Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα: Η κληρονομιά των Αρχαίων Ελλήνων που όλοι πρέπει να γνωρίζουμ

Τα Δελφικά Παραγγέλματα είναι οι σοφές εντολές που άφησαν στους Έλληνες οι σοφοί της Αρχαίας Ελλάδας. Μια πολύτιμη κληρονομιά γνώσης και σοφίας για τις επερχόμενες γενεές.
Οι αρχαίοι Έλληνες ιερείς δεν έδιναν συμβουλές ούτε άκουγαν τις εξομολογήσεις των πιστών, αλλά ασχολούνταν μόνο με την τέλεση των θυσιών και των άλλων ιεροτελεστιών.
Η ηθική εκπαίδευση και καθοδήγηση των πολιτών ξεκινούσε μεν από τους παιδαγωγούς και παιδοτρίβες της νεαρής ηλικίας, αλλά συνεχιζόταν αργότερα στα μαντεία, τα οποία, εκτός από τις χρησμοδοτήσεις τους για τα μελλούμενα και τις θελήσεις των θεών, έδιναν και ένα πλήθος ηθικών παραγγελμάτων και προτροπών συμβουλευτικού χαρακτήρα για τα προβλήματα της καθημερινής ζωής.
Περίαπτη θέση βέβαια, κατείχε σε όλα αυτά ,το διάσημο σε όλο τον κόσμο Μαντείο των Δελφών, του οποίου τα ομώνυμα ηθικά παραγγέλματα είχαν καταγραφεί στους τοίχους του Προνάου του Ναού του Απόλλωνος,στο υπέρθυρο ή ακόμα και σε διάφορες στήλες που είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά στις πλευρές του ναού.
Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα ή Πυθίας Γράμματα, ήταν λιτά αποφθέγματα ελαχίστων λέξεων και ανήκαν στους 7 σοφούς της αρχαιότητας:
Τον Θαλή τον Μιλήσιο, τον Πιττακό τον Μυτιληναίο, τον Βία τον Πρηνεύ, τον Σόλωνα τον Αθηναίο, τον Κλεόβουλο τον Ρόδιο, τον Περίανδρο τον Κορίνθιο και τον Χίλωνα τον Λακεδαιμόνιο.
Στο αέτωμα του ναού δέσποζαν τα τρία σπουδαιότερα Δελφικά Παραγγέλματα, τα οποία εύκολα μπορούσε να διακρίνει ο πλησιάζων επισκέπτης:
•Κάτω αριστερά το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ (να γνωρίσεις τον εαυτό σου).
•Κάτω δεξιά το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ (να κάνεις τα πάντα με μέτρο, αποφεύγοντας την υπερβολή).
•Ανάμεσά τους, στη κορυφή, το περίφημο «ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ Ε» (ή ΕΙ), για το οποίο ο ιερέας των Δελφών Πλούταρχος έγραψε ολόκληρη πραγματεία («Περί τού έν Δελφοίς Ε»), προσπαθώντας να ερμηνεύσει την απωλεσθείσα σημασία του.
Ο θαυμασμός των αρχαίων Ελλήνων για τα ανηρτημένα αυτά αποφθέγματα στο Μαντείο των Δελφών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ο λυρικός ποιητής Πίνδαρος (522 π.Χ.) θεωρούσε τους επτά σοφούς, γιους του Ήλιου, που με την ακτινοβολία τους φώτιζαν και καθοδηγούσαν τον άνθρωπο στην οδό της αρετής. Αυτά τα σοφά παραγγέλματα χρησιμοποιήθηκαν στην συνέχεια και απο άλλους λαούς ,που τα παρουσίασαν σαν “θρησκευτικές εντολές”.
Σας παραθέτουμε τα παραγγέλματα αυτά, όπως οι επισκέπτες της αρχαιότητας αντίκριζαν στους Δελφούς.
“Εν δέ τώ προνάω τά έν Δελφοίς γεγραμμένα, έστιν ώφελήματα άνθρώποις” Παυσανίας
Νόμω πείθου ( Να πειθαρχείς στο Νόμο)
Θεούς σέβου (Να σέβεσαι τους θεούς)
Γονείς αίδου (Να σέβεσαι τους γονείς σου)
Ηττώ υπέρ δικαίου (Να καταβάλεσαι για το δίκαιο)
Γνώθι μαθών (Γνώρισε αφού μάθεις)
Ακούσας νόει (Κατανόησε αφού ακούσεις)
Σαυτόν ίσθι (Γνώρισε τον εαυτό σου)
Εστίαν τίμα (Να τιμάς την εστία σου)
Άρχε σεαυτού (Να κυριαρχείς τον εαυτό σου)
Φίλους βοήθε (Να βοηθάς τους φίλους)
Θυμού κράτε (Να συγκρατείς το θυμό σου)
Όρκω μη χρω (Να μην ορκίζεσαι)
Φιλίαν αγάπα (Να αγαπάς τη φιλία)
Παιδείας αντέχου (Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου)
Σοφίαν ζήτει (Να αναζητάς τη σοφία)
Ψέγε μηδένα (Να μην κατηγορείς κανένα)
Επαίνει αρετήν (Να επαινείς την αρετή)
