Σάββατο 4 Μαΐου 2019

ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ... ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ !!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΥΓΕ ΑΠ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΙ ΕΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ
Η ΠΥΘΙΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ....

Σκόρπιες κολόνες!...Πέτρες,βυθισμένες στην αγκαλιά της Γης...Και ερημιά...
Άγρια χόρτα αγκαλιάζουν ο'τι απέμενε από το Ιερό ...Γκρίζο τοπίο...Κανένα χρώμα.Τίποτα δεν επιτρέπεται να θυμίζει τα χρόνια των Παλαιών...Παρά μόνο ερείπια στέκονται για να υπενθυμίζουν σε όσους τολμήσουν να αναζητήσουν τα χνώτα των προγόνων τους...Το τι πρόκειται να συμβεί στη δική τους γενιά...
Τελικά ο κόσμος των Ελλήνων τελείωσε...Χάθηκε από την μνήμη του ανθρώπου....,θυσία στο όνομα της ...αγάπης...Στο Θεό της...
Σε αυτές τις κολόνες μπορώ ακόμα να ακούσω τους ύμνους.Θα έλεγα ότι μπορώ να ακούσω και την μουσική του Χρυσολύρη,όπως τότε που το θαμπό μου βλέμμα από την λάμψη της φλόγας του τριπόδου γύριζε προς τον Ήλιο,αναζητώντας την πηγή των πάντων...Τα βουνά δεν μου μιλάνε πια και τα δέντρα σάμπως φαίνεται να τίναξαν από μέσα τους τις νύμφες...Θέλω να φωνάξω,μα και τι να πω; Δεν υπάρχουν αφτιά για το δίκαιο πλέον. Μέσα σε αυτήν την γωνιά της Γης ακούστηκε η φωνή των Θεών διά στόματος των θνητών.Σε αυτά τα οικοδομήματα λατρεύτηκαν ο κόσμος και ο άνθρωπος. Εδώ προσέτρεξαν και οι ευσεβείς και οι κακεντρεχείς.
ΣΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΕΣΤΕΚΕ ΤΟ ΒΑΘΡΟ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!....Και τώρα το βάθρο έγινε ΒΆΡΑΘΡΟ και κατάπιε μια ολόκληρη εποχή.Ο πέλεκυς και το φαρμάκι του ΑΝΌΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ κατέστρεψαν ο ....μέν πέλεκυς το ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ,το δε φαρμάκι το ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ....
Για να σου μείνουν εσένα,ευσεβή μου φίλε,ο πόνος και μια πικρία και εσένα,σκοτεινέ δυνάστη ,το μίσος και η αποστροφή......
Σε σένα,λοιπόν,ευσεβή μου φίλε,έχω να πω τα εξής:
Σου δίδαξαν ότι το μαντείο ερήμωσε από τους σεισμούς και τα νέα ήθη.
ΜΑ , ΔΕΝ ΕΡΗΜΩΣΕ ...ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ.
ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ....

ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΔΩ ΛΑΤΡΕΥΟΤΑΝ Η ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ...
Έχω να σου πω ότι εδώ ΤΙΜΗΘΗΚΑΝ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΥΠΑΡΚΤΟ !
Ότι σχετίζεται με τον άνθρωπο,αλλά και με ότι ο άνθρωπος μπορεί να σχετιστεί.
Σου είπαν ότι εδώ βασίλεψε η διαφθορά των ιερέων...
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ,ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΑΎΤΗ...
Στο μαντείο δεν ακούστηκαν τα μελλούμενα.
ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ....
Αυτή που όποιος την κατέχει,άνθρωπος ή Θεός,μπορεί και να συμβουλέψει!
Στα λεγόμενα αυτά του σκοταδιού να αντιτάξεις τη λογική σου.Να κατέλθεις στο βάθος της συνείδησής σου....
ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΘΕΊΟΥ ...ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ,που κρύβεις μέσα σου!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΟΥ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ!!!
ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ...ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ !!!
ΕΚΕΙΝΗΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΟΥ !!!
Εδώ ,ανάμεσα στις Φαιδριάδες,τον Θεό μπορείς να ακούσεις....
Ακόμα και αν εμένα με σίγησε ο στρατός της "αγάπης",ο Απόλλων στέκει συνεχώς από πάνω σου και η φωνή του ακούγεται όταν παίζεις τις φωτεινές χορδές του.Τις ακτίνες του...
ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ...
ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ !!!
μία Μία  Μάια Τσεπουλίδου  Ολγα Ιωαννιδη.

