Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο.






Ξέρω ότι θα στενοχωρήσω καποιους σήμερα μέρα που είναι,αλλά κάποια στιγμή πρέπει να δούμε την αλήθεια κατάματα,κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε ότι ουδέποτε υπήρξε κρυφό σχολειό,κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε πως έφτασε η εκκλησία της Ελλαδος και τα Πατριαρχεία(κυριως της Κωνσταντινουπόλεως) να έχουν στην κατοχή τους τόσο μεγάλη ακίνητη περιουσία!
Να αναρωτηθούμε γιατί δεν ονόμασαν όχι Αγίους,αλλά ούτε καν οσίους τον Αθανάσιο Διάκο και τον Παπαφλέσσα!
Να μάθουμε ότι σχεδόν όποιον προσπαθούσε να αντισταθεί στους Τούρκους,τον κατέδιδαν,όπως έκαναν και με τα αδέρφια του Κολοκοτρώνη,με τον Κατσαντώνη,τον Καραϊσκάκη και χιλιάδες άλλους επώνυμους κι ανώνυμους!

Φωτογραφία του Panayotis Dimitrakis.

Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».
Το κείμενο του αφορισμού συνέταξε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος Ε'. Με το κείμενο αυτό ο Πατριάρχης Γρηγόριος αφορίζει και καταδικάζει την Επανάσταση του 1821.Πρωτοδημοσιεύθηκε στο ελληνικό περιοδικό «Λόγιος Ερμής» που τυπώνονταν στην Βιέννη της Αυστρίας.Το κείμενο αναφέρεται κι αργότερα στο βιβλίο Ιστορίας του Ιωάννη Φιλήμονος, του 1856. Φυσικά αυτό το κείμενο δεν διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία.
Αξίζει να σημειωθεί, πως οι «πατέρες» υπέγραψαν τον αφορισμό πάνω στην Αγία Τράπεζα (αναφέρεται άλλωστε και μέσα στο κείμενο), προσδίδοντας έτσι με αυτή την συμβολική κίνηση όλη την «ιερότητα» που απαιτούνταν και αποδεικνύοντας την σημασία που του έδιναν, διαψεύδοντας ταυτοχρόνως τους ισχυρισμούς περί εξαναγκασμού.
Στη μακρά κατηγορία του ο «Άγνωστος Έλληνας» καταδικάζει το πατριαρχείο και την ανθελληνική του στάση. Αρχιεπισκόπους, επισκόπους, κληρικούς και μοναχούς που στο βωμό της αμάθειας και της αγάπης τους για το χρήμα, ανενδοίαστα συνεργάζονται με τον κατακτητή. Ούτε μια φορά δεν κήρυξαν από τον άμβωνα «Μάχου υπέρ πίστεως και πατρίδος».Μέσα από τη θρησκεία και τους νόμους, κάνουν όσα η κακία τους διδάσκει και γι’ αυτό δε διαφέρουν σε τίποτα από τους Οθωμανούς. Αδικούν, κλέβουν, σκοτώνουν, ρημάζουν τον τόπο, συκοφαντούν. Το ιερατείο συσκότισε τη σκέψη, υπέταξε με τη θεολογία την παιδεία, τις επιστήμες με τους μύθους. Κατέστησε τους Έλληνες δούλους, αμαθείς και δεισιδαίμονες, γεμάτους φόβο απέναντι στους τυράννους. Πάνω από 100000 αργόσχολοι ρασοφόροι ζουν και τρέφονται από τον ιδρώτα των πτωχών και ταλαίπωρων Ελλήνων.
Τα πολλά γράμματα τα θεωρούσαν οι ανώτεροι κληρικοί άχρηστα ή πιο σωστά βλαβερά. Το Πατριαρχείο αντέδρασε συστηματικά στην καθιέρωση στα ανώτερα σχολεία της περιοχής του, του εκπαιδευτικού προγράμματος της Δύσης. Με κανένα τρόπο δεν ήθελε να διδάσκονται στα σχολεία τα ανώτερα μαθηματικά, οι φυσικές επιστήμες και τα φιλοσοφικά μαθήματα. Γι΄αυτό όχι μόνο αποδοκίμαζε τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, μα και τα απαγόρευε.

Panayotis Dimitrakis

Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ; - Η πατρίδα μας πάει ν'αφανιστεί..


Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ;
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ;
ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ
Σήκω λεβέντη Πανουργιά,γερο Κολοκοτρώνη,
κι εσύ Ανδρούτσο ήρωα,μεγάλε επαναστάτη,
Σήκωσε πάλι άγκυρα,γιατί ήρθαν άλλοι χρόνοι,
Μιαούλη κι ακολούθησε τη ρότα του προστάτη,

μιας χώρας που παρέδωσε τα όπλα και λυγίζει,
από το βάρος ευθυνών που ξένοι της φορτώσαν..
Και παραπαίει η τύχη της,όσο ο τροχός γυρίζει,
αιμορραγούν τα σπλαχνα της, που αναίτια ματώσαν..

Που βρίσκεσαι Νικηταρά; Ρήγα μου ξαναγράψε,
ένα καινούργιο Θούρειο,μήπως και μας ταράξει!
Κανάρη μου πυρπολητή,καινούργιο ιστίο ράψε,
και βγες ξανά στις θάλασσες,να βάλεις μία τάξη.

