Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020
Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020
Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ’’ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ’’
Γράφει ο Γεώργιος Κοσμόπουλος
Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ’’ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ’’
ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ, ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ. - ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Επί Βυζαντίου η εκκλησία ήταν ο απηνής διώκτης του Ελληνισμού, τύραννος και δήμιος μαζί, αφού έκλεισε όλες τις φιλοσοφικές σχολές και καταδίωκε τους φιλοσόφους ή τους εκτελούσε.
Ο γιος του Κωνσταντίνου o Κωνστάντιος, θέσπισε νόμους και επέβαλε την
ποινή θανάτου, όχι μόνο στους Έλληνες διανοούμενους αλλά και στους
Ελληνίζοντας Χριστιανούς.
Ο Ιουστινιανός «ο ανθρωπόμορφος δαίμονας» κατά τον βιογράφο του
Προκόπιο έκλεισε το 526 την Ακαδημία του Πλάτωνα και καταδίκασε σε θάνατο χιλιάδες Έλληνες, γιατί ζητούσαν αποδείξεις για τις επεμβάσεις του «αγίου πνεύματος».
O Επίσκοπος Ιωάννης της Εφέσου με εντολή του Ιουστινιανού έσυρε στα δικαστήρια όλους τους Έλληνες λογίους και τους Ελληνίζοντας Χριστιανούς δήμευσε τις περιουσίες τους και έκαψε η γκρέμισε 99 Ελληνικά ιερά τα οποία είχαν διασωθεί. Όσοι αντιδρούσαν τους σκότωναν με ρόπαλο για να σκοτωθεί και ο διάβολος που είχαν μέσα τους (Γ. Κορδάτος και Ι. Μαλάλας). Ας μην ξεχνάμε ότι οι πρώτοι επίσκοποι ήσαν άνθρωποι μισαλλόδοξοι, άξεστοι, μπεκρήδες και αγράμματοι.
Η Ζ’ οικουμενική Σύνοδος συνήλθε στη Νίκαια της Βιθυνίας το 787 μ.Χ. αφόρισε την Ελληνική φιλοσοφία και όλους τους φιλοσόφους και
αποφάσισε ότι όποιος κληρικός κατέχει Ελληνικά συγγράμματα θα καθαιρείται και εάν είναι λαϊκός θα αφορίζεται (κανόνας Θ’) Πολλοί Έλληνες για να μην σβήσει ο Ελληνικός πολιτισμός, δημιούργησαν κρυφά σχολεία και με κίνδυνο της ζωής τους δίδασκαν στα Ελληνόπουλα φιλοσοφία και τους θησαυρούς της πνευματικής τους κληρονομιάς,. Από την προσφορά αυτών των κρυφών σχολείων επεβίωσε ο Ελληνισμός από την Εβραιοχριστιανική λαίλαπα.
Το 1070 ο πατριάρχης Ιωάννης Η’ ο Ξιφιλίνος, αντέδρασε με ανθελληνική
εμπάθεια και απαγόρευσε κάθε μελέτη της Ελληνικής φιλοσοφίας, την οποία προηγουμένως είχαν αφορίσει οι Οικουμενικοί Σύνοδοι.
Το 1080 ο πατριάρχης Ευστράτιος αφόρισε τον Πλάτωνα, την Ελληνική
φιλοσοφία και όσους την διάβαζαν.
Το 1351 ο Νικηφόρος Γρηγοράς καταδικάστηκε από την Σύνοδο
Κωνσταντινούπολης γιατί έγραψε ότι ούτε ένας πατριάρχης δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά (Ιστορία Βυζαντινής αυτοκρατορίας, Α. Βασίλιεφ).
Το 1453 ο πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος, εξέδωσε την αποτρόπαια
εγκύκλιό του, όπου καθόριζε ακόμα και το είδος των βασανιστηρίων και τον τρόπο θανάτωσης εκείνων που εμμένοντας στις απόψεις τους, συνέχιζαν να μελετούν την Ελληνική φιλοσοφία.
Το 1658 ο πατριάρχης Γαβριήλ που είχε αγοράσει σε δημοπρασία τον πατριαρχικό θρόνο από τον Σουλτάνο, καθαιρέθηκε μέσα σε δύο μήνες, λόγω αγραμματοσύνης αφού ούτε την ακολουθία ενός γάμου δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά (Πολιτική ιστορία Ελληνικής Επανάστασης, Π. Πιπινέλης).
Μέγας διωγμός εγένωτο των Ελλήνων. Κατέκαψαν τα βιβλία τους, εικόνες
και αγάλματα των μισερών θεών τους καταστράφηκαν. Οι εγγράμματοι Έλληνες απαγορευόταν να έχουν θέσεις σε κρατικές υπηρεσίες (Ι. Μαλάλας).
Η κατάπτωση του Βυζαντίου και του κλήρου διατηρούσε την αμάθεια και
χάλκευε τα δεσμά της δουλείας (Ελληνική Νομαρχία).
Οι περισσότεροι αυτοκράτορες και πατριάρχες ήταν εβραίοι ή
κρυπτοεβραίοι ή άνθρωποι των Εβραίων (Εβραίος ιστορικός Μιχαήλ Τουδέλα).
ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
Ο μύθος του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού και της ύπαρξης κρυφών σχολείων κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας έγινε μετά το 1821 και κατά την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους
Είναι γνωστό ότι κατά την τουρκοκρατία (Οθωμανοκρατία
είναι το σωστό μια και τούρκοι δεν υπήρξαν εκείνη την εποχή) λειτουργούσαν ελεύθερα εκατοντάδες Ελληνικά σχολεία.
Ας δούμε μερικά ιστορικά κείμενα διακεκριμένων συγγραφέων.
Το κρυφό σχολείο είναι μεγάλο ψέμα (Σάθας, Μεσαιωνική Βιβλιοθήκη).
Οι Οθωμανοί θεωρούσαν τους μορφωμένους Έλληνες ανεκτίμητο κεφάλαιο και τους χρησιμοποιούσαν για πρέσβεις, δασκάλους, γιατρούς και εμπόρους, για να επανδρώνουν τις διοικητικές θέσεις των υπηρεσιών τους. Αυτή η χρησιμοποίηση των Ελλήνων και των Ελληνιζόντων δημιούργησε ζηλόφθονες καταστάσεις στην εκκλησία η οποία τους καταδίωκε με μίσος και χαφιεδισμό.
Η Αθωνιάδα σχολή που λειτουργούσε στο Άγιο Όρος από τον 11ον αιώνα δεν έκλεισε από επέμβαση των Τούρκων, αλλά «από τις καλογερίστικες μηχανορραφίες που γινόταν πρόξενοι σκανδάλων» γράφει ο Σάθας.
Κατά το έτος 1600, δηλαδή 150 χρόνια μετά την άλωση του 1453, στην
Οθωμανοκρατούμενη χώρας μας υπήρχαν πάρα πολλές σχολές η ύπαρξη των οποίων και μόνο καταρρίπτει τον μύθο του κρυφού σχολείου.