Υπουργός Παιδείας Γαλλίας: «Από Τα Αρχαία Ελληνικά Κατάγεται Ο Πολιτισμός Μας»



Ο Γάλλος νέος υπουργός Παιδείας, Μπλανκέ, έχει ένα όραμα, μεταξύ άλλων: «Να αξιοποιηθούν περισσότερο τα λατινικά και τα αρχαία ελληνικά στα σχολεία. Απ’ αυτά κατάγεται ο πολιτισμός μας», δήλωσε στην Monde.

Επ’ αυτού, ο Γιώργος Παπαδόπουλος-Τετράδης (ο πρώην “Καιρός” της “Ελευθεροτυπίας”, ο οποίος έγραψε και στήριξε τον ΣΥΡΙΖΑ πριν και μετά τις εκλογές, και μετάνοιωσε, κατά δήλωσή του) σχολίασε στην ιστοσελίδα Liberal, ότι «Τουλάχιστον οι τρεις τελευταίοι Έλληνες υπουργοί Παιδείας δεν κατάγονται απ’ αυτόν τον πολιτισμό. Αλλιώς δεν θα υποβάθμιζαν σε νεκρή γλώσσα στα σχολεία τη γλώσσα που μιλούν κι οι ίδιοι. Ο πολιτικός φανατισμός τους παράγει ημιμάθεια».
Θυμίζω, ότι πρώτη αποκάλεσε τα αρχαία ελληνικά νεκρή γλώσσα, η Ρεπούση, η κυρία του “συνωστισμού στη Σμύρνη”, για να αντιληφθούμε ποιοι ανέλαβαν την “εθνική και ηθική αγωγή” των Ελληνόπουλων, κατά το Σύνταγμα, το οποίο ισχύει ακόμη, δεν πρόφτασαν να το μετατρέψουν σε σοβιετικό, αλλά το γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια, παρ’ ότι ορκίστηκαν σ’ αυτό.
Είναι γνωστό, ότι ο Γάλλος νέος υπουργός είναι οπαδός της διατήρησης της γλώσσας του και της προστασίας της από τις ξενόφερτες λέξεις, όσο αυτό είναι δυνατό. Άλλωστε, η γαλλική Ακαδημία αποφασίζει ποιοι από τους ξένους όρους θα ενσωματωθούν, ενώ κατά την γαλλική νομοθεσία απαγορεύεται σε δημοσίους υπαλλήλους και δημοσιογράφους να χρησιμοποιούν στην εκφορά του λόγου ξένους όρους, εάν υπάρχουν οι αντίστοιχοι στην γαλλική γλώσσα. Έτσι πράττουν οι λαοί που αγαπούν την πατρίδα τους.