Δώστα όλα καπετάνισσα.. Τίμησε την γυναίκα,
την Ελληνίδα που αγαπά, πατρίδα, λευτεριά.
Πάλι το ξέρω θα'δινες,ότι έχεις δέκα δέκα,
να δεις τη χώρα ηλιόλουστη,γεμάτη ξαστεριά

Πιάσε και πάλι το σπαθί,μεγάλε Παπαφλέσα,
κάνε μια άγια προσευχή,και ρίξου στον αγώνα.
Καραϊσκάκη ήρωα,που ο λόγος σου είχε μπέσα,
ξύπνα,αναστήσου γρήγορα,προτού θαφτεί στο χώμα,

κι η τελευταία ελπίδα μας...Που είστε παλικάρια;
Κίνδυνος!!!Η πατρίδα μας πάει ν'αφανιστεί..
Το μέλλον της το παίξανε,ανίκανοι στα ζάρια,
θέλουνε να τη σβήσουνε απ΄το χάρτη, να χαθεί.. —

 Τριάδα Ζερβού

Πόσο ασφαλή είναι τα τουρκικά τρόφιμα που εισάγονται σε Ελλάδα και ΕΕ


 Πόσο ασφαλή είναι τα τουρκικά τρόφιμα που εισάγονται σε Ελλάδα και ΕΕ -fe-mail.gr
  
 Ελλάδα Σχεδόν 63 τόνους ακατάλληλων τροφίμων «μπλόκαραν» στο τελωνείο των Κήπων μόνο το τελευταίο τρίμηνο (Δεκέμβριος 2017-Φεβρουάριος 2018) οι Γεωπόνοι ελεγκτές της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της περιφερειακής ενότητας Έβρου. Τα τρόφιμα αυτά, λεμόνια, ρόδια και αποξηραμένα βερίκοκα, προέρχονταν από την Τουρκία και είχαν προορισμό την Ελλάδα, αλλά και άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα συγκεκριμένα προϊόντα κρίθηκαν ακατάλληλα, καθώς διαπιστώθηκε υπέρβαση ορίων είτε στα υπολείμματα φυτοφαρμάκων, είτε στα θειώδη, και οι αρμόδιες Αρχές απαγόρευσαν την είσοδό τους στην ΕΕ, επιστρέφοντάς τα πίσω στην Τουρκία.
  © CNN Greece Πόσο ασφαλή είναι τα τουρκικά τρόφιμα που εισάγονται σε Ελλάδα και ΕΕ -1 Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι ελληνικές Αρχές εντοπίζουν ακατάλληλα τρόφιμα από την Τουρκία με προορισμό χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όπως δήλωσε στο CNN Greece ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της περιφερειακής ενότητας Έβρου, Πασχάλης Παπαδάκης, τα προηγούμενα τρίμηνα είχαν εντοπιστεί ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες, που σε κάποιες περιπτώσεις έφθαναν του 129  και τους 140 τόνους.
Υπάρχουν περίοδοι, σύμφωνα με τον κ. Παπαδάκη,  που μπαίνουν πάρα πολλά φορτηγά από το τελωνείο των Κήπων για να πάνε στην ΕΕ ή να έρθουν στην Ελλάδα, και τότε τα ποσοστά των ακατάλληλων τροφίμων που εντοπίζονται είναι μεγαλύτερα σε σχέση με άλλες περιόδους, όπως για παράδειγμα οι μήνες Οκτώβριος-Νοέμβριος που δεν υπάρχουν πολλά προϊόντα για να εξαχθούν στην ΕΕ και υπάρχουν μόνο ξηροί καρποί ή αποξηραμένα φρούτα.
«Υπάρχει πρόβλημα με υπερβάσεις ορίου φυτοφαρμάκων και σε νωπά και σε αποξηραμένα προϊόντα. Έχουμε γυρίσει πίσω φορτηγά με λεμόνια και ρόδια. Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα προϊόντα που είναι περισσότερο ευπαθή, γι' αυτό τα γεμίζουν φάρμακα, για να μπορέσουν να κρατήσουν μέχρι να πάνε στην ΕΕ. Πολλές φορές έχουμε πιάσει και πιπεριές και ντομάτες, αλλά όχι σε τόσο μεγάλη συχνότητα όπως αυτά που προανέφερα», επεσήμανε ο κ. Παπαδάκης.
  © CNN Greece Πόσο ασφαλή είναι τα τουρκικά τρόφιμα που εισάγονται σε Ελλάδα και ΕΕ -2 Τελωνείο Κήπων/Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ/φωτογραφία αρχείου

«Δεν μας ξεφεύγει κανένα προϊόν»

Ο ίδιος πάντως εμφανίστηκε καθησυχαστικός, τονίζοντας πως είναι τόσο ενδελεχείς οι έλεγχοι και τόσο έμπειρο το προσωπικό που τους διενεργεί, που εκτιμά πως δύσκολα φτάνουν στον καταναλωτή προϊόντα που είναι επικίνδυνα. Μάλιστα οι έλεγχοι είναι περισσότεροι και από το όριο που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς, όπως λέει ο κ. Παπαδάκης «γνωρίζουμε τι γίνεται στο τελωνείο με τις εισαγωγές από την Τουρκία και διενεργούμε περισσότερους ελέγχους, αλλά δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν όλα τα προϊόντα».
«Δεν μας ξεφεύγει κανένα προϊόν και γι’ αυτό μέχρι τώρα δεν έχουμε κάποια αναφορά από την ΕΕ ότι πήγαν στη Γερμανία ή την Ολλανδία κάποια προϊόντα με υπέρβαση ορίου φυτοφαρμάκων», λέει χαρακτηριστικά και προσθέτει πως «οι έλεγχοι στο τελωνείο των Κήπων είναι καθημερινοί, ακόμη και τις Κυριακές, προκειμένου να μην περάσει, όσο αυτό είναι δυνατόν, κανένα φορτηγό με αλλοιωμένα προϊόντα ή με τρόφιμα με υπέρβαση ορίου φυτοφαρμάκων προς την Ελλάδα και την ΕΕ.  Θέλουμε τα προϊόντα που περνάνε από το Τελωνείο των Κήπων να είναι ασφαλή».
Έλεγχοι γίνονται και σε όλα τα ζωικά προϊόντα που εισάγονται στην Ελλάδα και στην ΕΕ, καθώς όπως εξηγεί ο κ. Παπαδάκης στο τελωνείο των Κήπων λειτουργεί μόνιμα και κτηνιατρικός σταθμός.