Πράττε δίκαια (Να πράττεις δίκαια)
Φίλοις ευνόει (Να ευνοείς τους φίλους)
Εχθρούς αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς)
Ευγένειαν άσκει (Να είσαι ευγενής)
Κακίας απέχου (Να απέχεις από την κακία)
Εύφημος ίσθι (Να έχεις καλή φήμη)
Άκουε πάντα (Να ακούς τα πάντα)
Μηδέν άγαν (Να μην υπερβάλλεις)
Χρόνου φείδου (Να μη σπαταλάς το χρόνο)
Ύβριν μίσει (Να μισείς την ύβρη)
Ικέτας αίδου (Να σέβεσαι τους ικέτες)
Υιούς παίδευε ( Να εκπαιδεύεις τους γιους σου)
Έχων χαρίζου (Όταν έχεις, να χαρίζεις)
Δόλον φοβού (Να φοβάσαι το δόλο)
Ευλόγει πάντας (Να λες καλά λόγια για όλους)
Φιλόσοφος γίνου (Να γίνεις φιλόσοφος)
Όσια κρίνε (Να κρίνεις τα όσια)
Γνους πράττε (Να πράττεις με επίγνωση)
Φόνου απέχου ( Να μη φονεύεις)
Σοφοίς χρω (Να συναναστρέφεσαι με σοφούς)
Ήθος δοκίμαζε (Να επιδοκιμάζεις το ήθος)
Υφορώ μηδένα (Να μην είσαι καχύποπτος)
Τέχνη χρω (Να ασκείς την Τέχνη)
Ευεργεσίας τίμα (Να τιμάς τις ευεργεσίες)
Φθόνει μηδενί (Να μη φθονείς κανένα)
Ελπίδα αίνει ( Να δοξάζεις την ελπίδα)
Διαβολήν μίσει (Να μισείς τη διαβολή)
Δικαίως κτω. (Να αποκτάς δίκαια)
Αγαθούς τίμα ( Να τιμάς τους αγαθούς)
Αισχύνην σέβου ( Να σέβεσαι την εντροπή)
Ευτυχίαν εύχου (Να εύχεσαι ευτυχία)
Εργάσου κτητά (Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης)
Έριν μίσει ( Να μισείς την έριδα)
Όνειδος έχθαιρε (Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό)
Γλώσσαν ίσχε (Να συγκρατείς τη γλώσσα σου)
Έπου θεώ (Ακολούθα τον θεό)
Ύβριν αμύνου (Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη)
Κρίνε δίκαια (Να κρίνεις δίκαια)
Λέγε ειδώς (Να λες γνωρίζοντας)
Βίας μη έχου (Να μην έχεις βία)
Ομίλει πράως (Να ομιλείς με πραότητα)
Φιλοφρόνει πάσιν (Να είσαι φιλικός με όλους)
Γλώττης άρχε (Να κυριαρχείς τη γλώσσα σου)
Σεαυτόν ευ ποίει (Να ευεργετείς τον εαυτό σου)
Ευπροσήγορος γίνου ( Να είσαι ευπροσήγορος)
Αποκρίνου εν καιρώ ( Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό)
Πόνει μετά δικαίου (Να κοπιάζεις δίκαια)
Πράττε αμετανοήτως (Να πράττεις με σιγουριά)
Αμαρτάνων μετανόει (Όταν σφάλλεις, να μετανοείς)
Οφθαλμού κράτει (Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου)
Βουλεύου χρήσιμα (Να σκέπτεσαι τα χρήσιμα)
Φιλίαν φύλασσε (Να φυλάττεις τη φιλία)
Ευγνώμων γίνου (Να είσαι ευγνώμων)
Ομόνοιαν δίωκε (Να επιδιώκεις την ομόνοια)
Άρρητα μη λέγε ( Να μην λες τα άρρητα)
Έχθρας διάλυε (Να διαλύεις τις έχθρες)
Γήρας προσδέχου ( Να αποδέχεσαι το γήρας)
Επί ρώμη μη καυχώ (Να μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου)
Ευφημίαν άσκει (Να επιδιώκεις καλή φήμη)
Απέχθειαν φεύγε (Να αποφεύγεις την απέχθεια)
Πλούτει δικαίως. (Να πλουτίζεις δίκαια)
Κακίαν μίσει. (Να μισείς την κακία)
Μανθάνων μη κάμνε (Να μην κουράζεσαι να μαθαίνεις)
Ους τρέφεις αγάπα ( Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις)
Απόντι μη μάχου (Να μην μάχεσαι αυτόν που είναι απών)
Πρεσβύτερον αιδού (Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους)
Νεώτερον δίδασκε (Να διδάσκεις τους νεότερους)
Πλούτω απόστει (Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο)
Σεαυτόν αιδού (Να σέβεσαι τον εαυτό σου)
Μη άρχε υβρίζων (Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία)
Προγόνους στεφάνου ( Να στεφανώνεις τους προγόνους σου)
Θνήσκε υπέρ πατρίδος (Να πεθάνεις για την πατρίδα σου)
Επί νεκρώ μη γέλα ( Να μην περιγελάς τους νεκρούς)
Ατυχούντι συνάχθου (Να συμπάσχεις με το δυστυχή)
Τύχη μη πίστευε (Να μην πιστεύεις την τύχη)
Τελεύτα άλυπος (Να πεθαίνεις χωρίς λύπη)
ΑΠΟΛΛΩΝ ΦΟΙΒΟΣ
 