Οι εκατοντάδες φανερές Δημόσιες σχολές που λειτουργούσαν στην Ελλάδα την εποχή εκείνη δεν δικαιολογούν την ύπαρξη κρυφών σχολείων στην περίοδο της Τουρκοκρατίας.
Οι φανερές σχολές που λειτουργούσαν εκείνη την εποχή στην Ελλάδα κατ’ ευφημισμό των «κρυφών σχολείων» κατά γεωγραφικά διαμερίσματα ήταν οι εξής:
1. Στην περιοχή της Ηπείρου υπήρχαν 3 φανερές σχολές η των Ιωαννίνων, η των Ζαγοροχωρίων και του Μετσόβου.
2. Στην περιοχή της Θεσσαλίας υπήρχαν 6 φανερές σχολές η των Τρικάλων, Καλαμπάκας, Τιρνάβου, Τσαριτσάνης, Αμπελακίων και Ζαγοράς.
3. Στην περιοχή της Μακεδονίας υπήρχαν 7 φανερές σχολές οι της
Θεσσαλονίκης, Βέροιας, Σιατίστης, Μοσχοπόλεως, Κοζάνης, Σερρών και Αγίου Όρους.
4. Στην περιοχή της Θράκης υπήρχαν 3 φανερές σχολές η της
Αδριανουπόλεως, Φιλιππουπόλεως και Βελεσών.
5. Στην περιοχή της Πελοποννήσου υπήρχαν 5 φανερές σχολές η του
Ναυπλίου, Πατρών, Τριπόλεως, Δημητσάνας και Καλαμάτας.
6. Στην Στερεά Ελλάδα υπήρχαν 12 φανερές σχολές η των Αθηνών, Θηβών, Λεβαδιάς, Λαμίας, Υπάτης, Βραγγιανών, Αγράφων, Καρπενησίου, Αμφίσσης, Σιγδίτσας, Μεσολογγίου και Άρτας.
7. Στα νησιά υπήρχαν 14 φανερές σχολές στην Νάξο, Σίφνου, Σκοπέλου,
Πάτμου, Μυτιλήνης, Σάμου, Ρόδου, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Χίου, Κυθήρων, Ηρακλείου και Κύπρου.
Νόμιμα και φανερά λειτουργούσαν επίσης δεκάδες τουλάχιστον 50 σχολές στην Ελλάδα και άλλες 14 φανερές ελληνικές σχολές στο «εξωτερικό».
Οι σχολές του εξωτερικού υπήρχαν στις περιοχές: Αλεξάνδρειας,
Ιεροσολύμων, Κωνσταντινουπόλεως, Τραπεζούντας, Σινώπης, Βενετίας, Λιβόρνου, Τεργέστης, Παρισίων, Μόσχας, Ιασίου, Τεργοβιτσίου, Βουκουρεστίου και Σινά.
(Πηγή: Η εκκλησία στον αγώνα της ελευθερίας 1453, Κ. Βοβολινής, 1953).
Στον κατάλογο αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε δεκάδες άλλων φανερών - (κρυφών) σχολείων που λειτουργούσαν στα διάφορα κεφαλοχώρια και τα εκατοντάδες σχολεία που…δήθεν ίδρυσε και λειτούργησε ο Κοσμάς ο Αιτωλός.
Ιστορικά κείμενα αποδείχνουν ότι οι Τούρκοι ποτέ δεν
απαγόρευσαν τα γράμματα, αλλά τα άφησαν ελεύθερα και τα βοηθούσαν όπως μπορούσαν.
Μάλιστα ο Άγγλος ιστορικός Φρέντερικ Ντάγκλας αναφέρει ότι ο Αλή Πασάς χρηματοδοτούσε τα σχολεία της περιοχής του βοηθούμενος και από πλούσιους Έλληνες του εξωτερικού και έδινε σαφείς εντολές στους επισκόπους να φροντίζουν τα σχολεία (Πηγή: Ταξίδια στη Νότιο Ελλάδα, Λ. Λέικ).
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο σουλτάνος καθαίρεσε τον πατριάρχη Άνθιμο
με φιρμάνι, τον οποίο χαρακτηρίζει ως «κακότροπο, ραδιούργο, φιλοχρήματο και αρχομανή που καταβρόχθιζε τα χρήματα που του έστελναν οι Έλληνες του εξωτερικού, για την παιδεία των Ελληνοπαίδων» (Πηγή: Σύγχρονη Ιστορία των Ελλήνων, Π. Καρολίδης).
Τι δίδασκαν όμως τα φανερά (κρυφά) σχολεία στους Έλληνες;
Η κάθε είδους διδακτέα ύλη καθοριζόταν αυστηρά από το Πατριαρχείο και
κατά κανόνα ήταν απόλυτα αυστηρά θρησκευτικού περιεχομένου.
Τονίζεται ότι τα μαθηματικά, η τριγωνομετρία και οι λογάριθμοι είχαν
αφοριστεί με Οικουμενική Σύνοδο (!).
Είναι άλλωστε ιστορικά γνωστό ότι το τυπογραφείο του Πατριαρχείου είχε
εντατική εργασία τυπώνοντας πλήθος από βιβλία θρησκευτικού
περιεχομένου. «To έτος 1819 ο πατριάρχης Γρηγόριο Ε' με εγκύκλιο
απαγορεύει να δίνονται αρχαιοελληνικά ονόματα στα βαπτιζόμενα Ελληνόπουλα. Τότε στον Πύργο της Ηλείας έκλεισε και το ιστορικό ’’ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ’’ επειδή ο δάσκαλος του ο Λυκούργος Κρεστενίτης κατηγορήθηκε ότι άλλαζε τα βαφτιστικά ονόματα των μαθητών του και τους έδινε Αρχαία Ελληνικά.
Ακόμη την περίοδο αυτή έκλεισε η Σχολή Οικονόμου στην Σμύρνη το 1819 γιατί ΑΦΟΡΙΣΤΗΚΕ από τον πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε (τον εθνομάρτυρα!). Ενδεικτικά αναφέρεται μάλιστα ότι αντέδρασαν οι Τούρκοι (sic) μια και αυτοί δεν ήθελαν να κλείσει η Σχόλη γιατί προμήθευε σε αυτούς επιστημονικό δυναμικό. Και τότε το πατριαρχείο έδιωξε όλους τους δασκάλους και τους κατήγγειλε (sic) στους τούρκους με την κατηγορία ότι αυτοί συνωμοτούσαν σε βάρος του Σουλτάνου (sic).
Η χυδαία αγέλη των καλόγερων, είδε με φθονερό μάτι την λειτουργία της
Σχολής αυτής γιατί όλοι οι εγγράμματοι εθεωρούντο όργανα του σατανά και ως υποκινητές της αθεΐας (Γράμμα του Κ. Κούμα στον Κοραή).
Η εκκλησία δεν έσωσε το Έθνος, στάθηκε λάμια μητριά.
