Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Η «άγνωστη» Παναγία των Παρισίων. Που βρίσκεται η είσοδος με τον Αρχάγγελο Μιχαήλ και τον Σατανά που ζυγίζουν ψυχές. Τι ήταν τα γλυπτά γκαργκόιλ που αναπαριστούσαν δαίμονες...

Η “άγνωστη” Παναγία των Παρισίων. Που βρίσκεται η είσοδος με τον Αρχάγγελο Μιχαήλ και τον Σατανά που ζυγίζουν ψυχές
Η Παναγία των Παρισίων θεωρείται ο σπουδαιότερος μητροπολιτικός χριστιανικός ναός και ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της γαλλικής γοτθικής αρχιτεκτονικής. Έχει κλείσει περισσότερα από 850 χρόνια ζωής και η ιστορία της εντυπωσιάζει. Στο εσωτερικό του έχουν γίνει δεκάδες βασιλικοί γάμοι, η χειροτονία του Ναπολέοντα Βοναπάρτη ως αυτοκράτορα της Γαλλίας, η στέψη του Ερρίκου ΣΤ΄της Αγγλίας ως βασιλιά της Γαλλίας, αλλά και οι νεκρώσιμες ακολουθίες των γάλλων προέδρων Σαρλ ντε Γκωλ και Φρανσουά Μιτεράν....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-quot-agnosti-quot-panagia-ton-parision-poy-vrisketai-i-eisodos-me-ton-archaggelo-michail-kai-ton-satana-poy-zygizoyn-psyches-ti-itan-ta-glypta-gkargkoil-poy-anaparistoysan-daimones/
 
 
Η Παναγία των Παρισίων θεωρείται ο σπουδαιότερος μητροπολιτικός χριστιανικός ναός και ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της γαλλικής γοτθικής αρχιτεκτονικής. Έχει κλείσει περισσότερα από 850 χρόνια ζωής και η ιστορία της εντυπωσιάζει. Στο εσωτερικό του έχουν γίνει δεκάδες βασιλικοί γάμοι, η χειροτονία του Ναπολέοντα Βοναπάρτη ως αυτοκράτορα της Γαλλίας, η στέψη του Ερρίκου ΣΤ΄της Αγγλίας ως βασιλιά της Γαλλίας, αλλά και οι νεκρώσιμες ακολουθίες των γάλλων προέδρων Σαρλ ντε Γκωλ και Φρανσουά Μιτεράν....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-quot-agnosti-quot-panagia-ton-parision-poy-vrisketai-i-eisodos-me-ton-archaggelo-michail-kai-ton-satana-poy-zygizoyn-psyches-ti-itan-ta-glypta-gkargkoil-poy-anaparistoysan-daimones/
Η Παναγία των Παρισίων θεωρείται ο σπουδαιότερος μητροπολιτικός χριστιανικός ναός και ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της γαλλικής γοτθικής αρχιτεκτονικής. Έχει κλείσει περισσότερα από 850 χρόνια ζωής και η ιστορία της εντυπωσιάζει. Στο εσωτερικό του έχουν γίνει δεκάδες βασιλικοί γάμοι, η χειροτονία του Ναπολέοντα Βοναπάρτη ως αυτοκράτορα της Γαλλίας, η στέψη του Ερρίκου ΣΤ΄της Αγγλίας ως βασιλιά της Γαλλίας, αλλά και οι νεκρώσιμες ακολουθίες των γάλλων προέδρων Σαρλ ντε Γκωλ και Φρανσουά Μιτεράν....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-quot-agnosti-quot-panagia-ton-parision-poy-vrisketai-i-eisodos-me-ton-archaggelo-michail-kai-ton-satana-poy-zygizoyn-psyches-ti-itan-ta-glypta-gkargkoil-poy-anaparistoysan-daimones/

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Τέλος στὴν διακίνησιν προϊόντων ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ παραγωγούς!

