Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ και ΑΙΓΑΙΟ

Γ ράφει ο Ιωαννης Θεοδωροπουλος
Εδώ επισημαίνω ότι κατή ανάλογο μπορεί να συμβεί και σήμερα
Μη σας φανεί παράξενο να απαιτήσουν Ελληνικές παραχωρήσεις στο Αιγαίο με αντάλλαγμα να μην κάνουν την Αγια Σοφιά Ζταμί. Γιατί οι Τούρκοι γνωρίζουν ακόμη ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλοί Βυζαντινολάτρες που είναι διατεθειμένοι να ενδώσουν στις Τούρκικες απαιτήσεις για να μη χάσουν το αποκούμπι τους την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Ήδη ακούγονται κάποιες φωνές για συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο.
Εμένα προσωπικά αν γινόταν ένας σεισμός και την ισοπέδωνε δεν θα μου προξενούσε καμία στενοχώρια. Την θεωρώ ως το σημείο αναφοράς αλλά και έμβλημα του μεσαιωνικού σκοταδισμού. Η μόνη αξία της είναι η Αρχιτεκτονική της υπόσταση.




Οι Τούρκοι σήμερα γνωρίζουν την δυνατότητα του ιερατείου, να ελέγχει τον Ελληνικό λαό. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Βαρθολομαίος είναι Τούρκος πολίτης. Και μια και οι επιδιώξεις τους στο Αιγαίο δεν τους πάνε όπως θα ήθελαν, βάλανε στο παιχνίδι τους στο Αιγαίο και την Αγιά Σοφιά.
Επειδή για όλες τις μεγάλες συμφορές που υπέστη ο Ελληνισμός από το 300 και μέχρι την Επανάσταση του 1821 κύριοι υπεύθυνοι ήταν η Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία (Βυζάντιο), το ιερατείο και οι συνοδοιπόροι τους. Με αυτό ακριβώς το δεδομένο Ίδρυσα το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ με σκοπό να πατάξουμε το ψέμα και την αγυρτεία, που μας πασάρει το ιερατείο. και να κάνουμε γνωστά στους Έλληνες αυτά που μας έκρυψαν και αυτά που θα μας κρύψουν. Την ίδια προσπάθεια κάνω και μέσω του προσωπικού μου λογαριασμού. Διότι δυστυχώς αυτά τα 1700 χρόνια έχει καταφέρει το ιερατείο να γίνει κράτος εν κράτη, και να έχει το αποκλειστικό προνόμιο να ασκεί προσηλυτισμό. Αποτέλεσμα 1000 χρόνια μεσαιωνικό σκοταδισμό. Γιατί όλοι οι τότε διανοούμενοι και διακεκριμένοι πολίτες θανατώθηκαν. Έτσι χωρίς αυτούς τους μπροστάρηδες, σταμάτησε η επιστημονική και τεχνολογική πρόοδος. Και σήμερα που γνωρίζουμε το μεγάλο έγκλημα τους κατά του Ελληνισμού και της ανθρωπότητας, να μην τολμά κανείς να τους το καταλογίσει. Αυτούς τους μάρτυρες τις επιστήμης που θυσιάστηκαν γι’ αυτήν , να μην τους τιμούμε , αλλά να έχει καταφέρει το ιερατείο να τιμούμε τους δολοφόνους τους.
Αυτά που γράφω δεν είναι εμμονή μου αλλά χρέος μου. Και θα συνεχίσω να τα γράφω και να τα ξαναγράφω.
Η γεωγραφική θέση της χώρας μας με την νέα κατάσταση αποκτά για τους Αμερικανούς μεγαλύτερη σημασία, και θα κρατήσει για πολλά χρόνια. Και να φάνε τον Ερντογάν, πάλι δεν θα έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στην νέα ηγεσία. Αν θα δημιουργηθούν θερμά επεισόδια, να μην περιμένουμε ότι θα πολεμήσουν κάποιοι σύμμαχοι στο πλευρό μας. Ότι πρέπει να γίνει θα το κάνουμε μόνοι μας. Το μόνο που απαιτούμε από τους συμμάχους είναι διπλωματική στήριξη και προμήθεια πολεμικού υλικού.
Οι συμμαχίες πρέπει να στηρίζονται σε ισχυρά οικονομικά και γεωπολιτικά συμφέροντα ώστε να μην διαλυθούν.
Με αυτά που έγραψα σας απευθύνω μια παράκληση : ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΎ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΥΠΝΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ
Ιωαννης Θεοδωροπουλος
 

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

2021: Ανάσταση ή Επιτάφιος;

 

 