Η δε γλώσσα, είναι το κυριότερο στοιχείο επί του οποίου εδράζεται ο πολιτισμός μιας χώρας. Και επί του πολιτισμού εν συνεχεία εδράζεται η ευημερία μιας κοινωνίας. Αυτός είναι και ο λόγος, που από τον Μάιο του 2010, όταν ο τότε αλήστου μνήμης πρωθυπουργός της Ελλάδας, ανήγγειλε την προσφυγή του κράτους στο ΔΝΤ, υπεστήριξα -και συνεχίζω να υποστηρίζω- ότι η πτώχευσή μας δεν είναι το πρόβλημα. Η πτώχευση είναι το σύμπτωμα του προβλήματος, που δεν είναι άλλο από την σήψη της κοινωνίας. Ας μου πει κάποιος έναν θεσμό, τον οποίο εμπιστεύεται – πλην ίσως των ΕνόπλωνΔυνάμεων, και όχι απολύτως με όσα συμβαίνουν με τα εξοπλιστικά.
Την υποβάθμιση του πολιτιστικού επιπέδου του ελληνικού λαού, την άρχισαν τα αστικά κόμματα στο όνομα του φιλελευθερισμού, και την ολοκληρώνουν τα μαρξιστικά στο όνομα της δικτατορίας του προλεταριάτου. Την σημασία δε του ελληνικού πολιτισμού, αν και δεν χρειάζεται σε κανέναν σώφρονα να την υπενθυμίσω, την σημείωσε ο αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, ο οποίος απηύθυνε μήνυμα ενότητας και συνεργασίας σε όλους τους Έλληνες λέγοντας μεταξύ άλλων:
«Σήμερα, σε μία εποχή που νομίζουμε ή νομίζουν κάποιοι ότι μπορούν να μας πνίξουν, ως χώρα, θεωρώ ότι μπορεί να μας βοηθήσει, ο πολιτισμός μας. Αυτός ο πολιτισμός που φώτισε ακόμη και αυτούς που μάς πολεμούν σήμερα, που περιφρονείται, αλλά για όσους γνωρίζουν κρύβει τεράστια δύναμη».
Δεν θέλησε να ονοματίσει από ποιους περιφρονείται, αλλά είναι κοινό μυστικό ότι οι μεν ξένοι τον θαυμάζουν και διδάσκονται από αυτόν, εμείς όμως ολονέν και περισσότερο υιοθετούμε τις “προοδευτικές αντιλήψεις”, οι οποίες βρίσκονται μακράν του ελληνικού τρόπου ζωής, της αξιοπρέπειας και της τιμής, επί του οποίου τρόπου στηρίχθηκε ο θαυμαστός ελληνικός πολιτισμός, ο οποίος με την σειρά του και τον διαμόρφωσε όπου έδει.
Επανέρχομαι στον Παπαδόπουλο-Τετράδη, που αναφέρει: «Δεν είναι τυχαίο που και οι τρεις αυτοί λαοί (σ.σ. Γάλλοι, Βρετανοί, Γερμανοί) διδάσκουν με ευλάβεια τα αρχαία ελληνικά στους βλαστούς τους. Ξέρουν ότι η… νεκρή αυτή γλώσσα, σύμφωνα με τη νεοελληνική αριστερά της “διανόησης” και της “κουλτούρας”, περιέχει τις ακόμα και σήμερα ακλόνητες αλήθειες για τις σχέσεις των ανθρώπων με τον εαυτό τους και τον κόσμο. Ξέρουν ότι η…νεκρή αυτή γλώσσα βρίσκεται μέσα σε πάνω από το 25% των λέξεων που χρησιμοποιούν στην κάθε μέρα τους.»
Ενώ οι δικοί μας διανοούμενοι της ανέξοδης επανάστασης σιχαίνονται και να ακούσουν ότι το 90% των λέξεων που εκβάλλουν από το φράγμα των δοντιών τους είναι αρχαίες!
Ο Γάλλος υπουργός της Παιδείας θέλει να ενισχύσει τη διδασκαλία των αρχαίων και των λατινικών, που βρίσκονται μέσα στις λέξεις που χρησιμοποιούν οι συμπατριώτες του κάθε μέρα. Την ώρα που οι Έλληνες συνάδερφοί του μειώνουν τις ώρες διδασκαλίας τους γιατί τις θεωρούν νεκρές γλώσσες»!

https://www.fumara.gr/ypoyrgos-paideias-gallias-apo-ta-archaia-ellinika-katagetai-o-politismos-mas/