Τέλος στὴν διακίνησιν προϊόντων ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ παραγωγούς!3Ἔχει ξεκινήσει ἡ ἱστορία ἀπὸ τὴν ἀπαγόρευσιν διατηρήσεως σπόρων, ἀπὸ τὴν ἐπίσημον εἴσοδον τῶν μεταλλαγμένων στὴν «Ἡνωμένη Εὐρώπη», διὰ χειρὸς «ἑλληνικῆς κυβερνήσεως», ἀπὸ τὴν ἀπαγόρευσιν συλλογῆς βοτάνων, ἀπὸ τὴν ὑπερφολόγησιν τῶν γεωργικῶν ἐκτάσεων, ἀπὸ τὴν ὑπερφορολόγησιν τῶν παραγωγῶν, ἀλλὰ καὶ κάθε ἐλευθέρου ἐπαγγελματία καὶ τώρα φθάνει ἡ στιγμὴ τῆς ἀπαγορεύσεως τῆς διακινήσεως ἀγαθῶν ἀπ΄  εὐθείας ἀπὸ τοὺς παραγωγούς.
Αὐτὸ σημαίνει, σὲ ἁπλᾶ ἑλληνικά, πὼς ἐὰν ἐγὼ θέλῳ, ποὺ θέλω, νὰ ἀγοράσῳ τὸ λαδάκι μου ἀπὸ τὸν φίλο μου τὸν Χί, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!
Πρέπει νὰ πάῳ στὸν ἐνδιάμεσον, στὸν ἔμπορο, στὸν συσκευαστή…
Καί ποιός θά εἶναι αὐτός, ἐφ΄ ὅσον σκοπεύουν νά καταργήσουν καί τά ἐλαιοτριβεῖα, ἀλλά καί τήν λαϊκή ἀγορά;
Τό βρήκατε;
Ναί.. .Οἱ πολυεθνικές… Τέλος!!
Κι ἐμεῖς ἀκόμη ἀσχολούμεθα μὲ τὸ πῶς θὰ στριμωχθοῦμε μέσα στοὺς πολλούς, πρὸ κειμένου νὰ μὴν πεθάνουμε σήμερα ἀπὸ πείνα, ἀλλὰ …αὔριο!!!
Ἄσε ποὺ ἔχει καὶ …ποδόσφαιρο… Ἔ;
Ὅμως εἶναι καὶ κάτι ἄλλο…
Σὲ λίγο δὲν θὰ ὑπάρχη ἐνδιαφέρον ἀγορᾶς ἀπὸ τὸν ἀγρότη, διότι δὲν θὰ ὑπάρχη τὸ ἀναγκαῖον νόμισμα…
Τί λέω;
Γιὰ νὰ δοῦμε…

Απαγόρευση υπαίθριου λιανικού εμπορίου για τους αγρότες. Και τι μας νοιάζει εμάς;