Αγραμματοσύνη, σκοτάδι, δυστυχία. Δεν έχτισε κανένα σχολείο (Αλέξανδρος Πάλλης, Μπρουσός).
Η Ελληνική γλώσσα ουδέποτε απαγορεύτηκε από τους Τούρκους, αφού οι
περισσότερες κτήσεις της αυτοκρατορίας μιλούσαν Ελληνικά αλλά και οι ίδιοι μάθαιναν την Ελληνική γλώσσα. Ο Μωάμεθ Β καθιέρωσε επίσημα την Ελληνική γλώσσα σαν διπλωματική γλώσσα του κράτους του.
Σε κανένα απολύτως Ελληνικό ή Τουρκικό έγγραφο δεν γίνεται λόγος για
κρυφά σχολεία.
Δεν υπάρχει κανένα Τουρκικό διάταγμα που να απαγόρευε τα Ελληνικά
γράμματα (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών).
Κανένας Βεζίρης ή Αγιάννης δεν εμπόδισε την λειτουργία ή οικοδόμηση
σχολείου (Μανουήλ Γεδεών, μετά την Άλωση). Ο χοντροκομμένος αυτός μύθος δημιουργήθηκε από το παπαδαριό για να μην αποκαλυφθεί ο σκοτεινός ρόλος της εκκλησίας και η συνεργασία της με του Τούρκους.
Ο Ελληνικός κλήρος και οι επίσκοποι, στην πλειονότητά τους ήσαν
απαίδευτοι και αντέδρασαν στην απόφαση του πατριάρχη Ιερεμία να δημιουργήσει σχολεία και τυπογραφία στην Ελλάδα γιατί φοβόνταν ότι θα παραγκωνιστούν για την απαιδευσιά τους (Καταγγελία Λεόντιου Ευστρατίου προς Κρούσιο 1590). Ο Τουρκόφιλος πατριάρχης Γρηγόριος Ε, αφού αφόρισε την Ελληνική Επανάσταση το 1821 και τους ήρωές της, συνολικά έκανε ΠΕΝΤΕ αφορισμούς, μετά αφόρισε τις σχολές και τις επιστήμες διατάζοντας ότι όσα βιβλία δεν είναι σύμφωνα με την Ορθόδοξη πίστη να κατάσχονται και να καίγονται στην πυρά!
Οι μεγαλύτεροι εχθροί της ελευθερίας των Ελλήνων δεν ήταν οι Τούρκοι
αλλά οι κληρικοί και οι λαϊκοί του Φαναρίου (Ιστορία Ιονίων Νήσων,
Μαυρογιάννη).
Ο Ούγγρος Ε. Ζεσενί γράφει ότι «στην Χίο το 1819 κρατούσαν κρυφά τα
σχολεία, όχι από τους Τούρκους, αλλά από τον μητροπολίτη, ο οποίος πίστευε ότι τα γράμματα υπονομεύουν την πίστη».
Δεν έφταιγαν οι Τούρκοι γιατί δεν υπήρχαν ακόμα περισσότερα σχολεία αλλά οι πατριάρχες που εκμεταλλευόμενοι τα λεφτά που πρόσφεραν πλούσιοι ομογενείς για να κτιστούν σχολεία αυτοί τα καταβρόχθιζαν. Για να φαίνεται
δε ότι υπάρχουν πολλά σχολεία, οι ιερωμένοι, χρησιμοποιούσαν τους
νάρθηκες των εκκλησιών και τα κελιά των μοναστηριών.
Οι ιερωμένοι πολεμούσαν πάντα την Ελληνική παιδεία.
Αν ο Έλληνας είχε θρησκευτικές αμφιβολίες, αφοριζόταν (Λόρδος Βύρωνας).
ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Eνδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος
Πηγές
Διαδύκτιο- Εγκυκλοπαίδειες
ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ, ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ. - ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Επί Βυζαντίου η εκκλησία ήταν ο απηνής διώκτης του Ελληνισμού, τύραννος και δήμιος μαζί, αφού έκλεισε όλες τις φιλοσοφικές σχολές και καταδίωκε τους φιλοσόφους ή τους εκτελούσε.
Ο γιος του Κωνσταντίνου o Κωνστάντιος, θέσπισε νόμους και επέβαλε την
ποινή θανάτου, όχι μόνο στους Έλληνες διανοούμενους αλλά και στους
Ελληνίζοντας Χριστιανούς.
Ο Ιουστινιανός «ο ανθρωπόμορφος δαίμονας» κατά τον βιογράφο του
Προκόπιο έκλεισε το 526 την Ακαδημία του Πλάτωνα και καταδίκασε σε θάνατο χιλιάδες Έλληνες, γιατί ζητούσαν αποδείξεις για τις επεμβάσεις του «αγίου πνεύματος».
O Επίσκοπος Ιωάννης της Εφέσου με εντολή του Ιουστινιανού έσυρε στα δικαστήρια όλους τους Έλληνες λογίους και τους Ελληνίζοντας Χριστιανούς δήμευσε τις περιουσίες τους και έκαψε η γκρέμισε 99 Ελληνικά ιερά τα οποία είχαν διασωθεί. Όσοι αντιδρούσαν τους σκότωναν με ρόπαλο για να σκοτωθεί και ο διάβολος που είχαν μέσα τους (Γ. Κορδάτος και Ι. Μαλάλας). Ας μην ξεχνάμε ότι οι πρώτοι επίσκοποι ήσαν άνθρωποι μισαλλόδοξοι, άξεστοι, μπεκρήδες και αγράμματοι.
Η Ζ’ οικουμενική Σύνοδος συνήλθε στη Νίκαια της Βιθυνίας το 787 μ.Χ. αφόρισε την Ελληνική φιλοσοφία και όλους τους φιλοσόφους και
αποφάσισε ότι όποιος κληρικός κατέχει Ελληνικά συγγράμματα θα καθαιρείται και εάν είναι λαϊκός θα αφορίζεται (κανόνας Θ’) Πολλοί Έλληνες για να μην σβήσει ο Ελληνικός πολιτισμός, δημιούργησαν κρυφά σχολεία και με κίνδυνο της ζωής τους δίδασκαν στα Ελληνόπουλα φιλοσοφία και τους θησαυρούς της πνευματικής τους κληρονομιάς,. Από την προσφορά αυτών των κρυφών σχολείων επεβίωσε ο Ελληνισμός από την Εβραιοχριστιανική λαίλαπα.
Το 1070 ο πατριάρχης Ιωάννης Η’ ο Ξιφιλίνος, αντέδρασε με ανθελληνική
εμπάθεια και απαγόρευσε κάθε μελέτη της Ελληνικής φιλοσοφίας, την οποία προηγουμένως είχαν αφορίσει οι Οικουμενικοί Σύνοδοι.
Το 1080 ο πατριάρχης Ευστράτιος αφόρισε τον Πλάτωνα, την Ελληνική
φιλοσοφία και όσους την διάβαζαν.
