Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Είχε ανακαλύψει τη «θεωρία της σχετικότητας» ο Αριστοτέλης πριν τον Αϊνστάιν.

Ο Αριστοτέλης, η Θεωρία της Σχετικότητας και νεοπαγανιστές ...


Κάποιοι αντιγράφουν την αρχαία Ελληνική επιστήμη και μας την «πλασάρουν» ως δική τους
Αποσπάσματα από τον Αριστοτέλη – «Της των δε ενόντων ρευστήν δύναμιν, εις κραταιάν θέσιν ισοκλίνουσα παν εν τη δομή των σμικρών μορίων πλέγμα ουσίας μέγεθος έστι τάδε: η της μάζης πολλαπλότητα εν διαδοχή, δις, μετά μεγέθους τριών μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την μονάδα του χρόνου».
Πράγμα που σημαίνει: Το μέγεθος της περικλειόμενης ενέργειας που συγκρατεί τα μόρια στο πλέγμα της δομής τους είναι: Ο πολλαπλασιασμός της μάζας διαδοχικά δύο φορές, με το μέγεθος τριάντα χιλιάδες φορές το δέκα χιλιάδες (μετρούμενο σε) τρία πόδια προς τη μονάδα του χρόνου.
Δηλαδή: Ε= m: (3: 10.000:10.000) : (3: 10.000:10.000)= m: (3: 10.000:10.000)2 = m; (3: 100.000.000)2=m: (300.000.000)2= m : c2
Όπου 300.000.000 m/sec = c η ταχύτητα του φωτός.
Σχόλια: τριών μυρίων μυριάδων 3 (χ) 10.000 (χ) 10.000 άρα 300.000.000 m/sec.
Η μονάδα μήκους 3 πόδια (=1 μέτρο) = l m.
Η μονάδα του χρόνου είναι το 1 sec. Άρα η ταχύτητα του φωτός c= 300.000.000 m/sec = 300.000 Km/sec, αφού 1 Km (χιλιόμετρο) = 1000 m.
Εδώ έχουμε να κάνουμε πολλά σχόλια με πρώτο το ότι βασιζόμαστε στην έρευ­να των Άγγλων και των Αμερικανών για την αυθεντικότητα του αραβικού κειμέ­νου. Το βασικότερο όμως των σχολίων είναι το «πώς γνώριζε ο Αριστοτέλης ή οι Άραβες τις σύγχρονες μονάδες μέτρησης; Δηλαδή το μέτρο και το δευτερόλεπτο. Μήπως και τις μονάδες μέτρησης τις πήραν οι «πολύμαθοι κλέφτες της αρχαίας ελ­ληνικής γνώσης» από τους αρχαίους μας προγόνους;
Το μεν δευτερόλεπτο έχει κάποια λογική, αφού είναι το 1/60 του λεπτού (min) που είναι το 1/60 της ώρας (h) που είναι το 1/24 της περιστροφής της Γης γύρω από τον εαυτό της.
Το μέτρο όμως ή τα τρία πόδια; Εδώ υπάρχει ένα μυστήριο.
Nα δώσουμε όμως και άλλα χωρία από το κείμενο του Αριστοτέλη για την ταχύ­τητα του φωτός. «Την προς άκραν αύξησιν λόγου μεταβολής χώρου, προς χρόνον, ουκ εά η φύσις εις μη μετρήσιμον προσάγειν: προσάγει γαρ οσονούπω της μάζης το μέγε­θος εις το μη μετρήσιμον».
Πράγμα που σημαίνει: « Την αύξηση του λόγου του μήκους προς το χρόνο (ταχύτητα) προς ακραία τιμή (όριο της ταχύτητας του φωτός) δεν την επιτρέπει η φύση να φθάσει σε μη μετρήσιμη τιμή (άπειρο). Διότι κάνει και το μέγεθος της μάζας να είναι μη μετρήσιμο (άπειρο)».
Ακριβώς, δηλαδή, ότι λέει και η ειδική θεωρία της σχετικότητας του Einstein (;) που του την εξήγησε και πλήρως διατύπωσε ο Καραθεοδωρή(ς).
Πάμε παρακάτω στο κείμενο του Αριστοτέλη:
«Την δε χρόνου ροήν πάλιν αίφνης εις βραδύτερον προσάγει». Που σημαίνει: «Τη δε ροή του χρόνου την επιβραδύνει άμεσα».