–  Αφού έτσι κι αλλιώς θα τα πουλάμε και θα τα αγοράζουμε στη ζούλα … !
Ά βρε κουτοπόνηρε Έλληνα … ποτέ δεν θα βάλεις μυαλό.
Κι όμως μας νοιάζει και μας κόβει!
Υπαίθριο εμπόριο νοείται η πώληση σε ακάλυπτο χώρο, δημόσιο, ιδιωτικό, δημοτικό κλπ, ο οποίος δεν αποτελεί επαγγελματική στέγη. Υπαίθριο εμπόριο δηλαδή ασκεί ο αγρότης που έχει βάλει μερικά τελάρα με ζαρζαβατικά στην άκρη του χωραφιού του, ο πλανόδιος μανάβης, ψαράς κλπ…
Επίσης υπαίθριο εμπόριο είναι και το να πάς μερικά προϊόντα στο σπίτι κάποιου πελάτη που στα ζήτησε. Πχ όταν σου λέει ο άλλος φέρε μου 5 κιλά μέλι, ή έρχεται σε εσένα να τα πάρει ο ίδιος, αυτό θεωρείται υπαίθριο εμπόριο και πλέον απαγορεύεται! Είσαι παράνομος! Διώκεσαι!
Ουσιαστικά μεθόδευσαν ένα τρόπο να απαγορεύσουν στον παραγωγό να πωλεί τα προϊόντα του λιανικώς! Δε ρώτησαν κανέναν, δεν έκαναν καμία δημόσια διαβούλευση, δε μας εξήγησαν τους λόγους (σιγά μας δώσουν σημασία) απλά έτσι «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» … φερμπότεν! Ούγκ!
Γιατί όμως οι κυβερνόντες θέσπισαν τέτοιο νόμο; Γιατί έκοψαν από τον αγρότη αυτή την σταγόνα αίματος;
Όπως καταλαβαίνετε για να απαγορεύσουν το υπαίθριο λιανικό εμπόριο, αυτό σε κάτι ενοχλεί ή σε κάτι εμποδίζει! Για να γίνει αντιληπτός ο πιθανός σκοπός της απαγόρευσής του, θα πρέπει να δούμε το θέμα στην ολότητά του και όχι τμηματικά. Ζούμε σε πονηρές εποχές και θα πρέπει να έχουμε το νού μας!
Το θέμα λοιπόν είναι πονηρό, και εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο προσπαθειών που κάνουν οι κυβερνήσεις για να εντάξουν τον κοσμάκη (φυσικά για το καλό του) στην Νέα Τάξη Πραγμάτων. Αν μόλις άρχισες να ψυλλιάζεσαι ότι πίσω από αυτή την απαγόρευση, καλά κρυμμένη στη σκιά, βρίσκεται η Monsanto και άλλες αδελφές της, με κατάλαβες πολύ καλά.Τέλος στὴν διακίνησιν προϊόντων ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ παραγωγούς!4
Πλέον ο αγρότης μπορεί να πουλά τα προϊόντα του είτε χονδρική στις λαχαναγορές, είτε λιανική στις λαϊκές αγορές, που σε λίγο βασική προϋπόθεση για να γίνονται δεκτά τα προϊόντα του από το εμπορικό σύστημα, θα είναι οι συγκεκριμένες ποικιλίες από «εγκεκριμένους» σπόρους, πάντα για το … «καλό και την ασφάλεια» του πολίτη.
Για να καταλάβεις τι συμβαίνει στη σκιά, σκέψου ότι γίνονται προσπάθειες να απαγορευτεί το οικιακό περιβολάκι, δηλαδή να μην μπορεί να φυτέψεις στον κήπο σου τους παλαιούς – μη μεταλλαγμένους σπόρους.
Σε λίγο τα μανάβικα θα γεμίσουν με μεταλλαγμένα λαχανικά. Όλος ο κόσμος που θα φοβηθεί, θα στραφεί προς τους μικρούς αγρότες της περιοχής του. Εκεί λοιπόν είναι το πρόβλημα, να μη μπορείς δηλαδή να αγοράσεις από τον αγρότη τα «μη εγκεκριμένα» λαχανικά, και να φάς αυτά που θέλουν!
Εμείς οι μελισσοκόμοι είμαστε «παράπλευρη απώλεια».
–       –  Και πώς θα μας εμποδίσουν να αγοράσουμε από τον αγρότη της περιοχής μας τα μη μεταλλαγμένα; Από πίσω μας θα έρχονται;
Ά βρε κουτοπόνηρε Έλληνα … ποτέ δεν θα βάλεις μυαλό.
Αν έμαθες, γίνονται ενέργειες να σταματήσει σταδιακά την κυκλοφορία του το νόμισμα. Δηλαδή πρώτα τα μεγάλα χαρτονομίσματα – ήδη οι πληρωμές από 500€ και πάνω γίνονται υποχρεωτικά μέσω τραπέζης, δηλαδή το να σου δώσει κάποιος ένα 500άρικο, είναι … παράνομο. Μετά θα αποσυρθούν τα μικρότερα και μετά τα μεταλλικά. Οι συναλλαγές θα γίνονται μόνον μέσω τραπέζης, και έτσι θα φαίνεται και η τελευταία δεκάρα.
Να λοιπόν πώς θα ξέρουν τι αγόρασες και τι πούλησες, από τα τερματικά (ταμειακές μηχανές) που θα είναι διαρκώς online (να γιατί μέσα στην κρίση μας έκαναν «δώρο» το wifi) …
Η δικαιολογία της ηλεκτρονικής παρακολούθησης είναι η δήθεν πάταξη της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου. Δήθεν, πώς είναι δυνατόν κάποιος να κρύψει χρήματα, να λαδωθεί ή να πουλήσει ναρκωτικά, όταν δεν θα υπάρχει το ανώνυμο χρήμα; Φυσικά αν ήθελαν να πατάξουν αυτές τις παρανομίες, θα το είχαν κάνει, αφού οι κλέφτες αλλά και οι έμποροι ναρκωτικών είναι γνωστοί.
Κάτι άλλο είναι η πραγματική αιτία …
κυνηγὸς καὶ μελισσοκόμος
Ὑπερβολές; Λέτε;
Κι ἐάν πράγματι πίσω ἀπό αὐτήν τήν ἱστορία εἶναι πάλι μερικές μερικές γνωστές πολυεθνικές;
Δέν ξέρουν αὐτοί καλλίτερα; Δέν μᾶς τό ἔχουν ἀποδείξει ἤδη;
Τί λέγαμε λοιπόν;
Χμμμ…
Ψόφος λέγαμε… Σὲ ὅλους μας…
Κοντοζυγώνει…
Φιλονόη
Παρακάτω οἱ ἀνακοινώσεις-δημοσιεύσεις τῶν γεωπόνων Πρεβέζης