Το 1351 ο Νικηφόρος Γρηγοράς καταδικάστηκε από την Σύνοδο
Κωνσταντινούπολης γιατί έγραψε ότι ούτε ένας πατριάρχης δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά (Ιστορία Βυζαντινής αυτοκρατορίας, Α. Βασίλιεφ).
Το 1453 ο πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος, εξέδωσε την αποτρόπαια
εγκύκλιό του, όπου καθόριζε ακόμα και το είδος των βασανιστηρίων και τον τρόπο θανάτωσης εκείνων που εμμένοντας στις απόψεις τους, συνέχιζαν να μελετούν την Ελληνική φιλοσοφία.
Το 1658 ο πατριάρχης Γαβριήλ που είχε αγοράσει σε δημοπρασία τον πατριαρχικό θρόνο από τον Σουλτάνο, καθαιρέθηκε μέσα σε δύο μήνες, λόγω αγραμματοσύνης αφού ούτε την ακολουθία ενός γάμου δεν μπορούσε να διαβάσει σωστά (Πολιτική ιστορία Ελληνικής Επανάστασης, Π. Πιπινέλης).
Μέγας διωγμός εγένωτο των Ελλήνων. Κατέκαψαν τα βιβλία τους, εικόνες
και αγάλματα των μισερών θεών τους καταστράφηκαν. Οι εγγράμματοι Έλληνες απαγορευόταν να έχουν θέσεις σε κρατικές υπηρεσίες (Ι. Μαλάλας).
Η κατάπτωση του Βυζαντίου και του κλήρου διατηρούσε την αμάθεια και
χάλκευε τα δεσμά της δουλείας (Ελληνική Νομαρχία).
Οι περισσότεροι αυτοκράτορες και πατριάρχες ήταν εβραίοι ή
κρυπτοεβραίοι ή άνθρωποι των Εβραίων (Εβραίος ιστορικός Μιχαήλ Τουδέλα).
ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
Ο μύθος του Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού και της ύπαρξης κρυφών σχολείων κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας έγινε μετά το 1821 και κατά την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους
Είναι γνωστό ότι κατά την τουρκοκρατία (Οθωμανοκρατία
είναι το σωστό μια και τούρκοι δεν υπήρξαν εκείνη την εποχή) λειτουργούσαν ελεύθερα εκατοντάδες Ελληνικά σχολεία.
Ας δούμε μερικά ιστορικά κείμενα διακεκριμένων συγγραφέων.
Το κρυφό σχολείο είναι μεγάλο ψέμα (Σάθας, Μεσαιωνική Βιβλιοθήκη).
Οι Οθωμανοί θεωρούσαν τους μορφωμένους Έλληνες ανεκτίμητο κεφάλαιο και τους χρησιμοποιούσαν για πρέσβεις, δασκάλους, γιατρούς και εμπόρους, για να επανδρώνουν τις διοικητικές θέσεις των υπηρεσιών τους. Αυτή η χρησιμοποίηση των Ελλήνων και των Ελληνιζόντων δημιούργησε ζηλόφθονες καταστάσεις στην εκκλησία η οποία τους καταδίωκε με μίσος και χαφιεδισμό.
Η Αθωνιάδα σχολή που λειτουργούσε στο Άγιο Όρος από τον 11ον αιώνα δεν έκλεισε από επέμβαση των Τούρκων, αλλά «από τις καλογερίστικες μηχανορραφίες που γινόταν πρόξενοι σκανδάλων» γράφει ο Σάθας.
Κατά το έτος 1600, δηλαδή 150 χρόνια μετά την άλωση του 1453, στην
Οθωμανοκρατούμενη χώρας μας υπήρχαν πάρα πολλές σχολές η ύπαρξη των οποίων και μόνο καταρρίπτει τον μύθο του κρυφού σχολείου.
Οι εκατοντάδες φανερές Δημόσιες σχολές που λειτουργούσαν στην Ελλάδα την εποχή εκείνη δεν δικαιολογούν την ύπαρξη κρυφών σχολείων στην περίοδο της Τουρκοκρατίας.
Οι φανερές σχολές που λειτουργούσαν εκείνη την εποχή στην Ελλάδα κατ’ ευφημισμό των «κρυφών σχολείων» κατά γεωγραφικά διαμερίσματα ήταν οι εξής:
1. Στην περιοχή της Ηπείρου υπήρχαν 3 φανερές σχολές η των Ιωαννίνων, η των Ζαγοροχωρίων και του Μετσόβου.
2. Στην περιοχή της Θεσσαλίας υπήρχαν 6 φανερές σχολές η των Τρικάλων, Καλαμπάκας, Τιρνάβου, Τσαριτσάνης, Αμπελακίων και Ζαγοράς.
3. Στην περιοχή της Μακεδονίας υπήρχαν 7 φανερές σχολές οι της
Θεσσαλονίκης, Βέροιας, Σιατίστης, Μοσχοπόλεως, Κοζάνης, Σερρών και Αγίου Όρους.
4. Στην περιοχή της Θράκης υπήρχαν 3 φανερές σχολές η της
Αδριανουπόλεως, Φιλιππουπόλεως και Βελεσών.
5. Στην περιοχή της Πελοποννήσου υπήρχαν 5 φανερές σχολές η του
Ναυπλίου, Πατρών, Τριπόλεως, Δημητσάνας και Καλαμάτας.
6. Στην Στερεά Ελλάδα υπήρχαν 12 φανερές σχολές η των Αθηνών, Θηβών, Λεβαδιάς, Λαμίας, Υπάτης, Βραγγιανών, Αγράφων, Καρπενησίου, Αμφίσσης, Σιγδίτσας, Μεσολογγίου και Άρτας.
7. Στα νησιά υπήρχαν 14 φανερές σχολές στην Νάξο, Σίφνου, Σκοπέλου,
Πάτμου, Μυτιλήνης, Σάμου, Ρόδου, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Χίου, Κυθήρων, Ηρακλείου και Κύπρου.
Νόμιμα και φανερά λειτουργούσαν επίσης δεκάδες τουλάχιστον 50 σχολές στην Ελλάδα και άλλες 14 φανερές ελληνικές σχολές στο «εξωτερικό».
Οι σχολές του εξωτερικού υπήρχαν στις περιοχές: Αλεξάνδρειας,
Ιεροσολύμων, Κωνσταντινουπόλεως, Τραπεζούντας, Σινώπης, Βενετίας, Λιβόρνου, Τεργέστης, Παρισίων, Μόσχας, Ιασίου, Τεργοβιτσίου, Βουκουρεστίου και Σινά.
(Πηγή: Η εκκλησία στον αγώνα της ελευθερίας 1453, Κ. Βοβολινής, 1953).
Στον κατάλογο αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε δεκάδες άλλων φανερών - (κρυφών) σχολείων που λειτουργούσαν στα διάφορα κεφαλοχώρια και τα εκατοντάδες σχολεία που…δήθεν ίδρυσε και λειτούργησε ο Κοσμάς ο Αιτωλός.
