Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Οι Εποχές του έτους είναι φτερωτές θεότητες της Ελληνικής Μυθολογίας.


Θέρος
Οι Εποχές είναι φτερωτές θεότητες της Ελληνικής Μυθολογίας. Ως εποχές αναγνωρίζονται οι τέσσερις κόρες του Ήλιου [Απόλλωνα] που διακρίνονται στις Έαρ, Θέρος, Οπώρα και Χειμών. Οι Αθηναίοι υπολόγιζαν το μεν έαρ και την οπώρα από δύο μήνες εκάστη, το δε θέρος και τον χειμώνα ,από τέσσερις μήνες.


Οπώρα [φθινόπωρο]
Η θεότητα Οπώρα είναι η προσωποποίηση της Εποχής του φθινοπώρου. Στην Ελληνική Μυθολογία η Οπώρα παριστάνεται ως φτερωτή θεότητα που φέρει ένα καλάθι με σταφύλια.
Οπώρα είναι η περίοδος του έτους μεταξύ της εμφάνισης του Σείριου και του Αρκτούρου (δηλ. τέλη Ιουλίου , ολόκληρος ο Αύγουστος, και μέρος του Σεπτεμβρίου).
Σύμφωνα με τον Ξενοφώντα «ἀπετέλεσε τὸ τεῖχος ἀρξάμενος ἀπὸ ἠρινοῦ χρόνου πρὸ ὀπώρας» ( αποτέλειωσε το τείχος, αφού είχε αρχίσει από την άνοιξη πριν από το καλοκαίρι). Στην Ομήρου Οδύσσεια ορίζεται ως το τέλος του καλοκαιριού. Καθώς τότε ήταν η περίοδος ωρίμανσης των καρπών, κατέληξε να σημαίνει τον ίδιο τον καρπό, σύμφωνα με τους Σοφοκλή και Πλάτωνα.
Μεθομηρικά η λέξη «ὀπώρα» χρησιμοποιήθηκε για να δηλώσει και τα φρούτα της εποχής αυτής, (σταφύλια, σύκα κ.λπ.), απ' όπου η σημασία της επεκτάθηκε σε όλους τους εδώδιμους καρπούς. Η λέξη Οπώρα, σήμερα, εμφανίζεται ως β' συνθετικό στη λέξη φθινόπωρο. [Liddell, Scott, Jones' A Greek–English Lexicon: ὀπώρα]



Χειμών [χειμώνας]
Η θεότητα Χειμών είναι η προσωποποίηση της Εποχής του Χειμώνα. Στην Ελληνική Μυθολογία η Χειμών παριστάνεται ως φτερωτή θεότητα ενδεδυμένη με βαρύ μανδύα που στέκεται δίπλα σε ένα δίσκο από χειμωνιάτικα μούρα.
«Χειμών» σημαίνει χειμώνας, αντίθετα προς το θέρος. Στην Ομήρου Ιλιάδα αναφέρεται «χειμῶνος» και σημαίνει «την ώρα του χειμώνα». Ο Ξενοφώντας γράφει «τοῦ χειμῶνος» που σημαίνει «κατά τη διάρκεια του χειμώνα». «Θεόσσυτος χειμών» είναι και η καταιγίδα συμφορών που στέλνουν οι Θεοί. [Liddell, Scott, Jones' A Greek–English Lexicon: χειμών]