Ποιός ήταν ο Κάρανος, ο Γενάρχης των Μακεδόνων. Αυτά που Δεν Διδάσκονται στα Σχολεία


Στην ελληνική μυθολογία ο Κάρανος ήταν ο μυθικός γενάρχης του βασιλικού οίκου της Μακεδονίας. Ο Κάρανος αναφέρεται για πρώτη φορά από τον Θεόπομπο. Οι παραδόσεις όμως οι σχετικές με τη γενεαλογία του είναι ποικίλες και πολύ διαφορετικές μεταξύ τους.
Συνήθως ο Κάρανος αναφέρεται ως ένας από τους γιους του Τημένου. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, ο Κάρανος πολέμησε με τους αδελφούς του για τη διαδοχή του στον θρόνο του Άργους. Αφού απέτυχε, απεφάσισε να βρει μία άλλη χώρα για να βασιλεύσει και απευθύνθηκε στο Μαντείο των Δελφών. Εκεί η Πυθία του έδωσε τον εξής χρησμό:


«Έστι κράτος βασίλειον αγαυοίς Τημενίδαισι γαίης πλουτοφόροιο. Δίδωσι γαρ αιγίοχος Ζευς. Αλλ’ ίθ’ επειγόμενος Βοττηίδα προς πολύμηλον. Ένθα δ’ αν αργικέρωτας ίδης χιονώδεας αίγας ευνηθέντας ύπνω, κείνης χθονός εν δαπέδοισι θύε θεοίς μακάρεσι και άστυ κτίζε πόληος.» (= «Οι ευγενείς Τημενίδες βασιλεύουν σε εύφορη γη, δώρο του Δία που κρατά την αιγίδα. Σπεύσε όμως για τη γη των Βοττιαίων, χώρα πολλών κοπαδιών (πολύβοσκη), και όπου δείς αίγες λευκές σαν το χιόνι με κέρατα αστραφτερά, που κοιμούνται ύπνο βαθύ, στο επίπεδο μέρος αυτής της γης θυσίασε στους μακάριους θεούς και ίδρυσε την πόλη του κράτους σας.» – Διόδωρος ο Σικελιώτης, Bibliotheca historia, Exc. Vat., P3, cf, 16,1, T.L.G.)
Τότε ο Κάρανος και όσοι τον ακολούθησαν μετακινήθηκαν προς βορρά σε αναζήτηση της κατάλληλης γης. Τελικά έφθασε σε μία εύφορη κοιλάδα, όπου βρήκε τις γίδες, όπως στην περιγραφή, οπότε σκέφθηκε ότι η προφητεία είχε εκπληρωθεί. Εκεί λοιπόν έχτισε μια πόλη που την ονόμασε «Αιγαί» (από την ελληνική λέξη αίγα = γίδα), δίπλα στη σημερινή κωμόπολη Βεργίνα.
Από τα μέσα, λοιπόν, του 4ου αι. π.Χ. ως πρώτος βασιλιάς της Μακεδονίας φέρεται ο Κάρανος, όνομα που είχε ένας από τους γιους του Φιλίππου Β’ και ένας από τους ιππάρχους του Αλεξάνδρου. Αυτός ο ιδρυτής-πρόγονος, γιος του Ποιάνθη ή Ποία, άλλοτε γιος ή αδελφός του Αργείου βασιλιά Φείδωνα, γιου του Αριστοδαμίδα, είχε έλθει απευθείας από το Άργος για να φτιάξει μια καινούρια πατρίδα. Αλλη εκδοχή αναφέρει ότι ο Κάρανος ήλθε στην Ημαθία με μεγάλη συνοδεία Ελλήνων, σύμφωνα με τον χρησμό που τον διέταξε να ψάξει να βρει τόπο εγκατάστασης στη Μακεδονία. Ακολουθώντας ένα κοπάδι αίγες που έτρεχαν να προφυλαχθούν από τη βροχή –έβρεχε καταρρακτωδώς και υπήρχε πυκνή ομίχλη– κατέλαβε την πόλη της Έδεσσας χωρίς οι κάτοικοι να τον αντιληφθούν. Και όταν του υπενθύμισαν τον χρησμό που τον είχε διατάξει «να ψάξει ένα βασίλειο όπου θα τον οδηγήσουν οι αίγες», την έκανε πρωτεύουσα του βασιλείου του. Και με πολλή προσοχή διατήρησε από κει και πέρα τη συνήθεια να βάζει τις ίδιες θηλυκές αίγες μπροστά από το λάβαρό του, όποτε παρήλαυνε ο στρατός του, ώστε να είναι οι αρχηγοί των επιχειρήσεών του, ακριβώς όπως είχαν γίνει και πρωτεργάτες της ίδρυσης του βασιλείου του. Σε ανάμνηση του ρόλου των αιγών μετονόμασε την πόλη της Έδεσσας «Αιγές» και τους κατοίκους Αιγεάδες. Έπειτα εκδίωξε τον Μίδα, που κρατούσε ένα κομμάτι της Μακεδονίας, και άλλους βασιλείς και τους αντικατέστησε. Ήταν ο πρώτος που ένωσε τις φυλές διαφόρων λαών και έκανε τη Μακεδονία αυτό που λέμε ένα σώμα. Και το βασίλειό του μεγάλωσε, επειδή είχε βάλει γερά θεμέλια ανάπτυξης. Μετά από αυτόν βασίλεψε ο Περδίκκας. (Ιουστίνος 7.1.7-12)

Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΓΕΑΔΩΝ

(Έτσι ονομαζόταν η Μακεδονική βασιλική δυναστεία για να θυμούνται την καταγωγή τους από το Άργος της Πελοποννήσου)
Η Δυναστεία των Αργεαδών (Αρχαία Ελληνικά: Ἀργεάδαι) ήταν αρχαίος ελληνικός βασιλικός οίκος. Ήταν η επικρατούσα δυναστεία της Μακεδονίας περίπου από το 700 έως το 310 π.Χ.. Η παράδοση τους, όπως περιγράφεται σε αρχαιοελληνική ιστοριογραφία, προέρχεται από το Άργος , (παίρνοντας έτσι το όνομα «Αργεάδες»).Αρχικά οι άρχοντες της ομώνυμης φυλής,στην εποχή του Φιλίππου του Β’ είχαν αυξήσει την επιρροή τους, με αποτέλεσμα να συμπεριλάβουν στην διοίκηση της Μακεδονίας όλες της βόρειες περιοχές της Μακεδονίας. Τα πιο εξέχοντα μέλη του οίκου ήταν ο Φίλιππος Β’ της Μακεδονίας και ο Αλέξανδρος ο Μέγας, όπου και κάτω από την αρχηγία τους, το Βασίλειο της Μακεδονίας άρχισε να κατακτά έδαφος στην Ελλάδα, νίκησε την Αυτοκρατορία των Αχαιμενιδών και επεκτάθηκε έως την Αίγυπτο και την Ινδία.
Οι Αργεάδες ισχυρίζονται πως κατάγονται από τους Τημενίδες του Άργους, στην Πελοπόννησο, όπου ο θρυλικός τους πρόγονος ήταν ο Τήμενος, ο τρισέγγονος τουΗρακλή. Στις ανασκαφές του Παλατιού στην Βεργίνα ο Μανόλης Ανδρόνικος ανακάλυψε στην αίθουσα του «θόλου» (σύμφωνα με ορισμένους λόγιους η αίθουσα του «θόλου» είναι η αίθουσα του θρόνου) μια επιγραφή που σχετίζεται με αυτήν την άποψη.Αυτό επιβεβαιώνεται από τον Ηρόδοτο, στις Ηροδότου Ιστορίες, όπου αναφέρει ότι τρία αδέρφια από τη καταγωγή του Τημένου, ο Γαυάνης, ο Αέροπος και ο Περδίκκας, έφυγαν από το Άργος για να πάνε στους Ιλλυρίους και μετέπειτα στηνΒόρεια Μακεδονία, όπου εκεί υπηρέτησαν τον βασιλιά. Ο βασιλιάς τους ζήτησε να φύγουν από τη χώρα του, πιστεύοντας σε έναν οιωνό που έλεγε ότι κάτι εξαιρετικό θα συμβεί στον Περδίκκα. Τα παιδιά πήγαν σε ένα άλλο μέρος της Μακεδονίας, κοντά στον κήπο του Μίδα, πάνω από τον οποίο στέκεται το όρος Βέρμιο. Εκεί εγκαταστάθηκαν και σταδιακά δημιούργησαν το δικό τους βασίλειο. Ο Ηρόδοτος σχετίζει επίσης το γεγονός της συμμετοχής του Αλεξάνδρου του Α’ στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 504 π.Χ. ή το 500 π.Χ. όπου υπήρξαν ενστάσεις για τη συμμετοχή του Μακεδόνα βασιλιά από τους παρευρισκόμενους λόγω της μη ελληνικής του καταγωγής. Παρ’ όλα αυτά οι Ελλανοδίκες αφού εξέτασαν την καταγωγή του από τους Αργεάδες επικύρωσαν ότι στην πραγματικότητα οι Μακεδόνες είναι Έλληνες και του επέτρεψαν να διαγωνιστεί.
Σύμφωνα με τον Θουκυδίδη, στην «Ιστορία του Πελοποννησιακού Πολέμου», οι Αργεάδες ήταν αρχικά οι Τημενίδες από το Άργος, όπου κατέβηκαν από τα υψίπεδα στην Νότια Μακεδονία , έδιωξαν τους Πιερίδες από την Πιερία και κατέλαβαν στη Παιονία μια στενή λωρίδα γης κοντά στον Αξιό ποταμό, που εκτεινόταν από την Αρχαία Πέλλα μέχρι τη θάλασσα. Πρόσθεσαν επίσης την Μυγδονία στις περιοχές τους, αποβάλλοντας τους Ηδωνούς, Εορδούς και τους Αλμωπείς από τις περιοχές τους.