Μάρτιο του 2011 ξεκίνησε το «Βήμα Σαρωνικού», πριν από εννέα ( 9 ) ολόκληρα χρόνια. Για να γνωστοποιηθούν όσα εντοπίζαμε και αποκαλύπταμε  πως κακοποιούσαν την πατρίδα και την κοινωνία μας από τις μνημονιακές πολιτικές, αρχής γενομένης από την ιστορική προδοσία και απάτη («λεφτά υπάρχουν») του Γ. Α Παπανδρέου. Προτείναμε οικονομικό πρόγραμμα πολιτικής αντιμετώπισης της δημοσιονομικής κρίσης χρέους χωρίς δανεικά και μνημόνια, με την αξιοποίηση-τιτλοποίηση της ΑΟΖ και άλλων παραγωγικών πηγών και μέσων, στην στρατηγική  Η Ελλάδα μπορεί να σωθεί με τις δικές της δυνάμεις. 
Στο διάβα των χρόνων είδαμε να γιγαντώνεται η πλημμυρίδα της παράνομης μετανάστευσης στην Ελλάδα, ώσπου αναμφισβήτητα αποκαλύφθηκε (τον Φεβρουάριο του 2020) η υποκίνηση και υπόθαλψή της συγκεκριμένα από την Τουρκία, παράλληλα με τις αυξανόμενες επεκτατικές διεκδικήσεις αυτής στην ελλαδική και στην κυπριακή ΑΟΖ. Γίναμε μάρτυρες του παγκοσμίως μοναδικού πραξικοπήματος Τσίπρα με την καταπάτηση του δημοψηφίσματος της 5/7/2015, γίναμε μάρτυρες της 2ης μεγαλύτερης εθνικής προδοσίας, μετά από της Κύπρου, στην Μακεδονία, από Τσίπρα-Κοτζιά-Καμμένο. Ζήσαμε την πρωτοφανή εγκληματική καταστροφή στο Μάτι Αττικής και την κυνική συγκάλυψή της.
Όλα αυτά τα χρόνια εμπεδώθηκε η γνώση μέσα από τα γεγονότα πως, στην Ελλάδα το κύριο πρόβλημα και η βασική πολιτική προτεραιότητα, δεν είναι η οικονομία, όπως σύμπαντα τα κόμματα της Μεταπολίτευσης δημαγωγικά προέτασσαν, αλλά το εθνικό ζήτημα, το ζήτημα της εθνικής χειραφέτησης και ανεξαρτησίας. Και είναι η οικονομία που πρέπει αυτή την προτεραιότητα να υπηρετήσει, αποκτώντας υπόσταση παραγωγική, αυτοδύναμη, σύμφωνα με τις εγχώριες δυνατότητες και ανάγκες και όχι τις εισαγωγές και ξένες επιταγές ή τα δάνεια προς κατανάλωση.
Επίσης καταδείξαμε επανειλημμένα πως οι προτάσεις επίλυσης των προβλημάτων, στο εθνικό, στο μεταναστευτικό, στο οικονομικό επίπεδο, είναι αδιέξοδη με ιδεολογικούς όρους, οι οποίοι φέρουν διχασμό στην κοινωνία και στον λαό και σώρευση των προβλημάτων.
Ήδη από το 2012, μέσα στο παλλαϊκό κίνημα κατά των μνημονίων, προτείναμε ως διέξοδο την Δημοκρατική Πατριωτική Ενότητα (ΔΗΠΕ)  Ενωτική πρόσκληση! Καταγγέλλοντας ως εξαπάτηση το διχαστικό δίπολο «δεξιά-αριστερά» (πολλώ δε μάλλον αφού αυτοί που το επικαλούνται, πολιτικά και στρατηγικά, ταυτίζονται μεταξύ τους) αλλά προτάσσοντας την Δημοκρατική Πατριωτική Συμμαχία/ Συνεργασία (ΔΗΠΑΣ).
Καθώς όμως η πολιτική ανασυγκρότηση ενός απελευθερωτικού μετώπου υπονομεύονταν ασταμάτητα από διάφορους εγκάθετους, φιλοδοξίες-δημαγωγίες-ιδεοληψίες, προκαλούνταν χρονοτριβή, διάλυση, απογοήτευση. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα-πρόταση, από την 1/1/2016, να στοχοθετηθεί ένα σημείο αναφοράς για την πολιτική αναγέννηση στην πατρίδα μας: αυτό του 2021. Εφέτος και 5 ακόμη… /  2021  / Το 2021 η Ελλάδα θα συμπληρώσει τα 200 χρόνια απελευθέρωσής της από τον οθωμανικό ζυγό 400 ετών;  / ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ / Όλοι Εμείς, σε ένα Εγώ: της Πατρίδας μας. / Τέσσερις (4) απέμειναν. /  Από το 1974 προς το 2021. / Προς το 2021, πολιτική χειραφέτηση της Ελλάδας για την εθνική ανασυγκρότηση και την κοινωνική συνοχή.
Σήμερα πιά, καθώς οι ενδοτικές πολιτικές προς την Τουρκία έχουν απαξιωθεί ενώ αυτή εντατικά πολεμοχαρώς απειλεί τον ελληνισμό, καθώς οι ιδεολογίες και η «αλληλεγγύη» έχουν αποκαλυφθεί ως μπερντέδες παντοειδούς λαθρεμπορίας και κερδοσκοπίας, καθώς τα όποια δανεικά επιβαρύνουν το δομικό και θεμελιώδες πρόβλημα επιβίωσης της ελληνικής κοινωνίας, απαιτείται απάντηση: ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ 2021;
Στον Έβρο και στον covid-19 δώσαμε λύσεις και απαντήσεις.
Νίκος Καραβαζάκης

https://vimasaronikou.wordpress.com/2020/06/14/2021-%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%ce%ac%cf%86%ce%b9%ce%bf%cf%82/