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και ΑΙΓΑΙΟ

Γ ράφει ο Ιωαννης Θεοδωροπουλος
Εδώ επισημαίνω ότι κατή ανάλογο μπορεί να συμβεί και σήμερα
Μη σας φανεί παράξενο να απαιτήσουν Ελληνικές παραχωρήσεις στο Αιγαίο με αντάλλαγμα να μην κάνουν την Αγια Σοφιά Ζταμί. Γιατί οι Τούρκοι γνωρίζουν ακόμη ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί Βυζαντινολάτρες που είναι διατεθειμένοι να ενδώσουν στις Τούρκικες απαιτήσεις για να μη χάσουν το αποκούμπι τους την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Ήδη ακούγονται κάποιες φωνές για συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο.
Εμένα προσωπικά αν γινόταν ένας σεισμός και την ισοπέδωνε δεν θα μου προξενούσε καμία στενοχώρια. Την θεωρώ ως το σημείο αναφοράς αλλά και έμβλημα του μεσαιωνικού σκοταδισμού. Η μόνη αξία της είναι η Αρχιτεκτονική της υπόσταση.




Οι Τούρκοι σήμερα γνωρίζουν την δυνατότητα του ιερατείου, να ελέγχει τον Ελληνικό λαό. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Βαρθολομαίος είναι Τούρκος πολίτης. Και μια και οι επιδιώξεις τους στο Αιγαίο δεν τους πάνε όπως θα ήθελαν, βάλανε στο παιχνίδι τους στο Αιγαίο και την Αγιά Σοφιά.
Επειδή για όλες τις μεγάλες συμφορές που υπέστη ο Ελληνισμός από το 300 και μέχρι την Επανάσταση του 1821 κύριοι υπεύθυνοι ήταν η Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία (Βυζάντιο), το ιερατείο και οι συνοδοιπόροι τους. Με αυτό ακριβώς το δεδομένο Ίδρυσα το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ με σκοπό να πατάξουμε το ψέμα και την αγυρτεία, που μας πασάρει το ιερατείο. και να κάνουμε γνωστά στους Έλληνες αυτά που μας έκρυψαν και αυτά που θα μας κρύψουν. Την ίδια προσπάθεια κάνω και μέσω του προσωπικού μου λογαριασμού. Διότι δυστυχώς αυτά τα 1700 χρόνια έχει καταφέρει το ιερατείο να γίνει κράτος εν κράτη, και να έχει το αποκλειστικό προνόμιο να ασκεί προσηλυτισμό. Αποτέλεσμα 1000 χρόνια μεσαιωνικό σκοταδισμό. Γιατί όλοι οι τότε διανοούμενοι και διακεκριμένοι πολίτες θανατώθηκαν. Έτσι χωρίς αυτούς τους μπροστάρηδες, σταμάτησε η επιστημονική και τεχνολογική πρόοδος. Και σήμερα που γνωρίζουμε το μεγάλο έγκλημα τους κατά του Ελληνισμού και της ανθρωπότητας, να μην τολμά κανείς να τους το καταλογίσει. Αυτούς τους μάρτυρες τις επιστήμης που θυσιάστηκαν γι’ αυτήν , να μην τους τιμούμε , αλλά να έχει καταφέρει το ιερατείο να τιμούμε τους δολοφόνους τους.
Αυτά που γράφω δεν είναι εμμονή μου αλλά χρέος μου. Και θα συνεχίσω να τα γράφω και να τα ξαναγράφω.
Η γεωγραφική θέση της χώρας μας με την νέα κατάσταση αποκτά για τους Αμερικανούς μεγαλύτερη σημασία, και θα κρατήσει για πολλά χρόνια. Και να φάνε τον Ερντογάν, πάλι δεν θα έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στην νέα ηγεσία. Αν θα δημιουργηθούν θερμά επεισόδια, να μην περιμένουμε ότι θα πολεμήσουν κάποιοι σύμμαχοι στο πλευρό μας. Ότι πρέπει να γίνει θα το κάνουμε μόνοι μας. Το μόνο που απαιτούμε από τους συμμάχους είναι διπλωματική στήριξη και προμήθεια πολεμικού υλικού.
Οι συμμαχίες πρέπει να στηρίζονται σε ισχυρά οικονομικά και γεωπολιτικά συμφέροντα ώστε να μην διαλυθούν.
Με αυτά που έγραψα σας απευθύνω μια παράκληση : ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΎ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΥΠΝΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ
Ιωαννης Θεοδωροπουλος
 