ἔαρ ή εἶᾰρ (άνοιξη)
Η θεότητα Έαρ ή Εἶᾰρ είναι η προσωποποίηση της Εποχής της Άνοιξης. Στην Ελληνική Μυθολογία η Έαρ παριστάνεται ως φτερωτή θεότητα στεφανωμένη με καταπράσινο στέμμα χλόης. Στο χέρι κρατά ένα καλάθι με φρέσκια χλόη της Άνοιξης.
«ἔᾰρος- ἔαρος νέον ἱσταμένο» σημαίνει στην αρχή της άνοιξης. Στον σε Όμηρο στην Οδύσσεια αναφέρεται «ἅμα τῷ ἔαρι», δλδ. στο ξεκίνημα της άνοιξης. Ο Σοφοκλής μάς παραδίδει ότι η λέξη «ἔαρ» σημαίνει «στην ακμή ή στην καλύτερη περίοδο της ζωής». Το ίδιο και ο Ηρόδοτος: ἔαρ ὁρᾶν, δηλ. αυτός που δείχνει ακμαίος και σπινθηροβόλος. Σύμφωνα με την Θεόκριτο «γενύων ἔαρ» είναι το πρώτο χνούδι στα μάγουλα και στο πηγούνι ενός νέου [Liddell, Scott, Jones' A Greek–English Lexicon: ἔαρ].
Η λέξη «άνοιξη» αποτελεί νεωτερισμό της Ελληνικής και προήλθε από τον βυζαντινό μεσαίωνα όταν είχε τη σημασία «ανοίγει ο καιρός» και «ανοίγουν τα άνθη» . Τότε, υποκατέστησε στη δημώδη βυζαντινή την αρχαία λέξη ἔαρ (που σήμερα επιβιώνει στο παράγωγο επίθετο «εαρινός», δηλ. ανοιξιάτικος: εαρινή ισημερία, εαρινή σύνοδος κλπ), προφανώς για να δηλώσει την αυθεντική έννοια της συγκεκριμένης Εποχής. Διαβάζουμε στο ‘’Λεξικόν τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἑλληνικῆς Διαλέκτου’’ του Σκαρλάτου Δ. τού Βυζαντίου: «ἄνοιξις, ὄχι διότι τότε ἀνοίγει πρός πλοῦν ἡ θάλασσα, ἀλλά διότι τότε ἀνοίγουν τά ἄνθη.» [Ετυμολογία τῆς λέξης "῎Ανοιξη"].
Σήμερα, η γλυκύτατη σπινθηροβόλος (στην ακμή της νεότητάς της) φτερωτή θεότητα Έαρ ή Εἶᾰρ, επιβιώνει γλωσσολογικά στην αυθεντική μορφή της στην πρώτη στάση στο δημοφιλές εγκώμιο της βυζαντινής υμνολογίας «Ω γλυκύ μου Έαρ». Το εγκώμιο για την «γλυκύ Έ α ρ» ψάλλεται την εβδομάδα του ορθόδοξου Πάσχα που γιορτάζεται πάντοτε την πρώτη ή δεύτερη Κυριακή μετά την πρώτη πανσέληνο μετά την ε α ρ ι ν ή ισημερία.
Θέρος [καλοκαίρι]
Η θεότητα Θέρος είναι η προσωποποίηση της Εποχής του Καλοκαιριού. Στην Ελληνική Μυθολογία η Θέρος παριστάνεται ως φτερωτή θεότητα που κρατά δεμάτι από σιτάρι στο ένα χέρι και ρομφαία στο άλλο (ρομφαία είναι ξίφος που έχει σχήμα δρεπάνης).
θέρος: τό, Ιων. γεν. θέρευς (θέρω). Σημαίνει καλοκαίρι, η χρονική περίοδος του καλοκαιριού. Ο Όμηρος αναφέρει «χείματος οὐδὲ θέρευς» (το χειμώνα και όχι το καλοκαίρι), ενώ ο Ηρόδοτος αναφέρει «θέρους μεσοῦντος» (γύρω στα μέσα του καλοκαιριού). [βλ. και Liddell, Scott, Jones' A Greek–English Lexicon: θέρος].
Η λέξη «καλοκαίρι» αποτελεί νεωτερισμό της Ελληνικής και προήλθε από τη σημασία «καλοκαιρινή θερμότητα». Στον βυζαντινό μεσαίωνα η λέξη «καλοκαίρι(ον)» υποκατάστησε τη φτερωτή θεότητα Θέρος και έκτοτε χρησιμοποιείται στους βυζαντινούς χρόνους, οπότε και βαθμιαία αντικατέστησε τη λέξη «θέρος» για την Εποχή που -- στην εποχή μας -- ονομάζουμε «καλοκαίρι».
[Οι απεικονίσεις με τις τέσσερις φτερωτές θεότητες των Εποχών, Έαρ, Θέρος, Οπώρα και Χειμών, είναι από τη μουσειακή συλλογή Richmond. Πρόκειται για ρωμαϊκό ψηφιδωτό με τις τέσσερις Εποχές που φυλάσσεται στο Μουσείο Virginia Museum of Fine Arts. Το ψηφιδωτό είναι του 3ου αι. μετά Χριστόν.]
Thanasis Alampasis
 

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

2021, να μπορέσουμε να γιορτάσουμε τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση

Γράφει ο Γιάννος Εὐπραξιάδης
Μακάρι να είμαστε γεροί το 2021, να μπορέσουμε να γιορτάσουμε τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση όπως πρέπει. Όπως πρέπει όμως:
Αναγνωρίζοντας γιατί είναι σημαντική επέτειος και ποια πρωτιά στον κόσμο έχει η ελληνική επανάσταση.
Με ευγνωμοσύνη, τιμή και περηφάνια για τις θυσίες των αγνών Ελλήνων και φιλελλήνων αγωνιστών.
Με βαθιά περισυλλογή για τα εγκλήματα και τις ατιμίες που έγιναν κατά την επανάσταση, τα πισώπλατα χτυπήματα και τους τομαρισμούς.
Με πλήρη επίγνωση του τι εκκρεμεί ακόμα ώσπου να αποκτήσουμε μια πραγματικά και από κάθε άποψη ελεύθερη πατρίδα και τι στέκεται εμπόδιο σε αυτό.

Μακριά από τα εθνικιστικά μυθεύματα περί κρυφού σχολειού, περί «25ης Μαρτίου», περί Παλαιών Πατρών Γερμανού και περί άλλων όμορφων πινάκων ζωγραφικής.
Με γνώση για την επίσημη στάση που κράτησε η εκκλησία, πριν, κατά και μετά την επανάσταση και πώς κατάφερε στις δεκαετίες που ακολούθησαν να καπηλευτεί τους αγώνες τόσων γενναίων αγωνιστών παραχαράσσοντας την ιστορία και οδηγώντας μας στο σημερινό κράτος-καρικατούρα, όπου στα σχολεία διδάσκεται η αισχρή, εθνικιστική ιδεολογία του λεγόμενου «ελληνοχριστιανισμού».
Αν είναι να σπαταλήσουμε ένα κάρο λεφτά για μια κιτς εθνικιστική εξτραβαγκάντσα, όχι.
Αν είναι να σχολιάζουμε ακόμα τις φούστες και το χρώμα επιδερμίδας των παρελαυνουσών κορασίδων, όχι.
Αν είναι να έχουμε πάλι μπουλούκι το παπαδαριό στις εξέδρες των επισήμων, όχι, να λείπει το βύσσινο, θα είναι μεγάλη ντροπή.