Με τέτοιες μαγαρισιές στα σχολικά βιβλία θα τιμήσουμε τα 200 χρόνια από την αγιασμένη Επανάσταση του ’21;*






Αγαπητά Μέλη - Αγαπητοί φίλοι,

 Καλημέρα σε όλους!

1. Με τέτοιες μαγαρισιές στα σχολικά βιβλία θα τιμήσουμε τα 200 χρόνια από την αγιασμένη Επανάσταση του ’21;*
«Νοστιμίζει το σέλινο την φασολάδα και στην μέση δύο λάμδα φοράει πατρίδα μας η Ελλάδα»!!!
Αυτό το αξιοθρήνητο και κρανιοκενές σχόλιο δεν το διαβάζεις σε κείμενο θεατρικής επιθεώρησης, ελαφρολαϊκού τύπου, αλλά σε βιβλίο Γλώσσας της Β’ δημοτικού. (Τετράδιο εργασιών, α’ τεύχος, σελ. 43). Και στην σελίδα 76 του βιβλίου Γλώσσας α’ τεύχος της ίδιας τάξης και πάλι, προς εμπέδωση προφανώς, επαναλαμβάνεται η δηλητηριώδης απρέπεια κατά του εθνικού μας ονόματος σε κείμενο με τίτλο «Στη Χωχαρούπα». «Καλώς τους φίλους απ’ την Ελλάδα, που ‘χει την Κρήτη και την Λευκάδα κι ο κόσμος τρώει φασολάδα και πάει βαρκάδα στη φεγγαράδα». Οπότε το 7χρονο Ελληνόπουλο που έρχεται στο σχολείο «για να γιομίζη προκοπή κι αρετή», κατά τον πατριδοφύλακα Μακρυγιάννη- σχολείο το οποίο έπρεπε να είναι θεματοφύλακας των τιμαλφών αξιών του έθνους και θύλακας αντιστάσεως στην απροκάλυπτη πια επίθεση κατά της συνταγματικής διάταξης που προβλέπει «την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης» – το αποσβολωμένο, λοιπόν, Ελληνόπουλο, μαθαίνει ότι ζει στην χώρα της φασολάδας, της Ελλάδας, κατά την αξιοθρήνητη ομοιοκαταληξίας τους. (Να σημειώσω παρενθετικώς κάτι. Όλοι οι επιστήμονες που ασχολούνται με την γλώσσα και την διδακτική της, γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν αθώα παραμυθάκια και χαζοχαρούμενες, αδιάφορες παραπομπές στα σχολικά βιβλία, αλλά ότι κάθε κείμενο, ακόμη και ένα πρόβλημα μαθηματικών προάγει συγκεκριμένες αξίες και στάσεις ζωής).
Θα γιορτάσουμε του χρόνου τα 200 χρόνια από την έναρξη της αγιασμένης Επανάστασης του ’21, την εθνική μας παλιγγενεσία. Συστάθηκε από τον ίδιο τον πρωθυπουργό μια επιτροπή, της οποίας προΐσταται η κ. Γιάννα Αγγελοπούλου. Προφανώς το κριτήριο ήταν οι… μνημειώδεις εκδόσεις της για την συγκεκριμένη ιστορική περίοδο και η διεθνούς ακτινοβολίας προσφορά της στην ανάδειξη του ελληνικού πολιτισμού. Φάνηκε αυτό στο παραδαλοειδές πανηγύρι των λεγόμενων Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, που ακόμη το πληρώνουμε. Η επιτροπή στελεχώθηκε από πρόσωπα που, στην πλειονότητά τους, το μόνο διαπιστευτήριό τους είναι ο ελληνοκτόνος προοδευτισμός. Ο θεσμός των πανεπιστημιακών τύπου Ρεπούση που μας οδήγησαν στην αποσύνθεση της Παιδείας. 
Ήδη ένας εξ αυτών, ονόματι Χατζής, δημοσίευσε τις έντυπες κουτσουλιές του, παρουσιάζοντας τον Καποδίστρια ως δικτάτορα και τον Καραϊσκάκη ως περίπου αλιτήριο και ανάξιο λόγου.
