεσταλμένοι της γης και τί βρήκαν σαν έφτασαν; Άραγε υπάρχουν αυτού οι θρυλικοί σεληνάνθρωποι που περιγράφει ο Πίνδαρος ο Σύριος που τρέφονται μόνο από φως και οσμίζονται την κνίσα καμένων βατράχων;
Άραγε θα μας ξεναγήσεις ποτέ στα μυστήρια και στους θρύλους σου, τους ανερμήνευτους; θα μας καλέσεις για ένα καφέ φεγγαρίσιο; μεγάλη Σελήνη θεά, που απόψε τιμάμε την χάρη σου. Αυγουστιάτικη νύχτα απόψε, πανσέληνη νύχτα που το φως σου φεγγάρι μου ολόγιομο, πιο πορφυρό, πιο δυνατό πιο έντονο κατά την ανατολή και την δύση σου , ανοίγει τις πύλες όλων των Ελληνικών αρχαιολογικών τόπων, των από πάντα δικών σου, για να συνεορτάσει μαζί σου. πανάρχαιες δικές σου τελετές αφανισμένες από θρησκευτικές πλάνες. 
Κι επειδή έχουν παρέλθει 25 αιώνες μετά τη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας επιλέχθηκαν ως θέμα της αφίσας οι Θερμοπύλες και συγκεκριμένα ο λόφος του Κολωνού στο Καλλίδρομο Όρος. 77 αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία σε όλη τη χώρα θα υποδεχθούν το κοινό, με εκδηλώσεις σε 37 από αυτά ενώ ακόμη 40 θα παραμείνουν ανοιχτά για το κοινό.
Σπεύσατε Μινωίτες να λουστείτε κάτω από το φως του ολόγιομου φεγγαριού .στους αρχαιολογικούς τόπου και τα μουσεία
Σπεύσατε Αθηναίοι Θεσσαλονικείς, Σπεύσατε όλοι οι Έλληνες σε τόπους που θα βρείτε το παρελθόν σας ,τις ρίζες σας. Άστρο φωτεινό θα ανασύρει μνήμες εντέχνως κεκοιμισμένες , που αν χαθούν θα χαθείτε, αυτούς τους καιρούς της αυταπάρνησης όσων χαρακτηρίζουν τις ρίζες μας ,την πατρίδα μας, το έθνος μας , την ιστορία μας, το παρελθόν μας.
Σπεύσατε , και θα σας μιλήσουν οι πέτρες ,τα χώματα και θα αφήσουν τα αγάλματα την αιώνων ακινησία τους και θα συνεορτάσουν μαζί σας τη Φεγγαροθεά μας. 
Κι έτσι συνεχιστές των προγόνων μας, ωθούμενοι από μνήμες τυπωμένες στο ελληνικό μας DNA, αναφωνούμε, με αυθόρμητη διάθεση λουσμένοι από το φεγγαρίσιο σου φως:
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΕΓΓΑΡΟΘΕΑ φωτοδότρα της νύχτας, προσκυνούμε και τιμούμε την φωτεινή παρουσία σου. Αυτή είναι Έλληνες η τέλεια στιγμή για να τιμήσετε όλα αυτά που είστε, και να θυμάστε ότι από το φως θα αναδυθούμε.

ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΙΩΡΑΚΗ
(δασκάλα -λογοτέχνις)

Κορωνοϊός - Συνέντευξη του Γερμανού καθηγητή Sucharit Bhakdi στον Αυστριακό δημοσιογράφο Ferdinand Wegscheider για τα μέτρα κατά του COVID-19. Η συνέντευξη προβλήθηκε στο αυστριακό ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι Servus TV στις 29 Απριλίου και είχε περιπέτειες. Την ανέβασαν διαδικτυακά κανάλια και οι λογοκριτές δεν ήξεραν από πού να την πρωτοσβήσουν. Την έσβησαν ακόμα και από το κανάλι του Καθηγητή Bhakdi !!! Η μετάφραση και ο υποτιτλισμός έγινε από την ομάδα "πολιτικός διάλογος".