Μιλάμε δηλαδή για τη διαστολή του χρόνου. Όσον αφορά το όριο της ταχύτητας του φωτός ο Αριστοτέλης, όπως τον αντέγρα­ψαν οι Άραβες και όπως πριν δεκαπέντε περίπου χρόνια απεκάλυψαν οι Άγγλοι, μας λέει-
«Την δε μεταβολήν των θεών νόμος τοιαύτη επιβολή φέρει το μέγεθος μηδέ των τριών μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την του χρόνου μονάδα υπερέχειν, μηδέ Ήλιος άλλος αστήρ αντιβαίνειν».
Εδώ έχουμε ένδειξη για το ότι ο Αριστοτέλης έχει διατυπώσει και τη «γενική θε­ωρία της σχετικότητας».
Η μετάφραση είναι: Στη δε μεταβολή (του χώρου προς τον χρόνο, άρα στην ταχύ­τητα), ο νόμος των θεών επιβάλλει να είναι μικρότερη από τριάντα χιλιάδες επί δέκα χιλιάδες επί τρία πόδια (ένα μέτρο) προς τη μονάδα του χρόνου (ένα δευτερόλεπτο) και ούτε ο Ήλιος ούτε άλλο άστρο μπορεί να την κάνει να παραβεί (το νόμο).
Η τελευταία φράση δείχνει ότι:
1) Γνώριζε ο Αριστοτέλης ότι ο Ήλιος ήταν απλά ένα άστρο όπως όλα.
2) Γνώριζε ότι τις συνθήκες κίνησης τις ορίζουν τα «βαρυτικά πηγάδια» (gravity wells) των άστρων, και ακόμη και ένα μαύρο άστρο (μελανή οπή) με την τεράστια έλξη του δε μπορεί να εξασφαλίσει ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Συνοπτικά μπορούμε να πούμε ότι:
1) Οι υποψίες μας για το ότι ο Einstein κάτι έτοιμο πρέπει να βρήκε όταν διατύπωσε τη θεωρία της σχετικότητας επαληθεύονται.
2) Ο Einstein με ειλικρίνεια και εντιμότητα ζήτησε τη βοήθεια του Καραθεοδωρή(ς) που του τα εξήγησε όλα.
3) Στον Αριστοτέλη πλέον μπορούν να αποδοθούν.
α) Ο τύπος E=m:c2 για τη μετατροπή της μάζας σε ενέργεια και αντιστρόφως.
β) Η διαστολή του χρόνου και η συστολή του μήκους .
γ) Το όριο της ταχύτητας του φωτός.
6) Η μέτρηση της ταχύτητας του φωτός.
ε) Η «βαρυτική» θεωρία της γενικής θεωρίας της σχετικότητας.
στ) Η σχέση μάζας – ταχύτητας (όταν απειρίζεται η μία, απειρίζεται και η άλλη).
Τέλος να τονίσουμε ότι ακόμη και αν δεν τα έβγαλε αυτά ο Αριστοτέλης, τότε τα πήρε από κάποια άλλη αρχαιότερη Ελληνική πηγή σαν μύστης που ήταν.
Ακόμη και αν οι Άραβες είπαν ψέματα και δεν τα βρήκαν όλα αυτά από τον Αρι­στοτέλη, ας αναρωτηθούμε που τα βρήκανε πριν από εκατοντάδες χρόνια;
Εξάλλου γιατί να μην πάρουν αυτοί τη δόξα; Το πιθανότερο είναι ότι οι Άραβες απλά αντέγραφαν για να σώσουν τη γνώση, χωρίς καν να την κατανοούν.
Αυτούς τους Άραβες αλλά και τους Άγγλους του Imperial College of London τους ευχαριστούμε για τη γνώση που μας έδωσαν και για την αλήθεια που την απεκατέστησαν.
Κάποιοι αντιγράφουν την αρχαία Ελληνική επιστήμη και μας την «πλασάρουν» ως δική τους και γεγονός μοναδικό και κοσμοϊστορικό..Ίσως μαθαίνουμε λάθος ιστορία στους νέους…Ίσως πρέπει να αρχίσουμε να μαθαίνουμε αυτά που φοβόμαστε πως θα αλλάξουν όσα έχουμε στο νού μας ως…δεδομένα.