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

2021: Ανάσταση ή Επιτάφιος;

 

 

Μάρτιο του 2011 ξεκίνησε το «Βήμα Σαρωνικού», πριν από εννέα ( 9 ) ολόκληρα χρόνια. Για να γνωστοποιηθούν όσα εντοπίζαμε και αποκαλύπταμε  πως κακοποιούσαν την πατρίδα και την κοινωνία μας από τις μνημονιακές πολιτικές, αρχής γενομένης από την ιστορική προδοσία και απάτη («λεφτά υπάρχουν») του Γ. Α Παπανδρέου. Προτείναμε οικονομικό πρόγραμμα πολιτικής αντιμετώπισης της δημοσιονομικής κρίσης χρέους χωρίς δανεικά και μνημόνια, με την αξιοποίηση-τιτλοποίηση της ΑΟΖ και άλλων παραγωγικών πηγών και μέσων, στην στρατηγική  Η Ελλάδα μπορεί να σωθεί με τις δικές της δυνάμεις. 
Στο διάβα των χρόνων είδαμε να γιγαντώνεται η πλημμυρίδα της παράνομης μετανάστευσης στην Ελλάδα, ώσπου αναμφισβήτητα αποκαλύφθηκε (τον Φεβρουάριο του 2020) η υποκίνηση και υπόθαλψή της συγκεκριμένα από την Τουρκία, παράλληλα με τις αυξανόμενες επεκτατικές διεκδικήσεις αυτής στην ελλαδική και στην κυπριακή ΑΟΖ. Γίναμε μάρτυρες του παγκοσμίως μοναδικού πραξικοπήματος Τσίπρα με την καταπάτηση του δημοψηφίσματος της 5/7/2015, γίναμε μάρτυρες της 2ης μεγαλύτερης εθνικής προδοσίας, μετά από της Κύπρου, στην Μακεδονία, από Τσίπρα-Κοτζιά-Καμμένο. Ζήσαμε την πρωτοφανή εγκληματική καταστροφή στο Μάτι Αττικής και την κυνική συγκάλυψή της.
Όλα αυτά τα χρόνια εμπεδώθηκε η γνώση μέσα από τα γεγονότα πως, στην Ελλάδα το κύριο πρόβλημα και η βασική πολιτική προτεραιότητα, δεν είναι η οικονομία, όπως σύμπαντα τα κόμματα της Μεταπολίτευσης δημαγωγικά προέτασσαν, αλλά το εθνικό ζήτημα, το ζήτημα της εθνικής χειραφέτησης και ανεξαρτησίας. Και είναι η οικονομία που πρέπει αυτή την προτεραιότητα να υπηρετήσει, αποκτώντας υπόσταση παραγωγική, αυτοδύναμη, σύμφωνα με τις εγχώριες δυνατότητες και ανάγκες και όχι τις εισαγωγές και ξένες επιταγές ή τα δάνεια προς κατανάλωση.
Επίσης καταδείξαμε επανειλημμένα πως οι προτάσεις επίλυσης των προβλημάτων, στο εθνικό, στο μεταναστευτικό, στο οικονομικό επίπεδο, είναι αδιέξοδη με ιδεολογικούς όρους, οι οποίοι φέρουν διχασμό στην κοινωνία και στον λαό και σώρευση των προβλημάτων.
Ήδη από το 2012, μέσα στο παλλαϊκό κίνημα κατά των μνημονίων, προτείναμε ως διέξοδο την Δημοκρατική Πατριωτική Ενότητα (ΔΗΠΕ)  Ενωτική πρόσκληση! Καταγγέλλοντας ως εξαπάτηση το διχαστικό δίπολο «δεξιά-αριστερά» (πολλώ δε μάλλον αφού αυτοί που το επικαλούνται, πολιτικά και στρατηγικά, ταυτίζονται μεταξύ τους) αλλά προτάσσοντας την Δημοκρατική Πατριωτική Συμμαχία/ Συνεργασία (ΔΗΠΑΣ).
Καθώς όμως η πολιτική ανασυγκρότηση ενός απελευθερωτικού μετώπου υπονομεύονταν ασταμάτητα από διάφορους εγκάθετους, φιλοδοξίες-δημαγωγίες-ιδεοληψίες, προκαλούνταν χρονοτριβή, διάλυση, απογοήτευση. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα-πρόταση, από την 1/1/2016, να στοχοθετηθεί ένα σημείο αναφοράς για την πολιτική αναγέννηση στην πατρίδα μας: αυτό του 2021. Εφέτος και 5 ακόμη… /  2021  / Το 2021 η Ελλάδα θα συμπληρώσει τα 200 χρόνια απελευθέρωσής της από τον οθωμανικό ζυγό 400 ετών;  / ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ / Όλοι Εμείς, σε ένα Εγώ: της Πατρίδας μας. / Τέσσερις (4) απέμειναν. /  Από το 1974 προς το 2021. / Προς το 2021, πολιτική χειραφέτηση της Ελλάδας για την εθνική ανασυγκρότηση και την κοινωνική συνοχή.
Σήμερα πιά, καθώς οι ενδοτικές πολιτικές προς την Τουρκία έχουν απαξιωθεί ενώ αυτή εντατικά πολεμοχαρώς απειλεί τον ελληνισμό, καθώς οι ιδεολογίες και η «αλληλεγγύη» έχουν αποκαλυφθεί ως μπερντέδες παντοειδούς λαθρεμπορίας και κερδοσκοπίας, καθώς τα όποια δανεικά επιβαρύνουν το δομικό και θεμελιώδες πρόβλημα επιβίωσης της ελληνικής κοινωνίας, απαιτείται απάντηση: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ 2021;
Στον Έβρο και στον covid-19 δώσαμε λύσεις και απαντήσεις.
Νίκος Καραβαζάκης