Εκτός υπαίθριου εμπορίου οι αγρότες με το νέο Νόμο 4264 του Υπουργείου Ανάπτυξης!

Είχαμε γράψει ξανά για το (τότε) σχέδιο νόμου του ΥΠ.ΑΝ. με το οποίο ρύθμιζε θέματα λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου. Είχαμε χαρακτηρίσει τότε παρωδία τη διαδικασία διαβούλευσης. 
 Η διαβούλευση αυτού του νόμου αναρτήθηκε τη Μ. Δευτέρα 14 Απριλίου και είχε καταληκτική ημερομηνία την Τρίτη του Πάσχα 22 Απριλίου. Εννέα μέρες διαβούλευσης μαζί με τις αργίες του Πάσχα και το ψήσιμο του οβελία, αποδεικνύει το πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τους άμεσα εμπλεκόμενους. Το ΥΠ.Α.Ν. τελικά πληροφορεί τους πολίτες ότι λόγω άμεσης κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή η διαβούλευση κλείνει στις 16-4-2014 και ώρα 14:00
 Τελικά το καινούργιο νομοθέτημα πήρε “σάρκα και οστά” (Ν. 4264/2014, ΦΕΚ 118Α) με τίτλο “Άσκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος και άλλες διατάξεις”. Από την ανάγνωση των κεφαλαίων του νέου Νόμου που αφορούν το υπαίθριο εμπόριο διαπιστώνουμε τα εξής πολύ απλά: 
 1. Στα φυσικά πρόσωπα που δικαιούνται να εκδώσουν άδεια για υπαίθριο εμπόριο (πλανόδιο ή στάσιμο) δεν περιλαμβάνονται οι αγρότες και
 2. Καταργείται το Π.Δ. 254/2005 με το οποίο δινόταν το δικαίωμα στους αγρότες να αποκτήσουν άδεια υπαίθριου εμπορίου για πώληση των δικών τους προϊόντων. 
 Με δυό λόγια δηλαδή οι αγρότες από δω και στο εξής παύουν να έχουν το δικαίωμα να πουλάνε τα δικά τους προϊόντα απευθείας στον καταναλωτή με άδειες υπαίθριου εμπορίου!  
 Τα τελευταία χρόνια, λόγω και της οικονομικής κρίσης, εκατοντάδες παραγωγοί είχαν βρει διέξοδο στο υπαίθριο εμπόριο και η έκδοση των σχετικών αδειών είχε σημειώσει κατακόρυφη άνοδο (αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα στοιχεία των αρμόδιων Υπηρεσιών Εμπορίου). Είναι σίγουρο ότι κανένας παραγωγός δεν μπορεί να διακινήσει το σύνολο της παραγωγής του μέσα από το υπαίθριο εμπόριο. Όμως είναι εξίσου σίγουρο ότι ο τζίρος που πραγματοποιούσε μέσα από αυτό του έδινε μια βαθιά οικονομική ανάσα. Τώρα έρχεται το Υπουργείο Ανάπτυξης και τους στερεί και αυτή τη δυνατότητα! 
Ουσιαστικά η « λογική » των κυβερνώντων που νομοθετούν χωρίς διαβούλευση με τους άμεσα ενδιαφερόμενους, είναι να στρέψουν τους παραγωγούς στη χονδρική πώληση των προϊόντων τους. 
Ο τρόπος που διενεργείται το χονδρεμπόριο στη χώρα μας ( τιμές παραγωγών, τρόπος πληρωμής , χρόνος πιθανής πληρωμής ) καθιστά απολύτως μη βιώσιμη μια μέση αγροτική εκμετάλλευση.
 Άρα η « λογική » των κυβερνώντων οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εγκατάλειψη της αγροτικής γης από το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγωγών της χώρας αφού ο μικρός κλήρος που χαρακτηρίζει το συντριπτικό ποσοστό των αγροτικών εκμεταλλεύσεων τις καθιστά μη βιώσιμες.
σύλλογος γεωπόνων Πρεβέζης