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !!! 4η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΣΗΜΕΡΑ ! !

Ο Ερμής

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !!!
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ! !

BUONGIORNO MIEI AMICI !!!
OGGI È MERCOLEDI, Mercurius

MATIN MES AMIS BON !!!
AUJOURD'HUI MERCREDI Mercurius

BUENOS DIAS MIS AMIGOS !!!
Hoy es miércoles, Mercurio

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ ΛΑΟΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΠΟΚΑΛΟΎΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ;;

Ο ΕΡΜΗΣ - ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
Ο Ερμής είναι ο πλανήτης που βρίσκεται πιο κοντά στον Ήλιο από όλους.
Ο Ερμής είναι ένας πολύ μικρός πλανήτης, μόλις λίγο μεγαλύτερος από την Σελήνη.
 Έχει μία πολύ αραιή ατμόσφαιρα η οποία αποτελείται κυρίως από ήλιον και οξυγόνο.
Πιστεύεται πως το ήλιον που υπάρχει στον Ερμή, έχει παγιδευτεί στο μικρό βαρυτικό του πεδίο έχοντας φτάσει εκεί με τον ηλιακό άνεμο.
Ο Ερμής περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του σε περίπου 59 γήινες ημέρες ενώ κάνει μία πλήρη περιστροφή γύρω από τον ήλιο σε μόλις 88 ημέρες. Εξαιτίας της μικρής απόστασής του από τον Ήλιο αλλά και της αραιής του ατμόσφαιρας, παρουσιάζει μεγάλες διακυμάνσεις στην επιφανειακή του θερμοκρασία μεταξύ ημέρας (μέγιστο κοντά στον ήλιο 430 βαθμούς C) και νύχτας (ελάχιστο -180 βαθμούς C). Μικρός και ευέλικτος κινείται πολύ γρήγορα γι’ αυτό άλλωστε και πήρε το όνομα του ταχύτατου αγγελιοφόρου των Ολυμπίων Θεών των αρχαίων Ελλήνων.
Είναι ο δεύτερος μικρότερος πλανήτης, μετά τον Πλούτωνα .

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
Στο όρος Κυλλήνη γεννήθηκε ο Ερμής . Πατέρας του, ο βασιλιάς Θεών και ανθρώπων Δίας και μητέρα του η πλειάδα Μαία, η πιο ντροπαλή από τις επτά κόρες του Άτλαντα και της Πλειόνης.
Ο Ερμής είναι περισσότερο γνωστός ως ο θεός της επικοινωνίας και των δρόμων .
Βρέφος ακόμη, κατάφερε να πηδήξει έξω από την κούνια του και να βγει από την σπηλιά χωρίς να γίνει αντιληπτός. Βγαίνοντας σκόνταψε σε μία χελώνα η οποία του έκανε μεγάλη εντύπωση.
Αφού την περιεργάστηκε με μεγάλη προσοχή εμπνεύστηκε να της αδειάσει το καύκαλο και να το μεταμορφώσει προσθέτοντας στη συνέχεια για χορδές κομμάτια από προβατίσια έντερα σε ένα έξοχο μουσικό όργανο. Οι ικανότητες του Ερμή ήταν πολύ χρήσιμες για όλους σχεδόν τους θεούς οι οποίοι τον θαύμαζαν για την ευστροφία και την πονηριά του και του εμπιστευόντουσαν διάφορες δύσκολες αποστολές. Πρώτος και καλύτερος ο Δίας, ο οποίος τον έχρησε κήρυκα και αγγελιοφόρο του, χαρίζοντας του φτερωτά σανδάλια και το κηρύκειον(ραβδί).
Με αυτά ο γοργοπόδαρος θεός πετούσε πάνω από στεριά και θάλασσα και μετέφερε στον υπόλοιπο κόσμο την θέληση του Δία ενώ στον Δία επέστρεφε ειδήσεις από τα μέρη που επισκέπτονταν.
Έχοντας κατακτήσει την ικανότητα να μεταφέρεται σε ουρανό και γη ο Ερμής ταχύτατα, κατάφερε να αποκτήσει την ικανότητα να ταξιδεύει και στον Κάτω Κόσμο.
Ο βασιλιάς του Κάτω Κόσμου Άδης, εκτιμώντας όπως και ο Δίας τις ικανότητες του Ερμή, τον έχρησε συνοδό των νεκρών στον άλλο κόσμο και έκτοτε απέκτησε μία εκ των βασικών του ιδιοτήτων, αυτήν του ψυχοπομπού. Με τον Απόλλωνα ο Ερμής μοιράστηκε κάποτε και την ίδια γυναίκα. Ήταν η Χιόνη, το μοναχοπαίδι του Δαιδαλίωνα που το ίδιο βράδυ κοιμήθηκε και με τους δύο θεούς. Δύο δίδυμα αδέλφια γεννήθηκαν και τα δύο είχαν διαφορετικό θεό για πατέρα.
Ο Φιλήμωνας, ο μετέπειτα βασιλιάς και μουσικός της
 Φωκίδας ήταν ο γιος του Απόλλωνα και ο Αυτόλυκος, που είχε την ικανότητα τα μεταμορφώνει ότι κλέβει, ο κλέφτης γιος του Ερμή. Έχοντας κάνει δύο θεούς να την ερωτευτούν μέσα σε μία μέρα η Χιόνη μην μπορώντας να κρύψει την υπερηφάνεια της άρχισε να καυχιέται για την ομορφιά και τα γυναικεία της προσόντα τολμώντας με αναίδεια να πει ότι είναι ομορφότερη από την θεά Άρτεμη. Ακούγοντάς το αυτό η θεά δεν δίστασε και έστειλε τα τρομερά της βέλη να της πάρουν την ζωή