Ιστορικά κείμενα αποδείχνουν ότι οι Τούρκοι ποτέ δεν
απαγόρευσαν τα γράμματα, αλλά τα άφησαν ελεύθερα και τα βοηθούσαν όπως μπορούσαν.
Μάλιστα ο Άγγλος ιστορικός Φρέντερικ Ντάγκλας αναφέρει ότι ο Αλή Πασάς χρηματοδοτούσε τα σχολεία της περιοχής του βοηθούμενος και από πλούσιους Έλληνες του εξωτερικού και έδινε σαφείς εντολές στους επισκόπους να φροντίζουν τα σχολεία (Πηγή: Ταξίδια στη Νότιο Ελλάδα, Λ. Λέικ).
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο σουλτάνος καθαίρεσε τον πατριάρχη Άνθιμο
με φιρμάνι, τον οποίο χαρακτηρίζει ως «κακότροπο, ραδιούργο, φιλοχρήματο και αρχομανή που καταβρόχθιζε τα χρήματα που του έστελναν οι Έλληνες του εξωτερικού, για την παιδεία των Ελληνοπαίδων» (Πηγή: Σύγχρονη Ιστορία των Ελλήνων, Π. Καρολίδης).
Τι δίδασκαν όμως τα φανερά (κρυφά) σχολεία στους Έλληνες;
Η κάθε είδους διδακτέα ύλη καθοριζόταν αυστηρά από το Πατριαρχείο και
κατά κανόνα ήταν απόλυτα αυστηρά θρησκευτικού περιεχομένου.
Τονίζεται ότι τα μαθηματικά, η τριγωνομετρία και οι λογάριθμοι είχαν
αφοριστεί με Οικουμενική Σύνοδο (!).
Είναι άλλωστε ιστορικά γνωστό ότι το τυπογραφείο του Πατριαρχείου είχε
εντατική εργασία τυπώνοντας πλήθος από βιβλία θρησκευτικού
περιεχομένου. «To έτος 1819 ο πατριάρχης Γρηγόριο Ε' με εγκύκλιο
απαγορεύει να δίνονται αρχαιοελληνικά ονόματα στα βαπτιζόμενα Ελληνόπουλα. Τότε στον Πύργο της Ηλείας έκλεισε και το ιστορικό ’’ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ’’ επειδή ο δάσκαλος του ο Λυκούργος Κρεστενίτης κατηγορήθηκε ότι άλλαζε τα βαφτιστικά ονόματα των μαθητών του και τους έδινε Αρχαία Ελληνικά.
Ακόμη την περίοδο αυτή έκλεισε η Σχολή Οικονόμου στην Σμύρνη το 1819 γιατί ΑΦΟΡΙΣΤΗΚΕ από τον πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε (τον εθνομάρτυρα!). Ενδεικτικά αναφέρεται μάλιστα ότι αντέδρασαν οι Τούρκοι (sic) μια και αυτοί δεν ήθελαν να κλείσει η Σχόλη γιατί προμήθευε σε αυτούς επιστημονικό δυναμικό. Και τότε το πατριαρχείο έδιωξε όλους τους δασκάλους και τους κατήγγειλε (sic) στους τούρκους με την κατηγορία ότι αυτοί συνωμοτούσαν σε βάρος του Σουλτάνου (sic).
Η χυδαία αγέλη των καλόγερων, είδε με φθονερό μάτι την λειτουργία της
Σχολής αυτής γιατί όλοι οι εγγράμματοι εθεωρούντο όργανα του σατανά και ως υποκινητές της αθεΐας (Γράμμα του Κ. Κούμα στον Κοραή).
Η εκκλησία δεν έσωσε το Έθνος, στάθηκε λάμια μητριά.
Αγραμματοσύνη, σκοτάδι, δυστυχία. Δεν έχτισε κανένα σχολείο (Αλέξανδρος Πάλλης, Μπρουσός).
Η Ελληνική γλώσσα ουδέποτε απαγορεύτηκε από τους Τούρκους, αφού οι
περισσότερες κτήσεις της αυτοκρατορίας μιλούσαν Ελληνικά αλλά και οι ίδιοι μάθαιναν την Ελληνική γλώσσα. Ο Μωάμεθ Β καθιέρωσε επίσημα την Ελληνική γλώσσα σαν διπλωματική γλώσσα του κράτους του.
Σε κανένα απολύτως Ελληνικό ή Τουρκικό έγγραφο δεν γίνεται λόγος για
κρυφά σχολεία.
Δεν υπάρχει κανένα Τουρκικό διάταγμα που να απαγόρευε τα Ελληνικά
γράμματα (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών).
Κανένας Βεζίρης ή Αγιάννης δεν εμπόδισε την λειτουργία ή οικοδόμηση
σχολείου (Μανουήλ Γεδεών, μετά την Άλωση). Ο χοντροκομμένος αυτός μύθος δημιουργήθηκε από το παπαδαριό για να μην αποκαλυφθεί ο σκοτεινός ρόλος της εκκλησίας και η συνεργασία της με του Τούρκους.
Ο Ελληνικός κλήρος και οι επίσκοποι, στην πλειονότητά τους ήσαν
απαίδευτοι και αντέδρασαν στην απόφαση του πατριάρχη Ιερεμία να δημιουργήσει σχολεία και τυπογραφία στην Ελλάδα γιατί φοβόνταν ότι θα παραγκωνιστούν για την απαιδευσιά τους (Καταγγελία Λεόντιου Ευστρατίου προς Κρούσιο 1590). Ο Τουρκόφιλος πατριάρχης Γρηγόριος Ε, αφού αφόρισε την Ελληνική Επανάσταση το 1821 και τους ήρωές της, συνολικά έκανε ΠΕΝΤΕ αφορισμούς, μετά αφόρισε τις σχολές και τις επιστήμες διατάζοντας ότι όσα βιβλία δεν είναι σύμφωνα με την Ορθόδοξη πίστη να κατάσχονται και να καίγονται στην πυρά!
Οι μεγαλύτεροι εχθροί της ελευθερίας των Ελλήνων δεν ήταν οι Τούρκοι
αλλά οι κληρικοί και οι λαϊκοί του Φαναρίου (Ιστορία Ιονίων Νήσων,
Μαυρογιάννη).
Ο Ούγγρος Ε. Ζεσενί γράφει ότι «στην Χίο το 1819 κρατούσαν κρυφά τα
σχολεία, όχι από τους Τούρκους, αλλά από τον μητροπολίτη, ο οποίος πίστευε ότι τα γράμματα υπονομεύουν την πίστη».
Δεν έφταιγαν οι Τούρκοι γιατί δεν υπήρχαν ακόμα περισσότερα σχολεία αλλά οι πατριάρχες που εκμεταλλευόμενοι τα λεφτά που πρόσφεραν πλούσιοι ομογενείς για να κτιστούν σχολεία αυτοί τα καταβρόχθιζαν. Για να φαίνεται
δε ότι υπάρχουν πολλά σχολεία, οι ιερωμένοι, χρησιμοποιούσαν τους
νάρθηκες των εκκλησιών και τα κελιά των μοναστηριών.