Γιάννος Εὐπραξιάδης
 

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Ολλανδία: Σε ισχύ ο νόμος για την απαγόρευση της μπούρκας ή του νικάμπ

Μαντήλα, μπούργκα, χιτζάμπ και νικάμπ - Tι ισχύει σε χώρες της Ευρώπης |  News

Σε ισχύ τίθεται από σήμερα στην Ολλανδία ο νόμος που απαγορεύει τη μπούρκα ή το νικάμπ στα σχολεία, τα νοσοκομεία, τα δημόσια κτίρια και τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, 200 ως 400 γυναίκες φορούν μπούρκα ή νικάμπ στην Ολλανδία, μια χώρα 17 εκατομμυρίων κατοίκων.
Ο νόμος αυτός ψηφίστηκε τον Ιούνιο του 2018 έπειτα από περίπου 15 χρόνια πολιτικών συζητήσεων που γίνονταν για το θέμα αυτό. Ο αντι-ισλαμιστής βουλευτής Γκέερτ Βίλντερς είχε προτείνει το 2005 την ψήφιση νόμου που να προβλέπει την απαγόρευση της μπούρκα και του νικάμπ.
"Εφεξής απαγορεύονται τα ενδύματα που καλύπτουν το πρόσωπο στους χώρους εκπαίδευσης, τα ιδρύματα και τα δημόσια κτίρια, στα νοσοκομεία και στα μέσα μαζικής μεταφοράς" με το πρόστιμο για τους παραβάτες να προβλέπεται να είναι 150 ευρώ, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εσωτερικών.
"Στους χώρους αυτούς είναι σημαντικό για τη δημόσια ασφάλεια και για την καλή λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών όλοι να μπορούν να αναγνωρίσουν ο ένας τον άλλο και να βλέπουν ο ένας τον άλλο", προσθέτει.
Ως εκ τούτου απαγορεύεται να φοράει κάποιος οτιδήποτε καθιστά μη αναγνωρίσιμο το πρόσωπο, όπως κράνη πλήρους κάλυψης, κουκούλες ή μπούρκα, διευκρινίζει.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών, στους εργαζομένους στα σχολεία, τα νοσοκομεία και τα ιδρύματα και στους οδηγούς εναπόκειται να αρνηθούν την πρόσβαση σε μια γυναίκα που φοράει μπούρκα ή νικάμπ ή να καλέσουν την αστυνομία.
Ο τομέας των μέσων μαζικής μεταφοράς ανακοίνωσε ωστόσο ότι οι οδηγοί δεν θα σταματούν τα λεωφορεία, τους συρμούς του τρένου, του μετρό ή του τραμ για να κατεβάσουν μια γυναίκα που παραβαίνει το νόμο, διότι αυτό θα προκαλούσε καθυστερήσεις.
Πολλά νοσοκομεία της χώρας ανακοίνωσαν επίσης ότι "δεν θα αρνηθούν τη νοσηλεία σε οποιονδήποτε, ό,τι και να φοράει".
Ωστόσο οι γυναίκες θα μπορούν να φορούν μπούρκα στους δρόμους της Ολλανδίας, σε αντίθεση με τη νομοθεσία που ισχύει από το 2010 στη Γαλλία, όπου η μπούρκα και το νικάμπ απαγορεύονται στους δημόσιους χώρους. Το Βέλγιο, η Δανία και η Αυστρία έχουν υιοθετήσει παρόμοια νομοθεσία.

https://www.msn.com/el-gr/news/world/%ce%bf%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%b4%ce%af%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b9%cf%83%cf%87%cf%8d-%ce%bf-%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b3%cf%8c%cf%81%ce%b5%cf%85%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%8d%cf%81%ce%ba%ce%b1%cf%82-%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ac%ce%bc%cf%80/ar-AAFbazX?li=BBqxHCu

Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

31 ΙΟΥΛΙΟΥ 1920 - Η ΦΡΙΚΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ!