Μονάρχες, Βασιλείς του αρχαίου Ελληνικού Βασιλείου της Μακεδονίας

  • Κάρανος (808–778 π.Χ.)
  • Κοίνος (778–750 π.Χ.)
  • Τυρίμμας (750–700 π.Χ.)
  • Περδίκκας Α’ (700–678 π.Χ.)
  • Αργαίος Α’ (678–640 π.Χ.)
  • Φίλιππος Α’ (640–602 π.Χ.)
  • Αεροπός Α’ (602–576 π.Χ.)
  • Αλκέτας Α’ (576–547 π.Χ.)
  • Αμύντας Α’ (547–498 π.Χ.)
  • Αλέξανδρος Α’ (498–454 π.Χ.)
  • Περδίκκας Β’ (454–413 π.Χ.)
  • Αρχέλαος Α’ (413–399 π.Χ.)
  • Ορέστης και Αέροπος Β’ (399–396 π.Χ.)
  • Αρχέλαος Β’ (396–393 π.Χ.)
  • Αμύντας Β’ (393 π.Χ.)
  • Παυσανίας (393 π.Χ.)
  • Αμύντας Γ’ (393 π.Χ.)
  • Αργαίος Β’ (393–392 π.Χ.)
  • Αμύντας Γ’ (αποκαταστάθηκε) (392–370 π.Χ.)
  • Αλέξανδρος Β’ (370–368 π.Χ.)
  • Πτολεμαίος Α’ (368–365 π.Χ.)
  • Περδίκκας Γ’ (365–359 π.Χ.)
  • Αμύντας Δ’ (359–356 π.Χ.)
  • Φίλιππος Β’ (359–336 π.Χ.)
  • Αλέξανδρος Γ’ (ο μέγας) (336–323 π.Χ.)
  • Αντίπατρος, Αντιβασιλέας της Μακεδονίας (334–323 π.Χ.)
  • Φίλιππος Γ’ Αρριδαίος (323–317 π.Χ.), Βασιλέας Κατά Τίτλον Μόνο
  • Αλέξανδρος Δ’ (323–310 π.Χ.), Βασιλέας Κατά Τίτλον Μόνο
  • Περδίκκας, Αντιβασιλέας της Μακεδονίας (323–321 π.Χ.)
  • Αντίπατρος, Αντιβασιλέας της Μακεδονίας (321–319 π.Χ.)
  • Πολυπέρχων, Αντιβασιλέας της Μακεδονίας (319–317 π.Χ.)
  • Κάσσανδρος, Αντιβασιλέας της Μακεδονίας (317–306 π.Χ.)
OΛΑ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;;;;
ΣΑΣ ΤΑ ΕΜΑΘΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΟΥΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ;;;
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ!!!
ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ…
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ!
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ….ΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΟΝΤΑΙ…
ΛΥΝΟΝΤΑΙ!!!
του Δημήτρη Ζιαμπάζη
 