Οι ιερωμένοι πολεμούσαν πάντα την Ελληνική παιδεία.
Αν ο Έλληνας είχε θρησκευτικές αμφιβολίες, αφοριζόταν (Λόρδος Βύρωνας).
ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Eνδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος
Πηγές
Διαδύκτιο- Εγκυκλοπαίδειες
Γεώργιος Κοσμόπουλος
( διαβάστε να μαθαίνετε, πρόβατα !!! )
Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020
ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ !! ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΈΝΑ!!! ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ!!!!!
Γράφει η Όλγα Βενιζέλου Ρουβά
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ????????
"ού περί χρημάτων των αγώνα ποιούμεθα, αλλά περί αρετής"! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Και ναι αυτοι ειμαστε και φωναζουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ !! ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΈΝΑ!!! ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ!!!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!! ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!! Εθελοντική Ομάδα ΔΙΑΣΩΣΗΣ , ΔΙΑΔΟΣΗΣ και ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ παραδοσιακών Σπόρων.
"ού περί χρημάτων των αγώνα ποιούμεθα, αλλά περί αρετής"! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Και ναι αυτοι ειμαστε και φωναζουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ !! ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΈΝΑ!!! ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ!!!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!! ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!! Εθελοντική Ομάδα ΔΙΑΣΩΣΗΣ , ΔΙΑΔΟΣΗΣ και ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ παραδοσιακών Σπόρων.
''....όποια γνώση χάθηκε απο τους Παππούδες μας, όποιο κενό δημιουργήθηκε , ας το αναπληρώσουμε τώρα πριν να είναι αργά..
Τους σπόρους που μας εμπιστεύτηκε ο Θεός να μην τους χάσουμε...
Δεν θα έχουμε την ευκαιρία να τους ξαναβρούμε , όσα χρήματα και να έχουμε και όσο και αν αναπτυχθούμε τεχνολογικά...
Είναι ο μεγαλύτερος Πλούτος που μας δόθηκε.
Ας τους σώσουμε σήμερα γατί αύριο ίσως να είναι αργά.ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΥΒΡΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ!! Και οποιος αρχιζει κουβεντουλα για τα καλα υβριδια και τα καλυτερα τροποποιημενα εξω απο την ομαδα! οκ? Δεν ειμαι παντογνωστης εδω ανταλλάσσουμε εμπειριες και γνωσεις!!οσο για τους κυριους με τα πτυχια ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!
Τους σπόρους που μας εμπιστεύτηκε ο Θεός να μην τους χάσουμε...
Δεν θα έχουμε την ευκαιρία να τους ξαναβρούμε , όσα χρήματα και να έχουμε και όσο και αν αναπτυχθούμε τεχνολογικά...
Είναι ο μεγαλύτερος Πλούτος που μας δόθηκε.
Ας τους σώσουμε σήμερα γατί αύριο ίσως να είναι αργά.ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΥΒΡΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ!! Και οποιος αρχιζει κουβεντουλα για τα καλα υβριδια και τα καλυτερα τροποποιημενα εξω απο την ομαδα! οκ? Δεν ειμαι παντογνωστης εδω ανταλλάσσουμε εμπειριες και γνωσεις!!οσο για τους κυριους με τα πτυχια ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!
Όλγα Βενιζέλου Ρουβά προς Ομάδα Παραδοσιακών Σπόρων Πύργου Ηλείας
Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020
Θεός και Κεφάλαιο. Δοκίμιο για τη σχέση μεταξύ θρησκείας και εξουσίας
Οι Εκδόσεις Κουκκίδα παρουσιάζουν
το νέο βιβλίο του Κώστα Λάμπου
Θεός και Κεφάλαιο.
Δοκίμιο για τη σχέση μεταξύ θρησκείας και εξουσίας
Είναι γνωστό πως κανένας άνθρωπος δεν επέλεξε τη θρησκεία και την πίστη του, αλλά, με το που γεννιέται, του τη φυτεύουν στο κεφάλι, και την καλλιεργούν συστηματικά και σκόπιμα και από ιδιοτέλεια τα κατά τόπους σκοταδιστικά και εξουσιαστικά ιερατεία.
Γνωστό είναι επίσης ότι όλες οι θρησκείες επιβλήθηκαν με τη βία των εξουσιών και λειτούργησαν ως ιδεολογίες υποταγής σε αυτές τις εξουσίες. Γνωστό είναι ακόμα ότι πολλοί λαοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν τη θρησκεία τους με αυτήν του εκάστοτε κατακτητή τους, γιατί ακριβώς η κάθε εξουσία διασφαλίζει την κυριαρχία της και μέσω της επιβολής της δικής της θρησκείας.
Οι θρησκείες, ως εξουσιαστικές ιδεολογίες, διέσπασαν τις κοινωνίες, έσπειραν διχόνοιες, αιματοκύλισαν και συνεχίζουν να αιματοκυλούν την ανθρωπότητα, για λογαριασμό των οργανωμένων εξουσιαστικών συμμοριών που εκμεταλλεύονται οικονομικά, πνευματικά, κοινωνικά και πολιτικά τους λαούς και προσπαθούν να επιβάλλουν την ηγεμονία τους πάνω στην ανθρωπότητα. Γι’ αυτούς τους λόγους γράφτηκε αυτό το βιβλίο και απευθύνεται σε θρησκευόμενους και μη που αγωνιούν και αγωνίζονται για έναν καλύτερο κόσμο, για έναν κόσμο χωρίς αφεντικά και δούλους. Για τον κόσμο της κοινωνικής ισότητας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της ευημερίας και της ειρήνης. Ένας ύμνος στην πνευματική απελευθέρωση του ανθρώπου από ιδιοτελείς σκοταδιστικούς μύθους και εξουσιαστικές ιδεολογίες. Να ξεθάψουμε το μυαλό μας από τα σκοταδιστικά και εξουσιαστικά σκουπίδια για να θάψουμε οριστικά τον εξουσιαστικό μύθο για το θεό, το απάνθρωπο και καταστροφικό κεφάλαιο και την αντικοινωνική εξουσία και να χτίσουμε τη ζωή μας πάνω στη λογική, την επιστήμη, τη συνεργασία, την αλληλεγγύη, την ισοκτησία και την ισοκατανομή, στη μορφή της άμεσης δημοκρατίας με περιεχόμενο την αταξική κοινωνία, στην προοπτική ενός οικουμενικού ουμανιστικού πολιτισμού.
Από τα περιεχόμενα: Ο θρησκευτικός μύθος και η επιστημονική αλήθεια για την ύπαρξη του κόσμου και της ζωής. Η ‘αθάνατη ψυχή’ ως μύθος και πραγματικότητα. Η ιδεαλιστική ψυχή ως ‘ανθρώπινη φύση’, ψευδής συνείδηση και εργαλείο εξουσιασμού. Η κατασκευή της ιδεαλιστικής ψυχής με υλικό την άγνοια και το Φόβο του θανάτου, με όργανο την ιδεαλιστική φιλοσοφία και τη θρησκεία.