Ο μεγάλος άνδρας που συγκλόνισε τον Ελληνισμό με το κάλεσμα σωτηρίας της Μακεδονίας, ο μεγάλος Έλληνας δολοφονήθηκε από ...Έλληνες! Από το παρακράτος των Βενιζελικών, ενώ - τραγική ειρωνεία - κατέβαινε με το αυτοκίνητό του από την Κηφισιά και το σπίτι της αδελφής του Ναταλίας, χήρας του Παύλου Μελά, προς την Αθήνα, για να γράψει ένα άρθρο καταδίκης της απόπειρας δολοφονίας εναντίον του Βενιζέλου που είχε γίνει στο Παρίσι. Μα δεν πρόλαβε...
Το παρακρατικό Βενιζελικό Τάγμα του Γύπαρη τον συνέλαβε. Και ενώ τον έστελνε με συνοδεία Κρητικών στρατιωτών προς το Φρουραρχείο, κάποιος άλλος Λοχίας έτρεξε και σταμάτησε το απόσπασμα του Λοχία Σαρτζέτη που τον συνόδευε, διατάζοντας να τον εκτελέσουν στην μέση του δρόμου, απέναντι από το σημερινό Χίλτον, σαν σήμερα 31 Ιουλίου... Στη μέση του δρόμου... Τον αθώο, τον μεγάλο, τον ανεπανάληπτο Έλληνα. Τον Ίωνα Δραγούμη! Σε μια καθαρά ψυχρή δολοφονία, από ελληνικά χέρια, από ελληνικά όπλα, από ό,τι χειρότερο έβγαλε ποτέ αυτός ο τόπος. Από τον Διχασμό!
Τα βιβλία και τα μηνύματα του Ίωνα δονούν ακόμη και σήμερα τις καρδιές μας για τη Μακεδονία. Νομίζουμε πως θα ξεπροβάλει πάλι μπροστά μας, πότε σαν Υποπρόξενος στο Μοναστήρι, πότε σαν ορμητικός καβαλάρης να σώσει μια Ελληνοπούλα από τα νύχια των Κομιτατζήδων, πότε σαν Πρόξενος στην Αλεξάνδρεια ερωτευμένος με την την Πηνελόπη Δέλτα, πότε στην Αλεξανδρούπολη, στην Πόλη, να οργανώνει πάντα σε αντίσταση τον Ελληνισμό, πότε στην Αγια - Σοφιά δακρυσμένος με την Κοτοπούλη, πότε στην Αθήνα να τυπώνει το "Μαρτύρων και Ηρώων Αίμα", πότε στο μέτωπο της Μακεδονίας σαν Δεκανέας Διπλωματικός Σύμβολος του Διαδόχου στους Απελευθερωτικούς Πολέμους 1912 - 13, πότε ελευθερωτή να υψώνει την πρώτη ελληνική σημαία στον Άγιο Μηνά Θεσσαλονίκης, πότε να μάχεται ακριβοδίκαια στη Βουλή, πότε εξόριστο από τον Βενιζέλο στην Κορσική...
Ο Ίωνας δεν σάλεψε... Τον έστησαν για Εκτέλεση και δεν είπε τίποτα. Ούτε μια λέξη... Άκακος, πράος, αηδιασμένος πάντα από τον φανατισμό και τον πολιτικαντισμό... Έτσι εξηγείται γιατί όταν ο Στρατιωτικός Σύνδεσμος του πρόσφερε πριν από τον Βενιζέλο την θέση του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, δεν την δέχτηκε. Γιατί έβλεπε μέσα στα φλογισμένα μάτια τους, τον πυρετό της διχόνοιας να έρχεται, για να κάψει την Ελλάδα...
Ο Λοχίας Σαρτζέτης έδωσε "Πυρ"! Κανεις από το απόσπασμα Στρατιώτης δεν πυροβόλησε! Κανεις! Γιατί όλοι ξέραν πως είναι Αθώος! Πως είναι ο Ίωνας των Μακεδόνων! Ούρλιαξε ο Σαρτζέτης! Απείλησε να σκοτώσει με το περίστροφο, όποιον στρατιώτη δεν πυροβολούσε!
Ξαναστήθηκε το απόσπασμα. Σημάδεψε! Σαν φίδια έφυγαν οι σφαίρες! Τον ταρακούνησαν! Δέχτηκε τις σφαίρες χωρίς μιλιά... Το άσπρο του κοστούμι ματώθηκε... Διπλώθηκε και έπεσε...
Ο πιο αθώος, ο πιο αγνός, ο πιο Έλληνας! Αυτός που θα δακρύζει και θα πονά όσο κανείς μαζί με τον Παύλο και τον Καραβαγγέλη εκεί πάνω, για την ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ! Που συνεχίζεται και από τη νέα Κυβέρνηση!
Κανείς τους δεν τον φτάνει τον Ίωνα! Κανείς τους! Έναν διανοούμενο εθνικό ηγέτη, έναν οραματιστή, που δεν άντεχε να βλέπει τα "ανθρωπάκια" του "δεν γίνεται" και σήμερα του "δεν ακυρώνεται"!
Κάποιοι πριν από εμάς μάτωσαν, πόνεσαν, μαρτύρησαν, για να κρατήσουν ελληνικό τούτο τον τόπο, να τον ελευθερώσουν! Να ξανασηκώσουν ψηλά την Μακεδονία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Μεγάλου Βυζαντίου και του μεγάλου Μακεδονικού Αγώνα!
Και δεν μπορούν Τσίπρας και Μητσοτάκης και όλοι οι άλλοι "θίασοι" να τους αγνούν και να τους ντροπιάζουν! Γιατί μια μέρα θα ξαναγυρίσουν μαζί μας οι Ήρωες και θα συγκλονιστεί η Ελλάδα! Θα συγκλονιστεί η Μακεδονία και θα τους κάνει όλους πέρα!
ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ! ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ! ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΣΕΣ!
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
κανείς μην πει δεν ήξερε
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
Ελάτε να ξανακάνουμε Ελλάδα τούτο τον άγιο βράχο
https://makedonikokomma.blogspot.com/p/blog-page_4.html

 Η δολοφονία του Ίωνα Δραγούμη, του μεγάλου πρωτεργάτη του Μακεδονικού Αγώνα και του διπλασιασμού της Ελλάδας, ήταν διατεταγμένη από κάποιον Βενιζελικό.
Ο Ίων συνελήφθη εντελώς άδικα και παράνομα από το πρακρατικό Τάγμα του Παύλου Γύπαρη και εστάλη με συνοδεία Λοχία και Στρατιωτών προς το Φρουραρχείο.
 Καθ΄ όδόν, έρχεται άλλος Λοχίας, άγνωστος, και ζητά από τον πρώτο, τον Λοχία Σαρτζέτη, να εκτελέσει επιτόπου τον Ίωνα Δραγούμη. Μια ψυχρή δολοφονία, που γίνεται άμεσα, με εντολή του Λοχία Σαρτζέτη, από το απόσπασμά του... Οι υποψίες βαρύνουν Ρέπουλη, Μπενάκη και Γύπαρη.
Ο πρώτος πεθαίνει έξω χωρίς ποτέ να πει τίποτα, για τον δεύτερο γίνεται μια Δίκη το 1922 που το απαλάσσει χωρίς όμως τις μαρτυρίες των πρωταγωνιστών της δολοφονίας, ενώ ο τρίτος, ο Παύλος Γύπαρης, στη Δίκη του το 1935, αποκάλυψε ότη την εντολή δολοφονίας είχε δώσει στο απόσπασμα ο ίδιος ο Εμμανουήλ Μπενάκης, πατέρας της Πηνελόπης Δέλτα, η οποία και αγαπούσε τον Ίωνα, όπως και εκείνος, από την εποχή της Αλεξάνδρειας, όπου υπηρετούσε ως Πρόξενος...
Ο Γύπαρης, ισχυρίστηκε τότε ότι οι στρατιώτες του αποσπάσματος είχαν πάει στο σπίτι του Μπενάκη και εκείνος τους είχε δώσει 20.000 δραχμές της εποχής, ενώ μετά κρύφτηκαν στην Κρήτη, όπου ο ίδιος ο Γύπαρης αργότερα έστειλε να τους ξετρυπώσουν και να τους συλλάβουν...
Ο Μπενάκης όμως τότε δεν ζούσε, αλλά ζούσε ο γιος του Αντώνης, που διέψευσε με επιστολή του σε εφημερίδα τον Γύπαρη... Το γεγονός πάντως είναι ένα: Βενιζελικοί εκτέλεσαν, με εντολή κάποιου υψηλά ιστάμενου Βενιζελικού, τον μεγάλο και αθώο Ίωνα Δραγούμη, που εκείνο ακριβώς το μεσημέρι, έφευγε από την Κηφισιά και το σπίτι της αδελφής του Ναταλίας, χήρας του Παύλου Μελά, για να γυρίσει την Αθήνα και να εκδώσει μια ανακοίνωση καταδίκης της απόπειρας εναντίον του Βενιζέλου στο Παρίσι... ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ με ευγνωμοσύνη στον Ίωνα Δραγούμη
Δείτε το βίντεο της δολοφονίας :   https://youtu.be/1hDDA0-yazo


Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Η Αμερικανίδα που πήγε κόντρα σε όλους και μίλησε για την πραγματική ιστορία των Ελλήνων


του Κίμωνα Χαραλάμπους

Μιας και είναι καλοκαίρι με τον ήλιο να καίει θα σας πάμε ένα δροσερό ταξίδι γνώσης στην ιστορία των Ελλήνων. Αφού δεν μας τα μαθαίνουν στα ελληνικά σχολεία, θα μας τα μάθουν οι ξένοι!

Η Ενριέττα Μερτζ, νομικός, γεννήθηκε το 1898 και πέθανε το 1985 σε ηλικία 89 ετών.
Οι Έλληνες της οφείλουν πολλά για αυτά τα οποία ανακάλυψε και για αυτά τα οποία έγραψε και διετράνωσε. Το κακό είναι ότι οι Έλληνες, πλην ελαχίστων, δεν γνωρίζουν το τι της οφείλουν.

Η Ενριέττα Μερτζ, μετά το 1950, ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με την αρχαιολογία και είχε την έμπνευση, να αποδείξει ότι οι αρχαίοι Έλληνες θαλασσοπόροι και συγκεκριμένα οι αργοναύτες και ο Οδυσσές, αφού γιας αυτού είχε γραπτά στοιχεία, όχι μόνο έφθασαν στην Αμερική, αλλά και επέδρασαν πολιτισμικά επάνω της και μάλιστα έντονα, φτάνοντας στο σημείο να επιβάλουν τα σύμβολα των Ελλήνων στους ντόπιους, που είχαν επίσης ελληνικές ρίζες.
(…)
Η ιστορία που διδάσκεται στα σχολεία και είναι αποδεκτή από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, βασίζεται πλέον σε τρία  μεγάλα δόγματα:
  1. Ο πολιτισμός και η τεχνολογία, άρχισαν εκ του μηδενός να αναπτύσσονται πάνω στην γη και από τότε που ξεκίνησαν, συνεχίζουν να εξελίσσονται μέχρι σήμερα, χωρία καμία διακοπή και χωρίς σημαντικά σκαμπανεβάσματα κατά την άνοδο του επιπέδου τους. Αυτό είναι το δόγμα της γραμμικής ανάπτυξης του πολιτισμού.
  2. Ο πολιτισμός άρχισε να εμφανίζεται στην Ανατολή, κατά προτίμηση στην Μεσοποταμία και από εκεί μεταδόθηκε  προς δυσμάς και βέβαια έφθασε και στους Έλληνες που τον παρέλαβαν και τον ανέπτυξαν. Αυτό είναι το δόγμα του εξ Ανατολής φωτός.
  3. Τα πρώτα ανθρωποειδή όντα εμφανίστηκαν στην Αφρική, περπατούσαν στα τέσσερα και είχαν μαύρο χρώμα.  Σταδιακά, επειδή τα… χέρια τους καιγότανε από το καυτό αφρικανικό έδαφος, άρχισαν να περπατούν στα… δύο (παρακαλώ συγκρατήστε τα γέλια σας). Αργότερα μετακόμισαν  στην περιοχή  του σημερινού Ισραήλ και πήραν  την μορφή ανθρώπου.
(…)
Όποιος δεν ενστερνίζεται αυτά τα τρία θεμελιώδη δόγματα, δεν μπορεί να θεωρείται σοβαρός επιστήμονας.
(…)
Η ιστορία αυτή έχει τόσα πολλά κενά και τόσες πολλές ασυνέχειες, ώστε αναγκάστηκε να δεχθεί ότι υπάρχουν πολλά σκοτεινά σημεία κατά τον ρουν της.
(…)
Για να καλυφθούν τα τεράστια κενά της ιστορίας επικαλέστηκαν τους εξωγήινους και τους Άτλαντες.
(…)
Τότε ήταν που εμφανίστηκε η Ενριέττα Μερτζ. Επιστήμων ανήσυχη και «ανυπάκουη». Υπηρετώντας στο Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, διέπλευσε πέντε φορές στον Αμαζόνιο και μετά τον πόλεμο «όργωσε« τις Άνδεις στο Περού, την Βολιβία και την Κολομβία.