http://oraiokastromekatiallo.blogspot.gr/2016/11/blog-post_4.html

Αρχαία κάλαντα - Εἰρεσιώνη στὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ ἐθιμικὴ συνήθεια λεγόταν κατ᾽ ἀρχὴν ἕνα κλωνάρι ἐλιᾶς στολισμένο μὲ μιὰ τούφα εἶρος8 ἤτοι ἔριον (=μαλλί) – γι᾽ αὐτὸ ἄλλωστε λεγόταν καὶ εἰρεσιώνη9 - καὶ μὲ διαφόρους πρόσθετους καρποὺς ἀπ᾽ αὐτοὺς ποὺ ὑπάρχουν ἄφθονοι κατὰ τὴ φθινοπωρινὴ καὶ σεπτεμβριάτικη ἰσημερία, ἰδίως ῥόδια, κυδώνια, σῦκα, καὶ σταφύλια. αὐτὸ τὸ κλωνάρι, τὴν εἰρεσιώνη, τὸ κρεμοῦσαν οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες στὴν πόρτα τους καὶ τὸ κρατοῦσαν ὅσο περισσότερον καιρὸ μποροῦσαν, ὅπως τώρα κρεμοῦν τὸ στεφάνι τῆς πρωτομαγιᾶς. ἀπ᾽ αὐτὴ τὴν εἰρεσιώνη κατάγονται τόσο τὰ κρεμαστάρια ῥοδιῶν καὶ κυδωνιῶν στὸ ταβάνι τοῦ νεοελληνικοῦ ἀγροτικοῦ σπιτιοῦ, ὅσο καὶ ὁ γαμήλιος φλάμπουρας τῶν Σαρακατσάνων ποὺ ἔχει στὰ ἄκρα του μπηγμένα μῆλα. ἐννοεῖται ὅτι τὴν ἀρχαία εἰρεσιώνη τὴν κρεμοῦσαν στὴν πόρτα τοῦ σπιτιοῦ τὰ παιδιὰ ποὺ πήγαιναν νὰ τραγουδήσουν τὴν εἰρεσιώνη - κάλαντα. γι᾽ αὐτὸ εἶναι ἀναντίρρητο ὅτι καὶ τὸ δημοτικὸ τραγούδι τῶν καλάντων, ποὺ λεγόταν εἰρεσιώνη 10, εἶναι τῆς φθινοπωρινῆς ἰσημερίας καὶ πρωτοχρονιᾶς.