Ερωτώ όμως: τι αξία έχουν οι γιορτές και οι εκδηλώσεις για το κοσμοϊστορικό «Εικοσιένα», όταν στα κρισιμότερα βιβλία του κράτους, αυτά που περιέχουν την επίσημη θέση της πολιτείας για ένα ιστορικό γεγονός, τα σχολικά βιβλία, το ένδοξο ’21, γελοιοποιείται, συκοφαντείται και διαστρεβλώνεται; Το καλύτερο και εντιμότερο μνημόσυνο για την ηρωική γενιά που μας απελευθέρωσε από την τουρκική φρίκη, θα ήταν να πεταχτούν κλωτσηδόν από τα βιβλία Γλώσσας των παιδιών όλες οι αντεθνικές μαγαρισιές και οι νεοταξικές θεωρίες.
(Δύο είναι βασικές θεωρίες της νεοταξικής διανόησης, που καταδυναστεύουν Πατρίδα και Παιδεία.
Η πρώτη είναι ότι το κράτος προηγείται του έθνους, είναι, δηλαδή, το έθνος κατασκευή του κράτους – συγκεκριμένα της αστικής τάξης που δημιούργησε το κράτος. Ως κατασκευή ή «επινόηση» πρέπει να εξετάζεται επομένως και η «εθνική» ιστορία.
Η δεύτερη, ότι το κράτος ως δημιούργημα μιας κυρίαρχης ομάδας που μπορεί να περιέχει στοιχεία αποκλεισμού των άλλων, μισαλλοδοξίας και ολοκληρωτισμού, δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις σημερινές απαιτήσεις της παγκοσμιοποίησης και του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της κοινωνίας (εξαιτίας της παρουσίας και των λαθρομεταναστών) και πρέπει να εγκαταλείψει την «εθνική» του βάση. Με λίγα λόγια η Ελλάδα είναι απλώς η χώρα της…φασολάδας).
Επανέρχομαι στο υβριστικό περιεχόμενο των βιβλίων για το ’21. Μια αληθινή «δόξα, τιμή και προσκύνησις» των ηρώων θα ήταν να γίνει μια επιτροπή η οποία θα ελέγξει τα βιβλία Γλώσσας όλων των σχολικών βαθμίδων και θα εκπαραθυρώσει βλάσφημες κυριολεκτικά αναφορές όπως:
Στην Νεοελληνική Γλώσσα Α´ Γυμνασίου (σ. 82-83) περιέχεται κείμενο -αφιέρωμα στο ᾽21 με τίτλο «Η παράσταση». Αντιγράφω ένα απόσπασμα: «…τότε ο Βαγγελάκης που έκανε τον Μπότσαρη και τον στένευε η στολή του, έσκυψε να πάρει τα τσαρούχια μου να μου τα δώσει και φάνηκε το σώβρακό του και τα κορίτσια έβαλαν τα γέλια κι εκείνος τα κλάματα…
Καί ο κύριος διευθυντής… άρχισε να φωνάζει:
– Ζήτω η 25η Μαρτίου! και είπε «και του χρόνου» κι όλοι σηκώσαμε τα χέρια μπροστά και είπαμε και ζήτω κι η κυρία Ουρανία φώναξε πάλι προσοχή! και σταθήκαμε όλοι προσοχή και τραγουδήσαμε τον εθνικό ύμνο και γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει πατέρα; και φύγαμε να πάμε σπίτι μας να φάμε σκορδαλιά για το καλό της ημέρας, να κοιμηθούμε, να ξυπνήσουμε, να βάλουμε τα καλά μας και να πάμε να πούμε χρόνια πολλά του Βαγγελάκη που είχε την εθνική εορτή του».
(Σε τέτοια αξιοθρήνητη γλώσσα γραμμένο το κείμενο – «σπασμένα ελληνικά»!! Και στην ίδια σελίδα, αντί να μπει μια εικόνα του ᾽21, όπως για παράδειγμα η «Έξοδος», παρεισέφρησε διαφήμιση για το ερεβοειδές κινηματογραφικό έργο «Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών»!!).
Το ίδιο χλευαστικό και ανίερο ύφος συναντούμε και στο «Τετράδιο Εργασιών» Νεοελληνικής Γλώσσας της Β´ Γυμνασίου (σ. 35). Κείμενο με τίτλο «Αρχίζουμε πρόβες για την εθνική γιορτή». Αντιγράφω και από αυτό το κουρελούργημα ένα απόσπασμα (τα αποσπάσματα ενίοτε είναι και… εκτελεστικά! «Εκτελούν» και μαγαρίζουν ανυποψίαστες, αθώες παιδικές ψυχές!).