Εκεί λοιπόν που όλοι οι αντιρρησίες της συμβατικής ιστορίας μιλούσαν για εξωγήινους και Άτλαντες, η Μερτζ μίλησε για τους Έλληνες. Και ήταν αυτονόητο να το κάνει αυτό, αφού είχαν δύο βασικές διαφορές με τους Άτλαντες και τους εξωγήινους.
  1. Μπορούμε να βρούμε γραπτά και αρχαιολογικά μνημεία τους.
  2. Υπήρχαμε, υπάρχουμε και θα υπάρχουμε.
Βασίστηκε στις αρχαίες πηγές των Αργοναυτικών τόσο από τα Ορφικά, όσο και από τον Απολλώνιο τον Ρόδιο, καθώς και στην Οδύσσεια του Ομήρου.
Μόνο που η Μερτζ, σε σχέση με τους δέσμιους της συμβατικής ιστορίας ερευνητές, ασχολήθηκε με τους πραγματικούς θαλασσόλυκους, τους Έλληνες.
Έδειξε λοιπόν ότι ο μεν Οδυσσέας έφθασε στον Κόλπο του Μεξικού, ενώ οι Αργοναύτες στην Νότιο Αμερική.
Το 1965 εξέδωσε το βιβλίο με τίτλο «The Wine Dark Sea», η θάλασσα δηλαδή, με το χρώμα του σκόρου κρασιού, όπου με κάθε λεπτομέρεια ερμήνευσε τα υπό του Ομήρου γραφέντα στην Οδύσσεια, συνδυάζοντας τα με τις πάμπολλες αρχαιολογικές ανακαλύψεις και παρατηρήσεις της.
(…)
Η δουλειά της Μερτζ, εννοείται πως θάφτηκε από το παγκόσμιο κατεστημένο και στην Ελλάδα μετά βίας ακούστηκε.
Η ανήσυχη Αμερικανίδα όμως δεν σταμάτησε εκεί. Συνέχισε τις έρευνές της και εξέδωσε και δεύτερο βιβλίο, καθώς και σωρεία επιστημονικών εργασιών.
Βρήκε η Μερτζ περί τις 2000 επιγραφές γραμμένες στα ελληνικά κατά μήκος του Αμαζονίου.
Εκτός από αυτά που βρήκε στον Αμαζόνιο η Μερτζ αναφέρει ότι το 1936, όταν κατασκευαζότανε το φράγμα του ποταμού Κάμπερλαντ, βρέθηκε ναός ελληνικού ρυθμού.
Ο ναός αυτός ωστόσο καλύφθηκε πλήρως από τα νερά που συγκεντρώθηκαν από τα φράγμα και καταστράφηκε από τα «έργα» του όλου εγχειρήματος.
Η Ενριέττα Μερτζ κάνοντας όλα αυτά που δεν έκαναν οι Έλληνες, παρουσίασε το 1966 στο 37ο διεθνές συνέδριο των Αμερικανικών μελετών, που έγινε στην Μαρ Ντε Λα Πλάτα της Αργεντινής, την μελέτη  της για τους Αργναύτες, εποδεικνύοντας την εκστρατεία τους στην Νότια Αμερική και όχι στον Εύξεινο Πόντο.
Στο επόμενο αντίστοιχο συνέδριο, που έγινε τον Αύγουστο του 1968 στην Στουγκάρδη, η Ενριέττα Μερτζ επανήλθε και ανακοίνωσε ότι οι Έλληνες θαλασσοπόροι του απώτατου παρελθόντος διέθεταν κάποιου είδος πυξίδας, την χρήση της οποίας μετέφεραν και στην Κεντρική Αμερική.
Η Μερτζ πίστευε ότι οι Αργοναύτες ήταν εξερευνητές που έψαχναν για φυσικούς πόρους, δηλαδή για χρυσίο, χαλκό, κασσίτερο και σίδηρο. Έψαχναν δηλαδή για πηγές πρώτων υλών.
Τις πρώτες αυτές ύλες  βέβαια δεν επρόκειτο να τις μεταφέρουν οι ίδιοι, διότι οι απαιτήσεις ήταν μεγάλες.
Έψαχνα ουσιαστικά για πηγές πρώτων υλών, ώστε να ανοίξουν εμπορικούς διαύλους ή και την παράδοση τεχνογνωσίας για την εξόρυξη των απαιτούμενων μετάλλων.
Οι θρύλοι και οι μύθοι όπως πάντοτε παραποιούν τα γεγονότα.
Παρατήρησε λοιπόν η Μερτζ ότι οι Αργοναύτες καθώς έπλεαν απομακρυνόμενοι από την Ελλάδα, είχαν την Μεγάλη Άρκτο δεξιά, πράγμα που σημαίνει ότι πήγαιναν δυτικά και όχι ανατολικά. Αφού πήγαιναν δυτικά, βγήκαν στον Ατλαντικό, που με σαφήνεια αναφέρεται στα Αργοναυτικά.
Μετά από αυτό αναφέρεται ότι η Μεγάλη Άρκτος «επέπλεε» στον ωκεανό, πράγμα που σημαίνει ότι την έβλεπαν στον ορίζοντα.
Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβεί στην Μεσόγειο ή στον Εύξεινο Πόντο. Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, δεν έβλεπαν τον συγκεκριμένο αστερισμό καθόλου, πράγμα που σημαίνει ότι πήγαν πολύ νότια και έφθασαν στην Νότιο Αμερική.
Ο μεγάλος ποταμός, από το ένα στόμιο του οποίοι μπήκε η Αργώ και από το άλλο βγήκε, δεν μπορεί να είναι άλλος από τον ποταμό Ορινόκο της Βενεζουέλας.
Όσον αφορά τον «Φάσιν ποταμόν», δεν είναι άλλος από τον Ρίο Ντε Λα Πλάτα, τον οποίο ανέβηκε η Αργώ και έφθασε στον ποθητό της σκοπό.
Όσον αφορά τις επιγραφές που βρήκε η Μερτζ, οι «ειδικοί» αποφάσισαν ότι επρόκειτο περί «φοινικικών γραφών», αφού οι Έλληνες δεν γνώριζαν γραφή σε τόσο παλαιούς χρόνους.
Αυτοί οι γελοίοι ισχυρισμοί αντικρούστηκαν μόνο από την Μερτζ, αφού το ελληνικό κράτος ανέκαθεν δεν μπορούσε να έχει σοβαρή και ικανή εκπροσώπηση στο εξωτερικό, βασιζόμενο διαχρονικά στους φιλέλληνες και βέβαια στο έλεος του Θεού.
ΠΗΓΗ: Δημοσθένης Λιακόπουλος, Γη ο πλανήτης των Ελλήνων, ΤΟΜΟΣ 1,Όταν μιλούν οι πέτρες

Δείτε επίσης:

Η Κυριαρχία των Ελλήνων από τα Πανάρχαια Χρόνια


https://ellaniapili.blogspot.com/2017/07/blog-post_7.html?m=1

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ : ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Ο Σωτήριος Σοφιανόπουλος γεννήθηκε το 1938 στην Αθήνα. Το 1956 αποφοίτησε από το Γυμνάσιο Αναβρύτων. Σπούδασε Χημικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στο Πολυτεχνείο Darmstadt της Γερμανίας. Διετέλεσε επί τετραετία Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων φοιτητών στη Γερμανία.
Επί 11 χρόνια διετέλεσε Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ΧΡΩΠΕΙ. Ειδικεύτηκε στην αναπτυξιακή έρευνα και τεχνολογία και μεταξύ άλλων κατασκεύασε τα πρώτα ελληνικά όπλα μετά το 1974. Είχε ξεκινήσει και την κατασκευή βαλλιστικών πυραύλων αλλά για διαφόρους λόγους (!) η παραγωγή σταμάτησε.
Στα εργαστήρια της ΧΡΩΠΕΙ ο Σοφιανόπουλος συνέθεσε και το προωθητικό υγρό πυραύλων Υδραζίνη. Στα ναυπηγεία Αυλίδος κατασκεύασε τορπιλακάτους που όμως η προσπάθεια για διαφόρους λόγους (!) δεν συνεχίστηκε. Προσκλήθηκε από τον τότε πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή να υποβάλει «οικονομικό υπόμνημα».
Για λογαριασμό του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης έφερε σε πέρας υλικό εφαρμοσμένης έρευνας υψηλοτάτης τεχνολογίας με άκρως απόρρητη σύμβαση, το οποίο χαρακτηρίστηκε εθνικό θέμα υψίστης ασφάλειας, αλλά ποτέ δεν προσκλήθηκε στις δοκιμές. (!) Το 1972 απέδειξε ότι η σόγια ευδοκιμεί στη χώρα μας αλλά ναυάγησαν οι προσπάθειες του για βιομηχανική εκμετάλλευση.
Κατασκεύασε το πρώτο εργοστάσιο παρασκευής πρωτεϊνούχων αλεύρων υψηλής περιεκτικότητας σε οξέα. Την τεχνολογία ζήτησε εκτός των άλλων κρατών και η Βουλγαρία με ανταλλαγή τεχνολογίας παραγωγής κιτρικού οξέος, αλλά το κράτος δεν επέτρεψε τη συνεργασία αυτή και διέταξε το κλείσιμο του εργοστασίου. (!)
Το 1977 παρήγαγε το πρώτο ελληνικό πετρέλαιο στο Κερί Ζακύνθου και κατέληξε στα δικαστήρια κατηγορούμενος από την κρατική μηχανή, παρ΄όλο που είχε πάρει δύο άδειες γι» αυτό τον σκοπό. (!)
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Τα μυρίστηκαν πρώτοι οι Αγγλοι το 1927, τα δοκίμασε το πολεμικό μας ναυτικό το 1928, η ιδιωτική τους εκμετάλλευση άρχισε το 1965 και η ζωή τους έκλεισε το 1979. Μία απίστευτη περιπέτεια του πρώην ιδιοκτήτη της ΧΡΩΠΕΙ.
Πρώτοι οι Άγγλοι μυρίστηκαν το πετρέλαιο της Ζακύνθου και πολύ αργότερα οι αναθυμιάσεις οδήγησαν εκεί και τη μύτη ενός επιχειρηματία: του ιδιοκτήτη της διαλυμένης σήμερα βιομηχανίας ΧΡΩΠΕΙ, Σωτήρη Σοφιανόπουλου.(την χάρισε ο αντρέας στην γερμανία, καί έφερε την BAYERN.
. Το 1927 η αγγλική εταιρεία «NEAR EAST PETROLEUM COMPANY» έρχεται στη Ζάκυνθο, για να μελετήσει τις δυνατότητες αντλήσεως πετρελαίου. Δεν γίνεται όμως εντατική άντληση, των φρεατίων, γιατί λείπουν τά επαρκή μηχανήματα και οι δεξαμενές.
. Το 1928, η ελληνική κυβέρνηση στέλνει το τορπιλοβόλο «Πέργαμος» για να κάνη δοκιμές καύσεως. Η έκθεση που συντάσσεται καταλήγει σε ένα αισιόδοξο συμπέρασμα: «Εκ των ανωτέρω συνάγεται ότι τ» αποτελέσματα των δοκιμών ήσαν ικανοποιητικά».
. Το 1965, ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος επισκέπτεται για πρώτη φορά τη Ζάκυνθο και μαθαίνει ότι στο Κερί, σ» ένα βάλτο 1.000 στρεμμάτων, υπάρχει πετρέλαιο! Τα χρόνια της δικτατορίας αποφασίζει να ασχοληθή επιχειρηματικά με την υπόθεση της Ζακύνθου.
Η χούντα είχε τότε παραχωρήσει άδεια για γεωτρήσεις στην αμερικανική εταιρεία ANCAR OIL. Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος συναντιέται στα γραφεία της ΧΡΩΠΕΙ με τον ελληνικής καταγωγής πρόεδρο της ΑΝΚΑΡΟΪΛ Στερτζ (Στέργιου), καταλήγουν σε συμφωνία και αποφασίζεται να γίνει το συντομότερο γεώτρηση βάθους 2.500 μέτρων:
«Η ΑΝΚΑΡΟΪΛ και η ΧΡΩΠΕΙ θα είχαν ποσοστά επί της παραγωγής και της εκμετάλλευσης του πετρελαίου. Παρασκευή, θα ερχόταν ξανά ο Στερτζ για να υπογράψουμε τη σύμβαση και την Τρίτη γίνεται το πραξικόπημα στην Κύ­προ. Ο Στερτζ δεν έρχεται και βέβαια η σύμβαση ναυαγεί. Γίνονται τα γνωστά, έρχεται η μεταπολίτευση καί εγώ εξακολουθώ να ενδιαφέρομαι για τα πετρέλαια. Επισκέπτομαι τον καθηγητή Ζάχο, διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΠ (Δημόσια Επιχείρηση Πετρελαίου). Πραγματικά, στέλνει στη ΧΡΩΠΕΙ την άδεια να προχωρήσω τις εργασίες στο Κερί».
. Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος πηγαίνει στη Ζάκυνθο και στήνει εκεί ένα κανονικό εργοτάξιο επανδρωμένο με μηχανικούς και τεχνικούς της ΧΡΩΠΕΙ.
«Η μεγαλύτερη γεώτρηση που είχα κάνει ήταν βάθους 120 μέτρων το περισσότερο, όμως, πετρέλαιο έβγαινε από μια των 18 μέτρων. Πετρέλαιο χωρίς υδρόθειο, με βάση τη νάφθα. Έφτασα να βγάζω, ανάλογα με τις υδροστατικές πιέσεις, μέχρι και 70 βαρέλια πετρέλαιο την ημέρα. Για μήνες ολόκληρους τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά της ΧΡΩΠΕΙ κινούνταν με αυτό το καύσιμο, ενώ επί χρόνια μου ζητούσαν να τους πω το μυστικό – πώς δηλαδή, κατάφερα να βγάλω ντίζελ σε πρώτη φάση χωρίς διυλιστήριο!».
Ο δραστήριος επιχειρηματίας ζητά από το υπουργείο Βιομηχανίας άδεια εκμεταλλεύσεως:
«Έτρεχα από το υπουργείο Βιομηχανίας στη ΔΕΠ και τούμπαλιν. Σ» αυτά τα δρομολόγια με κορόιδευαν όλοι μαζί. Τράβηξα μια εταιρεία στη Ζάκυνθο και πουλούσα το πετρέλαιο που έβγαζα με κανονικό τιμολόγιο στη ΧΡΩΠΕΙ».
. Η δουλειά στο Κερί κρατάει δύο χρόνια και σταματάει με τη σύλληψη του Σωτήρη Σοφιανόπουλου. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος:
«ενώ ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε ζητήσει από τον υπουργό Βιομηχανίας να μου δοθή άδεια εκμεταλλεύ­σεως, αντ» αυτού μια ωραία πρωία έρχονται στο Κερί και με συλλαμβάνουν ως παραβάτη του νόμου επειδή παράγω αργό πετρέλαιο».
. Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος δικάζεται τον Μάιο του 1979 καί αθωώνεται. Με δικαστική απόφαση, όμως, αναστέλλονται οι δύο άδειες που είχε για παραγωγή πετρελαίου. Από τότε, κανείς δεν ασχολήθηκε πια με τα πετρέλαια της Ζακύνθου. Η περιοχή αναδίδει ακόμα τη μυρωδιά του πετρελαίου καί ο βάλτος βουλιάζει στα περασμένα υγρά γυαλιστερά μεγαλεία.
Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος υποστηρίζει από τότε ότι εσκεμμένα σκέπασαν την υπόθεση και κατηγορεί όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης ότι παραδίδουν τον εθνικό πλούτο της χώρας στις πολυεθνικές.
 


Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

ΤΟΝ ΟΒΟΛΟΝ ΣΑΣ - ΤΗΣ ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ


ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ

Μαύρη σκιά με σκέπασε
εκεί που αναπαυομουν,
σ'ενα καφέ και θάλασσα
γαλαζια ονειρευόμουν. 


Ταυτόχρονα μια γλυκερη
φωνή να μου μιλάει,
άκουσα και κι ειδα ενα παπά,
να μου χαμογελάει.

Τέκνον μου, βγαλαμε λαχνους,
απο την ενορία,
κτιζουμε μία εκκλησιά,
μεγαλη!!Απ'τα θηρία!

Μα χρειαζόμαστε λεφτα!
Γι αυτό,τον οβολό σου,
δωσε κι εσυ Χριστιανή,
και θα βρεις το καλό σου!

Βεβαίως!!!Αποκριθηκα,
μα για να σε περάσω,
τριπλασιους από σένα νε
λαχνους θα αγοράσω.

Πες μου λοιπόν το νούμερο,
να βγάλω πορτοφόλι!
Κι οσο τα ελεγα αυτά,
εμαζευτηκαν όλοι,

που βρίσκονταν τριγύρω μας
ν ακούσουν τα μαντάτα
Κι αλλοι πολλοι στεκοντουσαν
στη διπλανή την στράτα.

Επηρε χρωμα.πορφυρό,
το άγιο πρόσωπό του!
Ξεροκαταπιε δυο φορές
κι έκανε το σταυρό του.

Εμεις πουλάμε τους λαχνους,
τους παιρνουν παντα άλλοι!
Μολις το πούμε ο πιστός
την παρτη του να βάλει,

τρέχει κι ετούτο ξερουμε!
Τι λόγια ξεστομιζεις!
Εσυ θ'αλλάξεις τα έθιμα;
Η τη σκεψη τους νομίζεις;

Α έτσι!Τοτε τίποτα
δεν θελω να σας δώσω!
Μαθατε το τροπάρι σας
και σας λυπάμαι τόσο!

Εχετε τοσα χρηματα!
Ζειτε μεσα στα πλούτη,
Ελαχιστα προσφέρατε
μεσα στην κριση ετούτη!

Εσείς τον λόγο του Χριστού,
τον κανατε κουρέλι!
Τους βλέπεις ολους γυρω σου;
Κανένας δεν σας θέλει!

Το ξέρετε καλα γιατί!
Η επιχείρησή σας,
καποτε θα καταστραφει,
και φταίει η εμμονη σας,

κι η πιστη σας σ'ενα Θεό,
που τονε λενε χρημα...
Ξεχάσατε ποιοι είσαστε
κι ειναι μεγαλο κριμα..
Τριάδα Ζερβού προς