Η συντήρηση και η επισκευή της ψυχής στο χαφιεδείο των ‘εξομολόγων’ και στο ‘ντιβάνι’ των ψυχιάτρων. Για τη σχέση μεταξύ εξουσίας, ‘αθάνατης ψυχής’, θεού και θρησκείας.
Οι θρησκείες ως εξουσιαστικές ιδεολογίες. Ο μύθος περί ‘αθάνατης ψυχής, ‘μετά θάνατον ζωή’, το απόλυτο όπλο των θρησκειών. Πνευματική Αλχημεία: Δημιουργός της ‘μεταφυσικής λίθου’, του ‘θεού’ ως φετίχ του κεφαλαίου. Το ‘σωματίδιο του θεού’. Το ‘γονίδιο του θεού’. Η ‘ιερή μέθη’ και το ‘μόριο του θεού’. Βιομηχανική παραγωγή θρησκευτικότητας και ειδώλων. Βιόσφαιρα- Χημεία: Δημιουργός της ζωής. Οι καταβολές, η παθογένεια και το πρώτο μεγάλο σχίσμα του ιουδαιοχριστιανισμού. Ο Παυλισμός, ως προχρονολογημένος μύθος του χριστιανισμού της Ρώμης.
Ο ρωμαίος Imperator Ceasar Constantinus και ο Ευσέβιος Καισαρείας οι κατασκευαστές του χριστιανικού μύθου. Το πρόβλημα της ιστορικότητας του Ιησού Χριστού.
Η καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση μαστορεύει μια νέα παγκόσμια θρησκεία-ιδεολογία. Κοινωνικός δυισμός, η μήτρα του δυισμού του κόσμου και του ανθρώπου. Η ‘αθάνατη ψυχή’ ως φετίχ της ατομικής ιδιοκτησίας και ως ‘φιλοσοφική λίθος’ της εξουσιαστικής ιδεολογίας. Η θρησκευτική πίστη ως όπλο μαζικής καταστροφής.
Κεντρική διάθεση: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ, Θεμιστοκλέους 37, 106 77, Αθήνα Τηλ.: 210 3802644, koukkida.edit@yahoo.gr ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΙΓΑΙΟΝ, Έκτορος 40 1016 Λευκωσία Κύπρος, Τηλ.: 0035 22347522, yialousa@cytanet.com.cy
Σελίδες 380, ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ
Κώστας Λάμπος1 Ιανουαρίου 2020 - 1:23 π.μ.
Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020
Με ποιο δικαίωμα η ορθοδοξία προβαίνει σε ψυχικό, πνευματικό και σωματικό βιασμό του ανήμπορου νηπίου;
Η ορθοδοξία από τη γέννησή της καταδίωξε το έθνος και συνεχίζει ακόμα μέχρι σήμερα.
Το έθνος είναι εχθρός της, επειδή το ελληνικό έθνος, θυμίζει μια άλλη θρησκεία, την οποία η εκκλησία, ο Παύλος και ο ίδιος ο θεός του χριστιανισμού αποκάλεσαν "ειδωλολατρική".
Ποιός όμως μέχρι σήμερα έδωσε κάποια εξήγηση τι σημαίνει αυτός ο εχθρικός και κακοπροαίρετος χαρακτηρισμός για την ελληνική θρησκεία; Ακούμε συνεχώς, ότι οι Έλληνες λάτρευαν πέτρες και άλλα πολλά αλλόκοτα. Ένας Χαλδαίος ή Εβραίος ή Ρωμαίος, ήρθε να κατηγορήσει, τους Έλληνες σοφούς, επιστήμονες, στρατηλάτες, πραγματικούς θεούς. Ποιος ήταν αυτός; Που βρήκε τις φαντασιώσεις και ήρθε να αφυπνίσει τους Έλληνες, που είχαν ξεπεράσει και αυτούς τους λεγόμενους θεούς;
Οι Έλληνες, είχαν χρυσά χέρια και μελιστάλαχτη γλώσσα. Παρίσταναν τους υπαρκτούς ήρωές τους και τους θεούς με μοναδικά και πανάκριβα αγάλματα και ζωγραφικούς πίνακες.
Η ορθοδοξία παριστάνει αυτά που λανσάρει στους πιστούς, με φθηνές ζωγραφιές"εικόνες", κόκαλα, δάκρυα, φανταστικά θαύματα και ότι άλλο ασυμβίβαστο μπορεί να συλλάβει η ανθρώπινη φαντασία. Εάν λοιπόν η λέξη "ειδωλολατρία" περικλείει κάτι κακό, όπως το παρουσιάζει η ορθοδοξία, τότε είναι ευνόητο ότι ολόκληρος ο χριστιανισμός είναι βουτηγμένος στην βρόμικη ειδωλολατρία. Πριν από λίγες ημέρες διαφήμιζαν την σιαγόνα της Αγίας Παρασκευής.
Που την βρήκαν και ποια ήταν αυτή η κυρία; Δεν πέθανε για την Ελλάδα αλλά για την πίστη του Χριστού την αγία. Εμείς οι Έλληνες τι χρωστάμε σ' όλους αυτούς, που τάχτηκαν εναντίον του ελληνικού έθνους και πέθαναν για την πίστη σε έναν Εβραίο, τον οποίο αναγόρευσαν θεό το 326 μ. Χ. στη Νίκαια της Μ. Ασίας, στην πόλη του Αλεξάνδρου, κλέβοντας και την ηλικία του Αλεξάνδρου, επειδή πολύ έξυπνα και μελετημένα, θεοποίησαν τον Χριστό και του έδωσαν και την ηλικία των 33 ετών, που ήταν η ηλικία του θανάτου του Αλεξάνδρου.
Δεν νομίζω να είναι όλα τυχαία ή συμπτωματικά. Όπως αναγόρευσαν τον Χριστό θεό, έτσι αναγόρευσαν και τον δικό μας πρόγονο τον Αλέξανδρο θεό το 332 π.Χ. στο Μαντείο του Άμμων-Δία ως γιο του Διός. Συγχρόνως δώρισαν και στον Κωνσταντίνο, που ήταν πρόεδρος στην εν λόγω Σύνοδο τον τίτλο του "Μέγα", κλέβοντάς τον και αυτόν από τον Αλέξανδρο.
Μετά από 648 χρόνια αντιγράφουν αυτό το ιστορικό γεγονός και
αναγορεύουν έναν Εβραίο θεό, με σκοπό να εξαφανίσουν την θεοποίηση του
Αλεξάνδρου, επειδή έβλεπαν τον κίνδυνο να γίνει όλος ο κόσμος Ελλάδα με
θεό τον Αλέξανδρο κάτω από το σκήπτρο του Ελληνισμού.