https://vimasaronikou.wordpress.com/2020/06/14/2021-%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%ce%ac%cf%86%ce%b9%ce%bf%cf%82/

Με τέτοιες μαγαρισιές στα σχολικά βιβλία θα τιμήσουμε τα 200 χρόνια από την αγιασμένη Επανάσταση του ’21;*






Αγαπητά Μέλη - Αγαπητοί φίλοι,

 Καλημέρα σε όλους!

1. Με τέτοιες μαγαρισιές στα σχολικά βιβλία θα τιμήσουμε τα 200 χρόνια από την αγιασμένη Επανάσταση του ’21;*
«Νοστιμίζει το σέλινο την φασολάδα και στην μέση δύο λάμδα φοράει πατρίδα μας η Ελλάδα»!!!
Αυτό το αξιοθρήνητο και κρανιοκενές σχόλιο δεν το διαβάζεις σε κείμενο θεατρικής επιθεώρησης, ελαφρολαϊκού τύπου, αλλά σε βιβλίο Γλώσσας της Β’ δημοτικού. (Τετράδιο εργασιών, α’ τεύχος, σελ. 43). Και στην σελίδα 76 του βιβλίου Γλώσσας α’ τεύχος της ίδιας τάξης και πάλι, προς εμπέδωση προφανώς, επαναλαμβάνεται η δηλητηριώδης απρέπεια κατά του εθνικού μας ονόματος σε κείμενο με τίτλο «Στη Χωχαρούπα». «Καλώς τους φίλους απ’ την Ελλάδα, που ‘χει την Κρήτη και την Λευκάδα κι ο κόσμος τρώει φασολάδα και πάει βαρκάδα στη φεγγαράδα». Οπότε το 7χρονο Ελληνόπουλο που έρχεται στο σχολείο «για να γιομίζη προκοπή κι αρετή», κατά τον πατριδοφύλακα Μακρυγιάννη- σχολείο το οποίο έπρεπε να είναι θεματοφύλακας των τιμαλφών αξιών του έθνους και θύλακας αντιστάσεως στην απροκάλυπτη πια επίθεση κατά της συνταγματικής διάταξης που προβλέπει «την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης» – το αποσβολωμένο, λοιπόν, Ελληνόπουλο, μαθαίνει ότι ζει στην χώρα της φασολάδας, της Ελλάδας, κατά την αξιοθρήνητη ομοιοκαταληξίας τους. (Να σημειώσω παρενθετικώς κάτι. Όλοι οι επιστήμονες που ασχολούνται με την γλώσσα και την διδακτική της, γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν αθώα παραμυθάκια και χαζοχαρούμενες, αδιάφορες παραπομπές στα σχολικά βιβλία, αλλά ότι κάθε κείμενο, ακόμη και ένα πρόβλημα μαθηματικών προάγει συγκεκριμένες αξίες και στάσεις ζωής).
Θα γιορτάσουμε του χρόνου τα 200 χρόνια από την έναρξη της αγιασμένης Επανάστασης του ’21, την εθνική μας παλιγγενεσία. Συστάθηκε από τον ίδιο τον πρωθυπουργό μια επιτροπή, της οποίας προΐσταται η κ. Γιάννα Αγγελοπούλου. Προφανώς το κριτήριο ήταν οι… μνημειώδεις εκδόσεις της για την συγκεκριμένη ιστορική περίοδο και η διεθνούς ακτινοβολίας προσφορά της στην ανάδειξη του ελληνικού πολιτισμού. Φάνηκε αυτό στο παραδαλοειδές πανηγύρι των λεγόμενων Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, που ακόμη το πληρώνουμε. Η επιτροπή στελεχώθηκε από πρόσωπα που, στην πλειονότητά τους, το μόνο διαπιστευτήριό τους είναι ο ελληνοκτόνος προοδευτισμός. Ο θεσμός των πανεπιστημιακών τύπου Ρεπούση που μας οδήγησαν στην αποσύνθεση της Παιδείας. 
Ήδη ένας εξ αυτών, ονόματι Χατζής, δημοσίευσε τις έντυπες κουτσουλιές του, παρουσιάζοντας τον Καποδίστρια ως δικτάτορα και τον Καραϊσκάκη ως περίπου αλιτήριο και ανάξιο λόγου.