Αποτέλεσμα εικόνας για ειρεσιωνη εθιμο 
 ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ : http://www.fourtounis.gr/arthra/2013/12/24/24-12-2013.html

OMAΔΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ Λακεδαιμονίων Πολιτεία.: Αρχαία κάλαντα: Αρχαία κάλαντα – «Αγερμοι» 1. ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΡΙΕΣΠΕΡΟΥ 2. ΕΙΡΕΣΙΩΝΗ 3. ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑ 4. ΚΟΡΩΝΙΣΜΑ 
Τα Κάλαντα του Τριέσπερου, ευθέως από τους Αρχαίους Χρόνους, ακόμα τραγουδιούνται στην Κύπρο σε ορισμένα ορεινά χωριά.

Καλήν εσπέραν άρχοντες,
αν είναι ορισμός σας
Ηλίου τη θεία γέννηση
να πω στ' αρχοντικό σας.

Απόλλων άρχοντα θεέ,
έλα ξανά κοντά μας
συ φωτοδότη Βασιλιά,
φώτισε την καρδιά μας.

Λιώσε τα χιόνια στα βουνά
ζέστανε τα πλατάνια
φέρε μας γέλια και χαρά,
ειρήνη και ζωντάνια.

Στο σπίτι αυτό που μπήκαμε
οι εστίες να μη σβήσουν
κι όλοι οι νοικοκυραίοι του
χίλια χρόνια να ζήσουν...

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Ονομάστηκε ‘Φοίνικας’ από την λέξη ‘φοινός’, δηλαδή ‘πορφυρός’ - Η αρχαιότερη καταγεγραμμένη αναφορά του Φοίνικα μας παραδίδεται από τον Ησίοδο (8ος αιώνας π.Χ.).


Αποτέλεσμα εικόνας για Ονομάστηκε ‘Φοίνικας’ από την λέξη ‘φοινός’

Η αρχαιότερη καταγεγραμμένη αναφορά του Φοίνικα μας παραδίδεται από τον Ησίοδο (8ος αιώνας π.Χ.). Ονομάστηκε ‘Φοίνικας’ από την λέξη ‘φοινός’, δηλαδή ‘πορφυρός’ και ο μύθος αναφέρει ότι πρόκειται για ένα πανέμορφο πουλί που μοιάζει με αετό και παγώνι. Κατοικούσε στην Φοινίκη, δίπλα σε μια πηγή στην οποία πλένονταν κάθε μέρα με την αυγή, τραγουδώντας τόσο όμορφα, που ο Ήλιος σταματούσε το άρμα του για να απολαύσει το τραγούδι του. Έτσι, ο Φοίνικας συνδέθηκε με τον Ήλιο και κατ’επέκταση με τον ηλιακό Θεό Απόλλωνα.
Πρόκειται για ένα έξυπνο, σοφό, ευαίσθητο και πανέμορφο πλάσμα, που δεν τρέφεται από πτώματα ούτε πετά εδώ και κει χωρίς λόγο. Κανείς δεν το έχει δει ποτέ να τρώει και μένει πάντα σ’ένα σημείο μέχρι να πεθάνει. Αναφέρεται επίσης ότι τα δάκρυά του είναι λιβάνι και το αίμα του βάλσαμο. Οι πληγές του επουλώνονται αμέσως, εάν τύχει να του επιτεθούν εχθροί, και το δάκρυ του μπορεί να γιατρέψει έναν άνθρωπο αλλά και να προστατέψει από τον θάνατο προσωρινά.
Είναι ένα πλάσμα που έχει την ιδιαίτερη ικανότητα να αναγεννιέται από τις ίδιες του τις στάχτες, αφού έχει πρώτα πεθάνει έχοντας αυτοαναφλεχθεί. Ζει για πολλές εκατοντάδες χρόνια -μέχρι και χιλιετία αναφέρουν κάποιες παραδόσεις- και είναι πάντα μονάχα ένας τη φορά. Έχοντας αυτήν την ικανότητα, είναι ταυτόχρονα θνητός (αφού πεθαίνει) και αθάνατος (αφού αναγεννιέται).
Όταν πλησιάζει η ώρα του να πεθάνει, χτίζει φωλιά από κλαδάκια ιδιαίτερων και ιερών αρωματικών (όπως λιβάνι, μύρο, νάρδο κλπ) την οποία μετά αναφλέγει και καίγεται μαζί της μέχρι να γίνει στάχτες. Μέσα από αυτές τις στάχτες ένας νέος Φοίνικας αναγεννάται, που θα ζήσει όσο και ο παλιός του εαυτός.
Λέγεται επίσης ότι υπήρχε από την αρχή της δημιουργίας του σύμπαντος, πριν ακόμα την γέννηση των Θεών, κι έτσι κατέχει γνώσεις και μυστικά της ζωής που ούτε οι Θεοί δεν γνωρίζουν.
Στο πέρας των αιώνων συνδέθηκε και έγινε σύμβολο της φωτιάς, της Θείας Χάρης, της αρετής, της συμπόνιας, του θανάτου και της αναγέννησης, και του Ήλιου που ‘πεθαίνει’ κάθε δειλινό και ‘αναγεννιέται’ κάθε αυγή.