Με τον Εβραίο θεό έκαναν όλο τον κόσμο Εβραίους και ιερούς τόπους
το Ισραήλ, με αποτέλεσμα να τρέχει όλος ο κόσμος εκεί να προσκυνήσει τα
φανταστικά και ανύπαρκτα ιερά και να αφήσει χρήματα και πλούτη εκεί και
όχι στους πραγματικά ιερούς τόπους της Ελλάδας.
Έστειλαν λοιπόν τον Παύλο στην Ελλάδα, ο οποίος μέσω των εβραϊκών
συναγωγών άρχισε να σπέρνει τον εβραϊσμό και να κατακαίει τον
Ελληνισμός, που ήταν εμπόδιο για την εξάπλωση της παραμυθοπλασίας του
χριστιανισμού. Αυτός ο μεγάλος "δάσκαλος", όπως τον χαρακτηρίζετε,
στο κεφάλαιο 3, εδάφιο 27 κατά Γαλλάτες Επιστολή λέει: "Εάν
βαφτιστείς είσαι τέκνον του Χριστού. Και αφού είσαι τέκνον του Χριστού
τότε είσαι σπέρμα του Αβραάμ". Με ποιο δικαίωμα η ορθοδοξία
προβαίνει σε ψυχικό, πνευματικό και σωματικό βιασμό του
ανήμπορου νηπίου; Κανένας Έλληνες δεν αποφάσισε να γίνει χριστιανός.
Απλά βρέθηκε μέσα στα νερά με το εβραϊκό "άγιο μύρο" της Σιλωάμ δια
της βίας και σφραγίστηκε "Εβραίος".Στην Εκκλησία ακούει "το των ενδόξων πατέρων ημών Αβραάμ.... και των θεοπατόρων
ημών Ιωακείμ...". Στο γάμο δέχεται την ευχή να μεγαλουργήσει όπως ο Αβραάμ και στην κηδεία το "ανάπαυσον τον δούλο σου κύριε εν κόλποις Αβραάμ...".
Ο δε θεός στο κεφάλαιο 9, εδάφιο 16-18 του Ζαχαρία λέει: Εγώ κύριος ο
θεός, θα χρησιμοποιήσω, τον στρατό του Ιούδα ως τόξο, το στρατό των
Εφραίμ ως βέλη και το στρατό της Σιών ως ξίφος και εγώ σαν ήρως το υψώνω
εναντίον των Ελλήνων και καταχώνω αυτούς εν
λίθοις με την σφεντόνα μου και τα λιθάρια τους κοκκινίζουν όπως τα
κέρατα του θυσιαστηρίου.
Μήπως είναι καιρός να ζητήσουμε αναγνώριση της εθνοκτονείας του
Ελληνικού έθνους από τον "πανάγαθο" και εθνοκτόνο του ελληνικού έθνους
θεό, τον οποίον σήμερα λατρεύουμε και περιμένουμε να μας οδηγήσει στην
περιβόητη αιώνιον βασιλεία; Αυτά που γράφω δεν
είναι δικά μου. Είναι πολύ λίγα από τα αμέτρητα αισχρά κείμενα, που
καταγράφονται στην λεγόμενη Αγία Γραφή.
Αυτές είναι αλήθειες, που καίνε την ορθοδοξία, η
οποία μετατρέπει τον Έλληνα σε Εβραίο και τον γαλουχεί μέχρι τον θάνατό
του εβραϊκά.
Εύχομαι σε όλους ένα ευχάριστο 2010.
Αριστοτέλης Κακογεωργίου από την Ομάδα "Ε" των Αλεξανδρινών
Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019
ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Γράφει ο Ηλίας Ηλιακόπουλος
Της διαχρονικά ταλαίπωρης Ελλάδας .Αυτήν που από αρχαιοτάτων χρόνων πρώτοι εμείς ρίξαμε στα βράχια.Όμως μόνο μέσα στο δικό της κέλυφος μπορούμε να υπάρξουμε και να μεγαλουργήσουμε!
Γιατί Ελλάδα είμαστε όλοι εμείς από τον πρώτο μέχρι το τελευταίο.
Όλοι εμείς που μέσα μας μουγκαλίζουν αρίφνητοι πρόγονοι μας ,όπως λέει κι ο Καζαντζάκης στην διαχρονικά πάντα επίκαιρη Ασκητική του.
Γι αυτό σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς η αλληλεγγύη μεταξύ μας πρέπει να είναι πιο δυνατή από ποτέ!Ένας για όλους και όλοι για έναν.Μην αφήνετε ποτέ κανένα αδελφό Έλληνα να νοιώσει μόνος κι εγκαταλελειμένος.Πατρός τε και μητρός τε και των προγόνων όλων απάντων τιμιώτερον είναι η Πατρίς!
Άς χαλκέψουμε όλοι μας έστω και λίγο ηρωικό τρόπο ζωής ,στέλνοντας μήνυμα σε άσπονδους φίλους και εχθρούς,πως αυτή η χώρα δεν παραδίδεται,όσοι επίορκοι πολιτικάντηδες κι αν υπάρχουν...Μα για να γίνει αυτό ,τρέξτε για τα παιδιά μας ,αυτά που τόσα χρόνια αφήσαμε μόνα,στο έλεος των μικροαπολαύσεων μας.Αυτά είναι ο ανθός της φυλής και χωρίς αυτά δεν υπάρχει Έθνος ."Ζητιανέψτε" γι αυτά ...Σύρτε τους πολιτικάντηδες απ το λαιμό να φτιάξουν νόμους για την πολύτεκνη οικογένεια, για φοροαπαλλαγές και επιδόματα .Κι αν δεν φτιάξουν ,τότε όλοι αυτοί οι επίορκοι στο πυρ το εξώτερο.
Κάντε πέρα τα χριστουγεννιάτικα μηνύματα από άμβωνος ,πωςτάχα χρειάζομαστε τους"λάθρο" και τους "επήλυδες" για να κατοικήσουν τα ρημαγμένα μας χωριά ,να εργαστούν και να συμβάλλουν τάχα στην μαραζωμένη οικονομία μας και πως δήθεν όλοι αυτοί οι ξενόφερτοι θα μας λύσουν το μεγάλο μας πρόβλημα ,τις συντάξεις και "ασφαλιστικό".Το "όμαιμο,ομόγλωσσο,ομότροπο,ομόδοξο"του Ηροδότου δεν αλλάζει ,γιατί δήθεν το θέλουν τα λογής λογήςεγχώρια και ξένα τσιράκια της παγκοσμιοποίησης...Άς μετα-νοήσομε λοιπόν και ας αλλάξουμε ρότα και τρόπο ζωής.Ελληνικό σε όλα του και όχι υπόδουλο τρόπο ζωής...
Και τότε να εΙστε σίγουροι, οι χρόνοι θα γίνουν καλύτεροι...
Χρόνια Πολλά Συνέλληνες!
Ηλίας Ηλιακόπουλος
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)