Ερωτώ όμως: τι αξία έχουν οι γιορτές και οι εκδηλώσεις για το κοσμοϊστορικό «Εικοσιένα», όταν στα κρισιμότερα βιβλία του κράτους, αυτά που περιέχουν την επίσημη θέση της πολιτείας για ένα ιστορικό γεγονός, τα σχολικά βιβλία, το ένδοξο ’21, γελοιοποιείται, συκοφαντείται και διαστρεβλώνεται; Το καλύτερο και εντιμότερο μνημόσυνο για την ηρωική γενιά που μας απελευθέρωσε από την τουρκική φρίκη, θα ήταν να πεταχτούν κλωτσηδόν από τα βιβλία Γλώσσας των παιδιών όλες οι αντεθνικές μαγαρισιές και οι νεοταξικές θεωρίες.
(Δύο είναι βασικές θεωρίες της νεοταξικής διανόησης, που καταδυναστεύουν Πατρίδα και Παιδεία.
Η πρώτη είναι ότι το κράτος προηγείται του έθνους, είναι, δηλαδή, το έθνος κατασκευή του κράτους – συγκεκριμένα της αστικής τάξης που δημιούργησε το κράτος. Ως κατασκευή ή «επινόηση» πρέπει να εξετάζεται επομένως και η «εθνική» ιστορία.
Η δεύτερη, ότι το κράτος ως δημιούργημα μιας κυρίαρχης ομάδας που μπορεί να περιέχει στοιχεία αποκλεισμού των άλλων, μισαλλοδοξίας και ολοκληρωτισμού, δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις σημερινές απαιτήσεις της παγκοσμιοποίησης και του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της κοινωνίας (εξαιτίας της παρουσίας και των λαθρομεταναστών) και πρέπει να εγκαταλείψει την «εθνική» του βάση. Με λίγα λόγια η Ελλάδα είναι απλώς η χώρα της…φασολάδας).
Επανέρχομαι στο υβριστικό περιεχόμενο των βιβλίων για το ’21. Μια αληθινή «δόξα, τιμή και προσκύνησις» των ηρώων θα ήταν να γίνει μια επιτροπή η οποία θα ελέγξει τα βιβλία Γλώσσας όλων των σχολικών βαθμίδων και θα εκπαραθυρώσει βλάσφημες κυριολεκτικά αναφορές όπως:
Στην Νεοελληνική Γλώσσα Α´ Γυμνασίου (σ. 82-83) περιέχεται κείμενο -αφιέρωμα στο ᾽21 με τίτλο «Η παράσταση». Αντιγράφω ένα απόσπασμα: «…τότε ο Βαγγελάκης που έκανε τον Μπότσαρη και τον στένευε η στολή του, έσκυψε να πάρει τα τσαρούχια μου να μου τα δώσει και φάνηκε το σώβρακό του και τα κορίτσια έβαλαν τα γέλια κι εκείνος τα κλάματα…
Καί ο κύριος διευθυντής… άρχισε να φωνάζει:
– Ζήτω η 25η Μαρτίου! και είπε «και του χρόνου» κι όλοι σηκώσαμε τα χέρια μπροστά και είπαμε και ζήτω κι η κυρία Ουρανία φώναξε πάλι προσοχή! και σταθήκαμε όλοι προσοχή και τραγουδήσαμε τον εθνικό ύμνο και γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει πατέρα; και φύγαμε να πάμε σπίτι μας να φάμε σκορδαλιά για το καλό της ημέρας, να κοιμηθούμε, να ξυπνήσουμε, να βάλουμε τα καλά μας και να πάμε να πούμε χρόνια πολλά του Βαγγελάκη που είχε την εθνική εορτή του».
(Σε τέτοια αξιοθρήνητη γλώσσα γραμμένο το κείμενο – «σπασμένα ελληνικά»!! Και στην ίδια σελίδα, αντί να μπει μια εικόνα του ᾽21, όπως για παράδειγμα η «Έξοδος», παρεισέφρησε διαφήμιση για το ερεβοειδές κινηματογραφικό έργο «Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών»!!).
Το ίδιο χλευαστικό και ανίερο ύφος συναντούμε και στο «Τετράδιο Εργασιών» Νεοελληνικής Γλώσσας της Β´ Γυμνασίου (σ. 35). Κείμενο με τίτλο «Αρχίζουμε πρόβες για την εθνική γιορτή». Αντιγράφω και από αυτό το κουρελούργημα ένα απόσπασμα (τα αποσπάσματα ενίοτε είναι και… εκτελεστικά! «Εκτελούν» και μαγαρίζουν ανυποψίαστες, αθώες παιδικές ψυχές!).