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

Κασιδιάρης: ΟΧΙ στην τουρκοποίηση! Εικόνες σοκ από την ισλαμική Αθήνα - Η μάχη ενάντια στην ισλαμοποίηση της χώρας συνεχίζεται από τον Ηλία Κασιδιάρη και το κόμμα μας "ΕΛΛΗΝΕΣ για την Πατρίδα". Η κεντρικότερη πλατεία της πρωτεύουσας - τις ημέρες του κορωνοϊού - μετατράπηκε με σχέδιο σε κάτι που θυμίζει περισσότερο τουρκία, παρά Ελλάδα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη σκοπεύει να κάνει το ίδιο σε όλη την ενδοχώρα, κτίζοντας τεράστια ισλαμικά τεμένη και μοιράζοντας αφειδώς επιδόματα σε μουσουλμάνους. Δείτε την δυναμική τοποθέτηση του Ηλία Κασιδιάρη στο Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων και την άτακτη φυγή του γόνου της οικογένειας Μητσοτάκη, που παριστάνει τον δήμαρχο της Αθήνα

Κασιδιάρης: ΟΧΙ στην τουρκοποίηση! Εικόνες σοκ από την ισλαμική ...


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ : https://youtu.be/Xa8X-WPoBWg

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Η καταγωγή των ρωμιών



Η καταγωγή των ρωμιών

Γιάννης Λάζαρης

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..
Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.
Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζαντινή, οθωμανική) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Κύρια προσπάθεια της επιχείρησης δημιουργίας ελληνικής εθνικής ταυτότητας από επίσημους και μη φορείς της Ρωμιοσύνης από τον 19ο αιώνα και μετά, αποτέλεσε η προσπάθεια "απόδειξης" της δήθεν φυλετικής καθαρότητας, δηλαδή της συνέχειας των σημερινών κατοίκων του ελλαδικού χώρου στο χρόνο και στο χώρο.
Εργασίες-μελέτες από κύκλο λογίων, που δημοσιεύτηκαν κατά κόρον στα μέσα της εποχής, εξακολουθούν δε αυτούσιες ή παρόμοιες να δημοσιεύονται ακόμα και σήμερα σε έντυπα και ιστοσελίδες, αφιερώθηκαν σε μια αγωνιώδη προσπάθεια να αποδώσουν την προέλευση αρβανίτικων, σλάβικων, τούρκικων κλπ. λέξεων, ονομάτων και τοπωνυμίων σε δήθεν παραφθορές της αρχαίας ελληνικής γλώσσας.
Όσο όμως κι αν επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί το σύνολο των ανθρώπων, που βρέθηκαν στο βραχίονα αυτό της Βαλκανικής, σαν μια ενιαία κι αδιαίρετη εθνική και φυλετική ενότητα, είναι εξακριβωμένο, πως η πραγματικότητα θα πρέπει να αναζητείται περισσότερο στον αντίποδα.
Εξ αιτίας των επιδημιών, των ανεπάλληλων κατακτήσεων, των πολέμων, της ληστείας και της πειρατείας, οι πληθυσμοί ελαττώθηκαν σημαντικά. Έτσι, ο αριθμός τους ενισχύθηκε επανειλημμένα στο πέρασμα της ιστορίας από άλλους λαούς, στους οποίους τις περισσότερες φορές δόθηκαν από τις εκάστοτε αρχές επί πλέον κίνητρα, προκειμένου να εγκατασταθούν στις έρημες περιοχές και να καλύψουν τα πληθυσμιακά κενά. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)
Ο Γιάννης Λάζαρης γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος Ε.Μ.Π. και διευθυντής του διαδικτυακού περιοδικού "Ελεύθερη Έρευνα"

https://www.freeinquiry.gr/