«Τέλεια! Σήμερα στο μάθημα της μουσικής ήταν τέλεια! Γιατί από αύριο αρχίζουμε πρόβες για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου. Θα κάνουμε πρόβες με τη χορωδία, θα χάνουμε μαθήματα! Έχουμε μια κάπως μικρή χορωδία στο σχολείο, καμιά τριανταριά άτομα και έχει πλάκα. Το ρεπερτόριο θα ‘ναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δώσ᾽ του… Από τώρα ονειρεύομαι τις ώρες μαθημάτων που θα χαθούν στις πρόβες. Και η καλλιτεχνικού, η Βαφιώτη, μας λέει ότι θέλει μια ομάδα να σχεδιάσει κάτι σκηνικά και κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες. Μέσα! Υπολογίζω κι άλλες χαμένες ώρες μαθημάτων…».
Στα δε «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» της Γ´ Γυμνασίου, στις σ. 46-48, συμπεριέλαβαν και ένα απόσπασμα από τα Απομνημονεύματα του στρατηγού Μακρυγιάννη. Και λες «δόξα σοι ο Θεός»!
Όμως… από το ακατέργαστο αυτό διαμάντι, εντόπισαν -οι τυμπανιαίοι αποφοράς πατριδομάχοι- το σημείο όπου ο Μακρυγιάννης γράφει κάτι εναντίον του Κολοκοτρώνη: «Οι άρχοντές μας, οι αρχηγοί μας έγιναν «Εκλαμπρότατοι»… έγινε ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι συγγενείς και φίλοι, πλούσιοι από γες (χωράφια), αργαστήρια, μύλους… Όταν ο Κολοκοτρώνης και οι σύντροφοί του ήρθαν από τη Ζάκυνθο, δεν είχαν ούτε σπιθαμή γης…».
Ο Μακρυγιάννης σε άλλα πενήντα σημεία επαινεί τον Κολοκοτρώνη, αλλά αυτό έπρεπε να επιλεχθεί! Γιατί; Για να μειώσουν τους ήρωες, να τους ευτελίσουν! Ο ήρωας, όπως και ο άγιος, που πολλές φορές στην ιστορία μας ταυτίζονται, είναι «επικίνδυνα» πρότυπα για τους νέους!! Ο δειλός και πειθήνιος νεοραγιάς των Μνημονίων είναι προτιμότερος. Μιλάμε σήμερα όλοι μας για κρίση. Όμως η πραγματική κρίση, αυτή που θα κρίνει και το μέλλον μας, ως λαού ιστορικού, συμβαίνει μες στις σχολικές αίθουσες!!
Η νέα Τουρκοκρατία, μέσω της Εκπαίδευσης και των αδιάφορων δασκάλων και καθηγητών -υπάρχει πάντοτε η «μαγιά» – ανατρέφει τους Γενίτσαρους του μέλλοντος, του πολύ κοντινού μας!! Εσχάτη ώρα εστί, «να μιλήσουμε, να ’νεργήσουμε κι ό,τι θέλουν ας μας κάμουν».
«Αν η παρούσα γενεά δεν ενδυναμωθεί από ανθρώπους μορφωμένους εν καλή διδασκαλία και μάλιστα προς τον κανόνα της αγίας ημών πίστεως και των ηθών μας, θα είναι δυσοίωνο το μέλλον της Ελλάδος και η διακυβέρνησίς της αδύνατη» έγραφε σε επιστολή του προς τον Μισαήλ Αποστολίδη ο πρώτος και τελευταίος Ορθόδοξος Ρωμιός Κυβερνήτης της πατρίδας μας, Ιωάννης Καποδίστριας (Ιω. Τσάγκα, Η ορθόδοξη χριστιανική αγωγή στο εκπαιδευτικό έργο του Ιωάννη Καποδίστρια, εκδ. «Κυριακίδη», σ. 174).
Επαναλαμβάνω με τέτοια κείμενα, ψήγματα παρουσίασα, καμμιά «δράση» δεν πρόκειται να τιμήσει «τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά». Είναι υποκρισία χειρίστου είδους και ασέβεια να στήνονται γιορτές και πανηγύρια για τους ήρωες και από την άλλη να μαγαρίζεται η ιερή τους μνήμη στα σχολεία με τέτοια τρισάθλια κουρελουργήματα.
*Δημήτρης Νατσιός - δάσκαλος-Κιλκίς – Μέλος ΙΗΑ
*INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION -https://professors-phds.com/2020/06/13/25468/