«Τέλεια! Σήμερα στο μάθημα της μουσικής ήταν τέλεια! Γιατί από αύριο αρχίζουμε πρόβες για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου. Θα κάνουμε πρόβες με τη χορωδία, θα χάνουμε μαθήματα! Έχουμε μια κάπως μικρή χορωδία στο σχολείο, καμιά τριανταριά άτομα και έχει πλάκα. Το ρεπερτόριο θα ‘ναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δώσ᾽ του… Από τώρα ονειρεύομαι τις ώρες μαθημάτων που θα χαθούν στις πρόβες. Και η καλλιτεχνικού, η Βαφιώτη, μας λέει ότι θέλει μια ομάδα να σχεδιάσει κάτι σκηνικά και κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες. Μέσα! Υπολογίζω κι άλλες χαμένες ώρες μαθημάτων…».
Στα δε «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» της Γ´ Γυμνασίου, στις σ. 46-48, συμπεριέλαβαν και ένα απόσπασμα από τα Απομνημονεύματα του στρατηγού Μακρυγιάννη. Και λες «δόξα σοι ο Θεός»!
Όμως… από το ακατέργαστο αυτό διαμάντι, εντόπισαν -οι τυμπανιαίοι αποφοράς πατριδομάχοι- το σημείο όπου ο Μακρυγιάννης γράφει κάτι εναντίον του Κολοκοτρώνη: «Οι άρχοντές μας, οι αρχηγοί μας έγιναν «Εκλαμπρότατοι»… έγινε ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι συγγενείς και φίλοι, πλούσιοι από γες (χωράφια), αργαστήρια, μύλους… Όταν ο Κολοκοτρώνης και οι σύντροφοί του ήρθαν από τη Ζάκυνθο, δεν είχαν ούτε σπιθαμή γης…».
Ο Μακρυγιάννης σε άλλα πενήντα σημεία επαινεί τον Κολοκοτρώνη, αλλά αυτό έπρεπε να επιλεχθεί! Γιατί; Για να μειώσουν τους ήρωες, να τους ευτελίσουν! Ο ήρωας, όπως και ο άγιος, που πολλές φορές στην ιστορία μας ταυτίζονται, είναι «επικίνδυνα» πρότυπα για τους νέους!! Ο δειλός και πειθήνιος νεοραγιάς των Μνημονίων είναι προτιμότερος. Μιλάμε σήμερα όλοι μας για κρίση. Όμως η πραγματική κρίση, αυτή που θα κρίνει και το μέλλον μας, ως λαού ιστορικού, συμβαίνει μες στις σχολικές αίθουσες!!
Η νέα Τουρκοκρατία, μέσω της Εκπαίδευσης και των αδιάφορων δασκάλων και καθηγητών -υπάρχει πάντοτε η «μαγιά» – ανατρέφει τους Γενίτσαρους του μέλλοντος, του πολύ κοντινού μας!! Εσχάτη ώρα εστί, «να μιλήσουμε, να ’νεργήσουμε κι ό,τι θέλουν ας μας κάμουν».
«Αν η παρούσα γενεά δεν ενδυναμωθεί από ανθρώπους μορφωμένους εν καλή διδασκαλία και μάλιστα προς τον κανόνα της αγίας ημών πίστεως και των ηθών μας, θα είναι δυσοίωνο το μέλλον της Ελλάδος και η διακυβέρνησίς της αδύνατη» έγραφε σε επιστολή του προς τον Μισαήλ Αποστολίδη ο πρώτος και τελευταίος Ορθόδοξος Ρωμιός Κυβερνήτης της πατρίδας μας, Ιωάννης Καποδίστριας (Ιω. Τσάγκα, Η ορθόδοξη χριστιανική αγωγή στο εκπαιδευτικό έργο του Ιωάννη Καποδίστρια, εκδ. «Κυριακίδη», σ. 174).
Επαναλαμβάνω με τέτοια κείμενα, ψήγματα παρουσίασα, καμμιά «δράση» δεν πρόκειται να τιμήσει «τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά». Είναι υποκρισία χειρίστου είδους και ασέβεια να στήνονται γιορτές και πανηγύρια για τους ήρωες και από την άλλη να μαγαρίζεται η ιερή τους μνήμη στα σχολεία με τέτοια τρισάθλια κουρελουργήματα.
*Δημήτρης Νατσιός - δάσκαλος-Κιλκίς – Μέλος ΙΗΑ
*INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION -https://professors-phds.com/2020/06/13/25468/