Η διαδικασία που ακολουθείται

Όταν φτάνουν στο τελωνείο των Κήπων φορτηγά από την Τουρκία που μεταφέρουν προϊόντα με προορισμό χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι αρμόδιοι ελεγκτές παίρνουν δείγμα από το φορτίο, το οποίο αποστέλλεται για έλεγχο σε εργαστήρια της Θεσσαλονίκης ή της Αθήνας. Μέχρι να ληφθούν τα αποτελέσματα του ελέγχου, συνήθως έπειτα από δυο-τρεις ημέρες, το φορτίο παραμένει δεσμευμένο στο τελωνείο.
  © CNN Greece Πόσο ασφαλή είναι τα τουρκικά τρόφιμα που εισάγονται σε Ελλάδα και ΕΕ -3 Νταλίκες στο τελωνείο Κήπων, στον Έβρο/Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/φωτογραφία αρχείου
Εφόσον τα δείγματα είναι «καθαρά», ακολουθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος στα συνοδευτικά έγγραφα κι εφόσον διαπιστωθεί πως τα προϊόντα «ταξιδεύουν» νόμιμα στην ΕΕ, τότε τα φορτηγά αποδεσμεύονται και συνεχίζουν το ταξίδι προς τον προορισμό τους.
Σε αντίθετη περίπτωση, τα προϊόντα επιστρέφονται στην Τουρκία, με βάση την διαδικασία που προβλέπεται από την ΕΕ και τους ελληνικούς νόμους, ενώ κάποιες φορές, διατάσσεται η καταστροφή τους στην Ελλάδα, αν και αυτό είναι σπάνιο όπως είπε στο CNN Greece ο κ. Παπαδάκης, σημειώνοντας πως έγινε μόλις μια-δυο φορές το 2017.

https://www.msn.com/el-gr/news/national/%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%AC%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B5/ar-BBKqdPp?li=BBqxHCu&ocid=NL_ELGR_A1_20180325_1 