2. Ο «ΣΚΑΙ» καθημερινά, από τις πέντε παρά δέκα το απόγευμα μέχρι τις οκτώ παρά δέκα το βράδυ, με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτών για ειδήσεις στην νοηματική γλώσσα, θα μεταδίδει εκπομπές μόνο στην τουρκική γλώσσα*.
ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ: Ελλάδα και Τουρκία σε επικίνδυνη καμπή αλλά κάποιοι βλέπουν ακόμα Αλί, Αρζού και … Σανέμ!
OI ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ 8-12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020
Την εβδομάδα 8-12 Ιουνίου 2020 γνωστοποιήθηκε η απόφαση του ΣΚΑΙ να σταματήσει την μετάδοση της σειράς «Ο Γιατρός» στην βραδινή ζώνη υψηλής ακροαματικότητας.
Αντί αυτού, από την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020, ο ΣΚΑΙ αποφάσισε να τροποποιήσει και το απογευματινό πρόγραμμα του, μεταδίδοντας την συνέχεια της παλιάς σειράς «Φτερωτός Θεός» σε μεγαλύτερη διάρκεια καθώς και επαναλήψεις της σειράς «Γιατρός» με επεισόδια που μεταδόθηκαν παλαιότερα.
Πρακτικά ο ΣΚΑΙ καθημερινά, από τις πέντε παρά δέκα το απόγευμα μέχρι τις οκτώ παρά δέκα το βράδυ, με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτών για ειδήσεις στην νοηματική γλώσσα, θα μεταδίδει εκπομπές μόνο στην τουρκική γλώσσα.
Οι εκπομπές αυτές αποτελούν τουρκικές τηλεοπτικές σειρές που έχουν στόχο την διείσδυση στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατών και στην δημιουργία συνειδητής ή υποσυνείδητης συμπάθειας, καλλιεργώντας συστηματικά μια ανύπαρκτη πλην όμως ιδανική εικόνα της Τουρκίας σαν μια μεγάλη, πλούσια και πολύ ισχυρή χώρα με μια τέλεια, ηθική κοινωνία που (μεταξύ πολλών άλλων) δεν πίνει, δεν καπνίζει, σέβεται την οικογένεια με θρησκευτική ευλάβεια και έχει σαν ύψιστο σύμβολο την πανταχού παρούσα τουρκική σημαία.
Η τουρκική προπαγάνδα μέσα από την μετάδοση των σειρών αυτών έφτασε στο σημείο να επιδεικνύει στο ανυποψίαστο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό την σημαία του ψευδοκράτους – μαριονέτα που εγκατέστησαν οι Τούρκοι στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Tηλεόραση του μη κερδοσκοπικού, μη κυβερνητικού και μη κομματικού οργανισμού «International Hellenic Association» θα συνεχίσει να καταγράφει κάθε εβδομάδα τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τα χρήματα των πελατών τους για να υποστηρίξουν την τουρκική προπαγάνδα και τον πολιτιστικό εκτουρκισμό του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού, μέσα από τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την Ελληνική τηλεόραση.
Την εβδομάδα 8-12 Ιουνίου 2020 εκατόν δέκα εννέα εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 445 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.
Από αυτές, τέσσερις επιχειρήσεις αναδείχθηκαν «Χρυσοί Χορηγοί» της εβδομάδος 8-12 Ιουνίου 2020, με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης:
Κάνουμε και πάλι έκκληση στις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.
Πρέπει επιτέλους και οι επιχειρήσεις αυτές να καταλάβουν πως υπάρχουν πάρα πολλές άλλες τηλεοπτικές εκπομπές ανάλογης ή και υψηλότερης τηλεθέασης από τις οποίες μπορούν να μεταδίδουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα, χωρίς να προκαλούν το σύνολο των ευαισθητοποιημένων πελατών τους και μάλιστα τώρα που η χώρα μας απειλείται ευθέως από τους επικίνδυνους ισλαμιστές της Τουρκίας.
Είναι πραγματικά λυπηρό να παρακολουθούμε καθημερινά την ραγδαία συρρίκνωση των περιθωρίων ειρηνικής αντιμετώπισης των νέο – οθωμανικών φαντασιώσεων του χιλτερικού κακέκτυπου της σημερινής Τουρκίας και εμείς να παρακολουθούμε αμέριμνοι την καθημερινή της προπαγάνδα, να την πληρώνουμε και από πάνω από την τσέπη μας, προκειμένου ελάχιστοι καναλάρχες να αποκομίζουν κέρδη!
Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης για την εβδομάδα 8 έως και 12 Ιουνίου 2020:
Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020 : https://professors-phds.com/23084-2/