Διαβούλευση-παρωδία από το Υπουργείο Ανάπτυξης για τις λαϊκές αγορές. Έκλεισε άρον-άρον χθες 16/4 λόγω …κατεπείγοντος.Τέλος στὴν διακίνησιν προϊόντων ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ παραγωγούς!2

Σε παρωδία εξελίχθηκε τελικά η διαβούλευση του Υπουργείου Ανάπτυξης για το νέο νόμο που ρυθμίζει θέματα λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου. Για το θέμα είχαμε γράψει στην προηγούμενη ανάρτησή μας (15/4). Η διαβούλευση αναρτήθηκε τη Μ. Δευτέρα 14 Απριλίου και είχε καταληκτική ημερομηνία την Τρίτη του Πάσχα 22 Απριλίου. 
 Ο χρόνος ήταν έτσι κι αλλιώς ελάχιστος με δεδομένη την έκταση του νομοσχεδίου (46 άρθρα) και τις αργίες του Πάσχα που μεσολαβούσαν. Εκτός κι αν οι αρμόδιοι του ΥΠ.Α.Ν. θεωρούν φυσιολογικό παράλληλα με το ψήσιμο του οβελία να γίνεται και …ανάρτηση σχολίων για τις λαϊκές αγορές. 
Τελικά, με μία λιτή ανακοίνωσή του το ΥΠ.Α.Ν. πληροφορεί τους πολίτες ότι λόγω άμεσης κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή η διαβούλευση κλείνει στις 16-4-2014 και ώρα 14:00. Δηλαδή στην πραγματικότητα διαβούλευση για δύο ημέρες και όποιος πρόλαβε πρόλαβε. 
Επί της ουσίας τώρα, να συμπληρώσουμε σε όσα αναφέραμε προχθές, ότι όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του σχεδίου νόμου, τον Οκτώβριο του 2014 θα επανεξετασθεί το σύνολο των αδειών λαϊκών αγορών με βάση τον προηγούμενο νόμο και βασική προϋπόθεση για την απόκτηση άδειας είναι η φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. Εφόσον ο ενδιαφερόμενος διαθέτει αυτές τις δύο ενημερότητες προτεραιότητα έχουν οι άνεργοι και εντός των ανέργων, επιμέρους κατηγορίες όπως οι ανάπηροι, οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι και οι Ρομά. Οι άδειες θα ανανεώνονται κατ’ έτος με βασική προϋπόθεση πάντα τη φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. 
Επίσης, σημειώνεται ότι καταργούνται οι ομαδικές άδειες για τα παζάρια και περιορίζεται ο χρόνος διεξαγωγής τους με ανώτατο όριο τις τρεις ημέρες, ενώ εξαιρούνται τα χριστουγεννιάτικα και πασχαλιάτικα παζάρια.
σύλλογος γεωπόνων Πρεβέζης

https://filonoi.gr/2014/06/16/f-telos-sthn-diakinhsin-proionton-ap-eytheias-apo-paragogoys/?fbclid=IwAR2XsduVqPgjV8mmb66YdPKnSU6pkD0IkDxIThphUL49eYRfb1tR1vRHvEk 

«ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ» Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΟΜΗΡΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για «ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ» Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΟΜΗΡΟΥ«Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος ως τα σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε
και τραγουδούμε με την ίδια γλώσσα».
Γιώργος Σεφέρης
«ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ» Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΟΜΗΡΟΥ
Τι κι αν προσπαθούν οι παγκοσμοιωποιητές με τρόπο παραπλανητικό και αστείο να μας πείσουν ότι αν πέσουν τα σύνορα κι αν κοπαδοποιηθούμε όλοι οι λαοί,οι ανισότητες θα εξαφανιστούν ως δια μαγείας κι όλοι θα λαοί θα ζούμε ευτυχισμένοι στον ετοιμασμένο για όλους επίγειον παράδεισο; Όλοι παραπλανημένοι κι οι μετανάστες κι οι λαοί που τους φιλοξενούν. Ο καθένας λαός έχει τα δικά του χαρακτηριστικά τα οποία πρέπει να διατηρήσει πάση θυσία. Η ομορφιά του κόσμου είναι η διαφορετικότητα ηθών, εθίμων, πολιτιστικών δρώμενων και ιστορίας, του κάθε λαού. Ο κάθε λαός ας πολεμήσει να μην χάσει την διαφορετικότητα του. Κι ένα από αυτά είναι η γλώσσα.
Εμείς οι Έλληνες που διαθέτουμε την μητέρα των γλωσσών μπορούμε να αποδείξουμε ότι όσοι αιώνες σκλαβιάς κι πέρασαν, όσα βέλη εχθρικά κι αν δεχτήκαμε η τραγουδιστή γλώσσα μας έμεινε αλώβητη, και αναλλοίωτη.
«Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος ως τα σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε

και τραγουδούμε με την ίδια γλώσσα».
Γιώργος Σεφέρης
Καταθέτω ορισμένα παραδείγματα για όσους πασχίζουν να καταργήσουν την απευθείας καταγωγή μας από τους αρχαίους ΈΛΛΗΝΕΣ και την θεωρία ότι η γλώσσα που ομιλούμε ουδεμίαν σχέση έχει με την γλώσσα των προγόνων μας. Κι όμως οι Έλληνες σήμερα ασχέτως μορφώσεως μιλάμε ομηρικά, αλλά δεν το ξέρουμε επειδή αγνοούμε την έννοια των λέξεων που χρησιμοποιούμε. Ειδικά η κρητική διάλεκτος χρησιμοποιεί τις λέξεις όπως ακριβώς τι αναφέρει ο Όμηρος. Πόδας, χέρα, ανέφαλο, χοχλιός, αμανίτης, μανίζω, εξά μου, έλα πώδε κι αναρίθμητες άλλες.
Αξίζει όμως να αναφέρουμε μερικά παραδείγματα για να δούμε ότι η Ομηρική γλώσσα όχι μόνο δεν είναι νεκρή, αλλά είναι ολοζώντανη στην καθημερινή μας συναλλαγή.
Αυδή είναι η φωνή. Σήμερα χρησιμοποιούμε το επίθετο άναυδος.
Αλέξω στην εποχή του Ομήρου σημαίνει εμποδίζω, αποτρέπω. Τώρα χρησιμοποιούμε τις λέξεις αλεξίπτωτο, αλεξίσφαιρο, αλεξικέραυνο αλεξήλιο Αλέξανδρος (αυτός που αποκρούει τους άνδρες) κ.τ.λ.
Με το επίρρημα τήλε στον Όμηρο εννοούσαν μακριά, εμείς χρησιμοποιούμε τις λέξεις τηλέφωνο, τηλεόραση, τηλεπικοινωνία, τηλεβόλο, τηλεπάθεια κ.τ.λ.
Λας έλεγαν την πέτρα. Εμείς λέμε λατομείο, λαξεύω. «ΕΛΛΑΣ=φωτεινίς βράχος»
Πέδον στον Όμηρο σημαίνει έδαφος, τώρα λέμε στρατόπεδο, πεδινός.
Το κρεβάτι λέγεται λέχος, εμείς αποκαλούμε λεχώνα την γυναίκα που μόλις γέννησε και μένει στο κρεβάτι.
Πόρο έλεγαν την διάβαση, το πέρασμα, σήμερα χρησιμοποιούμε την λέξη πορεία. Επίσης αποκαλούμε εύπορο κάποιον που έχει χρήματα, γιατί έχει εύκολες διαβάσεις, μπορεί δηλαδή να περάσει όπου θέλει, και άπορο αυτόν που δεν έχει πόρους, τον φτωχό.
Φρην είναι η λογική. Από αυτήν την λέξη προέρχονται το φρενοκομείο, ο φρενοβλαβής, ο εξωφρενικός, ο άφρων κ.τ.λ.
Δόρπος, λεγόταν το δείπνο, σήμερα η λέξη είναι επιδόρπιο.
Λώπος είναι στον Όμηρο το ένδυμα. Τώρα αυτόν που μας έκλεψε (μας έγδυσε το σπίτι) το λέμε λωποδύτη.
Ύλη ονόμαζαν ένα τόπο με δένδρα, εμείς λέμε υλοτόμος.
Άρουρα ήταν το χωράφι, όλοι ξέρουμε τον αρουραίο, άροτρον.
Τον θυμό τον αποκαλούσαν χόλο. Από την λέξη αυτή πήρε το όνομα της η χολή, με την έννοια της πίκρας. Λέμε επίσης αυτός είναι χολωμένος.
Νόστος σημαίνει επιστροφή στην πατρίδα. Η λέξη παρέμεινε ως
παλιννόστηση, ή νοσταλγία..
Άλγος στον Όμηρο είναι ο σωματικός πόνος, από αυτό προέρχεται το 
 αναλγητικό.
Το βάρος το αποκαλούσαν άχθος, σήμερα λέμε αχθοφόρος.
Ο ρύπος, δηλαδή η ακαθαρσία, εξακολουθεί και λέγεται έτσι - ρύπανση.
Από τη λέξη αιδώς (ντροπή) προήλθε ο αναιδής.
Πέδη, σημαίνει δέσιμο και τώρα λέμε πέδιλο. Επίσης χρησιμοποιούμε τη λέξη χειροπέδες.
Από το φάος, το φως προέρχεται η φράση φαεινές ιδέες.
Άγχω, σημαίνει σφίγγω το λαιμό, σήμερα λέμε αγχόνη. Επίσης άγχος είναι η αγωνία από κάποιο σφίξιμο, ή από πίεση.
Βρύχια στον Όμηρο είναι τα βαθιά νερά, εξ ου και τo υποβρύχιο.
Φερνή έλεγαν την προίκα. Από εκεί επικράτησε την καλά προικισμένη να την λέμε «πολύφερνη νύφη».
Υπάρχουν λέξεις, από τα χρόνια του Ομήρου, που ενώ η πρώτη τους μορφή μεταβλήθηκε - η χειρ έγινε χέρι. Από τη λέξη χειρ έχουμε: χειρουργός, χειριστής, χειροτονία, χειραφέτηση, χειρονομία, χειροδικώ.
το ύδωρ νερό(νεαρό). Από το ύδωρ έχουμε τις λέξεις: ύδρευση υδραγωγείο, υδραυλικός, υδροφόρος, υδρογόνο, υδροκέφαλος, αφυδάτωση, ενυδρείο.
Η ναυς έγινε πλοίο. Από την λέξη ναυς έχουμε: ναυπηγός, ναύαρχος, ναυμαχία, ναυτικός, ναυαγός, ναυτιλία, ναύσταθμος, ναυτοδικείο, ναυαγοσώστης, ναυτία,
Το άστυ έγινε πόλη, στην σύνθεση διατηρήθηκε η πρώτη μορφή της λέξεως.
Από τη λέξη άστυ έχουμε: αστυνομία, αστυνομικός, αστυφιλία.
Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα παραδείγματα προκύπτει ότι: Δεν υπάρχουν αρχαίες και νέες Ελληνικές λέξεις, αλλά μόνο Ελληνικές.
Η Ελληνική γλώσσα είναι ενιαία και ουσιαστικά αδιαίρετη χρονικά.
Από την εποχή του Ομήρου μέχρι σήμερα προστέθηκαν στην Ελληνική γλώσσα μόνο ελάχιστες λέξεις.
Η γνώση των εννοιών των λέξεων θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε ότι μιλάμε την γλώσσα της ομηρικής ποίησης, μια γλώσσα που δεν ανακάλυψε ο Όμηρος αλλά προϋπήρχε πολλές χιλιετίες πριν από αυτόν. Η γλώσσα μας είναι η μητέρα των γλωσσών κι όμως η παιδεία ηθελημένα ελλιπής όπως και σε άλλα θέματα που αφορούν την καταγωγή, τον πολιτισμό μας και την συμβολή μας στο παγκόσμιο γίγνεσθαι μας άφησε έξω από την γνώση. Κι όμως «έσσεται ήμαρ» ΈΛΛΗΝΕΣ «Έσσεται ήμαρ»

Ελένη Μανιωράκη –Ζωιδάκη
(δασκάλα,λογοτέχνις)

Ελένη Μανιωράκη