1821: Ποιοι «όλοι μαζί», βρε ζαγάρια; – του Νίκου Μπογιόπουλου



«Ό,τι ξέρουμε για το 1821 μοιάζει με αντεστραμμένο είδωλο στον καθρέφτη. Υπάρχουν δύο ‘21, αυτό των αρχόντων, των Φαναριωτών και της επίσημης διπλωματίας και αυτό του λαού και των προοδευτικών ανθρώπων όλου του κόσμου…» 
                                                                    (Δ. Φωτιάδης, από την ιστορική μονογραφία «ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ»)
   Πώς γίνεται η Καλαμάτα να έχει απελευθερωθεί από τον τουρκικό ζυγό στις 23 Μάρτη του 1821, αλλά να γιορτάζουμε την έναρξη της Επανάστασης στις 25 Μάρτη;
   Η απάντηση είναι απλή: Έπρεπε ο ξεσηκωμός να εγκιβωτιστεί σε ένα σχήμα που θα εξυπηρετούσε τους επί τουρκοκρατίας εξουσιαστές του λαού που παρέμειναν τέτοιοι και μετά την Επανάσταση. Ανάμεσά τους οι σεβάσμιοι δεσποτάδες της εποχής. Κι αφού οι τελευταίοι δεν είχαν να επιστρατεύσουν τίποτα άλλο για να οικειοποιηθούν την Επανάσταση, επιστράτευσαν την Παναγία.
   Ήταν 17 ολόκληρα χρόνια μετά την Επανάσταση, με διάταγμα του 1838, που ως εθνική γιορτή ορίστηκε η μέρα του Ευαγγελισμού ώστε το ιερατείο να καμώνεται ότι ευλόγησε τον ξεσηκωμό…
   Η αλήθεια, βέβαια, είναι ελαφρώς διαφορετική: Η σημαία της επανάστασης πρωτοσηκώθηκε από το λαογέννητο ηγέτη και δολοφονημένο αργότερα από τους πρόκριτους, Παναγιώτη Καρατζά, στην Πάτρα στις 21 Μάρτη. Όσο για τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, που όπως επιβεβαιώνουν τα απομνημονεύματά του απλώς… απουσίαζε, θυμήθηκε να «ευλογήσει» τα όπλα μόνο αφότου η Επανάσταση είχε ξεσπάσει και επιβληθεί.
   Και τούτο συνέβη γιατί ο λαός (ανάμεσά του και ο λαϊκός κλήρος) δεν άκουσε τις «νουθεσίες» του ραγιαδισμού ούτε τις φοβέρες των φορέων του. Αυτοί, οι δεύτεροι, αντί του «Ελευθερία ή θάνατος» είχαν άλλη αντίληψη:
«Ας αφήσουμε τα παιδιά του Μωάμεθ να αποτελειώσουν τα παιδιά του Ροβεσπιέρου», έλεγαν…
***
   Ας δούμε τι έλεγαν τα «παιδιά του Ροβεσπιέρου» και γιατί δεν άρεσαν στο αρχοντολόι:
«Σ’ Ανατολή και Δύση και Νότον και Βοριά
για την πατρίδα όλοι να ‘χωμεν μία καρδιά
στην πίστη του καθένας ελεύθερος να ζει
στη δόξαν του πολέμου να τρέξωμεν μαζί
Βούλγαροι κι Αρβανίτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί,
αράπηδες και άσπροι, με μια κοινή ορμή,
για την Ελευθερίαν να ζώσωμεν σπαθί
πως είμαστ’ αντρειωμένοι παντού να ξακουστεί.
Βούλγαροι κι Αρβανίτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί
Αράπηδες και άσπροι με μια κοινή ορμή
για την ελευθερία να ζώσουμε σπαθί
να σφάξουμε τους λύκους που το ζυγόν βαστούν
και Χριστιανούς και Τούρκους σκληρά
τους τυραννούν».
   Αυτά έγραφε τότε ο Ρήγας Φεραίος. Έγραφε κι αυτά:
«Όταν η Διοίκησις βιάζη, αθετή, καταφρονή τα δίκαια του λαού και δεν εισακούη τα παράπονά του, το να κάμη τότε ο λαός ή κάθε μέρος του λαού επανάστασιν, να αρπάζη τα άρματα και να τιμωρήση τους τυράννους του, είναι (το) πλέον ιερόν από όλα τα δίκαιά του και το πλέον απαραίτητον από όλα τα χρέη του.
Αν ευρίσκωνται όμως εις τόπον, όπου είναι περισσότεροι τύραννοι, οι πλέον ανδρείοι πατριώται και φιλελεύθεροι πρέπει να πιάσουν τα περάσματα των δρόμων και τα ύψη των βουνών, εν όσω ν’ ανταμωθούν πολλοί, να πληθύνη ο αριθμός των, και τότε να αρχίσουν την επιδρομήν κατά των τυράννων (…)».
   Κι επειδή έγραφε κι έλεγε αυτά, γι’ αυτό και ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε’ και οι αυλικοί του είχαν αποφανθεί ότι ο Ρήγας ήταν ένας «διεφθαρμένος τη φρένα»…
   Όταν, δε, ο Ρήγας και οι σύντροφοί του δολοφονήθηκαν, οι …άνθρωποι του Θεού και …προστάτες του Γένους, αγαλλίασαν! Όπως έγραφε ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, ο Ρήγας και οι σύντροφοί του «εσκόπευον να κάμουν επανάστασιν κατά του κραταιωτάτου Σουλτάνου αλλ’ ο μεγαλοδύναμος Θεός τους επαίδευσε κατά τας πράξεις των με τον θάνατον όπου τους έπρεπε (…)».
   Έχουν κάποιο νόημα όλα αυτά ή μήπως να τα αγνοήσουμε και να το ρίξουμε στο τσάμικο αυτής της περίφημης… «εθνικής ομοψυχίας» και του «όλοι μαζί» που διακινούν αιώνες τώρα οι «από πάνω», οι οποίοι συνήθως απουσιάζουν και από το «όλοι» και από το «μαζί»;
***
   Τι ήταν ο Παπαφλέσσας; Ήταν ο φλογερός αγωνιστής που γνωρίζουμε; Για το λαό ναι. Αλλά οι κοτσαμπάσηδες και οι σεβάσμιοι δεσποτάδες που τα είχαν κάνει τάτσι μήτσι κότσι με τους πασάδες είχαν άλλη άποψη.
   Για παράδειγμα, και σύμφωνα με τα λόγια του Παλαιών Πατρών Γερμανού όπως καταγράφονται στα απομνημονεύματά του, ο Παπαφλέσσας – αυτός που θα μνημονεύεται στους αιώνες για τη θυσία του στο Μανιάκι – ήταν «… άνθρωπος απατεών και εξωλέστατος περί μηδενός άλλου φροντίζων ειμή τινί τρόπω να ερεθίση την ταραχήν του έθνους…».
   Όταν ο Παπαφλέσσας συναντήθηκε με τον Παλαιών Πατρών Γερμανό για να του πει ότι όλα ήταν έτοιμα για την Επανάσταση, ο τελευταίος αυτό το «πατριωτικό» του απάντησε: «Είσαι απατεώνας».
   Ποιο το συμπέρασμα; Μήπως να αδιαφορήσουμε για την αλήθεια και να συνεχίσουμε το «εθνικό» τσάμικο εκείνων που όποτε ακούνε για «ελευθερία» και «δικαιώματα» βλέπουν «ταραχήν του έθνους»;