Μ.Σαλβίνι για Ευρωεκλογές: «Αν η Αριστερά κερδίσει, η Ευρώπη θα γίνει ισλαμικό χαλιφάτο»

Μ.Σαλβίνι για Ευρωεκλογές: «Αν η Αριστερά κερδίσει, η Ευρώπη θα γίνει ισλαμικό χαλιφάτο»


Την κρισιμότητα των ευρωεκλογών που θα διεξαχθούν σε λίγες ημέρες τόνισε ο Ιταλός ΥΠΕΣ Μ.Σαλβίνι δηλώνοντας πως «εάν τις κερδίσει η Αριστερά η Ευρώπη θα γίνει ισλαμικό χαλιφάτο» εννοώντας πως θα επιτρέπει την αθρόα εισβολή αλλοδαπώην ανοίγοντας τα σύνορα.
Ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας καλωσόρισε τον Ιταλό Υπουργό Εσωτερικών και έγινε σαφές: Ο ένας βρήκε τον άλλον, γράφει η γερμανική Die Welt. Οι ηγέτες του δεξιού στρατοπέδου στην Ευρώπη θέλουν να κυριαρχήσουν πολιτικά στην ήπειρο, προσθέτει η γερμανική εφημερίδα.
Ο υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας Ματέο Σαλβίνι και Πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν συναντήθηκαν χθες το βράδυ στην Βουδαπέστη.
«Η διάθεση ήταν πράγματι υπέροχη μεταξύ των δύο εκπροσώπων του δεξιού στρατοπέδου στην Ευρώπη: ξεπέρασαν τον εαυτό τους σε αμοιβαίους επαίνους και προφανώς είδαν μόνο ένα μεγάλο, πρωταρχικό πρόβλημα στην Ευρώπη: ότι η ΕΕ δεν είναι υπό την ηγεσία ανδρών όπως αυτοί», τονίζει η Die Welt.
«Θέλω να συνεργαστώ με δυναμικούς, ζωντανούς τύπους», δήλωσε ο Όρμπαν, λέγοντας ότι η πολιτική τάξη της ΕΕ είναι «κουρασμένη και ανίσχυρη». «Ελπίζω ότι θα βγουν νέες δυνάμεις που θέλουν να κάνουν κάτι να συμβούν», είπε, και κατέληξε στο συμπέρασμα, «η Ευρώπη χρειάζεται τον Ματέο Σαλβίνι».
Ο Σαλβίνι έχει στόχο να συσπειρώσει την δεξιά στην Ευρώπη και για αυτό ξεκίνησε μια πραγματική ευρωπαϊκή πολιτική εκστρατεία στις 8 Απριλίου: Για να συγκροτήσει την Ευρωπαϊκή Συμμαχία των λαών και των εθνών.
Τα ιδρυτικά μέλη της είναι η γερμανική AfD, το Αυστριακό Κόμμα της Ελευθερίας FPÖ, ο Εθνικός Συναγερμός της Μαρίν λε Πεν στη Γαλλία, καθώς και οι «Αληθινοί Φινλανδοί» και το δεξιό κόμμα της Δανίας. Στη συνέντευξη Τύπου στη Βουδαπέστη ο Σαλβίνι δήλωσε ότι δεν ξερει πόσα κόμματα θα ενταχθούν στη νέα συμμαχία. «Αλλά ελπίζω ότι θα είμαστε πολύ ισχυροί, γιατί αν η αριστερά κερδίσει, η Ευρώπη θα γίνει ισλαμικό χαλιφάτο» ισχυρίστηκε ο ηγέτης της Λέγκας.
Ο υπουργός Εσωτερικών Σαλβίνι είπε μάλιστα ότι απόψεις τους αντιπροσωπεύουν μια νέα «εναλλακτική για την Ευρώπη». Και ευχαρίστησε τον Όρμπαν για τις «υπέροχες απόψεις» του στην πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα La Stampa. Εκεί είχε ασκήσει κριτική εναντίον του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), επειδή επιθυμεί να συνεργαστεί με αριστερούς και φιλελεύθερους, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό της Ουγγαρίας.