2. Ο «ΣΚΑΙ» καθημερινά, από τις πέντε παρά δέκα το απόγευμα μέχρι τις οκτώ παρά δέκα το βράδυ, με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτών για ειδήσεις στην νοηματική γλώσσα, θα μεταδίδει εκπομπές μόνο στην τουρκική γλώσσα*.
ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ: Ελλάδα και Τουρκία σε επικίνδυνη καμπή αλλά κάποιοι βλέπουν ακόμα Αλί, Αρζού και … Σανέμ!
OI ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ 8-12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020
Την εβδομάδα 8-12 Ιουνίου 2020 γνωστοποιήθηκε η απόφαση του ΣΚΑΙ να σταματήσει την μετάδοση της σειράς «Ο Γιατρός» στην βραδινή ζώνη υψηλής ακροαματικότητας.
Αντί αυτού, από την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020, ο ΣΚΑΙ αποφάσισε να τροποποιήσει και το απογευματινό πρόγραμμα του, μεταδίδοντας την συνέχεια της παλιάς σειράς «Φτερωτός Θεός» σε μεγαλύτερη διάρκεια καθώς και επαναλήψεις της σειράς «Γιατρός» με επεισόδια που μεταδόθηκαν παλαιότερα.
Πρακτικά ο ΣΚΑΙ καθημερινά, από τις πέντε παρά δέκα το απόγευμα μέχρι τις οκτώ παρά δέκα το βράδυ, με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτών για ειδήσεις στην νοηματική γλώσσα, θα μεταδίδει εκπομπές μόνο στην τουρκική γλώσσα.
Οι εκπομπές αυτές αποτελούν τουρκικές τηλεοπτικές σειρές που έχουν στόχο την διείσδυση στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατών και στην δημιουργία συνειδητής ή υποσυνείδητης συμπάθειας, καλλιεργώντας συστηματικά μια ανύπαρκτη πλην όμως ιδανική εικόνα της Τουρκίας σαν μια μεγάλη, πλούσια και πολύ ισχυρή χώρα με μια τέλεια, ηθική κοινωνία που (μεταξύ πολλών άλλων) δεν πίνει, δεν καπνίζει, σέβεται την οικογένεια με θρησκευτική ευλάβεια και έχει σαν ύψιστο σύμβολο την πανταχού παρούσα τουρκική σημαία.
Η τουρκική προπαγάνδα μέσα από την μετάδοση των σειρών αυτών έφτασε στο σημείο να επιδεικνύει στο ανυποψίαστο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό την σημαία του ψευδοκράτους – μαριονέτα που εγκατέστησαν οι Τούρκοι στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Tηλεόραση του μη κερδοσκοπικού, μη κυβερνητικού και μη κομματικού οργανισμού «International Hellenic Association» θα συνεχίσει να καταγράφει κάθε εβδομάδα τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τα χρήματα των πελατών τους για να υποστηρίξουν την τουρκική προπαγάνδα και τον πολιτιστικό εκτουρκισμό του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού, μέσα από τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την Ελληνική τηλεόραση.
Την εβδομάδα 8-12 Ιουνίου 2020 εκατόν δέκα εννέα εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 445 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.
Από αυτές, τέσσερις επιχειρήσεις αναδείχθηκαν «Χρυσοί Χορηγοί» της εβδομάδος 8-12 Ιουνίου 2020, με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης:
Κάνουμε και πάλι έκκληση στις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.
Πρέπει επιτέλους και οι επιχειρήσεις αυτές να καταλάβουν πως υπάρχουν πάρα πολλές άλλες τηλεοπτικές εκπομπές ανάλογης ή και υψηλότερης τηλεθέασης από τις οποίες μπορούν να μεταδίδουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα, χωρίς να προκαλούν το σύνολο των ευαισθητοποιημένων πελατών τους και μάλιστα τώρα που η χώρα μας απειλείται ευθέως από τους επικίνδυνους ισλαμιστές της Τουρκίας.
Είναι πραγματικά λυπηρό να παρακολουθούμε καθημερινά την ραγδαία συρρίκνωση των περιθωρίων ειρηνικής αντιμετώπισης των νέο – οθωμανικών φαντασιώσεων του χιλτερικού κακέκτυπου της σημερινής Τουρκίας και εμείς να παρακολουθούμε αμέριμνοι την καθημερινή της προπαγάνδα, να την πληρώνουμε και από πάνω από την τσέπη μας, προκειμένου ελάχιστοι καναλάρχες να αποκομίζουν κέρδη!
Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης για την εβδομάδα 8 έως και 12 Ιουνίου 2020:
Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020 : https://professors-phds.com/23084-2/

 
International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com
*Πηγή: International Hellenic Association : https://professors-phds.com/2020/06/14/25481/


Γεώργιος Απ. Παυλάκος
Γεν. Γραμματέας ΟΔΕΓ

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Tηλ.: 210 7718077 - κιν.: 697 3309925
Φαραντάτων 31 - 115 27 Αθήνα
Ηλ-διεύθυνση : odeg@otenet.gr
Ιστότοπος : www.odeg.gr
Φ/Β: https://goo.gl/uGZM4B