***
   Τι ήταν το κίνημα του Υψηλάντη και του Σούτσου που ξεδιπλώθηκε τον Μάρτη του ’21 στην Μολδοβλαχία; Τι ήταν αυτή καθ’ αυτή η Επανάσταση του 1821; Αν μιλάμε για το λαό ήταν η λύτρωση. Ήταν το σάλπισμα για την διεκδίκηση της λευτεριάς και του δίκιου.
   Για τους προύχοντες, όμως, τι ήταν; Για το «ιερατείο» των «κεφαλών του Έθνους» τι ήταν; Μας το πληροφορεί το φιρμάνι του αφορισμού (!) της Επανάστασης (ο αφορισμός εκτός από την υπογραφή του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, φέρει την υπογραφή του μητροπολίτη Ιεροσολύμων, καθώς και, μεταξύ άλλων, των μητροπολιτών Καισαρείας, Νικομήδειας, Δέρκων, Ανδριανουπόλεως, Βιζύης, Σίφνου, Ηρακλείας, Νικαίας, Θεσσαλονίκης, Βέροιας, Διδυμοτείχου, Βάρνης, Φαναρίου, Ναυπάκτου, Χαλκηδόνος, Τυρνάβου…):
«… αμφότεροι (Υψηλάντης και Σούτσος) αλαζόνες και δοξομανείς, ή μάλλον ειπείν ματαιόφρονες εκήρυξαν του γένους την ελευθερίαν και με την φωνήν αυτήν εφείλκυσαν πολλούς των εκεί κακοήθεις και ανοήτους (…) έγινε γνωστή εις το πολυχρόνιον κράτος η ρίζα και η βάσις όλου αυτού του κακοήθους σχεδίου. Με τοιαύτας ραδιουργίας εσχημάτισαν την ολεθρίαν σκηνήν οι δύο ούτοι και τούτων συμπράκτορες φιλελεύθεροι, μάλλον δε μισελεύθεροι, και επεχείρησαν έργον μιαρόν, θεοσταγές και ασύνετον, θέλοντες να διακηρύξωσι την άνεσιν και ησυχίαν των ομογενών μας πιστών ραγιάδων της κραταιάς βασιλείας (…) Αντί λοιπόν φιλελευθέρων εφάνησαν μισελεύθεροι, και αντί φιλογενών και φιλοθρήσκων εφάνησαν μισογενείς, μισόθρησκοι και αντίθετοι, διοργανίζοντες, φευ, οι ασυνείδητοι με τα απονενοημένα κινήματά των την αγανάκτησιν της ευμενούς κραταιάς βασιλείας (…)».
   Και οι εκπρόσωποι του …Θεού και του Έθνους φτάνουν στο διά ταύτα και «παραγγέλλουν»:
«Διά τούτο (…) συμβουλεύομεν και παραινούμεν και εντελλόμεθα και παραγγέλλομεν πάσιν υμίν (…) να διακηρύξητε την απάτην των ειρημένων κακοποιών και κακόβουλων ανθρώπων και να τους αποδείξητε και να τους στηλιτεύσητε πανταχού (…) Εκείνους δε τους ασεβείς πρωταιτίους και απονενοημένους φυγάδας και αποστάτας ολεθρίους να τους μισήτε και να τους αποστρέφεστε και διανοία και λόγω, καθότι και η εκκλησία και το γένος τούς έχει μεμισημένους, και επισωρεύει κατ’ αυτών τας παλαμναιοτάτας και φρικωδεστάτας αράς: ως μέλη σεσηπότα, τους έχει αποκεκομμένους της καθαράς και υγιαινούσης χριστιανικής ολομελείας. Ως παραβάται δε των θείων νόμων και κανονικών διατάξεων… αφορισμένοι υπάρχειεν και κατηραμένοι και ασυγχώρητοι και μετά θάνατον (…)».
   Ωραίο δεν είναι το τσάμικο της… «εθνικής ομοψυχίας»;
***
   Αυτά, λοιπόν, με τους «μέσα». Αλλά υπήρχαν και οι «φίλοι» μας οι «απ’ έξω». Ας πάμε να δούμε τι συνέβη και με τους «έξω». Ο λόγος στον Στρατηγό, τον Μακρυγιάννη:
«Και παραδοθήκαμεν εις την τιμή εσάς των ομοθρήσκων μας Ρούσσων και Άγγλων και Γάλλων να μας σώσετε – κ’ εσείς οι φιλάνθρωποι της πρώτες χρονιές πιάνατε ένα αθώον παιδί, ένα αρφανό, οπού γύρευε η τυραγνία να του πάρη την ζωή του και την τιμή του και θρησκεία του και με την βοήθεια του Θεού εσώθη· και οι τρεις εσείς το κιντυνεύετε να το πάτε πάλε εις την δικαιοσύνη του τύραγνου·(…) Τι φαντάζεστε, ότι μας βοηθήσετε, ή μας μολύνετε και μας αφανίσετε; Ξίκι να γίνεταν από ‘μας ήταν καλύτερα και το καλό σας και το κακό σας! Ευγνωμονούμεν οι Ελληνες γενικώς τους φιλανθρώπους υποκόγους σας, έχομεν χάριτες εις αυτούς τους ευεργέτες μας –καμμιά χάρη ‘σ εσάς της ανεμοδούρες, της διαφταρμένες μηχανές δεν έχομεν! Οι τίμιοι άνθρωποι να μην σας ακούσουνε! Ούτε το καλό σας θέλουν να τους κάμετε. Ας σας ευγνωμονήσουνε εκείνοι οπού τους δώσετε τα δάνεια και τα ‘φκειασαν λούσια και πολυτέλειες κι’ άλλα τοιούτα. Εκεινών εκάμετε καλό με τα δάνειά σας, του Αρμασπέρη, του Κωλέτη, του Μαυροκορδάτου, του Μεταξά και συντροφιές τους (…) δεν θέλω σας ξέρη, ούτε να σας ακούσω! Από αυτά όλα η πατρίδα κλονίζεται, από της οδηγίες της πατρικές των Πρέσβεων και δικώ μας ξενολάτρων».
   Αυτά συνέβαιναν, γράφονταν και λέγονταν δυο αιώνες προ ΝΑΤΟ και προ ΕΕ. Και μάλλον δεν χρειάζεται κάποιο πιο επίκαιρο σχόλιο.
***
   Τα συμπεράσματα – τα δικά μας τουλάχιστον – από όλα αυτά παραμένουν αναλλοίωτα:
Πρώτο: Τιμή και δόξα στην Επανάσταση του ’21. Τιμή και δόξα στους επαναστάτες, σε εκείνους που ανάμεσά τους δεν υπήρξε «κανένας φρόνιμος», όπως το λέει ο Κολοκοτρώνης.
Δεύτερο: Τιμή και δόξα στην «επαναστάτισσα Ελλάδα» που ύμνησε ο Πούσκιν και λάτρεψε ο Μπάιρον, τιμή και δόξα στον επαναστατημένο λαό που δεν αρνήθηκε το ευκταίο στο όνομα του «εφικτού», τιμή και δόξα στους «Καραισκάκηδες» που δεν διαπραγματεύτηκαν τον ξεσηκωμό τους με τον Μέτερνιχ.
Τρίτο: «Όσοι το χάλκεον χέρι του φόβου βαρύ αισθάνονται, ζυγόν δουλείας, ας έχουσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η Ελευθερία» (Αντρέας Κάλβος). Η’ όπως το έλεγε 120 χρόνια μετά την Επανάσταση του ’21 ο ύμνος του ΕΛΑΣ: «Αντάρτης, κλέφτης, παλικάρι, πάντα είναι ο ίδιος ο λαός».
Τέταρτο: Ο λαός. Ο μόνος που μπορεί να βάζει τέλος στις τυραννίες. Που ακόμα κι όταν «χάνονται» οι Επαναστάσεις του, δεν έχει άλλο δρόμο από εκείνον που γράφει: «Πέθανε η Επανάσταση. Ζήτω η Επανάσταση»!