 
International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com
*Πηγή: International Hellenic Association : https://professors-phds.com/2020/06/14/25481/


Γεώργιος Απ. Παυλάκος
Γεν. Γραμματέας ΟΔΕΓ

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Tηλ.: 210 7718077 - κιν.: 697 3309925
Φαραντάτων 31 - 115 27 Αθήνα
Ηλ-διεύθυνση : odeg@otenet.gr
Ιστότοπος : www.odeg.gr
Φ/Β: https://goo.gl/uGZM4B

Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ - ...ο Πλάτων θεωρεί δυνατή τη συγκρότηση παρόμοιας και σε άλλες χώρες έχοντας πρότυπο την πολιτεία του.


Ο υπότιτλος ΄΄περι δικαίου'' δεν υπάρχει από όλα τα χειρόγραφα.
Ο Θράσυλλος γραμματικός και αστρονόμος της αυλής του Τιβέριου ( Ρωμαίος αυτοκράτωρ την εποχή του Χριστού  ( 14-36 μ.χ. ) στην ταξινόμησή του που διεσώθη ( από τον Διογένη τον Λαέρτιο ( 111,56 ) μας δίνει τον υπότιτλο αυτόν ''περι δικαίου'' μαζί με την χαρακτηριστική ένδειξη ''πολιτικός''
Παρ`όλο ότι ο Θράσυλλος αποδίδει τους υπότιτλους αυτούς στον Πλάτωνα το πιθανότερο είναι ότι οι υπότιτλοι θα προστέθηκαν ύστερα από τη διατακτική ταξινόμηση που έγινε στην Αλεξάνδρεια επάνω στα πλατωνικά συγγράμματα υπό την καθοδήγηση του Αριστοφάνους του Βυζαντίου.
Η ύπαρξη και των δύο τίτλων ''πολιτεια περί δικαίου'' μπορεί να δικαιολογηθεί με την αντίληψη ότι κάθε αληθινή πολιτεία πρέπει να είναι στηριγμένη επάνω στο δίκαιο ή αντιθέτως το δίκαιο μόνο μέσα στην ορθή πολιτεία μπορεί να υπάρξει.
Ο Πλάτων γράφοντας στην προχωρημένη του ηλικία τον Τιμαίο και τον Κριτία έχει την πρόθεση να δώσει κάποια καινούργια αληθινή μυθολογία προς αντικατάσταση της παλαιάς θεολογικής και ηρωικής παράδοσης. ( Μήπως το ίδιο δεν θα κάνει και ο Χριστός αργότερα;)
Η καινούργια μυθολογικά παράδοση θα έχει την αποστολή να δώσει την εξεικόνιση των παλαιών πολεμικών άθλων των κατοίκων της Αττικής, όπως μπορεί να τη συλλάβει η σκέψη της φιλοσοφίας.
Επειδή πρόκειται για την αντικατάσταση της θεολογικής παράδοσης στη θέση της θεογονίας στέκεται ο Δημιουργός του Τιμαίου μαζί με τους άλλους Θεούς και στη θέση των παλαιών ηρώων τοποθετούνται οι φύλακες αναθρεμένοι μα την παιδεία των φιλοσόφων φυλάκων της πολιτείας. Πρόκειται λοιπόν να παρουσιαστεί το παρελθόν φωτισμένο κάτω από το φως της ιδανικής αλήθειας.

Η εποχή του διαλόγου είναι το 411 μ.χ.ένα έτος με ζωηρή πολιτική κίνηση εξ αιτίας της μεταπολίτευσης και της εξαιρετικής θέσης που αρχίζει να παίρνει για την Αθηναϊκή πολιτεία ο Αλκιβιάδης.
Το ζητούμενο θέμα εκείνης της εποχής ήταν η ''πατριος πολιτεία''. Ο Πλάτων τα έζησε αυτά πολύ ζωηρά, αφού θα ήταν τότε στην εφηβική του ηλικία.
Στο διάλογο της πολιτείας έλαβαν μέρος ενεργό εφτά πρόσωπα: Σωκράτης, Γλαύκων, Αδείμαντος, Κέφαλος, Πολέμαχος, Θρασύμαχος, Κλειτοφών. ( Είναι σύμπτωση άραγε που και στην περίπτωση του Χριστού οι μαθητές που έμειναν στα Ιεροσόλυμα ήταν εφτά;  Στέφανος, Φίλιππος, Πρόχορος, Νικάνορας, Παρμενάς, Νικόλαος ( Πράξ, Αποστ, 6. 7, )
Ως πρόσωπα που παρακολουθούν είναι: ο Λυσίας, ο Ευθύδημος, ο Χαραντίδης, ο Νικήρατος ( και εδώ άλλη μία σύμπτωση με αυτούς που παρακολουθούν τον Χριστό στις διδασκαλίες του, οι Ανδρέας, Πέτρος, Ιάκωβος, Ιούδας ( Ιωάν. 1. 35-44. )
Ο Γλαύκων και ο Αδείμαντος είναι αδελφοί του Πλάτωνα και ζωγραφίζονται με συμπάθεια και αγάπη από τον αδελφό τους ( ακόμη μία σύμπτωση: Ανδρέας, Πέτρος, και ο άλλος μαθητής.... είναι αδέλφια ( Ιωάν 1. 40, )
Για τον Πλάτωνα η ιδιωτική αποταμίευση των φυλάκων είναι αφορμή διαφθοράς της πολιτείας γι` αυτό κανένας τους δεν μπορεί να έχει δικό του Ταμείο ( το ίδιο έκαναν και οι αυτοαποκαλούμενοι απόστολοι Ιουδαίοι, που θέλανε τον Χριστό μεσσία.... ( Πραξ. Αποστ. 4. 32-37 )
Ο Νόμος της πολιτείας δεν επιτρέπει επίσης να υπάρχουν δούλοι ελληνικής καταγωγής, δεν υπάρχει όμως καμία διάταξη που να καθιερώνει την δουλεία, απλά διατηρείται ο θεσμός από την παράδοση.
Ο Πλάτων δεν θέλει να κόψει κάθε δεσμό με τη θρησκευτική παράδοση, αποφεύγει όμως την παλαιά θεοφοβούμενη κατάσταση.
Πρόδρομοι του Πλάτωνος στον Πανελληνισμού είναι ο Καλλικρατίδας και ο Κίμων τον οποίο ο Κρατίνος χαρακτήρισε ''Πανελλήνων Πρόμος''.
Η πόλις των φιλοσόφων δεν παύει να είναι Ελληνική παρ`όλο ότι ο Πλάτων θεωρεί δυνατή τη συγκρότηση παρόμοιας και σε άλλες χώρες έχοντας πρότυπο την πολιτεία του.