Το ΕΛΚ και ο Όρμπαν. Αυτή η ερώτηση ήταν ο «ελέφαντας στο δωμάτιο» στη συνάντηση της Βουδαπέστης. «Θα τα σπάσει το δεξιό Fidesz του Όρμπαν με το ΕΛΚ, και αν ναι, ο Όρμπαν και ο Σαλβίνι θα ενώσουν τις δυνάμεις τους; Ήταν σαφές μετά από σχεδόν μια ώρα συνέντευξης τύπου: Οι δύο άνδρες δεν μπορούν να φανταστούν τίποτα καλύτερο από το να κάνουν πολιτική μαζί», γράφει η γερμανική εφημερίδα
Και οι δύο πολιτικοί τόνισαν ότι θα ήταν πολύ καλύτερα εάν το ΕΛΚ γινόταν όπως αυτοί . Για παράδειγμα, στη μεταναστευτική πολιτική, στην οποία και οι δύο ακολουθούν σκληρή πορεία.
Ο Σαλβίνι δήλωσε ότι εάν το ΕΛΚ αγκαλιάσει τις απόψεις του Όρμπαν, θα ήταν χαρά να συνεργαστεί μαζί του. Ο Όρμπαν δήλωσε: Το ΕΛΚ πρέπει να συμπεριλάβει τις απόψεις του Σαλβίνι.
Ο Σαλβίνι ήρθε επίσημα στη Βουδαπέστη ως υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας . Το πραγματικό νόημα της επίσκεψης, ωστόσο, βρισκόταν στην ιδιότητα του Σαλβίνι ως επικεφαλής του ακροδεξιού κόμματος Λέγκα. Ο Όρμπαν βλέπει σε αυτόν τον νέο, τον πραγματικό εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Δεξιάς.
Σε συνέντευξή του στο "La Stampa" χαρακτήρισε τον Σαλβίνι ως τον «σημαντικότερο άνθρωπος στην Ευρώπη». Και μήνες πριν είπε: «Ο Σαλβίνι είναι ο ήρωάς μου». Ο Σαλβίνι, από την πλευρά του, δήλωσε για τον Όρμπαν: «Είναι ένας θεσμός στην Ευρώπη».

https://www.pronews.gr/kosmos/eyropaiki-enosi/769790_msalvini-gia-eyroekloges-i-aristera-kerdisei-i-eyropi-tha-ginei

MέθΩδος των Τριών @ Γρυπάρειο Πολιτιστικό Κέντρο Μυκόνου

Η Ελληνική Γλώσσα αποκαλύπτει την Ιστορία μας