Τσίπουρο και ρακή. Ποια η διαφορά τους και ποια τα οφέλη για την υγεία; Με μέτρο, κάνουν καλό στην καρδιά και πολεμάνε τα μικρόβια




Το τσίπουρο για τη Μακεδονία και τη βόρεια Ελλάδα, όπως και η τσικουδιά για την Κρήτη, είναι ποτά συνδεδεμένα με τη φιλοξενία του τόπου.
Πολλοί πιστεύουν ότι η τσικουδιά και το τσίπουρο είναι ακριβώς το ίδιο ποτό.
Η αλήθεια είναι ότι μοιάζουν πολύ, όμως ο τρόπος παρασκευής τους διαφέρει.
Η τσικουδιά ή ρακή, είναι το αποτέλεσμα μίας και μόνο απόσταξης. Το τσίπουρο χρειάζεται δύο αποστάξεις, στην δεύτερη προστίθεται γλυκάνισο ή άλλα αρωματικά υλικά.
Εκτός από το γλυκάνισο ή τα άλλα αρωματικά, η ρακή και το τσίπουρο δεν παρουσιάζουν καμία διαφορά.

Οφέλη στην υγεία
Εάν ρωτήσετε κάποιον Κρητικό, θα σας προτείνει να «πιείτε μια ρακή» για όποια πάθηση και να αντιμετωπίζετε.
Τα κρητικά γιατροσόφια, θέλουν τη ρακή να νικάει όλες τις ασθένειες.
Στην πραγματικότητα, τόσο η ρακή όσο και το τσίπουρο, αν καταναλωθούν με μέτρο δηλαδή 1-2 σφηνάκια, έχουν οφέλη για την υγεία, μιας και είναι καθαρά ποτά χωρίς χημικές προσθήκες.
Αρτηριακή πίεση: Η προσεκτική κατανάλωση προκαλεί αγγειοδιαστολή, λόγω της ποσότητας αλκοόλ και ρίχνει την πίεση.
Αντιμικροβιακή δράση: Ως ποτά, το τσίπουρο κι η ρακή, έχουν αντιμικροβιακή δράση.
Γι’ αυτό και επικρατεί η άποψη ότι καταπολεμούν το κρυολόγημα και τον πυρετό.
Καρδιαγγειακά: Βελτιώνει τα επίπεδα τριγλυκεριδίων, γλυκόζης, χοληστερόλης,  γι’ αυτό και περιορίζει τα καρδιαγγειακά προβλήματα.
Επιπλέον διατηρείται η καλή κυκλοφορία του αίματος.
Αντιπηκτική δράση: Η ήπια κατανάλωση, περιορίζει τον σχηματισμό θρομβώσεων, καθώς μειώνει την συγκολλητική ικανότητα των αιμοπεταλίων.