Τέλος θα αναφέρω και ένα σημείο της ομιλίας του Σωκράτη που μας θυμίζει πολύ έντονα τα λόγια του Χριστού.  ''όσο για μένα, δεν περιαυτολογώ για το δαιμόνιο μου ( δαίμων, είναι η θεϊκή δύναμη που σε καθοδηγεί ) γιατί παρόμοιο δεν έτυχε σε κανέναν ως τώρα και αυτούς τους λίγους που γεύονται ή γεύτηκαν το τι γλυκό και μακάριο πράγμα είναι η φιλοσοφία και είδαν από την άλλη μεριά τη μανία του όχλου οι οποίοι δεν κάνουν τίποτε σωστό και λογικό στην πολιτική ούτε βρίσκονται σύμμαχοι να πάει μαζί τους για την υπεράσπιση της δικαιοσύνης δίχως κίνδυνο της ζωής του. Και αυτός ο δίκαιος που θα βρεθεί ανάμεσά τους σαν άνθρωπος που έπεσε μέσα σε άγρια θηρία και που αυτός δεν θέλει να συμμετάσχει στις αδικίες των, ούτε όμως είναι δυνατό να αντισταθεί μόνος σε τόσους αγρίους και έτσι κι αυτός θα χαθεί άδικα πριν να προσφέρει τίποτε ούτε στην πατρίδα του ούτε στους φίλους του... (πολιτεία 495 ).  ( Τα ίδια έπαθε και ο Χριστός του ευαγγελίου... Λουκάς 23. 28, ). 
Όσο διαβάζει κανείς την πολιτεία του Πλάτωνα τόσο περισσότερο κατανοεί την τεράστια δύναμη του Σωκρατικού πνεύματος.  Προσέξτε πόσο ταιριάζει το παρακάτω κεφάλαιο της πολιτείας ''περι διοικήσεως'' με τη σημερινή μας κατάσταση στην Ελλάδα, ( Πολιτεία 521 ) ''Έτσι είναι φίλε μου αν κατορθώσεις να εξασφαλίσεις σε κείνους που είναι φτιαγμένοι για την εξουσία ένα είδος ζωής προτιμότερο από την εξάσκηση της εξουσίας, τότε θα μπορέσεις να έχεις και μια καλά κυβερνημένη πολιτεία, γιατί σ`αυτήν θα είναι μονάχα άρχοντες οι πραγματικοί πλούσιοι, όχι σε χρυσάφι, αλλά σε αρετή και σοφία, που είναι ο αληθινός πλούτος για τον ευδαίμονα άνθρωπο.
Άν όμως φτωχοί και πεινασμένοι χωρίς ψυχικά αγαθά, κυνηγούν την εξουσία με σκοπό να αρπάξουν από το δημόσιο ότι λείπει από αυτούς, τίποτε δεν θα κάνεις γιατί εκεί που θα πολεμούν μεταξύ τους ποιος να πρωτοπάρει την εξουσία, ο εμφύλιος αυτός πόλεμος εξολοθρεύει και αυτούς τους ίδιους και όλη την Πολιτεία !! ( Η Ελλάδα του σήμερα... )

τέλος Α` βιβλίου
npazaitis@hotmail.com

https://twitter.com/PAZAITIS
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Ο Σωκράτης στην απολογία του έλεγε: «Ω Αθηναίοι, σ' όλη σας τη ζωή θα κοιμάστε. Με καταδικάζετε σε θάνατο εμένα που κατάφερνα να σας ξυπνώ από τον ύπνο του σκοταδιού. Θα κοιμάστε μέχρι που να σας λυπηθεί ο Θεός και να στείλει σ' εσάς Εκείνον, που θα σας ξυπνήσει πραγματικά.». (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτη, 31 Α)
Ο Πλάτων είχε γράψει στο βιβλίο του «Νόμος και Επινομείς»: «Ο Δίκαιος χωρίς να έχει αδικήσει θα μαστιγωθεί, θα δαρεί και τέλος θα σταυρωθεί.».
«Θα απογυμνωθεί απ' όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι ήταν εκ φύσεως αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας, αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι Δίκαιος θα θεωρείται άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο Δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί. Και από τις πολλές πληγές στο πρόσωπό Του θα κοκκινίσουν και θα φλογισθούν τα μάτια Του και στα τελευταία Του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε υψηλό ξύλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο, αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει» Πολιτεία Πλάτωνα (B, V , 362).