Θεόδωρος Θωμάς

Η ΑΔΈΣΠΟΤΗ ΜΑΝΑ ΞΕΧΩΡΊΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΆ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΘΗΛΆΣΕΙ - ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ Ο ΔΉΜΟΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΊ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΊΡΩΣΗ ΤΩΝ ΘΗΛΥΚΏΝ

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

ΛΕΣΒΙΕΣ & ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ


Μετά από πολλές πιέσεις διαφόρων ομάδων αλλά και με αφορμή την κυβέρνηση Σύριζα και τις απόψεις τους περί παιδοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια , οι εκδόσεις Ίκαρος έκδοσαν ένα βιβλίο με τίτλο: (Το πιο μεγάλο βιβλίο για τις Οικογένειες)
Ένα βιβλίο, το οποίο συν τοις άλλοις περιλαμβάνει και τις αποκαλούμενες από την Νέα τάξη “οικογένειες Ουράνιο τόξο”, για τις οποίες έχουμε αναφερθεί στην Αθέατη γνώση.
Το βιβλίο είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά από τον συγγραφέα παιδικών βιβλίων Αντώνη Παπαθεοδούλου, ο οποίος από το 1999 γράφει και μεταφράζει ιστορίες, τραγούδια και σενάρια για παιδιά, δέχτηκε να κάνει την μετάφραση σε αυτό το εξάμβλωμα που θέλουν να μας παρουσιάσουν ως παιδικό βιβλίο.
Οι υπεύθυνοι της έκδοσης αυτού του βιβλίου, έκριναν σωστό, να πρωτοπορήσουν και να προωθήσουν την ανωμαλία παραφράζοντας την λέξη < <οικογένεια>> και παρουσιάζοντας μας ως λογικό με την φύση (φυσιολογικό) ένα ζευγάρι λεσβιών η ομοφυλόφιλων με παιδιά, με απώτερο σκοπό να μολύνουν τις εύπλαστες ψυχές των μικρών παιδιών.
Το εικονογραφημένο βιβλίο, στην προσπάθεια του να μας παρουσιάσει τις διάφορες μορφές οικογένειας, αναφέρει ότι: κάποια παιδιά έχουν δύο μαμάδες και δύο μπαμπάδες.
Το πιο μεγάλο βιβλίο για τις Οικογένειες, (σύμφωνα με την περιγραφή του βιβλίου) εξερευνά τις διάφορες μορφές της οικογένειας σήμερα, και γίνεται υπέροχη αφορμή για συζήτηση γύρω από ευαίσθητα θέματα, ανάμεσα σε μικρούς και μεγάλους.
Ένα βιβλίο που τα παιδιά θα αγαπήσουν και θα θέλουν να διαβάζουν ξανά και ξανά.
Το βιβλίο κέρδισε το School Library Association Information Book Award στην κατηγορία κάτω των 7.
Δυστυχώς, το πιο δυσάρεστο είναι ότι παρατηρώ διάφορες ομάδες και ιστοσελίδες στο διαδίκτυο να επευφημούν και να προτείνουν ως ιδανικό το συγκεκριμένο βιβλίο.

https://makedonesnews1.blogspot.gr/2016/12/blog-post_38.html?spref=fb

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

ΈΓΙΝΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η Παρουσίαση των βιβλίων του Πάρη Βορεόπουλου

 Η Παρουσίαση των βιβλίων του Πάρη Βορεόπουλου «Η Ζωή και το Έργο του Αλμπέρ Καμύ» και  «Κριτικές Μελέτες Αισθητικής του Γκυ ντε Μωπασσάν» Έγινε εψές το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016 στο Θεατρικό Εργαστήρι ΘΈΣΠΙΣ του Δήμου Νεάπολης - Συκεών Θεσσαλονίκης.