Ο άμβυκας, το καζάνι για την απόσταξη, θερμαίνεται, με ξύλα, κάρβουνο ή υγραέριο.
Το αποτέλεσμα της είναι η τσικουδιά και το τσίπουρο.
Η παρασκευή
Η τσικουδιά και το τσίπουρο, παράγονται κυρίως από τα στέμφυλα ή στράφυλλα, όπως λέγονται στην Κρήτη, δηλαδή τα υπολείμματα από το πάτημα των σταφυλιών.
Αφού συμπιεστούν τα σταφύλια, ο χυμός που έχει μείνει, οι φλούδες από τις ρώγες και τα κουκούτσια, μένουν σε δοχεία μέχρι να γίνει η ζύμωση και τα φυσικά σάκχαρα να μετατραπούν σε αλκοόλη.
Τότε, το μείγμα τοποθετείται στον άμβυκα, το ειδικό καζάνι για την απόσταξη και αρχίζει η διαδικασία.
Ο άμβυκας θερμαίνεται, με ξύλα, κάρβουνο ή υγραέριο.
Το αποτέλεσμα της απόσταξης είναι η τσικουδιά.
Μπορεί να γίνει και δεύτερη απόσταξη, στην οποία τοποθετείται και γλυκάνισο για να φτιαχτεί το τσίπουρο.
Τα ρακοκάζανα της Κρήτης
Κάθε χρόνο από τα τέλη Οκτωβρίου μέχρι και τον Δεκέμβριο, οργανώνονται σε ολόκληρη την Κρήτη τα λεγόμενα ρακοκάζανα.
Δεν πρόκειται για απλή απόσταξη, αλλά για «γιορτή της ρακής» που έχει πάρει τη μορφή εθίμου.
Ο καζανάρης, δηλαδή ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που χειρίζεται τον άμβυκα και κάνει την απόσταξη, καλεί φίλους και γνωστούς να παρευρεθούν στη διαδικασία της απόσταξης.
Ο κόσμος μαζεύεται από νωρίς, ακολουθεί φαγητό και έπειτα κρητικού χοροί με παραδοσιακά όργανα.
Μαντινάδες που οι ντόπιοι «σκαρώνουν» εκείνη τη στιγμή και απευθύνονται στον καζανάρη και την οικογένειά του.
Φυσικά από το γλέντι δεν λείπει και το κέρασμα, «οι κούπες» με κρασί που δεν γίνεται να τις αρνηθείς.
Η απόσταξη της ρακής γίνεται αργά, σταγόνα σταγόνα και κάθε τόσο ο καζανάρης ρίχνει μικρή ποσότητα στη φωτιά για να ελέγξει την περιεκτικότητα σε αλκοόλ.
Μόλις η ρακή ετοιμαστεί, όλοι δοκιμάζουν και το γλέντι συνεχίζεται όσο αντέχει η παρέα.

http://www.valueforlife.gr/diatrofi/tsipouro-kai-raki-poia-i-diafora-tous-kai-poia-ta-ofeli-gia-tin-ygeia-me-metro-kanoun-kalo-stin-kardia-kai-polemane-ta-mikrovia/ 

https://www.facebook.com/kafe.rakomelo/

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Σκοτεινή συνωμοσία: Δολοφόνησαν γιατρούς που αποκάλυψαν πως τα εμβόλια είναι φονικά!


Οι  γιατροί που έχασαν τη ζωή τους  στη Φλόριντα κάτω απο μυστήριες συνθήκες είχαν κάτι κοινό να μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο: Ανακάλυψαν  ότι η nagalase, μία ενζυμική πρωτεΐνη, τοποθετείται επίτησες  στα εμβόλια που χορηγούνται σε ανθρώπους και εμποδίζει την βιταμίνη D από τη δυνατότητα που έχει να σκοτώνει τα φυσικά καρκινικά κύτταρα.
Η Nagalase είναι μια πρωτεΐνη που επίσης δημιουργείται από όλα τα καρκινικά κύτταρα. Αυτή η πρωτεΐνη βρίσκεται επίσης σε πολύ υψηλές συγκεντρώσεις στα αυτιστικά παιδιά. Και τηνβάζουν στα εμβόλια μας !! Αυτό εμποδίζει το σώμα να χρησιμοποιήσει την απαραίτητη βιταμίνη D για την καταπολέμηση του καρκίνου και την πρόληψη του αυτισμού. Η Nagalese απενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι επίσης γνωστό ότι προκαλεί διαβήτη τύπου 2.
Έτσι, βασικά ...ο θάνατος των γιατρών αυτών σχετίζεται με το ότι είχαν βρει τη θεραπεία για τον καρκίνο ή είχανβρει την επιτυχή θεραπεία του αυτισμού. Οι γιατροί είχαν την έρευνα και την απόδειξη ότι τα εμβόλια που κάνουν στα πολύτιμα παιδιά μας προκαλούν καρκίνο και αυτισμό !! Και αυτό, προφανώς, γίνεται συνειδητά και σκόπιμα! Ο γιατροί που σκοτώθηκαν στη Φλόριντα είχαν συνεργαστεί και ετοιμάζονταν να δημοσιοποιήσουν τις πληροφορίες.
Η μείωση του πληθυσμού 101 προσθέτει δηλητήριο στα εμβόλια ... και κάνει νόμο, όπου όλα τα παιδιά πρέπει να είναι εμβολιασμένα για να παρακολουθήσουν το σχολείο. Δηλαδή μια αργή μάθοδος θανάτωσης.
Ο Δρ Ted Broer αναφέρει τις ανωτέρω πληροφορίες (σχετικά με την nagalese) σε αυτό το βίντεο. Ο ίδιος τα εξηγεί πολύ καλύτερα. Το κλιπ είναι σύντομο (από συνέντευξή του στις 25 Ιουλίου στο Hagmann & Hagmann) και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ! https://www.briefingnews.gr/kosmos/skoteini-synomosia-dolofonisan-giatroys-poy-apokalypsan-pos-ta-emvolia-einai-fonika

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

“Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ - Ή αυτοί ή εμείς" - Γ. Κασιμάτης

 
Γ. Κασιμάτης: “Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ  ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ - Ή αυτοί ή εμείς" | ΕΛΛΑΔΑ, Μνημόνιο | Γαργαλιάνοι |  Επικαιρότητα | Αφύπνιση | Νέα Τριφυλία | Μεσσηνία

Είναι κατανοητό ότι κάποιοι έχουν αμφιβολίες….

Είναι κατανοητό ότι κάποιοι ευελπιστούν και ελπίζουν…

Είναι κατανοητό πως είναι φρικτή η αλήθεια που γνωρίζουμε -αν και μας την κρύβουν- και δεν θέλουμε να την πιστέψουμε, να την αποδεχθούμε.


Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα, με πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο και με εναλλαγές στην θέση του κατ’ επίφασην πρωθυπουργού.

Το πολιτικό σύστημα γνωρίζει πάρα πολύ καλά τι συμβαίνει, όπως γνωρίζει πάρα πολύ καλά σε τι έχει συναινέσει, ενώ γνωρίζει πάρα πολύ καλά και την κατάληξη των όσων μέχρι σήμερα ζούμε.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και η χώρα παραδόθηκε άνευ όρων σε καρτέλ οικονομικών συμφερόντων, σε συμφέροντα τρίτων χωρών και αποτελεί ταυτόχρονα το μέγιστο “πείραμα” της νέας τάξης πραγμάτων για την απόλυτη κατοχή μίας χώρας χωρίς να προηγηθεί πόλεμος.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και οι πραξικοπηματίες κυβερνούν ενώ ταυτόχρονα μετέχουν σε σχέδιο ολικής απώλειας της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ από όλους εκείνους που γνώριζαν πως η θέση τους για το υπόλοιπο της ζωής τους είναι σε κάποιο κελί μίας υπόγειας φυλακής και αντάλλαξαν την τιμωρία τους με την δική μας δουλεία και με την άλωση της χώρας εις το διηνεκές.

Αυτούς τους πραξικοπηματίες πρέπει να τους απομακρύνουμε εμείς, γιατί δεν θα το κάνει κανένας άλλος για εμάς…

Είτε το πιστεύουμε, είτε όχι, όλοι γνωρίζουμε πως είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου…

Ή αυτοί, ή εμείς…





  ==========================================================================
==========================================================================

Αποτέλεσμα εικόνας για μανώλης καπουσίδης
ΤΟΥ ΝΟΟΣ ΤΟ ΙΑΧΗΜΑ 1997
 απόσπασμα
Ο τρόπος λειτουργίας (επιβολής) της παγκοσμίου εξουσίας καταδεικνύει
ότι οι κατέχοντες αυτην έχουν πιστεύσει πως πράγματι ο άνθρωπος
προέρχεται από τον πίθηκο.Προσπαθούν λοιπόν και να το αποδείξουν με το να τον εξωθούν προς την αρχέγονη καταστασίν του,δηλαδή προς τον
π ί θ η κ ο !
Αυτό το "παράδοξο" αποδεικνύει οτι δεν αρκεί να μην κατάγεσαι απο τον
πίθηκο διά να δύνασαι να παραμένεις α ν θ ρ ω π ο ς..........
......................................................................................................
Ποιος δύναται να διακρίνει κάποια ευνο'ι'κή προοπτική δια τους
Ελληνας,εις οποιονδήποτε τομέα των δραστηριοτήτων των ;
Η παιδεία εις καθοδικήν πορείαν...
Η επιστήμη συγκριτικώς,σχεδόν υποτυπώδης(ελάχιστες οι εξαιρέσεις)...
,,Η τεχνολογία,η βιομηχανια μηδαμινές
Η γεωργία στραγγαλισμένη
Το "ηθικον" των έρπον
Η οικονομική των κατάστασις αποπνικτική
Η ένδεια διάχυτος
Οι ελπίδες των ημιθανείς
Τα δικαιώματά των έγκλειστα
Συγχρόνως,θρίαμβοι κ λ ε π τ ώ ν και χοροί α ρ π ά γ ω ν, φ α ι ν ά κ ω ν
π ρ ο δ ο τ ώ ν και άλλων της ίδιας ομοταξίας...
Πώς οδηγούνται λοιπόν,αν όχι δ έ σ μ ι ο ι και χ ρ ε ώ σ τ α ι εις το μέλλον ;
Τί θλιβερή εικόνα δια τον π ο λ ι τ ι σ μ ο γ ε ν έ τ η Ελληνα !
Ποίοι τον προδίδουν διαρκώς και παντοιοτρόπως,και ποίοι ανάξιοι
τον έχουν υποδουλώσει και τον εξαπατούν,υπνωτίζοντάς τον ώστε
να τον αφανίσουν εντελώς με την δαιδαλότροπον νεοδόλιον μέθοδόν των ;
Μήπως πρέπει να αφυπνισθούμε τώρα,πριν οδηγηθούμε υπνωτισμένοι
εις αιώνιον κολαστήριον "ύπνον";
Ας το σκεφθούμε,εφ'όσον μας απομένει χρόνος πέραν απο τας καθημερινάς
σοβαροτάτας γελοιότητας και πλεκτάνας υπνώσεώς μας και αγχώδους επιβιώσεώς μας,να σκεφθούμε...
Ομως π ρ έ π ε ι.Και αυτό το πρέπει αποκτά σοβαρότητα ζωηφόρου νόμου
καθότι μας έχουν σύρει ήδη εντός της α χ ε ρ ο υ σ ί α ς ομίχλης,τόσον οι αλλοεθνείς όσον και οι γνωστοί ελάχιστοι πολιτογραφημένοι "έλληνες" και δεν απέχει πολύ η αχερουσία λίμνη και η Ε ρ ι ν ύ ς Τι σ ι φ ό ν η.
Ο Α ι α κ ό ς ,ο Μ ί ν ω ς και ο Ρ α δ ά μ α ν θ υ ς !
Δια ποία εργα μας,δια ποία γενναιότητά μας,δια ποίας αξίας μας,δια ποίον ανθρωπισμόν μας, δια ποίαν πίστιν μας θα κριθούμε ;............................
(ελάχιστο απόσπασμα απο το έργο μου "ΤΟΥ ΝΟΟΣ ΤΟ ΙΑΧΗΜΑ"1997)
Μανώλης Καπουσίδης