 Ο Δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης, ο γνωστός για τις δραστηριότητες του σαν Δήμαρχος... απευθύνει χαιρετισμό..

 Η Παρουσίαση των βιβλίων του Πάρη Βορεόπουλου ξεκινά με μία θεατρική παράσταση, σε σκηνοθεσία του Σκηνοθέτη και Διευθυντή του Θεατρικού Εργαστηρίου ''ΘΕΣΠΙΣ'' Γιώργου Κιουρτσίδη, που περιείχε αποσπάσματα από έργα του Καμύ: ''Δίκαιοι'' και ''Παρεξήγηση'', που ερμήνευαν, με πολύ επιτυχία, οι ηθοποιοί: Θανάσης Παπαδόπουλος,  Αστέριος Ζώττης,  Γιώργος Καραμανλής,  Αναστασία Κου'ι'μτζίδου,  Θανάσης Σολωμονίδης καί Ροδούλα Αθανασίου
 




 Ο Καθηγητής/ Συγγραφέας Κώστας Νίγδελης, παρουσίασε το βιβλίο του Πάρη Βορεόπουλου, ''Η Ζωή και το Έργο του Αλμπέρ Καμύ''  καί ο Καθηγητής Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ Αντώνης Μπουσμπούκης παρουσίασε το βιβλίο ''Κριτικές Μελέτες Αισθητικής'' του Γκυ ντε Μωπασσάν που μετέφρασε ο Πάρης Βορεόπουλος

 Στην εκδήλωση απηύθυναν χαιρετισμό οι: Αλέκος Δαφνομήλης: Πρόεδρος Εταιρείας Συγγραφέων Β.Ε.,  ο Δημήτρης Μπουκόνης: Πρόεδρος Αμφικτιονίας Ελληνισμού,  η Άννα Φαχαντίδου: Πρόεδρος Ένωσης Λογοτεχνών Β.Ε. και η κυρία Μπαλάφα: Πρόεδρος της Ένωσης Ζωγράφων Β.Ε.
Ο Σκηνοθέτης Γιώργος Κιουρτσίδης και Διευθυντής του Θεατρικού Εργαστηρίου ''ΘΕΣΠΙΣ'' παρουσίασε το θεατρικό έργο του Καμύ



 Ανάγνωση κειμένου από το έργο του Καμύ ''Ο Μύθος του Σισύφου'' από την ηθοποιό Ροδούλα Αθανασίου. Δεξιά ο Σκηνοθέτης και Διευθυντής του Θεατρικού Εργαστηρίου ''ΘΕΣΠΙΣ'' Γιώργος Κιουρτσίδης

 Ανάγνωση κειμένου από την κριτική μελέτη του Γκύ ντε Μωπασσάν ''Τί είναι μυθιστόρημα'' από την ηθοποιό Αναστασία Κου'ι'μτζίδου

Στην εκδήλωση ερμήνευσαν τραγούδια του Δημήτρη Θέμελη, σε ποίηση Πάρη Βορεόπουλου ''Τόπος του Ήλιου και του έρωτα'' και ''Αυλαία'', στό Πιάνο έπαιξε η Χριστίνα Σιδηροπούλου με Απαγγελία της Πόλυς Καρακασίδη


Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/xS9IxJcr5RU

Στην παρουσίαση συμμετείχε και ο Σύλλογος Ζωγράφων Θεσσαλονίκης και Β.Ε. με έργα τέχνης ζωγραφικής

Τελικά ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση - εκδήλωση που φύγαμε με μία αίσθηση ικανοποίησης για τον χρόνο που διαθέσαμε να παρακολουθήσουμε, άσχετα αν η αίθουσα στερείτο από θέρμανση.....
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαιτέρως στον Δημιουργό Πάρη Βορεόπουλο, που πάντα, όπως είπε και κάποιος ομιλητής, μας εκπλήττει με τα έργα του... !!!
https://twitter.com/PAZAITIS
npazaitis@hotmail.com